Με μια πρώτη ματιά μπορεί να δείχνει ένα σχετικά ικανοποιητικό ποσό, εάν όμως περάσει έστω από μια απλοϊκή ανάλυση μπορεί κανείς να αντιληφθεί πως τα άνωθεν νούμερα μάλλον ξεγελούν.
Σύμφωνα με ανάλυση του voicenews.gr, εάν σπάσει κανείς το άνωθεν ποσό, από τα 1,2 δισ. η γερμανική εταιρία καταβάλει 5.952 ευρώ τη μέρα για το κάθε αεροδρόμιο ή 0,0059 ευρώ για κάθε τετραγωνικό μέτρο, καθώς κατά μέσο όρο το κάθε αεροδρόμιο κάνει χρήση 1.000 στρεμμάτων.
Επιπλέον, από τα 22,9 εκ. της ετήσιας μίσθωσης προκύπτει, με την ίδια λογική, πως οι Γερμανοί πρόκειται να αυξήσουν τα έσοδα στα ελληνικά κρατικά ταμεία κατά 0,005 ευρώ ανά τ.μ. την ημέρα.
Συνολικά δηλαδή, η FRAPORT AG-SLENTEL Ltd. απέκτησε δικαίωμα χρήσης των ελληνικών αεροδρομίων για 40 χρόνια, με συνολικό κόστος ενοικίασης το 1,1 λεπτό του ευρώ ανά τ.μ.!
Το συγκεκριμένο νούμερο γίνεται ακόμα πιο
προκλητικό, εάν λάβει κανείς υπ όψιν τα αναμενόμενα έσοδα που πρόκειται να έχει η εταιρία από την εκμετάλλευση των αεροδρομίων, τα οποία αναμένεται να ανέλθουν περίπου στα 414 εκ. ευρώ το χρόνο.
Πηγή
το είδα
Δήλωση του Προέδρου του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Fraport AG, Dr. Stefan Schulte.
«Η εκτεταμένη τεχνογνωσία της Fraport θα ενισχύσει και τις 14 αεροπορικές πύλες εισόδου οι οποίες είναι ζωτικής σημασίας για την Οικονομία της χώρας και ιδιαίτερα για τον σημαντικό διεθνή τουριστικό τομέα στην Ελλάδα. Είμαστε περήφανοι που η Ελληνική Κυβέρνηση και το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε (ΤΑΙΠΕΔ) εμπιστεύτηκαν στην κοινοπραξία Fraport - Κοπελούζου το έργο της ενδυνάμωσης της ανταγωνιστικής θέσης αυτών των αεροδρομίων στις επόμενες δεκαετίες. Επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε, τόσο το ΤΑΙΠΕΔ, όσο και την Ελληνική Κυβέρνηση για την επαγγελματική συνεργασία τους στην επίτευξη αυτής της συμφωνίας –ορόσημο».
Τι έλεγε ο Αλέξης Τσίπρας για τα αεροδρόμια και τη Fraport πριν γίνει πρωθυπουργός...
"Προσγείωση στο αεροδρόμιο Κέρκυρας. Το ΤΑΙΠΕΔ ετοιμάζει το ξεπούλημα του σε ιδιώτες. 25 Μάη τους χαλάμε τα σχέδια".
Έγραφε στις 5 Μαΐου 2014 ο Αλέξης Τσίπρας στο Twitter για το "ξεπούλημα" των περιφερειακών αεροδρομίων με αφορμή την επίσκεψη του στο νησί της Κέρκυρας.
Στις 30 Νοεμβρίου 2014 σε ομιλία του στα Γιάννενα είχε πει:
"Αναρωτιόμαστε: τι όφελος μπορεί να έχει για την ανάπτυξη του τόπου η ιδιωτικοποίηση του αεροδρόμιου στο Άκτιο;
Ή το να μην υλοποιούνται μέχρι σήμερα τα αναγκαία έργα αναβάθμισης στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων; Η απάντηση είναι: κανένα όφελος.
Πουλάνε ό,τι βρουν μπροστά τους και εγκαταλείπουν ότι δεν μπορούν να πουλήσουν".
Στις 13 Δεκεμβρίου 2014 σε ομιλία του στο Ηράκλειο Κρήτης είχε πει:"Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Αεροδρόμιου στα Χανιά. Είναι προφανές πόσο σημαντικό είναι για την επικοινωνία της Κρήτης με την Ελλάδα και τον κόσμο.
Αλλά το ΤΑΙΠΕΔ το ξεπουλάει, για να μετατραπεί σε κερδοφόρο μαγαζί.
Και έτσι, ένα κομμάτι από το ευρύτερο κοινωνικό συμφέρον, μετατρέπεται σε ιδιωτικό κέρδος".
Στις 20 Φεβρουαρίου 2015, ο Αλέξης Τσίπρας χαρακτήρισε το τίμημα που πρόσφερε η Fraport "δίκαιο".
"Αλλά τα αεροδρόμια είναι μέρος της τουριστικής μας βιομηχανίας. Έτσι η Ελλάδα βγάζει τα προς το ζην της. Είναι κάτι που πρέπει επίσης να εξετάσουμε.
Αυτό που βιώσαμε τα προηγούμενα χρόνια δεν ήταν ιδιωτικοποίηση αλλά αχαλίνωτο ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας σε φίλους του συστήματος", έλεγε στο περιοδικό Στερ
Πηγή
το είδα
http://oimaskespeftoun.blogspot.gr/2015/12/11.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου