Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015
Η ΥΠΕΡΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ...
Αρχαίοι μύθοι, πανάρχαιες
βραχογραφίες, περίεργες αναφορές των ιστορικών και των χρονογράφων
εκείνων των εποχών, αλλά και οι σύγχρονες επιστημονικές αποδείξεις που
έρχονται να προσδώσουν ένα άλλο νόημα, ή και να επιβεβαιώσουν μερικές
φορές τις αρχαίες δοξασίες, δημιουργούν ένα πολύμορφο σύνολο που
μεταφέρει αχνά από τα βάθη των αιώνων τον δυνατό παλμό ενός πανάρχαιου
πολιτισμού, ο οποίος στην μεγαλύτερη του έκταση παραμένει ακόμα και
σήμερα ανεξερεύνητος και άγνωστος.
ΜΙΑ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑ
Ανάλογη καταγραφή έχουμε από την αρχαία κινεζική παράδοση, οπού κατά το πανάρχαιο κείμενο " I Τσίνκ" ο πρώτος βασιλέας ήταν ο 'Τσανγκ - Τι", που μεταφράζεται ως "Ό Βασιλιάς Ουρανός". Σύμφωνα λοιπόν με το "Ι Τσινκ", κατά την εποχή της βασιλείας του "εθεσπίσθησαν νόμοι χρηστότητος και δικαιοσύνης. Δεν υπήρχε τότε τόπος στη Γη που να μην ανήκε στον βασιλέα Ουρανό...".
Η αιτία της θεοποίησης αυτών των
προσώπων μπορεί να γίνει εύκολα αντιληπτή από έναν αναγνώστη των αρχαίων
κειμένων, αφού πάρα πολλοί χρονογράφοι, ιστορικοί και συγγραφείς εκεί
νης της εποχής μιλούν για τους θεούς και περιγράφουν τα περιστατικά της
ζωής τους σαν να πρόκειται γα ιστορικά πρόσωπα και ιστορικά γεγονότα.
Δυστυχώς δεν έχει φτάσει στα χέρια
μας λεπτομερής καταγραφή της ιστορίας εκείνου του πανάρχαιου πολιτισμού.
Ένας από τους λόγους είναι η εξαφάνιση της συντριπτικής πλειοψηφίας των
αρχαίων καταγραφών με την πυρπόληση των βιβλιοθηκών της Αλεξάνδρειας,
της Κωνσταντινούπολης κλπ., που μας στέρησε από έναν πολύτιμο θησαυρό
γνώσεων. Αξίζει να θυμηθούμε ότι η βιβλιοθήκη της Κωνσταντινούπολης
καιγόταν επί μία ολόκληρη εβδομάδα. Και μόνο αυτή η πληροφορία μας
προκαλεί ρίγος, όταν αναλογιζόμαστε το πλήθος και την έκταση των γραπτών
μνημείων που εξαφανίστηκαν.
Παρ' όλα αυτά, έφτασαν μέχρι σήμερα
κάποιες σποραδικές αναφορές, οι οποίες σε συνδυασμό με διάφορα παράδοξα
αρχαιολογικά ευρήματα και διάφορα πορίσματα επιστημονι κών ερευνών,
μπορούν να μας μεταφέρουν αχνά τον παλμό εκείνου του πολιτισμού. Στόχος
του άρθρου αυτού δεν είναι να αναπαραστήσει την ιστορία εκείνης της
εποχής, αλλά να μεταφέρει ένα μέρος (όσο μπορεί να επιτρέψει ο
περιορισμένος χώρος) από το πλήθος των στοιχείων πού παραμένουν ανε
ξήγητα ή τουλάχιστον ελλιπώς ερμηνευμένα από την συμβατική ιστορία και,
αν δεν αποδεικνύουν, τουλάχιστον δημιουργούν την υποψία για την ύπαρξη
ενός πολιτισμού, ίσως πιο προηγμένου και εξελιγμένου από τον δικό μας.
Η μυθολογία βρίθει από αναφορές στα
φοβερά όπλα των θεών, στα ιπτάμενα άρματα τους, στα αυτόματα μηχανήματα
και τα πολεμικά τέρατα, στις "μαγικές" δυνάμεις που έφτιαχναν πελώρια
οικοδομήματα ή γκρέμιζαν ανίκητα τείχη, στους ταξιδιώτες του ουρανού και
των άστρων. Σίγουρα όλα αυτά μπορεί να είναι δημιουργήματα της
φαντασίας.
Αυτή η "φαντασία" όμως είναι παρόμοια
- σχεδόν ταυτόσημη -σε διάφορους λαούς, και εφ' όσον υπάρχουν
αρχαιολογικά ευρήματα που δεν μπορούν να εξηγηθούν επαρκώς αν δεν
θεωρηθούν ως απεικόνιση της πραγματικότητας που κρύβουν οι μύθοι, αφού
υπάρχουν ιστορικές μαρ τυρίες που υπαινίσσονται την χρησι μοποίηση κατά
διάφορες κρίσιμες περιόδους μη συμβατικής με τα δεδο μένα της εποχής
τεχνολογίας, και εφ' όσον σύγχρονοι ερευνητές στηριζόμε νοι σε αρχαίες
μαρτυρίες κατασκευά ζουν πράγματα που έως τώρα τα θεωρούσαμε αντικείμενα
που συνα ντούμε μόνο σε μύθους. Επομένως, είναι φυσικό να γεννιέται η
υποψία ότι τα περί απλής φαντασίας δεν αποτε λούν ικανοποιητική και
επαρκή εξήγηση.
Μεταφέρουμε χαρακτηριστικά από το
βιβλίο του Γουίλ Ντιράν (Wil Durant) "Η ιστορία και ο πολιτισμός της
Κίνας" την μαρτυρία της Κινεζικής παρά δοσης:
...Όταν ήρθε ο Φου Χι, με την βοήθεια
μιας πολύ μορφωμέ νης βασίλισσας, έμαθε στον λαό τον γάμο, την μουσική,
τα γράμματα, και την ζωγραφική. Τους έμαθε επίσης να ψαρεύ ουν με
δίκτυα και να καλλιεργούν τον μεταξοσκώληκα...
Παραστάσεις του άρματος με τους
φτερωτούς δράκοντες έχουμε σε ένα πλήθος από αρχαία αγγεία. Ένα τέτοιο
άρμα συναντάμε και στην τραγωδία του Ευριπίδη "Μήδεια", πάνω στο οποίο
αποχωρεί στο τέλος του έργου η τραγική παιδοκτόνος. Αυτού του είδους οι
σκηνοθετικές παρεμβάσεις προξενούν την περιέργεια, αφού η θεατρική τους
απόδοση ήταν ιδιαίτερα δύσκολη για την εποχή και σίγουρα θα προξενούσε
πολλά προβλήματα.
Στην τραγωδία του Αισχύλου "Προμηθέας
Δεσμώτης" βλέπουμε τον Ωκεανό και τις κόρες του να έρχονται στον
Προμηθέα οδηγώντας "με την θέληση, χωρίς χαλινούς" ένα "τετράσκελο
πουλί". Στα αποσπάσματα που σώθηκαν από την τραγωδία "Σφίγγα" τον
βλέπουμε να μιλάει για ένα "πουλί πού 'χει νυχάτο χέρι, το πολεμικό, με
το κοντάρι", ενώ στον "Αγαμέμνονα" είναι χαρακτηριστική η εντολή: "τα
σκυλιά, τα τολμηρά, όπου πετάνε στον αγέρα άφησε".
Η πιθανή εμμονή του Αισχύλου να
αποκαλύψει με συμβολισμούς στους θεατές κάποια μυστικά, μπορεί να
εξηγήσει και τις διώξεις του από το ιερατείο της εποχής με την κατηγορία
ότι ανεβάζει επί σκηνής τα μυστικά των Ελευσίνιων Μυστηρίων, και ίσως
και την ανεξιχνίαστη δολοφονία του.
Το τετράσκελο πουλί που αναφέρεται
στον "Προμηθέα Δεσμώτη" το συναντάμε σε πολλές αρχαίες απεικονίσεις,
καθώς και σε κείμενα διαφόρων λαών. Ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα είναι η
περιγραφή του Ιεζεκιήλ στην Παλαιά Διαθήκη όπου μιλάει για ένα ζώο με
τέσσερα σκέλη:
"...και τα σκέλη αυτών ορθά και πτερωτοί οι πόδες αυτών και σπινθήρες ως εξαστράπτων χαλκός και ελαφραί αι πτέρυγες αυτών..."
Το όχημα το είδε ο προφήτης να βγαίνει λάμποντας ολόκληρο, μέσα από ένα σύννεφο σκόνης.
Ο Αυστριακός μηχανικός Τ. Φ.
Μπλούμριχ (J.F. Blumrich), ο οποίος εργάστηκε στην NASA και βραβεύτηκε"
με το μετάλλιο "Εξαιρετικές Υπηρεσίες - Exceptional Services", ερεύνησε
διεξοδικά τις περιγραφές αυτές του Ιεζεκιήλ, και σχεδίασε έναν
υπερμοντέρνο θαλαμίσκο προσγείωσης από διαστημόπλοιο, με όλα τα
χαρακτηριστικά που περιγράφει ο προφήτης. Τα αποτελέσματα των ερευνών
του τα δημοσίευσε σε ένα βιβλίο με τίτλο "Και ηνοίχθησαν οι ουρανοί..."
Ένα επιπλέον γεγονός που πηγάζει μέσα
από την παράδοση αλλά και από τα κείμενα των αρχαίων συγγραφέων είναι
τα ταξίδια πέρα από τη γη.
Είναι πολλές οι αναφορές των μύθων
για τα ηλιακά άρματα με τα οποία ταξίδευαν διάφοροι ήρωες, με
χαρακτηριστικότερο τον μύθο του ταξιδιού του Φαέθωνος. Ακόμη οι αναφορές
σε αστρονομικά θέματα, διαφόρων μυημένων στα μυστήρια φιλοσόφων,
ξεπερνούν τα όρια των γνώσεων, που κατά την συμβατική ιστορία θα έπρεπε
να έχουν. Χαρακτηριστική είναι η αναφορά του Σωκράτη στον "Φαίδωνα" του
Πλάτωνα, όπου μιλάει για την σφαιροειδή μορφή της Γης, την περιγράφει
πως φαίνεται από ψηλά, και λέει ότι αυτό που εμείς βλέπουμε για ουρανό
δεν είναι ο πραγματικός, αλλά όταν βγούμε έξω από αυτόν (έξω από την
ατμόσφαιρα) βλέπουμε την πραγματική του εικόνα.
Μία σειρά πανάρχαιων βραχογραφιών,
θέτουν στον καλόπιστο ερευνητή την απορία για το αν όσα λέγονται γα τα
διαστημικά ταξίδια εκείνης της εποχής δεν είναι απλά παραμύθια.
Ορισμένες βραχογραφίες, αν ειδωθούν και ερμηνευθούν μ' ένα συγκεκριμένο
τρόπο, παρουσιάζουν μορφές αστροναυτών. Τέτοιες έχουν βρεθεί στο Παγγαίο
όρος στην Θράκη, στην Βαλ. Καμόνικα της Ιταλίας, στο Κίμπερλι της
Αυστραλίας και σε πολλά άλλα μέρη. Όλα αυτά τα ανεξήγητα για τους
επιστήμονες στοιχεία, αποτελούν μία σημαντική ένδειξη ενός πανάρχαιου
εξελιγμένου πολιτισμού.
ΕΝΑ ΑΡΧΑΙΟ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ;
Φαντάζει ακραίο, όμως διαβάζοντας
κανείς τις περιγραφές των αρχαίων παραδόσεων δεν μπορεί να μην πάει ο
νους του σε μία τέτοια πιθανότητα. Οι αναφορές σε "ένα βλήμα που μέσα
του έκλεινε την δύναμη του σύμπαντος", σε μία "λευκό-φωτη λάμψη" και μία
"φωτιά πρωτόφαντη που χυνόταν παντού", σε "μία θανατηφόρα σκόνη" πόυ
σκέπασε όσους σώθηκαν από τον όλεθρο, δύσκολα μπορούν να περάσουν
απαρατήρητες. Αξίζει να μεταφέρουμε τα κείμενα των λαών, μέσα στα οποία
εκτός των άλλων, ο αναγνώστης μπορεί να διακρίνει τις μεγάλες ομοιότητες
που υπάρχουν, και να εξάγει τα συμπεράσματα του.
"...Έβραζε η γη και η θάλασσα η
απέραντη, και τους Τιτάνες τους τύλιξε μια καυτή πνοή. Κι όπως η φλόγα
ανέβαινε στον ουρανό, όσο γενναίοι κι αν ήσαν, οι Τιτάνες τυφλώθηκαν.
Τους τύφλωσε η λευκόφωτη από τους κεραυνούς λάμψη. Ζέστη, φωτιά
πρωτόφαντη χύνονταν παντού. Κι ότι έβλεπαν τα μάτια, κι ότι τα αυτιά
άκουγαν ήτανε σαν να είχαν σμίξει η ο ουρανός κι η γη..."
"...Ένας σιδερένιος κεραυνός έπεσε
από τον ουρανό στη γη. Τα πτώματα των ανδρών της φυλής των Βρίσχνες, και
των Αγχίκας. έγιναν αγνώριστα. Τα μαλλιά τους και τα νύχια τους είχαν
πέσει, τα φτερά των πτηνών άλλαξαν χρώμα, οι τροφές δηλητηριάστηκαν κι
όσοι άνθρωποι σώθηκαν από τον όλεθρο σκεπάστηκαν με μία θανατηφόρα
σκόνη."
Η Ινδική βίβλος "Μαχαμπαράτα" αναφέρει σχετικά:
...Τα κορμιά κάηκαν, και κανείς δεν
μπορούσε να τα αναγνωρίσει. Τα μαλλιά και τα νύχια έπεσαν από τα σώματα.
Τα πουλιά έγιναν κάτασπρα... Λίγες ώρες αργότερα όλα τα τρόφιμα είχαν
μολυνθεί... Για να γλυτώσουν από τη φωτιά αυτή, οι στρατιώτες έπεσαν στα
ποτάμια με τα ρούχα και τα όπλα τους... Αρχισε να φυσάει ένας καυτός
άνεμος...
Το Σύμπαν τυλίχτηκε με τόση ζέστη σαν
να ήταν άρρωστο με δυνατό πυρετό. Οι ελέφαντες και τ' άλλα ζώα του
πολέμου χτυπήθηκαν από την δύναμη του όπλου... Τα νερά ζεστάθηκαν τόσο,
ώστε ότι ζεί μέσα τους, άρπαξε φωτιά...
Η καταπληκτική ομοιότητα των
περιγραφών της "ΡοροΙ Vux" και της "Μαχαμπαράτα", αλλά και οι προκλητικά
όμοιες ονομασίες των φυλών "Βρίσχνες και Αγχίκας" από την μία και
"Βρίσνις και Ανδάκας" από την άλλη, μας ωθούν στο συμπέρασμα ότι δεν
αποκλείεται τα δύο αυτά κείμενα να περιγράφουν το ίδιο γεγονός
Σε ένα άλλο σημείο της "Μαχαμπαράτα"
διαβάζουμε για την σύγκρουση στον αέρα δύο όπλων από αυτά που
προαναφέραμε: "...Τα δύο όπλα συνάντησαν το ένα τ' άλλο στη μέση του
αέρα. Τότε η γη άρχισε να τρέμει μαζί με όλα τα βουνά της και τις
θάλασσες και τα δέντρα, και όλα τα ζωντανά πλάσματα κάηκαν από την
ενέργεια των όπλων και επηρεάστηκαν άσχημα. Τα ουράνια φλέγονταν και τα
δέκα σημεία του ορίζοντα γέμισαν με καπνό...".
Η περιγραφή της Παλαιάς Διαθήκης,
σχετικά με την καταστροφή στα Σόδομα και τα Γόμορα, μπορεί επίσης να
χαρακτηριστεί ως μία μυθολογική απεικόνιση των δεινών εκείνου του
μεγάλου πολέμου:
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που μας
μεταφέρουν οι αρχαίες παραδόσεις, είναι αυτό της κατασκευής του
περίφημου κεραυνού του Διός από τους Κύκλωπες. Σύμφωνα με την Αρχαία
Ελληνική μυθολογία, οι Κύκλωπες ήταν αυτοί που δημιούργησαν το ανίκητο
αυτό όπλο, το οποίο και έδωσαν στον Δία για να κατατροπώσει τους
Τιτάνες.
Από τα "Σχόλια του Αρτεμιδώρου"
διαβάζουμε την γνώμη του Ερατοσθένη που υποστήριζε ότι η συνωμοσία των
Θεών κατά των Τιτάνων έγινε στο "θυτήριο", όπου οι Κύκλωπες κατασκεύαζαν
το φοβερό όπλο, "έχων επί του πυρός κάλυμμα, όπως μη ιδώσει την του
κεραυνού δύναμιν".
Μήπως εδώ μιλάμε για ένα πυρηνικό
εργοστάσιο, του οποίου τα τοιχώματα προστάτευαν τους εργαζόμενους σε
αυτό από "την του κεραυνού δύναμιν", και του οποίου οι επιστήμονες, που
θα φορούσαν προφανώς μία ιδιόμορφη στολή με κράνος, η οποία τους
προσέδιδε μία διαφορετική περίεργη εικόνα, ονομάστηκαν από την μυθολογία
"Κύκλωπες"; Αρκετά τολμηρή ετούτη η υπόθεση, αλλά και αρκετά πιθανή, αν
λάβει κάποιος υπόψη του τις παραπάνω περιγραφές, καθώς και μία
βραχογραφία 10000 ετών, που βρέθηκε σε σπηλιά της κοιλάδας Τασσιλί, στις
παρυφές της ερήμου της Σαχάρας, η οποία παρουσιάζει την μορφή ενός
ανθρώπου, ντυμένου με μία παράξενη στολή, που θυμίζει έντονα αυτή των
αστροναυτών ή των εργαζομένων σε πυρηνικό εργοστάσιο. Το κράνος της
στολής φέρνει στην μνήμη μας την περιγραφή ενός Κύκλωπα, αφού έχει στο
μέτωπο έναν στρογγυλό φεγγίτη για να επιτρέπει την όραση.
Σύμφωνα με μια ιστορική ερμηνεία, εν
όψη του κατακλυσμού που ερχόταν, οι σοφοί εκείνου του πανάρχαιου
πολιτισμού, που είχαν προβλέψει την καταστροφή, θέλησαν να διασώσουν τις
γνώσεις τους για τις επερχόμενες γενιές. Αυτές οι γνώσεις κλείστηκαν
είτε σε κάποια οικοδομήματα πού ήταν προορισμένα να "επιβιώσουν", είτε
διασώθηκαν μαζί με τους κατόχους τους σε κάποια απρόσβλητα σημεία.
Οικοδομήματα, μέσα στα οποία
φυλάχτηκε η γνώση, λέγεται ότι αποτελούν οι πυραμίδες. Η Αιγυπτιακή
παράδοση αναφέρει ότι η μεγάλη πυραμίδα κατασκευάστηκε πριν τον
κατακλυσμό (ίσως αυτό που έγινε στα τέλη της τρίτης χιλιετίας να ήταν
κάποιου είδους ανακαίνιση) και είχε φυλαγμένα στα σωθικά της τα
απομεινάρια της χαμένης σοφίας. Ένα χειρόγραφο του αρχαίου Αιγυπτίου
ιστορικού Μασχουντί που βρίσκεται στην βιβλιοθήκη κη του πανεπιστημίου)
της Οξφόρδης, αναφέρει τα εξής:
"...Ο Σουρίντ που βασίλευε στην
Αίγυπτο, πριν από τον κατακλυσμό, κατασκεύασε τις δύο μεγάλες πυραμίδες.
Και διέταξε τους ιερείς του να εναποθέσουν σε αυτές το σύνολο των
γνώσεων και της σοφίας της εποχής του, καθώς και τα γραπτά κείμενα της
αριθμητικής και της γεωμετρίας, προς χάριν των μεταγενεστέρων, για να τα
μελετήσουν και να διδαχθούν απ' αυτά.
Στην Ανατολική πυραμίδα καταγράφηκαν
οι ουράνιες σφαίρες, τα σχήματα των άστρων και των πλανητών με τις
θέσεις των και τους κύκλους των, καθώς και η ιστορία του παρελθόντος..."
Την κατασκευή της μεγάλης πυραμίδας
από τον Ερμή, για να φυλαχτεί εκεί η επιστημονική γνώση υποστηρίζει και ο
Άραβας ιστορικός Ιμπ Μπαλούσι. Σύμφωνα με την παρά δοση η Σφίγγα έκρυβε
την λύση κάποιου μεγάλου αινίγματος.
Στις 22 Μαρτίου του 1993 στις 11:05
ακριβώς, ένα μίνι ρομπότ του Γερμανού μηχανικού Δρα. Ρούντολφ
Γκάντεμπρινκ (Dr. Rudolf Gantenbrink) ανακάλυψε μέσα στη πυραμίδα του
Χέωπα, στο τέρμα ενός σφραγισμένου από τους αρχαι ολόγους διαδρόμου
59,84 μέτρων, μία μυστική πόρτα. Η α πόσταση από το σημείο της πόρτας
αυτής έως το εξωτερικό της πυραμίδας, είναι 17 μέτρα.
Ο Γερμανός μηχανικός καθώς και ένα
πλήθος αρχαιολόγων πιστεύουν ότι πίσω της υπάρχει μία αίθουσα που
περιέχει κάτι το σημαντικό. Μετά την ιστορική αυτή ανακάλυψη,
αφαιρέθηκαν οι άδειες των εργασιών από τους Γερμανούς αρχαιολόγους,
διακόπτοντας έτσι τις έρευνες στο πιο κρίσιμο σημείο και προκαλώντας τις
αντιδράσεις των ιδίων και πολλών ερευνητικών φορέων. Στην ιστοσελίδα
της "Κοινότητας των Αρχαίων Αστροναυτών" (Ancient Astronaut Society),
διαβάζουμε για την ύπαρξη μίας κασέτας, με την διάλεξη (που έγινε πριν
από πενήντα χρόνια) των αρχαιολόγων Σερ Φλίντριου Πέτρι (Sir Flindrew
Petrie) και Τζον Κινάναν (John Kinnanan), στην οποία υπάρχει η αναγγελία
της ανακάλυψης αυτής της μυστικής κάμαρας!
Σήμερα, πέντε χρόνια μετά την
ανακάλυψη του Δρα. Ρούντολφ Γκάντεμπρινκ, και αφού η βασιλική αίθουσα,
από την οποία ξεκινάει ο διάδρομος, παραμένει σφραγισμένη τουλάχιστον
από τα μέσα Νοεμβρίου (όπως καταγγέλλει στην παραπάνω ιστοσελίδα ο Έριχ
φον Νταίνικεν), οι Αιγυπτιακές αρχές ανακοινώνουν ότι θα γίνει μία
προσπάθεια να ανοιχτεί η μυστηριώδης, πόρτα.
Η Γερμανική εφημερίδα "DIE WELT" σ'
ένα φύλλο της στις 29 Ιανουαρίου του 1998, αναφέρει ότι μέχρι τα μέσα
Μαρτίου οι αρχαιολόγοι πιστεύουν πως θα έχουν πρόσβαση στη μυστική
κάμαρα. Κάτι τέτοιο όμως, μέχρι την σπγμή πόυ γράφονται αυτές οι
γραμμές, δεν έχει γίνει. Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε τα αποτελέσματα
ελπίζοντας πως δεν θα δοθεί και άλλη περίεργη αναβολή.
Από ένα πλήθος ιστορικών μαρτυριών
καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα απομεινάρια της πανάρχαιας
επιστημονικής γνώσης που επιβίωσαν μετά τον κατακλυσμό, έμειναν καλά
κρυμμένα μέσα στα ιερατεία από τους ιερείς και τους μυημένους στα αρχαία
μυστήρια. Οι λόγοι για τους οποίους δεν θέλησαν να γίνει γνωστή στο
ευρύ κοινό μπορεί να είναι πολλοί, με κυριότερο ίσως αυτόν της
προσπάθειας να αποφευχθεί
στο μέλλον ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα, όπως αυτό του παρελθόντος.
Τί άλλο μπορεί να περιγράφει εδώ ο Πλούταρχος; Αποκλείεται να μιλά για μία εκτόξευση πυραύλων που έπλη ξαν τα Περσικά πλοία;
Υπάρχει ένα σημαντικό πλήθος τέτοιων
μαρτυριών που δυστυχώς η στενότητα του χώρου δεν μας επιτρέπει να τις
μεταφέρουμε. Αυτό που είναι σίγουρο, είναι ότι τα λίγα στοι χεία που
αναφέραμε ως χαρακτηριστικά του πλήθους πού υπάρχει, μπορούν να δώσουν
μία εικόνα, μέσα στην οποία οι εξηγήσεις της συμβατικής ιστορίας
καθίστανται ανεπαρκείς να καλύψουν τα ερωτηματικά που προκύπτουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου