1].-Ο θησαυρός του Ατρέα 1240 π.χ δημιουργος θεά Αθηνά.
2].-Ομηρικά κείμενα 840 π.χ. δημιουργος θεά Αθηνά .
3].-Μνημείο Αμφίπολης 320 – 340 π.χ. δημιουργος θεά Αθηνά.
2].-Ομηρικά κείμενα 840 π.χ. δημιουργος θεά Αθηνά .
3].-Μνημείο Αμφίπολης 320 – 340 π.χ. δημιουργος θεά Αθηνά.
Τα τρία έργα απευθύνονται στην δική μας γενιά.
Η
ταυτοποίηση των χαρακτηριστικών τους και του σκεπτικού του
αρχιτεκτονικού τους σχεδιασμού παραπέμπουν στη Θεά Αθηνά – δημιουργούς
μας .
Γιατί όμως απευθύνονται στη γενιά μας ;;;
Ο λόγος είναι απλός , η γενιά μας είδε [ηλεκτρονικό μικροσκόπιο] το εσωτερικό του κυττάρου και στον πυρήνα του το γενετικό μας μόριο για πρώτη φορά.
Η δική μας γενιά μέτρησε τα 3+3 δις «γράμματα» των δυο ελίκων του [2000 μ.χ.].
Εμείς διαπιστώσαμε πρώτοι, τα ειδικά εκείνα χαρακτηριστικά, στα οποία αναφέρονται τα κωδικοποιημένα στοιχεία που ανακαλύπτονται στα αρχαία μνημεία και έργα.
Χαρακτηριστικά όπως , αόρατη –αμφίδρομη [69] - 99 εκ. μηκος η κάθε έλικα –αθάνατη-παντογνώστης –κατασκευασμένη σε εργαστήριο – γονιδιωμα αγγελιοφόρος [7] – λέξεις των τριών γραμμάτων – γραμμένη από [4] συνολικά «γράμματα» τις χημικές ουσίες Αδενινη – γουανινη – κυτοσινη – θυμινη - απόσταση των «γραμμάτων» μεταξύ τους 3,3 – angstroms - 20000 γονίδια κ.α.
Η
γενιά μας, λοιπόν, είναι υπεύθυνη για την ερμηνεία των ευρημάτων και
την κατανόηση τους ,ώστε να δρασει προς την σωστή κατεύθυνση.
Καθίσταται λοιπόν εύλογο, σε κάθε νοήμονα , πως ο λόγος που δεν μπόρεσαν όλα τα μεγάλα μυαλά του παρελθόντος ,που ασχολήθηκαν με τον Όμηρο, να κατανοήσουν το βαθύτερο σκεπτικό-νόημα – μήνυμα που υπήρχε κρυμμένο μέσα στους στίχους του, ήταν η άγνοια.
Δεν είχαν τις απαιτούμενες ειδικές πληροφορίες – γνώσεις που εμείς κατέχουμε σήμερα.
Θεωρώ τον χρόνο της αποκάλυψης του μνημειου της Αμφίπολης ιδανικό και σημαδιακό. Τωρα ήρθε η στιγμή της κατανόησης των μηνυμάτων από το ευρύ κοινό και της δράσης .
Είναι αδύνατον να προσπεράσουμε την συγκεκριμένη ευκαιρία χωρίς άμεσες και καταστροφικές επιπτώσεις από τους δημιουργούς μας, για την απέραντη βλακεία μας.
Αν δεν κάνουμε κάτι τωρα ,σήμερα, ο αφανισμός του ανθρωπινου γενους της ΓΗΣ πρέπει να θεωρείτε δεδομένος ,στο άμεσο ορατό μέλλον.
Ο κύκλος της ενημέρωσης μας κλείνει με το τρίτο έργο, αυτό της Αμφίπολης [όλα έρχονται σε πακέτα των τριών ].
Τα κοινά χαρακτηριστικά τους
Α] .-ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥΣ ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ .
Για
την Οδύσσεια περιττεύει κάθε συζήτηση. Στην κυριολεξία αυτή είναι η
κόρη του ΔΙΑ [α10] που μας ενημερώνει με κάθε λεπτομέρεια για τα πάντα
που αφορούν τον πλανήτη ,την ιστορία του, την δημιουργία του ανθρωπινου
γενους, την καταστροφή των Αργειων ,την ΕΕ κλπ.
Ο μεγαλιθικός δόμος των Μυκηνών μας δίνει το όνομα του σχεδιαστή του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού του λεξαριθμικα με τον αριθμό [84[3], έξω από τον δόμο.
Αρχικά, με την πρόσθεση των διαστάσεων του ορθογωνίου παραλληλόγραμμου, που είναι ο δρόμος που οδηγεί στην είσοδο του μνημειου [διαστάσεις = 36 + 6μ + 36μ + 6μ = 84μ].
Για να μην αμφιβάλουμε δε πως έτσι έχουν τα πράγματα, ο αρχιτέκτονας , μας δίνει τον συγκεκριμένο λεξαριθμο για δεύτερη και τρίτη φορά [ όλα σε ομάδες των τριών για να τα εμπεδώσουμε ] . Από την πρόσθεση των διαστάσεων των δυο ορθογωνίων τριγώνων δεξιά και αριστερά, καθώς βαδίζουμε την οδό προς την πρόσοψη του μνημειου, που το ύψος της είναι [10,5μ] και αποτελεί την μια από τις καθέτους του τριγώνου.
10,5μ + 36 + 37,5 = 84
Ο λεξαριθμος 84[3]
84[3]= θεά Αθηνά.-[η θεά Αθηνά ]
84[3]= Αθηνά Γαία*.-[η θεά Αθηνά στον πλανήτη ΓΗ]
84[3]= Αθηνά αίγα*.-[η θεά Αθηνά την εποχή του ΚΡΙΟΥ στον πλανήτη ΓΗ ]
84[3]= Αθηνά αγία*.- [η αγία θεά Αθηνά την εποχή του Κριού στον πλανήτη ΓΗ ]
84[3] =Αθηνά ΔΙΑ*.-[η θεά Αθηνά η κόρη του ΔΙΑ]
Ο λεξαριθμος σε συνδυασμό με το μνημείο που τον αποδίδει μας ενημερώνει πως η αγία θεά Αθηνά κόρη του ΔΙΑ την εποχή του Κριού [1080 του Κριού η 1240 π.χ.] στην αρχαία πόλη των Μυκηνών σχεδίασε και κατασκεύασε το εν λογω μνημείο για τους μακρινούς απογόνους των Δωριέων.
Το μνημείο είναι το σημαντικότερο που υπάρχει στον πλανήτη από κάθε άποψη, μαζί με αυτό της Αμφίπολης [αποδείχτηκε πως είναι δίδυμα].
Το μνημείο της Αμφίπολης αποδίδει τον λεξαριθμο [84] αβίαστα στον τρίτο θάλαμο από τις διαστάσεις του τέλειου τετραγώνου 2,1μ Χ 2,1μ .
Αν προσθέσουμε τις τέσσερις [4] πλευρές του τετραγώνου έχουμε τον λεξαριθμο [84].
2,1 + 2,1 + 2,1 + 2,1 = 8,4μ η 84 παλάμες του μέτρου η 840 εκατοστά κοκ
Η Αθηνά κάνει γνώστη την παρουσία της στον τρίτο πιο σημαντικό θάλαμο αυτής της ανασκαφής .
Β].- ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ
Η
ενημέρωση, στο μακρινό μέλλον, της γενιάς των απογόνων των Δωριέων που
τεχνολογικά «εισήρθε» στο ανθρώπινο κύτταρο και είδε τον τριαδικό θεό
στον πυρήνα του.
Η Οδύσσεια και η Ιλιαδα είναι τα αρχαιότερα βιβλία της Ιστορίας μας. Προστατεύτηκαν αποδεδειγμένα από αόρατα χέρια, κατά την διάρκεια των χιλιετιών που πέρασαν, ώστε και οι [12110] στίχοι της Οδύσσειας και οι [15692] στίχοι της Ιλιαδας να φτάσουν στα χέρια μας χωρίς την παραμικρή απώλεια.
Πρόκειται
περί ανεξήγητου θαύματος , εκτός αν λάβει κάνεις υπ’οψιν του την διαρκή
παρουσία των Δαναών στον ουρανό του πλανήτη μας .
Το σκεπτικό της Οδύσσειας είναι η λεπτομερής ενημέρωση μας για την ΕΕ και τα πάντα όλα που μας αφορούν σε αυτό το επίπεδο.
Το σκεπτικό του δόμου των Μυκηνών με το όνομα [ο θησαυρός του Ατρέα] είναι το ίδιο. Μεγαλιθικό μνημείο, ώστε να αντέξει στο χρόνο [ είναι το πρώτο της σειράς των τριών έργων-γερών], με όλη την πληροφόρηση που χρειαζόμαστε στις μεγαλιθικές του διαστάσεις και τον αρχιτεκτονικό του σχεδιασμό και όχι σε κτερίσματα και χρυσά.
Μας εξηγεί πως θα πραγματοποιήσουμε μια μεγάλη διαδρομή μέσα στο χρόνο [χρειαστήκαμε 3240 χρόνια από την δημιουργία μας ], για να φτασουμε στην εισοδο και από εκει στο εσωτερικό του δόμου – κυττάρου.
Πράγματι, εισήρθαμε στο κύτταρο και μετρήσαμε τα «γράμματα» του μορίου το έτος 2000 μ.χ.
Ο δόμος είναι ένα τεράστιο πέτρινο ανθρώπινο κύτταρο.
Ο θόλος του είναι κατασκευασμένος από 33 σειρές κυβόλιθων .Τα 3+3 δις «γράμματα» του Μορίου.
Το μικρό δωμάτιο στα δεξιά από την είσοδο, είναι ο πυρήνας του πέτρινου κυττάρου.
Υποτίθεται, πως κατακτώντας την νάνο-τεχνολογία του κυττάρου ,θα βρισκόμασταν κοντά στη λυση των προβλημάτων μας .
Όλα δείχνουν, σήμερα, πως μάλλον απομακρυνόμαστε από την σωτηρία του πλανήτη
Στην Αμφίπολη έχουμε το ίδιο σκεπτικό. Το τελευταίο μνημείο από τα τρία.
Μεγαλιθικό ,αν αναλογιστούμε τις διαστάσεις του.
«Κάποιος», αποφάσισε να το γνωρίσουμε σήμερα, ενώ η ύπαρξη του ήταν διαχρονικά γνώστη σε όλους όσους πέρασαν από την περιοχή.
Σίγουρα προστατεύτηκε από αόρατα χέρια .
Οι σημαντικές πληροφορίες του για τον γενετικό μας κωδικα, την κατάρα την διπλής μας υπόστασης ,την πορεία μας στη ΓΗ, το ταξίδι της ψυχής μας στο διαστημόπλοιο Πηνελοπεια και ποιος ξέρει τι άλλο έχει κρύψει η Αθηνά, για εμάς, στον υπόλοιπο ανεξερεύνητο χώρο, έπρεπε να φτάσουν στα χέρια μας και έφτασαν .
Ίσως το D.N.A. του σκελετού που βρέθηκε είναι εξωγήινο ,αλλα αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ .
Γ] .- Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΓΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ [33] ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΕΡΓΑ –ΓΕΡΑ.
Ο αριθμός [33] είναι σημαντικός διότι
Ο πλανήτης μας είναι γνωστός στο γαλαξία με το όνομα Ιθάκη 33.
Ο γενετικός μας κώδικας έχει 3+3 δις χημικές ενώσεις στις έλικες του που καθορίζουν την ζωή και τον θάνατο μας .
Η απόσταση μεταξύ αυτών των χημικών ενώσεων είναι 3,3 amstrongs.
Ο Αλέξανδρος «πεθαίνει» 33 ετών. Το κάνει για να μας τονίσει ,για μια ακόμη φορά ,την σημασία του από το βαθύ παρελθόν.
Το πρώτο βιβλίο της Οδύσσειας αρχίζει με τις λέξεις [άνδρα μοι].
Η ανάλυση των δυο λέξεων λεξαριθμικα αποδίδει τα εξής καταπληκτικά.
156[3] = άνδρα
120[3] = μοι
Η ταυτότητα –οικογένεια των δυο λεξαριθμων είναι κοινή ο αριθμός [3].
Η Οδύσσεια λοιπόν, του 840 π.χ., αρχίζει με τον μαγικό αριθμό 33. Με το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του γενετικού μας κωδικα.
Εκτός από όλα τα αλλα, αποτελεί και την αρχή της σειράς ακεραίων αριθμών του [3] που αποδίδει τον χρυσό συμπαντικό αριθμό Φ= 1,618.
Πρόκειται για την σταθερά δόμησης του ανθρωπινου σώματος και όχι μόνο.
Ο δόμος των Μυκηνών [πέτρινο κύτταρο] του 1240 π.χ. είναι κτισμένος με 33 σειρές κυβόλιθων.
Επιπλέον αν προσθέσει κανείς τις διαστάσεις της πρόσοψης του έχει για δεύτερη φορά το μαγικό 33.
[10,5μ + 6 + 10,5 + 6 = 33]
Εδώ αν διαιρέσουμε το 33 με το ύψος της πρόσοψης έχουμε αβίαστα και την συμπαντική μαθηματική σταθερά [ π = 3,1428]
Πράγματι 33 / 10,5 = 3,1428
Μόνο τα Ελληνικά μνημεία αποδίδουν αβίαστα και τόσο συγκεντρωτικά συμπαντικές σταθερές και χρυσούς αριθμούς. Κανένα άλλο μνημείο στο κόσμο δεν αποδίδει αβίαστα τέτοιες επιστημονικές πληροφορίες.
Στην Αμφίπολη έχουμε το μαγικό αριθμό 33 για πρώτη φορά από την περίμετρο του.
Πράγματι
η περίμετρος του μνημειου αποτελείται από 15 ζώνες των 33 μέτρων και
αφήνει στο τέλος [2] μέτρα [15 Χ 33 = 495 + 2 = 497]
Είναι μια τεχνοτροπία που εμφανίστηκε αρχικά στον 5ο αιώνα από τον Κόδρο και που θα εξηγήσω σε άλλη ανάρτηση.
Ανακαλύπτουμε τον αριθμό 33 στις πλεξούδες των Καρυάτιδων για δεύτερη φορά [τρεις + τρεις]
Και τρίτη φορά στο πλάτος του ψηφιδωτού [3,3 μ] χωρίς τις ζώνες των μαιάνδρων .Το μηκος του δεν το γνωρίζουμε, δεν μας το ανέφεραν ποτέ.
Θα σας δίνω τις ομοιότητες των τριών έργων σε πακέτα των τριών για να μην σας κουράσω.
Τα περισσότερα δεδομένα για τον αποσυμβολισμο του μνημειου και του σκεπτικού της κατασκευής του είναι ηδη γνωστά στον γράφοντα.
Στην επόμενη ανάρτηση
μου, σε λίγες ημέρες, που θα είναι ταυτόχρονη με την αποκωδικοποίηση της
παραγράφου α345-α355 της Ομηρικής Οδύσσειας ,θα γνωρίσουμε το όνομα του
φωτισμένου άνδρα- ήρωα που γεννήθηκε σαν Αλέξανδρος στο επίπεδο μας,
για να οδηγήσει το ανθρώπινο γένος στην σωτηρία του και τον πλανήτη στην
ανεξαρτησία του στο γαλαξία.
Η απόδειξη για το όνομα του βρίσκεται στο θάλαμο τρία της Αμφίπολης, όπου και τα ανθρώπινα οστά του, [D.N.A.] του.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου