Πλάτων Πισατίδης | 12/10/2012 0:38
Ευχαρούμε την Paraskevi,που μας έδωσε την διεύθυνση για το X-37B,σχολιάζοντας την ανάρτηση...ΓΙΑ ΤΟ "ΕΞΩΓΗΪΝΟ" ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΜΕ ΤΑ 600 ΔΙΣ...ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ!
Είναι
ευχάριστο που υπάρχουν άνθρωποι και δη Έλληνες με θετική
σκέψη...Σκεπτόμενοι και ελεύθεροι που δεν ακολουθούν τον όχλο...Που δεν
κοιτούν απλά τα κινούμενα σχέδια στον τοίχο,αλλά βλέπουν πίσω τους,ποιός
κάνει τα σχέδια να...κινούνται...
Διαβάστε,λοιπόν,με τι κινείται το όχημα και μετά παρακολουθείστε τα βίντεο...
The X-37B is
a prototype of a reusable unmanned satellite. The first prototype is
for atmospheric testing, while the second has a strengthened structure
to support an unshrouded launch, which was originally planned to be
launched in the Shuttle payload bay, the transferred after the Columbia accident to a Delta-7920 launch
vehicle. Due to problems with the aerodynamics of an unshrouded launch,
the first space test was be launched shrouded on a Atlas-5(501) or on aDelta-4M+(5,2) in
2006. Multiple flights with mission durations up to 21 days are
planned. NASA asked Boeing to design the X-37 orbital vehicle for a
270-day stay on orbit.
The original X-37 was to feature an AR-2/3 engine for maneuvering and deorbiting, which uses Hydrogen Peroxide and JP-8 as oxidizer and fuel. Later the propulsion system has been changed to a hypergolic nitrogen tetroxide / hydrazine version with a robust propellant load for maneuvering in space and for the deorbit burn.
The X-37's shape is a 120 percent scale derivative of the Air Force's X-40A, also designed and built by Boeing, which was released from a helicopter and glide-tested in 1998. The X-40A, which lacks the X-37's advanced thermal protection materials, rocket engine, experiment bay and other spacecraft systems, was released from a U.S. Army Chinook helicopter in a series of free flight tests in 2001 to reduce technical risk before flight testing the X-37.
NASA has directed Boeing to throttle back on development of the orbital variant of the X-37 prototype space plane until more money is found for the program, an action likely to delay a re-entry and landing demonstration that was planned for 2006.
Following transfer from NASA to DARPA in October 2004, the X-37 technology demonstrator, the Approach and Landing Test Vehicle, recently completed a series of captive carry and free flight tests from the White Knight aircraft, which was also used to launch the SpaceShipOne. The ALTV validated the X-37 program flight dynamics and extended the flight envelope beyond the earlier low speed/low altitude tests conducted by NASA. The ALTV, in its current configuration, is not capable of space flight.
The OTV program will focus on risk reduction, experimentation, and operational concept development for reusable space vehicle technologies, in support of long term developmental space objectives. The first orbital test flight of the OTV was planned for FY08, with a launch from Cape Canaveral Air Force Station on an Atlas-5(501) launch vehicle. Key objectives of the first flight include demonstration and validation of guidance, navigation and control systems to include fault tolerant, autonomous reentry and landing as well as lightweight high temperature structures and landing gear. Vandenberg Air Force Base will conduct reentry and recovery activities. The first launch did finally take place in 2010.
The first vehicle, X-37B OTV-1 was launched on April 22, 2010 from Cape Canaveral. Although orbital data was classified, the OTV-1 was found in an 401 km Χ 422 km, 40° orbit by amateur observations. The Centaur upper stage was reportedly disposed off in an escape trajectory to solar orbit. The X-37B OTV-1 conducted several orbit changes during its mission. It landed successfully on December 3, 2010 after 225 days in space. The vehicle will be refurbished for a second flight.
The first flight of the second vehicle, X-37B OTV-2, began in March 2011. This time it stayed 469 days in space, more than doubling the endurance of the first mission.
A second flight of the first vehicle, X-37B OTV-3, is planned for 2012.
Και με μετάφραση διαδικτύου...
Το Χ-37Β είναι ένα πρωτότυπο ενός μη επανδρωμένου επαναχρησιμοποιήσιμο δορυφόρο. Το πρώτο πρωτότυπο είναι για την ατμοσφαιρική δοκιμή, ενώ η δεύτερη έχει μια ενισχυμένη δομή για να υποστηρίξει μια unshrouded έναρξη, η οποία είχε αρχικά προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις Μεταφορά κόλπο φορτίου, η μεταφορά μετά το ατύχημα Columbia σε Delta-7920 οχήματος εκτόξευσης. Λόγω των προβλημάτων με την αεροδυναμική του unshrouded εκτόξευσης, η πρώτη δοκιμή χώρος ήταν να ξεκινήσει τυλιγμένη σε Atlas-5 (501) ή σε Delta-4Μ + (5,2) το 2006. Πολλαπλές πτήσεις με αποστολή διάρκειες μέχρι 21 ημέρες έχουν προγραμματιστεί. NASA ζήτησε από την Boeing για το σχεδιασμό του X-37 τροχιακό όχημα για διαμονή 270-ημέρα κατά την τροχιά.
Το αρχικό Χ-37 ήταν να διαθέτουν ένα AR-2/3 του κινητήρα για ελιγμούς και deorbiting, η οποία χρησιμοποιεί υπεροξείδιο του υδρογόνου και JP-8 ως οξειδωτή και καυσίμου. Αργότερα, το σύστημα πρόωσης έχει αλλάξει σε ένα υπεργολικό αζώτου έκδοση τετροξειδίου / υδραζίνης με ένα ισχυρό φορτίο προωθητικό για ελιγμούς σε χώρο και για το έγκαυμα deorbit.
Το σχήμα του Χ-37 είναι ένα παράγωγο 120 τοις εκατό της κλίμακας της Πολεμικής Αεροπορίας X-40A, επίσης, σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την Boeing, η οποία κυκλοφόρησε από ένα ελικόπτερο και κατολίσθησης δοκιμαστεί το 1998. Το Χ-40Α, το οποίο στερείται προηγμένη θερμική του X-37 της υλικά προστασίας, ρόκα μηχανή, κόλπο πείραμα και άλλα συστήματα διαστημικό σκάφος, απελευθερώθηκε από ένα ελικόπτερο του Στρατού των ΗΠΑ Chinook σε μια σειρά από δωρεάν δοκιμές πτήσης το 2001 για τη μείωση των τεχνικών κινδύνων πριν από τη δοκιμή πτήσης το X-37.
NASA έχει σκηνοθετήσει η Boeing να στραγγαλίζει πίσω στην ανάπτυξη του τροχιακού παραλλαγή του αεροπλάνου χώρου X-37 πρωτότυπο περισσότερα χρήματα μέχρι να βρεθεί για το πρόγραμμα, μια ενέργεια η οποία μπορεί να καθυστερήσει την επανείσοδο και την προσγείωση διαδήλωση που είχε προγραμματιστεί για το 2006.
Μετά τη μεταφορά από τη NASA για να DARPA τον Οκτώβριο του 2004, η Χ-37 τεχνολογία επίδειξης, το υπό δοκιμή προσέγγισης και προσγείωσης, ολοκλήρωσε πρόσφατα μια σειρά από αιχμαλωσία και μεταφορά δωρεάν δοκιμές πτήσης από το Λευκό Ιππότη αεροσκάφος, το οποίο χρησιμοποιείται επίσης για την έναρξη του SpaceShipOne . Η ALTV επικύρωσε τα Χ-37 πρόγραμμα δυναμική πτήση και να επεκταθεί το φάκελο πτήση πέρα από την προηγούμενη χαμηλή ταχύτητα / χαμηλή δοκιμές υψόμετρο διεξάγεται από τη NASA. Η ALTV, στη σημερινή του μορφή, δεν είναι σε θέση να διαστημικής πτήσης.
Το πρόγραμμα OTV θα επικεντρωθεί στην μείωση του κινδύνου, τον πειραματισμό, και την επιχειρησιακή ανάπτυξη ιδέα για επαναχρησιμοποιήσιμα τεχνολογίες διαστημικό όχημα, για την υποστήριξη των μακροπρόθεσμων αναπτυξιακών στόχων του χώρου. Η πρώτη δοκιμαστική πτήση τροχιακή του OTV είχε προγραμματιστεί για το FY08, με έναρξη από το σταθμό Ακρωτήριο Κανάβεραλ της Πολεμικής Αεροπορίας σε Atlas-5 (501) όχημα εκτόξευσης. Βασικοί στόχοι της πρώτης πτήσης περιλαμβάνουν επίδειξη και επικύρωση της καθοδήγησης, πλοήγησης και ελέγχου να περιλαμβάνει ανεκτική σε σφάλματα, αυτόνομη επανείσοδο και την προσγείωση, καθώς και ελαφρύ δομές υψηλής θερμοκρασίας και σύστημα προσγείωσης. Vandenberg Air Force Base θα διεξάγει επανεισόδου και δραστηριότητες αποκατάστασης. Η πρώτη εκτόξευση έλαβε τελικά χώρα το 2010.
Το πρώτο όχημα, X-37B OTV-1 ξεκίνησε στις 22 Απρίλη, 2010 από το Ακρωτήριο Κανάβεραλ. Παρά το γεγονός ότι τροχιακή δεδομένα ταξινομούνται, ο OTV-1 βρέθηκε σε ένα χιλιόμετρο 401 Χ 422 km, 40 ° τροχιά παρατηρήσεις από ερασιτέχνες. Ο Κένταυρος ανώτερο στάδιο αναφέρεται ότι απορρίπτονται σε μια τροχιά διαφυγής σε ηλιακή τροχιά. Το X-37B OTV-1 διεξάγονται αρκετές αλλαγές τροχιά κατά τη διάρκεια της αποστολής του. Προσγειώθηκε με επιτυχία στις 3 Δεκεμβρίου του 2010 μετά από 225 ημέρες στο διάστημα. Το όχημα θα ανακαινιστεί για μια δεύτερη πτήση.
Η πρώτη πτήση του δεύτερου οχήματος, X-37B OTV-2 , ξεκίνησε το Μάρτιο του 2011. Αυτή τη φορά έμεινε 469 ημέρες στο διάστημα, υπερδιπλασιάζοντας την αντοχή της πρώτης αποστολής.
Μια δεύτερη πτήση του πρώτου οχήματος, X-37B OTV-3 , έχει προγραμματιστεί για το 2012.
http://space.skyrocket.de/doc_sdat/x-37.htm
Διαβάστε,λοιπόν,με τι κινείται το όχημα και μετά παρακολουθείστε τα βίντεο...
X-37B
The original X-37 was to feature an AR-2/3 engine for maneuvering and deorbiting, which uses Hydrogen Peroxide and JP-8 as oxidizer and fuel. Later the propulsion system has been changed to a hypergolic nitrogen tetroxide / hydrazine version with a robust propellant load for maneuvering in space and for the deorbit burn.
The X-37's shape is a 120 percent scale derivative of the Air Force's X-40A, also designed and built by Boeing, which was released from a helicopter and glide-tested in 1998. The X-40A, which lacks the X-37's advanced thermal protection materials, rocket engine, experiment bay and other spacecraft systems, was released from a U.S. Army Chinook helicopter in a series of free flight tests in 2001 to reduce technical risk before flight testing the X-37.
NASA has directed Boeing to throttle back on development of the orbital variant of the X-37 prototype space plane until more money is found for the program, an action likely to delay a re-entry and landing demonstration that was planned for 2006.
Following transfer from NASA to DARPA in October 2004, the X-37 technology demonstrator, the Approach and Landing Test Vehicle, recently completed a series of captive carry and free flight tests from the White Knight aircraft, which was also used to launch the SpaceShipOne. The ALTV validated the X-37 program flight dynamics and extended the flight envelope beyond the earlier low speed/low altitude tests conducted by NASA. The ALTV, in its current configuration, is not capable of space flight.
The OTV program will focus on risk reduction, experimentation, and operational concept development for reusable space vehicle technologies, in support of long term developmental space objectives. The first orbital test flight of the OTV was planned for FY08, with a launch from Cape Canaveral Air Force Station on an Atlas-5(501) launch vehicle. Key objectives of the first flight include demonstration and validation of guidance, navigation and control systems to include fault tolerant, autonomous reentry and landing as well as lightweight high temperature structures and landing gear. Vandenberg Air Force Base will conduct reentry and recovery activities. The first launch did finally take place in 2010.
The first vehicle, X-37B OTV-1 was launched on April 22, 2010 from Cape Canaveral. Although orbital data was classified, the OTV-1 was found in an 401 km Χ 422 km, 40° orbit by amateur observations. The Centaur upper stage was reportedly disposed off in an escape trajectory to solar orbit. The X-37B OTV-1 conducted several orbit changes during its mission. It landed successfully on December 3, 2010 after 225 days in space. The vehicle will be refurbished for a second flight.
The first flight of the second vehicle, X-37B OTV-2, began in March 2011. This time it stayed 469 days in space, more than doubling the endurance of the first mission.
A second flight of the first vehicle, X-37B OTV-3, is planned for 2012.
Και με μετάφραση διαδικτύου...
Το Χ-37Β είναι ένα πρωτότυπο ενός μη επανδρωμένου επαναχρησιμοποιήσιμο δορυφόρο. Το πρώτο πρωτότυπο είναι για την ατμοσφαιρική δοκιμή, ενώ η δεύτερη έχει μια ενισχυμένη δομή για να υποστηρίξει μια unshrouded έναρξη, η οποία είχε αρχικά προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις Μεταφορά κόλπο φορτίου, η μεταφορά μετά το ατύχημα Columbia σε Delta-7920 οχήματος εκτόξευσης. Λόγω των προβλημάτων με την αεροδυναμική του unshrouded εκτόξευσης, η πρώτη δοκιμή χώρος ήταν να ξεκινήσει τυλιγμένη σε Atlas-5 (501) ή σε Delta-4Μ + (5,2) το 2006. Πολλαπλές πτήσεις με αποστολή διάρκειες μέχρι 21 ημέρες έχουν προγραμματιστεί. NASA ζήτησε από την Boeing για το σχεδιασμό του X-37 τροχιακό όχημα για διαμονή 270-ημέρα κατά την τροχιά.
Το αρχικό Χ-37 ήταν να διαθέτουν ένα AR-2/3 του κινητήρα για ελιγμούς και deorbiting, η οποία χρησιμοποιεί υπεροξείδιο του υδρογόνου και JP-8 ως οξειδωτή και καυσίμου. Αργότερα, το σύστημα πρόωσης έχει αλλάξει σε ένα υπεργολικό αζώτου έκδοση τετροξειδίου / υδραζίνης με ένα ισχυρό φορτίο προωθητικό για ελιγμούς σε χώρο και για το έγκαυμα deorbit.
Το σχήμα του Χ-37 είναι ένα παράγωγο 120 τοις εκατό της κλίμακας της Πολεμικής Αεροπορίας X-40A, επίσης, σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την Boeing, η οποία κυκλοφόρησε από ένα ελικόπτερο και κατολίσθησης δοκιμαστεί το 1998. Το Χ-40Α, το οποίο στερείται προηγμένη θερμική του X-37 της υλικά προστασίας, ρόκα μηχανή, κόλπο πείραμα και άλλα συστήματα διαστημικό σκάφος, απελευθερώθηκε από ένα ελικόπτερο του Στρατού των ΗΠΑ Chinook σε μια σειρά από δωρεάν δοκιμές πτήσης το 2001 για τη μείωση των τεχνικών κινδύνων πριν από τη δοκιμή πτήσης το X-37.
NASA έχει σκηνοθετήσει η Boeing να στραγγαλίζει πίσω στην ανάπτυξη του τροχιακού παραλλαγή του αεροπλάνου χώρου X-37 πρωτότυπο περισσότερα χρήματα μέχρι να βρεθεί για το πρόγραμμα, μια ενέργεια η οποία μπορεί να καθυστερήσει την επανείσοδο και την προσγείωση διαδήλωση που είχε προγραμματιστεί για το 2006.
Μετά τη μεταφορά από τη NASA για να DARPA τον Οκτώβριο του 2004, η Χ-37 τεχνολογία επίδειξης, το υπό δοκιμή προσέγγισης και προσγείωσης, ολοκλήρωσε πρόσφατα μια σειρά από αιχμαλωσία και μεταφορά δωρεάν δοκιμές πτήσης από το Λευκό Ιππότη αεροσκάφος, το οποίο χρησιμοποιείται επίσης για την έναρξη του SpaceShipOne . Η ALTV επικύρωσε τα Χ-37 πρόγραμμα δυναμική πτήση και να επεκταθεί το φάκελο πτήση πέρα από την προηγούμενη χαμηλή ταχύτητα / χαμηλή δοκιμές υψόμετρο διεξάγεται από τη NASA. Η ALTV, στη σημερινή του μορφή, δεν είναι σε θέση να διαστημικής πτήσης.
Το πρόγραμμα OTV θα επικεντρωθεί στην μείωση του κινδύνου, τον πειραματισμό, και την επιχειρησιακή ανάπτυξη ιδέα για επαναχρησιμοποιήσιμα τεχνολογίες διαστημικό όχημα, για την υποστήριξη των μακροπρόθεσμων αναπτυξιακών στόχων του χώρου. Η πρώτη δοκιμαστική πτήση τροχιακή του OTV είχε προγραμματιστεί για το FY08, με έναρξη από το σταθμό Ακρωτήριο Κανάβεραλ της Πολεμικής Αεροπορίας σε Atlas-5 (501) όχημα εκτόξευσης. Βασικοί στόχοι της πρώτης πτήσης περιλαμβάνουν επίδειξη και επικύρωση της καθοδήγησης, πλοήγησης και ελέγχου να περιλαμβάνει ανεκτική σε σφάλματα, αυτόνομη επανείσοδο και την προσγείωση, καθώς και ελαφρύ δομές υψηλής θερμοκρασίας και σύστημα προσγείωσης. Vandenberg Air Force Base θα διεξάγει επανεισόδου και δραστηριότητες αποκατάστασης. Η πρώτη εκτόξευση έλαβε τελικά χώρα το 2010.
Το πρώτο όχημα, X-37B OTV-1 ξεκίνησε στις 22 Απρίλη, 2010 από το Ακρωτήριο Κανάβεραλ. Παρά το γεγονός ότι τροχιακή δεδομένα ταξινομούνται, ο OTV-1 βρέθηκε σε ένα χιλιόμετρο 401 Χ 422 km, 40 ° τροχιά παρατηρήσεις από ερασιτέχνες. Ο Κένταυρος ανώτερο στάδιο αναφέρεται ότι απορρίπτονται σε μια τροχιά διαφυγής σε ηλιακή τροχιά. Το X-37B OTV-1 διεξάγονται αρκετές αλλαγές τροχιά κατά τη διάρκεια της αποστολής του. Προσγειώθηκε με επιτυχία στις 3 Δεκεμβρίου του 2010 μετά από 225 ημέρες στο διάστημα. Το όχημα θα ανακαινιστεί για μια δεύτερη πτήση.
Η πρώτη πτήση του δεύτερου οχήματος, X-37B OTV-2 , ξεκίνησε το Μάρτιο του 2011. Αυτή τη φορά έμεινε 469 ημέρες στο διάστημα, υπερδιπλασιάζοντας την αντοχή της πρώτης αποστολής.
Μια δεύτερη πτήση του πρώτου οχήματος, X-37B OTV-3 , έχει προγραμματιστεί για το 2012.
http://space.skyrocket.de/doc_sdat/x-37.htm
.............................
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί το x47b...και ακούστε με τι κινείται!Παρατηρείστε στο...1.52 λεπτό περίπου,τον ατμό που εξέρχεται στο πίσω μέρος του...
Και τώρα δείτε ένα εκπαιδευτικό βιντεάκι του Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών(ΕΚΦΕ) Ιωαννίνων...
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!Όπως αντιλαμβάνεστε,τα πάντα είναι...υπ' ατμόν!
Σχετικά θέματα:
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΤΑΖ,ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.END
END.Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΑΜΠΑΜΑ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ!ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ.
http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2012/10/o-swrras-o-lamprakhs-to-exwgh-no-diasthmoploio-x-37b-kai-to-yper.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου