Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

ΤΟ "ΚΡΑΤΟΣ" ΤΕΡΑΣ ΝΕΚΡΩΝ ΥΠΗΚΟΩΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ "ΛΕΒΙΑΘΑΝ" ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"

"ΛΕΒΙΑΘΑΝ" ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ" ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝ ΟΤΑΝ ΛΕΝΕ "ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ!!!!

<ο Χομπς δημιουργεί ένα τέχνασμα, τον Λεβιάθαν, το Κράτος, είτε με τη μορφή της απόλυτης μοναρχίας, είτε με τη μορφή της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι αυτό το Κράτος έχει το μονοπώλιο της βίας και της απόλυτης εξουσίας.>


ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΩΝ ΜΙΑΣΜΑΤΩΝ ΤΟΝ 17ο ΑΙΩΝΑ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΙΑΡΩΝ ΜΙΑΣΜΑΤΩΝ! Η ΕΔΡΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΑΞΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ! 

ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ "ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΝΝΟΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΕΝΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΛΕΒΙΑΘΑΝ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΤΟΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΔΡΑΣ ΤΟΥ 17ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΤΟ 1671 ΒΑΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΝΟΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥ ΤΟΝ  ΤΟΜΑΣ ΧΟΜΠΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΔΗΘΕΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΝΕΙ ΜΕ ΤΟ Cestui Que Vie Act 1666 ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΕΚΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ.










O ΛΕΒΙΑΘΑΝ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ



Η Σύνθετη εβραϊκή λέξι εκ του λεβιάθ και θαννέμ, που σημαίνει «σύνολο δρακόντων», (θαλάσσιο τέρας).
Ένα βιβλικό θαλάσσιο κτήνος που αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη, στο απόκρυφο του Ενώχ αλλά και στο Ταλμούδ .
Στην «Αγία» γραφή ο Λεβιάθαν αναφέρετα ως ένα τέρας φοβερό στην εμφάνιση που τρέπει τους θεωμένους εις φυγή. Στον Ψαλμό 104:26 . αναφέρεται πως ήταν θαλάσσιο δημιούργημα του Θεού που πλάστηκε «για να παίζει μέσα στη θάλασσα».
Ο Ιώβ το παρουσιάζει ως κροκόδειλο και ο Ησαϊας ως όφι «σκοτεινό δράκοντα», κατά την Καββάλα από το στόμα του παραδοθείσαν την μυστηριώδη Ιουδαϊκή διδασκαλία.
Ο Λεβιάθαν είναι ένα από τα πνεύματα των τεσσάρων σημείων του ορίζοντα και κυβερνά την Θάλασσα στο κράτος του Βεελζεβούλ. (Ψαλμός 74:14).
Πιο συγκεκριμένα, την πέμπτη ημέρα της δημιουργίας ο Θεός δημιούργησε και έδωσε πνοή στα πλάσματα της θάλασσας, έπλασε τον πανίσχυρο και επιβλητικό ερπετό δράκο Λεβιάθαν για να υπηρετεί ως άρχοντας του αχανούς θαλάσσιου βασιλείου.
Όταν τον έριξε στη θάλασσα το τεράστιο φολιδωτό σώμα του δημιούργησε τεραστία παλιρροϊκά κύματα που σκέπασαν τις παραλίες. Τα μάτια του ,περισσότερα από 300, φώτιζαν μέσα στα νερά της θάλασσας και αντανακλούσαν μέχρι τον ουρανό.
Το νερό έβραζε στο πέρασμα του και εξατμιζόταν όταν άνοιγε τα τεράστια σαγόνια του καθώς γλώσσες φωτιάς ξεπήδαγαν από το στόμα του.
Κανένα όπλο θνητού δεν μπορούσε να διαπεράσει την πανοπλία από λέπια που κάλυπταν το σώμα του Λεβιάθαν, ούτε κάποιο από τα πλάσματα του κόσμου μπορούσε να συγκριθεί μαζί του σε δύναμη και τίποτα δεν μπορούσε να προκαλέσει ούτε μια σπίθα τρόμου στην άφθαρτη καρδιά του.
Δράκους χιλιάδες μίλια μακρείς τους καταβρόχθιζε σαν ποντίκια, ποταμοί άδειαζαν όταν δίψαγε, η λάμψη που άφηνε στο πέρασμα του γυάλιζε περισσότερο και από τα πιο λαμπερά κοσμήματα και όλος ο κόσμος παραμιλούσε για το θαύμα Λεβιάθαν.
Τελικά ο Θεός έπλασε ένα ζευγάρι από αυτά τα φανταστικά πλάσματα, άλλα όταν συνειδητοποίησε ότι η τρομερή τους δύναμη ήταν τόσο μεγάλη που όλος ο κόσμος θα απειλούνταν από την προοπτική μιας φυλής που τελικά θα επικρατούσε όλων των πλασμάτων, κατέστρεψε το ένα από αυτά.
Για να απαλύνει όμως τον πόνο του για τον χαμό του συντρόφου του ο Θεός του χάρισε αθανασία.
Από τότε τις τρεις τελευταίες ώρες κάθε ημέρας, ο Θεός παίζει με τον Λεβιάθαν διασκεδάζοντας το τεράστιο δημιούργημα Του. Και αυτό θα συνεχίζεται μέχρι την ημέρα της κρίσης. Μόνο τότε ο Λεβιάθαν θα θανατωθεί από το χέρι του Αρχάγγελου Γαβριήλ, όπου η σάρκα του θα θρέψει τους δίκαιους και το φολιδωτό του δέρμα θα τους στεγάσει σε μια αδιαπέραστη τέντα. Τα υπολείμματα του θα σκορπιστούν πάνω από τα τοίχοι της Ιερουσαλήμ από όπου η λαμπρότητα τους θα φωτίζουν κάθε γωνιά της υδρογείου.
O ΛΕΒΙΑΘΑΝ στο μυθιστόρημα του Τόμας Χομπς
Άγγλoς φιλόσοφος, γιος προτεστάντη κληρικού, ο Τόμας Χομπς (αγγλ, Thomas Hobbes, 1588-1679) υπήρξε ένας από τους πρώτους διανοητές-θεμελιωτές του σύγχρονου κράτους και ιδρυτής της πολιτικής φιλοσοφίας. Αν και σήμερα ο Χομπς αναφέρεται περισσότερο σε σχέση με το έργο του στην πολιτική φιλοσοφία, συνέβαλε σε σε διαφορετικούς τομείς, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται η ιστορία, η γεωμετρία, η ηθική, η γενική φιλοσοφία και η αποκαλούμενη σήμερα πολιτική επιστήμη.
Λεβιάθαν
Το 1651 έγραψε τον Λεβιάθαν, (Leviathan or the Matter, Form and Power of a Comonwealth Ecclesiastical and Civil)2, που αποτελεί και το σπουδαιότερο έργο του. Ο άνθρωπος δεν έχει αγαθή φύση, υποστηρίζει ο φιλόσοφος, αλλά είναι εκ φύσεως εγωιστής και ηδονιστής. Το γεγονός ότι τα ανθρώπινα κίνητρα οδηγούνται, σύμφωνα με τη φύση τους, από προσωπικό συμφέρον, θα μπορούσε να είχε καταστροφικές συνέπειες. Ανεξέλεγκτοι, οι άνθρωποι, και καθοδηγούμενοι από την εσωτερική δυναμική τους, το πιθανότερο είναι πως θα αλληλοκαταστραφούν. Για να διατηρηθεί η κοινωνική ειρήνη, ο Χομπς δημιουργεί ένα τέχνασμα, τον Λεβιάθαν, το Κράτος3, είτε με τη μορφή της απόλυτης μοναρχίας, είτε με τη μορφή της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι αυτό το Κράτος έχει το μονοπώλιο της βίας και της απόλυτης εξουσίας. Ως ανταπόδοση προς τον άνθρωπο, το Κράτος ασκεί αυτή την απόλυτη εξουσία με μοναδικό σκοπό τη διατήρηση της κοινωνικής ειρήνης:
«Ιδού, λοιπόν, η γένεση εκείνου του μεγάλου Λεβιάθαν, ή μάλλον (για να μιλήσουμε με μεγαλύτερο σεβασμό) εκείνου του θνητού θεού, στον οποίο οφείλουμε, ύστερα από τον αθάνατο θεό, την ειρήνη και την διαφέντεψή μας».
Ο Λεβιάθαν, λοιπόν, αναλαμβάνει την προστασία των πολιτών από εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες, μέσω του στρατού και της αστυνομίας. Άλλο σημαντικό καθήκον είναι επίσης η προστασία των πολιτών από τον ίδιο τον Λεβιάθαν.
Από αυτήν την ιδέα πηγάζει το Σύνταγμα, ως αυτοπεριορισμός της εξουσίας. Ο Χομπς με την θεωρία αυτή λοιπόν αρνείται το δικαίωμα επανάστασης εναντίον του κοινωνικού συμβολαίου (μια έννοια που θα ονομαστεί έτσι αργότερα από τον Λοκ). Όταν όμως ο Λεβιάθαν δεν φροντίζει πια για την ειρήνη και άμυνα των πολιτών, τότε το συμβόλαιο ακυρώνεται και το κράτος μπορεί να διαλυθεί. Οι άνθρωποι γυρίζουν στον φυσικό νόμο, έως ότου γίνει ένα νέο συμβόλαιο.
Η ηθική φιλοσοφία του Τόμας Χομπς
Η ηθική φιλοσοφία του Χομπς (εγωιστικό σύστημα ή «selfish system»6, όπως επεκράτησε να λέγεται αργότερα) χαρακτηρίζεται από έναν ηθικό νατουραλισμό, που ξεκινά από την κεντρική παραδοχή ότι η ανθρώπινη φύση καθορίζεται ουσιαστικά από εγωιστικά κίνητρα. O Άγγλος φιλόσοφος υποστηρίζει ότι το κύριο καθοριστικό γνώρισμα της ανθρώπινης φύσης είναι ο εγωισμός ή η ορμή της αυτοσυντήρησης, που αποτελεί μία απλή και αυτόνομη αρχή για την εξήγηση όλων των βουλητικών εκδηλώσεων. «Η υλιστική μεταφυσική και η αισθησιοκρατική ψυχολογία δίδασκαν ότι αυτή η ορμή της αυτοσυντήρησης είναι προσανατολισμένη στη διατήρηση και την προαγωγή της ατομική ύπαρξης. Όλα τα άλλα μέσα αποτελούν απλώς μέσα για την επίτευξη του ανώτατου υλικού σκοπού.
Σύμφωνα με αυτή την αρχή, για τον άνθρωπο ως φυσικό ον δεν υπάρχει άλλος γνώμονας για την εκτίμηση των πραγμάτων παρά μόνον η ωφέλεια ή η ζημιά που προκύπτει από αυτά». Συνεπής υποστηρικτής αυτής της διδασκαλίας, που για πολλούς επαναλαμβάνει με νέους τεχνικούς όρους τη φιλοσοφία του Επίκουρου, ο Χομπς θεωρεί πως το μοναδικό δυνατό περιεχόμενο της ανθρώπινης βούλησης είναι η ωφέλεια ή η βλάβη του ατόμου. Επομένως, το κριτήριο της ηθικής πράξης εξετάζεται καθαρά μέσα από ένα ωφελιμιστικό και ψυχολογικό πρίσμα, και τελικά αυτό το ηθικό κριτήριο δεν ανταποκρίνεται μόνο σε κάτι γενικά παραδεκτό, αλλά και στην ανάγκη να θεμελιωθεί η ηθική σε καθαρά εμπειρικές-ψυχολογικές και όχι σε μεταφυσικές βάσεις.
Ο Χομπς θέτει τα κριτήρια της ηθικής αξιολόγησης μέσα στον άνθρωπο, και ταυτόχρονα με βάση τις ανάγκες του ανθρώπου ως κοινωνικού όντος. Η εγκόσμια ευδαιμονία δεν έγκειται στην ηρεμία ενός ικανοποιημένου πνεύματος, γιατί δεν υφίσταται κανένας απώτατος μεταφυσικός σκοπός (finis ultimus) ή ύψιστο αγαθό (summum bonum):
«Η ευδαιμονία είναι η διαρκής πορεία της επιθυμίας από το ένα αντικείμενο στο άλλο, όπου η απόκτηση του πρώτου δεν είναι παρά ο δρόμος για το επόμενο. Αυτό οφείλεται στο ότι σκοπός της ανθρώπινης επιθυμίας δεν είναι μια μοναδική και στιγμιαία απόλαυση, είναι αντίθετα η εξασφάλιση της ικανοποίησης και των μελλοντικών επιθυμιών διαπαντός. Συνεπώς, οι θεληματικές πράξεις και οι διαθέσεις όλων των ανθρώπων τείνουν όχι μόνο στην κατάκτηση, αλλά και στην εξασφάλιση μιας ευτυχισμένης ζωής».
Οι διαφορές πηγάζουν αποκλειστικά από την ποικιλία των παθών των ανθρώπων, αλλά και από τη διαφορετική γνώση και γνώμη του καθενός. Η ευδαιμονία που περιγράφει ο Χομπς δεν είναι απόλαυση της ηδονής, αλλά απόκτηση δύναμης, ασίγαστη επιθυμία για ισχύ που εξασφαλίζει τη δυνατότητα ικανοποίησης κάθε επιθυμίας και σταματά μόνο με τον θάνατο.
Κάθε άνθρωπος, σύμφωνα με τον Άγγλο φιλόσοφο, δεν έχει άλλη επιλογή από το να συσσωρεύει δύναμη για να διασφαλίζει την αυτοσυντήρησή του, εξαιτίας του φόβου ότι, αν δεν το κάνει ο ίδιος, θα το κάνει κάποιος άλλος, και έτσι θα βρεθεί στο έλεος του άλλου. Η φύση, βέβαια, έχει κάνει τους ανθρώπους ίσους ως προς τις ικανότητες του σώματος και του νου, διότι και ο πιο αδύναμος έχει τη δύναμη να σκοτώσει τον δυνατότερο, είτε με δόλο είτε συνασπιζόμενος με άλλους.
«Πράγματι η σωφροσύνη δεν είναι παρά εμπειρία που σε ίσο χρόνο κατανέμεται εξίσου σε όσους ανθρώπους ασχολήθηκαν εξίσου με τα ίδια πράγματα. Εκείνο που ίσως κάνει μια τέτοια ισότητα να φαίνεται απίστευτη, δεν είναι παρά η έπαρση κάποιων για τη σοφία τους». Αυτή η ισότητα ικανοτήτων γεννά και ίσες ελπίδες για την επίτευξη των σκοπών των ανθρώπων. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, αν δύο άνθρωποι «επιθυμούν το ίδιο πράγμα, χωρίς εντούτοις να μπορούν αμφότεροι να το αποκτήσουν, γίνονται εχθροί. Και στην πορεία προς το σκοπό τους (που είναι κυρίως η αυτοσυντήρηση, αλλά και ορισμένες φορές η ευχαρίστησή τους μόνο) προσπαθούν να καταστρέψουν ή να υποτάξουν ο ένας τον άλλο».
Οι πρωταρχικές αιτίες διαμάχης που προέρχονται από τη φύση του ανθρώπου είναι τρεις: ο ανταγωνισμός, η δυσπιστία και η δόξα. Η φύση διαιρεί τους ανθρώπους και τους προτρέπει να αλληλοσυγκρούονται και να αλληλοεξοντώνονται. Στην ουσία, ο αχαλίνωτος στη φυσική κατάσταση εγωισμός πρέπει να πειθαρχηθεί από μία ανώτερη ρυθμιστική αρχή, έτσι ώστε να συμπέσει η ατομική ωφέλεια με την ωφέλεια του συνόλου.
Αυτή η ανώτερη ρυθμιστική αρχή πηγάζει από τη φύση. Ο νόμος της φύσης (lex naturalis) είναι μια εντολή ή ένας γενικός κανόνας, που έχει ανακαλυφθεί μέσω του λόγου και δεν επιτρέπει στον άνθρωπο να προχωρήσει σε μία πράξη που θα είναι καταστροφική για τη ζωή ή που θα τον στερήσει από τα μέσα συντήρησής της. Η επιστήμη των νόμων της φύσης είναι, σύμφωνα με τον άγγλο φιλόσοφο, η μοναδική αληθινή ηθική φιλοσοφία, είναι η επιστήμη για την αμοιβαία συναναστροφή και την κοινωνία του ανθρώπινου είδους.
«Τα πάθη που ωθούν τους ανθρώπους προς την ειρήνη είναι ο φόβος του θανάτου, η επιθυμία των πραγμάτων που απαιτούνται για μια άνετη διαβίωση και η ελπίδα ότι αυτά θ’ αποκτηθούν με την εργατικότητα. Ο ορθός λόγος προβάλλει τους κατάλληλους όρους για ειρήνη, έτσι ώστε οι άνθρωποι να οδηγηθούν σε συμφωνία. Αυτοί οι όροι αποκαλούνται, αλλιώτικα, Νόμοι της Φύσης…».
Το φυσικό δικαίωμα που προκύπτει, σύμφωνα με τον Χομπς, από τον ορθό λόγο είναι η ελευθερία που διαθέτει κάθε άνθρωπος να χρησιμοποιήσει την ισχύ του κατά βούληση για να συντηρήσει τη ζωή του και κατ’ ακολουθία η ελευθερία να κάνει οτιδήποτε που κατά τη λογική του κρίση θα θεωρήσει κατάλληλο μέσο για αυτόν τον σκοπό.
Βέβαια, «το άλυτο για κάθε ωφελιμιστική ηθική πρόβλημα είναι πώς να συμβιβάσει τη φιλαυτία με την αλληλεγγύη και την αμοιβαιότητα, τον εγωισμό με την αυτοθυσία που είναι αναπόσπαστη από την έννοια της αρετής». Απαντώντας στο συγκεκριμένο πρόβλημα, ο Χομπς ξεκινά με τον νόμο της φύσης, που ορίζει ότι οι άνθρωποι οφείλουν να τηρούν τις συμβάσεις τους. Αυτός ο νόμος της φύσης αποτελεί το θεμέλιο και την απαρχή της δικαιοσύνης. Όταν έχει συναφθεί μία σύμβαση, η παραβίασή της είναι άδικη, και ως εκ τούτου η μη τήρηση μιας σύμβασης αποτελεί τον ορισμό της αδικίας. Οτιδήποτε δεν είναι άδικο, είναι δίκαιο. Για να αποκτήσουν νόημα τα ονόματα δίκαιο και άδικο πρέπει τελικά να υπάρξει το καταφύγιο μιας εξαναγκαστικής εξουσίας, που επιβάλλει σε όλους εξίσου την τήρηση των συμβάσεων, απειλώντας τους με τιμωρία μεγαλύτερη του οφέλους που προσδοκούν να αποκομίσουν από την αθέτησή τους. Η φύση της δικαιοσύνης έγκειται στην τήρηση έγκυρων συμβάσεων, η οποία δεν αρχίζει παρά με τη σύσταση πολιτικής εξουσίας. Το homo homini lupus, που διατυπώνει ο Χομπς, αναθέτει τελικά στην πολιτεία, ως έκφραση του ορθού λόγου, την εξουσία και τη δύναμη να το περιορίσει.
---------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΕΣΤΕ!
ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ!!!

https://esypatreon.blogspot.com




Στο βιβλίο "Λεβιάθαν" κατά τον Χομπς, ο άνθρωπος είναι ένα κτήνος και από την φύση το κτήνος είναι σε μία σύγκρουση με τα υπόλοιπα κτήνη-ανθρώπους, αυτή η κατάσταση πολέμου είναι συνεχιζόμενη μεταξύ τους. Ο τρόπος για να ξεπεραστεί αυτή η διαρκής και ατέρμονη σύγκρουση μεταξύ των κτηνών δεν είναι άλλος από το να δημιουργηθεί ένα κοινωνικό συμβόλαιο και μεταξύ των μελών της, όπου δημιουργείται το κράτος που είναι το μυθικό τέρας της Βίβλου ο Λεβιάθαν, όπου σαν επιδιαιτητής επιλύει κάθε διαφορά και επιφέρει την πολυπόθητη ειρήνη μεταξύ των κτηνών.

Σήμερα τα κράτη λειτουργούν υπό την φιλοσοφία του Χομπς (πέραν του Σπινόζα, του Δαρβίνου κ.α. που εξυπηρετούν τα προνόμια των πολιτικών και οικονομικών ελίτ ανά κράτος και της διεθνούς ελίτ συνάμα) είναι τα κράτη-Λεβιάθαν όπου υπακούν στον υπέρτατο Λεβιάθαν του Πλανητάρχη και με διεθνείς συμβάσεις και οργανισμούς παραμένει σε ειρήνη και ισορροπία ο κόσμος (τουλάχιστον φαινομενικά).

Το κάθε κράτος Λεβιάθαν για να κυριαρχεί και να διαιωνίζεται οφείλει να βάζει σε εμπόλεμη κατάσταση τα μεταξύ τους μέλη, τις κοινωνικές ομάδες και να έρχεται το ίδιο σαν "επιδιαιτητής" που έχει οριστεί και ορίσει στον εαυτό του αυτόν τον ρόλο, για να επιλύσει τις μεταξύ τους διαφορές των μελών-ομάδων. Για παράδειγμα τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης στις απεργίες σήμερα βάζουν απέναντι από το Κίνημα της Γραβάτας την κοινωνία, το κίνημα των Αγροτών, το Κίνημα των Ενόπλων, το τάδε και το δείνα Κίνημα. Έχει δημιουργήσει μία Κοινωνία που έχει αλληλοσυγκρούομενα συμφέροντα και το συμφέρον της μίας κοινωνικής ομάδας είναι κατά της άλλης ή των άλλων. Μία κοινωνία χωρισμένη σε κοινωνικές ομάδες (κτήνη κατά τον Χομπς) όπου είναι σε διαρκή πόλεμο και χρειάζονται τον προστάτη, τον επιδιαιτητή, τον πατερούλη τους για να επιλυθούν οι μεταξύ τους διαφορές και να επέλθει η ειρήνη και η γαλήνη ξανά πίσω στην κοινωνία στο σύνολο της. Κατά αυτή την φιλοσοφία από τον Διαφωτισμό συνεχίζουν μέχρι σήμερα να έχουν δημιουργηθεί το κάθε κράτος-Λεβιάθαν όπου κυριαρχεί απέναντι στις μάζες, ξεπεράστηκε το μοντέλο των κοινοτήτων ή της πολιτείας της Αριστοτελικής και του ανθρωποκεντρισμού, ώστε οι πολίτες να είναι αδύναμοι και για να αποκτήσουν ισχύ και πρόσβαση στην πραγματικότητα την σημερινή οφείλουν να μπουν σε κοινωνικές ομάδες, όπου στην συνέχεια η μία κοινωνική ομάδα εξυπηρετεί ωφελιμιστικά τα συμφέροντα της και ενδεχομένως παρασιτικά, όπου έρχονται σε σύγκρουση με την απέναντι κοινωνική ομάδα και εν τέλει υπάρχει πόλεμος στην κοινωνία όπου θα διασφαλιστεί η ειρήνη μονάχα με την παρέμβαση του Λεβιάθαν.

Μπορούμε να δούμε τα παιδικά σήμερα όπου έχουν αναπτυγμένη την βία και δημιουργούν ερεθίσματα στο παιδί αποκτηνώνοντας το από νωρίς, ώστε να έχει διαμορφωθεί ένας αυριανός πολίτης έτοιμος σαν κτήνος, όπου λειτουργώντας στο ασυνείδητο προκαλεί τέτοιες αντιδράσεις στον ίδιον όπου στην πραγματικότητα έχει χάσει τον άνθρωπο από τα μικρά του. Το ίδιο μπορούμε να το δούμε σε κάθε εργασιακό χώρο, όπου κανείς δεν θα το πει αλλά σήμερα υπάρχει ένα status quo άτυπο αλλά κυρίαρχο δε, όπου πρέπει ο ένας εργαζόμενος να κινηθεί απέναντι στον άλλον και να ρουφιανέψει στον προϊστάμενο του τον συνάδελφο του, το ένα κτήνος-εργαζόμενος απέναντι στο άλλο κτήνος-συνάδελφο του και έρχεται σαν επιδιαιτητής τους ο Προϊστάμενος. Τώρα αν ο εργαζόμενος δεν αποδεχτεί αυτή την φιλοσοφία την εργασιακή του Λεβιάθαν και δεν κινηθεί επιθετικά στο άλλο κτήνος τότε στο επόμενο χρονικό διάστημα που θα πρέπει να υπάρξουν απολύσεις θα είναι στην μαύρη λίστα του Προϊστάμενου τους. Αν έχει ανάγκη για την δουλειά άμεση ο εργαζόμενος για να καλύψει τις ανάγκες όχι μόνο τις δικές του αλλά και της οικογένειας του εν προκειμένω, τότε είναι κατά κάποιο τρόπο εξαναγκασμένος να λειτουργήσει σαν κτήνος, όπου στο τέλος όπως λέει ο Χατζηδάκις όσο κοιτάς το τέρας τόσο πιο πολύ αρχίζεις και γίνεσαι ομοίωμα του. Θα μπορούσαμε να πούμε κι άλλα παραδείγματα όπως στον στρατό κ.α., όπου βρίσκει εφαρμογή αυτή η φιλοσοφία και κυριαρχεί ο εκάστοτε Λεβιάθαν.

Τα κράτη Λεβιάθαν όπου κυριαρχούν αποκτηνώνοντας τον ίδιο τον άνθρωπο και κυριαρχούν διασφαλίζοντας τα συμφέροντα και τα προνόμια των Πολιτικών και Οικονομικών ελίτ τα κατάφεραν με εξαιρετική μαεστρία δημιουργώντας τις κοινωνίες στην συνείδηση της μάζας απέναντι στον ανίσχυρο πολίτη-άνθρωπο. Ο μόνος τρόπος για να αμφισβητηθεί αυτό το καθεστώς κυριαρχίας είναι να ξαναβρούμε τον άνθρωπο και να σταματήσουν να τρέφουν αυταπάτες σαν συντεχνιακές ομάδες ότι θα τα καταφέρουμε αλλά αν οι ομάδες όλες μαζί και οι συντεχνίες μόλις δημιουργήσουν-με ένα Κίνημα της Κοινωνίας ή ένα Κίνημα των Πολιτών όπου θα μας εκφράζει όλους μας αυτό, ανεξάρτητα ηλικιακής ομάδας, επαγγελματικής, ταξικής κλπ.. Τότε θα είναι η αρχή του τέλους για τον δικό μας Λεβιάθαν και γιατί όχι να γίνει συνταγή επιτυχίας και για τα υπόλοιπα κράτη-Λεβιάθαν; Δεν είναι διόλου τυχαίο, όπου συνιστά την προσοχή της ελίτ ο Χομπς στο βιβλίο του ο Λεβιάθαν, ότι αυτό το καθεστώς δεν είναι εφικτό να βρει εφαρμογή αν ο κόσμος, ο λαός, η μάζα αποκτήσει γνώση των κλασικών φιλοσόφων των αρχαίων Ελλήνων και των αρχαίων Ρωμαίων, όπου πραγματικά δικαιώνεται και σήμερα υπάρχει ελλιπέστατη γνώση του κόσμου παγκοσμίως πάνω στους θεμελιωτές του ανθρώπου και τις αξίες του.
Εκ του Δεσμώτη-Μπαγιαρτάκη Νικόλαου του "Νεωτερικού Κράτους - Λεβιάθαν"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters