Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Αντώνης Ρέμος - Έτερο αμόρφωτο αρχίδι που έχει άποψη ! ! !

 
Καλώς τ' αρχίδια μας τα δυο......
Μετά τις παπαριές του Γιώργου Μαυρίδη ,ΕΔΩ για τους πρόσφυγες του Πόντου και της Μ. Ασίας, ήρθε και ο Αντωνάκης να μας κάνει μάθημα ιστορίας .

Ήθελα να ΄ξερα λίγη τσίπα δεν έχεις ;

Η παρακάτω φώτο μπας και συνέλθεις λίγο . Και για να
μάθεις ποιος ήταν ο Κεμαλ κάνε ένα  κλι εδώ.

Παγκόσμιος ηγέτης ο Κεμάλ Ατατούρκ κατα τον Αντώνη Ρέμο και είναι περήφανος που είναι  και συγχωριανός του ! ! !
Αντώνης Ρέμος στην τουρκική εφημερίδα Hurriyet:
Κεμάλ Ατατούρκ
«Δεν είμαι μόνο συμπολίτης, αλλά και συγχωριανός του. Όπως ξέρετε, στη Θεσσαλονίκη υπάρχει το σπίτι όπου μεγάλωσε ο Ατατούρκ. Υπάρχει όμως και
το σπίτι στο οποίο γεννήθηκε, σε ένα χωριό έξω από τη Θεσσαλονίκη, τον Λαγκαδά. Από εκεί είναι η οικογένειά μου. Είμαστε περήφανοι που στο χωριό μας γεννήθηκε ένας από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους ηγέτες».


Για την  ανάδειξη της οικίας του Κεμάλ από τον Γιάννη Μπουτάρη
«Ο δήμαρχος είναι επιχειρηματίας, βλέπει μπροστά και αγαπά πραγματικά την πόλη του. Και καταλαβαίνει ότι το μνημείο αυτό δεν είναι σημαντικό μόνο για τους Τούρκους, αλλά και για εμάς».

Οι ρίζες του 
«Η οικογένειά μου ήρθε από το Αϊβαλί. Το αίμα μου είναι από αυτά τα χώματα, αυτά τα μέρη. Μοιάζετε με μένα, η συμπεριφορά σας είναι σαν τη δική μου, το χαμόγελό σας είναι σαν το χαμόγελό μου, θυμώνετε όπως και εγώ».
______________________________________________________________________

Αντώνη Ρέμο και εμείς είμαστε περήφανοι που μόνο κάτι αρχίδια σαν και εσένα  εξυμνούν τον αποκλειστικό υπεύθυνο της γενοκτονίας Ποντίων και Αρμενίων !

 
Ευτυχώς για εμάς τους Έλληνες και για κάθε  άνθρωπο  με στοιχειώδη νοημοσύνη ο συγκεκριμένος "Παγκόσμιος ηγέτης"όπως τον αποκάλεσες εσύ είναι Σφαγέας !
Οι παλιοί σου φίλοι ξέρουν τι μαλάκας είσαι, ασχολήσου λοιπόν με το χρήμα και άσε την χώρα μας ήσυχη !

Μπορώ βέβαια να φανταστώ όπως λένε και πολλοί άνθρωποι που σε ξέρουν ότι θα μπορούσες να κάνεις και χειρότερα πράγματα για το χρήμα ! ! !
! ! ! Αμε λοιπόν στα τσακίδια και εσύ που ο κάθε παπάρας σε αυτή τη χώρα θα ξανα γράφει την  ιστορία ! ! !

Η συντακτική ομάδα του "Εμπλοκή"
 

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΚΟΙΝΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΦΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ!!

 
«Σε ένα δεσποτικό κράτος όπως το Οσμανικό, είναι επόμενο τα βασανιστήρια να καταλαμβάνουν πολύ σημαντική θέση στο σύνολο των κατασταλτικών μηχανισμών που διαθέτει η εξουσία. Στηστρατοκρατούμενη οσμανική κοινωνία όπου η υπεροχή θεωρείται επακόλουθο της ωμής βίας και της ισχύος, τα βασανιστήρια νομιμοποιούνται από τη συλλογική συνείδηση και μετατρέπονται σε αποδεκτή πρακτική που έχει σχέση προς την άσκηση οποιασδήποτε εξουσίας.

Με τον τρόπο αυτό εκτονώνεται και ταυτόχρονα αυξάνεται η σωρευμένη επιθετικότητα, δηλαδή δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος στον οποίο η βία προκαλεί τη βία ή την επιβάλλει. Έτσι και η ελληνική εθνική κοινότητα, στα πλαίσια της οσμανικής πραγματικότητας δεν υπέστη μόνο βασανιστήρια, αλλά στο μέτρο που μπόρεσε τα ανταπέδωσε. Γι’ αυτό δεν πρέπει να μας εκπλήσσουν οι φρικαλεότητες που διέπραξαν ως όργανα της εθνικής κοινότητας όχι μόνο κατέναντι της οσμανικής εξουσίας αλλά και κατά των ομοεθνών τους. Ειδικά η απάνθρωπη συμπεριφορά των αγωνιστών του 1821 στον τουρκικό πληθυσμό της επαναστατημένης Ελλάδας, η επέκταση τις ίδιας συμπεριφοράς και στους αντιφρονούντες και η συνέχεια της παράδοσης στο νεοπαγές Ελληνικό κράτος οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επαχθή οσμανική κληρονομιά κληρονομιά»

1. Το παλούκωμα ή διοβελισμός (σούβλισμα) 


Πρόκειται για πρωτότυπη μέθοδο μαρτυρικού θανάτου και δεν έχει σχέση με τον ανασκολωπισμό των αρχαίων (ο οποίος ήταν παραλλαγή του σταυρικού θανάτου) ούτε έχει προηγούμενο στην παράδοση του Βυζαντίου. Ο θάνατος με παλούκωμα (kaziklamak) προοριζόταν για τους στασιαστές, για τους δράστες ειδεχθών κακουργημάτων και γενικά για όσους αμφισβητούσαν την κρατική εξουσία. Η γενετική της μεθόδου ανατρέχει στις συνήθειες της νομαδικής πατριάς κτηνοτρόφων να ψήνουν τα πρόβατα ή τα θηράματά τους στη σούβλα. Το επιχείρημα αυτό γίνεται πιο πειστικό αν αναλογιστούμε ότι το σημαινόμενο της λέξης ρεαγιάς που αποδίδει τον υποτελή είναι πρόβατο.
Εύστοχη είναι η παρατήρηση κατά την οποία ο πάσσαλος ή το παλούκι ήταν "παντού και πάντοτε το σύμβολο του οθωμανικού δεσποτισμού. Στηνόταν σε εμφανή σημεία, υψώματα, πλατείες και άλλους δημόσιους χώρους για να προκαλεί δέος και να εμπνέει τυφλή υποταγή στο δυνάστη". 

Για το παλούκωμα χρειάζονταν ειδικευμένοι και έμπειροι δήμιοι. Το παλούκι (kazik) ήταν ένα ευθύ χοντροράβδι μακρύ δυο και παραπάνω μέτρα, συνήθως ξύλινο και αιχμηρό στη μια άκρη που έπρεπε να μπηχθεί στα οπίσθια του θύματος, ακριβώς όπως γίνεται με το σούβλισμα των αρνιών, έτσι που η 



Αθανάσιος Διάκος
αιχμή να βγει κοντά στον αυχένα, πλάι στους ώμους, κάτω από τον λαιμό, δίπλα στην κλείδα ή κάπου στο στέρνο. Υπογραμμίζεται ότι "η δεξιοτεχνία ήταν απαραίτητη για να μην καταστραφούν ζωτικά όργανα και προκληθεί θάνατος κατά τη διάρκεια του βασανισμού". Το θύμα έπρεπε να επιζήσει για να παραταθεί το μαρτύριό του. Πραγματικά, αναφέρονται πολλές περιπτώσεις κατά τις οποίες καρφωμένο κατά τον παραπάνω τρόπο στον πάσσαλο θύμα επέζησε τρεις μέρες. Παραλλαγή της μεθόδου ήταν εκείνη κατά την οποία η μελλοθάνατοι ψήνονταν σε σιγανή φωτιά (συχνά εξαναγκάζονταν και οι γονείς ή συγγενείς του θύματος να τροφοδοτούν τη φωτιά), όπως και εκείνη με την οποία άλειφαν το θύμα με πίσσα και το λαμπάδιαζαν. 

Η μέθοδος του παλουκώματος που περιγράφουν λεπτομερώς πολλοί ταξιδιώτες και αυτόπτες μάρτυρες και με την οποία θανατώθηκε όπως είναι γνωστό και ο αγωνιστής του 1821 Αθανάσιος Διάκος, αποκαλύπτει τη σαδιστική πλευρά της εξουσίας ως προέκταση ή ως υποκατάστατο της γενετήσιας κυριαρχίας η οποία στην πατριαρχική και φαλλοκρατούμενη οσμανική κοινωνία θεωρείται πρωταρχικής σημασίας. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμη κα σήμερα στην τουρκική τα ανδρικά γεννητικά όργανα αποκαλούνται με τη λέξη που για αιώνες σήμαινε όπλο (yarak). Η συνήθεια βιασμού των ηττημένων από τους νικητές βρίσκεται στην ίδια ευθεία με το παλούκωμα και άλλα βασανιστήρια που έχουν ως άξονα τον πρωκτό του κρατουμένου. Είναι πρόδηλο ότι όλα αυτά αποτελούν εκδηλώσεις μιας εξουσίας που παριστά το ομοφυλοφιλικό στοιχείο το οποίο διαποτίζει υποσυνείδητα το πολιτικό και κοινωνικό συγκείμενο. 

Σχετικά πρέπει να μη διαλάθει από την προσοχή μας ότι η σκαιή συμπεριφορά των τοπικών διοικητών κατά των ραγιάδων της περιφέρειάς τους κατά τις επίσημες πηγές περιλάμβανε την τυράγνια (ζουλούμ) με τις τρεις χαρακτηριστικές εκφάνσεις: την απόσπαση παρανόμως χρημάτων, τις αυθαίρετες δολοφονίες και τη συστηματική αρπαγή και βιασμό των αγοριών (ογλάν) των υπηκόων (Dursum, 1989: 375). Ο σοδομισμός, η ομοφυλόφιλη σεξουαλική κατάχρηση, στο οσμανικό σύστημα προσλαμβάνει χαρακτήρα πολιτικής σημειολογίας. 

2. Η εκδορά του θύματος 
Διονύσιος Φιλόσοφος
Αριστοτέχνες εκδορείς έγδερναν το μελλοθάνατο ζωντανό. Σχετικά παρατηρούμε ότι το γνωστό από την αρχαιότητα βασανιστήριο που έχει ασιατική προέλευση, προσιδιάζει σε μια κτηνοτροφική κοινωνία όπως ήταν εκείνη από την οποία πήγασε η οσμανική. Το μαρτύριο της εκδοράς επιβαλλόταν συνήθως στους περιφρονητές της κρατικής εξουσίας. Με αυτό θανατώθηκε το 1611 ο μητροπολίτης Τρίκκης-Λαρίσης Διονύσιος Β’ ο επονομαζόμενος Φιλόσοφος ή Σκυλόσοφος, ύστερα από την αποτυχία του ένοπλου επαναστατικού κινήματος της αγροτιάς και τη σύλληψή του. Αφού τον έγδαραν μπροστά στο πλήθος, ειδικευμένοι δήμιοι σε μια πλατεία των Ιωαννίνων, παραγέμισαν το δέρμα του με άχερα και υπό τους ήχους μουσικών οργάνων, το διαπόμπευσαν στους δρόμους ντυμένο με τα αρχιερατικά άμφια. Ενάμιση αιώνα μετά, το 1772 το ίδιο μαρτύριο επιβλήθηκε στον Ιωάννη Δασκαλάκη ή Δασκαλογιάννη που είχε ηγηθεί της επανάστασης στα Σφακιά της Κρήτης 

3. Ο βασανισμός στα τσεγκέλια ή τους γάντζους 

Το σώμα του μελλοθανάτου υψωνόταν με τροχαλία και αφηνόταν να πέσει πάνω σε τσεγκέλια (cengel) στερεωμένα σε μόνιμο ικρίωμα, σε τοίχο ή σε ειδική βάση. Σε περίπτωση που τα τραύματα δεν ήταν καίρια έμενε καρφωμένος πολλές μέρες και πέθαινε από την αγωνία και την κακοπάθεια. Τον 16ο αιώνα αναφέρεται περίπτωση Έλληνα που είχε συνάψει σχέσεις με Ελληνίδα σύζυγο μουσουλμάνου εμπόρου ο οποίος επειδή δε δέχτηκε να αλλαξοπιστήσει ρίχτηκε στους γάντζους όπου επέζησε τρεις μέρες, οπότε κάποιος τον λυπήθηκε και τον πυροβόλησε στο κεφάλι. 
 
Δεν χωρεί καμιά αμφιβολία ότι και τα τσεγκέλια προσιδιάζουν και αυτά περισσότερο σε μιακτηνοτροφική κοινωνία. Η παρεμφερής όμως βασανιστική εκτέλεση του διαμελισμού του μελλοθανάτου και η επίδειξη των σπαραγμάτων σε δημόσιο χώρο για καταπτόηση εχθρών και αντιπάλων, απαντάται πολύ συχνότερα στη μεσαιωνική Δύση απ’ ό,τι στους Οσμανούς. Οι τελευταίοι την επιφύλασσαν κυρίως σε αιχμαλώτους πολέμου, κατασκόπους και αρνητές της ισλαμικής θρησκείας κατά τη διάρκεια επίσημης και πανηγυρικής τελετής. Έτσι θανατώθηκε το 1808 ο Παπαθύμιος Βλαχάβας, αρχηγός του επαναστατικού κινήματος στη Θεσσαλία.

4. Το σταύρωμα 

Η ρωμαϊκή ποινή του σταυρικού θανάτου επιβίωσε στους Οσμανούς. Θεωρούνταν όπως και στην αρχαιότητα ατιμωτική ποινή. Σε προηγούμενες σελίδες είδαμε στις αρχές του 15ου αιώνα να εκτελείται με αυτό τον τρόπο ο Μποκρουτζέ Μουσταφά ηγέτης του λαϊκού κινήματος που έθετε σε κίνδυνο την οσμανική εξουσία. Την άνοιξη του 1821 στην Κωνσταντινούπολη, κατά τις οργανωμένες από την κυβέρνηση οχλοκρατικές ταραχές που ακολούθησαν την είδηση για την επανάσταση που είχε ξεσπάσει, φανατικοί μουσουλμάνοι σταύρωναν πολλούς Έλληνες στα δέντρα, όπου και πέθαιναν από την αιμορραγία και τους φρικτούς πόνους (Streit, 1822: 42). 

5. Το σφυροκόπημα των αρθρώσεων 

Το θύμα, με συντριπτικά κατάγματα στους αρμούς των ποδιών και των χεριών, ένας πολτός οστών και σαρκών "κειτόταν εκτάδην αβοήθητο, βασανιζόταν μέρες πολλές και ξεψυχούσε από ατελείωτο μαρτύριο". Ο θρυμματισμός των αρθρώσεων γινόταν συνήθως με την πίσω πλευρά του μπαλτά (balta) δηλαδή του τσεκουριού που ήταν εργαλείο βασανισμού και θανάτου, σύμβολο της οσμανικής εξουσίας, όπως τα παλούκια που κουβαλούσαν τα τουρκικά καταδιωκτικά αποσπάσματα. Οι οσμανοί αξιωματούχοι στερέωναν στο ζωνάρι τους και έναν μπαλτά, υπόμνηση και απειλή βασανισμών και μαρτυρικών θανάτων. 


6. Το θάψιμο του καταδίκου ζωντανού 


Οι μελλοθάνατοι θάβονταν όρθιοι ώς το λαιμό σε λάκκους που ανοίγονταν ειδικά γι’ αυτό το σκοπό. Έτσι, μισοπεθαμένους τους τάιζαν και τους πότιζαν με τη βία. "Τα περιττώματα και το χώμα προκαλούσαν μολύνσεις στο κορμί και ο άνθρωπος σάπιζε ζωντανός". Αναφέρεται περίπτωση που ο κατάδικος έζησε 14 μέρες (Guer, 1747: 161-162). 

8. Ο αποκεφαλισμός 

Ήταν η πιο αξιοπρεπής θανάτωση με την προϋπόθεση ότι ο δήμιος θα τοποθετούσε το κεφάλι στα χέρια του νεκρού αν ήταν χριστιανός και στη μασχάλη του πτώματος αν ήταν Τούρκος. Ακόμη και σήμερα στην Τουρκία η ανάληψη από κάποιον τολμηρής πρωτοβουλίας ιδιαίτερα στο πεδίο της πολιτικής αποδίδεται με την έκφραση ότι ο ενδιαφερόμενος "έλαβε το κεφάλι του παραμάσχαλα" (kellesini koltugu altinda aldi). (…) Οι αποκεφαλισμοί γίνονταν μεμονωμένα όταν επρόκειτο για αξιωματούχους του κράτους ή για κοινούς καταδίκους και ομαδικά όταν επρόκειτο για μαζικού μέσου καταστολής δηλαδή σφαγή. Αμέτρητοι αποκεφαλισμοί Ελλήνων έγιναν στην Κωνσταντινούπολη την άνοιξη του 1821 ως αντίποινα για την ελληνική επανάσταση που είχε ξεσπάσει. Ο Άγγλος κληρικός έβλεπε κάθε μέρα ακέφαλα πτώματα κυλισμένα στο βόρβορο. Την ημέρα κατασπαράζονταν από τα όρνια και τη νύχτα από κοπάδια πειναλέων αγριόσκυλων (Walsh R., 1828: 321-322). 

Τα κεφάλια των ληστών, στασιαστών, γενικότερα εχθρών του κράτους αλλά και επαρχιακών παραγόντων όπως τοπαρχών και άλλων αξιωματούχων που θανατώνονταν με σουλτανική εντολή αποστέλλονταν στην Κωνσταντινούπολη όπου εκτίθονταν στο χώρο μπροστά από την κύρια είσοδο (πύλη) των ανακτόρων. Συχνά τα κεφάλια συγκροτούσαν μακάβρια πυραμίδα από την οποία αναδυόταν απαίσια οσμή. Αναφέρεται πως καθημερινά υπήρχαν εκτεθειμένα 10-15 κομμένα κεφάλια ή και πτώματα. Περί τα μέσα του 17ου αιώνα υπήρξε περίοδος που ο αριθμός αυτός ανήλθε σε 500 κεφάλια, καρφωμένα στην άκρη λόγχης ή στοιβαγμένα με τρόπο ώστε να σχηματίζουν ένα μικρό λοφίσκο (Kocu, 1960: 13). Τα κομμένα στην επαρχία κεφάλια αποστέλλονταν στην Κωνσταντινούπολη για έκθεση σε τρίχινο τουρβά (torba) δηλαδή ταγάρι γεμάτο μέλι για να αποφευχθεί η σήψη, συνήθεια από την οποία προέρχεται και η έκφραση στη νεοελληνική "ότι έβαλε το κεφάλι του στον τορβά" (…) 

Σε περίπτωση που τα κεφάλια δεν αποστέλλονταν στην Κωνσταντινούπολη, οι Οσμανοί συνήθιζαν να τα εντοιχίζουν, περιχυμένα με ασβέστη, κατασκευάζονταν μ’ αυτά μνημείο στρατιωτικής νίκης, παραδειγματισμού ή εκδίκησης. Αυτό συνέβαινε κυρίως ύστερα από βίαιη κατίσχυση της οσμανικής εξουσίας. Για παράδειγμα το 1779 εξοντώθηκαν στην Πελοπόννησο χιλιάδες Αλβανοί που λυμαίνονταν και καταδυνάστευαν την περιοχή σχεδόν επί μία δεκαετία. Μετά από την εξολόθρευσή τους έξω από την ανατολική έξοδο της Τριπολιτσάς, "έκτισαν ένα είδος πύργου" με τα κεφάλια "θέσαντες έξωθεν τα πρόσωπα", δηλαδή κατά τρόπο ώστε να διακρίνονται οι μορφές τους. Ο αριθμός των κεφαλιών αυτών ήταν τέσσερεις χιλιάδες. Παρόμοια μνημεία έχουν κατασκευαστεί και σε άλλα σημεία της Αυτοκρατορίας, όπως αυτό που διατηρείται και σήμερα στη Νήσσα της Γιουγκοσλαβίας. 

9. Απαγχονισμός και στραγγαλισμός 

Το πτώμα έπρεπε να παραμείνει κρεμασμένο επί τριήμερο. Έτσι οι περίοικοι αναγκάζονταν να συγκεντρώσουν μεγάλα ποσά προκειμένου να απομακρυνθούν τα κουφάρια. Απαγχονισμοί γίνονταν 



Ο πατριάρχης Γρηγόριος Ε΄ οδηγείται στην αγχόνη 

και σε δέντρα, οπότε μπορούσαν να είναι ομαδικοί και από κάθε κλαδί ενός μεγάλου δέντρου να απαγχονιστεί ένας κατάδικος. Για παράδειγμα το 1673 από έναν τεράστιο πλάτανο στην πλατεία του Εντιρνέκαπου στην Κων/πολη απαγχονίστηκαν 120 γενίτσαροι που είχαν στασιάσει. Το μακάβριο αυτό δέντρο ονομάστηκε βακ-βακ που είναι μυθικό δέντρο του Ισλάμ το οποίο αντί για καρπούς έχει ανθρώπινα μέλη. 

11. Ειδικά βασανιστήρια 


Η αυθαιρεσία που χαρακτήριζε την οσμανική πραγματικότητα φαίνεται και από το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολη η απαρίθμηση όλων των ειδικών βασανιστηρίων που έχουν εφαρμοστεί. Για παράδειγμα το 1821 στην Κωνσταντινούπολη εφάρμοζαν στο μέτωπο των (Ελλήνων) κρατουμένων, ένα μεταλλικό στεφάνι και το συμπίεζαν βιδώνοντάς το σιγά-σιγά πάνω στους κροτάφους. Στο τέλος τα μάτια του θύματος έβγαιναν έξω από τις κόγχες. Στη Θεσσαλία το εργαλείο βασανισμού πυρακτωνόταν πριν εφαρμοσθεί στο κεφάλι. (…) 

Εάν η μορφή του Αλή πασά από το Τεπελένι έχει αποκτήσει για την ελληνική κοινωνία διαστάσεις θρύλου δυσανάλογη ως προς τη σημασία που είχε για την οσμανική και την ελληνική ιστορία, τούτο οφείλεται στο ότι ο τοπάρχης της Ηπείρου είχε δημιουργήσει στη διοικητική του περιφέρεια επί τρεις περίπου δεκαετίες ένα καθεστώς τρόμου, φρίκης και πανικού με τα συστηματικά και πολυποίκιλα βασανιστήρια και τις μαρτυρικές εκτελέσεις των εχθρών του. (…) Έτσι, για παράδειγμα το ζεμάτισμα με καυτό λάδι αποτελούσε καθημερινό βασανιστήριο. 

12. Ο φάλαγγας και ο ξυλοδαρμός 


Η πιο κοινή σωματική ποινή ή βασανισμός ήταν ο φάλαγγας (falaka) (…) εφαρμοζόταν σε άντρες και μάλιστα των πενέστερων κοινωνικών στρωμάτων, εφόσον οι εύποροι συνήθως εξαγόραζαν τις ποινές. (…) Παρομοίως η νεοελληνική είναι αφάνταστα πλούσια σε λέξεις όπως βρομόξυλο, μαγκουριά, μπαγλάρωμα (από το τουρκικό baglamak, δένο), περντάχι (από το περσικόperdaht =γυάλισμα), μερεμέτιασμα (από το τουρκικό meremet= επισκευή) (…) (τ. 1, σ. 315 κ.ε.)


kerberos-hellas


http://kerberos-hellas.blogspot.gr/2016/09/blog-post_17.html

ΟΙ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

 
Vasilis Theodoropoulos
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΩΘΕΝ.!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ «ΑΝΩΘΕΝ».

ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΩΘΕΝ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ; ΑΝΩΘΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ . ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΕ ;

ΟΤΑΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟ , ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΣΥΡΜΑΤΟ.
ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ , ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ;
ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ;
ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ (ΛΟΓΙΚΗ ) ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ.

ΟΙ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ DNA ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ , ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ DNA ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΗΝΑΣ ΘΕΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ , ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ , ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙ , ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ DNA ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.

ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΖΩΓΡΑΦΟ ΝΑ ΣΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΕΝΝΟΙΑ ΟΠΩΣ ΑΡΕΤΗ , ΨΥΧΗ , ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ.

ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ , ΖΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ , ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΨΕΜΑΤΑ , ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΑΛΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΨΕΜΑ.
ΔΕΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ , Η΄ ΤΜΗΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ( ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ) ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ( ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ) .

ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΗΛ. Η ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ , ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ. ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ, ΜΑΓΩΝ , ΜΕΝΤΙΟΥΜ Κ.Λ.Π ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΗΜΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΒΙΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΩΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.
ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΝΟΟΙ ΟΣΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΔΙΔΙΚΑΣΙΕΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η΄ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΑ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ , ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ , ΤΗΝ ΑΝΟΗΣΙΑ , ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

ΨΥΧΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΕΣ ΕΥΑΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΜΕΣΩ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΝΑΡΚΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΣΚΟΤΕΙΝΗ (ΞΕΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΩΣ) ΟΝΤΟΤΗΤΑ.

ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ , ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ , ΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ.

ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ , ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ.
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ........ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΗ.

                                    Άκου !! τι παίζει... http://radionewfm.com/
                                   ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΤO & ΤΑΒLET ★  ☆  ★
Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters