… «ελευθερώνει» τα παιδιά από τους παραδοσιακούς ρόλους αγoριού/κοριτσιού (video)

«Τα παιδιά μας. Δεν είναι πραγματικά τα παιδιά μας, καθώς είμαστε όλοι οι σύνδεσμοι σε μια ατελείωτη αλυσίδα που είναι ζωή», εξηγεί η Καναδέζα τραγουδίστρια σε μια διαφήμιση που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα. «Για μας, είναι όλα. Αλλά στην πραγματικότητα, είμαστε μόνο ένα κλάσμα του σύμπαντός τους».
Η διαφήμιση την δείχνει να μπαίνει ντυμένη στα μαύρα μια νύχτα σε ένα νοσοκομείο και να πηγαίνει στην πτέρυγα με τα νεογέννητα, όπου νεογέννητα αγοράκια και κοριτσάκια κατανέμονται ομοιόμορφα σε γαλάζιες και ροζ πλευρές της αίθουσας φορώντας γαλάζια και ροζ φορμάκια.
«Εμείς νοσταλγούμε το παρελθόν. Αυτά ονειρεύονται το μέλλον», συνεχίζει η Dion. «Μπορούμε να τα ωθήσουμε προς τα εμπρός στο μέλλον, αλλά η πορεία θα είναι πάντοτε δική τους επιλογή.» Στη συνέχεια φυσά μαύρη και ασημένια αστραφτερή σκόνη (glitter) που βγάζει μέσα από μία τσάντα (θυμίζει μάγισσα παραμυθιού) στο δωμάτιο, σβήνοντας τα χρώματα στους τοίχους και τα ρούχα των μωρών και μετατρέποντας τα σε ένα νέο μαύρο- και – λευκό ένδυμα.


Δες το video:
Η διαφήμιση αφορά μια νέα εταιρία ρούχων από την Dion και την μάρκα Nununu, που σχεδιάζει ρούχα για παιδιά και που είναι αφιερωμένη στο να «εισάγει τα παιδιά στο υπέροχο μυστήριο του μινιμαλισμού«…
Στα περισσότερα ρούχα της «Celinununu» βλέπουμε συνδυασμούς μαύρου, λευκού, γκρι και κίτρινου χρώματος, ενώ κάποια σχέδια εμφανίζουν εκτός από σταυρούς, κρανία, πυραμίδες, μάτια και την φράση “New Order” / «Νέα Τάξη».


Η προπαγάνδα της Celinununu αντανακλά την ρητορική διαφόρων ανάλογων projects που έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια, τα οποία ζητούν να καταργηθούν οι φυσικές διαφορές μεταξύ αγοριών και κοριτσιών στις πρώιμες ηλικίες.

ΚΟ / πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου