a)
17.04.2013: Επιστολή: Δήλωση, Πρόσκληση και Διαμαρτυρία – για προτάσεις
πακέτα Α & Β, Δίδονται 5 εργάσιμες ημέρες να αντιδράσουν..
Κατατέθηκε με πρωτόκολλο σήμερα, 17.04.2013 σε όλους τους βουλευτές στη
Βουλή, στο Προεδρικό και στην Αρχιεπισκοπή.
Η
επιστολή που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή με τελεσίδικο 5 ημερών για να
απαντήσουν εάν έκαναν έλεγχο των προτάσεων Σώρρα και ζητούμε να
παραδώσουν τα πορίσματα του ελέγχου… (Φυσικά δεν έχουν πορίσματα αφού
δεν έγινε έλεγχος, αλλά το ζητάμε..).
ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΑΡΧΗΣ
ΔΗΛΩΣΗ,
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ Προς: Τον Εξοχότατο Πρόεδρο της Κυπριακής
Δημοκρατίας, Κο Νίκο Αναστασιάδη Τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο κκ
Χρυσόστομο , Ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου Τον Πρόεδρο της Βουλής Γιαννάκη
Ομήρου Τους Αρχηγούς των Πολιτικών Κομμάτων Το Γενικό Εισαγγελέα της Κ. Δ
Τα Μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου Τα Μέλη του Κοινοβουλίου Από: Κα Β.
Χ. Σύμβουλος του κου Σώρρα Αρτέμη/ Χρηματοδότη Κύπρος, 17/ 04/ 2013
Εξοχότατε Πρόεδρε της Κυπριακής Δημοκρατίας, Μακαριότατε, Έντιμε Πρόεδρε
της Βουλής, Έντιμοι κύριοι Υπουργοί και Μέλη του Κοινοβουλίου, αρχηγοί
κομμάτων,
ΘΕΜΑΤΑ: Α. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 17.03.2013 ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ:
«Πρόταση
Χρηματοδότησης της Κυπριακής Δημοκρατίας για την εξαγορά του
υφιστάμενου χρέους, κάλυψη νέων αναγκών, κεφαλαιοποίηση τραπεζών και
αναζωογόνηση της οικονομικής δραστηριότητας του ιδιωτικού τομέα, από τον
Κο Αρτέμιο Σώρρα»
Β. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 15.04.2013 ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ:
«Νέα Πρόταση Χρηματοδότησης της Κυπριακής Δημοκρατίας, από το Έθνος Μαόρι στη Νέα Ζηλανδία και από τους συνεργάτες τους»
Αναφορικά
με τις ως άνω επιστολές, τη με ημερομηνία 17.03.2013 και τη με
ημερομηνία 15.04.2013, που παραδόθηκαν με πρωτόκολλο σε όλους τους
σχετικούς κυβερνητικούς φορείς, έχω να δηλώσω τ’ ακόλουθα: Ως Κύπρια
Πολίτης φέρω αυτοδικαίως και προδήλως διατηρώ έννομο συμφέρον, δικαίωμα
και υποχρέωση να συμβάλω στην τήρηση του Συντάγματός μας. Εξήντλησα κάθε
μέσον, αρχή και επίκληση προς τους κατά το Σύνταγμα τελούντες υπ’ όρκον
να το τηρούν, να το σέβονται και να το προστατεύουν αλλά και να
προστατεύουν το Λαό που για τον οποίο συστάθηκε το Σύνταγμα, ώστε να
τους πληροφορήσω για τις προτάσεις χρηματοδότησης που κατατέθηκαν υπέρ
της Κυπριακής Δημοκρατίας, καθώς και για τη σιωπηρή απόρριψη τους, με
τις οποίες θα μπορούσαν με σιγουριά να αποφευχθούν τα όσα θα
επακολουθήσουν, όπως και σε τι επρόκειτο να οδηγηθεί ο Κυπριακός Λαός με
την τακτική που εφήρμοσε η Κυβέρνηση κατά τις συζητήσεις και συμφωνίες
που επετεύχθησαν με την ΤΡΟΙΚΑ και τους Ευρωπαίους εταίρους μας.
2 | Σ ε λ ί δ α
Η
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΠΡΟΕΒΑΛΛΕ ΟΤΙ Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΕΙΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ
ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ. Με επιστολή μου στις 17.03.2013 ενημερώθηκαν για
ακόμα μια φορά όλοι οι υπεύθυνοι φορείς που καλούντο να υπογράψουν τα
νέα καταστρεπτικά μέτρα που επεβλήθησαν από την ΤΡΟΙΚΑ, για την πρόταση
χρηματοδότησης η οποία παραδόθηκε από τον Κο Αρτέμιο Σώρρα και τον
οργανισμό END (End National Debt) στις 26.06.2012 διαμέσου του
προξενείου της Κύπρου στη Νέα Υόρκη- Αμερικής, για τους οκτώ (8)
συνεχόμενους μήνες συζητήσεων με την κυβέρνηση και για όλες τις άλλες
συνοδευτικές προτάσεις που κατατέθηκαν αργότερα και να ζητήσω να
εξεταστούν με το νόμιμο τρόπο που δύνανται να εξεταστούν τέτοιες
προτάσεις. (Παράρτημα 1- Περίληψη προτάσεων Πακέτο «Α» & Επιστολή
17.03.2013 που σας έχει ήδη παραδοθεί με την ίδια ημερομηνία). Στη
συνέχεια, κατατέθηκε ένα νέο πακέτο χρηματοδότησης που ανταποκρίνεται
στο κάλεσμα που αναγγέλθηκε από την κυβέρνηση, που είχε σκοπό να βρεθούν
πόροι και περιουσίες ούτως ώστε να στελεχωθεί ως ταμείο στήριξης-
αλληλεγγύης, πράγμα που κάναμε αλλά και προχωρήσαμε περεταίρω στο να
βρεθεί πέραν των περιουσιών και η ρευστοποίηση αυτών. Έτσι προτάθηκαν τα
δύο ταμεία, όπου το ένα θα προσφέρει την περιουσία και τις εξασφαλίσεις
και ένα δεύτερο θα ρευστοποιήσει την περιουσία του πρώτου. (Παράρτημα 1
– Περίληψη Πακέτο Β & Σχετικό 1 επιστολή 15.04.2013 που
επισυνάπτεται) ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΜΑΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ
ΣΗΜΕΡΑ, ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ «Α» ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ «Β». Στα τέλη
Δεκεμβρίου 2012, σε μία από τις πολλές συναντήσεις με τον τότε Πρόεδρο
της Δημοκρατίας καθώς και τα διευθυντικά στελέχη του Υπουργείου
Οικονομικών και παρουσία μαρτύρων, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΑΝ ΤΕΛΙΚΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΕΒΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΝΟΜΙΜΟ
ΕΛΕΓΧΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣ ΦΥΣΗΣ ΧΡΕΟΓΡΑΦΑ
(ΕΝΩ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΧΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ)… και
έτσι δόθηκε ξανά η Προεδρική εντολή να γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος δια
μέσου της Κεντρικής τράπεζας με σκοπό την ρευστοποίηση του εγγράφου και
τη χρηματοδότηση της Κύπρου. Στην τελευταία συνάντηση στις 12.12.2012
ημέρα Τετάρτη στην Κεντρική Τράπεζα, παρουσία και του υπουργείου
οικονομικών μετά των υπευθύνων του, είχαν αποφασιστεί και συμφωνηθεί από
κοινού τα ακόλουθα:
Η
Κεντρική Τράπεζα αποδέχθηκε ότι θα προχωρούσε στον έλεγχο διατραπεζικά
και μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος μεταφοράς μηνυμάτων, “WIRE
TRANSFER”, και με κωδικό ΜΤ 510 όπου μπορεί να επικυρωθεί ανέκκλητα η
πληρωμή και να εκχωρηθεί το χρωστούμενο ποσό στην παραλήπτρια τράπεζα,
μήνυμα το οποίο θα μπορεί να σταλεί από το US TREASURY – OFFSET PAYMENTS
(από το ειδικό τμήμα που χειρίζεται αυτού του είδους τα χρεόγραφα).
3 | Σ ε λ ί δ α
ΕΤΣΙ
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ, ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ
ΚΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ.
Στην εν
λόγω συνάντηση αποφάσισαν από κοινού, ο νόμιμος δικαιούχος, η κυβέρνηση
και η κεντρική τράπεζα, να ετοιμάσουν τα ακόλουθα απαραίτητα έγγραφα που
θα συνόδευαν τον εν λόγω έλεγχο: 1. Η Κυβέρνηση θα παρέθετε έγγραφο στο
οποίο θα υποσχόταν ότι μετά τον επιτυχή έλεγχο της νομιμότητας του
χρεογράφου, θα προέβαινε σε ΕΛΕΓΧΟ της πρότασης χρηματοδότησης που
κατατέθηκε από τον κο Αρτέμιο Σώρρα, χωρίς αυτό να σημαίνει οποιαδήποτε
δέσμευση υπέρ της πρότασης εάν η κυβέρνηση δεν συμφωνούσε με τους όρους
αυτής. (Αυτό το έγγραφο θα κρατείτο από θεματοφύλακα κοινώς αποδεχτό
μέχρι την επιτυχή υλοποίηση του ελέγχου). 2. Η Κυβέρνηση θα παρέθετε
επίσης έγγραφο – γραπτή ανάθεση προς την Κεντρική Τράπεζα όπου θα
ζητούσε από την ίδια να προβεί, εκ μέρους της Κυβερνήσεως, σε νόμιμο
έλεγχο του χρεογράφου που εκχωρήθηκε ως περιουσία από τον Αρτέμιο Σώρρα
προς την Κυπριακή Κυβέρνηση και που συνοδεύει την πρόταση
χρηματοδότησης. Ο σκοπός ήταν η πιστοποίηση της αυθεντικότητας,
εγκυρότητας, νομιμότητας και μεταφοράς της αξίας του χρεογράφου. 3. Ο
Νόμιμος δικαιούχος θα έδινε το δικαίωμα ελέγχου γραπτώς στην Κεντρική
Τράπεζα και θα έπαιρνε επίσης την ευθύνη των πορισμάτων που θα
προέκυπταν από αυτόν τον έλεγχο. Αυτό το έγγραφο θα κοινοποιείτο από τον
ίδιο με όλους τους απαραίτητους κωδικούς και ειδική μεταλλική σφραγίδα
προς το Αμερικάνικο Δημόσιο για να ενεργοποιηθεί το χρεόγραφο και να
μπορεί να γίνει ο έλεγχος και η μεταφορά του προς στον νέο δικαιούχο, 4.
Ο νόμιμος δικαιούχος θα έδινε επίσης το δικαίωμα να μεταφερθεί το
χρεόγραφο στην τράπεζα όπου θα ρευστοποιείτο. Όλα τα πιο πάνω είχαν
αποφασιστεί ότι θα υλοποιούντο μέχρι τις 14.12.2012 ημέρα Παρασκευή με
σκοπό να ετοιμαστεί η τράπεζα να προβεί στον έλεγχο την Δευτέρα
17.12.2012. Με μεγάλη μας έκπληξη, ο κος Δημητριάδης ανακοίνωσε ξαφνικά
προς την Κυβέρνηση, ενώ είχαν συμφωνηθεί τα πάντα (όπως διαδικασίες
ελέγχου, έγγραφα, χρονοδιάγραμμα κτλ) δύο ημέρες πριν και ενώπιον όλων
των εμπλεκομένων, ότι δεν θα προβεί σε κανένα έλεγχο! ΔΗΛΑΔΗ, Ο ΚΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ, ΑΚΥΡΩΣΕ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΜΕΤΑ ΠΟΥ
ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ
ΕΝΤΟΛΗ! Είναι πολύ σημαντικό δε, ότι ο κος Δημητριάδης έπραξε το ίδιο
ξανά, δηλαδή ακύρωσε τελευταία στιγμή τον επικείμενο έλεγχο, στις 12
Σεπτεμβρίου και στις 26 Οκτώβριου. Άρα για 3 (Τρείς) διαδοχικές φορές
την τελευταία στιγμή ακυρώθηκε η διαδικασία ΕΛΕΓΧΟΥ, ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ
ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ του εγγράφου, ΑΓΝΟΗΘΗΚΕ και ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΣ Η
ΓΡΑΠΤΩΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΙΜΟ ΦΟΡΕΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.
4 | Σ ε λ ί δ α
Στη
συνέχεια, μετά από έντονες πιέσεις από την πλευρά μας προς όλες τις
κατευθύνσεις να μάθουμε τι έγινε, λάβαμε πληροφορίες ότι ο τότε Υπουργός
Οικονομικών κος Σιαρλής καθώς και ο Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας,
μετέφεραν πληροφορία προς το Προεδρικό, τη Βουλή και τα Κόμματα, ότι
έχουν κάνει έλεγχο και μάλιστα υποστήριξαν ότι η Αμερικάνικη Πρεσβεία
καθώς και το Υπουργείο Οικονομικών της Αμερικής έχει επικυρώσει ότι το
χρεόγραφο δεν είναι αληθινό ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΑΝ ΤΗΝ
ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΨΕΥΔΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΟΤΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΦΕΡΕΓΓΥΑ! ΤΡΑΓΙΚΟ «ΛΑΘΟΣ» : a. ΤΕΤΟΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ
ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΑ γιατί απλούστατα χωρίς
τον απαραίτητο κωδικό και νομιμοποιητικά, ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥ
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ, b. ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΔΕΝ
ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΡΕΟΓΡΑΦΑ ΣΩΡΡΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ
ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΟ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΕΙ ΑΥΤΟ… c. Το Χρεόγραφο δεν
μπορεί να πιστοποιηθεί με κανένα άλλο τρόπο πέραν του SWIFT WIRE
TRANSFER ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΑΡΤΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΑ, d. ΚΑΝΕΝΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΚΑΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ αυθεντικότητα, ισχύ και νομιμότητα ενός χρεογράφου
ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΕΠΙ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΔΗ ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ! Κατά συνέπεια ο κος Δημητριάδης και
υποστηριζόμενος από το Υπουργείο Οικονομικών, ΜΕ ΑΘΕΜΙΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ
ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ για να προβούν στον έλεγχο της
εγκυρότητας, την μεταφορά και ρευστοποίηση του χρεογράφου, αποφάνθηκαν
επί της γνησιότητας της πρότασης και του χρεογράφου, χωρίς τα απαραίτητα
έγγραφα και μάλιστα ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ
ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΡΙΤΟΥ ΜΕ ΕΠΙΖΗΜΙΟ ΤΡΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ
ΝΟΜΙΜΟ ΕΛΕΓΧΟ αφού δεν είχαν κανένα τρόπο να ελέγξουν με δεδομένο ότι το
χρεόγραφο ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρχουν τα απαραίτητα συνοδευτικά
έγγραφα (όπως πιο πάνω). ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΓΡΑΦΟ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΟΥ
ΠΡΟΤΑΘΗΚΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΔΥΟ ΤΑΜΕΙΑ, ΤΟ ΕΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΗΝ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ. Τι άραγε θα ειπωθεί και γι’ αυτή την
πρόταση? Ότι είναι και αυτή αφερέγγυα? Ότι δεν είναι αυθεντική? Ότι δεν
υπάρχουν τα χρήματα? Ότι δεν μπορεί να ελεγχτεί; Δηλαδή θα χαρακτηριστεί
ολόκληρο το Έθνος και ο εξοχότατος Βασιλιάς τους που υπογράφει καθώς
και οι συνεργάτες τους το “Hedge Fund”, οι οποίοι καλοπροαίρετα
απήντησαν σύσσωμοι στο κάλεσμα των πολιτών ενός κράτους – κυπρίων
πολιτών- που φώναξαν για βοήθεια για τη χώρα τους που βρίσκεται σε θέση
υψίστου κινδύνου, προσέφεραν να ενεχυριάσουν τις δικές τους περιουσίες
για να δημιουργηθεί επαρκής πιστοληπτική
5 | Σ ε λ ί δ α
ικανότητα
υπέρ της Κύπρου και την ίδια στιγμή, λόγω της δικής τους φερεγγυότητας
το δεύτερο ταμείο αποδέχτηκε να ρευστοποιήσει την περιουσία αυτή και ότι
είναι αφερέγγυοι? ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ
ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΚΑΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΕΣ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ. Την
ίδια όμως στιγμή προχωράτε σε λύσεις που οδηγούν την οικονομία σε τέλμα
συνεχίζοντας αναίσχυντα την αφαίμαξη των κόπων των πολιτών που τόσα
χρόνια με αίμα και δυσκολίες κατάφεραν να ορθοποδήσουν και να
ξαναστρώσουν την οικονομία μετά το 1974. ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΑΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΚ ΠΡΩΤΗΣ
ΟΨΕΩΣ ΑΠΙΘΑΝΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΑ, ΝΑ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΑΥΤΗΣ
ΠΡΟΤΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΕΤΕ Ή ΚΑΙ ΤΗ ΧΛΕΥΑΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ, ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ. Η στάση που τηρείτε είναι σαν να μην έχετε ακόμα
αντιληφθεί την αγανάκτηση, οργή και απόγνωση του απλού κόσμου η οποία
είναι έτοιμη να ξεσπάσει και να σαρώσει τα πάντα στο πέρασμά της. ΠΡΕΠΕΙ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ
ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ
ΔΗΜΟΣΙΟ.
Θεωρούμε
εγκληματική αμέλεια την αδιαφορία και την απόρριψη τέτοιων προτάσεων, να
υπογράφονται αντισυνταγματικά νομοθετικά μέτρα και μνημόνια ερήμην μας
και χωρίς τη συγκατάθεση μας που πλήττουν το σύνταγμα και που
ακολουθείται η δήμευση ολόκληρης της Κύπρου οδηγώντας μας με μαθηματική
ακρίβεια στην καταστροφή, φτώχεια, στις αυτοκτονίες και στη μιζέρια,
ακολουθώντας την τύχη της Ελλάδος.
Οι
ανέφικτοι τιθέμενοι οικονομικοί στόχοι έφεραν μόνο τραγικά αποτελέσματα
που προέκυψαν λόγω των παρόμοιων παράνομων και καταχρηστικών όρων που
επεβλήθησαν επί των κατά σειρά μνημονίων.
Η
αξιολόγηση των προτάσεων είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και ΚΑΘΗΚΟΝ των λειτουργών-
τεχνοκρατών που είναι υπεύθυνοι εκ του θεσμικού τους ρόλου να ελέγξουν.
Η
υποχρέωση αυτή απορρέει από την ανάγκη ανεύρεσης μιας βιώσιμης λύσης, η
οποία θα προστατεύει τη χώρα από του να εισέλθει στο οικονομικό
αδιέξοδο που εισέρχεται, χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η εθνική μας
κυριαρχία και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών τα οποία
αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο του δημοκρατικού πολιτεύματος τα οποία
κατοχυρώνονται και προστατεύονται από το Σύνταγμα μας, που με κόπο,
μόχθο και πολύ αίμα καταφέραμε να επιτύχουμε μέσα από δεκαετίες πολέμων
και αγώνων.
6 | Σ ε λ ί δ α
Ενόψει
των ανωτέρων και με τη ρητή επιφύλαξη παντός εν γένει νόμιμου
δικαιώματος, διαμαρτυρόμαστε εντονότατα για αυτήν την αδικαιολόγητη και
προσβλητική συμπεριφορά σας, δηλώνουμε ότι η οποιαδήποτε ψηφοφορία των
νομοσχεδίων που υπογράφετε καθώς και των μνημονίων που επιβάλλονται
είναι άκρως επικίνδυνα και καταχρηστικά και καλώ εντός πέντε (5)
εργασίμων ημερών υπό τη λήψη της παρούσας μου επιστολής
Α. ΝΑ ΜΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΑΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΛΕΓΧΟ:
1. Τι έλεγχος έχει γίνει και προς ποιά κατεύθυνση;
2. Τι είναι τα πορίσματα του ελέγχου αυτού;
3. Ποια νομιμοποιητικά έγγραφα συνοδεύουν τον έλεγχο αυτό;
4. Ποιός υπογράφει υπεύθυνα με το κύρος της υπογραφής του τα πορίσματα αυτά;
Β. ΝΑ ΜΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΕΑΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ
1. Να φαίνονται καθαρά οι λόγοι απόρριψης τους.
Γ.
Επειδή είστε εκ του νόμου υποχρεωμένοι να ενεργείτε προς όφελος του
Δημοσίου συμφέροντος, σας καλώ να ορίσετε συνάντηση μου μετά των
συμβούλων μας, του οργανισμού E.N.D και του Προέδρου του κου Λαμπράκη
αλλά και τον ίδιο τον κο Σώρρα εάν χρειαστεί, με τον αρμόδιο Υπουργό και
υπηρεσιακούς παράγοντες προκειμένου να σας παρέχουμε οποιεσδήποτε άλλες
διευκρινήσεις και πληροφορίες κρίνετε απαραίτητες για την υλοποίηση του
ελέγχου.
ΑΛΛΙΩΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ ΑΠΡΑΚΤΗ Η ΩΣ ΑΝΩ ΤΑΧΘΕΙΣΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΝΩ
ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΕΙ ΗΔΗ ΣΕ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ Η ΟΠΟΙΑ
ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΕΙ ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ
ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΘΑ ΠΡΟΒΩ/ΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΕΣ
ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΜΕ
ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΣΑΣ ΜΗΝΥΣΗ.
Με
την επιφύλαξη παντός εν γένει νομίμου δικαιώματός μου, η ίδια
επιμελούμαι και επιδίδω νόμιμα την παρούσα μου σε αυτούς τους οποίους
απευθύνεται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες,
Για Ενημέρωση στην πιο κάτω διεύθυνση:
Κα Β. Χ.
Λόρδου Βύρωνος αρ**, Μέγαρο Λαϊκής αρ. **
6023, Λάρνακα Κύπρος
Τηλ. Επικοινωνίας: +357 96******, Φαξ: +357 2*******
Εμαιλ: savecyprus.end@gmail.com
7 | Σ ε λ ί δ α
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Ι. ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΑΚΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ «Α», Επιστολή 17.03.2013
Α. ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Προτάθηκε
η Εκχώρηση Χρεογράφου, που βρίσκεται στην νόμιμη κατοχή του κου Αρτέμη
Σώρρα, για να χρησιμοποιηθεί ως αντασφάλεια για την παροχή δανείου.
ΓΙΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ H ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, 3 ΦΟΡΕΣ ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ
1. Ποσό : $ 48.926.500.000 δολάρια – USD
2. Επιτόκιο : 0 %
3. Αποπληρωμή : από 50 μέχρι και 100 χρόνια (όσα αποφασιστεί)
Β. ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.
Σε
συνάρτηση με αυτήν την πρόταση έχουν κατατεθεί και άλλες 7 συνοδευτικές
προτάσεις περίληψη των οποίων φαίνεται στην επιστολή μου με ημερ.
17.03.2013.
Οι συνοδευτικές
προτάσεις αυτές (ακόμα σε ισχύ) μπορούν να υλοποιηθούν με ρευστό χρήμα
και με τη μέθοδο της ανταλλαγής ομολόγων με πληρωμή (DLP – Delivery
Versus Payment):
Σε όλες τις πιο κάτω συνοδευτικές προτάσεις, ο τόκος δεν θα υπερέβαινε το 3 %.
1. 350 (Τριακόσια Πενήντα) εκ. Δολ
2. 500 (Πεντακόσια) εκ. Δολ
3. 1 (ένα) Δις Δολ
4. 1.8 (Ένα και Οκτώ) Δις Ευρώ για εξαγορά της επισφάλειας της Λαϊκής (Οκτ. 2013)
5.
20 (Είκοσι) Δις Δολ Για εξασφάλιση της ρευστοποίησης του χρεογράφου (σε
περίπτωση που δεν μπορεί να ρευστοποιηθεί για οποιοδήποτε λόγο)
6.
1 (ένα) Δις Ευρώ (δόθηκε τέλος Δεκ. Η Κύπρος ήταν στο μέγιστο ρίσκο… Θα
διδόταν προσωρινό Δάνειο έναντι αντασφάλειας Κυπριακού Ομολόγου με αξία
1 : 1.
Ο Δανειοδότης
ζήτησε το κυπριακό ομόλογο να ασφαλιστεί έναντι πιθανού κουρέματος ή
πτώχευσης του κράτους. Το κόστος αυτού θα συμψηφιζόταν στον τόκο και
στην περίπτωση που στη λήξη του δεν θα είχε πρόβλημα κουρέματος, θα
ακυρωνόταν και το κόστος θα επιστεφόταν. Η Κυβέρνηση απάντησε ότι ΔΕΝ
ΔΕΧΕΤΑΙ να ασφαλίσει το κυπριακό ομόλογο έναντι του κουρέματος και
ζήτησε να ΑΥΤΟΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Ο ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣ!
7.
20 (είκοσι) Δις Δολ: «Cyprus Mother Land»: Χρηματοδότηση προσφύγων, με
επιτόκιο 0 – 0.5 %, για να μπορέσουν να κρατήσουν τις περιουσίες τους
στα Κατεχόμενα.
8 | Σ ε λ ί δ α
ΙΙ. ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΑΚΕΤΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ «Β», Επιστολή 15.04.2013
ΓΙΑ
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ. α.
ΤΑΜΕΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Για την υλοποίηση της πρότασης αυτής θα
συνεργαστούν δύο (2) ανεξάρτητοι φορείς:
1.
Το ΤΑΜΕΙΟ «Α» το οποίο θα παρέχει την ανάλογη ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΙΜΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
συνολικού ποσού από 30 – 32 ΔΙΣ ΕΥΡΩ (Περιουσία που τώρα η Κύπρος δεν
έχει και άρα θα διορθωθεί η πιστοληπτική της ικανότητα),
Η
Περιουσία αυτή ανήκει στο έθνος των ΜΑΟΡΙ και στο “Hedge Fund” που
συνεργάζονται και πρόκειται για ρευστοποιήσιμες τραπεζικές και κρατικές
εγγυήσεις.
Για σκοπούς αποφυγής προβλημάτων με τους Ευρωπαϊκούς Εταίρους, το ταμείο «Α» θα μπορεί να δημιουργηθεί και στην Κύπρο.
2.
Και ένα δεύτερο ΤΑΜΕΙΟ «Β» όπου, αφού υπάρξει η τυπική συμφωνία μεταξύ
του πρώτου ταμείου «Α» και της κυβέρνησης, το ταμείο «Β» ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ
ΤΗ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ «Α».
Το
ταμείο αυτό έχει προβεί στον απαιτούμενο έλεγχο της περιουσίας του
πρώτου και έχει αποδεχθεί τις αξίες και την ρευστοποίηση όταν η
κυβέρνηση της Κύπρου έλθει σε συμφωνία με το ταμείο «Α».
β.
ΕΠΙΤΟΚΙΟ Το επιτόκιο, μαζί με το κόστος ρευστοποίησης κτλ ΔΕΝ
ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟ 3 %. γ. ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ Ο χρόνος αποπληρωμής μπορεί να είναι
από 10 – 15 ΕΤΗ ή και περισσότερο (όπως συμφωνηθεί). Σε καμία περίπτωση
δεν έχουν ζητηθεί παράξενοι όροι. Η προτάσεις μας είναι καθαρές, νόμιμες
και εύκολα υλοποιήσιμες. δ. ΑΝΤΑΣΦΑΛΕΙΑ Ως αντασφάλεια θα δοθούν τα
ομόλογα της Κυπριακής Δημοκρατίας με τη μέθοδο DVP (Delivery Versus
Payment) ή όπως αυτό θα συμφωνηθεί.
Η όλη διαδικασία μπορεί να υλοποιηθεί ΑΜΕΣΑ.
kz 15
http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2013/04/blog-post_8821.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου