Πύρινα λόγια αλήθειας από μία εκπαιδευτικό που δεν φοβάται να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Απάντηση στις λεκτικές επιθέσεις που δέχτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλο το προηγούμενο διάστημα με αφορμή την ομιλία της 28ης Οκτωβρίου έδωσε η εκπαιδευτικός Ελένη Σιούφτα...
σε συνέντευξή της στην Κατερίνα Χριστοφίδου για την Εκπομπή Μεσημέρι και Κάτι.
«Από τις 28 Οκτωβρίου μέχρι σήμερα, το Συγκρότημά σας είναι υπόδειγμα σωστής Δημοσιογραφίας. Έχω αρνηθεί να δώσω συνεντεύξεις σε άλλα Μέσα, για τον λόγο ότι πρώτα με καταδίκασαν και μετά ζητούσαν από εμένα να δώσω εξηγήσεις για κάποια σημεία της ομιλίας μου», είπε, σύμφωνα με το sigmalive.
σε συνέντευξή της στην Κατερίνα Χριστοφίδου για την Εκπομπή Μεσημέρι και Κάτι.
«Από τις 28 Οκτωβρίου μέχρι σήμερα, το Συγκρότημά σας είναι υπόδειγμα σωστής Δημοσιογραφίας. Έχω αρνηθεί να δώσω συνεντεύξεις σε άλλα Μέσα, για τον λόγο ότι πρώτα με καταδίκασαν και μετά ζητούσαν από εμένα να δώσω εξηγήσεις για κάποια σημεία της ομιλίας μου», είπε, σύμφωνα με το sigmalive.
«Το ό,τι έγινε το αντιμετώπισα με ψυχραιμία. Παρακολουθώντας όλο τον προηγούμενο καιρό τι συμβαίνει με άλλους ανθρώπους οι οποίοι υποστηρίζουν τα εθνικά ιδανικά και είναι πατριώτες, τους αντιμετώπιζαν με τον ίδιο τρόπο, οπότε ήμουν προετοιμασμένη».
Ερωτηθείσα αν σήμερα υπάρχουν πατριώτες και προδότες, η κα Σιούφτα απάντησε «Έχω αποκαταστήσει μέσα μου αυτό το θέμα πατριώτες-προδότες με το εξής ποίημα: «Ο ένας έλεγε ο Γρίβας ήταν ο προδότης.
Ο άλλος είπε ότι ο Μακάριος ήταν ο προδότης. Το πτώμα δεν μίλησε. Ήταν πολύ απασχολημένο με την κηδεία του». «Δεν θα τους έλεγα προδότες, αλλά αποπροσανατολισμένα άτομα όλους αυτούς που πολεμούν όσους προσπαθούν να διαφυλάξουν την εθνική μας υπόσταση», επεσήμανε.
Ερωτηθείσα τι ήταν αυτό που πιστεύει ότι ενόχλησε όσους της άσκησαν κριτική, απάντησε
«Θεωρώ πως άλλο πράγμα τους ενόχλησε και άλλο χρησιμοποίησαν για να ξεκινήσει αυτός ο κανιβαλισμός». «Στο κύριο μέρος της ομιλία μου είχα αναφερθεί στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και ο επίλογός μου ήταν η απάντηση στον τίτλο που είχα δώσει στην ομιλία μου, που είναι πόσο απέχουμε σήμερα από το ΟΧΙ του 1940.
Είχα πει ότι, το πώς ορίζει ο καθένας τον όρο πατρίδα, καθορίζει και την απόσταση από αυτά τα ΌΧΙ. Είχα αναφερθεί στους εχθρούς της εθνικής μας υπόστασης ως Ελληνισμού γενικότερα. Είπα πως ο εχθρός είναι εντός των τειχών.
Εξηγούσα πως εχθρός είναι εκείνος που σε ωθεί να συμμετέχεις σε πορείες περηφάνιας επιβραβεύοντας τη διαστροφή. Πιάστηκαν από τη λέξη διαστροφή και διευκρίνισα μετά από κάποια σχόλια ότι αναφερόμουν σε κάποιες ακραίες συμπεριφορές που προσβάλλουν τα ιερά και τα όσια.
Όπως, δηλαδή, οι πορείες περηφάνιας στη Θεσσαλονίκη που έβαζαν τους Αγίους πάνω στα γεννητικά τους όργανα. Λυπάμαι, αλλά αυτό το πράγμα το καταδικάζω, το θεωρώ απαράδεκτο και δεν είμαι υποχρεωμένη να το δεχτώ».
«Δικαιούται ο καθένας να κάτι ό,τι θέλει σπίτι του, να κάνει αν θέλει και παρελάσεις, αλλά σε ένα πλαίσιο που να μην προσβάλλει τον οποιοδήποτε. Αλλά κανείς δεν ασχολήθηκε με τη διευκρίνιση», είπε, κάνοντας λόγος για άηθες «επιτελείο της φίμωσης».
Για τη λέξη «αλλόθρησκος» που χρησιμοποίησε και χαρακτηρίστηκε ρατσίστρια, είπε: «Γιατί τους ενόχλησε η λέξη; Όταν υπάρχει μια πλειοψηφία και η μειοψηφία έχει άλλη θρησκεία, είναι αλλόθρησκοι. Είχα πει ότι με ενοχλεί να βλέπω να κατεβάζουν εικόνες από τις τάξεις για χάρη οποιουδήποτε ενοχλείται».
Είπε πως δεν την ενόχλησαν τα αρνητικά σχόλια, αφού προέρχονταν από άτομα μιας συγκεκριμένης ιδεολογίας. «Λειτουργούν με ένα τρόπο που, όταν αναφέρεις τη λέξη Ελλάδα, έθνος, αμέσως τους πιάνει αλλεργία».
«Όταν έχεις μια Διευθύντρια του Γραφείου του ΑΚΕΛ να ζητά δημόσια να έρθει κάποιος να με βγάλει από την τάξη και να μου πάρει το πτυχίο να το βάλει στο shredder, τότε αυτή είναι ρητορική αγάπης;», διερωτήθηκε.
Αυτές τις συμπεριφορές και ενέργειες τις κάνουν σε περιόδους Χούντας οι φασίστες, είπε, τονίζοντας πως, στην εξέλιξη, το γεγονός φάνηκε πως έχει ιδεολογικό υπόβαθρο.
«Από την πλευρά μου δε νιώθω ούτε μίσος ούτε ό,τι άλλο αρνητικό. Απλά ανησυχώ που δεν μπορούν να δεχτούν ότι κάποιος άλλος άνθρωπος έχει διαφορετική άποψη», είπε.
«Ίσως μια επίσκεψη στην ακριτική Αθηαίνου με τις ταμπέλες να καλωσορίζουν στις τουρκοκρατούμενες περιοχές με ταμπέλες και συρματοπλέγματα, να τους κάνει να σκεφτούν διαφορετικά.
Ίσως αν κοίταζαν τον Πενταδάχτυλο, που είναι φορτωμένος τις φρικτές κιλοβατώρες του, θα καταλάβαιναν γιατί μιλώ έτσι», κατέληξε μεταξύ άλλων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου