Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Η άγνωστη «Βενετία» της Ελλάδας. Το χωριό που έχει κανάλια και γέφυρες

Η άγνωστη «Βενετία» της Ελλάδας 
Κανάλια αντί για δρόμους, που τα διασχίζουν σκάφη για να φτάσουν στις εισόδους από τις εντυπωσιακές βίλες. Το σκηνικό που περιγράφει η προηγούμενη πρόταση δεν βρίσκεται ούτε στην διάσημη για τα κανάλια της, Βενετία, ούτε και στο Μαϊάμι, αλλά μερικές ώρες μόνο από την Αθήνα.

Τα τεχνητά κανάλια διασχίζουν τις πίσω αυλές των σπιτιών, ενώ μεγάλοι φοίνικες και εξωτικά φυτά δημιουργούν ένα καταπράσινο περιβάλλον που συμπληρώνεται με πισίνες, γήπεδα τένις και μια απέραντη παραλία.

Πρόκειται για τον οικισμό Πόρτο Υδρα, γνωστός και ως «Βενετία του Αργοσαρωνικού». Ο οικισμός, που βρίσκεται στην ευρύτερη παράκτια περιοχή που ξεκινά από τον Γαλατά και τελειώνει στο Πόρτο Χέλι, ξεκίνησε να δημιουργείται στα μέσα της δεκαετίας του ’70 και συνεχίζει να επεκτείνεται ακόμα και σήμερα.

Η κατασκευή του αποτέλεσε όραμα του Νίκου Κωνσταντινίδη, ο οποίος μετέτρεψε μια περιχή δίχως ιδιαίτερο φυσικό κάλλος σε επίγειο παράδεισο, με τα μοναδικά στον ελλαδικό χώρο κανάλια να διασχίζουν τον οικισμό (αποτελείται από 330 βίλες) σε μήκος 3,5 χιλιομέτρων.


 
 

Απαγόρευση ανάρτησης της Ελληνικής Σημαίας στις οικίες

 
Απαγόρευση ανάρτησης της Ελληνικής Σημαίας στις οικίες, φαίνεται ότι ενεργοεπιτείται βάσει μιας παλιάς διάταξης που είχε ψηφιστεί στον απόηχο της "αποκατάστασης της δημοκρατίας" το 1978.

Με αφορμή την πρόσφατη απαγόρευση Ελληνίδας να φωτογραφηθεί με την Ελληνική Σημαία στη Ακρόπολη και την ενημέρωσή μας ότι αυτό απαγορεύεται από σχετικό νόμο είπαμε να δούμε αν η απαγόρευση σταματά εκεί.

Και όμως, μετά λύπης διαπιστώθηκε ότι υπάρχει απαγόρευση ανάρτησης της Ελληνικής Σημαίας και στις οικίες μας.
Πιο συγκεκριμένα με τον νόμο 851/1978 Αρ.2 παρ. 2α βλέπουμε ότι η Εθνική Σημαία δύναται να επαίρεται:

Κατά την διάρκειαν Εθνικού ή Δημοσίου Πένθους υπό ιδιωτών εις οικείας, καταστήματα, γραφεία, επιχειρήσεις και λοιπούς χώρους ασκήσεως επαγγέλματος, κατόπιν αποφάσεως του Υπουργού των Εσωτερικών.

Στην παράγραφο ένα του ιδίου άρθρου βλέπουμε ότι βάση νόμου η Σημαία παραμένει καθ’ εκάστην ογδόης πρωινής μέχρι της δύσεως του ηλίου σε κυβερνητικά κτήρια, δημόσιες υπηρεσίες, εκπαιδευτήρια και μονάδες στρατού.

Το άρθρο 3 τέλος αναφέρει για το υποχρεωτικό της ανάρτησης της Ελληνικής Σημαίας σε δημόσια ή μη κτήρια κατά τας δημόσιας εορτάς και κατά τας επισήμους τελετάς.
Από τα παραπάνω λοιπόν συμπεραίνουμε ότι ένας πολίτης που θέλει να έχει σε ιστό στο μπαλκόνι του την Ελληνική Σημαία δε μπορεί γιατί αυτό βάση νόμου επιτρέπεται μόνο σε εθνικές εορτές σε εθνικό πένθος και σε επίσημες τελετές τις οποίες εκτάκτως αποφασίζει η Κυβέρνηση.

Βέβαια υπάρχουν και οι ποινικές κυρώσεις για τους παραβάτες οι οποίες είναι, κράτηση μέχρι δύο μηνών, ή προστίμου ή και τα δύο προηγούμενα. Απορούμε βέβαια που τόσο καιρό δεν τον έχουν διυλίσει κάποιοι ανθέλληνες τον νόμο αυτόν για να κάνουν καταγγελίες σε όσους Έλληνες έχουν στο μπαλκόνι τους την Ελληνική Σημαία.

της Φούλης (Γκόλφω) Κούρταλη

agioritikovima.gr

Στα δικά μας σπίτια οι σημαίες κυματίζουν και θα κυματίζουν μέχρι να μας σκεπάσουν με αυτές στην τελευταία μας κατοικία. Κι όποιος θέλει, ας έρθει να τις κατεβάσει...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
- See more at: http://www.pronews.gr
Απαγόρευση ανάρτησης της Ελληνικής Σημαίας στις οικίες, φαίνεται ότι ενεργοεπιτείται βάσει μιας παλιάς διάταξης που είχε ψηφιστεί στον απόηχο της "αποκατάστασης της δημοκρατίας" το 1978.
Με αφορμή την πρόσφατη απαγόρευση Ελληνίδας να φωτογραφηθεί με την Ελληνική Σημαία στη Ακρόπολη και την ενημέρωσή μας ότι αυτό απαγορεύεται από σχετικό νόμο είπαμε να δούμε αν η απαγόρευση σταματά εκεί.
Και όμως, μετά λύπης διαπιστώθηκε ότι υπάρχει απαγόρευση ανάρτησης της Ελληνικής Σημαίας και στις οικίες μας.
Πιο συγκεκριμένα με τον νόμο 851/1978 Αρ.2 παρ. 2α βλέπουμε ότι η Εθνική Σημαία δύναται να επαίρεται:
Κατά την διάρκειαν Εθνικού ή Δημοσίου Πένθους υπό ιδιωτών εις οικείας, καταστήματα, γραφεία, επιχειρήσεις και λοιπούς χώρους ασκήσεως επαγγέλματος, κατόπιν αποφάσεως του Υπουργού των Εσωτερικών.
Στην παράγραφο ένα του ιδίου άρθρου βλέπουμε ότι βάση νόμου η Σημαία παραμένει καθ’ εκάστην ογδόης πρωινής μέχρι της δύσεως του ηλίου σε κυβερνητικά κτήρια, δημόσιες υπηρεσίες, εκπαιδευτήρια και μονάδες στρατού.
Το άρθρο 3 τέλος αναφέρει για το υποχρεωτικό της ανάρτησης της Ελληνικής Σημαίας σε δημόσια ή μη κτήρια κατά τας δημόσιας εορτάς και κατά τας επισήμους τελετάς.
Από τα παραπάνω λοιπόν συμπεραίνουμε ότι ένας πολίτης που θέλει να έχει σε ιστό στο μπαλκόνι του την Ελληνική Σημαία δε μπορεί γιατί αυτό βάση νόμου επιτρέπεται μόνο σε εθνικές εορτές σε εθνικό πένθος και σε επίσημες τελετές τις οποίες εκτάκτως αποφασίζει η Κυβέρνηση.
Βέβαια υπάρχουν και οι ποινικές κυρώσεις για τους παραβάτες οι οποίες είναι, κράτηση μέχρι δύο μηνών, ή προστίμου ή και τα δύο προηγούμενα. Απορούμε βέβαια που τόσο καιρό δεν τον έχουν διυλίσει κάποιοι ανθέλληνες τον νόμο αυτόν για να κάνουν καταγγελίες σε όσους Έλληνες έχουν στο μπαλκόνι τους την Ελληνική Σημαία.
της Φούλης (Γκόλφω) Κούρταλη
agioritikovima.gr
Στα δικά μας σπίτια οι σημαίες κυματίζουν και θα κυματίζουν μέχρι να μας σκεπάσουν με αυτές στην τελευταία μας κατοικία. Κι όποιος θέλει, ας έρθει να τις κατεβάσει...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/item/%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CF%8C%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B5%CF%82#sthash.Vdvrv2m1.dpuf

ΑΠΑΓΟΡΕΨΑΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΧΩΡΟΥΣ!



ΠΟΙΟΣ ΉΤΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ ΌΤΑΝ ΨΗΦΊΣΤΗΚΕ Ο ΝΌΜΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΣΗΜΑΊΑ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΎΣ ΧΏΡΟΥΣ;

Ποιος ήταν πρωθυπουργός το 1981, όταν ψηφίστηκε ο νόμος που απαγορεύει την Ελληνική Σημαία σε αρχαιολογικούς χώρους;
Ξέρουμε τι σκεφτήκατε όταν είδατε τον τίτλο και τη χρονολογία 1981.
Το μυαλό σας πήγε κατευθείαν στον Ανδρέα Παπανδρέου, σωστά;
Δυστυχώς, κάνετε λάθος, Έλληνες κι Ελληνίδες.
Αυτός ο νόμος (Ν. 1144/1981) ψηφίστηκε επί πρωθυπουργίας Γεωργίου Ράλλη, επί Νέας Δημοκρατίας δηλαδή και μετά ακολούθησαν δύο τροποποιήσεις: Ν. 1491/1984, επί Παπανδρέου και Ν. 2946/2001, επί Σημίτη, που εξυπηρετούσαν τα ίδια συμφέροντα με την απαγόρευση της σημαίας σε αρχαιολογικούς χώρους.

Τα διάφορα blogs και sites που δημοσίευσαν ότι απαγορεύεται η ανάρτηση της Ελληνικής Σημαίας στην Ακρόπολη, ούτε καν μπήκαν στον κόπο να ερευνήσουν τους Νόμους και τις ημερομηνίες, για να δουν ποιες κυβερνήσεις τους ψήφισαν.
Και κάποιοι οπαδοί-πρόβατα της ΝΔ, για να το παίξουν «πατριώτες» και να μη θίξουν το κόμμα τους, βασιζόμενοι στη χρονολογία 1981, ισχυρίζονται ότι ο Νόμος πρωτοψηφίστηκε από την κυβέρνηση της «Αλλαγής» του Ανδρέα Παπανδρέου! Γι” αυτό επιμένουμε, οπαδοί των κομμάτων, ότι θα πρέπει να διαμορφώνετε μόνοι σας τη γνώμη σας κι όχι να δέχεστε ό,τι σας ποτίζουν στο «μαντρί» τους!


Καταλάβατε πόσο εύκολα σας ελέγχουν;


http://kyklwpas.blogspot.gr/2014/03/blog-post_4757.html?spref=fb

ΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΙ 7 [ΧΙΤΛΕΡ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ, ΓΚΟΥΛΑΓΚ]



Αν και ο Christopher Jon Bjerknes είναι ο ίδιος εβραϊκής καταγωγής, στέκεται κάθετα ενάντια στην εβραιοσιωνιστική κάστα, παραθέτει σημαντικές αποκαλύψεις που μέσα από τις μελέτες του στηριζονται και ιστορικά, και είναι ο μόνος που αναφέρθηκε στο προαιώνιο μίσος τους για τον Ελληνισμό, πράγμα που με ώθησε να μεταφράσω την παρουσίασή του. Οι θέσεις και οι παραθέσεις του ιδιαίτερα εντυπωσιακές και με δεδομένο την καταγωγή του, έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα και αξία. Όταν ολοκληρωθεί αυτή η εργασία, είναι βέβαιο ότι θα γίνει περισσότερο ξεκάθαρο και κατανοητό αυτό που συμβαίνει τώρα στον κόσμο μας, και οι προθέσεις πίσω από τις καταστάσεις που προσχεδιάστηκαν και οργανώθηκαν και τις οποίες βιώνουμε όλοι σήμερα...
Το σάιτ του εδώ http://jewishracism.blogspot.gr

Ανεπιθύμητοι οι Έλληνες;

Η καρδιά των ανελεύθερων καθεστώτων, των τριτοκοσμικών δικτατοριών, των μπανανιών απανταχού της Γης είναι η επιλεκτική εφαρμογή των νόμων. Οι νόμοι χρησιμοποιούνται σαν συμβόλαια εξόντωσης όλων όσοι μπαίνουν στο στόχαστρο της εξουσίας. Όποιος φίλος ή σύμμαχος των κρατούντων τους παραβαίνει δεν ενοχλείται. Μπορεί να συνεχίσει την έκνομη δραστηριότητά του για όσο καιρό θα διάκειται φιλικά εκείνος προς το σύστημα και τούμπαλιν.

Όμως, αν κάποιος «εχθρός» του καθεστώτος παραβιάσει ή φανεί ότι παραβιάζει έστω κατ' ελάχιστον τη νομοθεσία, τότε επιστρατεύεται όλος ο μηχανισμός της καταστολής και της «τήρησης» του νόμου, για να «συνετίσει», δηλαδή να εκδικηθεί, τον αντιφρονούντα. Αυτή η πρακτική συνιστά τη μεγαλύτερη δυνατή προσβολή στην έννοια της δικαιοσύνης και προοιωνίζεται μόνο δεινά για το κοινωνικό σύνολο.

Αυτή η αθλιότητα συμβαίνει στην Ελλάδα και εκδηλώνεται συχνότατα. Ως «εχθροί» του καθεστώτος λογίζονται οι Ελληνες, ενώ «σύμμαχοι» της εξουσίας θεωρούνται οι αλλοδαποί - πρόσφυγες και λαθρομετανάστες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ανύπαρκτη αντιμετώπιση της αυθαιρεσίας και της σωρείας των παραβάσεων του νόμου που διαπράττονται καθημερινά στην Ειδομένη, στον λιμένα του Πειραιώς και στα νησιά που έχουν βουλιάξει από το μεταναστευτικό τσουνάμι.

Οι αλλοδαποί εισβάλλουν σε ιδιωτικούς χώρους, βιαιοπραγούν, ακινητοποιούν συρμούς καταλαμβάνοντας τις σιδηροτροχιές, απειλούν να καταστρέψουν εγκαταστάσεις (!) του Δημοσίου, διαμηνύουν ότι θα εξεγερθούν και εν γένει αρκετοί απ' αυτούς συμπεριφέρονται σαν στρατός κατοχής. Πώς απαντά το κράτος σε αυτό; Με την απουσία, τη σιωπή και τις γλοιώδεις απομιμήσεις σωφροσύνης στις οποίες επιδίδονται οι λογάδες πολιτικοί της απραξίας και των φιλοϊσλαμικών ιδεοληψιών.

Όταν οι Ελληνες αξιώνουν την εφαρμογή του νόμου ή διαμαρτύρονται για την καταστροφή του τόπου τους λόγω της ίδρυσης hot spot στην περιοχή τους, ξυλοκοπούνται ανελέητα από τα ΜΑΤ - όπως έγινε την Κυριακή το βράδυ στη Χίο.

Αυτή η πρακτική της πολιτικής εξουσίας δεν περνά απαρατήρητη και περνά στους Έλληνες το μήνυμα ότι είναι ανεπιθύμητοι στην Ελλάδα και ότι βρίσκονται υπό διωγμό!

Πηγή "Δημοκρατία"
http://kostasxan.blogspot.gr/2016/04/blog-post_9.html

ΟΙ 10 ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 6.000 ΕΤΩΝ:ΕΞΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΣ

alt


Έξι ιστορικές προσωπικότητες της Ελλάδας βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα του καταλόγου του ΜΙΤ. Ποια είναι η διασημότερη προσωπικότητα στην ιστορία της ανθρωπότητας; Ο Αριστοτέλης. Και δεν το λέμε εμείς, αλλά η κατάταξη του Tεχνολογικού Iνστιτούτου της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ), το οποίο συγκέντρωσε και ανέλυσε δεδομένα σχετικά με την ιστορία και τον πολιτισμό σε όλο τον πλανήτη από το 4.000 π.Χ. έως το 2010.
Η ανάλυση των δεδομένων αυτών έγινε στο πλαίσιο του προγράμματος Pantheon, που λειτουργεί με την ευθύνη του Media Lab του ΜΙΤ. Το ενδιαφέρον είναι ότι στον κατάλογο κυριαρχούν οι Έλληνες, με έξι από αυτούς να βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα.
Στη δεύτερη θέση του καταλόγου βρίσκεται ο Πλάτων και στην τρίτη ο Εβραίος Ιησους. Σύμφωνα με το ΜΙΤ, κάποιος θεωρείται διάσημος αν υπάρχει σελίδα της Wikipedia με το όνομά του σε περισσότερες από 25 γλώσσες. Και ιδού η πρώτη δεκάδα. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Έδωσε το όνομά του στο πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης και στην πιο γνωστή πλατεία της. Ο Αριστοτέλης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος και πολυεπιστήμονας, μαθητής του Πλάτωνα και δάσκαλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Αποτέλεσε σημαντική μορφή της φιλοσοφικής σκέψης του αρχαίου κόσμου, ενώ η διδασκαλία του διαπερνούσε βαθύτατα τη δυτική φιλοσοφική και επιστημονική σκέψη μέχρι και την Επιστημονική Επανάσταση του 17ου αιώνα. Υπήρξε φυσιοδίφης, δημιουργός της λογικής και ο σημαντικότερος από τους διαλεκτικούς της αρχαιότητας.
ΠΛΑΤΩΝΑΣ Γνωρίζετε σίγουρα το μύθο του σπηλαίου, έτσι; Ο εμπνευστής του, ο Πλάτωνας ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος από την Αθήνα, ο πιο γνωστός μαθητής του Σωκράτη και δάσκαλος του Αριστοτέλη. Το έργο του με τη μορφή φιλοσοφικών διαλόγων έχει σωθεί ολόκληρο. Άσκησε τεράστια επιρροή στην αρχαία ελληνική φιλοσοφία και γενικότερα στη δυτική φιλοσοφική παράδοση μέχρι τις ημέρες μας.
ΙΗΣΟΥΣ  Απλώς δεν θα μπορούσε να μην είναι ανάμεσα στις πιο διάσημες προσωπικότητες της ανθρωπότητας. Ο Εβραίος Ιησούς ήταν το πρόσωπο του οποίου η διδασκαλία αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία της χριστιανικής θρησκείας. Οι ακόλουθοί του τον προσδιόρισαν ως τον αναμενόμενο Μεσσία, που σημαίνει «χρισμένος». Πίστευαν πως ήταν ο σωτήρας, ο εκλεκτός απεσταλμένος του Θεού, που θα ελευθέρωνε το έθνος του Ισραήλ από τους εχθρούς του και θα αποτελούσε ευλογία για όλα τα έθνη.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ Διάσημος για το κώνειο που ήπιε, για τους πολέμιούς του και για την φράση «ν ο6δα, Eτι οPδrν ο6δα». Ο Σωκράτης ήταν Αθηναίος φιλόσοφος, μία από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του ελληνικού και παγκόσμιου πνεύματος και πολιτισμού και ένας από τους ιδρυτές της δυτικής φιλοσοφίας.
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Έχει εμπνεύσει κατά καιρούς πολλούς καλλιτέχνες και συγγραφείς, αλλά και τη λαϊκή παράδοση. Ο λόγος για τον Αλέξανδρο Γ' τον Μακεδόνα, που είναι γνωστός ως Μέγας Αλέξανδρος. Ήταν βασιλιάς των Μακεδόνων, ηγεμόνας της Πανελλήνιας Συμμαχίας κατά της Περσικής αυτοκρατορίας, διάδοχος των Φαραώ της Αιγύπτου και κύριος της Ασίας και της βορειοδυτικής Ινδίας. Γεννήθηκε στην Πέλλα της Μακεδονίας το 356 π.Χ. και πέθανε στην Βαβυλώνα το 323 π.Χ. Θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες στρατηγούς, αφού σε ηλικία σχεδόν 33 χρονών κατέκτησε το μεγαλύτερο μέρος του τότε γνωστού κόσμου (4ος αιώνας π.Χ.). Γονείς του ήταν ο βασιλιάς Φίλιππος Β' της Μακεδονίας και η πριγκίπισσα Ολυμπιάδα της Ηπείρου.
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ Ο Άνθρωπος του Βιτρούβιου, ο Μυστικός Δείπνος και το Χαμόγελο της Τζοκόντα είναι από τα πιο διάσημα έργα στην ιστορία της τέχνης. Το ίδιο και ο δημιουργός τους, ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Γεννήθηκε το 1452 και πέθανε το 1519, έζησε δηλαδή κατά την περίοδο της Αναγέννησης. Ήταν Ιταλός αρχιτέκτονας, ζωγράφος, γλύπτης, μουσικός, εφευρέτης, μηχανικός, ανατόμος, γεωμέτρης και επιστήμονας. Θεωρείται αρχετυπική μορφή του Αναγεννησιακού ουμανιστή και του Αναγεννησιακού καλλιτέχνη, αλλά και μια ιδιοφυής προσωπικότητα.
ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΣ Η ανατολική σοφία αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της παγκόσμιας φιλοσοφικής σκέψης και ο Κομφούκιος υπήρξε γνήσιος εκπρόσωπός της. Έχει μείνει στην ιστορία ως ο Κινέζος διανοητής και κοινωνικός φιλόσοφος, οι διδασκαλίες του οποίου επηρέασαν βαθιά τη ζωή και τη σκέψη της ανατολικής Ασίας. Η φιλοσοφική του προσέγγιση έθεσε τα θεμέλια πολλών μεταγενέστερων κινεζικών απόψεων για την εκπαίδευση και τη συμπεριφορά του ιδανικού άνδρα, για το πώς ένα τέτοιο άτομο θα πρέπει να ζει τη ζωή του και να αλληλεπιδρά με τους άλλους και για τα σχήματα της κοινωνίας και της διακυβέρνησης στα οποία θα πρέπει να συμμετέχει.
ΙΟΥΛΙΟΣ ΚΑΙΣΑΡΑΣ Έχετε διαβάσει για αυτόν στον Αστερίξ, τον έχετε δει να ενσαρκώνεται σε ταινίες, ενώ η δολοφονία του είναι μία από αυτές που άλλαξαν την ιστορία. Ο Γάιος Ιούλιος Καίσαρ ήταν η σημαντικότερη προσωπικότητα της ρωμαϊκής ιστορίας, στρατηγός και πολιτικός -ή για την ακρίβεια δικτάτορας. Άλλαξε την μορφή του πολιτεύματος της Ρώμης, ενώ με τις κατακτήσεις του έβαλε τις βάσεις της εξέλιξης του ευρωπαϊκού πολιτισμού.
ΟΜΗΡΟΣ Τον γνωρίσαμε στο σχολείο με τα έργα του, Οδύσσεια και Ιλιάδα. Φυσικά μιλάμε για τον Όμηρο, ο οποίος φέρεται ως ο συγγραφέας αυτών των έργων, που είναι από τα πρώτα κείμενα της ιστορικής περιόδου της αρχαίας Ελλάδας, γνωστά ως ομηρικά έπη. Για τη ζωή του υπάρχουν ελάχιστες πληροφορίες και αυτές αντιφατικές, ενώ αμφισβητήθηκε ακόμη και η ύπαρξή του. Με κριτήρια τα χαρακτηριστικά των έργων, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι γράφτηκαν τον 8ο αιώνα π.Χ.
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ Ακόμη και αν τα μαθηματικά δεν είναι το φόρτε σας, το Πυθαγόρειο θεώρημα, σίγουρα είναι από αυτά που θυμάστε. Ο εμπνευστής του, ο Πυθαγόρας, υπήρξε σημαντικός Έλληνας φιλόσοφος, μαθηματικός, γεωμέτρης και θεωρητικός της μουσικής. Ήταν ο κατεξοχήν θεμελιωτής των ελληνικών μαθηματικών, δημιούργησε ένα άρτιο σύστημα για την επιστήμη των ουρανίων σωμάτων, που κατοχύρωσε με όλες τις σχετικές αριθμητικές και γεωμετρικές αποδείξεις, και ήταν ιδρυτής ενός μυητικού φιλοσοφικού κινήματος που λέγεται Πυθαγορισμός.
fortunegreece 
http://apollonios.pblogs.gr/2016/04/oi-10-pio-shmantikoi-anthrwpoi-twn-teleftaiwn-6-000-etwn-exi-ell.html

ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟ"ΑΓΙΟ"ΟΡΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ!


 
 
ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ!!
συνταγμα 105.png

Με την βούλα και τον νόμο που λένε, αφού βάσει του άρθρου (105) του συντάγματος, μπορούν να χαρίζουν την Ελληνική ιθαγένεια, όπου θέλουν χωρίς να ρωτήσουν κανένα!! Βασική προϋπόθεση, να γίνεις ιουδαιοχριστιανος ΜΟΝΑΧΟΣ!!  Μετά τη προδοσία με τους Οθωμανούς και τους Γερμανούς η προδοτική ιστορία των καλόγερων συνεχίζεται!! Την Ελλάδα την κυβερνάνε οι ρασοφόροι, γι'αυτό και δεν βάζει χέρι στην αμύθητη περιουσία της η πολιτική εξουσία!!                                                                                                                                                                                                                                                                 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Καθεστώς του Αγίου Όρους ] Άρθρο 105
  1. Το Άγιο Όρος διοικείται, σύμφωνα με το καθεστώς του, από τις είκοσι ιερές μονές του, μεταξύ των οποίων είναι κατανεμημένη ολόκληρη η χερσόνησος του Άθω, το έδαφος της οποίας είναι αναπαλλοτρίωτο. Η διοίκησή του ασκείται από αντιπροσώπους των ιερών μονών, οι οποίοι αποτελούν την ιερή κοινότητα. Δεν επιτρέπεται καμία απολύτως μεταβολή στο διοικητικό σύστημα ή στον αριθμό των μονών του Αγίου Όρους, ούτε στην ιεραρχική τάξη και τη θέση τους προς τα υποτελή τους εξαρτήματα. Απαγορεύεται να εγκαταβιώνουν στο Άγιο Όρος ετερόδοξοι ή σχισματικοί.
  1. Ο λεπτομερής καθορισμός των αγιορειτικών καθεστώτων και του τρόπου της λειτουργίας τους γίνεται από τον καταστατικό χάρτη του Αγίου Όρους, τον οποίο, με σύμπραξη του αντιπροσώπου του κράτους, συντάσσουν και ψηφίζουν οι είκοσι ιερές μονές και τον επικυρώνουν το Οικουμενικό Πατριαρχείο και η Βουλή των ελλήνων.
  1. Η ακριβής τήρηση των αγιορειτικών καθεστώτων τελεί ως προς το πνευματικό μέρος υπό την ανώτατη εποπτεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου και ως προς το διοικητικό μέρος υπό την εποπτεία του Κράτους, στο οποίο ανήκει αποκλειστικά και η διαφύλαξη της δημόσιας τάξης και ασφάλειας.
  1. Οι πιο πάνω εξουσίες του Κράτους ασκούνται από διοικητή, του οποίου τα δικαιώματα και καθήκοντα καθορίζονται με νόμο. Με νόμο επίσης καθορίζονται η δικαστική εξουσία που ασκούν οι μοναστηριακές αρχές και η ιερή κοινότητα, καθώς και τα τελωνειακά και φορολογικά πλεονεκτήματα του Αγίου Όρους.  ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ:  Το τεράστιο αυτό σκάνδαλο το έχω ξανακάνει εγγραφή αλλά ορισμένοι ψευτοΠατριώτες εξακολουθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο!! Επίσης είναι και μια απάντηση στον Μητροπολίτη Άνθιμο που το παίζει Έλληνας!! ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΤΟ "ΑΓΙΟ" ΟΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ!!

  2. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΤΥΠΟΥ ΑΝΘΙΜΟΥ!!
  1. Η χερσόνησος του Αθω, από τη Μεγάλη Βίγλα και πέρα, η οποία αποτελεί την περιοχή του Αγίου Όρους, είναι, σύμφωνα με το αρχαίο προνομιακό καθεστώς του, αυτοδιοίκητο τμήμα του Ελληνικού Κράτους, του οποίου η κυριαρχία πάνω σ' αυτό παραμένει άθικτη. Από πνευματική άποψη το Άγιο Όρος διατελεί υπό την άμεση δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Όλοι όσοι μονάζουν σ' αυτό αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια μόλις προσληφθούν ως δόκιμοι ή μοναχοί, χωρίς άλλη διατύπωση!!!
    ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΑΡΘΡΟ!!
    ΟΙ ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΑΦΓΑΝΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ!! ΦΤΟΥ ΣΑΣ
    Αφγανός λαθρομετανάστης βαφτίστηκε Χριστιανός στο Άγιο Όρος!! Τώρα θα του δώσουν και την Ελληνική υπηκοότητα και όλα καλά!! Στο όνομα του Ραβινού Ιησού οι καλόγεροι Ελληνοποιούν τους λαθρομετανάστες!! Άντε καλό πάρτι με τους λαθρομετανάστες καλόγηροι, όλο και κάτι θα πάρετε από τα αλλοδαπά!!

    Για την ιστορία η βάφτιση έγινε στο Ιερό Χιλανδαρινό Κελλί «Γενέσιον της Θεοτόκου» - Μαρουδά, στις 5 το απόγευμα της Τετάρτης 23/5-5/6 από τον Γέροντα Ιερομόναχο Μακάριο και τον Ιερομόναχο Παύλο με ανάδοχο τον Ραφαφήλ μ. παρουσία 10 προσκυνητών του Κελίου. Κοινώνησε για πρώτη φορά των Αχράντων Μυστηρίων την επομένη το πρωί στην Θεία Λειτουργία. Το όνομα που του εδόθη είναι του Αγίου Αλεξάνδρου του Νεομάρτυρος του εις Θεσσαλονίκην μαρτυρήσαντος κατά το έτος 1794 στις 26/5 που επονομάζεται Άγιος Αλέξανδρος «ο Δερβίσης». Την παραμονή της βάφτισης που συνέπεσε με την επίσκεψη του Πατριάρχου Μόσχας και Πασών των Ρωσιών στο Άγιον Όρος ο κατηχούμενος Άχμετ πήρε την ευχή του Αγίου Πρώτου π. Μάξιμου Ιβηρίτου...  

    Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ!!ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΣΤΟ ΑΘΛΙΟ ΟΡΟΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΚΟΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩ!!

    alt
      
    alt
      
    alt
      
    alt
      
    alt
      
      

    alt
      
    alt
      
     
     
    http://neoellhn.blogspot.com/2016/04/blog-post_32.html

ΤΟ ΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ

Δημοσιεύματα που δείχνουν τους Σημερινούς Εβραίους να είναι Χαζάροι εκ καταγωγής και όχι Ισραηλίτες και πως είναι όντως Τουρκικός λαός και… Οι δοσοληψίες που είχαν οι Έλληνες Βυζάντιοι με τους Χαζάρους

– του Ιωάν. Κουντούρη 
Screen Shot 2015-09-25 at 1.47.48 PM
Είναι γεγονός πλέον πως το μεγαλύτερο μέρος των προγόνων των σημερινών Εβραίων δεν έζησε ποτέ στην Παλαιστίνη κατα την βιβλική περίοδο, κάτι το οποίο αποτελεί μάρτυρα της δυνάμεως των ιστορικών ισχυρισμών που –δυστιχώς– είναι υπεράνω των ύπαρκτων γεγονότων.
Επιπλέον, υπό τον τίτλο «A brief History of the Terms for Jew» (δηλ., «Μια Σύντομη Ιστορία των Όρων για τη λέξη Εβαίος») στο απο 1980 Εβραϊκό Ημερολόγιο (Jewish Almanac) βρίσκουμε το ακόλουθο: «Αυστηρά μιλώντας, είναι λάθος να λέμε έναν αρχαίο Ισραηλίτη ‘Εβραίο’ (δηλ., Jew) ή να αποκαλούμε έναν σύγχρονο Εβραίο Ισραηλίτη ή Εβραίο (δηλ., Hebrew υπο την έννοια ενος Εβραίου της Παλαιάς Διαθήκης).» 
 


Το World Book Encyclopdia (δηλ., Το Παγκόσμιον Εγκυκλοπαιδικόν Βιβλίον) παραλείπει κάθε αναφορά στους Εβραίους, αλλά κάτω από το το λήμμα ‘Σημίτης’ αναφέρει τα εξής: «Οι Σημίτες είναι εκείνοι που μιλούν σημιτικές γλώσσες. Με αυτή την έννοια, οι αρχαίοι Εβραίοι, Ασσύριοι, Φοίνικες, και Καρχηδονικοἰ ήσαν όλοι Σημίτες. Οι Άραβες και ορισμένοι Αιθίοπες είναι σημερινοί λαοί που ομιλούν σημιτικές γλώσσες. Καλούνται συχνά οι σύγχρονοι Εβραίοι ‘Σημίτες’, αλλά το όνομα αυτό ισχύει κανονικά μόνο για εκείνους που χρησιμοποιούν την εβραϊκή γλώσσα. Οι Εβραίοι ήσαν κάποτε ένα υπο-είδος της Μεσογειακής φυλής, αλλά έχουν αναμειχθεί διαχρονικά με άλλους λαούς έως ότου να χάσει κάθε φυλετική έννοια το όνομα ‘Εβραίος’».
 
Υπάρχουν εκατοντάδες βιβλία (περισσότερα από τα οποία είναι εβραϊκές εγκυκλοπαίδειες και βιβλία ιστορίας) διαθέσιμα για μελέτη, τα οποία αποδεικνύουν ότι πάνω από το 90% των Εβραίων στον κόσμο ΔΕΝ είναι σημιτικής καταγωγής, αλλά λίγοι άνθρωποι, εκτός από τους ιστορικούς, δεν μπήκαν στον κόπο ποτέ να τα διαβάσουν. Τα παρακάτω είναι μόνο μερικά παραδείγματα:

Εδώ διαβάζουμε μερικά αποσπάσματα του βιβλίου Η ιστορία των Εβραίων Χαζάρων του D.M. Dunlop, σελ. 4-15:
«…Το πρώτο μας ερώτημα εδώ είναι, πότε εμφανίστηκε για τη πρώτη φορά το όνομα Χαζάρος μαζί με τον εν λόγῳ λαό των Χαζάρων; Υπήρξε σημαντική συζήτηση ως προς τη σχέση των Χαζάρων με τους Ούννους, αφενός, και τους δυτικούς Τούρκους από την άλλη. 
Η επικρατούσα άποψη εδώ και καιρό είναι ότι προέκυψαν από τη Δυτική τουρκική αυτοκρατορία οι Χαζάροι. Αναφορές στους Χαζάρους εμφανίζονται απο την στιγμήν που παύουν να αναφέρονται στον κόσμο ως φυλή οι δυτικοί Τούρκοι. 
Έτσι, αναφέρεται ότι ένωσαν τις δυνάμεις τους με τον Έλληνα Αυτοκράτορα Ηράκλειο εναντίον των Περσών το 627 μ.Χ. και πως τον υποβοήθησαν υλικά στην πολιορκία της Τυφλίδας. Το ζήτημα είναι κατά πόσον οι Χαζάροι ήσαν εκείνη την εποχή υπο την υπεροχή των δυτικών Τούρκων. 
Ο Έλληνας χρονογράφος Θεοφάνης (απεδήμησεν γύρω στο 818 μ.Χ.), που αφηγείται την ιστορία αυτήν, τους παρουσιάζει [τους Χαζάρους] ως ‘τους Τούρκους από την ανατολή τους οποίους καλούν οι άλλοι λαοί ‘Χαζάρους’. … Μια παρόμοια συζήτηση επί της ουσίας των διαφορετικών φυλών είχε αναφερθεί από τις ημέρες πριν από την έλευση του Μωάμεθ, στην οποία οι ομιλητές είναι ο Άραβας Nu’man ιμπν αλ-Mudhir της αλ-Hirah και ο Πέρσος Khusraw Anushirwan. ο Πέρσος δίνει την άποψή του ότι οι Έλληνες, Ινδοί και οι Κινέζοι είναι ανώτεροι των Αράβων και έτσι, επίσης, είναι τουλάχιστον καλά οργανιμένοι οι Χαζάροι υπό τους βασιλιάδες τους παρά τα χαμηλά επίπεδα της υλικής τους ζωής. 
Εδώ και πάλι οι Χαζάροι αντιπαρατίθενται με τα μεγάλα έθνη της Ανατολής. Είναι σύμφωνο με αυτό ότι είχαν ειπωθεί ιστορίες πώς πρεσβευτές από τους Κινέζους, Τούρκους, και τους Χαζάρους ήσαν μονίμως στις πύλες του Khusraw, του μεγάλου Πέρσου ποιητού και λογίου, και ότι κρατούσε μάλιστα τρεις θρόνους απο χρυσό στο παλάτι του, που δεν είχαν απομακρυνθεί ποτέ και επί των οποίων ουδείς δεν εκάθισεν, διότι προορίζονταν μόνον για τους βασιλείς του Βυζαντίου, της Κίνας και των Χαζάρων… 
Σε γενικές γραμμές, το υλικό των Αράβων και Περσών συγγραφέων σε σχέση με Χαζάρους σε πρώιμους καιρούς κατανέμεται σε περίπου τρεις ομάδες, που επικεντρόνονται αντίστοιχα γύρω από τα ονόματα (α) ενός ή άλλων από τους Εβραίους πατριάρχες, (β) του Μεγάλου Αλεξάνδρου, και (γ) ορισμένων από τους Σασσανιδους βασιλείς, ιδιαίτερα, του Anushirwan και των άμεσων διαδοχών του. Μια τυπική ιστορία της πρώτης ομάδος δίνεται από τον Ya’qubi στο βιβλίο του με τίτλο ‘Ιστορία’. 
Μετά τη σύγχυση των γλωσσών στη Βαβέλ, οι απόγονοι του Νώε ήρθαν εις τον Πελέγ, γιου του Έβερ, και του ζήτησαν να διαιρέσει τη γη μεταξύ τους. Επιμέρισε αυτός εις τους απογόνους των Ιάφεθ-Κίνας, Hind (Χϊντ), Σιντ, της χώρας των Τούρκων και εκείνης των Χαζάρων, καθώς και του Θιβέτ, τη χώρα της Βόλγας (των Βουλγάρων δηλαδή), των Daylam, και τη γειτονική χώρα που συνορεύει την Khurasan (Κουρασάν). 
Σε ένα άλλο απόσπασμα, ο Ya’qubi δίνει μια είδους συνέχεια σε αυτό. Αφού ο Πέλεγ χώρισε τη γη με αυτό τον τρόπο, βγήκαν προς τα βορειοανατολικά οι απόγονοι του ‘Αμούρ ιμπν-Θουβάλ που ήταν ένας γιος του Ιάφεθ. Μια ομάς που αποτελείτο απο τους απογόνους του Togarmah, προχωρώντας βορειότερα, διεσπορπίσθη εις διάφορες χώρες και έγινε μια σειρά από βασίλεια, μεταξύ των οποίων και οι Burjan (Βούλγαροι), Αλανοί, Χαζάροι (Ασκενάζ), και οι Αρμένιοι. 
Ομοίως, σύμφωνα με τον Ταμπαρί, εκεί γεννήθηκαν εις τον Ιάφεθ οι υιοί Jim-r (ο βιβλικός Γκομερ), Maw ‘-‘ (βλέπε Mawgh-gh, Magog, Μαγώγ), Mawday (Madai), Yawan (Ιαυάν), Thubal (Θουβάλ), Mash -j (διαβάστε Mash-kh, Μεσέχ) και Tir-sh (Tiras). … 
Υπάρχει ίσως ένας συσχετισμός εδώ με τους Turgesh, τους επιζώντας της δυτικών Τούρκων, οι οποίοι νικήθηκαν από τους Άραβες το 119 και πάλι το 737, και εξαφανίστηκαν ως μια κυρίαρχη φυλετική ομάς στον ίδιο αιώνα. Λέει περιέργως ο Tabari (Ταμπαρί) ότι εκ των απογόνων του Mawgh-gh (Magog, Μαγώγ) ήσαν και οι Yajuj και Majuj, προσθέτοντας ότι αυτοί ευρίσκοντο ανατολικά των Τούρκων και των Χαζάρων. 
Ο Benjamin Freeman στο βιβλίο του ‘Facts Are Facts’ (δηλ., Τα γεγονότα δεν επιδέχονται αμφισβήτηση), στο κεφάλαιο ‘CHAZARS’,(δηλ. ΧΑΖΆΡΟΙ) λέει τα εξής:«Μιλάμε για έναν λαό τουρκικής καταγωγής του οποίου η ζωή και η ιστορία είναι συνυφασμένες με τις απαρχές της ιστορίας των Εβραίων της Ρωσίας … που είναι κινούμενος από τις νομαδικές φυλές των στεπών και από τη δική του επιθυμία για την λεηλασία και την εκδίκηση … 
Στο δεύτερο μισό του έκτου αιώνος, οι Χαζάροι εκινήθησαν δυτικώς…Το βασίλειον των Χαζάρων εδραιώθηκε ως επι το πλείστον στη νότια Ρωσία πριν από την ίδρυση της ρωσικής μοναρχίας από τους Βαράγγους (Varangians) … Εκείνη την εποχή, η βασιλεία των Χαζάρων στάθηκε στο ύψος της δύναμής της και ήταν συνεχώς σε πόλεμο με άλλα έθνη γύρω της… Στο τέλος του όγδοου αιώνος, ο Chagan (δηλ., βασιλεύς) των Χαζάρων, οι μεγιστάνες του, μαζί με ένα μεγάλο αριθμό των ειδωλολατρών ανθρώπων του, ησπάσθησαν την εβραϊκήν θρησκείαν.»
Εγκυκλοπαίδεια Americana (το 1985) λέει τα εξής για τους Χαζάρους: «Οι Χαζάροι ήταν ένας αρχαίος τουρκόφωνος λαός που κυβέρνησαν ένα μεγάλο και ισχυρό κράτος στις στέπες βόρεια της οροσειράς του Καυκάσου, από τον 7ο αιώνα εως την διάλυσή τους στα μέσα του 11ου αιώνα μ.Χ. … Τον 8ο αιώνα, ο πολιτικός και θρησκευτικός τους άρχων…καθώς και το μεγαλύτερο μέρος της αριστοκρατίας των Χαζάρων, εγκαταλείπουν την ειδωλολατρία και ασπάζονται τον Ιουδαϊσμόν …»
Η Εγκυκλοπαίδεια Britannica (15η έκδοση) αναφέρει: «οι Χαζάροι, που είναι μια συνομοσπονδία τουρκικών και ιρανικών φυλών, που καθιέρωσαν μια σημαντική εμπορική αυτοκρατορία στο δεύτερο μισό του 6ου αιώνα, καλύπτει το νοτιοανατολικό τμήμα της σύγχρονης ευρωπαϊκής Ρωσίας … Στα μέσα του 8ου αιώνα οι άρχουσες τάξεις υιοθέτησαν τον Ιουδαϊσμό ως θρησκεία τους.»
 
Πάλι το ίδιο έτος (1985) και στην ίδια έκδοση, η Εγκυκλοπαίδεια Americana λέει: «Οι Ασκεναζίμ είναι οι Εβραίοι των οποίων οι πρόγονοι ζούσαν στα γερμανικά εδάφη … ήταν ανάμεσα στους Ασκεναζίμ Εβραίους όπου ιδέα του πολιτικού Σιωνισμού προέκυψε για τη πρώτη φορά, οδηγώντας τελικά στην ίδρυση του κράτους του Ισραήλ το 1948…Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, οι Εβραίοι Ασκενάζι αριθμούσαν περίπου 11 εκατομμύρια, περίπου το 84 τοις εκατό του παγκόσμιου εβραϊκού πληθυσμού.»

H ίδια η εβραϊκή εγκυκλοπαίδεια αναφέρει τα εξής εκπληκτικά: «οι Χαζάροι ήταν μια μη-σημιτική, Ασιατική, Μογγολική φυλετική φυλή που μετανάστευσαν στην Ανατολική Ευρώπη γύρω στο πρώτο αιώνα, οι οποίοι ασπάστηκαν ως ένα ολόκληρο έθνος τον Ιουδαϊσμό τον έβδομο αιώνα…και οι οποίοι ευθύνονται για την παρουσία στην Ανατολική Ευρώπη των μεγάλων αριθμών των Εβραίων που μιλάνε τα γίντις στη Ρωσία, την Πολωνία, τη Λιθουανία, τη Γαλατία, τη Βεσσαραβία και τη Ρουμανία.»
Η εγκυκλοπαίδεια Judaica (1972) που είναι μια Εβραϊκή εγκυκλοπέδεια βεβαίως αναφέρει:«οι Χαζάρωοι είναι μια εθνική ομάδα Τούρκων γενικού τύπου που ήσαν ανεξάρτητοι και κυρίαρχοι στην Ανατολική Ευρώπη και που μεταξύ του έβδομου και του δέκατου αιώνων μ.Χ. ασπάζονται φανερά τον Ιουδαϊσμόν οι κορυφαίοι ηγέτες τους … Παρά τις αμελητέες πληροφορίες που είναι αρχαιολογικού χαρακτήρα, η παρουσία των εβραϊκών ομάδων και ο αντίκτυπος των Εβραϊκών ιδεών στην Ανατολική Ευρώπη είναι σημαντικά επι τη διάρκεια του Μεσαίωνος. Οι ομάδες που αναφέρονται πως είχαν μεταναστεύσει στην Κεντρική Ευρώπη από την Ανατολή, αναφέρεται συχνά ως Χαζάροι, καθιστώντας έτσι αδύνατο να παραβλέψουμε την πιθανότητα ότι είχαν προέλθει από το εσωτερικό της πρώην αυτοκρατορίας των Χαζάρων.»
 
Η Παγκόσμια Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια (The Universal Jewish Encyclopedia): «Οι Χαζάροι είναι ένας μεσαιωνικός λαός, που σχετίζονται πιθανώς με τους Βόλγα Βούλγαρους, των οποίων η άρχουσα τάξη υιοθέτησε τον Ιουδαϊσμό κατά τη διάρκεια του 8ου αι. Οι Χαζάροι φαίνεται να έχουν προκύψει κατά τη διάρκεια του 6ου αι., από τη μεγάλη αυτοκρατορία των νομαδικών Ούν (δηλ., απο τους Ούννους επίσης γνωστοί ως ‘Τουρκί’) που εκτεινόταν από τις στέπες της Ανατολικής Ευρώπης και της λεκάνης του Βόλγα στα σύνορα της Κίνας … Οι περισσότεροι Εβραίοι ιστορικοί σήμερα χρονολογούν τη μετατροπή του βασιλέως των Χαζάρων στον Ιουδαϊσμό κατά το πρώτο μισό του τρέχοντος αιώνος μ.Χ. …» 
 
Η Αγία Γραφή αναφέρει στο βιβλίον Γένεσις, κεφάλαιον 10, εδάφια 1-3, ότι οι Χαζάροι (Ασκενάζ) Εβραίοι ήταν / είναι οι γιοι του Ιάφεθ και όχι του Σημ: «1 Και αύται είναι αι γενεαλογίαι των υιών του Νώε, Σημ, Χαμ και Ιάφεθ· και εγεννήθησαν εις αυτούς υιοί μετά τον κατακλυσμόν. (Α’ Χρ 1:4) 2 Οι υιοί του Ιάφεθ ήσαν Γομέρ, και Μαγώγ, και Μαδαΐ, και Ιαυάν, και Θουβάλ, και Μεσέχ, και Θειράς. (Α’ Χρ 1:5) 3 Και οι υιοί του Γομέρ, Ασχενάζ…» Έτσι, η Αγία Γραφή επιβεβαιώνει ότι οι Εβραίοι, οι Ασκεναζί [Χαζαρικοί], δεν είναι οι απόγονοι του Σημ και ως εκ τούτου δεν μπορεί να είναι Σημιτικής προέλευσης.
 
Η Εγκυκλοπαίδεια του Αμερικανικού Λαού το 1954 στις σελίδες 15 και 292 καταγράφει τα ακόλουθα σε σχέση με τους Χαζάρους: «οι Χαζάροι ασπάζονται επίσημα τον Ιουδαϊσμόν κατά το έτος 740 μ.Χ. Έναν αιώνα αργότερα, είχαν συνθλιβεί από τους εισερχόμενους σλαβόφωνους λαούς και διασκορπίστηκαν σε όλη την κεντρική Ευρώπη, όπου ήταν γνωστοί ως Εβραίοι. Είναι από αυτή την ομάδα, όπου κατάγωνται οι περισσότεροι γερμανικοί, πολωνικοί και ουγγρικοί Εβραίοι, και αποτελούν επίσης ένα σημαντικό μέρος του πληθυσμού αυτού που βρίσκεται σήμερα στην Αμερική. Ο όρος Ασκεναζίμ εφαρμόζεται σε αυτό το κυρτο-κέφαλο σκουρόχρωμο τμήμα.»
 
Το Academic American Encyclopedia Deluxe Library Edition (δηλ. η Πολυτελής Έκδοσις της Ακαδημαϊκής Αμερικανικής Εγκυκλοπαίδειας για τις Βιβλιοθήκες), τόμος 12, σελίδα 66 αναφέρει: «Οι Χαζάροι είναι ένας τουρκικός λαός που δημιούργησε μια εμπορική και πολιτική αυτοκρατορία που κυριάρχησε σημαντικά τμήματα της νότιας Ρωσίας κατά το μεγαλύτερο μέρος του 7ου έως τον 10ο αιώνα. Κατά τη διάρκεια του 8ου αιώνα, η Αριστοκρατία των Χαζάρων και ο βασιλεύς των Χαζάρων ησπάσθησαν τον χριστιανισμόν.»
 
Δείτε τώρα τι λέει επίσημα επι του θέματους αυτού η ίδια η Καθολική εκκλησία! Η Νέα Καθολική Εγκυκλοπαίδεια, τόμος VIII, σελίδα 173 αναφέρει: «οι Χαζάροι ήταν μια εθνική ομάδα, που άνηκαν στις τουρκικές εθνικές ομάδες, οι οποίοι, προς το τέλος του 2ου αιώνα της χριστιανικής εποχής, εγκαταστάθηκαν στην περιοχή μεταξύ του Καυκάσου και των χαμηλότερων Ποταμών της Βόλγα και του Ντον … Στις αρχές του 8ου αιώνα μ.Χ., οι δυναστικοί δεσμοί εδέσμευαν τους Χαζάρους στενότερα με την Κωνσταντινούπολιν, κάτι που οδήγησε σε μια περιορισμένη διάδοση του χριστιανισμού ανάμεσά τους. Επίσης, εξοικειώθηκαν με τον Ιουδαϊσμόν από τους πολυάριθμους Εβραίους που ζούσαν στην Κριμαία και κατά μήκος του Βοσπόρου. Όταν ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου, ο Λέων ο Ίσαυρος, εδίωξε τους Εβραίους το 723 μ.Χ., πολλοί Εβραίοι βρήκαν καταφύγιο στο βασίλειο των Χαζάρων, και η επιρροή τους ήταν τόσο μεγάλη που, γύρω στα μέσα του 8ου αιώνα, ο βασιλιάς των Χαζάρων και πολλοί της αρχοντιάς των Χαζάρων ησπάσθησαν τον Ιουδαϊσμόν.»

Το Cadillac Modern Encyclopedia, σελίδα 822, δηλώνει: «η βασιλική οικογένεια και η αριστοκρατία των Χαζάρων ησπάσθησαν τον Ιουδαϊσμόν κατά τη διάρκεια της βασιλείας του βασιλιά Bulan (768 – 809 μ.Χ.) και μετέπειτα εθεωρήθη ο Ιουδαϊσμός ως επίσημη θρησκεία του κράτους.»
Υπάρχουν πολλά, πολλά δημοσιεύματα θα μπορούσα να παραθέσω, αλλά από τα παραπάνω, μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι οι Εβραίοι κατανοούν πλήρως την ΧΑΖΑΡΙΚΉ κληρονομιά τους όπως δηλώνει το 1925 η τρίτη έκδοση της Εβραϊκής Εγκυκλοπαίδειας: «CHAZARS [δηλ., ΧΑΖΆΡΟΙ]: «…ένας λαός τουρκικής καταγωγής του οποίου η ζωή και η ιστορία είναι συνυφασμένες με τις απαρχές της ιστορίας των Εβραίων της Ρωσίας. Το βασίλειο των Chazars (Χαζάρων) εδραιώθηκε ως επι το πλείστον στην νότια Ρωσία πριν από την ίδρυση της ρωσικής μοναρχίας από τους Βαράγγους το 855 μ.Χ. Οι Εβραίοι ζούσαν στις ακτές της Μαύρης Θαλάσσης και της Κασπίας από τους πρώτους αιώνες μετά το θάνατο του Χριστού. Ιστορικά στοιχεία δείχνουν προς την περιοχή των Ουραλίων ως την κατοικία των Χαζάρων. Μεταξύ των κλασικών συγγραφέων του μεσαίωνα ήσαν γνωστοί ως «Chozars», «Khazirs», «Akatzirs», και «Akatirs», και στα ρωσικά χρονικά ως «Khwalisses» και «Ugry Byelyye».»
Το πρόβλημα όμως που έχουμε με αυτούς δεν είναι μόνο διότι το παίζουν σήμερα «Περιούσιος λαός του θεού» εξαπατώντας όλο τον κόσμο, κ.τλ, αλλά διότι και τρέφουν ένα μακραίωνο ΜΊΣΟΣ για εμάς τους…ΈΛΛΗΝΕΣ λόγῳ του ότι εμείς ΔΕΝ ανεχόμασταν διαχρονικά σαν λαός και έθνος τα εγκλήματά τους εναντίον της ανθρωπότητος εν γένει!

Τα παραμύθια της Κατσέλη. Άσχετη ή ψεύτρα;

Συνεχίζει να ταΐζει σανό το πόπολο η κ. Κατσέλη. Τώρα η άρση των capital controls πήγε για τον Σεπτέμβριο...

1)
"Την πεποίθηση ότι ως το τέλος του 2015 είναι εφικτό να αρθούν οι περιορισμοί στην κίνηση κεφαλαίων, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, οι οποίες πιθανότατα θα ικανοποιηθούν, εξέφρασε σήμερα, η πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών, Λούκα Κατσέλη."


2)

Eως τις αρχές του 2016 θα έχουν αρθεί οι κεφαλαιακοί περιορισμοί capital control όπως προέβλεψε η πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών και της Εθνικής Τραπεζας, Λούκα Κατσέλη, μιλώντας την Τετάρτη στη συνεδρίαση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας.

3)
Την εκτίμηση ότι μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016 μπορεί να ολοκληρωθεί η άρση των capital controls εξέφρασε η πρόεδρος της Εθνικής Τράπεζας και της Ελληνικής Ενωσης Τραπεζών, Λούκα Κατσέλη.


4)
 
 
 
http://kolotoubes.blogspot.gr/2016/04/blog-post_51.html

Το 1975, αυτός ο υπάλληλος της Kodak εφηύρε την ψηφιακή κάμερα. Οι εργοδότες του, τον έκαναν να το κρύψει.


Παρακάτω θα διαβάσετε την ιστορία του Steven Sasson, ενός νεαρού που δούλευε για την Kodak τη δεκαετία του '70. Η συναρπαστική ιστορία του αποτελεί ένα από τα πολλά παραδείγματα (είμαστε σίγουροι πως υπάρχουν πολλά ακόμα γνωστά ή άγνωστα) για το πώς η τεχνολογική εξέλιξη εμποδίζεται όταν το κίνητρο είναι το κέρδος.

Ευχαριστούμε θερμά την Φρόσω Βασιλάκη για την επιμέλεια της μετάφρασης από την αγγλική στην ελληνική γλώσσα.


Φανταστείτε έναν κόσμο, όπου η φωτογραφία είναι μια αργή διαδικασία, την οποία είναι αδύνατο να κατέχεις χωρίς χρόνια μελέτης ή μαθητείας. Ένας κόσμος χωρίς iphones, instagram, στον οποίο μια εταιρεία κυριαρχούσε παντού. Ένας τέτοιος κόσμος υπήρξε το 1973, όταν ο Steven Sasson, ένας νέος μηχανικός, πήγε να εργαστεί για την Eastman Kodak.

Δύο χρόνια αργότερα εφηύρε την ψηφιακή φωτογραφία και έφτιαξε την πρώτη ψηφιακή κάμερα.

Ο κύριος Sasson, 24 ετών, επινόησε τη διαδικασία που μας επιτρέπει να τραβήξουμε φωτογραφίες με τα κινητά μας, να στείλουμε εικόνες σε όλο τον κόσμο σε δευτερόλεπτα και να τις μοιραστούμε με εκατομμύρια ανθρώπους. Η ίδια διαδικασία αναστάτωσε ολοκληρωτικά τη βιομηχανία, που κυριαρχούνταν από τον εργοδότη του με καταγωγή από το Rochester και ξεκίνησε μια δεκαετία παραπόνων από επαγγελματίες φωτογράφους, γκρινιάζοντας για την καταστροφή του επαγγέλματός τους.

Ξεκίνησε αρκετά αθώα.

Λίγο μετά την άφιξή του στην Kodak, ανατέθηκε στον κ. Sasson, μια φαινομενικά εύκολη δουλειά - να δει εάν υπήρχε κάποια πρακτική χρήση για μια συσκευή με σύζευξη φορτίου - που είχε εφευρεθεί λίγα χρόνια νωρίτερα.

«Σχεδόν κανείς δε γνώριζε ότι δούλευα πάνω σε αυτό, καθώς δεν ήταν ένα τόσο μεγάλο project», είπε ο κ. Sasson, «Δεν ήταν μυστικό. Ήταν απλώς ένα πρόγραμμα για να με κάνει να μην μπω σε μπελάδες, κάνοντας κάτι άλλο, υποθέτω».


Γρήγορα παρήγγειλε ένα ζευγάρι από αυτές και ξεκίνησε να αξιολογεί τις συσκευές, που αποτελούνταν από έναν αισθητήρα, που λαμβάνει ένα εισερχόμενο διπλό διαστατικό ίχνος και το μετατρέπει σε ηλεκτρικό σήμα. Ο κ. Sasson ήθελε να αιχμαλωτίσει μια εικόνα με αυτό, αλλά η CCD δεν μπορούσε να το κρατήσει γιατί οι ηλεκτρικοί παλμοί γρήγορα διαλύονταν.

Για να αποθηκεύσει την εικόνα, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ό,τι ήταν εκείνη τη στιγμή μια σχετικά καινούρια διαδικασία - την ψηφιοποίηση - μετατρέποντας τους ηλεκτρονικούς παλμούς σε αριθμούς. Αλλά αυτή η λύση οδήγησε σε μια άλλη πρόκληση, να το αποθηκεύσει σε μνήμη RAM και έπειτα να το βάλει σε ψηφιακή μαγνητική κασέτα.

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν μια συσκευή Rube Goldberg, με ένα φακό παρμένο από μια χρησιμοποιημένη σούπερ 8, ένα φορητό εγγραφέα σε ψηφιακή κασέτα, 16 μπαταρίες νικελίου - καδμίου, ένας αναλογικός - ψηφιακός μετατροπέας και μερικές ντουζίνες κυκλώματα - όλα συνδεδεμένα μεταξύ τους - σε μισή ντουζίνα ηλεκτρονικές πλακέτες.

Μοιάζει παράξενο σήμερα, αλλά θυμηθείτε, αυτό ήταν πριν από τους προσωπικούς υπολογιστές - το πρώτο «φτιάχ' το μόνος σου» σετ υπολογιστή της Apple - πουλήθηκε τον επόμενο χρόνο για $666.66.

Η κάμερα από μόνη της, ήταν ένα ιστορικό επίτευγμα, αλλά χρειαζόταν να εφεύρει ένα σύστημα αναπαραγωγής, που θα έπαιρνε την ψηφιακή πληροφορία στην κασέτα και θα τη μετέτρεπε «σε κάτι που θα μπορούσες να δεις», σε ένα σετ τηλεόρασης, μια ψηφιακή εικόνα.

«Αυτό ήταν κάτι περισσότερο από μια απλή κάμερα» είπε ο κ. Sasson, ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μπρούκλιν. «Ήταν ένα φωτογραφικό σύστημα για να επιδείξει την ιδέα μιας εξ' ολοκλήρου ηλεκτρονικής κάμερας που δε θα χρησιμοποιούσε φιλμ και δε θα χρησιμοποιούσε χαρτί αλλά και καθόλου αναλώσιμα κατά τη λήψη και προβολή των φωτογραφιών».

Η κάμερα και το σύστημα αναπαραγωγής ήταν η αρχή της ψηφιακής φωτογραφικής εποχής. Αλλά η ψηφιακή επανάσταση δεν ήρθε εύκολα στην Kodak.

«Ήταν πεπεισμένοι ότι κανείς δε θα ήθελε να δει τις εικόνες του στην τηλεόραση».

Ο κ. Sasson πραγματοποίησε μια σειρά επιδείξεων σε ομάδες διευθυντών από τις πωλήσεις, τα τεχνικά και επιχειρηματικά τμήματα και έπειτα στα αφεντικά τους και στα αφεντικά των αφεντικών τους. Έφερε τη φορητή κάμερα στις αίθουσες συνεδριάσεων και επέδειξε το σύστημα τραβώντας φωτογραφίες τους ανθρώπους που βρίσκονταν στην αίθουσα - «πήρε μόλις 50 μιλιδευτερόλεπτα για να αιχμαλωτίσω την εικόνα, αλλά χρειάστηκαν 23 δευτερόλεπτα για να το εγγράψω στην κασέτα»- είπε ο κ. Sasson. «Έβγαλα έξω την κασέτα, την έδωσα στο βοηθό μου και την τοποθέτησε στη μονάδα αναπαραγωγής. Τριάντα δευτερόλεπτα αργότερα, ξεπετάχτηκε η 100x100 pixel ασπρόμαυρη εικόνα.»

Αν και η ποιότητα δεν ήταν καλή, ο κ. Sasson τους είπε ότι η ανάλυση θα βελτιωνόταν ραγδαία όσο η τεχνολογία εξελισσόταν και ότι θα μπορούσε να ανταγωνιστεί στην αγορά απέναντι σε 110 διαφορετικές κάμερες με φιλμ. Προσπαθώντας να το συγκρίνει με τα ήδη υπάρχοντα ηλεκτρονικά, είπε ότι: «Σκεφτείτε έναν HP υπολογιστή με φακό». Μίλησε ακόμα για το να στέλνεις εικόνες σε μια τηλεφωνική γραμμή.

Η απάντησή τους ήταν χλιαρή στην καλύτερη περίπτωση.

«Ήταν πεπεισμένοι ότι ποτέ κανείς δε θα ήθελε να κοιτάξει τις εικόνες του στην τηλεόραση» είπε. «Η κόπια υπάρχει στα χέρια μας περισσότερο από 100 χρόνια, κανείς ποτέ δεν παραπονέθηκε για τις κόπιες, ήταν πολύ φθηνές και επομένως γιατί κανείς να ήθελε να κοιτάξει την εικόνα του στην τηλεόραση;».

Οι κύριες αντιρρήσεις ήρθαν από τους εμπόρους και τους επιχειρηματίες. Η Kodak είχε το ουσιαστικό μονοπώλιο στη φωτογραφία στις Ηνωμένες Πολιτείες και έβγαζε χρήματα με κάθε βήμα της φωτογραφικής διαδικασίας. Εάν ήθελες να φωτογραφίσεις το πάρτι γενεθλίων των παιδιών σου, θα χρησιμοποιούσες πιθανόν μια Kodak Instamatic, ένα φιλμ Kodak κι ένα φλας Kodak. Θα το έδινες για επεξεργασία είτε στο γωνιακό φωτογραφείο ή θα ταχυδρομούσες το φιλμ στην Kodak, θα έπαιρνες πίσω τις κόπιες που θα είχαν φτιαχτεί με τη «χημεία» της Kodak, σε χαρτί Kodak.

Ήταν ένα εξαίσιο επιχειρηματικό μοντέλο.

Όταν οι διευθυντές της Kodak ρώτησαν πότε η ψηφιακή φωτογραφία θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική, ο κ. Sasson χρησιμοποίησε το νόμο του Moore, ο οποίος προβλέπει πόσο γρήγορα εξελίσσεται η ψηφιακή τεχνολογία. Θα χρειάζονταν 2 εκατομμύρια pixels για να ανταγωνιστούν τα αρνητικά από 110 έγχρωμα φιλμ. Επομένως υπολόγισε 15 με 20 χρόνια. Η Kodak διέθεσε τις πρώτες ψηφιακές κάμερες 18 χρόνια αργότερα.

«Όταν μιλάς σε ένα πλήθος ατόμων που δουλεύουν σε εταιρεία για (το τι πρόκειται να γίνει) 18 ή 20 χρόνια αργότερα, όταν κανείς από αυτούς δε θα βρίσκεται στην εταιρεία, δεν το βρίσκουν ιδιαίτερα συναρπαστικό» είπε. «Όμως μου επέτρεψαν να συνεχίσω να εργάζομαι πάνω στις ψηφιακές κάμερες, στη συμπίεση εικόνας και κάρτες μνήμης».

Η πρώτη ψηφιακή κάμερα πατενταρίστηκε το 1978, ονομαζόταν ηλεκτρονική κάμερα. Αλλά ο κ. Sasson δεν επιτρεπόταν να μιλήσει γι' αυτό δημόσια ή να δείξει το πρωτότυπό του σε κάποιον εκτός της Kodak.

Το 1989 ο κ. Sasson και ένας συνάδελφός του, ο Robert Hills, δημιούργησαν την πρώτη μοντέρνα ψηφιακή SLR που φαίνεται και λειτουργεί όπως τα σημερινά επαγγελματικά μοντέλα. Είχε έναν αισθητήρα 1.2 megapixel  και χρησιμοποιούσε συμπίεση εικόνας και κάρτες μνήμης.
Όμως το τμήμα μάρκετινγκ της Kodak δεν ενδιαφερόταν γι' αυτό. Ο κ. Sasson είπε ότι θα μπορούσαν να πουλήσουν την κάμερα αλλά δεν το έκαναν, γιατί αυτό θα ροκάνιζε τις πωλήσεις φιλμ της εταιρείας.

«Όταν φτιάξαμε αυτή την κάμερα, η συζήτηση τελείωσε» είπε ο κ.Sasson. «Ήταν ένα ζήτημα χρόνου και ακόμα η Kodak δεν το είχε αγκαλιάσει καθόλου». «Αυτή η κάμερα ποτέ δεν είδε το φως της μέρας».

Μέχρι που έληξε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2007, η πατέντα της ψηφιακής κάμερας βοήθησε την Kodak, που της ανήκε, (όχι όμως τον κ. Sasson) να κερδίσει δισεκατομμύρια, κάνοντας τους περισσότερους κατασκευαστές ψηφιακής κάμερας να πληρώσουν την Kodak για τη χρήση της τεχνολογίας. Αν και η Kodak έκανε τελικά και τα δύο, επαγγελματικές και ευρείας κατανάλωσης κάμερες, δεν είχε ολοκληρωτικά αγκαλιάσει την ψηφιακή φωτογραφία μέχρι τη στιγμή που ήταν πλέον αργά.

«Κάθε ψηφιακή κάμερα που πωλούνταν, έπαιρνε μερίδιο της αγοράς από τις κάμερες με φιλμ και ήταν γνωστό πόσα πολλά χρήματα κερδίζαμε από τα φιλμ» είπε ο κ. Sasson. «Αυτό ήταν το θέμα. Φυσικά το πρόβλημα ήταν ότι σύντομα δε θα μπορούσες να πουλήσεις φιλμ - και αυτή ήταν η θέση μου».

Σήμερα η πρώτη ψηφιακή κάμερα του κ. Sasson, που κατασκευάστηκε το 1975, βρίσκεται σε έκθεση στο Εθνικό Μουσείο Αμερικανικής Ιστορίας Smithsonian's Museum. Ο πρόεδρος Ομπάμα βράβευσε τον κ. Sasson σε μια τελετή του 2009 στον Λευκό Οίκο, με το εθνικό μετάλλιο καινοτομίας και τεχνολογίας.

Τρία χρόνια αργότερα η Eastman Kodak έκανε αίτημα για χρεοκοπία.

politismosena
afr
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters