ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΙΣΟΠΕΔΩΘΕΙ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΦ ΕΝΟΣ ΤΟ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΑΦ ΕΤΕΡΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ..
ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ, ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥΣ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΜΕΝΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΖΩΝΗΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ, ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ..!!!
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΟΘΗΚΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ , ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑΝ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟ, ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ : Η ΙΣΧΥΣ, ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ…
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΗΣΑΝ, ΚΑΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 17 ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΣΑΝ ΕΚΕΙ, ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 5 ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ..
ΕΥΛΟΓΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.. ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΣΤΕΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΑ;
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΘΕΛΟΥΝ, ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΚΑΙ ΝΑ «ΦΥΛΑΚΙΣΟΥΝ» ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ; ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΝΑ ΠΑΡΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΝΑΣ ΓΟΝΕΑΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ; ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΜΕ ΝΟΗΣΗ, ΝΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ, ΤΟΤΕ Ο ΓΟΝΕΑΣ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ, ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ..
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΓΟΝΕΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΗΡΕΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ, ΛΟΓΩ ΜΗ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.. Η ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ..
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΓΟΝΕΑΣ, ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ, ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.. ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ… Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΤΥΠΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.. ΠΑΙΔΕΙΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΨΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΙΔΕΙΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΣΟΦΟΥΣ ΓΗΡΑΙΟΤΕΡΟΥΣ..
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΛΑΒΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ (ΨΕΥΔΗΣ ΣΥΝΗΘΩΣ) ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ..
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΞΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΑΘΕ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ Ο,ΤΙ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.. ΑΞΙΟΣ ΓΙΝΕΣΑΙ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΥΡΓΙΚΗ ΣΟΥ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΟΥ, ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΣΟΥ, ΣΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ..
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΕΠΙ ΠΟΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΩΣΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.. ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ, ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ,ΑΛΛΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΗ…
ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ..
ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΕΝΟΣ ΑΤΟΜΟΥ, ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΕΝ ΤΕΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΜΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΜΕ ΗΘΟΣ, ΜΕ ΝΟΗΣΗ, ΜΕ ΨΥΧΗ. ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ «ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ» ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ..
ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΑ, ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΨΥΧΙΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΑΛΛΑ ΩΣ ΟΜΑΔΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΕΝ ΤΕΛΗ, ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ, ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ..
ΓΟΝΕΙΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΑΝ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΟΓΙΚΑ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΛΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΜΕ ΚΙΒΔΗΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.. ΣΠΡΩΞΤΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΡΑ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ..
ΕΥΓΕ ΣΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΔΙΩΞΑΝ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΤΟΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.. ΧΡΕΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ: ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ, ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΛΗΣΗ…
ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΔΕΟΥΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ Η ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ..
ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΜΗΘΕΙ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΠΟΛΥ ΓΕΡΑ ΘΕΜΕΛΙΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ, ΟΡΘΗ, ΗΘΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.. ΚΑΤΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» ΕΧΕΙ ΣΑΦΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΕΞ’ΑΛΛΟΥ Η ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ, ΚΑΙ Η ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ.. ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΘΝΗΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ, Η ΣΕ ΜΙΑ ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΨΥΧΗ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου