Αν νομίζουν κάποιοι ότι η τεχνική αυτή της οικονομικής κρίσης είναι κάτι καινούριο, πλανώνται πλάνη οικτράν.Για να ρίξουμε μια ματιά στο απώτατο παρελθόν:
Δείτε το παρακάτω βίντεο και κρατήστε τα στοιχεία τα οποία περιγράφει ο άνθρωπος για να δούμε δυο πράγματα μετά:
Γένεσις κεφ.47 παρ.13
Ο Ιωσήφ ελέγχει όλον το σπόρο του σιταριού, τα αποθέματα στην αγορά σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα τελειώνουν οπότε πέφτει πείνα (αδυναμία=εξαθλίωση=μειωμένες αντιστάσεις του λαού=κατάλληλος χρόνος για επιβολή).
ο λαός ζητάει από τον Ιωσήφ σιτάρι, και ο Ιωσήφ τους το πουλάει και μαζεύει όλο το χρήμα που κυκλοφορεί (αν δεν είναι αυτό μαύρη αγορά και εκμετάλλευση τότε τι είναι;)
Χωρίς χρήμα στην αγορά σε λίγο χρονικό διάστημα πάλι
πέφτει πείνα, έρχονται λοιπόν στον Ιωσήφ και του ζητάνε ψωμί για να φάνε. Ο Ιωσήφ τους λέει να του δώσουν όλα τα ζώα τους με αντάλλαγμα ψωμί (έτοιμο φαγητό, όχι σιτάρι...) . Ο Λαός του δίνει όλα τα ζωντανά του για ψωμί (αν δεν είναι αυτό μαύρη αγορά και εκμετάλλευση τότε τι είναι;)
σε εύλογο χρονικό διάστημα, το ψωμί όπως είναι φυσικό και επόμενο πάλι τελειώνει και πέφτει πάλι πείνα. Αυτή την φορά ανταλλάσσουν σπόρο για να σπείρουν και να φάνε με τα ίδια τους τα χωράφια. Τα χωράφια περνάνε στα χέρια του Φαραώ και παίρνουν σιτάρι για να σπείρουν, με φόρο 1/5 της σοδειάς, και με το υπόλοιπα 4/5 να έχουν βάση για να δημιουργήσουν εισοδηματικό κύκλο
Μόνο τα χωράφια των ιερέων δεν πήρε λόγω εύνοιας του Φαραώ (σας θυμίζει κάτι αυτό;)
ο λαός ευχαριστημένος ευλόγησε και ευχαρίστησε τον Ιωσήφ για το καλό που του έκανε…
Αυτή η μικρή ιστορία μπορεί να "διαβαστεί" για να δούμε το τι συμβαίνει σήμερα. Στην μεταβλητή που ονομάζεται Ιωσήφ βάλτε την τιμή "Τράπεζα" και στην μεταβλητή Φαραώ βάλτε την τιμή "Κράτος"
τώρα βλέπετε ότι τα σχέδια της επιβολής κατά των λαών μέσω οικονομικών είναι πανάρχαια, όπως επίσης και η ηλιθιότητα των λαών που ευλογούν αυτούς που τους κλέβουν είναι πανάρχαια.
σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι λίγο νωρίτερα (Γένεσις κεφ.45 παρ.20) η μεταβλητή "Ιωσήφ" (Τράπεζα) είπε στους συγγενείς του ότι "Τα καλύτερα αγαθά της Αιγύπτου (Φαραώ - Κράτους) θα είναι δικά τους"
Δηλαδή οι Τράπεζες (Ιωσήφ) παίζουν τον ρόλο του οικονομικού γνώστη οπότε και επίσημου διαμεσολαβητή μεταξύ λαού και Κράτους (Φαραώ), αλλά στην πραγματικότητα τα πάντα ανήκουν στον Ιωσήφ(τράπεζα), εφόσον αυτός δανείζει το κράτος,το κράτος του χρωστάει, οπότε το ελέγχει, επομένως το ενσωματώνει ουσιαστικά ως όργανο του. επιτυγχάνουν και να έχουν τον έλεγχο και να μην φαίνονται, οπότε κανείς και δεν θα τους πολεμήσει. Με ένα σμπάρο δηλαδή δυο τρυγόνια.
Είναι η απλή λογική του ντόμινο σε σχέση με τις φυσικές αδυναμίες του ανθρώπου (πείνα στέγη κτλ). Αν κάποιος ρυθμίζει αυτές, τότε μπορεί εύκολα να υποδουλώσει τον κόσμο. Τι μπορούμε να κάνουμε επ αυτού; να φιλοσοφήσουμε, με αποτέλεσμα ότι κανείς δεν θα μπορεί να μας κοροϊδέψει, και όλο αυτό το παραμύθι θα καταρρεύσει.
[αρχαίο κείμενο]
13 Σῖτος δὲ οὐκ ἦν ἐν πάσῃ τῇ γῇ· ἐνίσχυσε γὰρ ὁ λιμὸς σφόδρα. ἐξέλιπε δὲ ἡ γῆ Αἰγύπτου καὶ ἡ γῆ Χαναὰν ἀπὸ τοῦ λιμοῦ. 14 συνήγαγε δὲ ᾿Ιωσὴφ πᾶν τὸ ἀργύριον τὸ εὑρεθὲν ἐν γῇ Αἰγύπτου καὶ ἐν γῇ Χαναὰν τοῦ σίτου, οὗ ἠγόραζον, καὶ ἐσιτομέτρει αὐτοῖς, καὶ εἰσήνεγκεν ᾿Ιωσὴφ πᾶν τὸ ἀργύριον εἰς τὸν οἶκον Φαραώ. 15 καὶ ἐξέλιπε πᾶν τὸ ἀργύριον ἐκ γῆς Αἰγύπτου καὶ ἐκ γῆς Χαναάν. ἦλθον δὲ πάντες οἱ Αἰγύπτιοι πρὸς ᾿Ιωσήφ, λέγοντες· δὸς ἡμῖν ἄρτους, καὶ ἱνατί ἀποθνήσκομεν ἐναντίον σου; ἐκλέλοιπε γὰρ τὸ ἀργύριον ἡμῶν. 16 εἶπε δὲ αὐτοῖς ᾿Ιωσήφ· φέρετε τὰ κτήνη ὑμῶν, καὶ δώσω ὑμῖν ἄρτους ἀντὶ τῶν κτηνῶν ὑμῶν, εἰ ἐκλέλοιπε τὸ ἀργύριον ὑμῶν. 17 ἤγαγον δὲ τὰ κτήνη αὐτῶν πρὸς ᾿Ιωσήφ, καὶ ἔδωκεν αὐτοῖς ᾿Ιωσὴφ ἄρτους ἀντὶ τῶν ἵππων καὶ ἀντὶ τῶν προβάτων καὶ ἀντὶ τῶν βοῶν καὶ ἀντὶ τῶν ὄνων καὶ ἐξέθρεψεν αὐτοὺς ἐν ἄρτοις ἀντὶ πάντων τῶν κτηνῶν αὐτῶν ἐν τῷ ἐνιαυτῷ ἐκείνῳ. 18 ἐξῆλθε δὲ τὸ ἔτος ἐκεῖνο, καὶ ἦλθον πρὸς αὐτὸν ἐν τῷ ἔτει τῷ δευτέρῳ καὶ εἶπαν αὐτῷ· μή ποτε ἐκτριβῶμεν ἀπὸ τοῦ κυρίου ἡμῶν; εἰ γὰρ ἐκλέλοιπε τὸ ἀργύριον ἡμῶν καὶ τὰ ὑπάρχοντα καὶ τὰ κτήνη πρὸς σὲ τὸν κύριον, καὶ οὐχ ὑπολέλειπται ἡμῖν ἐναντίον τοῦ κυρίου ἡμῶν ἀλλ᾿ ἢ τὸ ἴδιον σῶμα καὶ ἡ γῆ ἡμῶν. 19 ἵνα οὖν μὴ ἀποθάνωμεν ἐναντίον σου καὶ ἡ γῆ ἐρημωθῇ, κτῆσαι ἡμᾶς καὶ τὴν γῆν ἡμῶν ἀντὶ ἄρτων, καὶ ἐσόμεθα ἡμεῖς καὶ ἡ γῆ ἡμῶν παῖδες τῷ Φαραώ· δὸς σπέρμα, ἵνα σπείρωμεν καὶ ζῶμεν καὶ μὴ ἀποθάνωμεν καὶ ἡ γῆ οὐκ ἐρημωθήσεται. 20 καὶ ἐκτήσατο ᾿Ιωσὴφ πᾶσαν τὴν γῆν τῶν Αἰγυπτίων τῷ Φαραώ· ἀπέδοντο γὰρ οἱ Αἰγύπτιοι τὴν γῆν αὐτῶν τῷ Φαραώ, ἐπεκράτησε γὰρ αὐτῶν ὁ λιμός· καὶ ἐγένετο ἡ γῇ τῷ Φαραώ, 21 καὶ τὸν λαὸν κατεδουλώσατο αὐτῷ εἰς παῖδας ἀπ᾿ ἄκρων ὁρίων Αἰγύπτου ἕως τῶν ἄκρων, 22 χωρὶς τῆς γῆς τῶν ἱερέων μόνον· οὐκ ἐκτήσατο ταύτην ᾿Ιωσήφ, ἐν δόσει γὰρ ἔδωκε δόμα τοῖς ἱερεῦσι Φαραώ, καὶ ἤσθιον τὴν δόσιν, ἣν ἔδωκεν αὐτοῖς Φαραώ· διὰ τοῦτο οὐκ ἀπέδοντο τὴν γῆν αὐτῶν. 23 εἶπε δὲ ᾿Ιωσὴφ πᾶσι τοῖς Αἰγυπτίοις· ἰδοὺ κέκτημαι ὑμᾶς καὶ τὴν γῆν ὑμῶν σήμερον τῷ Φαραώ· λάβετε ἑαυτοῖς σπέρμα καὶ σπείρατε τὴν γῆν, 24 καὶ ἔσται τὰ γεννήματα αὐτῆς καὶ δώσετε τὸ πέμπτον μέρος τῷ Φαραώ, τὰ δὲ τέσσαρα μέρη ἔσται ὑμῖν αὐτοῖς εἰς σπέρμα τῇ γῇ καὶ εἰς βρῶσιν ὑμῖν καὶ πᾶσι τοῖς ἐν τοῖς οἴκοις ὑμῶν. 25 καὶ εἶπαν· σέσωκας ἡμᾶς, εὕρομεν χάριν ἐναντίον τοῦ κυρίου ἡμῶν καὶ ἐσόμεθα παῖδες τῷ Φαραώ. 26 καὶ ἔθετο αὐτοῖς ᾿Ιωσὴφ εἰς πρόσταγμα ἕως τῆς ἡμέρας ταύτης, ἐπὶ γῆς Αἰγύπτου τῷ Φαραὼ ἀποπεμπτοῦν, χωρὶς τῆς γῆς τῶν ἱερέων μόνον· οὐκ ἦν τῷ Φαραώ.
επίσημη πηγή Εκκλησία της Ελλάδος
ΌΛΑ αυτά όμως αν τα μετρήσουμε αντικειμενικά θα δούμε ότι ο νούμερο ένα φταίχτης δεν είναι αυτοί... ΠΟΤΕ δεν φταίει ο εχθρός για μια ήττα... ΠΑΝΤΑ φταίει η ΆΜΥΝΑ μας!
ΑΝ εμείς ήμασταν εντάξει ΚΑΝΕΝΑΣ εχθρός δεν θα μπορούσε να σπάσει την φάλαγγα!!!!!
το είδα
http://oimaskespeftoun.blogspot.gr/2013/07/blog-post_726.html#more
Δείτε το παρακάτω βίντεο και κρατήστε τα στοιχεία τα οποία περιγράφει ο άνθρωπος για να δούμε δυο πράγματα μετά:
Γένεσις κεφ.47 παρ.13
Ο Ιωσήφ ελέγχει όλον το σπόρο του σιταριού, τα αποθέματα στην αγορά σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα τελειώνουν οπότε πέφτει πείνα (αδυναμία=εξαθλίωση=μειωμένες αντιστάσεις του λαού=κατάλληλος χρόνος για επιβολή).
ο λαός ζητάει από τον Ιωσήφ σιτάρι, και ο Ιωσήφ τους το πουλάει και μαζεύει όλο το χρήμα που κυκλοφορεί (αν δεν είναι αυτό μαύρη αγορά και εκμετάλλευση τότε τι είναι;)
Χωρίς χρήμα στην αγορά σε λίγο χρονικό διάστημα πάλι
πέφτει πείνα, έρχονται λοιπόν στον Ιωσήφ και του ζητάνε ψωμί για να φάνε. Ο Ιωσήφ τους λέει να του δώσουν όλα τα ζώα τους με αντάλλαγμα ψωμί (έτοιμο φαγητό, όχι σιτάρι...) . Ο Λαός του δίνει όλα τα ζωντανά του για ψωμί (αν δεν είναι αυτό μαύρη αγορά και εκμετάλλευση τότε τι είναι;)
σε εύλογο χρονικό διάστημα, το ψωμί όπως είναι φυσικό και επόμενο πάλι τελειώνει και πέφτει πάλι πείνα. Αυτή την φορά ανταλλάσσουν σπόρο για να σπείρουν και να φάνε με τα ίδια τους τα χωράφια. Τα χωράφια περνάνε στα χέρια του Φαραώ και παίρνουν σιτάρι για να σπείρουν, με φόρο 1/5 της σοδειάς, και με το υπόλοιπα 4/5 να έχουν βάση για να δημιουργήσουν εισοδηματικό κύκλο
Μόνο τα χωράφια των ιερέων δεν πήρε λόγω εύνοιας του Φαραώ (σας θυμίζει κάτι αυτό;)
ο λαός ευχαριστημένος ευλόγησε και ευχαρίστησε τον Ιωσήφ για το καλό που του έκανε…
Αυτή η μικρή ιστορία μπορεί να "διαβαστεί" για να δούμε το τι συμβαίνει σήμερα. Στην μεταβλητή που ονομάζεται Ιωσήφ βάλτε την τιμή "Τράπεζα" και στην μεταβλητή Φαραώ βάλτε την τιμή "Κράτος"
τώρα βλέπετε ότι τα σχέδια της επιβολής κατά των λαών μέσω οικονομικών είναι πανάρχαια, όπως επίσης και η ηλιθιότητα των λαών που ευλογούν αυτούς που τους κλέβουν είναι πανάρχαια.
σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι λίγο νωρίτερα (Γένεσις κεφ.45 παρ.20) η μεταβλητή "Ιωσήφ" (Τράπεζα) είπε στους συγγενείς του ότι "Τα καλύτερα αγαθά της Αιγύπτου (Φαραώ - Κράτους) θα είναι δικά τους"
Δηλαδή οι Τράπεζες (Ιωσήφ) παίζουν τον ρόλο του οικονομικού γνώστη οπότε και επίσημου διαμεσολαβητή μεταξύ λαού και Κράτους (Φαραώ), αλλά στην πραγματικότητα τα πάντα ανήκουν στον Ιωσήφ(τράπεζα), εφόσον αυτός δανείζει το κράτος,το κράτος του χρωστάει, οπότε το ελέγχει, επομένως το ενσωματώνει ουσιαστικά ως όργανο του. επιτυγχάνουν και να έχουν τον έλεγχο και να μην φαίνονται, οπότε κανείς και δεν θα τους πολεμήσει. Με ένα σμπάρο δηλαδή δυο τρυγόνια.
Είναι η απλή λογική του ντόμινο σε σχέση με τις φυσικές αδυναμίες του ανθρώπου (πείνα στέγη κτλ). Αν κάποιος ρυθμίζει αυτές, τότε μπορεί εύκολα να υποδουλώσει τον κόσμο. Τι μπορούμε να κάνουμε επ αυτού; να φιλοσοφήσουμε, με αποτέλεσμα ότι κανείς δεν θα μπορεί να μας κοροϊδέψει, και όλο αυτό το παραμύθι θα καταρρεύσει.
[αρχαίο κείμενο]
13 Σῖτος δὲ οὐκ ἦν ἐν πάσῃ τῇ γῇ· ἐνίσχυσε γὰρ ὁ λιμὸς σφόδρα. ἐξέλιπε δὲ ἡ γῆ Αἰγύπτου καὶ ἡ γῆ Χαναὰν ἀπὸ τοῦ λιμοῦ. 14 συνήγαγε δὲ ᾿Ιωσὴφ πᾶν τὸ ἀργύριον τὸ εὑρεθὲν ἐν γῇ Αἰγύπτου καὶ ἐν γῇ Χαναὰν τοῦ σίτου, οὗ ἠγόραζον, καὶ ἐσιτομέτρει αὐτοῖς, καὶ εἰσήνεγκεν ᾿Ιωσὴφ πᾶν τὸ ἀργύριον εἰς τὸν οἶκον Φαραώ. 15 καὶ ἐξέλιπε πᾶν τὸ ἀργύριον ἐκ γῆς Αἰγύπτου καὶ ἐκ γῆς Χαναάν. ἦλθον δὲ πάντες οἱ Αἰγύπτιοι πρὸς ᾿Ιωσήφ, λέγοντες· δὸς ἡμῖν ἄρτους, καὶ ἱνατί ἀποθνήσκομεν ἐναντίον σου; ἐκλέλοιπε γὰρ τὸ ἀργύριον ἡμῶν. 16 εἶπε δὲ αὐτοῖς ᾿Ιωσήφ· φέρετε τὰ κτήνη ὑμῶν, καὶ δώσω ὑμῖν ἄρτους ἀντὶ τῶν κτηνῶν ὑμῶν, εἰ ἐκλέλοιπε τὸ ἀργύριον ὑμῶν. 17 ἤγαγον δὲ τὰ κτήνη αὐτῶν πρὸς ᾿Ιωσήφ, καὶ ἔδωκεν αὐτοῖς ᾿Ιωσὴφ ἄρτους ἀντὶ τῶν ἵππων καὶ ἀντὶ τῶν προβάτων καὶ ἀντὶ τῶν βοῶν καὶ ἀντὶ τῶν ὄνων καὶ ἐξέθρεψεν αὐτοὺς ἐν ἄρτοις ἀντὶ πάντων τῶν κτηνῶν αὐτῶν ἐν τῷ ἐνιαυτῷ ἐκείνῳ. 18 ἐξῆλθε δὲ τὸ ἔτος ἐκεῖνο, καὶ ἦλθον πρὸς αὐτὸν ἐν τῷ ἔτει τῷ δευτέρῳ καὶ εἶπαν αὐτῷ· μή ποτε ἐκτριβῶμεν ἀπὸ τοῦ κυρίου ἡμῶν; εἰ γὰρ ἐκλέλοιπε τὸ ἀργύριον ἡμῶν καὶ τὰ ὑπάρχοντα καὶ τὰ κτήνη πρὸς σὲ τὸν κύριον, καὶ οὐχ ὑπολέλειπται ἡμῖν ἐναντίον τοῦ κυρίου ἡμῶν ἀλλ᾿ ἢ τὸ ἴδιον σῶμα καὶ ἡ γῆ ἡμῶν. 19 ἵνα οὖν μὴ ἀποθάνωμεν ἐναντίον σου καὶ ἡ γῆ ἐρημωθῇ, κτῆσαι ἡμᾶς καὶ τὴν γῆν ἡμῶν ἀντὶ ἄρτων, καὶ ἐσόμεθα ἡμεῖς καὶ ἡ γῆ ἡμῶν παῖδες τῷ Φαραώ· δὸς σπέρμα, ἵνα σπείρωμεν καὶ ζῶμεν καὶ μὴ ἀποθάνωμεν καὶ ἡ γῆ οὐκ ἐρημωθήσεται. 20 καὶ ἐκτήσατο ᾿Ιωσὴφ πᾶσαν τὴν γῆν τῶν Αἰγυπτίων τῷ Φαραώ· ἀπέδοντο γὰρ οἱ Αἰγύπτιοι τὴν γῆν αὐτῶν τῷ Φαραώ, ἐπεκράτησε γὰρ αὐτῶν ὁ λιμός· καὶ ἐγένετο ἡ γῇ τῷ Φαραώ, 21 καὶ τὸν λαὸν κατεδουλώσατο αὐτῷ εἰς παῖδας ἀπ᾿ ἄκρων ὁρίων Αἰγύπτου ἕως τῶν ἄκρων, 22 χωρὶς τῆς γῆς τῶν ἱερέων μόνον· οὐκ ἐκτήσατο ταύτην ᾿Ιωσήφ, ἐν δόσει γὰρ ἔδωκε δόμα τοῖς ἱερεῦσι Φαραώ, καὶ ἤσθιον τὴν δόσιν, ἣν ἔδωκεν αὐτοῖς Φαραώ· διὰ τοῦτο οὐκ ἀπέδοντο τὴν γῆν αὐτῶν. 23 εἶπε δὲ ᾿Ιωσὴφ πᾶσι τοῖς Αἰγυπτίοις· ἰδοὺ κέκτημαι ὑμᾶς καὶ τὴν γῆν ὑμῶν σήμερον τῷ Φαραώ· λάβετε ἑαυτοῖς σπέρμα καὶ σπείρατε τὴν γῆν, 24 καὶ ἔσται τὰ γεννήματα αὐτῆς καὶ δώσετε τὸ πέμπτον μέρος τῷ Φαραώ, τὰ δὲ τέσσαρα μέρη ἔσται ὑμῖν αὐτοῖς εἰς σπέρμα τῇ γῇ καὶ εἰς βρῶσιν ὑμῖν καὶ πᾶσι τοῖς ἐν τοῖς οἴκοις ὑμῶν. 25 καὶ εἶπαν· σέσωκας ἡμᾶς, εὕρομεν χάριν ἐναντίον τοῦ κυρίου ἡμῶν καὶ ἐσόμεθα παῖδες τῷ Φαραώ. 26 καὶ ἔθετο αὐτοῖς ᾿Ιωσὴφ εἰς πρόσταγμα ἕως τῆς ἡμέρας ταύτης, ἐπὶ γῆς Αἰγύπτου τῷ Φαραὼ ἀποπεμπτοῦν, χωρὶς τῆς γῆς τῶν ἱερέων μόνον· οὐκ ἦν τῷ Φαραώ.
επίσημη πηγή Εκκλησία της Ελλάδος
Στο Δευτερονόμιο επίσης αναφέρεται αυτολεξεί:
"...Μην
δανείσεις στον συμπατριώτη σου χρήματα με τόκο ή τρόφιμα με τόκο ή
οτιδήποτε άλλο δανειστεί από σένα. Από τον ξένο θα παίρνεις τόκο, αλλά
από τον ομοεθνή σου δεν θα παίρνεις, για να σε ευλογεί κύριος ο θεός σου
(Ιεχωβά), σε οτιδήποτε επιχειρήσεις, στην χώρα που πηγαίνετε για να την
πάρετε για ιδιοκτησία σας".
Παλαιά Διαθήκη - Δευτερονόμιον κεφ.23 παρ.20
«...ο
Κύριος θα σας φέρει στη χώρα που υποσχέθηκε στον Αβραάμ, για να σα
δώσει πόλεις μεγάλες και καλές, τις οποίες δεν κτίσατε και οικίες
γεμάτες απ' όλα τα αγαθά, που δεν τα φέρατε εσείς και πηγάδια ανοιγμένα
τα οποία δεν σκάψατε εσείς, αμπελώνες και ελαιώνες, τους οποίους εσείς
δεν φυτέψατε».
Παλαιά Διαθήκη - Δευτερoνόμιο. κεφ. 6 παρ. 10-14
εν ολίγοις ο περιούσιος λαός μας έχει
πείσει ότι ο αέρας ο κοπανιστός που μας δίνει μέσω των Τραπεζών τους
είναι χρήματα, τα οποία έχουν το αποκλειστικό δικαίωμα να μας δανείζουν,
με τόκο, και αφορολόγητα... δηλαδή στην ουσία δουλεύουμε για να κάνουμε
περιουσίες τις οποίες μπορούν να μας τις πάρουν αστεία εύκολα αφού
αγνοούμε ότι τα χρήματα με τα οποία κάναμε τις περιουσίες μας ήταν ΠΑΝΤΑ
ΔΑΝΕΙΚΑ δηλαδή ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ τους...
η ερώτηση όμως είναι: γιατί ντε και καλά
πρέπει να δανειζόμαστε από δική τους Τράπεζα και δεν φτιάχνουμε μια
δική μας (Καποδίστριας...)
Ας μην διαμαρτυρόμαστε όμως... είναι
επιλογή δική μας η ενεργοποίηση των δικών τους μηχανισμών... Στον
ΕβραιοΟρθόδοξο γάμο ο Παπάς λέει: "νυμφεύεται ο δούλος του θεού τάδε την
δούλη του θεού τάδε" και αυτός ο θεός έχει θέσει ως γενικούς
κουμανταδόρους τους Εβραίους (Έξοδος ΙΘ §5 "Έσεσθαι μοι λαός περιούσιος
από πάντων των εθνών. εμή γαρ εστί πάσα η γη. Υμείς δε εσθέ μοι
βασίλειον ιεράτευμα και έθνος άγιον" ) και τα ιερά κείμενα των Εβραίων
είναι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και των ΕβραιοΟρθοδόξων οι οποίοι στην ουσία είναι
παραμάγαζο τους, και δεν είναι δύσκολο να το ανακαλύψει κανείς αν
γνωρίζει από τον οικονομικό κύκλο τα βασικά και να πετάξει από επάνω του
την δεισιδαιμονία του ΦΟΒΟΥ...
ΌΛΑ αυτά όμως αν τα μετρήσουμε αντικειμενικά θα δούμε ότι ο νούμερο ένα φταίχτης δεν είναι αυτοί... ΠΟΤΕ δεν φταίει ο εχθρός για μια ήττα... ΠΑΝΤΑ φταίει η ΆΜΥΝΑ μας!
ΑΝ εμείς ήμασταν εντάξει ΚΑΝΕΝΑΣ εχθρός δεν θα μπορούσε να σπάσει την φάλαγγα!!!!!
το είδα
http://oimaskespeftoun.blogspot.gr/2013/07/blog-post_726.html#more
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου