ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ "ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ .. ΑΝΕΡΓΩΝ;" Τα προηγούμενα χρόνια 600.000 αυτοκίνητα ακινητοποιήθηκαν στην Ελλάδα, επειδή οι ιδιοκτήτες τους κατέθεσαν τις πινακίδες. Η κατάθεση των πινακίδων έγινε για να μην πληρωθούν τα δυσβάσταχτα τέλη κυκλοφορίας και οι έκτακτες εισφορές, που αφορούσαν κυρίως αυτοκίνητα άνω των 2000 κυβικών εκατοστών. Στο στόχαστρο του οικονομικού επιτελείου της χώρας έχουν επανέλθει τα 600.000 ακινητοποιημένα ΙΧ, καθώς το κράτος έχασε πολλά εκατομμύρια...
από την μην καταβολή τελών κυκλοφορίας. Οι «εγκέφαλοι» του οικονομικού επιτελείου προσανατολίζονται στην επιβολή «Τέλους Ακινησίας» στα οχήματα που έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας. Ο σκοπός είναι η αύξηση των εσόδων του κράτους αλλά και η αποτροπή και άλλων ιδιοκτητών να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων τους. Το κόστος για το Τέλος Ακινησίας εξετάζεται να κυμαίνεται από 20 ευρώ, χωρίς να έχει οριστεί η υψηλότερη τιμή χρέωσης. Αν πολλαπλασιάσει κανείς τα 20 ευρώ με τις 600.000 κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας τότε θα δει πως τα έσοδα ανέρχονται σε 12 εκατομμύρια ευρώ! Αν βέβαια οι χρεώσεις για το Τέλος Ακινησίας αυξάνονται ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα, τότε υπολογίζεται πως το Τέλος Ακινησίας θα ανέλθει κατά μέσο όρο στα 30 ευρώ, οπότε τα έσοδα θα είναι 18 εκατ. ευρώ. Εξαιτίας όμως της επερχόμενης φοροεπιδρομής, το οικονομικό επιτελείο εξετάζει και ένα άλλο ενδεχόμενο για το Τέλος Ακινησίας το οποίο θα συνδέεται με το Περιουσιολόγιο. Τα αυτοκίνητα που θα καταγραφούν στο Περιουσιολόγιο, είτε έχουν πινακίδες είτε δεν έχουν, θα αποτελούν πάγια περιουσιακά στοιχεία και θα φορολογούνται κανονικά, όπως τα οικόπεδα.. Αυτό που πλέον αναμένουν οι πολίτες είναι το κράτος να εισέρχεται στα σπίτια, να καταγράφει τα πάντα και στη συνέχεια να φορολογεί ανάλογα με το πόσες τηλεοράσεις υπάρχουν στο σπίτι, πόσα κουστούμια και φορέματα, πόσες κατσαρόλες και πιάτα, πόσα κλιματιστικά, πόσα βιβλία, tablet, υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, σεντόνια, χαλιά κλπ…
http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2015/10/600000_16.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου