Η Εθνική συνείδηση είναι η γνώση και το βίωμα της ιδιαίτερης φύσης του Έθνους στο οποίο ανήκουμε, η συνείδηση όλων των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων που αποτελούν το Έθνος, η γνώση του λαϊκού και φυλετικού χαρακτήρα, του πολιτισμού και της ιστορίας του, επιπλέον η συνείδηση του ότι ανήκουμε στο ίδιο Έθνος και των υποχρεώσεών μας προς αυτό.
Η Εθνική συνείδηση των Ελλήνων παρουσιάζεται πολύ πριν τους Περσικούς πολέμους, που αποτελούν ορόσημο στην εξέλιξής της. Πριν από τον 7ο π.Χ. αιώνα οι Έλληνες είχαν χαράξει γύρω τους ένα τείχος, που ξεχώριζε αυτό από τους άλλους λαούς τους ‘βαρβάρους”. Στην αφύπνιση του κοινού Ελληνικού αισθήματος συνετέλεσε και η επαφή των Ελλήνων μέσω των αποικιών, με άλλους λαούς, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να γίνουν συνειδητά τα γνωρίσματα της φυλής τους, κοινά σ’ αυτούς και ξένα στους αλλόφυλους. Επίσης οι Πανελλήνιοι Αγώνες, Πύθια, Νέμεα, Ίσθμια, ιδιαίτερα δε τα Ολύμπια, από τους οποίους αποκείονταν οι βάρβαροι, συνέβαλαν στην τόνωση της Πανελλήνιας συνειδήσεως.
Αλλά η Πανελλήνια αυτή Εθνική συνείδηση δεν επέδρασε στην πολιτική ζωή των Ελλήνων, ο πολιτικός τοπικισμός τους δεν υποχώρησε. Η πόλις – κράτος, το κατ’ εξοχήν Ελληνικό πολιτικό πρότυπο, παραμένει ακλόνητο, ως την μεγάλη στιγμή της Μακεδονικής Ορμής.
Πάντως το βίωμα των Περσικών πολέμων τόνωσε την συνείδηση των Ελλήνων και δημιούργησε τάσεις πανελλήνιας Εθνικής πολιτικής.
Οι τάσεις αυτές απέβλεπαν στην κατάπαυση των εμφυλίων ερίδων, που μάστιζαν την Ελλάδα και την ανάληψη του Εθνικού πολέμου εναντίον των Περσών (Κίμων – Καλλικρατίδας).
Δυστυχώς, η διαρχία Σπάρτης – Αθήνας έσυρε την Ελλάδα στον καταστρεπτικό Πελοποννησιακό πόλεμο.
Η επαίσχυντος όμως Ανταλκίδειος ειρήνη, συνετέλεσε στην αναβίωση του ιδεώδους των Πανελλήνων.
Ο Γοργίας στην Ολυμπία διακήρυξε την ανάληψη κοινού απελευθερωτικού Αγώνα κατά των Περσών, ο Ισοκράτης με Εθνικό παλμό ωθεί την Αθήνα και την Σπάρτη να συνδιαλλαγούν, για προπαρασκευή Πανελλήνιας στρατιάς “υπ’ Αθηναίων μεν και Λακεδαιμονίων στρατηγουμένης, υπέρ δε των συμμάχων ελευθερίας αθροιζομένης, υπό δε της Ελλάδος απάσης εκπεμπομένης, επί δε την των βαρβάρων τιμωρίαν πορευομένης” (Πανηγ. 185).
Ήταν ευτύχημα το γεγονός ότι η πνευματική ηγεσία του Ελληνισμού είχε συναίσθηση της Εθνικής της συνειδήσεως. Η Εθνική συνείδηση του Αριστοτέλη δεν δημιούργησε τον πολιτικό, τον στρατηλάτη Αλέξανδρο;
Άς ασχοληθούμε όμως τώρα με την Εθνική συνείδηση του Πλάτωνα.
Ο Πλάτων πιστεύει στην κοινή καταγωγή των Ελλήνων.
Ο Πλάτων πιστεύει στην κοινή καταγωγή των Ελλήνων.
Οι Έλληνες μεταξύ τους λέει, είναι οικείοι και συγγενείς, ενώ με τους βαρβάρους είναι άσχετοι και ξένοι “φημί γαρ το μεν Ελληνικόν γένος αυτό αυτώ οικείον είναι και συγγενές, τω δε βαρβαρικώ οθνείον τε αλλότριον” (Πολιτεία 470γ).
Αρρώστεια είναι για τον Πλάτωνα, οι εμφύλιοι σπαραγμοι, γι’ αυτό τις συγκρούσεις μεταξύ των Ελλήνων τις ονομάζει “στάσεις”, ενώ τις συγκρούσεις Ελλήνων βαρβάρων τις αποκαλεί “πολέμους”, μια και οι Έλληνες, όπως λέει, είναι φυσικοί πολέμιοι των βαρβάρων.
Και συνεχίζει, όσον αφορά την στάση: “Όπου τύχη να ξεσπάση και χωριστή σε δύο η πόλη, αν αρχίσουν να καταστρέφουν ο ένας του άλλου τα κτήματα και βάζουν φωτιά στα σπίτια, τι αποτρόπαιο πράγμα που φαίνεται να είναι και πόσο αφιλοπάτριδες οι δύο μερίδες. Γιατί αλλιώς ποτέ δεν θα τολμούσαν να ρημάζουν έτσι την μητέρα που τους γέννησε και τους ανέστησε” (Πολ. 470 δ,ε)
και πιό πάνω
(470 α) σημειώνει ότι αποτελεί βεβήλωση να προσφέρουμε στα ιερά μας, λάφυρα Ελλήνων.
Για τον Πλάτωνα δεν είναι δίκαιο οι Έλληνες να εξανδραποδίζουν πόλεις Ελληνικές, απεναντίας μάλιστα “του Ελληνικού γένους φείδεσθαι”.
Την αντίληψη των αρχαίων Ελλήνων περί διαχωρισμού τους απ’ τους βαρβάρους αποδέχεται και ο Πλάτων. Δύο χαρακτηριστικά χωρία όπου η παραδοχή αυτή είναι σαφής: “Δια πάντων ανθρώπων Ελλήνων τε και βαρβάρων” (Επιστ. Ζ 335 α) και “εν ανθρώποις πάσι και Ελλήσι και βαρβάροις” (Νόμοι Γ 687 α).
Ο Πλάτων θεωρούσε τους Έλληνες, ως λαό του λόγου και ουσιώδες γνώρισμα του Ελληνικού ανθρωπίνου τύπου το φιλομαθές και το φιλόσοφο, αντίθετα γνώρισμα των βαρβάρων το θυμοειδές, το επιθυμητικό και το φιλοχρήματο, γνωρίσματα κατά τον ίδιον κατώτερα.
Ο Πλάτων υπερτάσσει το κοινό συμφέρον ολόκληρης της Ελλάδας, από εκείνο των πόλεων – κρατών, ακριβώς λόγω της βαθειάς Εθνικής του συνειδήσεως.
Να και η θέση του σ’ ένα διαχρονικό πρόβλημα του Ελληνισμού : Στην Η’ επιστολή (353 ε) εκφράζει έντονα τον φόβο του για την απειλουμένη έκλειψη της Ελληνικής γλώσσας στην Σικελία.
Αλήθεια, σήμερα ποιός πνευματικός άνθρωπος ανησύχησε για τον ίδιο ακριβώς κίνδυνο, που και σήμερα υφίσταται, σε μεγαλύτερο μάλιστα βαθμό, στην Ν. Ιταλία και στην Σικελία;
Αλήθεια, σήμερα ποιός πνευματικός άνθρωπος ανησύχησε για τον ίδιο ακριβώς κίνδυνο, που και σήμερα υφίσταται, σε μεγαλύτερο μάλιστα βαθμό, στην Ν. Ιταλία και στην Σικελία;
Ο Πλάτων μάλιστα υποδεικνύει το καθήκον των ομογλώσσων και ομοφύλων “τούτων δε χρή πάση προθυμία πάντας τους Έλληνας τέμνειν φάρμακον”.
Την Εθνική συνείδηση του Πλάτωνα μαρτυρά και η προσήλωσή του στην Ελληνική παράδοση. Αναφερόμενος στα Τρωϊκά, όπως και ο Όμηρος, αποκαλεί τους Έλληνες Αχαιούς, σέβεται το Μαντείο των Δελφών, της Δωδώνης και τον “πάτριον θεόν”.
Γνήσια Ελληνικός είναι και ο Νόμος του περί συμμετοχής στους Τέσσερις Πανελλήνιους Αγώνες, που θα αποτελούσαν και σοβαρούς παράγοντες της ηθικής συνοχής του Ελληνισμού. Αλλά η τρανοτέρα εκδήλωση της Εθνικής συνειδήσεως του Πλάτωνος, είναι η παραδοχή του ότι η υπό ίδρυση ιδεώδης ΠΟΛΙΤΕΙΑ του θα είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ:
” Ην συ πόλιν οικίζεις, ούχ Ελληνίς έσται;
Δεί γι’ αυτήν, έφη” (Πολ.470 ε).
You are a bitch girl!!! Aυτή η έκφραση συχνά πυκνά γινόταν αφορμή για πολλούς καυγάδες τα τελευταία χρόνια, ανάμεσα στον κοριτσόκοσμο. Ήταν η εποχή της Nitro κατάστασης, όπου έπρεπε κάθε νέος άνθρωπος να ακολουθήσει την μόδα με μοναδικό σκοπό να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πολλούς ανταγωνιστές.
Ένα σύστημα αδίστακτο και κλειστό. Ένα σύστημα που ακολουθούσε την μόδα των image makers,και των τρελών οίκων μόδας όπως Prada, Molinari, Marc Jacobs, Gucci, Versace και φυσικά D&G.
Επειδή η μόδα έχει πολλά πρόσωπα και πολλές επιλογές , η μοναδικότητα και η προσωπικότητα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το στυλ του καθενός. Περιοδικά όπως The Face, Dazed&Confused, I-D, Ten, Another Magazine, Wallpaper άρχισαν να εναλλάσσουν στιλ και να φτιάχνουν μόδα. Δηλαδή νέα είδωλα.
Στη Ελλάδα το μήνυμα της νέας εποχής το πήραν lifestyle περιοδικά όπως το Nitro, Klik, esquire και πολλά άλλα.
Τα περιοδικά μόδας αυξάνονται και εμφανίζονται και οι πρώτες εκπομπές μόδας με καλεσμένους «ειδικούς παντογνώστες» .
Η μοναδικότητα καθώς και η προσωπικότητα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το στυλ του καθενός έλεγαν με καμάρι οι fashion trendsetters.
Από τα μέσα της δεκαετίας του ΄90, τα πάντα άρχισαν να αλλάζουν στην Ελλάδα. Το χρήμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση έρρεε άφθονο και το καινούργιο τσάκιζε κάθε τι παλιό. Έπρεπε να γίνουν παντού αλλαγές.
Η διαπλοκή της χώρας για να καταφέρει λοιπόν να αποπροσανατολίσει τον νέο κόσμο και όχι μόνο προώθησε ένα γενναίο project. Μέσα λοιπόν σε αυτή την μόδα ανδρώθηκε και το ΣΥΣΤΗΜΑ Ρουβά. Ένα πρόσωπο ανέμελο που ακόμα και χωρίς να μιλάει έπαιρνε διθυραμβικές κριτικές από τους πάντες , απλά και μόνο για αυτό που ήταν.
ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA.
Το νέο πρότυπο λοιπόν ήταν αυτό που δεν ενοχλούσε, ένας μαλθακός
τύπος με αστραφτερά δόντια, καλογυμνασμένο και φρεσκοξυρισμένο
σώμα ,λίγο gay με χαρακτηριστικα θηλυπρέπειας, αρεστός κι αποδεκτός
στις παρέες. Το αρσενικό λοιπόν που δεν θα ταυτίζεται πλέον με το παραδοσιακό αντρικό κι η έννοια του «άντρα κυνηγού» να έχει δώσει τη θέση της στην εικόνα του «άντρα - θύματος» .
Αυτό τον ρόλο κλήθηκε να παίξει και το σύστημα Ρουβά και φυσικά τα κατάφερε. Ένας apolitik ρόλος για την ελληνική κοινωνία ήταν ότι έπρεπε για τα σχέδια τους. Το φαινόμενο πήρε τεράστιες διαστάσεις σε χρόνο ρεκόρ. Τα κοριτσάκια πλέον έγιναν dives ακολουθώντας τις προσταγές της νέας μόδας και αναζητούσαν άγριο, πρόσκαιρο sex ,θυσιάζοντας ακόμα και την αθωότητα τους , ενώ τα αγοράκια έβαλαν στο πρόγραμμά τους καλούς τρόπους όπως επιζητούσε η νέα τάση της μόδας _ gay society.
Το μότο «Choose life» ήταν κράχτης..
Αρκετά γρήγορα την σκυτάλη πήραν και νέοι πολιτικοί, καθώς το σύστημα Ρουβά απλωνόταν παντού. Ένας νέος τρόπος ζωής στην Ελλάδα άρχιζε να παίρνει σάρκα και οστά. Τα σκάνδαλα των πολιτικών καλύπτονταν συνήθως από το lifestyle σύστημα Ρουβά που εξυπηρετούσε την διαπλοκή. Επιχειρηματίες πλάσαραν νέα μόδα: Τις φιλανθρωπίες!!
Μαζί με έθνικ εκπροσώπους του μόντελινγκ μοίραζαν ψεύτικα χαμόγελα ανακούφισης που επιτέλους γινόντουσαν αποδεκτοί από τους «Πολίτες». Mια κοινωνία σε παροξυσμό. Το μακιγιάζ ήταν αυτοσκοπός και φυγή από την πραγματικότητα, ενώ οι ευγένειες έδιναν και έπαιρναν .Ο πνευματικός κόσμος της χώρας μεγαλουργεί με μια σαμπάνια στα χέρια. Ακόμα και το μεγάλο σκάνδαλο του χρηματιστηρίου πέρασε απαρατήρητο από την ελληνική κοινωνία ψηφίζοντας ξανά τα ίδια πρόσωπα που έφεραν την καταστροφή.
Τα κοσμοπολίτικα parties σε ολόκληρη την Ελλάδα και ειδικότερα στην Μύκονο, παρέα με ανθρώπους «μπατίρηδες» που ξέσκιζαν το σώμα της Ελλάδος ήταν επίδειξη πλουτισμού για όλους σχεδόν τους Έλληνες.
Μια soft κοινωνία από χαμογελαστούς ανθρώπους ανεξαιρέτου
οικονομικής επιφάνειας είχε πλέον δημιουργηθεί. Aκόμα και η ανεργία
ήταν μόδα με την προϋπόθεση να πλασάρεις μόδα.
Στην χρεοκοπημένη Ελλάδα το γαμάτο σύστημα αρχίζει να τρίζει επικίνδυνα. Ο Ελληνικός λαός αισθάνεται προδομένος , αγριεμένος και αγανακτισμένος ενώ τα όνειρα για μια καλύτερη ζωή έγιναν εφιάλτες. Οι δρόμοι κλείσανε σχεδόν για όλους και το make- up, ξεθώριασε στα πρόσωπα που το υπηρετούσαν. Οι προβολείς από τα glamour parties χαμήλωσαν επικίνδυνα. Η ανηθικότητα και η πορνεία κυριαρχούν
ως κάτι πρωτοπόρο…για το άθλιο σύστημα μιας και λεφτά δεν υπάρχουν..
Η μόνη λέξη που μπορεί να αντικατοπτρίσει την πραγματικότητα είναιΟΝΕΙΔΟΣ!!
Η διαχρονική καθοδική μας παθογένεια μετά το ’21 οφείλεται ακριβώς στην επικράτηση των στοιχείων που θαυμάζουν οι νεοταξίτες ( πολιτική , πολιτικοί δεμένοι στο άρμα του δήθεν δυτικού εκσυγχρονισμού των μεγάλων δυνάμεων ) εις βάρος της παράδοσης/ πατρίδας και της συλλογικής ιστορικής μας συνείδησης που μας κράτησε «ζωντανούς» και όχι αφομοιωμένους επί 400 χρόνια, η δε αναμόρφωση που επιδιώκεται σήμερα με μεθόδους lifestyle μόνον περαιτέρω σύγχυση και πολτοποίηση συνειδήσεων μας δημιουργεί ( με κίνδυνο απωλείας) και επ’ ουδενί ανάτασή μας, αλλά μήπως αυτό δεν είναι το ζητούμενο από τους αναμορφωτές μας, δηλ. η «αποχαύνωσή μας» ;
Η «ανυπακοή» μας όμως σ’ αυτά είναι ηθικά και νομικά ορθή σύμφωνα και με τις αρχές του φιλελευθερισμού.
” Ην συ πόλιν οικίζεις, ούχ Ελληνίς έσται;
Δεί γι’ αυτήν, έφη” (Πολ.470 ε).
Σήμερα : εθνική απονεύρωση μέχρι αηδίας....
You are a bitch girl!!! Aυτή η έκφραση συχνά πυκνά γινόταν αφορμή για πολλούς καυγάδες τα τελευταία χρόνια, ανάμεσα στον κοριτσόκοσμο. Ήταν η εποχή της Nitro κατάστασης, όπου έπρεπε κάθε νέος άνθρωπος να ακολουθήσει την μόδα με μοναδικό σκοπό να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πολλούς ανταγωνιστές.
Ένα σύστημα αδίστακτο και κλειστό. Ένα σύστημα που ακολουθούσε την μόδα των image makers,και των τρελών οίκων μόδας όπως Prada, Molinari, Marc Jacobs, Gucci, Versace και φυσικά D&G.
Επειδή η μόδα έχει πολλά πρόσωπα και πολλές επιλογές , η μοναδικότητα και η προσωπικότητα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το στυλ του καθενός. Περιοδικά όπως The Face, Dazed&Confused, I-D, Ten, Another Magazine, Wallpaper άρχισαν να εναλλάσσουν στιλ και να φτιάχνουν μόδα. Δηλαδή νέα είδωλα.
Στη Ελλάδα το μήνυμα της νέας εποχής το πήραν lifestyle περιοδικά όπως το Nitro, Klik, esquire και πολλά άλλα.
Τα περιοδικά μόδας αυξάνονται και εμφανίζονται και οι πρώτες εκπομπές μόδας με καλεσμένους «ειδικούς παντογνώστες» .
Η μοναδικότητα καθώς και η προσωπικότητα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το στυλ του καθενός έλεγαν με καμάρι οι fashion trendsetters.
Από τα μέσα της δεκαετίας του ΄90, τα πάντα άρχισαν να αλλάζουν στην Ελλάδα. Το χρήμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση έρρεε άφθονο και το καινούργιο τσάκιζε κάθε τι παλιό. Έπρεπε να γίνουν παντού αλλαγές.
Η διαπλοκή της χώρας για να καταφέρει λοιπόν να αποπροσανατολίσει τον νέο κόσμο και όχι μόνο προώθησε ένα γενναίο project. Μέσα λοιπόν σε αυτή την μόδα ανδρώθηκε και το ΣΥΣΤΗΜΑ Ρουβά. Ένα πρόσωπο ανέμελο που ακόμα και χωρίς να μιλάει έπαιρνε διθυραμβικές κριτικές από τους πάντες , απλά και μόνο για αυτό που ήταν.
ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA.
Το νέο πρότυπο λοιπόν ήταν αυτό που δεν ενοχλούσε, ένας μαλθακός
τύπος με αστραφτερά δόντια, καλογυμνασμένο και φρεσκοξυρισμένο
σώμα ,λίγο gay με χαρακτηριστικα θηλυπρέπειας, αρεστός κι αποδεκτός
στις παρέες. Το αρσενικό λοιπόν που δεν θα ταυτίζεται πλέον με το παραδοσιακό αντρικό κι η έννοια του «άντρα κυνηγού» να έχει δώσει τη θέση της στην εικόνα του «άντρα - θύματος» .
Αυτό τον ρόλο κλήθηκε να παίξει και το σύστημα Ρουβά και φυσικά τα κατάφερε. Ένας apolitik ρόλος για την ελληνική κοινωνία ήταν ότι έπρεπε για τα σχέδια τους. Το φαινόμενο πήρε τεράστιες διαστάσεις σε χρόνο ρεκόρ. Τα κοριτσάκια πλέον έγιναν dives ακολουθώντας τις προσταγές της νέας μόδας και αναζητούσαν άγριο, πρόσκαιρο sex ,θυσιάζοντας ακόμα και την αθωότητα τους , ενώ τα αγοράκια έβαλαν στο πρόγραμμά τους καλούς τρόπους όπως επιζητούσε η νέα τάση της μόδας _ gay society.
Το μότο «Choose life» ήταν κράχτης..
Αρκετά γρήγορα την σκυτάλη πήραν και νέοι πολιτικοί, καθώς το σύστημα Ρουβά απλωνόταν παντού. Ένας νέος τρόπος ζωής στην Ελλάδα άρχιζε να παίρνει σάρκα και οστά. Τα σκάνδαλα των πολιτικών καλύπτονταν συνήθως από το lifestyle σύστημα Ρουβά που εξυπηρετούσε την διαπλοκή. Επιχειρηματίες πλάσαραν νέα μόδα: Τις φιλανθρωπίες!!
Μαζί με έθνικ εκπροσώπους του μόντελινγκ μοίραζαν ψεύτικα χαμόγελα ανακούφισης που επιτέλους γινόντουσαν αποδεκτοί από τους «Πολίτες». Mια κοινωνία σε παροξυσμό. Το μακιγιάζ ήταν αυτοσκοπός και φυγή από την πραγματικότητα, ενώ οι ευγένειες έδιναν και έπαιρναν .Ο πνευματικός κόσμος της χώρας μεγαλουργεί με μια σαμπάνια στα χέρια. Ακόμα και το μεγάλο σκάνδαλο του χρηματιστηρίου πέρασε απαρατήρητο από την ελληνική κοινωνία ψηφίζοντας ξανά τα ίδια πρόσωπα που έφεραν την καταστροφή.
Τα κοσμοπολίτικα parties σε ολόκληρη την Ελλάδα και ειδικότερα στην Μύκονο, παρέα με ανθρώπους «μπατίρηδες» που ξέσκιζαν το σώμα της Ελλάδος ήταν επίδειξη πλουτισμού για όλους σχεδόν τους Έλληνες.
Μια soft κοινωνία από χαμογελαστούς ανθρώπους ανεξαιρέτου
οικονομικής επιφάνειας είχε πλέον δημιουργηθεί. Aκόμα και η ανεργία
ήταν μόδα με την προϋπόθεση να πλασάρεις μόδα.
Στην χρεοκοπημένη Ελλάδα το γαμάτο σύστημα αρχίζει να τρίζει επικίνδυνα. Ο Ελληνικός λαός αισθάνεται προδομένος , αγριεμένος και αγανακτισμένος ενώ τα όνειρα για μια καλύτερη ζωή έγιναν εφιάλτες. Οι δρόμοι κλείσανε σχεδόν για όλους και το make- up, ξεθώριασε στα πρόσωπα που το υπηρετούσαν. Οι προβολείς από τα glamour parties χαμήλωσαν επικίνδυνα. Η ανηθικότητα και η πορνεία κυριαρχούν
ως κάτι πρωτοπόρο…για το άθλιο σύστημα μιας και λεφτά δεν υπάρχουν..
Η μόνη λέξη που μπορεί να αντικατοπτρίσει την πραγματικότητα είναιΟΝΕΙΔΟΣ!!
Η διαχρονική καθοδική μας παθογένεια μετά το ’21 οφείλεται ακριβώς στην επικράτηση των στοιχείων που θαυμάζουν οι νεοταξίτες ( πολιτική , πολιτικοί δεμένοι στο άρμα του δήθεν δυτικού εκσυγχρονισμού των μεγάλων δυνάμεων ) εις βάρος της παράδοσης/ πατρίδας και της συλλογικής ιστορικής μας συνείδησης που μας κράτησε «ζωντανούς» και όχι αφομοιωμένους επί 400 χρόνια, η δε αναμόρφωση που επιδιώκεται σήμερα με μεθόδους lifestyle μόνον περαιτέρω σύγχυση και πολτοποίηση συνειδήσεων μας δημιουργεί ( με κίνδυνο απωλείας) και επ’ ουδενί ανάτασή μας, αλλά μήπως αυτό δεν είναι το ζητούμενο από τους αναμορφωτές μας, δηλ. η «αποχαύνωσή μας» ;
Η «ανυπακοή» μας όμως σ’ αυτά είναι ηθικά και νομικά ορθή σύμφωνα και με τις αρχές του φιλελευθερισμού.
Η ανυπακοή και η αντίσταση δεν είναι μόνο δικαίωμα αλλά και υποχρέωση. Όταν δε ένα κράτος νομοθετεί ( όπως σήμερα ) με σκοπό να τιμωρήσει όσους διαφωνούν μαζί του και κινητοποιούνται προς διάσωση των αρχών, χάνει κάθε επαφή με την κοινωνία και, φυσικά τη λαϊκή αποδοχή, μη συνάδοντας με τη διαχρονική έννοια πατρίδα, οπότε ιδού η αιτία της συνεχιζόμενης καθοδικής μας παθογένειας, η εθνική απονεύρωση.......
Αξίζει, να δείτε το βίντεο απο αποσπάσματα της αειμνήστου ΜΑΛΒΙΝΑΣ ΚΑΡΑΛΗ που τα έλεγε πρίν από δεκαετία σχεδόν εδω :
https://www.youtube.com/watch?v=CifpK0eCeBM&feature=youtu.be
https://athanasntomp.blogspot.com
Αξίζει, να δείτε το βίντεο απο αποσπάσματα της αειμνήστου ΜΑΛΒΙΝΑΣ ΚΑΡΑΛΗ που τα έλεγε πρίν από δεκαετία σχεδόν εδω :
https://www.youtube.com/watch?v=CifpK0eCeBM&feature=youtu.be
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου