Κάθε
έτος λοιπόν κατά την Α’ Κυριακή της Σαρακοστής, και από την κατάπτυστη
εκείνη Ζ’ Σύνοδο της Νίκαιας του 787 και υπό την Προεδρία του
«ευσεβέστατου» Πατριάρχη Ταρασίου, ψέλνονται οι ΕΠΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Μα
τόοση «αγάπη» πια; Γιατί εδώ και 1216 χρόνια μας «ευλογεί» ο άρχοντας
Γιαχβέ δια των εκπροσώπων του; Γιατί άραγε; Η αηδιαστική αυτή πρακτική
των εβραιοχριστιανών προκάλεσε μάλιστα και την παρέμβαση του πρώην
Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Στεφανόπουλου που δήλωσε χαρακτηριστικά ότι
«πρέπει να παραλείπονται»
Ποιος
ο λόγος γι΄ αυτή τους την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ; Ποιος ο λόγος για αυτό τους το
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ μένος; Ποιος ο λόγος του αναθέματος, επί επτά; Ευλόγησε άραγε
ο «Θεός» αυτά τα αηδιαστικά τους λόγια;
Ας
μας απαντήσουνε οι λαλίστατοι και αδίστακτοι οπαδοί του
εβραιοχριστιανισμού. Ας μας εξηγήσουνε πως ανέχονται αυτόν τον ηθικό
εξευτελισμό από τους εκπροσώπους μίας ξένης κοσμοθεώρησης μέσα στο σπίτι
τους. Πάρτε μια ιδέα για να καταλάβετε σε τι ακριβώς αναφέρομαι, που αν
δεν είναι στην νεοελληνική γλώσσα κανείς δεν πρόκειται να τα καταλάβει
και θα συνεχίσουμε να σταυροκοπιόμαστε κάθε φορά που τους ακούμε να μας
σέρνουν τα εξ αμάξης και όχι μόνο εκείνη την μέρα.
Φωτογραφίες Eos Aurora
1ος Αναθεματισμός:
Υπάρχουν κάποιοι που υποστηρίζουν ότι η δύναμη και η ενέργεια της
τρισυπόστατης θεότητας είναι κατασκευασμένη. Το ίδιο υποστηρίζουν ότι
είναι η θεία ουσία που δοξάζουμε, η ενέργεια των αγίων και όλη η φύση.
Αυτοί κινδυνεύουν να γίνουν τελείως άθεοι, να πιστέψουν την Ελληνική
μυθολογία και να περιπέσουν στην λατρεία των κτισμάτων. Αυτό δυσκολεύει
την καθαρή και άψογη χριστιανική πίστη. Αφού δεν πιστεύουν στη
θεοπνευστία των αγίων και το ευσεβές φρόνημα της εκκλησίας που διδάσκει
ότι η τρισυπόστατη δύναμη δεν έχει κατασκευασθεί.
ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ
2ος Αναθεματισμός:
Αυτοί που ασπάζονται τις Ελληνικές γνώσεις και όχι αυτοί που τις
διδάσκονται σαν εκπαίδευση, και ακολουθούν τις μάταιες θεωρίες και τις
πιστεύουν σαν αληθινές, μας δημιουργούν κινδύνους και παρασύρουν σ’
αυτές και άλλους κρυφά ή φανερά και τις διδάσκουν χωρίς δισταγμό.
ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ
3ος Αναθεματισμός:
Σε όσους πιστεύουν στην μυθολογία (Ελληνική) και αποδέχονται και άλλα
μυθικά πλάσματα και τις δικές μας πεποιθήσεις επηρεάζουν και μεταβάλλουν
και τις ιδέες του Πλάτωνα δέχονται σαν αληθινές και την ύλη θεωρούν
αυθύπαρκτη και υποστηρίζουν ότι έγινε μόνη της και προσβάλλουν το
αυτεξούσιο του δημιουργού που έφτιαξε τα πάντα από το τίποτα και τα
εξουσιάζει δεσποτικά. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ.
4ος Αναθεματισμός:
Αυτοί που δέχονται και παραδίδουν στις επερχόμενες γενεές τα μάταια
Ελληνικά λόγια και δεν πιστεύουν ότι οι ψυχές προϋπήρχαν και τα πάντα
έγιναν από το τίποτε και ότι η κόλαση δεν είναι αιώνια και έτσι
καταργούν την βασιλεία των ουρανών (παράδεισο) που είναι αιώνια και
ακατάλυτη. Ο ίδιος ο Χριστός και θεός μας δίδαξε με παλαιά και νέα γραφή
που εμείς την παραλάβαμε και μας λέει ότι, η κόλαση είναι ατελείωτη και
η βασιλεία αιώνια. Με αυτά τα λόγια καταδικάζουν τους εαυτούς τους και
γίνονται υπαίτιοι και για άλλες αιώνιες καταδίκες. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-
ΑΝΑΘΕΜΑ.
5ος Αναθεματισμός:
Σ’ αυτούς που παρουσιάζουν σαν ευσεβή τα δόγματα των Ελλήνων τα ανίερα
αποτελούν ασέβεια και αδιαντροπιά για την ορθόδοξη και καθολική εκκλησία
καθώς και για τις ψυχές του ουρανού και της γής και τα άλλα κτίσματα.
ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ.
6ος Αναθεματισμός:
Σ’ αυτούς που προτιμούν την «ανόητη» !! σοφία των Ελλήνων φιλοσόφων και
σ’ αυτούς που τους διδάσκουν και πιστεύουν στην μετεμψύχωση των
ανθρωπίνων ψυχών και έτσι χάνονται όπως των αλόγων ζώων αφού προχωρούν
στο μηδέν και δεν περιμένουν ανάσταση και δεύτερη παρουσία αμφισβητώντας
την τελική τιμωρία. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ.
7ος Αναθεματισμός:
Σ’ όσους χαρακτηρίζουν των Ελλήνων τα λόγια σοφά και τους αιρεσιάρχες
που αναθεματίσθηκαν από τις επτά άγιες καθολικές συνόδους και όλους τους
ορθόδοξους επιφανείς πατέρες, αυτά είναι ξένα προς την εκκλησία είναι
ψεύτικα λόγια και βρώμικη περιουσία και ισχυρίζονται ότι καλύτερη κατά
πολύ και τώρα και στην μέλλουσα κρίση και των ευσεβών και ορθοδόξων
ανδρών κατά τα άλλα πάθος ανθρώπινο και παντελής άγνοια.
ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ.
ΑΝΑΘΕΜΑ
της Ζ΄ Οικουμενικής συνόδου της Νίκαιας το 787 μ.κ.ε εντολή του
αυτοκράτορα Κων/νου του ΣΤ΄ και της μητέρας του Ειρήνης της Αθηναίας.
Αυτά
είναι τα ωραία της Θρησκείας της αγάπης, η οποία εμεταλλεύομενη παλιά
την αμάθεια του χριστεπώνυμου πληρώματος και σήμερα την μη ύπαρξη
προσοχής για τα μουρμουρητά των ιερέων, μας καθυβρίζει σαν τον ποιο
ιταμό κατακτητή! Τελευταία πάλι η κεφαλή της εκκλησίας σας
Ιουδαιοχριστιανοί, ο πολύς Βαρθολομαίος (τέως Αξ/κος της Τουρκικής ΜΙΤ)
επανήλθε στην ίδρυση Χριστιανικού ναού στον σεπτό και πανίερο βράχο της
Ακροπόλεως Αθηνών. (έχει ήδη ξωκλήσια) Μήπως μπορεί να φαντασθεί κανείς
από που παίρνει εντολές;
Μ. Καλόπουλος
***
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου