ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ
ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ Ο
Γ.Γ. ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Κος ΜΕΝΕΓΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Τετάρτη 11 Απριλίου 2018
Η 32η Ταξιαρχία Πεζοναυτών «Ανέλαβε Μάχιμη Αποστολή» …να ετοιμάσει το Hot-Spot !!!!!
Την ώρα που η Πατρίδα μας είναι στα Όρια του πολέμου , άσχετο αν δεν το έχουν καταλάβει ακόμη οι Πολιτικοί που επιμένουν να δέχονται όλους τους «ταλαίπωρους» της γης και να τους Κομίζουν , να τους ταΐζουν και να τους χρηματοδοτούν & με 400 ευρώ το μήνα!
ΟΙ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΤΙΣ "Κ@Λ$ΤΡΥΠΙΔΕΣ ΤΟΥΣ" ΣΤΟΥΣ ΟΒΡΙΟΥΣ ΕΝΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥΣ.
Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ; ΣΤΗΝ… ΜΟΓΓΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΤΤΙΛΑ! ΦΩΤΟ.
Κι όμως ο Αριστοτέλης ανακάλυψε πρώτος την Θεωρία της Σχετικότητας
ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΕΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΛΙΣΜΕΝΑ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ
Το Σπήλαιο Νυμφολήπτου, γνωστό και ως Σπήλαιο Πανός και Σπήλαιο Αρχέδημου, είναι σπηλιά στις νότιες πλαγιές του Υμηττού. Βρίσκεται στο λόφο Κρεβάτι σε υψόμετρο 260 μέτρων στα βόρεια της Βάρης σε μικρή απόσταση από το μικρό σπήλαιο Συκιά.
Είναι πιο εύκολα προσβάσιμο από τη Βούλα και το δρόμο που συνεχίζει μετά το κοιμητήριο. Το σπήλαιο αποτελεί σημαντικό αρχαιολογικό χώρο καθώς το εσωτερικό του είναι διακοσμημένο από τον Θηραίο γλύπτη Αρχέδημο, τον 5ο αιώνα π.Χ..
Στον Υμηττό, φιλοξενείται ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σπήλαια του ελλαδικού χώρου. Πρόκειται για το σπήλαιο του Νυμφολήπτου γνωστό και ως Σπήλαιο Πανός αλλά και Σπήλαιο Αρχέδημου.
Στον Υμηττό, φιλοξενείται ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σπήλαια του ελλαδικού χώρου. Πρόκειται για το σπήλαιο του Νυμφολήπτου γνωστό και ως Σπήλαιο Πανός αλλά και Σπήλαιο Αρχέδημου.
ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ;
Jacqueline de Romilly
…Κατ’ αρχήν κινδυνεύουμε να ξεχάσουμε ότι ο άνθρωπος που εξύμνησαν οι Έλληνες ήταν ένας ολοκληρωμένος άνθρωπος. Αγαπούσε τη ζωή και τις γιορτές, τα συμπόσια, τον έρωτα, τη δόξα. Μερικοί συγγραφείς μίλησαν γι’ αυτό περισσότερο από άλλους: όπως ο Ησίοδος, οι λυρικοί, ο Αριστοφάνης. Από τον Όμηρο όμως ως τα χορικά των τραγωδιών, αυτή η πλευρά δεν λείπει ποτέ. Πρέπει να το θυμίσουμε έντονα -διότι κατ’ αρχήν αυτό είναι η εκπληκτική γοητεία της ελληνικής λογοτεχνίας, υστέρα διότι μια τέτοια αγάπη για τη ζωή ανυψώνει περισσότερο το τίμημα του πάθους για να την εννοήσουμε, να την κατακτήσουμε και να υψωθούμε από τα συγκεκριμένα αυτά θέλγητρα προς μία σκέψη αρμονική προς αυτά. Η μίξη αυτών των δύο καθιστά την Ελλάδα μοναδική.
…Κατ’ αρχήν κινδυνεύουμε να ξεχάσουμε ότι ο άνθρωπος που εξύμνησαν οι Έλληνες ήταν ένας ολοκληρωμένος άνθρωπος. Αγαπούσε τη ζωή και τις γιορτές, τα συμπόσια, τον έρωτα, τη δόξα. Μερικοί συγγραφείς μίλησαν γι’ αυτό περισσότερο από άλλους: όπως ο Ησίοδος, οι λυρικοί, ο Αριστοφάνης. Από τον Όμηρο όμως ως τα χορικά των τραγωδιών, αυτή η πλευρά δεν λείπει ποτέ. Πρέπει να το θυμίσουμε έντονα -διότι κατ’ αρχήν αυτό είναι η εκπληκτική γοητεία της ελληνικής λογοτεχνίας, υστέρα διότι μια τέτοια αγάπη για τη ζωή ανυψώνει περισσότερο το τίμημα του πάθους για να την εννοήσουμε, να την κατακτήσουμε και να υψωθούμε από τα συγκεκριμένα αυτά θέλγητρα προς μία σκέψη αρμονική προς αυτά. Η μίξη αυτών των δύο καθιστά την Ελλάδα μοναδική.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)