Μικρέ μου μαθητή και νεαρέ μου φοιτητή…
Νά’ ξερες με πόσο πόνο γράφω αυτές τις σκέψεις μου για σένα…
Εσένα, που είσαι ο γιος μου και η κόρη μου, το μέλλον αυτού του τόπου και που εσύ θα χαράξεις την πορεία του, ανοδική ή καθοδική, αναλόγως με τις πεποιθήσεις σου και τις πράξεις σου.
Το νεαρό της ηλικίας σου, η τρυφερότητα της ψυχής σου και το δημιουργικό σου πνεύμα, δεν τους εμποδίζουν να σε δουν ως ένα ακόμα «νήμα» στον ιστό της εκμετάλλευσης, που έστησαν και παγίδεψαν όλους τους ανθρώπους του πλανήτη.
Γνωρίζουν καλά πως πρέπει από μικρό να σε εκπαιδεύσουν ώστε να γίνεις ένα πειθήνιο και υπάκουο όργανο τους.
Ήδη εκπαίδευσαν τους γονείς σου ώστε οι πρώτες καταγραφές σου να είναι αυτές του υπάκουου δούλου.
Από νωρίς σε εντάσσουν στην υποχρεωτική εκπαίδευση του κράτους.
Ο μηχανισμός έχει στηθεί προσεκτικά και χωρίς συναίσθημα για σένα, μα και χωρίς καμία λογική.
Είσαι απλά ένας εγκέφαλος που πρέπει να τον προγραμματίσουν ώστε να εξυπηρετεί τα συμφέροντα τους.
Τα συμφέροντα των λίγων πλουσίων.
Είσαι ένας αριθμός, ένα εξάρτημα στον μηχανισμό τους, που θα επιβραβευθεί μόνο αν μάθει να εκτελεί με άριστο τρόπο τις δικές τους εντολές.
Βομβαρδίζουν τον απροστάτευτο εγκέφαλό σου με χιλιάδες πληροφορίες και γνώσεις που οι περισσότερες, αν όχι όλες σου φαίνονται πληκτικές, βαρετές κι άχρηστες…
Τόσο άχρηστες που τελειώνοντας το σχολείο απλώς τις διαγράφεις και δεν θυμάσαι τίποτα.
Τα θέματα που διδάσκονται στο σχολείο επιλέγονται με κριτήριο να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των λίγων κι όχι τα δικά σου, δηλαδή της ανθρωπότητας.
Αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά, αν δηλαδή στο επίκεντρο των γνώσεων ήταν η ανέλιξη των ανθρώπων και του περιβάλλοντος τους, θα ήταν διαφορετικές και οι κοινωνίες μας.
Δεν θα υπήρχε φτώχεια,πείνα, στέρηση, αρρώστιες, ανεργία κι απόγνωση.
Όλοι θα ήταν ευχαριστημένοι γιατί θα βίωναν την ευδαιμονία, τώρα όμως είναι λίγοι αυτοί που μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλα, που μπορούν να απολαμβάνουν υγειονομική περίθαλψη υψηλών προδιαγραφών, που ζουν σε ευπρεπείς ανθρώπινες κατοικίες, έχουν αφθονία υλικών αγαθών αλλά δεν έχουν αφθονία πνευματικών αγαθών, γιατί αν είχαν θα λειτουργούσαν και με αξιακό σύστημα, που θα έβλεπε το μαθητή ως άνθρωπο κι όχι γρανάζι μηχανισμού.
Όσο πιο ωφέλιμα μπορεί είναι τα θέματα που διδάσκονται για τον μαθητή και τη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ως μελλοντικό πολίτη, τόσο πιο ασαφή και συγκεχυμένα, τόσο πιο βαρετά, ανιαρά και δυσνόητα γίνονται, ώστε εσύ ως μαθητής να μην σταθείς σ’ αυτήν την ωφελιμότητα και να την προσπεράσεις.
Ό,τι αφορά τις έννοιες και γνώσεις που βοηθάνε να οργανώσουμε ολόκληρη την εσωτερική και εξωτερική ζωή μας, όπως η κοινωνική οργάνωση, δίνονται με όσο μεγαλύτερη ασάφεια γίνεται.
Και όλο αυτό είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μην καταλάβεις πως οι γνώσεις που λαμβάνεις εξυπηρετούν συμφέροντα άλλων και γι’ αυτό, σου φαίνονται όλα βαρετά και πληκτικά γιατί απλώς δεν αφορούν εσένα άμεσα.
Για παράδειγμα, είναι ασήμαντη γνώση , ο αριθμός των βουλευτών στη βουλή, ενώ θα ήταν πιο σημαντική η πληροφορία να ψάξεις ή να μάθεις και να βρεις ποια είναι τα κίνητρα των βουλευτών και τί λαμβάνουν υπόψιν τους για να ψηφίσουν έναν νόμο ή αν πραγματικά ψηφίζουν με δικά τους κριτήρια και δεν τους δίνουν έτοιμη την απόφαση κάποιοι άλλοι, αφανείς που κινούν τα νήματα εξαγοράζοντας συνειδήσεις.
Οι δάσκαλοί σου είναι επίσης σκλάβοι του μηχανισμού, εκπαιδεύτηκαν να μην ψάχνουν ποτέ τα στοιχεία σε βάθος, να σου διδάσκουν την ύλη που κάποιοι επέλεξαν να διδαχθείς,χωρίς να σκέφτονται τί μαθαίνεις, αφού αυτό πρέπει να μάθεις…
Σου μαθαίνουν, παράδειγμα, πως ζούμε σε δημοκρατική χώρα, αλλά δεν σου μαθαίνουν να αναρωτιέσαι πότε ακριβώς και σε ποια στιγμή της ιστορίας κι αν ποτέ πέρασε η εξουσία στα χέρια των πολλών, γιατί Δημοκρατία είναι η διαχείριση της εξουσίας από τους πολλούς.
Δεν έχει συμβεί ποτέ αυτό, δεν έχουν πάρει ποτέ στα χέρια τους την εξουσία οι πολίτες,αλλά πάντα την είχαν οι λίγοι, αυτοί που κυβερνούν ακόμα και τις ίδιες τις κυβερνήσεις…
Οι δυνατοί αυτού του κόσμου δεν θα είχαν καμιά απολύτως δύναμη, αν οι απλοί άνθρωποι δεν τους επέτρεπαν να χειραγωγούν τα μυαλά τους….
Αν οι δάσκαλοι σου μάθαιναν να σκέφτεσαι και να εξετάζεις όλα τα στοιχεία και τις παραμέτρους και να μην δέχεσαι όσα σου πασάρουν μέσω των μαθημάτων, τώρα θα ήμασταν όλοι άξιοι κι ελεύθεροι πολίτες αυτής της χώρας.
Αυτοί λοιπόν που προγραμματίζουν τα μαθήματα που θα διδαχθείς και τις ώρες που θα τα διδαχτείς είναι κι αυτοί που προγραμματίζουν τί είδους πολίτης θα γίνεις στην κοινωνία.
Το μόνο σίγουρο είναι πως τελειώνοντας το σχολείο,έχεις κάνει ζημιά στον εγκέφαλο σου, ο οποίος σταμάτησε να επεξεργάζεται πληροφορίες και να σκέφτεται.
Οι σκέψεις σου τώρα είναι οι ίδιοι οι εχθροί σου , γιατί αυτές σε οδηγούν στην φυλακή σου, αυτές σου φοράνε τα αόρατα δεσμά σου και σε κρατάνε εκεί εγκλωβισμένο και φυλακισμένο και εκεί θα φυλακίσεις κι εσύ τα παιδιά σου και δεν θα επιτρέψεις να τολμήσουν να σπάσουν τα δεσμά τους…
Και όλη αυτή η διαδικασία έγινε τόσο καλά και μεθοδευμένα που δεν μπορείς να διακρίνεις με ποιον τρόπο σε καταστρέφει, σε ακρωτηριάζει, στραγγαλίζει κάθε τι δημιουργικό ,ανώτερο και ευχάριστο που έχει η ψυχή σου και σε κάνει ένα καταθλιπτικό, ανάπηρο ον, που νομίζεις κιόλας πως είσαι κι ο καλύτερος νομοταγής πολίτης.
Γιατί όλο το είναι σου αντιδρά απέναντι σ’ αυτήν την αρρωστημένη κοινωνία που ζεις και την αδικία που κι εσύ βιώνεις.
Αν πάλι καταλάβεις το σχέδιο τους και αρχίσεις να σκέφτεσαι και να αντιδράς, τότε ο μηχανισμός τους θα σε πετάξει σαν το σκουπίδι απ’έξω, θα χαρακτηριστείς απροσάρμοστος, άτομο ανεπίδεκτο μαθήσεως γιατί ακριβώς οι γνώσεις είναι συγκεκριμένες και δεν έχεις επιλογές…ή μαθαίνεις αυτά που σου σερβίρουν, δηλητηριάζεσαι και μετατρέπεσαι σε ζόμπι ή χαρακτηρίζεσαι ακόμα και άτομο με δυσκολίες που δεν θα μπορέσει να προχωρήσει στη ζωή του γιατί θα του λείπουν οι βασικές και στοιχειώδεις γνώσεις.
Αν πάλι συμβιβαστείς με το σχέδιο τους και γίνεις ένας άριστος μαθητής και περάσεις σε κάποιο ανώτερο ίδρυμα, εκεί πλέον θα σε εκπαιδεύσουν πως να εκπαιδεύσεις τους άλλους ανθρώπους και πως να χρησιμοποιείς τις δικές τους γνώσεις και παροχές ώστε να πλουτίσουν αυτοί παραπάνω.
Ότι και να κάνεις μέσα στο βούρκο,όπως και να κινηθείς, πάντα βρώμικος θα είσαι…
Το αστείο βέβαια στις μέρες μας είναι πως θα τελειώσεις μια σχολή ,θα πάρεις το πτυχίο σου μα δεν θα βρεις πουθενά δουλειά και κυρίως δεν θα βρεις στον τομέα που σε ενδιέφερε και σπούδασες.
Πρέπει το ηθικό σου να πτοηθεί, να χάσεις το κέφι σου και την αισιοδοξία σου, να σταματήσεις να ονειρεύεσαι και να βάζεις υψηλές προσδοκίες και στόχους…
Πρέπει να είσαι σε θέση να καταδεχτείς να κάνεις την όποια άσχετη δουλειά, για ελάχιστα λεφτά που δεν θα σου φτάνουν να ζήσεις αυτόνομος αλλά θα εξαρτιέσαι ακόμα από τους γονείς σου και θα κοιμάσαι ακόμα στο εφηβικό σου δωμάτιο, μιας και δεν θα μπορείς να πληρώσεις μόνος σου το ενοίκιο ενός διαμερίσματος…
Νέε μου, θέλουν να σε εξευτελίσουν και να σε δουν ακόμα και να σέρνεσαι και να παρακαλάς για τα αυτονόητα….
Και πρέπει με κάποιον τρόπο να σε μπάσουν στον μηχανισμό των κομμάτων και να νομίζεις πως έχεις και ελεύθερη βούληση κι επέλεξες μόνος σου το κόμμα που σε εκφράζει…
Γι αυτό και δεν λείπει από τα σχολεία σου και τα πανεπιστήμια σου η παρουσία των παρατάξεων, αυτών των δηλητηρίων που κατάφεραν χρόνια τώρα να κρατήσουν χωρισμένους τους ανθρώπους και να σπείρουν τη διχόνοια μέσα τους παρατάσσοντας τον έναν απέναντι στον άλλον σαν εχθρό….
Είναι καλά κρυμμένο το μυστικό τους ,πως τελικά όλα τα κόμματα είναι ένα και έχουν την ίδια αποκρουστική μούρη κάτω από τη μάσκα που φοράνε για να σε ξεγελάσουν, πως δήθεν είναι διαφορετικά μεταξύ τους αλλά τελικά απλώς εξυπηρετούν αυτούς τους ίδιους που έχουν ακρωτηριάσει, φιμώσει και εξαφανίσει τη σκέψη σου και είναι κομμάτι του μηχανισμού της καταστροφής σου…
Οι κομματικές παρατάξεις βρίσκονται εκεί και οι συνδικαλιστές κινούν τα νήματα που σε κρατάνε και σε βάζουν να εκτονώνεσαι ,διοργανώνοντας πορείες, διαμαρτυρίες,καταλήψεις…Κάπου πρέπει να διοχετευθεί η ενέργεια σου και κάπως πρέπει να χαλιναγωγηθεί το αντιδραστικό κομμάτι σου .
Νομίζεις πως με μια κατάληψη, με μια πορεία , με φωνές και θυμό θα καταφέρεις να αλλάξεις τον κόσμο….
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΦΩΝΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΙ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΙΔΡΩΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΑΚΙ ΤΟΥ ….για να ιδρώσει το αυτάκι του θα πρέπει να υπάρχει ψυχή σ’ αυτό το σώμα και στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν φαίνονται πουθενά τέτοιες ενδείξεις….Άλλωστε δεν έχει και καμιά σημασία ,γιατί όποια αλλαγή κι αν κάνει, πάλι μέσα στην φυλακή σου θα την κάνει και πάλι εγκλωβισμένος θα είσαι….
Γι όλους τους παραπάνω λόγους μαθητή και φοιτητή μου, ο μόνος δρόμος που θα σε οδηγήσει στην ελευθερία του νου σου και θα αλλάξει όλη αυτή την αρρωστημένη κατάσταση, είναι ο δρόμος που οδηγεί στην Ελλήνων Πολιτεία…
Γιατί μόνον αυτή λειτουργεί με Αξίες και Αρχές και Πολιτειακούς Νόμους.
Σ’ αυτήν την Πολιτεία θα διδαχθείς την αληθινή σου ιστορία και μόνον αυτήν βάζει τον άνθρωπο στη θέση που του αξίζει, δίνοντας εξουσία στους ίδιους τους πολίτες και εγκαθιδρύοντας την καθαρή και γνήσια Δημοκρατία.
Εκεί η γνώση θα είναι χαρά γιατί όσα θα μαθαίνεις θα σε αφορούν και θα σε ενδιαφέρουν …
Θα σπουδάσεις αυτό που επιθυμείς και τελειώνοντας θα έχεις στο πλάι σου ολόκληρη την Πολιτεία να σε στηρίξει και να σε καθοδηγήσει ώστε να εργαστείς υπό ανθρώπινες συνθήκες και να μπορέσεις να δημιουργήσεις….
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΜΠΡΟ ΣΟΥ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΙΑΠΡΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΗΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ΑΦΘΟΝΙΑ, ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ…
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ….
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου