Ο Ερντογάν μας στέλνει λαθρομετανάστες και πουλάει στον Κούλη οικίσκους για τους λαθρομετανάστες...
Από τον δημοσιογράφο της Σάμου, Γιάννη Νέγρη.
Στην περιοχή Ζερβού της Σάμου με πυρετώδεις ρυθμούς δημιουργείται νέος καταυλισμούς χωρητικότητα 7.000 ατόμων, και θα λειτουργούν 2 γήπεδα, μια παιδική χαρά, 2 χώροι λατρείας, σχολικές δομές, 1 κέντρο υγείας, και 10 καταστήματα για...
πώληση πρώτων ειδών. Τα κοντέινερ τα έφεραν νύχτα από την Τουρκία, και αγοράστηκαν από την Τουρκία. Όλα έγιναν με εντολή του Μηταράκη,ο οποίος έλεγε στα 8 δημοτικά Συμβούλια για ένα αριθμό 1.000. Ηδη έχουν επιταχτεί 216 στρέμματα με πράξη νομοθετικού περιεχομένου για να δημιουργήσουν μια τεράστια μουσουλμανική πόλη. Αλλά κλειδώνουν τους Έλληνες στα σπίτια τους.
Στην περιοχή Ζερβού της Σάμου με πυρετώδεις ρυθμούς δημιουργείται νέος καταυλισμούς χωρητικότητα 7.000 ατόμων, και θα λειτουργούν 2 γήπεδα, μια παιδική χαρά, 2 χώροι λατρείας, σχολικές δομές, 1 κέντρο υγείας, και 10 καταστήματα για...
πώληση πρώτων ειδών. Τα κοντέινερ τα έφεραν νύχτα από την Τουρκία, και αγοράστηκαν από την Τουρκία. Όλα έγιναν με εντολή του Μηταράκη,ο οποίος έλεγε στα 8 δημοτικά Συμβούλια για ένα αριθμό 1.000. Ηδη έχουν επιταχτεί 216 στρέμματα με πράξη νομοθετικού περιεχομένου για να δημιουργήσουν μια τεράστια μουσουλμανική πόλη. Αλλά κλειδώνουν τους Έλληνες στα σπίτια τους.
Από το 2017 η Τουρκία άνοιξε στη Σομαλία την μεγαλύτερη βάση της εκτός συνόρων, στο Μογκαντίσου. Τούρκοι αξιωματικοί εκπαιδεύουν τους Σομαλούς στρατιώτες. Έπειτα με αεροπλάνα τους φέρνουν στη Τουρκία κι από εκεί στα νησιά μας σαν πρόσφυγες...
Ο Μηταράκης τους διασπείρει σε πολυτελή ξενοδοχεία. Όλοι είναι ανήλικοι και όλοι - τί σύμπτωση - έχουν την ίδια ημερομηνία γεννήσεως...
Ο Μηταράκης τους διασπείρει σε πολυτελή ξενοδοχεία. Όλοι είναι ανήλικοι και όλοι - τί σύμπτωση - έχουν την ίδια ημερομηνία γεννήσεως...
Oι υπουργοί Εξωτερικών Γαλλίας, Γερμανίας και ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας, δηλαδή των τριών πρώτων χωρών σε τουριστική πελατεία της Ελλάδας με συνολικό ποσοστό της τάξης του 35% του τουρισμού, προχώρησαν σε δηλώσεις αποτροπής τυχόν πρόθεσης των πολιτών τους για διακοπές εκτός των χωρών τους!
O Γάλλο πρωθυπουργός Εντουάρ Φιλίπ, δήλωσε πως «δεν είναι πιθανό» για τους Γάλλους να ταξιδέψουν στο εξωτερικό φέτος το καλοκαίρι. «Μπορούμε να κλείσουμε τις διακοπές μας αυτό το καλοκαίρι; Φοβάμαι πως δεν θα είναι φρόνιμο να υπολογίζουμε σε διακοπές στο εξωτερικό. Γιατί δεν είμαι βέβαιος πως οι αεροπορικές μετακινήσεις θα αποκατασταθούν».
«Να μην τρέφουν μεγάλες ελπίδες για διακοπές στο εξωτερικό το προσεχές διάστημα» απαίτησε από τους Γερμανούς πολίτες, ο ΥΠΕΞ της Γερμανίας, Χάικο Μάας,
Αλλά και ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας, Γκραντ Σεπς, προχώρησε σε μία δυσοίωνη δήλωση προς τους Βρετανούς πολίτες: «Θα έκανα κρατήσεις για καλοκαιρινές διακοπές στην παρούσα φάση. Ας το αφήσουμε για την ώρα».
Οι δηλώσεις δεν γίνονται μόνο για την «υγεία» των πολιτών τους.
Θέλουν να κρατήσουν και το τελευταίο ευρώ ή την τελευταία λίρα στο εσωτερικό των «τραυματισμένων» οικονομιών τους. Και αυτό δεν θα αφορά μόνο το 2020, μάλλον
Το πρόβλημα είναι ότι οι τουρίστες από τις τρεις παραπάνω χώρες έφεραν στην ελληνική οικονομία, περίπου 6,6 δισ. ευρώ το 2019: Οι εισπράξεις από τη Γερμανία διαμορφώθηκαν στα 2,959 δισ. ευρώ, οι εισπράξεις από τη Γαλλία διαμορφώθηκαν στα 1.090 εκατ. ευρώ και οι εισπράξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο διαμορφώθηκαν στα 2,564 δισ. ευρώ.
Το ότι δομήθηκε μια οικονομία, ειδικά εν μέσω καταστροφής Μνημονίων, στον τουρισμό και μόνο (άλλωστε κανείς από τους «εταίρους» δεν ήθελε ανάπτυξη της βιομηχανίας ή της γεωργίας-κτηνοτροφίας στην Ελλάδα), είναι αυταπόδεικτο, ότι πλέον μας οδήγησε σε τραγικό αδιέξοδο, αφού έχουμε επενδύσει τα πάντα στην τουριστική βιομηχανία:
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, από το 2009, ως το 2018, όταν έληξε και το τρίτο, διαδοχικό μνημόνιο, οι τουριστικές εισπράξεις ανήλθαν σωρευτικά στο ποσό των 128 δισ. ευρώ! Τώρα και ποιος ξέρει για πόσα χρόνια ακόμα, αυτά είναι «περασμένα μεγαλεία».
Από εκεί και πέρα, το ζήτημα είναι πώς θα αντιμετωπιστεί αυτό που έρχεται.
Γιατί με εξαίρεση, πιθανόν τους Αμερικανούς τουρίστες (αν δεν βγάλουν οι ΗΠΑ για την Ελλάδα κάποια τουριστική οδηγία με τόσο... βρίσιμο που ρίχνουν τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ στον Αμερικανό πρόεδρο Ν.Τραμπ), δεν υπάρχουν άλλες μεγάλες αγορές να στείλουν τουρίστες στην Ελλάδα.
Η Κίνα, τέλος, οι βαλκανικές χώρες, ούτε «για αστείο», χαμηλής οικονομικής στάθμης έτσι ή αλλιώς τουρισμός ήταν άλλωστε και πλέον δεν έχουν «ούτε μαντήλι να κλάψουν», και όλες οι άλλες χώρες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, έχουν κτυπηθεί καίρια από τον κορωνοϊό.
Η Ρωσία «μας τελείωσε» σε μεγάλους αριθμούς όταν επιβάλαμε το εμπάργκο το 2014 λόγω Κριμαίας και μένουν οι αραβικές αγορές.
Οι αραβικές αγορές αφορούν όμως συγκεκριμένους προορισμούς και βασικά την Μύκονο και κατά δεύτερο λόγο την Ελούντα στην Κρήτη ή τους πολυτελείς προορισμούς της Αττικής.
Πόσο μπορούν να μας σώσουν λίγοι πλούσιοι Άραβες;
---------================-----------
ΠΟΣΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ.
Όλα αλλάζουν στον τουρισμό και στα ταξίδια: Ευάλωτη η Ελλάδα που εξαρτάται αποκλειστικά από αυτόν.
Όλα θα αλλάξουν σε ότι αφορά τα ταξίδια και τον τουρισμό, ενώ πλέον θα πρόκειται για ένα προϊόν το οποίο δεν θα είναι τόσο προσοδοφόρο όσο ήταν κάποτε, κάτι που σαφώς επηρεάζει άσχημα την Ελλάδα που ανακαλύπτει έτσι ξαφνικά, πόσο άσχημο είναι να μην παράγεις τίποτε.
Μια πρώτη εκτίμηση προσπαθούν να δώσουν οι ειδικοί, μέσω του CNN και καταλήγουν σε 8 πράγματα που εκτιμούν ότι θα αλλάξουν στην μετά τον κορωνοϊό εποχή.
Όλα θα αλλάξουν σε ότι αφορά τα ταξίδια και τον τουρισμό, ενώ πλέον θα πρόκειται για ένα προϊόν το οποίο δεν θα είναι τόσο προσοδοφόρο όσο ήταν κάποτε, κάτι που σαφώς επηρεάζει άσχημα την Ελλάδα που ανακαλύπτει έτσι ξαφνικά, πόσο άσχημο είναι να μην παράγεις τίποτε.
Μια πρώτη εκτίμηση προσπαθούν να δώσουν οι ειδικοί, μέσω του CNN και καταλήγουν σε 8 πράγματα που εκτιμούν ότι θα αλλάξουν στην μετά τον κορωνοϊό εποχή.
«Ο κόσμος δεν έχει αλλάξει από την έννοια ότι ακόμα θα θέλει να πηγαίνει σε διάφορα μέρη. Αλλά αναγκαστικά θα είναι πολύ πιο επιφυλακτικός για το τι θα κάνουν», λέει ο Άνταμ Μπλέικ, καθηγητής οικονομικών και επικεφαλής έρευνας στο Τμήμα Τουρισμού του Πανεπιστημίου του Bournemouth της Βρετανίας.
«Και δεν θα χρειαστεί απλά να τους πείσουν ότι είναι ασφαλές να ταξιδέψουν, αλλά θα πρέπει να δουν πραγματικές αλλαγές που γίνονται ώστε να είναι ασφαλέστερα τα ταξίδια».
Ακολουθούν οι 8 αλλαγές που αναμένονται.
Οι κρουαζιέρες θα είναι πιο φθηνές – Αλλά δύσκολα θα επιλέγονται
Οι τιμές στις κρουαζιέρες θα πέσουν εκτιμά ο Κρίστοφερ Άντερσον, καθηγητής στα τουριστικά του Cornell.
Η πρόκληση θα είναι η προσέλκυση νέων πελατών «που θα είναι απαραίτητοι για την επιβίωσή τους», μετά τα παγκόσμια πρωτοσέλιδα για τα κρούσματα κορωνοϊού στα κρουαζιερόπλοια. Ο Άντερσον πρότεινε την αναδιάρθρωση ορισμένων από τα νέα πλοία που βρίσκονται ακόμη υπό κατασκευή, με μεγαλύτερες καμπίνες και λιγότερους επιβάτες.
Καθαριότητα
«Όλοι, είτε πρόκειται για κρουαζιερόπλοια ή ξενοδοχεία, θα πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο καθαρίζουν το περιβάλλον με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι πελάτες», λέει ο Άντερσον.
Και αυτή η καθαριότητα θα πρέπει να είναι ορατή, λέει ο Γιαν Φράιταγκ, αντιπρόεδρος της εταιρείας τουριστικών αναλύσεων Lodging Insights. Αντισηπτικά χεριών παντού, απολυμάνσεις επιφανειών που να βλέπουν οι πελάτες για να αισθάνονται ασφαλείς.
Οι τιμές των ξενοδοχείων θα πέσουν
Ιστορικά, σε περιόδους μεγάλης αβεβαιότητας, όπως το 2001 μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου ή μετά το τέλος της ύφεσης το 2009, χρειάστηκε χρόνος για να ανακάμψουν οι τιμές δωματίων, λέει ο Φράιταγκ.
Προτίμηση στα ξενοδοχεία από τη βραχυχρόνια μίσθωση
Ο Αντερσον εκτιμά επίσης ότι οι τουρίστες θα αισθάνονται περισσότερη ασφάλεια στα ξενοδοχεία παρά στη βραχυχρόνια μίσθωση, τύπου Airbnb.
«Θα επιζητούν την ασφάλεια των πρωτοκόλλων καθαρισμού που προσφέρουν τα ξενοδοχεία», λέει ο Άντερσον.
Φθηνότερα αεροπορικά και πιο άδειες πτήσεις
Επίσης εκτιμάται ότι ο κόσμος θα αισθάνεται πιο άνετα να ταξιδεύει αεροπορικώς, εάν τα αεροπλάνα είναι πιο άδεια. «Αν θέλουμε να αλλάξει (σ.σ το αρνητικό κλίμα) οι αεροπορικές θα πρέπει να πετάνε με άδεια τη μεσαία θέση και πολύ χαμηλότερες τιμές από αυτές που είχαμε το περασμένο καλοκαίρι», λέει ο Άντερσον.
Τα επαγγελματικά ταξίδια είναι αυτά που θα δώσουν ώθηση στις ανάκαμψη των αεροπορικών
Παρόλο που πολλές εταιρείες θα προτιμούν να κάνουν τις συσκέψεις τους online, η ανάγκη για εκ του σύνεγγυς συναντήσεις θα παραμείνει, οπότε και τα επαγγελματικά ταξίδια θα είναι μια ανάσα για τις αεροπορικές.
Οι αεροπορικές μπορεί να δώσουν μεγαλύτερη ευελιξία στις κρατήσεις -για λίγο
Ο Άντερσον εκτιμά ότι οι αεροπορικές εταιρείες – που ήδη εφάρμοσαν μέτρων όπως ευελιξία- θα συνεχίζουν να είναι λιγότερο αυστηρές με τις ακυρώσεις και τις αλλαγές των εισιτηρίων – για κάποιο διάστημα τουλάχιστον. «Το 2021, θα επιστρέψουμε στον παλιό τρόπο, εκτιμώ».
Βιωσιμότητα
Το βασικό συμπέρασμα από αυτή την κρίση; Η ευκαιρία να αντιμετωπιστούν τα ζητήματα που ήταν σημαντικά ακόμη και πριν εμφανιστεί ο κορωνοϊός, λέει ο Πίτερ Γκρίνμπεργκ, ταξιδιωτικός παραγωγός.
Ο υπερτουρισμός, και το θέμα των επιπτώσεων στο περιβάλλον ήταν από τα πιο σημαντικά θέματα πριν από την εξάπλωση του κορωνοϊού. «Μπορούμε να επιστρέψουμε σε αυτό με πολύ πιο υπεύθυνο και ηθικό τρόπο όταν η κρίση τελειώσει», λέει ο Γκρίνμπεργκ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΟΔΡΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΡΑΚΤΕΡ.
Ο Ερντογάν οδήγησε το πρώτο ηλεκτρικό τρακτέρ που παράγεται στην Τουρκία.
Η παραγωγή και εξέλιξη καινοτόμων οχημάτων έχει μπει στο επίκεντρο της βιομηχανικής δραστηριότητας της Τουρκίας του Ερντογάν και έτσι, μετά το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η χώρα ετοιμάζεται να παρουσιάσει και το πρώτο ηλεκτρικό της τρακτέρ.
Όπως ανακοινώθηκε από τον Γενικό Διευθυντή του τομέα Αγροτικής Έρευνας του Υπουργείου Γεωργίας της χώρας, Özkan Kayacan, η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού τρακτέρ θα ξεκινούσε στα τέλη Αυγούστου/αρχές Σεπτεμβρίου, όμως λόγω κορωνοϊού αυτή θα ξεκινήσει έναν μήνα αργότερα.
Ήδη, υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για το νέο ηλεκτρικό τρακτέρ, λόγω του οικονομικού του οφέλους από το κόστος των καυσίμων, αφού όπως χαρακτηριστικά ανακοίνωσε ο Kayacan η χρήση του δίνει τη δυνατότητα στον αγρότη να κερδίζει έως και 18.700 δολάρια ανά έτος.
Στόχος του Υπουργείου Γεωργίας της Τουρκίας είναι το νέο ηλεκτρικό τρακτέρ να παράγει 10.000 οχήματα κάθε χρόνο στο εργοστάσιο του Gebze στη βορειοδυτική επαρχία Kocaeli.
Σύμφωνα πάντα με τους Τούρκους, το νέο ηλεκτρικό τρακτέρ θα παίρνει ρεύμα από 236 μπαταρίες και θα έχει ηλεκτροκινητήρα 105 ίππων. Θα συνοδεύεται από 20 χρόνια εγγύηση για την μπαταρίες.
Παράλληλα και ειδικά για εξαγωγές, θα υπάρχει και μια πιο ισχυρή έκδοση του τρακτέρ αυτού, με ισχύ 250 ίππων.
Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται ότι οι Τούρκοι και ακολουθώντας πιστά το σχέδιο του Ερντογάν, το τελευταίο διάστημα είναι ιδιαίτερα δραστήριοι στο κομμάτι της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων με κορωνίδα βέβαια το TOGG, το νέο του ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι κατά την παρουσίαση του TOGG ο Ερντογάν έσπευσε να φωτογραφηθεί δίπλα του, ενώ παράλληλα έχει δώσει γη και ύδωρ στην κοινοπραξία των 5 κορυφαίων τούρκικων εταιρειών που το εξέλιξε και θα το κατασκευάζει, ώστε να εξασφαλίσει την αρτιότερη υιοθέτηση τεχνολογιών που θα το καταστήσουν ακόμη και ανταγωνιστή των αντίστοιχων προτάσεων των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών.
ΠΗΓΗ: newsauto.gr
ΤΟΜΣΕΝ: «Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΜΟΝΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΣΚΛΗΡΑ».
Απαισιόδοξες προβλέψεις για την ελληνική οικονομία έκανε ο «σκληρός» του ΔΝΤ, Πολ Τόμσεν.
«Ακριβά θα στοιχίσει στην Ελλάδα η εξάρτησή της από τον τουρισμό, τη ναυτιλία και τις μεταφορές καθώς θα χτυπηθεί ιδιαίτερα σκληρά από την ύφεση», ανέφερε συγκεκριμένα ο επικεφαλής του ευρωπαϊκού τμήματος του ΔΝΤ.
Πρόσθεσε ότι ένας ακόμα παράγοντας που θα δυσκολέψει την Ελλάδα είναι το γεγονός ότι έχει μεγάλο αριθμό μικρών οικογενειακών επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με τον Τομσεν, η Ελλάδα έχει περιορισμένο δημοσιονομικό χώρο, ενώ υπάρχει και το πρόβλημα των μη εξυπηρετούμενων δανείων που είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη. Έτσι, οι τράπεζες θα δυσκολευτούν να στηρίξουν την ανάκαμψη. Για το χρέος της χώρας μας, ανέφερε ότι είναι πολύ νωρίς για να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα.
«Ακριβά θα στοιχίσει στην Ελλάδα η εξάρτησή της από τον τουρισμό, τη ναυτιλία και τις μεταφορές καθώς θα χτυπηθεί ιδιαίτερα σκληρά από την ύφεση», ανέφερε συγκεκριμένα ο επικεφαλής του ευρωπαϊκού τμήματος του ΔΝΤ.
Πρόσθεσε ότι ένας ακόμα παράγοντας που θα δυσκολέψει την Ελλάδα είναι το γεγονός ότι έχει μεγάλο αριθμό μικρών οικογενειακών επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με τον Τομσεν, η Ελλάδα έχει περιορισμένο δημοσιονομικό χώρο, ενώ υπάρχει και το πρόβλημα των μη εξυπηρετούμενων δανείων που είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη. Έτσι, οι τράπεζες θα δυσκολευτούν να στηρίξουν την ανάκαμψη. Για το χρέος της χώρας μας, ανέφερε ότι είναι πολύ νωρίς για να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα.
---------================-----------
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ. Ο ΚΟΥΛΗΣ ΦΕΡΝΕΙ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
Aιτήματα από όλη την Ελλάδα για να βρεθούν εργατικά χέρια να μαζέψουν την αγροτική παραγωγή
Βασίλης Σ. Κανέλλης
Σχέδιο για να ανοίξουν τα σύνορα Ελλάδας – Αλβανίας προκειμένου να έρθουν χιλιάδες εργάτες γης, επεξεργάζονται οι κυβερνήσεις των δύο χωρών. Η τεράστια ανάγκη για εργατικά χέρια στα ελληνικά χωράφια, προκειμένου να μαζέψουν την παραγωγή και να κάνουν κι άλλες αγροτικές εργασίες, είναι περισσότερο εμφανής από ποτέ.
Αγροτικοί συνεταιρισμοί από όλη την Ελλάδα ζητούν από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να βρει στο μείζον αυτό πρόβλημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο στο νομό Ημαθείας υπάρχει ανάγκη για 7.000 εργάτες γης προκειμένου να μαζέψουν τα ροδάκινα τα οποία ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο.
Τα αιτήματα πέφτουν βροχή και από την Κρήτη, την Πελοπόννησο και αλλού.
Η λύση που προκρίνεται είναι να γίνει «εισαγωγή» εργατών από την Αλβανία για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, όλοι οι εργάτες θα τηρούν αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα και θα περνούν από έλεγχο στα σύνορα προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχουν κοροναϊό.
Επίσης θα μπαίνουν σε καραντίνα, όπως ορίζει ο νόμος και θα εργάζονται στη συνέχεια στα χωράφια.
Οι συζητήσεις με τον πρωθυπουργό της Αλβανίας, Εντι Ράμα, είχαν ξεκινήσει εδώ και μερικές εβδομάδες, όμως το θέμα φαίνεται να συζητήθηκε και με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην τηλεφωνική συνομιλία που είχαν.
Μια ακόμη λύση που προκρίνεται είναι να δοθεί εργασία και σε αλλοδαπούς, πρόσφυγες και μετανάστες που διαμένουν σε κέντρα φιλοξενίας ή αλλού, έχουν νόμιμα χαρτιά και ΑΜΚΑ και μπορούν να εργαστούν. Θα πρόκειται για μια πολύ σημαντική κίνηση προκειμένου χιλιάδες από τους μετανάστες να μπορέσουν να ενσωματωθούν στην οικονομία και την κοινωνία. Ολοι οι εργάτες γης δουλεύουν νόμιμα, με ασφάλιση και μπορούν να προσφέρουν τα μέγιστα, τόσο στην αγροτική παραγωγή όσο και στην οικονομία γενικότερα.
---------================-----------
H Bosch ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΑ ΓΚΑΡΣΟΝΙΑ.
Η γερμανική εταιρεία Bosch αποφάσισε να επεκτείνει τις επενδύσεις της στην τουρκική βορειοδυτική επαρχία της Προύσας, ανακοίνωσε την Τρίτη ο Τούρκος υπουργός βιομηχανίας και τεχνολογίας της χώρας.
Η υπάρχουσα επένδυση της Bosch στην Τουρκία ύψους 1,24 δις. τουρκικών λιρών (180 εκατομμύρια δολάρια) στην Προύσα θα αυξηθεί σε 1,74 δισεκατομμύρια λίρες (255 εκατομμύρια δολάρια) με τον αριθμό των υπαλλήλων να φτάνουν τους 606 από 314.
Η υπάρχουσα επένδυση της Bosch στην Τουρκία ύψους 1,24 δις. τουρκικών λιρών (180 εκατομμύρια δολάρια) στην Προύσα θα αυξηθεί σε 1,74 δισεκατομμύρια λίρες (255 εκατομμύρια δολάρια) με τον αριθμό των υπαλλήλων να φτάνουν τους 606 από 314.
Η εγκατάσταση αναμένεται να παράγει 900.000 αντλίες υψηλής πίεσης επόμενης γενιάς ανά έτος και να μειώσει το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών κατά 85 δισεκατομμύρια δολάρια.
Υπενθυμίζουμε ότι τον Φεβρουάριο το υπουργείο Οικονομίας της Γερμανίας, ανακοίνωσε σε απάντησή του σε πρόσφατη κοινοβουλευτική ερώτηση, ότι η κυβέρνηση έχει εγκρίνει εξαγωγές όπλων στην Τουρκία, το Κατάρ, τα ΗΑΕ και την Αίγυπτο ύψους 4,3 εκατ. Ευρώ κατά την περίοδο 1 Ιανουαρίου - 4 Φεβρουαρίου, ενδεικτικό της γερμανικής πολιτικής προς την Τουρκία.
Επίσης πάλι τον Φεβρουάριο η Επιτροπή Προϋπολογισμού της Γερμανίας αποφάσισε την εκταμίευση 32 εκατομμυρίων ευρώ προς την Τουρκία, για την αποτροπή των διακινητών προσφύγων. Μιλάμε για το μεγαλύτερο ανέκδοτο στην ΕΕ.
Τα χρήματα αυτά αφορούν την υποστήριξη της Τουρκίας στην αποκατάσταση της επιχειρησιακής ικανότητας της ακτοφυλακής της, η οποία έχει προσπαθήσει επανειλημμένα να εμβολίσει πλοία του Λιμενικού.
---------================-----------
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ Ο ΤΣΙΟΔΡΑΣ.
Ο φιλελεύθερος κ. Θανάσης Μαυρίδης θυμήθηκε την καταστροφή της Ελληνικής βιομηχανίας…
“Η Ελλάδα δεν μπορεί να ζήσει μόνο με ήλιο, σουβλάκι και τζατζίκι:“Η «βαριά βιομηχανία» της χώρας είναι ο τουρισμός. Ας αφήσουμε για τώρα το μόνιμο ερώτημα αν αυτή η «μονομέρεια» της ελληνικής οικονομίας έχει τελικά αποδώσει τα προσδοκώμενα. Η κρίση του κορονοϊού, πάντως, δείχνει ότι η χώρα δεν μπορεί να εξαρτάται μόνο από τον τουρισμό. Μήπως είναι καιρός να θυμηθούμε την βιομηχανία που «θάψαμε» στα χρόνια της σοσιαλμανίας; Πράγματι, η Ελλάδα είχε κάποτε και βιομηχανία! … Ο κ. Μητσοτάκης θα πρέπει να θυμηθεί ότι στα παλιά χρόνια υπήρχε βιομηχανία και μάλιστα ισχυρή. Είναι θέμα πολιτικής απόφασης το τι θα συμβεί...”
"liberal.gr: Του Γιώργου Κράλογλου: “Το 1961 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής αμέσως μετά την υπογραφή της Συνθήκης Συνδέσεως της Ελλάδας με την ΕΟΚ είπε στον τότε πρόεδρο του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων κ. Λεωνίδα Κανελλόπουλο της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ «...υπέγραψα την συμφωνία με την ΕΟΚ... Σας έριξα εσάς τους βιομήχανους στην θάλασσα. Τώρα μάθετε να κολυμπάτε».
Η βιομηχανία σιώπησε και έκανε έργα. Η απάντηση δόθηκε μετά από 15 χρόνια την 1η Δεκεμβρίου 1975 στην διημερίδα «Συνάντηση των Αθηνών» από τον πρόεδρο του ΣΕΒ Δημήτρη Μαρινόπουλο. «Λοιπόν, κολυμπούμε και πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε να βγούμε στην στεριά της Ευρώπης». Είχα παρακολουθήσει την εκδήλωση. Ο Καραμανλής δεν παραβρέθηκε. Παραλήπτης του μηνύματος ήταν ο υπουργός Συντονισμού – Προγραμματισμού Παναγής Παπαληγούρας. Η αλήθεια είναι ότι οι βιομήχανοι πίστευαν πράγματι πως θα τα έβγαζαν πέρα.
Όμως λίγες ημέρες μετά, στις 5 Δεκεμβρίου του 1975, έφθασε στα δημοσιογραφικά γραφεία η είδηση ότι, στις 10 το πρωί οι υπάλληλοι της Τράπεζας της Ελλάδος, Εμ. Κηπουρίδης και Δ. Καλοδούκας (παραδίδοντας στον Διοικητή της Τράπεζας κ. Ξ. Ζολώτα μια έκθεση) ξεκινούσαν, με άνωθεν εντολή, το ξήλωμα του πρώτου ιδιωτικού ομίλου της χώρας.
Του ομίλου Στρατή Ανδρεάδη, κρατικοποιώντας 5 Τράπεζες, ναυπηγεία, ασφαλιστικές, το ΧΙΛΤΟΝ, τα λιπάσματα, 3 ακόμη βιομηχανίες και στην συνέχεια τις εταιρίες μεταφορών.
Οι ίδιοι υπάλληλοι πήραν την θέση του Στρατή Ανδρεάδη στον κρατικό πλέον όμιλο. Πριν ένα χρόνο τα Χριστούγεννα του 1974 ο Καραμανλής κρατικοποιούσε την Ολυμπιακή. Και μετά ένα χρόνο το 1976 τα διυλιστήρια του Νιάρχου....”
Άδωνις Γεωργιάδης: «Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής έφερε τη σοσιαλμανία από το Παρίσι στην Ελλάδα. Η κυβέρνηση ήταν σχεδόν σοσιαλιστική».
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου