Μία πρωτογενής στρατηγική προσέγγιση για το κωδικοποιημένο σύμβολο του διπλού ή ακτινωτού «Ε» που υπάρχει εκατέρωθεν του θρόνου στην Κνωσό.
Είναι ένα σύμβολο που προϋπήρξε από το γράμμα έψιλον της ελληνικής αλφαβήτου και μέχρι σήμερα δεν υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο τεκμηριωμένη και ευρέως αποδεκτή αποκωδικοποίηση της θρησκευτικής ή τελετουργικής σημασίας του.
Ο Μινωικός Πολιτισμός ξεκίνησε αρχικά στην ανατολική Κρήτη και αργότερα εξαπλώθηκε δυτικότερα. Το κυριότερο κέντρο εξουσίας αυτής της περιόδου ήταν η Κνωσός. Η ανασκαφή του 1900 στην Κνωσό αποκάλυψε την αίθουσα του θρόνου, χωρίς οροφή και με κατεστραμμένο ένα μεγάλο μέρος των τοιχογραφιών. Ο Sir Arthur Evans για να αναπλάσει το χώρο κάλεσε δύο εξειδικευμένους καλλιτέχνες, τον Emile Gillerons και τον Piet De Jong.
Για την ανάπλαση της Κνωσού, οι δύο καλλιτέχνες αλλά και ο ίδιος ο Evans, φωτογράφισαν και σκιτσάρισαν με επαγγελματική επιμέλεια τα υπολείμματα των τοιχογραφιών και έτσι η ανάπλαση των τοιχογραφιών αναπαριστά σε μεγάλο ποσοστό την αρχαιολογική πραγματικότητα, δίδοντας βαρύτητα στην συμμετρία και την σύγκληση προς τον θρόνο.
Η εξέταση των αρχικών χρωμάτων με σύγχρονες μεθόδους, απεκάλυψε ότι οι τοιχογραφίες στην Κνωσό κατασκευάστηκαν το έτος 1690 πχ, δηλαδή περίπου 60 χρόνια πριν την έκρηξη του ηφαιστείου της Στρογγύλης που είναι η σημερινή Σαντορίνη.
Διαβάστε την συνέχεια στο slpress.gr
https://www.diadrastika.com
Ο Μινωικός Πολιτισμός ξεκίνησε αρχικά στην ανατολική Κρήτη και αργότερα εξαπλώθηκε δυτικότερα. Το κυριότερο κέντρο εξουσίας αυτής της περιόδου ήταν η Κνωσός. Η ανασκαφή του 1900 στην Κνωσό αποκάλυψε την αίθουσα του θρόνου, χωρίς οροφή και με κατεστραμμένο ένα μεγάλο μέρος των τοιχογραφιών. Ο Sir Arthur Evans για να αναπλάσει το χώρο κάλεσε δύο εξειδικευμένους καλλιτέχνες, τον Emile Gillerons και τον Piet De Jong.
Για την ανάπλαση της Κνωσού, οι δύο καλλιτέχνες αλλά και ο ίδιος ο Evans, φωτογράφισαν και σκιτσάρισαν με επαγγελματική επιμέλεια τα υπολείμματα των τοιχογραφιών και έτσι η ανάπλαση των τοιχογραφιών αναπαριστά σε μεγάλο ποσοστό την αρχαιολογική πραγματικότητα, δίδοντας βαρύτητα στην συμμετρία και την σύγκληση προς τον θρόνο.
Η εξέταση των αρχικών χρωμάτων με σύγχρονες μεθόδους, απεκάλυψε ότι οι τοιχογραφίες στην Κνωσό κατασκευάστηκαν το έτος 1690 πχ, δηλαδή περίπου 60 χρόνια πριν την έκρηξη του ηφαιστείου της Στρογγύλης που είναι η σημερινή Σαντορίνη.
Διαβάστε την συνέχεια στο slpress.gr
https://www.diadrastika.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου