Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΟΥ το .. παράξενο; Νέα πρόκληση των Τούρκων - Πολεμικό πλοίο έφτασε στην Εύβοια. Οχι δεν "έπιασε" Γλυφάδα, είχε .. αέρα

korveta
Νέα πρόκληση των Τούρκων στο Αιγαίο με παραβίαση των χωρικών υδάτων της Ελλάδας όταν κορβέτα του τουρκικου πολεμικού ναυτικού έφτασε μέχρι την Εύβοια και πέρασε από το Στενό Καφηρέα. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας «η τουρκική κορβέτα "BAFRA", προερχόμενη από περιοχή Βορειοανατολικού Αιγαίου εισήλθε στις 10:30 σε Ελληνικά Χωρικά Ύδατα μεταξύ Ν. Ευβοίας και Ν. Άνδρου (Στενό Καφηρέα). Στη συνέχεια...
κινήθηκε με Νοτιοδυτική πορεία μεταξύ Ν. Κέας και Ν. Μακρονήσου και εξήλθε από τα Ε.Χ.Υ. Νότια Ν. Κέας στις 13:10. Πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού παρακολούθησαν και παρακολουθούν το τουρκικό σκάφος, καθόλη τη διάρκεια του πλου του»
 
 http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2014/09/blog-post_121.html

EI-END. ΕΜΜ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΚΑΙ Α. ΒΑΛΣΑΜΑΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ EI-END ΧΑΝΙΩΝ 17-09-2014

 

«Τα πραγματικά αίτια της κρίσης και η παράνομη προσφυγή των κυβερνώντων στα μνημόνια»

«Τα πραγματικά αίτια της κρίσης και η παράνομη προσφυγή των κυβερνώντων στα μνημόνια» 
Θοδωρής Λάμπρος
thlabros@hotmail.com

Με βασικό θέμα τα αίτια που οδήγησαν στην οικονομική κρίση της χώρας, τον ρόλο του Αρτέμη Σώρρα και το σχέδιο του για την σωτηρία της, η ομάδα Ε4 «ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ» διοργανώνουν στην Ηλεία το ερχόμενο Σαββατοκύριακο ενημερωτικές εκδηλώσεις με σκοπό να αναλυθούν τα παραπάνω θέματα που δεν είναι γνωστά -όπως τονίζουν- στην πλειοψηφία του Ελληνικού λαού.


Κατά την διάρκεια των ενημερωτικών εκδηλώσεων θα γίνει ιστορική εις βάθος ανάλυση με πλήθος αποδεικτικών εγγράφων όλων των ανωτέρω θεμάτων καθώς και των μηνύσεων κατά όλων των πολιτικών προσώπων του Δ.Ν.Τ – Τ.Χ.Σ. – ΣΔΟΕ. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις ενημερωτικές εκδηλώσεις θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα θέματα που αφορούν την προοπτική άμεσης ανάπτυξης του δήμου Ολυμπίων με 1,7 δις δολαρίων μέσω εγκεκριμένων προγραμμάτων της Παγκόσμιας Τράπεζας ανασυγκροτήσεως καθώς και η αποπληρωμή των χρεών των δημοτών με την εγγύηση του Αρτέμη Σώρρα. 
Οι εκδηλώσεις θα λάβουν χώρα στην Ανδρίτσαινα το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στις 19:30 το απόγευμα καθώς και στο Λάλα Αρχαίας Ολυμπίας την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου. 
Βασικοί ομιλητές της εκδήλωσης θα είναι οι κ.κ. Γιάννης Καλογερόπουλος και Γιάννης Δάρας. Τα θέματα που θα συζητηθούν στις δυο ενημερωτικές εκδηλώσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την κατάθεση 600 δις δολαρίων σε τράπεζα του Καναδά από τον Έλληνα Αρτέμη Σώρρα ως ο λόγος της μη επίσημης χρεοκοπίας της χώρας, η μεθοδευμένη δημιουργία το 2010 του ταμείου χρηματοπιστωτικής σταθερότητας με σκοπό την ύπουλη αρπαγή της περιουσίας των Ελλήνων μέσω του τραπεζικού συστήματος, κ.α.

http://protinews.gr/ilia/item/8982

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: Ελληνας αξιωματικός γάζωσε τουρκικό υποβρύχιο, εναν χρόνο μετα τα Ίμια!



ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ | Hellasforce.com > Ένα συγκλονιστικό περιστατικό απίστευτου θάρρους έλαβε χώρα στο Ν.Α Αιγαίο με κεντρικό πρωταγωνιστή έναν θαρραλέο λοχαγό των καταδρομών (σ.σ σήμερα Συνταγματάρχη) που απέδειξε ότι στην ψυχή κάποιων Ελλήνων αποθησαυρίζει κανείς σπάνιες αξίες. Με την τόλμη του έδειξε ότι πράττοντας το αυτονόητο είχε στη μοίρα του να τον καταδιώξει όχι ο μισός Τουρκικό στρατός, αλλά η Ελληνική στενοκεφαλιά!!…Ένα χρόνο μετά την κρίση των Ιμίων η ελληνική στρατιωτική ηγεσία προσπαθώντας να συνέλθει από το πολιτικό –διπλωματικό σοκ, αντιδρώντας σπασμωδικά στέλνει τη μία μονάδα ειδικών δυνάμεων πίσω απ την άλλη για να φρουρούν βραχονησίδες που βρίσκονται κοντά στην Τουρκία. Υπό ακραίες καιρικές συνθήκες αμφίβιοι καταδρομείς, πεζοναύτες και αλεξιπτωτιστές είχαν αναλάβει δράση φρουρώντας τις εσχατιές του Αιγαίου. Μια επίλεκτη ομάδα από την 521 τάγμα πεζοναυτών εγκαταστάθηκε στο Φαρμακονήσι.
Την Κυριακή του Πάσχα 27 Απριλίου 1997 σήμανε συναγερμός καθώς η φωνή απ τον ασύρματο ανέφερε : «Στο νότιο παρατηρητήριο έρχεται προς τις θέσεις μας υποβρύχιο, δεν ξέρουμε αν είναι δικό μας η τούρκικο…»!!
Από τους πίνακες αναγνώρισης διαπιστώνεται γρήγορα ότι επρόκειτο για το Αμερικανικής κατασκευής Yildiray Τουρκικό υποβρύχιο που πλησίαζε προς τις ακτές. Ήταν στα 1500 μέτρα φυσικά εντός ελληνικών χωρικών υδάτων και τότε χωρίς δεύτερη σκέψη ο λοχαγός Κ.Κ δίνει διαταγή να εξαπολύσουν βλήμα από το γαλλικό αντιαρματικό σύστημα STRIM.
Το υποβρύχιο μπορεί να έπλεε σε ελληνικά χωρικά ύδατα αλλά ήταν εκτός βεληνεκούς. Το βλήμα έσκασε πριν το στόχο του. Ο λοχαγός δίνει εντολή για εκτόξευση δεύτερου βλήματος κι ενώ αποτυγχάνει κι η δεύτερη βολή , ο ίδιος παίρνει τα πολυβόλα αδειάζοντας στο σώμα του υποβρυχίου 7.500 σφαίρες!!! Το υποβρύχιο έπαθε σοβαρές ζημιές από το πολυβόλο κι απομακρυνόταν με λοξή κατεύθυνση προς την Τουρκία ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΥΘΕΊ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΧΤΥΠΗΜΑΤΩΝ ΑΠ Τις ΣΦΑΙΡΕΣ.
Στο Ελληνικό ΓΕΕΘΑ σήμανε συναγερμός, απεστάλησαν δυνάμεις ενώ η Άγκυρα συσκότισε το θέμα και αποσιώπησε όλες τις λεπτομέρειες. Και η χώρα μας δεν κατήγγειλε το περιστατικό επιδεικνύοντας αυτό που η κυβέρνηση Σημίτη ευφυώς συνέλαβε προκειμένου τέτοια περιστατικά να αφομοιώνονται με τον πιο εύπεπτο τρόπο: Βάπτισε τη δουλικότητα και τη αδιαμαρτύρητη σιωπή σε «στρατηγική ψυχραιμία» και με αυτό το δόγμα αποσιώπησε και την κατάρριψη «Τουρκικού» αεροσκάφους με Ισραηλινό πιλότο που κατέπεσε στη Χίο την ίδια περίοδο αφού Τούρκοι και Ισραηλινοί έκαναν κοινές αεροπορικές ασκήσεις στην περιοχή!!
Η Οδύσσεια για τον γενναίο Έλληνα αξιωματικό συνεχίστηκε και το επόμενο διάστημα αφού κλήθηκε επειγόντως στο Πεντάγωνο για εξηγήσεις και λεπτομέρειες επί του συμβάντος…. Όταν έφθασε στην Αθήνα συνοδεία του Λιμενικού Σώματος , οι προϊστάμενοι του ζήτησαν τελικά να πληρώσει ο ίδιος 2 εκατομμύρια δρχ. (!!!!) για τις άστοχες βολές του πυραυλικού συστήματος κι αφού άκουσαν την απάντησή του σε άπταιστα… Γαλλικά τον έθεσαν εκτός καταδρομών!!!
Σε οποιαδήποτε άλλη προηγμένη χώρα του κόσμου αυτός ο γενναίος λοχαγός θα ετιμάτο ως ήρωας και στο στήθος του θα καρφίτσωναν τρεις σειρές παράσημα!!… Οι στρατιωτικοί του προϊστάμενοι προτίμησαν να ….ξεχάσουν το θερμό επεισόδιο που προκαλούσε πονοκεφάλους στους επιτελείς του τότε Πρωθυπουργού…
Το Τουρκικό υποβρύχιο συνεχίζει παρά τις σοβαρές βλάβες του να διασχίζει προκλητικά τα Ελληνικά χωρικά ύδατα-τις προάλλες έπλεε ανοιχτά της Κέας-, οι στρατιωτικοί και πολιτικοί προϊστάμενοι του γενναίου αξιωματικού πήγαν σπίτι τους η έσβησε η φήμη τους μες στη ντροπή η τη διάψευση των προσδοκιών τους κι ο συνταγματάρχης σήμερα νοιώθει περισσότερο απ όλους να κυματίζει μέσα του η δική του γαλανόλευκη…. Που κανένα πρόστιμο δεν μπορεί να την ακυρώσει…
 
http://greeknation.blogspot.gr/2014/09/blog-post_410.html

21/9/2898/Ω:11.00 ΤΡΙΠΟΛΗ Πλατεία Άρεως. ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΕΙ END. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ E.N.D. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

10665995_10152424517503505_8886459391178653561_n 
Μαρία Γκ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Συνένωση Ομάδων «ΕΙ»-E.N.D.
Δημιουργία E.N.D. Πελοποννήσου
21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014
ΤΡΙΠΟΛΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΕΩΣ 11 π.μ.
Την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014, στην πόλη της Τρίπολης θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των ομάδων ενεργών πολιτών της Πελοποννήσου που υποστηρίζουν τις προτάσεις του οργανισμού ΕΙ-ΕΝD για την απελευθέρωση της Ελλάδος.
Θα αποδοθούν τιμές στον «Γέρο του Μωριά» Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, μπροστά στο άγαλμα του, προς τιμήν της επερχόμενης επετείου της απελευθέρωσης της Τρίπολης.
Πρόταγμα των καιρών η Ένωση των Ελλήνων.
Οι κατά τόπους ομάδες της Πελοποννήσου αποφάσισαν να Πραγματοποιήσουν αυτόν τον σκοπό και καλούν επίσης όλους τους συνέλληνες που διατίθενται,να παρευρεθούν για να ανταλλάξουμε εμπειρίες και ιδέες για τον κοινό Αγώνα.

http://alfeiospotamos.gr/?p=9599

Η ΑΠΟΦΑΣΗ . . 68 / 304 ΤΟΥ ΟΗΕ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ !!! 11/09/14

General Assembly
GA/11542
9 September 2014
Sixty-eighth General Assembly
Plenary
107th Meeting (PM)

Η ΑΠΟΦΑΣΗ . . 68 / 304 ΤΟΥ ΟΗΕ
ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ !!!
11/09/14
Φάπα του ΟΗΕ προς γύπες κι άλλα… όρνεα
Εκατόν είκοσι τέσσερις χώρες [ 124 ] απ’ όλον τον κόσμο αναγνώρισαν με απόφασή τους ότι :
η αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους αποτελεί ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ενός κράτους, που δεν μπορεί ούτε ΟΥΤΕ να ΜΑΤΑΙΩΘΕΙ ΟΥΤΕ να ΕΜΠΟΔΙΣΤΕΙ από ένα άλλο κράτος ή ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ , όπως οι γνωστοί μας «γύπες».
Ολως περιέργως όμως, μεταξύ των 124 χωρών που ενέκριναν την απόφαση 68/304 του ΟΗΕ - και η οποία ανοίγει τον δρόμο για τη «δημιουργία ενός πολυμερούς νομικού πλαισίου για τις διαδικασίες αναδιάρθρωσης κρατικού χρέους»
- δεν βρισκόταν η υπερχρεωμένη Ελλάδα.
Επεσαν οι μάσκες:
η Ελλάδα απείχε από την ψηφοφορία του Οργανισμού που ενέκρινε απόφαση, η οποία αναγνωρίζει ότι η αναδιάρθρωση του κρατικού χρέους αποτελεί ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ μιας χώρας.
Ηχηρό χαστούκι προς τους κερδοσκόπους. . , τους τοκογλύφους, . . και τους ΔΙΚΑΣΤΕΣ που δικαιώνουν με τις αποφάσεις τους τις ληστρικές πρακτικές αυτών και τις κυβερνήσεις που παραμένουν υπόδουλες στα λόμπι και τα συμφέροντα του παρασιτικού χρηματοπιστωτικού τομέα
έδωσε χθες η Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
Δηλαδή, τα ακραία κερδοσκοπικά hedge funds, . . που αγοράζουν σε εξευτελιστικές τιμές «σκοτωμένα» κρατικά ομόλογα στις δευτερογενείς αγορές. . . και διεκδικούν την αποπληρωμή τους στο ακέραιο μέσω δικαστικών αγωγών.
Funds όπως αυτά οδήγησαν νωρίτερα φέτος την Αργεντινή στη δεύτερη χρεοκοπία της την τελευταία 12ετία,
ενώ έπαιξαν και κέρδισαν τα μαλλιοκέφαλά τους στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ κρίση χρέους !!!.
Η αντιπροσωπεία της ΧΩΡΑΣ μας στον ΟΗΕ «επέλεξε» -όπως και ακόμη 40 χώρες- να απόσχει από τη σχετική ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε χθες τα ξημερώματα στην έδρα του ΟΗΕ.
Εντεκα ακόμη χώρες, μεταξύ των οποίων και οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Ιαπωνία, η Βρετανία, ο Καναδάς και η Αυστραλία (σχεδόν όλο το G7 δηλαδή), καταψήφισαν.
Το ψήφισμα υποστηρίχθηκε κυρίως από αναπτυσσόμενες και φτωχές χώρες του πλανήτη (G77), που ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ για περισσότερα από 10 χρόνια προκειμένου να περάσει ένα παγκόσμιο κανονιστικό πλαίσιο το οποίο θα τις βοηθήσει να απεξαρτηθούν από τα δυσβάσταχτα χρέη τους και τους τοκογλύφους.
Η δημιουργία ενός δίκαιου, ανεξάρτητου και διαφανούς τρόπου διαιτησίας των χρεών όταν οι κυβερνήσεις αδυνατούν να πληρώσουν είναι άλλωστε προς όφελος όλων των λαών και κρατών του κόσμου.
Ενα από τα σημαντικότερα σημεία της χθεσινής απόφασης είναι ότι επισπεύδει τις διαδικασίες. Προβλέπει ότι οι λεπτομέρειες των διακυβερνητικών διαπραγματεύσεων και το κείμενο του πολυμερούς νομικού πλαισίου θα καθοριστούν πριν από το τέλος του 2014, στο κυρίως μέρος της 69ης συνόδου της Γ.Σ. του ΟΗΕ.
Η απόφαση τονίζει ακόμη την ιδιαίτερη σημασία της έγκαιρης, αποτελεσματικής, ολοκληρωμένης και βιώσιμης λύσης στα προβλήματα χρέους των αναπτυσσόμενων χωρών για την προώθηση οικονομικής ανάπτυξης χωρίς αποκλεισμούς.
Πρόληψη των κρίσεων
Καλεί σε εντατικοποίηση των προσπαθειών για την πρόληψη των κρίσεων χρέους, μέσω της ενίσχυσης των διεθνών χρηματοπιστωτικών μηχανισμών πρόληψης και επίλυσης κρίσεων σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και με σκοπό την εξεύρεση κοινά αποδεκτών λύσεων.
Καλεί όλα τα κράτη-μέλη και το σύστημα των Ηνωμένων Εθνών,
τα θεσμικά όργανα του Μπρέτον Γουντς . . !!!!!!!.. . ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ . . ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΡΕΤΤΟΝ ΓΟΥΝΤΣ ;;;;
. και τον ιδιωτικό τομέα να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα και δράσεις για την υλοποίηση των δεσμεύσεων, συμφωνιών και αποφάσεων των μεγάλων συνδιασκέψεων και συνόδων κορυφής των Ηνωμένων Εθνών, ιδίως εκείνων που σχετίζονται με το ζήτημα της βιωσιμότητας του εξωτερικού χρέους των αναπτυσσόμενων χωρών.
Νομικό πλαίσιο για χρέος
Αποφασίζει, τέλος, να επεξεργαστεί και να εγκρίνει μέσα από μια διαδικασία διακυβερνητικών διαπραγματεύσεων, ως ζήτημα προτεραιότητας στη διάρκεια της 69ης συνόδου της Γ.Σ., ένα πολυμερές νομικό πλαίσιο για τις διαδικασίες αναδιάρθρωσης του εθνικού χρέους, με σκοπό, μεταξύ άλλων, την αύξηση της αποτελεσματικότητας, της σταθερότητας και της προβλεψιμότητας του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος και την επίτευξη βιώσιμης, δίκαιης και χωρίς αποκλεισμούς οικονομικής ανάπτυξης, αναλόγως των ιδιαίτερων εθνικών συνθηκών και προτεραιοτήτων.
Του Μπάμπη Μιχάλη
https://www.facebook.com/groups/5569834054/permalink/10152510156849055/

General Assembly
GA/11542
9 September 2014
Sixty-eighth General Assembly
Plenary
107th Meeting (PM)
RESOLUTION ON SOVEREIGN DEBT RESTRUCTURING ADOPTED BY GENERAL ASSEMBLY ESTABLISHES MULTILATERAL FRAMEWORK FOR COUNTRIES TO EMERGE FROM FINANCIAL COMMITMENTS Texts on International Decade for People of African Descent, International Criminal Court, United Nations Administration Also Passed


The General Assembly adopted four resolutions today, including one on sovereign debt restructuring that would establish an intergovernmental negotiation process aimed at increasing the efficiency, stability and predictability of the international financial system.


With 124 votes in favour, 11 votes against and 41 abstentions, the Assembly adopted “Towards the establishment of a multilateral legal framework for sovereign debt restructuring processes” (document A/68/L.57/Rev.1).


Introducing the draft resolution, Sacha Sergio Llorentty Solíz (Bolivia), speaking for the “Group of 77” developing countries and China, said the text stressed the importance of timely, effective, understandable and lasting debt restructuring solutions for developing countries that would promote growth in an inclusive manner.


However, Terri Robl ( United States), speaking in explanation of vote, stressed that she could not support a statutory mechanism for sovereign debt restructuring as such a mechanism was likely to create economic uncertainty.  That uncertainty could impact upon the provision of financing to developing countries.  In the past, market-oriented approaches had been preferred and work was ongoing in the International Monetary Fund (IMF) and elsewhere.  Furthermore, not only had the resolution presupposed a final outcome, which inhibited proper discussion, it had been snuck onto the docket at the very end of the session, establishing a costly mandate and asking Member States “to write a blank cheque”.


Hector Timerman, Minister for Foreign Affairs of Argentina, expressing pride that so many countries supported the resolution, stated that as a “democratic forum par excellence”, the General Assembly was the right place for discussions aiming at embarking on an ethical political and legal pathway to end unbridled speculation.  The clear majority agreed it was time to establish a legal framework for restructuring that respected creditors while allowing debtors to emerge from debt safely.  The profits currently made by vulture funds were scandalous and were funnelled into campaigning and lobbying to prevent changes to the situation.


Addressing those who had not voted in favour of the resolution, he noted that those delegates generally represented centres of finance.  Yet, a legal restructuring framework would benefit developed, as well as developing, countries.  Sovereign debt held development back and the establishment of a better system could improve global economic security.  The Assembly’s democratic decision to support the creation of a mechanism would give the peoples of the world what they deserved, saving them from the “sinister masters of opulence” who ran vulture funds.


Rodolfo Reyes Rodríguez ( Cuba) pointed out that vulture funds did not deserve the name “vulture”.  Vultures contributed positively to ecosystems; vulture funds were parasitic.  Developing countries had paid many times the amounts originally received as loans and that ate resources essential to development.  He wondered how much progress on the Millennium Development Goals had been missed through such denial of resources.


Shorna-Kay Marie Richards (Jamaica), noting how recent events brought urgency to addressing sovereign debt and establishing a multilateral mechanism for restructuring, said that the United Nations dealt with States’ sustainable development objectives.  Therefore, the General Assembly was an appropriate forum in which to consider those issues.  The private market could not fully address problems of unsustainable sovereign debt.  That had been particularly apparent in speculation by specialized investment funds that purchased distressed and deeply discounted sovereign debt on secondary markets for the sole purpose of recouping full value through litigation.


The Assembly then took up the draft resolution, “Programme of activities for the implementation of the International Decade for People of African Descent (document A/68/L.58), which it adopted without a vote.


Karel Jan Gustaaf van Oosterom (Netherlands), introducing the draft resolution “Report of the International Criminal Court” (document A/68/L.59), said that the document provided political support for the International Criminal Court and the work it carried out, while underlining the important relationship between the Court and the United Nations.  The text also served to remind the world of the need to cooperate with the Court to ensure its effective functioning.


Speaking before the action, Almustafa Mubarak Hussein Rahamtalla ( Sudan) said the International Criminal Court targeted African States.  His country was not party to the Rome Statute and, therefore, was not bound by its decisions, particularly given that Sudan’s national justice system was ready and able to deal with any legal issues.


Christian Wenaweser ( Liechtenstein) voiced regret that the text demonstrated a lack of progress since the previous year and looked forward to a higher quality, more relevant document in the future.  He underscored that the text was the only one dealing with the relationship between the United Nations and the International Criminal Court.  States parties to the Rome Statute had offered ideas for improving the draft, but few were included.  He called on the Security Council to use its power to refer States not party to the Rome Statute to the Court and said the recent Council visit to the Court should be followed up by practical measures.


Thembile Elphus Joyini ( South Africa) said, as a State party to the Rome Statute, his country was well aware of the tremendous costs of investigations and persecutions of cases referred to the Court by the Security Council.  Such costs should be borne by the United Nations.  He went on to express disappointment that the resolution did not include a paragraph on financing.


Koki Muli Grignon ( Kenya) said her country believed that the current implementation and interpretation of the Rome Statute was counterproductive and antagonistic.  The Rome Statute was undergoing a test of veracity, usefulness and impartiality and she urged the international community to take prompt and decisive action to ensure that the “ Kenya cases” do not drag on ad infinitum.


The Assembly then took up the draft resolution titled “Enhancement of the administration and financial functioning of the United Nations (document A/68/L.42/Rev.1), adopting it without a vote.


Also speaking were representatives of Iceland, Russian Federation, Japan, Italy (on behalf of the European Union), Nicaragua, China, Morocco, South Africa, Brazil, Ecuador, El Salvador, India, Singapore, Syria, Colombia, Mexico, Sri Lanka, Egypt, Canada, Norway, Australia, Uruguay, Chile, Venezuela, Algeria, Costa Rica and Hungary.


The Assembly will reconvene at 3 p.m. on Wednesday, 10 September, to consider three draft resolutions and a report of the Ad Hock Working Group on the Revitalization of the work of the General Assembly.


* *** *
http://www.noodls.com/view/3E844C9E1E08E223BBDDEE990BC92475B6F405A3?3246xxx1410357030
http://article.wn.com/view/2014/09/10/9_9_2014_Resolution_on_Sovereign_Debt_Restructuring_Adopted_/

Γενική Συνέλευση
GA / 11542
9 Σεπτέμβρη 2014
Εξήντα-όγδοη Γενική Συνέλευση
Ολομέλεια
107 η Συνεδρίαση (PM)
ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΘΕΣΠΙΖΕΙ ΠΟΛΥΜΕΡΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΧΩΡΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ Κείμενα για τη Διεθνή Δεκαετία για τα άτομα αφρικανικής καταγωγής, Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο, των Ηνωμένων Εθνών Διοίκηση Επίσης Πέρασε


Η Γενική Συνέλευση ενέκρινε τέσσερα ψηφίσματα και σήμερα, μεταξύ των οποίων μία για την αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους που θα καθιερώσει μια διακυβερνητική διαδικασία των διαπραγματεύσεων με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας, τη σταθερότητα και την προβλεψιμότητα του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος.

Με 124 ψήφους υπέρ, 11 ψήφους κατά και 41 αποχές, η Συνέλευση ενέκρινε "Προς τη δημιουργία ενός πολυμερούς νομικού πλαισίου για το δημόσιο χρέος διαδικασίες αναδιάρθρωσης" (έγγραφο Α / 68 / L.57 / Rev.1).

Παρουσιάζοντας το σχέδιο ψηφίσματος, Sacha Sergio Llorentty Soliz (Βολιβία), μιλώντας για την «Ομάδα των 77» στις αναπτυσσόμενες χώρες και την Κίνα, είπε το κείμενο που τόνισε τη σημασία της έγκαιρης, αποτελεσματικής, κατανοητή και διαρκείς λύσεις αναδιάρθρωσης του χρέους για τις αναπτυσσόμενες χώρες που θα προωθήσουν την ανάπτυξη σε ένα περιεκτικό τρόπο.

Ωστόσο, Terri Robl (Ηνωμένες Πολιτείες), μιλώντας στην αιτιολόγηση της ψήφου, τόνισε ότι δεν θα μπορούσε να υποστηρίξει ένα νόμιμο μηχανισμό για την αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους ως ένας τέτοιος μηχανισμός ήταν πιθανό να δημιουργήσει την οικονομική αβεβαιότητα. Η αβεβαιότητα αυτή θα μπορούσε να επηρεάσει την παροχή χρηματοδότησης προς τις αναπτυσσόμενες χώρες. Στο παρελθόν, προσεγγίσεις προσανατολισμένες στην αγορά είχαν προτιμάται και το έργο ήταν σε εξέλιξη στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) και αλλού. Επιπλέον, δεν είχε μόνο η ανάλυση προϋπέθετε ένα τελικό αποτέλεσμα, το οποίο ανέστειλε την κατάλληλη συζήτηση, που είχε κρυφά πάνω στην περίληψη στο τέλος της συνεδρίασης, για την ίδρυση ενός δαπανηρό εντολή και ζητώντας από τα κράτη μέλη "να γράψει μια επιταγή εν λευκώ".

Hector Timerman, ο υπουργός Εξωτερικών της Αργεντινής, εκφράζοντας την υπερηφάνεια που τόσο πολλές χώρες, υποστήριξε το ψήφισμα, ανέφερε ότι ως «δημοκρατικό φόρουμ par excellence", η Γενική Συνέλευση ήταν το σωστό μέρος για συζητήσεις με σκοπό την επιβίβαση σε μια ηθική πολιτική και νομική οδό για να τερματίσετε την αχαλίνωτη κερδοσκοπία. Η συντριπτική πλειοψηφία συμφώνησε ότι ήταν καιρός να δημιουργηθεί ένα νομικό πλαίσιο για την αναδιάρθρωση που θα σέβεται τους πιστωτές, ενώ επιτρέπει τους οφειλέτες να βγει από το χρέος με ασφάλεια.Τα κέρδη που πραγματοποιούνται σήμερα με ληστρικά αμοιβαία κεφάλαια ήταν σκανδαλώδης και διοχετεύθηκαν σε προεκλογική εκστρατεία και την άσκηση πίεσης για να αποτρέψει τις αλλαγές στην κατάσταση.

Η αντιμετώπιση αυτών που δεν είχαν ψηφίσει υπέρ του ψηφίσματος, σημείωσε ότι οι εκπρόσωποι εκπροσωπούνται γενικά κέντρα της χρηματοδότησης. Ωστόσο, ένα νομικό πλαίσιο αναδιάρθρωσης θα ωφελήσει τις αναπτύξει, καθώς και αναπτυσσόμενες, χώρες. Δημόσιο χρέος που πραγματοποιήθηκε την ανάπτυξη πίσω και η δημιουργία ενός καλύτερου συστήματος θα μπορούσε να βελτιώσει την παγκόσμια οικονομική ασφάλεια. Δημοκρατική απόφαση της Συνέλευσης για να υποστηρίξει τη δημιουργία ενός μηχανισμού που θα δώσει τους λαούς του κόσμου, τι άξιζε, τη σωτηρία τους από τους «απειλητικό πλοιάρχους των χλιδή" που έτρεξε ληστρικά αμοιβαία κεφάλαια.

Rodolfo Reyes Rodríguez (Κούβα), επεσήμανε ότι τα κεφάλαια γύπα δεν αξίζει το όνομα "γύπας". Γύπες συνέβαλαν θετικά στα οικοσυστήματα? ληστρικά αμοιβαία κεφάλαια ήταν παρασιτικά. Οι αναπτυσσόμενες χώρες που είχαν καταβληθεί πολλές φορές τα ποσά που αρχικά έλαβε ως δάνεια και ότι έφαγε απαραίτητων πόρων για την ανάπτυξη. Αναρωτήθηκε πόσο πρόοδο σχετικά με τους Αναπτυξιακούς Στόχους της Χιλιετίας είχε χάσει με την άρνηση των πόρων.

Shorna-Kay Marie Richards (Τζαμάικα), σημειώνοντας πως τα πρόσφατα γεγονότα έφεραν επείγουσα ανάγκη για την αντιμετώπιση του δημόσιου χρέους και τη θέσπιση ενός πολυμερούς μηχανισμού για την αναδιάρθρωση, είπε ότι τα Ηνωμένα Έθνη ασχολήθηκε με τους στόχους της αειφόρου ανάπτυξης μελών. Ως εκ τούτου, η Γενική Συνέλευση ήταν το κατάλληλο φόρουμ για να εξετάσει αυτά τα ζητήματα. Η ιδιωτική αγορά δεν θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πλήρως τα προβλήματα των μη βιώσιμο δημόσιο χρέος. Αυτό ήταν ιδιαίτερα εμφανές στην κερδοσκοπία με τα εξειδικευμένα επενδυτικά κεφάλαια που αγόρασε αναξιοπαθούντα και βαθιά έκπτωση του δημόσιου χρέους στις δευτερογενείς αγορές για το αποκλειστικό σκοπό να καλύψουμε την πλήρη αξία μέσω των διαφορών.

Η Συνέλευση στη συνέχεια ανέλαβε το σχέδιο ψηφίσματος, "πρόγραμμα των δραστηριοτήτων για την εφαρμογή της Διεθνούς Δεκαετίας για τα άτομα αφρικανικής καταγωγής (έγγραφο Α / 68 / L.58), το οποίο εγκρίθηκε χωρίς ψηφοφορία.

Karel Jan Gustaaf van Oosterom (Κάτω Χώρες), εισάγοντας το σχέδιο ψηφίσματος «Έκθεση του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου" (έγγραφο Α / 68 / L.59), δήλωσε ότι το έγγραφο που προβλέπεται πολιτική στήριξη για το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο και το έργο που εκτελείται , ενώ υπογραμμίζοντας τη σημαντική σχέση μεταξύ του Δικαστηρίου και των Ηνωμένων Εθνών. Το κείμενο χρησίμευσε επίσης να υπενθυμίσει στον κόσμο την ανάγκη να συνεργαστεί με το Δικαστήριο για να εξασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της.

Μιλώντας ενώπιον της δράσης, Almustafa Μουμπάρακ Χουσεΐν Rahamtalla (Σουδάν), δήλωσε το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο στοχευμένες αφρικανικά κράτη. Η χώρα του δεν ήταν συμβαλλόμενο μέρος στο Καταστατικό της Ρώμης και, ως εκ τούτου, δεν δεσμεύεται από τις αποφάσεις της, ιδίως δεδομένου ότι το εθνικό σύστημα δικαιοσύνης του Σουδάν ήταν έτοιμη και σε θέση να ασχοληθεί με οποιαδήποτε νομικά ζητήματα.

Christian Wenaweser (Λιχτενστάιν), εξέφρασε τη λύπη του ότι το κείμενο κατέδειξε την έλλειψη προόδου από το προηγούμενο έτος και προσβλέπει σε μια υψηλότερη ποιότητα, πιο σχετικό έγγραφο στο μέλλον. Τόνισε ότι το κείμενο ήταν η μόνη που ασχολείται με τη σχέση μεταξύ των Ηνωμένων Εθνών και το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο. Τα συμβαλλόμενα κράτη στο Καταστατικό της Ρώμης είχε προσφέρει ιδέες για τη βελτίωση του σχεδίου, αλλά λίγοι είχαν συμπεριληφθεί. Ο ίδιος κάλεσε το Συμβούλιο Ασφαλείας να χρησιμοποιήσει τη δύναμή του να παραπέμψει χώρες που δεν συμμετέχουν στο Καταστατικό της Ρώμης για το Δικαστήριο και δήλωσε ότι η πρόσφατη επίσκεψη του στο Δικαστήριο, πρέπει να ακολουθούνται από πρακτικά μέτρα.

Thembile Elphus Joyini (Νότια Αφρική), είπε, ως κράτος μέλος του Καταστατικού της Ρώμης, η χώρα του γνωρίζει πολύ καλά τα τεράστια έξοδα των ερευνών και των διώξεων των υποθέσεων που παραπέμπονται στο Δικαστήριο από το Συμβούλιο Ασφαλείας. Οι εν λόγω δαπάνες πρέπει να βαρύνουν τα Ηνωμένα Έθνη. Πήγε για να εκφράσει την απογοήτευσή του διότι το ψήφισμα δεν περιλαμβάνει μια παράγραφο σχετικά με τη χρηματοδότηση.

Koki Muli Γκρινιόν (Κένυα), δήλωσε ότι η χώρα της πίστευαν ότι η τρέχουσα εφαρμογή και ερμηνεία του Καταστατικού της Ρώμης ήταν αντιπαραγωγική και ανταγωνιστική. Το Καταστατικό της Ρώμης βρισκόταν σε μια δοκιμασία της ειλικρίνειας, της χρησιμότητας και της αμεροληψίας και προέτρεψε τη διεθνή κοινότητα να αναλάβει άμεση και αποφασιστική δράση για να εξασφαλίσει ότι οι "περιπτώσεις Κένυα" δεν σύρετε επ 'άπειρον.

Η Συνέλευση στη συνέχεια ανέλαβε το σχέδιο ψηφίσματος με τίτλο "Ενίσχυση της διοίκησης και η οικονομική λειτουργία των Ηνωμένων Εθνών (έγγραφο Α / 68 / Ν.42 / Rev.1), την έγκριση χωρίς ψηφοφορία.

Επίσης, μιλώντας ήταν εκπρόσωποι της Ισλανδίας, Ρωσική Ομοσπονδία, η Ιαπωνία, η Ιταλία (εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης), τη Νικαράγουα, την Κίνα, το Μαρόκο, τη Νότια Αφρική, τη Βραζιλία, το Εκουαδόρ, Ελ Σαλβαδόρ, την Ινδία, τη Σιγκαπούρη, τη Συρία, την Κολομβία, το Μεξικό, τη Σρι Λάνκα , την Αίγυπτο, τον Καναδά, τη Νορβηγία, την Αυστραλία, την Ουρουγουάη, τη Χιλή, τη Βενεζουέλα, Αλγερία, Κόστα Ρίκα και την Ουγγαρία.

Η Συνέλευση θα συνέλθει εκ νέου στις 3 μ.μ. την Τετάρτη 10 Σεπτέμβρη, για να εξετάσει τα τρία σχέδια ψηφίσματος και μια έκθεση της Ad Ομάδας Εργασίας Hock για την αναζωογόνηση των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης.

* *** *
http://translate.google.com/translate
You might also like:

Άρον άρον αλλαγή εκλογικού νόμου για να σώσει τη μνημονιακή συμμαχία μελετά ο Βενιζέλος

Σπασμωδικές κινήσεις από τη συγκυβέρνηση - Στόχος να μοιραστεί το μπόνους των 50 εδρών και αναλογικότερο εκλογικό σύστημα, ώστε να διευκολύνονται τα κόμματα στο όριο του 3%.

Συγκρατημένος, αλλά αφού πρώτα κατέθεσε την πρότασή του εξήλθε χθες, Δευτέρα, από το Μέγαρο Μαξίμου ο Ευ. Βενιζέλος μετά τη σύσκεψη που είχε με τον Αντώνη Σαμαρά, όπου συζητήθηκε...
το ενδεχόμενο αλλαγής του εκλογικού νόμου. Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης έρχεται να θέσει επί τάπητος το ζήτημα σε μία δύσκολη για τη συγκυβέρνηση περίοδο, λίγο πριν από την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας.
Η πρόταση που μελετά ο Ευ.Βενιζέλος φαίνεται να περιλαμβάνει μοίρασμα του μπόνους των 50 εδρών -καθώς φαίνεται, στα κόμματα που θα συμμετέχουν στη συγκυβέρνηση- και αναλογικότερο εκλογικό σύστημα, ώστε να διευκολύνεται η είσοδος στη Βουλή κομμάτων που βρίσκονται στο όριο του 3%. Από την πλευρά του, το Μέγαρο Μαξίμου μοιάζει να αντιμετωπίζει επιφυλακτικά τις προτάσεις Βενιζέλου, με συνεργάτες του πρωθυπουργού να επισημαίνουν ότι το μόνο που συζητά η ΝΔ σε αυτή τη φάση είναι το «σπάσιμο» των μεγάλων εκλογικών περιφερειών.
Με αυτά τα δεδομένα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έκανε συγκρατημένες δηλώσεις κατά την έξοδό του από το Μαξίμου: «Η προγραμματική συμφωνία περιλαμβάνει και το ζήτημα του εκλογικού νόμου. Δεν θέλω να αντιμετωπίζουμε τα θέματα αυτά συγκυριακά ούτε να στέλνουμε λάθος μηνύματα. Χρειάζονται θεσμικές λύσεις. Οι θεσμικές λύσεις ξεκινούν από αυτό που προβλέπει το Σύνταγμα: συναίνεση για την εκλογή του αρχηγού του κράτους, του Προέδρου της Δημοκρατίας, που είναι σύμβολο εθνικής ενότητας, ρυθμιστής του πολιτεύματος».
Στο διά ταύτα, η πρόταση από πλευράς Βενιζέλου μπορεί να ερμηνευτεί τόσο ως προσπάθεια εξασφάλισης του μέλοντος του ΠΑΣΟΚ, όσο και ως τριγμός στις κυβερνητικές αφηγήσεις περί "σταθερότητας". Πάντως, αξίζει να σημειωθεί πως στο Σύνταγμα προβλέπεται πως όποια αλλαγή εκλογικού νόμου προκύψει με απλή πλειοψηφία θα τεθεί σε ισχύ στις μεθεπόμενες εκλογές. Μοναδική εξαίρεση είναι η περίπτωση που οι αλλαγές εγκριθούν από τα 2/3 του Σώματος (200 βουλευτές). Τότε η εφαρμογή των τροποποιήσεων θα ισχύσει από τις επόμενες εκλογές.
«Η κυβέρνηση είναι πανικόβλητη και αυτό την καθιστά επικίνδυνη» τόνισε στο Κόκκινο ο γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Βούτσης που πρόσθεσε πως η «σωτηριολογία» που χρησιμοποιεί δημιουργεί στοιχεία αυθαιρεσίας και αλαζονοίας.
Υπογράμμισε πώς μία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν θα επιτρέψει καμία προσπάθεια συγκάλυψης των ευθυνών της διαπλοκής που λειτουργεί παραλυτικά για το κράτος και τους θεσμούς. 
Προέβλεψε «πώς η κυβέρνηση δεν θα ανακινήσει θέμα εκλογικού νόμου διότι θα συνιστά ομολογία ήττας της και μια τέτοια ενέργεια θα γυρίσει μπούμερανγκ».
«Αν θέλει η κυβέρνηση να φέρει νόμο τώρα για την κατάργηση του μπόνους των 50 εδρών στο πρώτο κόμμα, και να παραιτηθούν να πάμε σε εκλογές, εμείς θα τον ψηφίσουμε. Αμ’ έπος αμ’ έργον», τόνισε ο Πάνος Σκουρλέτης με αφορμή το άνοιγμα του θέματος του εκλογικού νόμου από τον Ευάγγελο Βενιζέλο.
Από left
http://greki-gr.blogspot.gr/2014/09/blog-post_327.html

Αμφίπολη: Δείτε το μέγεθος του Τύμβου σε σύγκριση με άλλα μνημεία


Η σημαντικότητα του Τύμβου Καστά στην Αμφίπολη αποδεικνύεται και από το μέγεθός του, το οποίο το κατατάσσει σε ένα από τα σημαντικότερα μνημεία του κόσμου. Είναι μάλιστα ο όγκος που γεννά πολλές θεωρίες.
Το μνημείο είναι σχεδόν διπλάσιο από το Stonehenge, οι διαστάσεις του θυμίζουν μνημεία της Αιγύπτου. Δείτε στις εικόνες που ακολουθούν συγκριτικές κατόψεις του Τύμβου στην Αμφίπολη με άλλα διάσημα μνημεία.
Σύγκριση μεγέθους του Τάφου στην Αμφίπολη με το Stonehenge (Salisbury, Αγγλία)
Σύγκριση μεγέθους του Τάφου στην Αμφίπολη με το Soto Dolmen (Trigueros, Ισπανία)
Σύγκριση μεγέθους του Τάφου στην Αμφίπολη με το Μαυσωλείο του Αυγούστου (Ρώμη, Ιταλία)

Βρισκόμαστε μπροστά στην μεγαλύτερη ληστεία δημοσιου και ιδιωτικού πλούτου στη νεώτερη ιστορία. Στο 174,2% το ΕΝΥΠΟΘΗΚΟ χρεος της χώρας!

 

Εχει μεσολαβήσει μια κολοσσιαία ληστεία δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας αυτα τα 5 χρονια, ήτοι:
105 δις δημόσιου και ιδιωτικού χρήματος (μικροομολογιουχοι, ασφαλιστικά ταμεια, ΝΠΔΔ κλπ) ληστευθηκαν μέσω του PSI.
Το 2009, το πετρέλαιο θέρμανσης κόστιζε 0,49 Ευρω. Σημερα κοστίζει 1,35.
Η βενζίνη απο 0,9 στο 1,65.
Οι φόροι ακίνητης περιουσίας αυξήθηκαν κατα 750%.
Οι μισθοί μειώθηκαν κατα 40%, ομοίως και οι συντάξεις.
Αυτοι οι αριθμοί οπως καταλαβαίνετε, μεταφράζονται σε χρήμα που “χάθηκε”.
Χάνεται όμως το χρήμα; Οχι βέβαια. Αλλάζει τσέπες.
Περί τα 210 δις λοιπόν, Ελληνικου χρήματος, έφυγαν και πήγαν σε “άγνωστες” κατευθύνσεις.
Το ΕΝΥΠΟΘΗΚΟ του χρέους στην ουσία εκποιεί και κάθε μελλοντικό έσοδο της Ελλαδας απο διαχείριση πλούτου, πηγών, ορυκτών, γεωπολιτικής αξιοποίησης κλπ.
Μετα την ληστεία του χρηματιστηρίου λοιπόν, όπου 67 δις ευρώ ιδιωτικής περιουσίας και ασφαλιστικών ταμείων φτερουγισαν εκτος Ελλαδος, η ίδια συμμορία, αυτη του Σημιτη, επανήλθε.
Πραγματοποιώντας την μέγιστη ληστεία της σύγχρονης ιστορίας σε καιρό ειρήνης.
Η αδυναμία αποσυμπίεσης των δημοσίων οικονομικών (οι αστοχίες στον Προϋπολογισμό, οι υψηλοί στόχοι για το πρωτογενές πλεόνασμα και φιλόδοξοι στόχοι για την ανάπτυξη, η αργή βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, η υστέρηση στις αποκρατικοποιήσεις, ο αποπληθωρισμός και τα υψηλά επιτόκια δανεισμού) σε συνδυασμό με την αβεβαιότητα στο πολιτικό προσκήνιο, οδηγούν σε αναθεώρηση προς το χειρότερο των εκτιμήσεων του ΔΝΤ έως τη χρονιά-ορόσημο για το χρέος που είναι το 2020. Σύμφωνα με το βασικό σενάριο του ΔΝΤ, το ελληνικό δημόσιο χρέος αναμένεται να κλείσει φέτος στο 174,5%, υποχωρώντας στο 128-129% το 2020 και στο 117-118% το 2022.
Η τρόικα στο βασικό της σενάριο εκτιμά ότι το δημόσιο χρέος θα ανέλθει στο 174,2% του ΑΕΠ φέτος, στο 171% του ΑΕΠ το 2015, στο 160,5% το 2016 και στο 152% το 2017.
Την ανάγκη πρόσθετων παρεμβάσεων ώστε να καταστεί βιώσιμο το ελληνικό χρέος τονίζει και η Standard & Poor’s στις προβλέψεις της για την ελληνική οικονομία. Ο αμερικανικός οίκος αξιολόγησης εκτιμά πως μακροπρόθεσμα η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και τα επίπεδα του πληθωρισμού θα υπολείπονται των εκτιμήσεων της τρόικα, επομένως το δημόσιο χρέος θα μειώνεται με μικρότερη ταχύτητα της προσδοκώμενης. Η Standard & Poor’s εκτιμά ότι το χρέος θα ανέλθει στο 176,7% του ΑΕΠ φέτος, στο 173,2% το 2015, στο 168,1% το 2016 και στο 164,4% το 2017.
(Η απόκλιση μεταφράζεται σε δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ, που αν τελικώς ισχύουν οι προβλέψεις του αμερικανικού οίκου, τότε η Ελλάδα θα υποχρεωθεί σε νέες δημοσιονομικές παρεμβάσεις ώστε να επιτευχθεί ο αρχικός στόχος για μείωση του δημοσίου χρέους στο 124% του ΑΕΠ το 2020 και κάτω από το 110% του ΑΕΠ το 2022.)
Τέλος, η τρόικα εκτιμά ανάπτυξη 0,6% του ΑΕΠ το 2014, ανάπτυξη 2,9% το 2015 και ανάπτυξη κατά 3,7% το 2016, η δε Standard & Poor’s εκτιμά πως η Ελλάδα θα σημειώσει ύφεση κατά -0,2% το 2014, ανάπτυξη 1,9% το 2015, ανάπτυξη κατά 2,3% το 2016 και ανάπτυξη κατά 2,7% το 2017.
Η τιμωρία για τους υπαίτιους της εθνικης καταστροφής, πρεπει να ειναι μόνον μια.

Δήλωση σοκ από αστροναύτη του Apollo 11: Έχω δει εξωγήινους



Σε μια αποκάλυψη που θα συζητηθεί προέβη ο αστροναύτης που ήταν στο πλευρό του Νηλ Άρμστρονγκ στη θρυλική πτήση της NASA Apollo 11, Μπαζ Όλντριν.

Λίγο πολύ, παραδέχθηκε την πιθανή ύπαρξη εξωγήινης ζωής στον Γαλαξία μας, ενώ όπως χαρακτηριστικά σημείωσε «υπάρχουν και δισεκατομμύρια ακόμη Γαλαξίες. Η πιθανότητα για άλλες μορφές ζωής στο διάστημα είναι κάτι παραπάνω από σίγουρες».
Ο Όλντριν μίλησε σε ένα συνέδριο και όσοι βρέθηκαν εκεί άκουσαν κάτι που εδώ και πάρα πολλά χρόνια κυκλοφορεί ως φήμη:

«Παρατήρησα ένα φώς έξω από το παράθυρο το οποίο έκανε παράλληλες κινήσεις με εμάς και βρισκόταν διαρκώς στο πλευρό μας. Όταν επιστρέψαμε, έδωσα ολόκληρες "συνεντεύξεις- ανακρίσεις" στην υπηρεσία μου περί του τι ακριβώς έβλεπα, ωστόσο οι εξηγήσεις που προσπάθησαν να δώσουν περιλάμβαναν τα πιο απίθανα πράγματα, (από... αντανακλάσεις του ηλιακού φωτός στα πάνελ έως και κομμάτια που είχαν αποκολληθεί από τον πύραυλο), ωστόσο τίποτε από όλα αυτά δεν αποδείχτηκε, και ουδείς εξέτασε το ότι τελικά θα μπορούσε απλώς να είναι ένα άλλο διαστημικό σκάφος από άλλη χώρα ή και από άλλο κόσμο.

Μπορεί να υπάρχουν εξωγήινοι στον Γαλαξία μας και υπάρχουν και δισεκατομμύρια ακόμη Γαλαξίες. Η πιθανότητα για άλλες μορφές ζωής στο διάστημα είναι κάτι παραπάνω από σίγουρες. Άλλωστε δεν ήταν δα και κάτι το συγκλονιστικό το ότι και εδώ στη Γη η ζωή κάπως έτσι ξεκίνησε και εξελίχθηκε σε αυτό που είναι σήμερα».

Όσον αφορά το... στοίχημα της NASA που δεν είναι άλλο από τον Άρη, ο ίδιος επεσήμανε:

«Έχω μελετήσει το θέμα για το αν μια προσεδάφιση στον κόκκινο πλανήτη θα μπορούσε να γίνει από κάποιον ιδιωτικό φορέα. Είμαι απολύτως σίγουρος πως, ακόμη και αν γίνει, οι πρώτοι άνθρωποι που θα ταξιδέψουν και θα πατήσουν το πόδι τους στον Άρη, δεν θα μπορέσουν ποτέ να ξαναφύγουν από αυτόν και να επιστρέψουν πίσω στη Γη».

Να σημειωθεί πως ο Μπαζ Όλντριν θεωρείται μια από τις κορυφαίες προσωπικότητες στη NASA και πως στο παρελθόν δεν είχε δώσει ποτέ αφορμές για συνομωσιολογίες...

CretePlus.gr
Το διαβάσαμε από το: Δήλωση σοκ από αστροναύτη του Apollo 11: Έχω δει εξωγήινους http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/09/apollo-11.html#ixzz3DJH5oLBd

Μια 12 χρονη κοπέλλα ξεσκεπάζει τήν απάτη της Μαφίας τών Διεθνών Τοκογλύφων

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ο Καναδάς είναι χρεωμένος; Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί η καναδική κυβέρνηση επιβάλλει τόσους φόρους; Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί οι τραπεζίτες από τις μεγαλύτερες καναδικές τράπεζες γίνονται πλουσιότεροι και οι υπόλοιποι από εμάς δεν είναι; Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί το δημόσιο χρέος μας υπερβαίνει τα 800 δισ. δολάρια και γιατί ξοδεύουμε 160 εκατομμύρια δολλάρια κάθε μέρα σε ιδιώτες τραπεζίτες για τόκους μόνο για το εθνικό χρέος; Είναι 60 δισεκατομμύρια δολλάρια το χρόνο. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί αυτά τα 60 δις δολλάρια; Οι τράπεζες και οι κυβερνήσεις έχουν συνεργήσει στην οικονομική υποδούλωση των ανθρώπων του Καναδά. Θα σας δώσω τώρα τις πληροφορίες που θα σας ενδιαφέρουν και θα είναι ένα κίνητρο για να συνεχίσεται την δική σας έρευνα και να καλέσετε την κυβέρνησή μας να σταματήσει αυτή τη ληστεία του λαού του Καναδά. Πρώτα θα δούμε την Τράπεζα του Καναδά. Και ϋστερα πώς δουλεύει το τραπεζικό σύστημα σήμερα. Και τότε εγώ θα περιγράψω μια λύση που μπορούμε να ζητήσουμε από την κυβέρνησή μας να την πρασγματοποιήσει…
…. Μέχρι τη δεκαετία του ’70, χάρη στην Τράπεζα του Καναδά, το δημόσιο χρέος του Καναδά ήταν χαμηλό και διαχειρίσιμο. Στη συνέχεια, η κυβέρνηση αποφάσισε να κινηθεί προς το τραπεζικό σύστημα που έχουμε τώρα και το οποίο κατακλέβει τούς Καναδούς. Έτσι, επιτρέψτε μου να να εξηγήσω πώς λειτουργεί το υπάρχον ιδιωτικό τραπεζικό σύστημα. Πρώτα απ ‘όλα, η καναδική κυβέρνηση δανείζεται χρήματα από ιδιωτικές τράπεζες. Οι τράπεζες δανείζουν χρήματα στην καναδική κυβέρνηση με τόκους. Η κυβέρνηση έρχεται στη συνέχεια να αυξήσει τούς φόρους κάθε έτος για να καταβάλει τους τόκους του εθνικού χρέους το οποίο συνεχίζει να αυξάνεται … αυτό βλάπτει την καναδική οικονομία … και τα πραγματικά χρήματα πηγαίνουν στις τσέπες των ιδιωτών τραπεζιτών. Επιπλέον, η κυβέρνηση δίνει την άδεια στις ιδιωτικές τράπεζες παρέχουν επίσης χρήματα που δεν υπάρχουν υπό μορφή δανείων και υποθηκών. Όταν μια τράπεζα κάνει ένα δάνειο με τη μορφή δανείου ή υποθήκης, δεν σας δίνει πραγματικά χρήματα, αλλά πατάει ένα κουμπί σε έναν υπολογιστή και παράγει το πλαστό χρήμα, δηλαδή αέρα κοπανιστό. Στην πραγματικότητα, δεν έχουν τα χρήματα αυτά στα καταστήματά τους. Επί του παρόντος, οι τράπεζες έχουν 4 δισεκατομμύρια δολλάρια σε αποθέματα, αλλά έδωσαν δάνεια πού ξεπερνούν τα 1,5 τρισεκατομμύρια δολάρια … κάθε φορά που μια τράπεζα δίνει ένα δάνειο δημιουργείται ένα νέο (ανύπαρκτο) χρήμα. Σχεδόν όλα τα χρήματα που εξέρχονται από μια τράπεζα εξέρχονται με τη μορφή δανείου και το δάνειο είναι χρήματα που στο σημερινό σύστημα επιβαρύνεται με το χρέος αποτελείται από τους τόκους. Επί του παρόντος όλα τα χρήματα σε κυκλοφορία , επιβαρύνονται με χρέος. Αυτό που βρίσκω ενδιαφέρον είναι ότι (στη Βίβλο, Mατθαίος, 21), ο Ιησούς έδιωξε τους Τοκογλύφους από το ναό, επειδή είχαν αναπτύξει ένα σύστημα αλλαγής των νομισμάτων για να ληστεύουν τα χρήματα των ανθρώπων. Οι Ιδιώτες Τραπεζίτες είναι σαν τούς Τοκογλύφους ανταλλακτηρίων συναλλάγματος στο Κατά Ματθαίον 21 και ληστεύουν και εξαθλιώνουν τούς Καναδούς και πρέπει να σταματήσουν. Πώς θα πρέπει να λειτουργεί το τραπεζικό σύστημα; Σε μια διάσημη συνέντευξη του κ. McGeer ζήτησε από τον κ. Towers να εξηγήσει γιατί μια κυβέρνηση που έχει μια δική της τράπεζα να μεταβιβάσει τοση ισχύ σε ένα ιδιωτικό μονοπώλιο …όταν οι τόκοι πού πρέπει να πληρώνει τήν οδηγεί στην εθνική χρεοκοπία. Ο κ. Towers είπε … παράλειψη … ότι … (εξαρτάται από την επιλογή της κυβέρνησης). Με άλλα λόγια, εάν η καναδική κυβέρνηση χρειάζεται χρήματα, θα μπορούσε να πάρει απευθείας από την Τράπεζα του Καναδά, οι άνθρωποι θα πληρώσουν για να επιστρέψουν τα χρήματα στην Τράπεζα του Καναδά και αυτά τα χρήματα που προέρχονται από τους φόρους, με τη σειρά τους θα εισέλθουν σε μια οικονομική υποδομή και δεν θα αυξανόταν το χρέος και οι Καναδοί θα μπορούσαν να ευημερούν και πάλι με αυτά τα αληθινά χρήματα -και όχι με χρήματα που επιβαρύνονται με χρέη- ως βάση της οικονομικής δομής τους. (Αντ.ιθέτως) … σε ιδιωτικές τράπεζες, όπως η … Royal Bank.Ο Καναδάς θα μπορούσε να εκδώσει τα χρήματατου στην Τράπεζα του Καναδά. Έχει την δύναμη να το πράξει. Εν κατακλείδι, έγινε οδυνηρά προφανές, ακόμη και για μένα, μια κοπέλλα δώδεκα ετών, ότι έχουμε πέσει θύμα ληστείας και είμαστε εξαπατημένοι από το τραπεζικό σύστημα και απο μια συνένοχη κυβέρνηση. Τι πρέπει να κάνουμε για να σταματήσουμε αυτό το έγκλημα; Τι να κάνουμε για να διασφαλίσουμε ότι η επόμενη γενιά δεν θα βασίζεται σε μια ψεύτικη οικονομία ,για να εξοικονομήσει χρήματα ,που θα την κάνει σκλάβα των τραπεζών; Είναι θετικό το γεγονός ότι κανείς δεν ξεχνάει ότι είναι οι άνθρωποι που μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο και νομίζω ότι αυτό είναι το μόνο πράγμα που μετράει
 
 
http://ksipnistere.blogspot.gr/2014/09/12_16.html

ΒΟΜΒΑ !!! ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΤΑ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΤΙΝΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !!!


Φοβού τα έγγραφα !!!
Ποιοι νυν και πρώην υπουργοί φοβούνται αποκαλύψεις για την δραστηριότητά τους με έγγραφα που κυκλοφορούν στα χέρια κάποιων που ετοιμάζονται να τους ξεσκεπάσουν !!!



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ: Δικογραφίες κατά υπουργών απειλούν να τινάξουν την κυβέρνηση!Βαγγέλης Βενιζέλος, ο πρώτος και καλύτερος, Κυκλοφορεί δικογραφία του στην βουλή για να κατατεθεί στο αρμόδιο τμήμα όπως επιβάλει ο νόμος περί ευθύνης υπουργών. Πολλοί συνάδελφοί του θέλουν να ξέρουν γι αυτήν την δικογραφία κι ενεργούν προς αυτήν την κατεύθυνση.
Κρύφτηκε καλά στα συρτάρια της βουλής αυτό το διάστημα αλλά λόγω του ότι κάποιος το σφύριξε και στην βουλευτή των ΑΝΕΛ Ραχήλ Μακρή ξαναήρθε στην επιφάνεια με την αίτηση της βουλευτού να της δοθεί ο φάκελος.
Στην αρχή όλοι οι αρμόδιοι αρνήθηκαν να δώσουν τον φάκελο και μετά από πολλές πιέσεις της είπαν να κάνει επίσημη αίτηση στον πρόεδρο της Βουλής για να τον παραλάβει και να κάνει τον έλεγχο που θέλει. Αν δει τον φάκελο ποτέ θα το θεωρήσουμε μεγάλη επιτυχία κάτι που αποκλείεται να γίνει κατά την γνώμη μας.

Νίκος Δένδιας, στην ίδια κατάσταση βρίσκεται με τον Ευάγγελο Βενιζέλο . Η δικογραφία του που λέγεται ότι έχει σχηματιστεί έχει φτάσει κι αυτή στην βουλή μετά βαΐων και κλάδων αλλά βρίσκεται κλεισμένη κι αυτή σε κάποιο από τα συρτάρια της βουλής μαζί με αυτήν του Βενιζέλου.

Ο φάκελος της υπόθεσης Μανιάτη με το φρενάρισμα του υπουργού για μεγάλη επένδυση στη Θράκη με το ζεόλιθο από την οποία έχασε το ελληνικό δημόσιο τεράστια ποσά ,είναι ακόμη στο συρτάρι στη βουλή. Έφτασε στη βουλή μετά από πολλά ταξίδια στα διάφορα διακστήρια πρωτοδικεία κλπ αλλά όλοι ένιψαν χείρας και τον έστειλα στην βουλή όπως επιβάλει ο νόμος περί ευθύνης υπουργών.
Αλλά μένει κι αυτός αναξιοποίητος.

Μεγάλο άγχος και πονοκέφαλο έχει ο Σαμαράς για τον πρόεδρο της Βουλής κύριο Μεϊμαράκη για τον οποίο αναμένεται να ξεσπάσει σκάνδαλο για την δράση του και οι πληροφορίες λένε ότι θα αναγκαστεί ο ίδιος να παραιτηθεί από πρόεδρος της Βουλής με την εμφάνιση ενός και μόνο εγγράφου.

Όμως μαζί με 3 επιχειρηματίες επίσης γνωστούς μεταξύ των οποίων και ο κύριος Καρούζος, ο πρώην υπουργός κύριος Βουλγαράκης έχει και αυτός τον πονοκέφαλό του αφού σε περιοχή του Παρνασσού αγόρασε δασικές εκτάσεις οι οποίες με ειδικό ψήφισμα αμέσως μετά την αγορά αυτή αποχαρακτηρίστηκαν κι έγιναν κανονικά οικόπεδα. Αυτό βεβαίως συνέβη την περίοδο που ήταν υφυπουργός Περιβάλλοντος αφού μπόρεσε να τακτοποιήσει την περιουσία του με συγκεκριμένο νόμο. Αργότερα περίπου το 2012 αυτά τα ακίνητα τα πούλησε επικαλούμενος την οικονομική κρίση.

Σε αναμονή λοιπόν των εγγράφων που αναμένεται να έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.

ΠΗΓΗ
http://www.hellasforce.com/blog/apokalipsi-vomva-dikografies-kata-ipourgon-apiloun-na-tinaxoun-tin-kivernisi/

Σπάνια μέταλλα για την κατασκευή πυραύλων και δορυφόρων έχει η Ελλάδα!! Έρχονται να τα πάρουν και αυτά..

O θησαυρός που κρύβει το ελληνικό υπέδαφος – Τι σηματοδοτεί η επίσκεψη Κινέζων επενδυτών και στελεχών της κυβέρνησης.
Η επίσκεψη Κινέζων επενδυτών και στελεχών της κυβέρνησης στην Αθήνα δεν ήταν τυχαία, αφού περισσότερα από το 90% των παγκοσμίων αποθεμάτων σπάνιων γαιών βρίσκονται στην Κίνα, που έχει αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία στην έρευνα και εξόρυξή πολύτιμων μεταλλικών στοιχείων.
Στόχος της συνάντησης με ελληνικούς παράγοντες είναι αρχικά ανταλλαγή τεχνογνωσίας, και μελλοντικά να επενδύσουν οι Κινέζοι στην αξιοποίηση των κοιτασμάτων αυτών.
Μια από τις πέντε χώρες στην Ευρώπη, μαζί με Σουηδία, Φιλανδία, Νορβηγία και Δανία, με σπάνια μεταλλευτικά κοιτάσματα είναι και η Ελλάδα. Έτσι, μέσω της χώρας η Κίνα θα έχει μία καλή πρόσβαση για επικοινωνία με όλη την Ευρώπη για το θέμα της εκμετάλλευσης ορυκτών.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, η εκμετάλλευση του πλούτου των σπάνιων γαίων είναι σε πολύ πρώιμα στάδια, καθώς οι έρευνες χρειάζονται πολύ χρόνο για να δείξουν απτά αποτελέσματα.
Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης ζήτησης, αλλά και της περιορισμένης διάθεσης τους η Ε.Ε. έχει συμπεριλάβει αυτά τα πολύτιμα στοιχεία, στην ομάδα των 14 κρίσιμων ορυκτών, με βιομηχανικές ανάγκες, τις οποίες αδυνατεί να καλύψει σήμερα ο μεταποιητικός κλάδος της Ευρώπης.
Πρόκειται για μέταλλα όπως κοβάλτιο (Co), λευκόχρυσος (Pt), τιτάνιο (Ti), ταντάλιο (Ta), ίνδιο (In), νεοδύμιο (Nd), δυσπρόσιο (Dy), δημήτριο (Ce), ευρώπιο (Eu), τέρβιο (Tb), λανθάνιο (La), Λίθιο (Li), γάλλιο (Ga), έρβιο (Er) κλπ.
Τα παραπάνω στοιχεία χρησιμοποιούνται στους καταλυτικούς μετατροπείς των αυτοκινήτων, στην καταλυτική πυρόλυση για τη διύλιση πετρελαίου, στις φλατ και έγχρωμες τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα, φορητά DVD, φορητούς υπολογιστές, στις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, στα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, στις γεννήτριες, στις για ανεμογεννήτριες, σε πολλές ιατρικές συσκευές, φωτοβολταικά, συστήματα καθοδήγησης πυραύλων, στην αντιπυραυλική άμυνα, στους δορυφόρους κλπ.
Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία, ένα μικροτσίπ ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή περιέχει 60 περίπου διαφορετικά υλικά, όπου τα περισσότερα προέρχονται από σπάνιες γαίες. Για παράδειγμα, κάθε ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο περιέχει περίπου 27 κιλά σπάνιων γαιών. Μία ανεμογεννήτρια των 2MW εκτιμάται πως περιέχει περίπου 340-420 κιλά σπάνιων γαιών. Μία ανεμογεννήτρια των 3MW περιέχει περίπου 1 τόνο σπάνιων γαιών.
Στον τομέα της ιατρικής, ο μαγνήτης ενός μαγνητικού τομογράφου μπορεί να ζυγίζει από 680 κιλά εώς 1 τόνο. Το μεγαλύτερο βάρος ενός τέτοιου μαγνήτη οφείλεται στην παρουσία των σπάνιων γαιών. Η οθόνη μίας τηλεόρασης περιέχει περίπου 10 γραμμάρια, κάθε notebook 10 γραμμάρια και ένα κινητό 0.1 γραμμάριο νεοδύμιου. Αν υπολογίσουμε ότι κυκλοφορών τουλάχιστον 7.3 δις συσκευές στον κόσμο, αυτό σημαίνει 730 τόνους νεοδύμιου ανά έτος.
Δείτε μερικά από αυτά στον πίνακα και στις χρήσεις τους για τα οποία η Ευρώπη έχει «χτυπήσει» το καμπανάκι ότι θα λείψουν στην ευρωπαϊκή βιομηχανία τα επόμενα χρόνια.
Χρήσεις
Νεοδύμιο, Δυσπόσιο Παρασκευή ενός κράματος με το οποίο κατασκευάζονται ισχυροί μαγνήτες που έχουν ελάχιστο βάρος και αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στους ηλεκτροκινητήρες υβριδικών μοντέλων
Ίνδιο, τελλούριο και γάλλιο. Εναλλακτική λύση αντικατάσταση των κρυστάλλων πυριτίου με τη χρήση λεπτών στρωμάτων ημιαγωγών από ίνδιο, τελλούριο και γάλλιο πάνω σε ένα γυάλινο υπόστρωμα. Κατασκευάζουν μεγάλες ποσότητες φωτοβολταϊκών στοιχείων με λίγες ποσότητες.
Πλατίνα Χρησιμοποιείται σε βιομηχανικές διαδικασίες για τη μετατροπή του πετρελαίου σε βενζίνη. Επίσης, χρησιμοποιείται στην κατασκευή ιατρικού και εργαστηριακού εξοπλισμού και στην κατασκευή κοσμημάτων.
Ρόδιο Χρησιμοποιείται στην βιομηχανία αυτοκινήτων και ιδιαίτερα στην κατασκευή καταλυτών. Μετατρέπει το μονοξείδιο του άνθρακα, τα οξείδια του αζώτου και τους υδρογονάνθρακες, που αποβάλλονται, σε διοξείδιο του άνθρακα, νερό και υδρογόνο.
Παλλάδιο Γίνεται χρήση στην κατασκευή καταλυτών αυτοκινήτων, στην κατασκευή κοσμημάτων, στην οδοντιατρική.
Ρήνιο Χρησιμοποιείται κυρίως στην κατασκευή τουρμπίνων αεροσκαφών.
Ίνδιο Γίνεται χρήση στην κατασκευή επίπεδων οθονών αι στην κατασκευή κινητών. Χρησιμοποιείται στις συγκολλήσεις μετάλλων.
Ρουθήνιο Το χρησιμοποιείται στην κατασκευή ηλεκτρονικών αντιστάσεων και λοιπών ηλεκτρονικών εξαρτημάτων υψηλών αντοχών.
Ιρίδιο Χρησιμοποιείται στην κατασκευή συσκευών και εξαρτημάτων ανθεκτικών στη διάβρωση και στις υψηλές θερμοκρασίες. Για παράδειγμα τα ηλεκτρόδια και οι θερμοηλεκτρικές γεννήτριες.
Δημήτριο Κυριότερη εφαρμογή των ενώσεων του είναι η κατασκευή των αμιάντων τύπου «άουερ» που χρησιμοποιούνται σε λυχνίες φωταερίου και σε χρώσεις υάλου και σε είδη κεραμευτικής.
ΠΗΓΗ
Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters