Λεωνιδας Αλεξανδρου
“Κοντά στην περιοχή σας έχει δημιουργηθεί ένας καταυλισμός όπου φιλοξενούνται πρόσφυγες διωγμένοι από διάφορες χώρες.
Όμως κάποιοι θέλουν να τους διώξουν.
Η τάξη σας, λοιπόν, αποφασίζει να ζητήσει από τον δήμαρχο να συνεχίσουν οι πρόσφυγες να φιλοξενούνται στον καταυλισμό και να τους βοηθήσει να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις συνθήκες ζωής τους.
Ετοιμάστε την επιστολή που ακολουθεί, με σκοπό να πείσετε λογικά αλλά και να συγκινήσετε τον δήμαρχο.
” Στην επιστολή χρειάζεται να πείτε τις απόψεις σας και να τις αιτιολογήσετε: πώς ζουν τώρα οι πρόσφυγες στον καταυλισμό γιατί δεν πρέπει να τους διώξουν γιατί είναι σωστό να τους βοηθήσουμε να φτιάξουν τη ζωή τους.
Η παραπάνω είναι γραπτή άσκηση στο βιβλίο γλώσσας της ΣΤ΄ Δημοτικού.
Είναι μια άσκηση που κάνουν όλα τα Ελληνόπουλα. Και είναι σαφές ότι μόνον άσκηση προπαγάνδας εκ μέρους αυτών που έγραψαν και ενέκριναν το βιβλίο είναι και τίποτε παραπάνω.
Η νέα Υπουργός Παιδείας θα πρέπει να αλλάξει όσο το δυνατόν πιο σύντομα αυτά τα βιβλία και να επαναφέρει τα σχολεία στον ρόλο τους.
Που σίγουρα δεν είναι η προπαγάνδα υπέρ διαφόρων αριστερίστικων φαντασιώσεων!
Η αλητεια συνεχιζεται χωρις ιχνος ντροπης και στο Πολεμικο Ναυτικο..
Το οποιο διαχειρίζεται 10 εκατομμύρια ευρώ των φορολογουμένων για να στεγάσει τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΆΣΤΕΣ, ανατέθηκε και στην Πολεμική Αεροπορία έναντι ανάλογου ποσού η επίπλωση των σπιτιών των παράνομων αλλοδαπών ! ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ! ΝΤΡΟΠΗ !
2 εκατομμυρια νεκροί μόνον του 1821 για να γίνονται αυτά σημερα ;
Διαδωστε το ...Η αληθεια πρεπει να διαδωθει ...
Η κοινοποίηση αυτής της φωτογραφίας ίσως βοηθήσει ώστε να ενεργοποιηθεί η χαμένη συνείδηση των Ελλήνων .
ΠΡΟΣΟΧΗ > Βιβλίο ΣΤ' Δημοτικού γράφει....
ΠΡΟΣΟΧΗ > Βιβλίο ΣΤ' Δημοτικού γράφει....
“Κοντά στην περιοχή σας έχει δημιουργηθεί ένας καταυλισμός όπου φιλοξενούνται πρόσφυγες διωγμένοι από διάφορες χώρες.
Όμως κάποιοι θέλουν να τους διώξουν.
Η τάξη σας, λοιπόν, αποφασίζει να ζητήσει από τον δήμαρχο να συνεχίσουν οι πρόσφυγες να φιλοξενούνται στον καταυλισμό και να τους βοηθήσει να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις συνθήκες ζωής τους.
Ετοιμάστε την επιστολή που ακολουθεί, με σκοπό να πείσετε λογικά αλλά και να συγκινήσετε τον δήμαρχο.
” Στην επιστολή χρειάζεται να πείτε τις απόψεις σας και να τις αιτιολογήσετε: πώς ζουν τώρα οι πρόσφυγες στον καταυλισμό γιατί δεν πρέπει να τους διώξουν γιατί είναι σωστό να τους βοηθήσουμε να φτιάξουν τη ζωή τους.
Η παραπάνω είναι γραπτή άσκηση στο βιβλίο γλώσσας της ΣΤ΄ Δημοτικού.
Είναι μια άσκηση που κάνουν όλα τα Ελληνόπουλα. Και είναι σαφές ότι μόνον άσκηση προπαγάνδας εκ μέρους αυτών που έγραψαν και ενέκριναν το βιβλίο είναι και τίποτε παραπάνω.
Πληρώνουμε όλοι μας τους φόρους μας, για να μπορούν τα παιδιά μας να μάθουν γράμματα και αντί να κάνουν αυτό, τους γίνεται πλύση εγκεφάλου, από μια δράκα ανθρώπων που θεωρούν ότι έχουν καθήκον να περάσουν τις δικές τους ιδέες στα δικά μας παιδιά!
Η νέα Υπουργός Παιδείας θα πρέπει να αλλάξει όσο το δυνατόν πιο σύντομα αυτά τα βιβλία και να επαναφέρει τα σχολεία στον ρόλο τους.
Που σίγουρα δεν είναι η προπαγάνδα υπέρ διαφόρων αριστερίστικων φαντασιώσεων!
Η αλητεια συνεχιζεται χωρις ιχνος ντροπης και στο Πολεμικο Ναυτικο..
Το οποιο διαχειρίζεται 10 εκατομμύρια ευρώ των φορολογουμένων για να στεγάσει τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΆΣΤΕΣ, ανατέθηκε και στην Πολεμική Αεροπορία έναντι ανάλογου ποσού η επίπλωση των σπιτιών των παράνομων αλλοδαπών ! ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ! ΝΤΡΟΠΗ !
2 εκατομμυρια νεκροί μόνον του 1821 για να γίνονται αυτά σημερα ;
Διαδωστε το ...Η αληθεια πρεπει να διαδωθει ...
Όση Ελλάδα κι αν «σκεπάσετε» πάντα θα περισσεύει αρκετή για να σας θαμπώνει
… “Από εδώ ξεκινησαν όλα!
Και η μικρή Ελλάδα με τους σπουδαίους Έλληνες άρχισε να φωτίζει. Γέννησε πολιτισμό και τέχνες, φιλοσοφία, θέατρο, γλυπτά και μουσική. Γέννησε επιστήμες, ιατρική, μαθηματικά και αστρονομία. Γέννησε ιδέες, δημοκρατία, σεβασμό κι ισότητα. Γέννησε ηγέτες και άντρες μεγάλους και τρανούς. Σωκράτης, Πυθαγόρας, Αριστοφάνης, Όμηρος, Ικτίνος, Καλλικράτης, Ιπποκράτης, Λεωνίδας, Φίλιππος και Αλέξανδρος. Και πήρε όλα αυτά που γέννησε και τα μοίρασε απλόχερα ως τα πέρατα του κόσμου, χαρίζοντας το φως της.
Όμως αυτό το φως της το ζήλεψαν πολλοί κι ήρθαν να της το κλέψουν, μιλιούνια βάρβαροι κι ανιστόρητοι, λαοί δίχως κουλτούρα, χύμηξαν να την φάνε. Σιγά μην τα κατάφεραν…
Τα χρόνια πέρασαν και η μικρή Ελλάδα με τους μεγάλους Έλληνες, πάντα γεννούσε φως και πάντα οι “λύκοι” την τριγύριζαν για να την αφανίσουν. Σιγά μην τα κατάφεραν… Κολοκοτρώνης, Μπότσαρης, Διάκος, Μελάς και Μακρυγιάννης, όρθια την εκράτησαν κι ας ήταν πληγωμένη. Κι ύστερα ήρθε ο πόλεμος, ο πρώτος και ο δεύτερος και ένας εμφύλιος φονιάς, μα πάλι δεν την σκότωσαν. Ζορμπάς, Ελύτης, Σεφέρης, Καζαντζάκης και εκατομμύρια Έλληνες που φύγαν μετανάστες, θαμπώσαν με το φως τους, για ακόμη μια φορά.
Και φτάσαμε στο σήμερα, χιλιάδες Ελληνόπουλα, μεγάλοι επιστήμονες, παντού πάνω στην Γη κάνουν μεγάλα πράγματα. Και φτάσαμε στο σήμερα, που τα “τσακάλια” λυσσάξανε ξανά, να κλέψουν λίγη Ελλάδα. Προς το Αιγαίο κοίταξαν, την Ήπειρο λυμπίστηκαν, την Θράκη την ορέχτηκαν και την Μακεδονία. Σιγά να μην τα καταφέρουν..
Σε ολους αυτους που τους αποκαλουν Ελληνες οι δηθεν πολιτικοι μας που τους δινουν ψευτικα δικαιώματα ,που τους παραχωρουν παρανομα την Ελληνικη υπηκοοτητα ,σε ολους αυτους τους Βαρβαρους .... όση Ελλάδα και αν σκεπάσετε, πάντα θα περισσεύει αρκετή για να σας θαμπώνει!
… “Από εδώ ξεκινησαν όλα!
Και η μικρή Ελλάδα με τους σπουδαίους Έλληνες άρχισε να φωτίζει. Γέννησε πολιτισμό και τέχνες, φιλοσοφία, θέατρο, γλυπτά και μουσική. Γέννησε επιστήμες, ιατρική, μαθηματικά και αστρονομία. Γέννησε ιδέες, δημοκρατία, σεβασμό κι ισότητα. Γέννησε ηγέτες και άντρες μεγάλους και τρανούς. Σωκράτης, Πυθαγόρας, Αριστοφάνης, Όμηρος, Ικτίνος, Καλλικράτης, Ιπποκράτης, Λεωνίδας, Φίλιππος και Αλέξανδρος. Και πήρε όλα αυτά που γέννησε και τα μοίρασε απλόχερα ως τα πέρατα του κόσμου, χαρίζοντας το φως της.
Όμως αυτό το φως της το ζήλεψαν πολλοί κι ήρθαν να της το κλέψουν, μιλιούνια βάρβαροι κι ανιστόρητοι, λαοί δίχως κουλτούρα, χύμηξαν να την φάνε. Σιγά μην τα κατάφεραν…
Τα χρόνια πέρασαν και η μικρή Ελλάδα με τους μεγάλους Έλληνες, πάντα γεννούσε φως και πάντα οι “λύκοι” την τριγύριζαν για να την αφανίσουν. Σιγά μην τα κατάφεραν… Κολοκοτρώνης, Μπότσαρης, Διάκος, Μελάς και Μακρυγιάννης, όρθια την εκράτησαν κι ας ήταν πληγωμένη. Κι ύστερα ήρθε ο πόλεμος, ο πρώτος και ο δεύτερος και ένας εμφύλιος φονιάς, μα πάλι δεν την σκότωσαν. Ζορμπάς, Ελύτης, Σεφέρης, Καζαντζάκης και εκατομμύρια Έλληνες που φύγαν μετανάστες, θαμπώσαν με το φως τους, για ακόμη μια φορά.
Και φτάσαμε στο σήμερα, χιλιάδες Ελληνόπουλα, μεγάλοι επιστήμονες, παντού πάνω στην Γη κάνουν μεγάλα πράγματα. Και φτάσαμε στο σήμερα, που τα “τσακάλια” λυσσάξανε ξανά, να κλέψουν λίγη Ελλάδα. Προς το Αιγαίο κοίταξαν, την Ήπειρο λυμπίστηκαν, την Θράκη την ορέχτηκαν και την Μακεδονία. Σιγά να μην τα καταφέρουν..
Σε ολους αυτους που τους αποκαλουν Ελληνες οι δηθεν πολιτικοι μας που τους δινουν ψευτικα δικαιώματα ,που τους παραχωρουν παρανομα την Ελληνικη υπηκοοτητα ,σε ολους αυτους τους Βαρβαρους .... όση Ελλάδα και αν σκεπάσετε, πάντα θα περισσεύει αρκετή για να σας θαμπώνει!
------==========------
Ilias Liritzis ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΜΟΥ Λεωνιδας Αλεξανδρου
ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΞΕΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ.
ΤΗΝ ΕΚΛΕΚΤΗ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΜΠΙΛΤΕΜΠΕΡΚ ΠΕΡΕΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΕΧΘΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΝ ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ.
ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ.
ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ ΚΑΙ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΚΟ ΔΕΣΜΟΣ-ΠΡΑΞΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΟΥΣ ΣΟΡΟΣ ΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΗΝ NTEUTCE BANK KAI THN COCA COLA .
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ; Η ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ- ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΥΠΩΘΕΙ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ
"ΟΥΠΣ ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΦΥΛΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ" ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΑΞΙΟ ΘΕΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ
ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΞΕΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ.
ΤΗΝ ΕΚΛΕΚΤΗ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΜΠΙΛΤΕΜΠΕΡΚ ΠΕΡΕΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΕΧΘΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΝ ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ.
ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ.
ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ ΚΑΙ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΚΟ ΔΕΣΜΟΣ-ΠΡΑΞΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΟΥΣ ΣΟΡΟΣ ΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΗΝ NTEUTCE BANK KAI THN COCA COLA .
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ; Η ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ- ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΥΠΩΘΕΙ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ
"ΟΥΠΣ ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΦΥΛΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ" ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΑΞΙΟ ΘΕΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ
ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ;
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου