Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

ΚΟΡΙΝΘΟΣ πριν 2353 έτη… ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ , Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΟΡΚΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΥΣ !

2221831_orig
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και ο Φίλιππος Κόρινθος 546 έτη από πρώτης ανανέωσης Ολυμπικών Αγώνων ή 2353 έτη πριν…
[ Όρκος . Ορκίζομαι στον Δία , τη Γαία , τον Ήλιο , τον Ποσειδώνα και όλους τους θεούς και τους θεούς . Θα μείνω πιστός στην κοινή ειρήνη και ότι δε θα σπάσω τη συμφωνία με τον Φίλιππο , ότι δε θα πάρω τα όπλα σε ξηρά και θάλασσα , για να βλάψω κάποιον από εκείνους που συμμετέχουν στους όρκους . Ούτε θα πάρω οποιαδήποτε πόλη ή φρούριο , ή λιμάνι με δόλο ή τέχνασμα , με πολεμική πρόθεση ενάντια στους συμμέτοχους της ειρήνης . Ούτε θα καταλύσω τη βασιλεία του Φιλίππου και των εκγόνων του , ούτε το σύνταγμα κάθε πολιτείας , εφ” όσον ορκίστηκαν τους όρκους της ειρήνης . Ούτε θα πράξω κάτι αντίθετο σε αυτές τις συμφωνίες ούτε θα επιτρέψω να το πράξει κάποιος άλλος . Αλλά αν κάποιος παραβεί την ειρήνη , θα βοηθήσω αν κληθώ , και θα πολεμήσω τους παραβάτες της κοινής ειρήνης , όπως αποφασίστηκε ( από το συνέδριο ) και αν κληθώ από τον ηγεμόνα και δε θα εγκαταλείψω ——–
των Θεσσαλών — των Ελειμιωτών — των Σαμοθράκων και των Θασίων — των Αμβρακιωτών — από τη Θράκη και — των Φωκέων , Λοκρών Οιτέων και Μαλιέων και Αινιάνων — και Αγραίων και Δολόπων — Περραιβών —Ζακύνθου και Κεφαληνίας … ] (αποσπασματική επιγραφή που βρέθηκε στην Αθήνα)
God_Trumps
Ο Φίλιππος κάλεσε όλα τα Κράτη της Ηπειρωτικής Ελλάδος στην Κόρινθο . Ο νέος συμμαχικός οργανισμός ονομάστηκε «οι Έλληνες» ( όχι το κοινόν των «Ελλήνων και των Μακεδόνων» ) και καταχρηστικά λέγεται «κοινόν της Κορίνθου»*.
Τα όργανα της διοικήσεως ήταν
  1. Ένα σώμα που συγκροτούσαν οι αντιπρόσωποι των κρατών μελών του .
  2. Το προεδρείο του ίδιου σώματος .
  3. Ο Ηγεμών . Εξελέγη σε ελεύθερη εκλογή ο Φίλιππος .
Οπως ανακοίνωσε η Α. Κοτταρίδη ,
«ο Ηγεμόνας , αρχηγός και υπερασπιστής του λαού του , εγγυητής του νόμου και της τάξης , φορέας της θεϊκής ευλογίας , πέρα και πάνω από τους υπηκόους του , ήταν γι’ αυτούς η απτή δήλωση της ισχύος και της σταθερότητας του κράτους . Ένα πρόσωπο-σύμβολο , που έχανε την ιδιωτικότητά του» . Για να διαδηλώσει την ιδέα της πεφωτισμένης εξουσίας του ο Φίλιππος χρειαζόταν ένα ανάκτορο που να συνδυάζει τη λειτουργία της πολιτικής αγοράς και της ιερής ακρόπολης μιας δημοκρατικής πολιτείας και έτσι γεννήθηκε η ιδέα του ανακτόρου των Αιγών , «…που θα γίνει το αρχέτυπο των “βασιλείων” της ελληνιστικής Οικουμένης , με σημερινούς όρους ένα κτίριο όπου συγκεράζονται οι λειτουργίες της Βουλής , του Αρείου Πάγου , του Πενταγώνου και , βέβαια , του μεγάρου Μαξίμου…» .
mouse
Το ανάκτορο του Φιλίππου Β’ , συνολικού εμβαδού 12.500 τ.μ. , τρεις φορές σαν τον Παρθενώνα , με ψηφιδωτά δάπεδα εμβαδού 1.500 τ.μ. , δεν φιλοξενούσε καμία προσωπική και οικογενειακή δραστηριότητα του βασιλιά των Μακεδόνων . «Ηταν η έδρα της πολιτικής , θρησκευτικής , νομοθετικής , δικαστικής και πνευματικής εξουσίας , ένα κτίριο με προφανώς δημόσιο χαρακτήρα , που ουσιαστικά βρίσκεται πέρα και πάνω από τον χαρακτηρισμό “οίκος” »

* Οι ξένοι εσφαλμένα αναφέρουν το κοινόν των Ελλήνων ως Κορινθιακή Συμμαχία ( League of Corinth , Ligue de Corinthe , Korinthischer Bund ) . Μετά τον Φίλιππο Β΄ το «καταστατικό» του Κοινού Συνεδρίου των Ελλήνων ανανεώθηκε 4 φορές , από τον Αλέξανδρο , από τον Αντίγονο και τον Δημήτριο , από τον Αντίγονο Δώσονα και από το Φίλιππο Ε΄ αντίστοιχα.

Από την επιγραφή της Επιδαύρου προκύπτει ότι κυρίαρχο σώμα ήταν το Συνέδριο των αντιπροσώπων των κρατών μελών του Κοινού . Το Συνέδριο επόπτευε την τήρηση των συμφωνημένων και επέλυε τις διαφορές , όπως φαίνεται και με προειδοποίηση προς τους Χίους ότι «υπόκεινται στην κρίση των Ελλήνων» και ότι «θα κριθούν από το συνέδριο των Ελλήνων» ( από επιγραφή της Χίου στην οποία βρέθηκε επιστολή του Αλεξάνδρου )

Εάν σήμερα μακρολογούν και ξεπουλούν πατρίδα κάποιοι , δεν είναι σωστό να παραβλέπουμε ότι ήδη από τον 4ο π.Χ. αιώνα υπήρχαν Κοινά , όπου τα επιμέρους κράτη-μέλη είχαν παραιτηθεί από την ανεξαρτησία τους στην εξωτερική πολιτική , ενώ η ιδέα της ένωσης όλων των ελληνικών κρατών και Κοινών είχε διατυπωθεί πριν ένα περίπου αιώνα από τους ρήτορες , Γοργία και Ισοκράτη. Ο Ισοκράτης στον «Πανηγυρικό» του συμβούλευε τους Έλληνες να ομονοήσουν και να πολεμήσουν τους βαρβάρους , στον «προς Φίλιππο» λόγο του προέτρεπε το Μακεδόνα βασιλιά , να ηγηθεί των Ελλήνων κατά των βαρβάρων και ο Γοργίας στον «Ολυμπικό» του λόγο προέτρεπε τους Έλληνες να ομονοήσουν και να πολεμήσουν κατά των βαρβάρων .

Πηγή1
Πηγή 2 Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Εκδοτική Αθηνών Τ2
Πηγή 3
Σχετικό θέμα: Αρχαιολογικός Χώρος των Αιγών (σημερινή ονομασία Βεργίνα) ΟΥΝΕΣΚΟ Μνημείο ΠΠΚ
· Ήρθε στο φως αρχαίο τείχος της Βεργίνας 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters