Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

ΠΟΙΟΥΣ ΦΟΒΙΖΕΙ Η ΘΗΒΑ, Ο ΤΑΦΟΣ ΤΗΣ ΑΛΚΜΗΝΗΣ, Η ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΗΣΙΟΔΟΣ;


(…Ο σίοδος, λέγει ο κ. Γονιδέλλης, είναι επίκαιρος σήμερα, διότι προτρέπει τους ανθρώπους στη Δικαιοσύνη καὶ ργα­σία, ὥστε νὰ μπορέσουμε νὰβγοῦμε ἀπ᾿ τὰ σημερινά ἀδιέξοδα καὶ νὰ βροῦμε τὴν Ἀρετὴ καὶ Εὐτυχία. Η παρούσα κρίση δν εναι οκονομική, εναι καθαρ πνευματική και ηθική. Γι᾿ αὐτὸ μᾶς βομβαρδίζουν καθημερινὰ με ψεύδη καὶκάνουν τὰ πάντα γιὰ νὰ πιστέψουμε πὼς ὅλα ἐξαρτῶνται ἀπὸ τὰ νομί-σματα[Δηλαδὴ ἀπὸ αὐτὰ ποὺ νομίζουμε πὼς ἔχουν κάποια ἀξία]. Σᾶς διαβεβαιώνω, τόσο ἀπ᾿ τὴν πλευρὰ τοῦ μελετη­τῆ τοῦ ἔργου τοῦ Ἡσιόδου, ὅσο καὶ ἀπ᾿ τὴν πλευρὰ τοῦ πρώην Διευθυ­ντοῦ Τραπέζης ότι τὸ πρόβλημά μας δὲν εἶναι οἰκονομικό, αλλά ηθικό…)
ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΘΗΒΑΣ 
Ανδρέας Τουρναβίτης Δείτε Θηβαίοι τι έχουμε στην πόλη μας και δεν αντιδρούμε! Ένα από τα σημαντικότερα μνημεία στην Ελλάδα ίσως και σημαντικότερο από τον Παρθενώνα! Χρονολογείται το 2.500+ Π.Χ. και το αφήνουμε θαμμένο επειδή κάποιους τους πονάει να αποκαλυφθεί? Μερικοί το ξέρετε ήδη, μερικοί το ακούτε για νέο και λογικό γιατί στο μάθημα «Ιστορία» (ο θεός να την κάνει ιστορία) στο σχολείο δεν αναφέρει κάτι τέτοιο όπως και δεν αναφέρει πολλά ιστορικά γεγονότα σημαντικά για να τα γνωρίζουμε!

ΠΟΙΟΥΣ ΦΟΒΙΖΕΙ Η ΘΗΒΑ

Γράφει ο *Αμφικτύων
Όταν έχεις στην συντροφιά σου τον διακεκριμένο αρχαιολόγο της Μυκηναϊκής Εποχής κ. Θεόδωρο Σπυρόπουλο (γνωστό από το ανάκτορο του Μενελάου στην Πελλάνα), την φημισμένη αρχαιολόγο κ. Αννα Σουβαλτζή (γνωστή από τον βασιλικό τάφο, του Αλεξάνδρου(;) στη Σίουα), αλλά και τον σύζυγο της αρχαιολάτρη κ. Μάνο Σουβαλτζή , καθώς επίσης τον ιστορικό- ερευνητή του Ησιόδου κ. Απόστολο Γονιδέλλη, και τον μουσικοσυνθέτη κ. Αλέξανδρο Χαχάλη και άλλα αξιόλογα πρόσωπα της εκδρομής του Βιβλιοπωλείου ΑΙΓΗΙΣ, είναι πραγματική απόλαυση η επίσκεψη στις πανάρχαιες Θήβες , στην Ασκρη πατρίδα του Ησιόδου και στην Κοιλάδα των Μουσών. [Θα την χαρακτηρίσω καταβύθιση στον αρχαϊκό χώρο-χρόνο και νοερή μεταφορά από την σημερινή Διαστημική Εποχή, (της Σιλικόνης και του Γονιδιώματος) στην Εποχή του Χρυσού , Αργυρού, Χάλκινου Γένους , αλλά και στο Γένος των Ηρώων και του Σιδήρου. Και μια απόδραση από την αγωνία του ΔΝΤ]
Θήβες : τον λόγο έχει ο αρχαιολόγος Σπυρόπουλος
Η Θήβα βρίσκεται στα πόδια δύο ιστορικών λόφων. Ο Παυσανίας αναφέρει ότι αρχικά η Θηβαΐδα λεγόταν Ωγυγία και οι πρώτοι κάτοικοί της ήταν οι ‘Εκτηνες, των οποίων ο βασιλιάς Ώγυγος ήταν αυτόχθων. Μετά οι Εκτηνες αφανίστηκαν από επιδημία και ήρθαν και κατοίκησαν εκεί οι βοιωτικές φυλές , Υαντες και ‘Αονες, οι οποίες ανεκήρυξαν μετά βασιλιά τον Κάδμο εκ Φοινίκης , Έλληνα της διασποράς. Οι Θήβες έχουν μεγάλη ιστορική και μυθολογική σημασία. Από τους πιο σημαντικούς Θηβαίους ήταν ο Επαμεινώνδας, μεγάλος στρατηγός της αρχαιότητας που έκανε τις Θήβες ηγεμονεύουσα της Ελλάδας, και ο Πελοπίδας, ο αρχηγός του διάσημου Ιερού Λόχου. [Η ακρόπολη των Θηβών ονομαζόταν "Καδμεία", υποδηλώνοντας έτσι τον ιδρυτή της. Το όνομα Θῆβαι οφείλεται στις περίφημες 14 πύλες της, που συνδέονται στενά με τον μύθο της Νιόβης.] Η ξενάγηση μας συνεχίζεται στον τάφο του Οιδίποδα, της Αντιγόνης , Ισμήνης και άλλων ιστορικών προσώπων της τραγικής δυναστείας τωνΛαβδακιδών. Ο τάφος είναι λαξευτός μέσα στην παρειά του βράχου. Οταν τον ανακαλύψε είχε βραχογραφίες που αφηρέθησαν καθώς και ολίγα αρχαιολογικά ευρήματα. Εκεί πράγματι ντραπήκαμε για το κατάντημα του μνημείου. Γιατί άραγε ένα τόσο σπουδαίο μνημείο είναι παραδομένο στην εγκατάλειψη; Γιατί έχει περίφραξη από πεσμένο κοτετσόσυρμα ; Γιατί οι λόφοι είναι γεμάτοι σκουπίδια εντός και εκτός των μνημείων ; Γιατί το ΥΠΠΟ και η Αρχαιολογική Υπηρεσία ανέχονται αυτή την κατάσταση; Γιατί ο Δήμος Θηβαίων ολιγορεί !
Κάτι κρύβει η πυραμίδα των Θηβών
Μετά μας ξενάγησε στο έτερο λόφο του «Αμφείου», ο οποίος δεν είναι λόφος αλλά βαθμιδωτή πυραμίδα. «Κάτι τους φοβίζει και απαγορεύουν την είσοδο στο εσωτερικό του λόφου του «Αμφείου» δηλώνει ο αρχαιολόγος κ. Θ. Σπυρόπουλος. Στην κορυφή της πυραμίδος βρήκε ταφικό μνημείο , το οποίον κατά τον Παυσανία είναι κοινός τάφος για τους Θηβαίους Διόσκουρους Ζήθο και Αμφίωνα . Ο Θ. Σπυρόπουλος πρώτος ανακάλυψε την βαθμιδωτή πυραμίδα, την οποία ως τότε θεωρούσαν λόφο. Όμως κάποια συνωμοτική εξουσία διαφεντεύει αυτόν τον άμοιρο τόπο. Πριν ολοκληρώσει το ερευνητικό του έργο, στο εσωτερικό της πυραμίδος και εξηγήσει τα μυστήρια της , μετατέθηκε ξαφνικά από την Θήβα. Εκτοτε επισκέπτεται το χώρο και ανιχνεύει με τον νοητικό του εντοπιστή τους κρυμμένους θησαυρούς και τα οστά των ένδοξων προγόνων μας αγωνιζόμενος διαρκώς για την ανάδειξη της ένδοξης αυτής πόλεως . Ζήτησαν να κάνουν έρευνες με ειδικά μηχανήματα που μπορούν να προσδιορίσουν σε μεγάλο βάθος τι υπάρχει στα σπλάχνα της πυραμίδος, αλλά πάντα στερεοτύπως το ΥΠΠΟ προβάλλει άρνηση. Δεν είναι και τόσο αφελείς οι αρμόδιοι του ΥΠΠΟ να επιτρέψουν να βγει η Αλήθεια από την πυραμίδα . Διότι αν βγει θα μεταθέσει την ιστορία ίσως και πριν από το 2800 π.χ, που ήδη έχει προσδιορισθεί για την δυναστεία του Κάδμου και των Μινύων. Γιατί ; Για δύο λόγους: α/ Η πυραμίδα των Θηβών είναι αρχαιοτέρα των Αιγυπτιακών β/ Θα αμφισβητούσε την απάτη περί των Ινδοευρωπαίωνγ/ Τίποτα δεν πρέπει να είναι αρχαιότερο από την δημιουργία του κόσμου(Κατά την Βίβλο ανάγεται περίπου στο 4. 100 π.χ)
Όχι κύριοι, λέγει ο κ Σπυρόπουλος, θα αναστραφεί αυτή η πορεία είτε το θέλετε είτε όχι. Θα καταλάβετε ότι στην Ελλάδα από το 2.500 π.χ μέχρι το 1750 π.χ υπάρχει μια τεράστια πολιτισμική ανάπτυξη που δεν ξανάγινε ποτέ. Όλη η Μεσογειακή ζώνη έχει επηρεαστεί από τον ελληνικό πολιτισμό. Και η ίδια η Αίγυπτος στην υιοθέτηση του πυραμιδικού σχήματος ακολουθεί την Ελλάδα. Από εδώ ξεκίνησε το τραίνο του πολιτισμού, δια θαλάσσης και στεριάς, ακτινωτά».
Το Πολιτιστικό ΔΝΤ καταδυναστεύει επί αιώνες την Ελλάδα
«Το πυραμιδικό σχήμα» εξηγεί ο κ. Σπυρόπουλος «απαντάται σε όλους τους πολιτισμούς (Κεντρική Αμερική – Ευρώπη – Ινδία – Αίγυπτο), αλλά η επικρατούσα θεωρία πως το συγκεκριμένο σχήμα βρέθηκε και υιοθετήθηκε στην Αίγυπτο τίθεται υπό αμφισβήτηση μετά την ανακάλυψη του εκπληκτικού μνημείου στη Θήβα, το οποίο η Ελληνική πολιτεία συνεχίζει να αγνοεί και κάθε προσπάθεια για την ανάδειξή του προσκρούει στην ειρωνεία, δοκησισοφία και το κατεστημένο, το οποίο τελεί με την εντύπωση της αλάθητης γνώσης, την οποία θα αποκαλούσα δογματική ή πεπλανημένη».Να σημειώσουμε πως αυτός είχε καταθέσει την θεωρία του για την βαθμιδωτή πυραμίδα του Αμφείου στην Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας και ομόφωνα έγινε υφηγητής! Και θα συνέχιζε την έρευνα, αλλά η ξαφνική του «μετάθεση» άλλαξε τα σχέδια του. Μας λέγει , τον Απρίλη του 1973, όταν κατά την κάθοδό στην πυραμίδα με τους συνεργάτες του ανακάλυψαν το «θαύμα της κατασκευής», που ερχόμενο στην επιφάνεια «θα συγκλονίσει όχι μόνο την τοπική κοινωνία, αλλά θα ανακινήσει και θα ακυρώσει πολλές ψευδεπίγραφες θεωρίες».
Απορώ !! που κανένας δήμαρχος δεν τόλμησε ως τώρα να σκάψει μισό μέτρο , 
εργασία ενός μεροκάματου, διότι: «Η απόσταση από τον δρόμο Αγίου Αθανασίου – Λαϊου, μέχρι το εσωτερικό της πυραμίδας είναι περίπου 50 εκατοστά και το μόνο που χρειάζεται είναι τολμηρή απόφαση, για την οποία διερωτώμαι ποιος δεν έχει το θάρρος να πάρει, ώστε να μπούμε μέσα και να διαπιστώσουμε πως εκεί υπάρχει το μεγαλύτερο, λαμπρότερο και τεχνικότερο μνημείο του προϊστορικού μας πολιτισμού» Κατόπιν τούτου κι’ εγώ διερωτώμαι , «ποιος ουροβόρος Όφις απειλεί αυτόν που θα μπει στην πυραμίδα των Θηβών »; Μήπως είναι ο ίδιος φοβερός Οφις που κατατρώγει τα σπλάχνα του Ελληνισμού τότε και τώρα;
Ο κ. Σπυρόπουλος συνεχίζει : «Αισθάνομαι πικρία ! Κρίμα στη ένδοξη πόλη των Θηβών με τα σπουδαία αρχαιολογικά της μνημεία που θα μπορούσε να είναι το πολιτιστικό κέντρο της Ελλάδος και παγκόσμιος μαγνήτης αρχαιολογικού τουρισμού, να βρίσκεται στη μίζερη κατάσταση που βλέπετε» . Της αξίζει μια καλύτερη τύχη και αν η δική μου παρουσία και όλων ημών σήμερα εδώ έχει την δυνατότητα να συμβάλλει στην αφύπνιση των πολιτών ώστε να δώσουμε ξανά στη Θήβα εκείνο που τις αξίζει, θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Ας ελπίσουμε ότι το μήνυμα θα φθάσει σε ευαίσθητα ώττα για :
1/ Έναρξη νέας αρχαιολογικής έρευνας της πυραμίδας.
2/ Καθαριότητα των χώρων , περιποίηση και προβολή των μνημείων
3/ Ανάδειξη των Θηβών σε παγκόσμιο πολιτιστικό κέντρο.
Η ομάδα «Φίλων της Θήβας» στηρίζουμε την προσπάθεια αυτή. Ο Δήμος και η τοπική κοινωνία θέλουν;
Επίσκεψη στην Κοιλάδα των Μουσών και στην Ασκρη
Όπως έχω ξαναγράψει η κοιλάδα του πανέμορφου Ελικώνα είναι ένας ενεργειακός τόπος που σε μεταφέρει σε άλλες διαστάσεις (προϊστορικές, ηθικές, πνευματικές, θρησκευτικές και χωρο-χρονικές). Εκεί μας μίλησε ο ιστορικός κ. Απόστολος Γονιδέλλης , ο οποίος μεταξύ άλλων είπε και τα εξής: «Εδώ εκτός από τόπος λατρείας είναι και τόπος πολιτισμού διότι οι «9» Μούσες, κόρες του Διός, διέδωσαν στους ανθρώπους το πνεύμα και τον πολιτισμό . Εδώ έζησε και ο μεγάλος μύστης της Ελληνικής Θεογονίας Ησίοδος.[ Κατὰ τὸν Ἡρόδοτοἦταν σύγχρονος τοῦ Ὁμήρου καὶ έζησαν καὶ οἱ δύο γύρω στὰ 850 π. Χ. Πολλοὶ θεωροῦσαν τὸνἩσίο­δο προ­γενέστερο τοῦ Ὁμήρου καὶ μάλιστα ὅτι ἔζησε τὸ 936. Ἔλε­γαν ἀκόμη ὅτι ἔζη­σε ὅταν στὴν Ἀθήνα βασίλευε ὁ Ἄρχιππος τὸ 1029-994 π.Χ. Ἡ ἄποψις ὅτι ἔζησε πολὺ πρὶν ἀπὸ τὸν 8οαἰῶνα π.Χ. ἐπιβε­βαι­ώνεται καὶ ἀπὸ ἕνα ἀπόσπασμα τοῦ Πλίνιου ὁ ὁποῖος λέει τὰ ἑξῆς: «Ὁ Ἡσίο­δος σε αστρονομική του οδηγία εἶπε ὅτι ἡ πρωϊ­νὴ  δύσις τῶν Πλειάδων συμβαίνει κατὰ τὴν ἡμέρα τῆς φθινοπω­ρινῆς ἰση­μερίας (21 Σεπτ). Ὁ  Θαλῆς ὅμως τὴν τοποθετεῖ τὴν 25η ἡμέρα μετὰ τὴν φθινοπωρινὴ ἰσημερία (16 Οκτ.)». Ὑπάρχει δηλαδὴ διαφο­ρὰ 25 ἡμε­ρῶν στὶςἀναφορὲς τοῦ Ἡσιό­δου καὶ Θαλῆ, που ὀφείλεται στὴν διαφορετικὴ χρονικὴ περίοδο ποὺ ἔζησαν λόγω της μετατόπισης τῶν Πλειάδων πάνω στὴν οὐράνια σφαίρα.]
σίοδος : Μέγας Διδάσκαλος της Οικουμένης
Ο σίοδος, λέγει ο κ. Γονιδέλλης, είναι επίκαιρος σήμερα, διότι προτρέπει τους ανθρώπους στη Δικαιοσύνη καὶ ργα­σία, ὥστε νὰ μπορέσουμε νὰβγοῦμε ἀπ᾿ τὰ σημερινά ἀδιέξοδα καὶ νὰ βροῦμε τὴν Ἀρετὴ καὶ Εὐτυχία. Η παρούσα κρίση δν εναι οκονομική, εναι καθαρ πνευματική και ηθική. Γι᾿ αὐτὸ μᾶς βομβαρδίζουν καθημερινὰ με ψεύδη καὶκάνουν τὰ πάντα γιὰ νὰ πιστέψουμε πὼς ὅλα ἐξαρτῶνται ἀπὸ τὰ νομί-σματα[Δηλαδὴ ἀπὸ αὐτὰ ποὺ νομίζουμε πὼς ἔχουν κάποια ἀξία]. Σᾶς διαβεβαιώνω, τόσο ἀπ᾿ τὴν πλευρὰ τοῦ μελετη­τῆ τοῦ ἔργου τοῦ Ἡσιόδου, ὅσο καὶ ἀπ᾿ τὴν πλευρὰ τοῦ πρώην Διευθυ­ντοῦ Τραπέζης ότι τὸ πρόβλημά μας δὲν εἶναι οἰκονομικό, αλλά ηθικό . Ἡ λύση εἶναι ἁπλή· μόνο ποὺ τὸ ἁπλὸ ἔχει ἐκλείψει ἀπ᾿ τὴν ζωή μας καὶ ἔχει ἀντικατασταθεῖ ἀπ᾿ τὸ ἁπλοϊκό. Οὐσιαστικὰ χρειαζόμαστε ἕνα πρᾶγμα μόνο, αύξηση τηςΣυνειδητότητας. Θὰ σᾶς τὸ δώσω σὲ μία τριαδικὴ μορφή, διότι ἡ τριάδα γίνεται εὐκολώτερα κατανοητὴ ἀπ᾿ τὴν μονάδα:
1. Πρέπει νὰ ἱεραρχήσουμε τὶς ἀνάγκες μας καὶ νὰ συνειδητοποιήσουμε ὅτι οἱ περισσότερες ἀπ᾿αὐτὲς δὲν εἶναι καθόλου ἀναγκαῖες. Εναι νομί-σματα.
2. Πρέπει νὰ κατανοήσουμε καὶ νὰ πεισθοῦμε πὼς εἶναι ἀναγκαῖο, γιὰ τὴν ἰσορροπία τοῦ οἰκοσυστήματος, νὰ παράγουμε τουλάχιστον ὅσα χρειαζόμαστε καὶ χρησιμοποιοῦμε. Δηλαδὴ μόνον χρήματα (=χρεώδη αγαθά).
3. Πρέπει ν μν σπαταλμε τίποτα, οὔτε ἀκόμη καὶ τὸν ἀέρα ποὺ ἀναπνέουμε. Διότι ζοῦμε σὲ ἕνα κλειστὸ σύστημα, ἐντὸς τῆς Γαίας ποὺ βρισκόμαστε καὶ ἡ σπατάλη εἶναι ἀσέβεια τόσο πρὸς τὸν συνάνθρωπό μας ποὺ τοῦ στεροῦμε κάτι, ὅσο καὶ πρὸς τὴν ἴδια τὴν μητέρα μας Γαῖα,ἀφοῦ δὲν ὑπακοῦμε στοὺς νόμους της.
Καταγωγ του σιόδου.
Ὁ ἴδιος ὁ ποιητὴς μᾶς δηλώνει τὸ ὄνομά του καὶ τὸν τόπο καταγω­γῆς του. Κατάγεται λοιπόν ἀπὸ τὴν Αἰολικὴ Κύμη καὶ βρέθηκε ὡς οἰκονομικὸς μετανάστης, γιὰ νὰ χρησιμοποιήσουμε ἐπίκαιρους ὅρους, στὴν σκρη τῆς Βοιωτίας. [Κατά την Ελληνική Προϊστορία η Ἄσκρη ἦταν μία ὡραιοτάτη γυναίκα ἀπὸ τὴν Βοιωτία, μὲ τὴν ὁποία ὁ Ποσειδῶν γέννησε τὸν Ὄϊκλο, κι αὐτὸς ἔκτισε εἰς μνήμην τῆς μητέρας του τὴν ὁμώνυμη πόλι καὶ καθιέρωσε τὴν λατρεία τῶν Μουσῶν στὶς ὁποῖες ἀφιέρωσε τὸν Ἑλικώνα. Ὅταν ἐγκαταστάθηκε ἐδῶ ἡ οἰκογένεια τοῦ Ἡσιόδου, ἡ πόλις ἦταν φτωχὴ  καὶ οἱ συνθῆκες διαβιώσεως δύσκολες. Κατὰ τὸν Ἡσύχιο, Ἄσκρη σημαίνει «ἄκαρπη δρῦ».] Οἱ πανάρχαιες καὶ προ­κα­τακλυ­σμι­αῖες παραδόσεις ποὺ ὑπῆρχαν στὴν περιοχή, φυλαγμένες στὰ ἄδυ­τα τῶν ἱερῶν τοῦἙλικώνα, ἀπο­δεικνύουν ὅτι αὐτὸ ἦταν τὸ καταλληλώτερο μέρος στὸ ὁποῖο ἔπρεπε νὰ ἀνδρωθῆ ὁ μικρὸς Ἡσίο­δος, γιὰ νὰ μπορέση νὰ γίνη ὁ κατάλληλος ὑποδοχέας τῆς θείας ἐμ­πνεύ­σεως τῶν Μου­σῶν. Αυτές του ἐνέ­­πνευ­σαν ἕνα τραγούδι ποὺ δὲν ἦταν ἄλλο ἀπ᾿ τὴν «Θεογονία», καὶ μὲ τὴν ὁποία πῆρε ἐντολὴ νὰ ὑμνήση ὅσα ἔχουν γίνει καὶ ὅσα θὰ γίνουν, «νέ­πνευσαν δ  μ᾿ οιδν θέσπιν,να κλείοιμι τ  τ’ σσόμενα πρ  τ’ ό­ντα» Είναι δε τόσο επίκαιρος διότι αυτός προφητεύει και τι θα γίνει σήμερον, εξ αιτίας της ύβρεως των σύγχρονων ανθρώπων.
Απάντηση στους Αρνητές του Ελληνικού Έθνους
 σίοδος εναι  πρ­τος πο χρησιμοποιεῖ τν λέξι  Πανέλληνες, την οποία αμφισβητούν οι σύγχρονοι ελληνόφωνοι ανθέλληνες. Την ξενάγηση στην μαγευτική κοιλάδα των Μουσών μας έκανε ο στρατηγός και συγγραφέας κ. Γιάννης Πέππας ( βιβλία του: «3.650 χρόνια στην Κοιλάδα των Μουσών» και «Άσκρη Πολυστάφυλος»). Μας έδειξε το αρχαίο θέατρο , το ναό της Ηρας, τον Ελικώνα όπου ο βωμός του Διός και τα γύρω υψώματα και μνημεία της περιοχής. Η Ασκρη, όπως μας είπε , είναι και πατρίδα του περίφημου μηχανικού Κτησιβίου , δασκάλου του μεγαλύτερου τεχνολόγου του κόσμου , Ήρωνος του Αλεξανδρέως (3ος ή 2ος αι. π.Χ). Τέλος ο μουσικοσυνθέτης κ. Αλέξανδρος Χαχάλης απήγγειλε στο αρχαίο θέατρο ποίημα στην αρχαιοελληνική αφιερωμένο στον Ησίοδο και στις «9» Μούσες. [Η μυσταγωγία έκλεισε με γεύμα σε ταβέρνα της Άσκρης με γνήσια κρέατα και ωραία πατροπαράδοτα κρασιά της Κοιλάδος των Μουσών . Στην συντροφιά ήτο και ο ασκραίος ναύαρχος κ. Χρήστος Λυμπέρης, ο οποίος μαζί με τον στρατηγό κ. Πέππα, τους υπευθύνους του περιοδικού «Άσκρα» και τους κατοίκους της περιοχής αγωνίζονται για τον ίδιο σκοπό .] Εκείνο που εντυπωσιάζει και ξαφνιάζει είναι ότι – εκτός από μια Γαλλική αρχαιολογική ανασκαφή στα τέλη του 19 ου αιώνος- καμιά ανασκαφή δεν έγινε στο χώρο. Γιατί άραγε; Ποιόν φοβίζει η Κοιλάδα των Μουσών; Ποια φαντάσματα φοβούνται μήπως βγουν από το χώρο; . Επομένως αξίζει να αναδείξουμε παγκοσμίως την Άσκρη , την Κοιλάδα των Μουσών και το πνευματικό έργο του Ησιόδου και του Κτησιβίου , όσα έχουν απομείνει από το πέρασμα του χρόνου και την καταστροφική μανία της ξένης δογματικής θρησκείας που μας επικάθησε επί 17 αιώνες.
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης
μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
……………………………………………………..

Ο τάφος της Αλκμήνης,η ανασκαφή και τα…γράμματα λυγρά

τάφος Αλκμήνης(ανασκαφή)
Η Αλκμήνη,η μητέρα του Αλκείδη(Ηρακλή). ήταν κόρη του Ηλεκτρύωνος,βασιλιά των Μυκηνών.Τα ευρήματα στον τάφο επιβεβαιώνουν τα κατά τους «άλλους»…»παραμύθια»,για τους Θεούς(Αθάνατους) και Θνητούς ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ των Ελλήνων.Πως ξεφεύγει της προσοχής ο «αφανισμός» του σώματος της Αλκμήνης;Αλλά αυτό που δεν πρέπει να μας αφήνει αδιάφορους είναι η αποδεικτική δύναμη του χάλκινου πίνακα με τα…γράμματα λυγρά!»Βαρβαρικός» χαρακτήρ…αναφέρεται ακόμα και από τον Πλούταρχο…!Και δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι η ανασκαφή έγινε πεντακόσια περίπου χρόνια πριν τον Πλούταρχο!Όπως δεν πρέπει μας διαφεύγει το γεγονός της ανακάλυψης ως σύνολο,αλλά και οι αμφορείς με το…απολιθωμένο χώμα!Κάποιος αρχαιολόγος της εποχής μας μπορεί να μας απαντήσει σε πόσα χρόνια γίνεται απολίθωμα το περιεχόμενο ενός αμφορέα;
Εκεί,λοιπόν,»έκειτο» πίναξ…»έμπροσθεν»…!,με γράμματα «βαρβαρικά»!!!
Δείτε τα υπόλοιπα…
τάφος Αλκμήνης 2

 http://narthix.pblogs.gr/2011/04/890321.html
http://alfeiospotamos.gr/?p=7811

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters