Η Γενεαλογική μας Βίβλος αναφέρει μιά γενεαλογία μητριαρχική χιλιάδες χιλιάδων χρόνων πριν, βασισμένη στις μητέρες τού Ησιόδου, ευρισκόμενη στην απαγορευμένη βιβλιοθήκη τού Βατικανού.
Επισήμως λένε ότι είχαν διασωθεί μόνο κάποια αποσπάσματα αλλά πιά έχουν χαθεί.
Και πως να μην <<έχουν χαθεί>> αφού και αυτή καίει και ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΖΕΙ τούς διαστρεβλωτές τής Ιστορίας ΜΑΣ. Πρόκειται γιά το έργο <<ΜΕΓΑΛΑΙ ΗΟΙΑΙ>> τού Ησιόδου δηλαδή = Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (Γονιδιακά.!!!!), τα οποία και ασφαλώς αποτελούν ταμπού όπως ακριβώς και κάποια άλλα... <<χαμένα>> 'Επη.
●•٠·●•٠·
Κατάλογος Γυναικών:
O Κατάλογος Γυναικών (Γυναικῶν Κατάλογος) ή Ηοίαι (Ἠοῖαι), όπως είπαμε, είναι Γενεαλογικό 'Επος το οποίο κατά την αρχαιότητα αποδιδόταν στον Ησίοδο. Ο δεύτερος τίτλος προέρχεται από τον λογότυπο ''ἢ οἵη'', που εισήγαγε νέα τμήματα τού ποιήματος μέσω τής εισαγωγής μιάς ηρωίδας ή ηρωίδων, πριν ακόμη αυτά <<χαθούν>>. Πολλές από αυτές τις ηρωίδες συνευρέθηκαν με θεούς και θνητούς, γεννώντας τούς 'Ηρωες τής Ελληνικής Μυθολογίας. Πολυάριθμα αποσπάσματα των πέντε βιβλίων τού ποιήματος διαδόθηκαν από παπύρους και αναφορές σε άλλους αρχαίους συγγραφείς. Το ποίημα αφηγείται το σύνολο τής Ηρωικής Εποχής, από τον Δευκαλίωνα έως τον Τρωικό πόλεμο.
●•٠·●•٠·
Βικιπαίδεια = <<Κατάλογος Γυναικών ή Ηοίαι (ψευδο-Ησιοδιακό), όπου εξυμνούνται θνητές που έκαναν θνητά παιδιά από αθάνατους θεούς>>.
Και το ονόμασαν ψευδο-Ησιοδιακό διότι διαφωνεί με αυτό ένας.. Martin Litchfield West - Το 2007 έγραψε γιά την ανασύσταση τού Ινδοευρωπαϊκού πολιτισμού και τής ποίησης και την επιρροή του στην Ελλάδα. Σε αναγνώριση τής συνεισφοράς του, του απονεμήθηκε το ''Βραβείο Αξίας'' το 2014.
●•٠·●•٠·
Από τον δικό μας Παυσανία μαθαίνουμε ότι: ''Ἠοῖαι , αἱ , ο τίτλος ενός ποιήματος τού Ησίοδου, τού οποίου κάθε τμήμα άρχισε ἤ οἵη''.
[Παυσ. 9.31.5, Ath. 10.428b]
'Ομως ακριβώς έτσι ξεκινά ο Ησίοδος και την "Ασπίς Ηρακλέους'':
Ἢ οἵη προλιποῦσα δόμους καὶ πατρίδα γαῖαν
ἤλυθεν ἐς Θήβας μετ᾽ ἀρήιον Ἀμφιτρύωνα....''
Η Ασπίς Ηρακλέους, είναι ένα από τα κατορθώματα τού ήρωα Ηρακλή, ο οποίος σκοτώνει σε μονομαχία τον ληστή Κύκνο:
''Δίπλα τους ήρθε η θεά Αθηνά η αστραπόματη
και λόγια τούς είπε φτερωτά, για να τους δώσει θάρρος:
- Χαίρετε του Λυγκέα γενιά που μακριά φτάνει η φήμη του. Τώρα ο Δίας, των μακαρίων θεών ο βασιλιάς, την δύναμη σάς δίνει τον Κύκνο να σκοτώσετε και ν᾽ αφαιρέσετε τα ξακουστά του όπλα.''
Ἀσπὶς Ἡρακλέους (325-330)
ΗΣΙΟΔΟΣ
Και αυτό του το έργο το δίνουν, φυσικά, ως ψευδο-Ησιοδιακό.
●•٠·●•٠·
Και έρχεται το CAMBRIDGE να πει το 2005, τα εξής αποκαλυπτικά:
"Ο κατάλογος των γυναικών, που αποδίδεται στον Ησίοδο, μία από τις μεγαλύτερες μορφές τής πρώιμης ποίησης τού δακτυλικού ή ηρωϊκού εξάμετρου, χ α ρ τ ο γ ρ α φ ε ί τον Ελληνικό κόσμο, την εξέλιξή του και τους ήρωές του μέσα από τις θνητές γυναίκες που έφεραν παιδιά στους θεούς. Οι μελετητές εξετάζουν την οργάνωση και τη δομή τού ποιήματος, το κοινωνικό και πολιτικό του πλαίσιο, την σχέση του με άλλες πρώιμες επικές και Ησιοδικές ποίησης, την θέση του στην Πανελλήνια ανάπτυξη. Η ευρύτερη επιρροή τού Καταλόγου εξετάζεται σε κεφάλαια τού Πίνδαρου και τής λυρικής παράδοσης και στην υποδοχή τού ποιήματος στη Ρώμη.
CAMBRIDGE University Press - 2005.
●•٠·●•٠·
Μία από τις σοβαρότερες καταστροφές - καίριο χτύπημα στον Ελληνισμό από τον Ιουδαιοχριστιανισμό, ήταν η καταστροφή των Δέλτων των πόλεων. Κάθε αρχαία Ελληνική πόλη διατηρούσε το δημόσιο βιβλίο καταγραφής των γενεών, δλδ τού γενεαλογικού δένδρου τής κάθε οικογένειας. Συνήθως οι Ελληνικές οικογένειες έβρισκαν την ρίζα τους σε κάποιον ήρωα, ημίθεο ακόμη και θεό. Και αυτό τους έκανε υπερήφανους και έτοιμους ανά πάσα στιγμή να θυσιάσουν την ζωή τους γιά την πατρίδα προκειμένου η οικογένεια να είναι υπερήφανη στο μέλλον γι' αυτούς. Διότι και οι ηρωικές πράξεις καταγράφονταν. Καταστρέφοντας λοιπόν τις Δέλτους κατέστρεψαν την ατομική και συλλογική μνήμη, μετατρέποντας τους πάντες σε όμοια ανθρωπάρια - δούλους.
●•٠·●•٠·
Η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία τής Ανατολής, γνωστή ως Βυζάντιο, 330-1453 μ.μ.ε., διέθετε ΙΣΧΥΡΟΥΣ γραφειοκρατικούς μηχανισμούς και παράδοση στην συστηματική χρήση αρχείων. Πολλοί και διάφοροι λόγοι όπως πόλεμοι, φυσικές καταστροφές και η ξένη κατοχή των Βυζαντινών εδαφών, Π Ρ Ι Ν και μετά την Άλωση, δεν επέτρεψαν την διατήρηση συνόλων αρχειακών τεκμηρίων, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ.
●•٠·●•٠·
''Κάποιοι''... μάς έχουν πάρει στο κατόπι;;;;
Ας δούμε ένα παράδειγμα ανάμεσα στα τόσα άλλα:
Η Ισραηλιτική Κοινότητα χωροθέτησε το μνημείο Ολοκαυτώματος χ ω ρ ί ς την άδεια τής Εφορείας Αρχαιοτήτων στον Κεραμεικό.!!! Ο χώρος ήταν ιδιωτικός. 'Υστερα από 20 χρόνων αγώνες τής Γ' Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, α π α λ λ ο τ ρ ι ώ θ η κ ε αντί 56 εκατ. δρχ. γιά αρχαιολογικούς σκοπούς, δλδ γιά να γίνει ανασκαφή. Εικάζεται ότι θα βρεθεί εκεί η συμβολή τής οδού των Παναθηναίων, απ' όπου ανέβαινε η πομπή στην Ακρόπολη και της Ιεράς Οδού, που οδηγούσε στο Ιερό τής Ελευσίνας.
●•٠·●•٠·
... την ίδια στιγμή και ενώ στα γήινα πεδία συνέβαιναν όλα αυτά, ψηλά στα Ολύμπια δώματα, στην αιθερική του κατοικία, άλλα συλλογιζόταν ο μεγάλος Ζεύς. Έβλεπε τον κόσμο κι ένοιωθε βαθιά μέσα του πως κάτι τού έλλειπε. Υπήρχε ένα κενό που κανένας θνητός δεν μπορούσε να καλύψει. Έβλεπε πως οι άνθρωποι βάδιζαν στην καταστροφή τους κι αισθανόταν πως κάτι έπρεπε να κάνει. Κάποιος έπρεπε να τους σταματήσει. Αμέσως, μέσα από την διαυγή καθαρότητα των αιθερικών πεδίων, ο Ζεύς εννόησε αυτό που έπρεπε να κάνει. Θα γεννούσε έναν γυιό, έναν 'Ηρωα που θα μετέφερε τις δικές του θελήσεις στο γήινο επίπεδο και που θα ενεργούσε γιά λογαριασμό του, μιάς κι ο ίδιος ήταν αδύνατον να φανερωθεί μέσα στην μεγαλοπρέπειά του. Έπρεπε όμως να βρεθεί η κατάλληλη θνητή που θα μπορούσε να γεννήσει τον υιό τού μεγάλου θεού. Έπρεπε να βρει μία παρθένα ανέγγιχτη από θεό ή θνητό, αγνή κι αμόλυντη. Έπρεπε όμως να βρει και την κατάλληλη οικογένεια, άξια γιά να αναθρέψει με ανάλογο τρόπο το νεογέννητο θείο βρέφος. Πολλές φορές αθάνατοι, θεοί και θεές, πόθησαν θνητές ή θνητούς και πολλά παιδιά γεννήθηκαν από τις θείες ενώσεις. Εδώ όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, έχουν άλλη βαρύτητα. Πρόκειται να γεννηθεί ο υιός τού Διός, γι' αυτό τόσο η θνητή μητέρα του όσο και ο θνητός πατέρας του θα πρέπει να πληρούν πολλές και σπάνιες προϋποθέσεις...
Το Κλέος τής 'Ηρας ψυχής θα μάς ακολουθεί γιά πάντα.
ΗΡΑΚΛΗΣ. Αυτός ο τόπος δεν θα ξεμείνει ποτέ από ήρωες, ημίθεους και θεούς, σε όλες τις δύσκολες γιά την Ανθρωπότητα, εποχές.
Ούτε το Φως μπορεί να μείνει κλεισμένο γιά πάντα.
Κάποια στιγμή, κάποιες πόρτες θα ανοίξουν και από τα υπόγειά τους η Αλήθεια θα ελευθερωθεί και θα ξαναλάμψει.
Κρατώντας μας φυλακισμένο/κρυμμένο, το 98% τής αρχαίας μας γραμματείας, όντως ο κόσμος σκοτείνιασε.
Πέρασαν πολλά χρόνια. Μα όχι τόσα ώστε να μάς κάνουν να ξεχάσουμε, όχι τόσα ώστε να μην τα αποζητάμε.
Μιά ψυχή θεϊκή δεν μπορεί να ξεχάσει.
Και όσες άξιες πρέπει, θα είναι εκεί.
_______________________________________________
Γιατί άραγε επιθυμούν τόσο πολύ την αλλοίωσή μας;;
Ποιοί συνηγορούν αιώνες τώρα, σε όλο αυτό;;;
_______________________________________________
_
Ε. Σ.Δημητρίου...
ΗΡΑΚΛΗΣ ή Αλκαίος ή Αλκείδης. Γεννήθηκε στη Θήβα και ήταν γιός τού Δία και τής Αλκμήνης, κόρης τής Αναξώς, κόρης τού Αλκαίου (γιός τού Περσέα και τής Ανδρομέδας) και τής Αστυδάμειας.
Ιδομενεύς, η οποία γενιά του
έφτανε μέχρι τον Δία:
<<Ω τρομερέ, [Δηίφοβε] καυχάσαι
άδικα, αλλά προχώρησε και συ στήσου έμπροσθέν μου
ποίος απόγονος να ιδείς σας ήλθα εδώ του Δία
που γέννησε τον Μίνωα, της Κρήτης άρχον πρώτον,
και αυτός τον Δευκαλίωνα εγέννησε τον θείον,
και ο Δευκαλίων πάλι εμέ στην Κρήτην βασιλέα
ανδρών πολλών, και τώρα εδώ με φέραν τα καράβια
κακό σ' εσέ και του πατρός και όλων ομού των Τρώων>>.
(Όμ., Ιλ. Ν 446-454)
___________________________________________________
Ο Ιδομενέας ήταν βασιλιάς τής Κρήτης, γιός τού Δευκαλίωνα και εγγονός τού Μίνωα. Συμμετείχε και διακρίθηκε γιά την αντρειοσύνη του στον Πόλεμο τής Τροίας και σαφέστατα ένας από τούς ήρωες που αναφέρει ο Ησίοδος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου