Προκειμένου, λοιπόν, να βελτιώσουν την απόδοσή του εφαρμόζουν τα ακόλουθα:
1. Μείωση του βάρους του οχήματος Η μείωση του βάρους ενός οχήματος μπορεί να οδηγήσει, σε 4,4% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
2. Τρόπος οδήγησης Η προσαρμογή της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος κ.λπ., μπορεί να οδηγήσει, σε 3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
3. Θερμοκρασία Διαφορετικές συνθήκες θερμοκρασίας μπορούν να οδηγήσουν, σε 2,3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
4. Πίεση ελαστικών Η υψηλή πίεση, στα ελαστικά, μπορεί να οδηγήσει, σε 2,9% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
5. Ειδικά λιπαντικά Γίνεται χρήση ειδικών λιπαντικών, που δε χρησιμοποιούνται, από τους οδηγούς.
6. Αποσύνδεση ηλεκτρογεννήτριας Η αποσύνδεση της ηλεκτρογεννήτριας εξοικονομεί, επιπλέον, ενέργεια και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.
7. Σφράγιση αυτοκινήτου Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, σφραγίζονται όλα τα τμήματά του, με ταινία.
8. Μείωση τριβών στα φρένα Μειώνονται οι τριβές, ανάμεσα στα τακάκια και στους δίσκους των φρένων.
9. Βελτίωση των αποτελεσμάτων των ελέγχων Η ευελιξία των ελέγχων επιτρέπει, στους κατασκευαστές να δηλώνουν κατανάλωση καυσίμου, μέχρι και 40% χαμηλότερη.
Εξαιτίας των «παραθύρων» που αφήνει το Ευρωπαϊκό πρωτόκολλο ελέγχου κατανάλωσης καυσίμου, οι κατασκευαστές μπορούν, εύκολα, να «ωραιοποιήσουν» τα αποτελέσματα των ελέγχων. Έτσι, οι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα χρήματα, για να κινήσουν το όχημά τους, από όσα υπολογίζουν με βάση τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών.
Το ΚΕΠΚΑ επισημαίνει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει, άμεσα, να αντικαταστήσει το ξεπερασμένο πρωτόκολλο ελέγχου (NEDC), με το νέο πρωτόκολλο (WLTP), που υιοθέτησε η Οικονομική Επιτροπή, για την Ευρώπη των Ηνωμένων Εθνών (UNECE)
http://ksipnistere.blogspot.gr/2015/01/blog-post_707.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου