Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014
ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ END,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΜΕ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ...!
Και
όμως οι άνθρωποι αυτοί πέτυχαν τον σκοπό, προ πάντων μεν διότι
ανταποκρίνονταν στις προαιρέσεις του έθνους, αλλά και διότι πολιτεύθηκαν
με τρόπο που μαρτυρούσε ότι δεν ήσαν άμοιροι επιτηδειότητος...]ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Κ.ΠΑΠΑΡΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ.
Υπ'
όψιν ότι, αργότερα το νεοιδρυθέν ελληνικό κράτος, σε ένδειξη ευγνωμοσύνης
προς τον Ξάνθο ή τον Τσακάλωφ, έδωσε την τιμητικήν θέση του ΝΥΚΤΟΦΥΛΑΚΑ
στο Α' νεκροταφείο Αθηνών ...; ...;.!
Όταν
αυτοί οι τρείς αγαθοί(ακατονόμαστοι, όπως τους λέει ο
παπαρρηγόπουλος), αλλά ζάμπλουτοι Έλληνες, προσέφεραν θυσία στον βωμό της
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ της Ελλάδος ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ...;
Και πολλοί, τότε, μίλησαν με οίκτο και περιφρόνηση γι' αυτούς και την ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ...;
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΑΡΑΚΙ ...; διότι κανείς εβραίος δεν ρώτησε ποτέ πόθεν έσχον τα λεφτά ο Σόρος και τα λοιπά βαμπίρ ...!
Και πολλοί, τότε, μίλησαν με οίκτο και περιφρόνηση γι' αυτούς και την ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ...;
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΑΡΑΚΙ ...; διότι κανείς εβραίος δεν ρώτησε ποτέ πόθεν έσχον τα λεφτά ο Σόρος και τα λοιπά βαμπίρ ...!
ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ:
END.ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΣΤΟ PRESIDENT.ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!
http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2014/02/end_24.html
Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ....
Δέκα εκατομμύρια εδώ, 150 πιο κει, 200 παρακάτω, έχουμε τρελαθεί να ακούμε, βαρεθήκαμε να μετράμε, χάσαμε αθροίσματα, μπερδέψαμε υπολογισμούς και...
τελειωμός δεν υπάρχει.
Είναι δε τέτοια η εξοικείωσή μας πλέον με τα εκατομμύρια, που όταν έρχεται η στιγμή ν' ανοίξουμε το δικό μας πορτοφόλι, για να πληρώσουμε λογαριασμούς και υποχρεώσεις, απορούμε γιατί το κατοστάρικο είναι μόνο του και δεν έχει παρέα δυο τρία δεκαχίλιαρα στη διπλανή θήκη....
Το αστείο είναι, ότι όλοι σχεδόν οι συλληφθέντες, ανακρινόμενοι και ύποπτοι, πρώτα δηλώνουν άγνοια κι αμέσως μετά, τα στοιχεία των άδειων(!) λογαριασμών τους, προκειμένου να αποδείξουν, ότι έχουν από ελάχιστα, έως καθόλου χρήματα.
Τους τελείωσαν; Τα έκαναν αγορές; Τα χάρισαν σε ιδρύματα; κανείς δεν έχει καταλάβει, μια και η αλήθεια χάνεται, σε μακρινές κι ονειρεμένες νήσους...
Διότι όταν κατηγορείσαι ότι διακίνησες παράδειγμα, 180 εκατομμύρια και με 500.000 ευρώ είσαι έξω και κόβεις βόλτες, λογικό είναι να θεωρείς τον εαυτό σου, απαύγασμα ευφυίας και το σύνολο των υπολοίπων, τουλάχιστον αφελείς...
Και έτσι είναι ενδεχομένως. Αν σκεφτεί κανείς,ότι επί μήνες ολόκληρους, δαπανήθηκαν τόνοι μελάνι, προκειμένου να αποδειχθεί ότι μια ολόκληρη χώρα βούλιαξε οικονομικά, γιατί κάποιοι έπαιρναν αναπηρικές συντάξεις,χωρίς να το δικαιούνται, κάποιοι άλλοι δήλωναν πλασματικές υπερωρίες κι ανύπαρκτα επιδόματα και ελάχιστοι τυχεροί δεν δούλευαν σχεδόν ποτέ, ενώ οι μισθοδοσίες τους ενίσχυαν 'επιμορφωτικά' ταξίδια.
Λογικό επακόλουθο, να κορνιζάρεις αυτούς ως κύρια αιτία της κατάρρευσης της χώρας.
Ξαφνικά γεμίσαμε τόμους ονομάτων με μιζαδόρους υπαλλήλους που ποτέ πριν κανείς δεν είχε υποπτευθεί. Αισθανθήκαμε από οργισμένοι μέχρι και συνένοχοι, γιατί κάποιοι γκρέμιζαν, όταν οι υπόλοιποι οικοδομούσαν.
Μετά αναρωτηθήκαμε:
Δεν είναι ευθύνη του κράτους να ελέγχει τους μηχανισμούς του;
Να εντοπίζει,να τιμωρεί και να απομακρύνει την ήρα από το σιτάρι - κατά την ευαγγελική παραβολή των ζιζανίων-
Μήπως πρόκειται εμείς να αποδώσουμε δικαιοσύνη,να συγκαλέσουμε συμβούλια και να παραπέμψουμε ανίκανες διοικήσεις, που δεν ήξεραν τι γίνεται κάτω από τη μύτη τους, ή χειρότερα γνώριζαν και επικροτούσαν;
Κι ενώ αυτολογοκρινόμενοι αναρωτιόμαστε, αν διαχειριστήκαμε σωστά ακόμα και τα δικά μας δεδουλευμένα, ξαφνικά η ιστορία βγάζει παραπομπή στο τέλος της σελίδας... Όχι για την επόμενη σελίδα, αλλά για τόμους αξιόποινων πράξεων.
Τα ποσά πλέον είναι ιλιγγιώδη.
Εκατομμύρια επί εκατομμυρίων, χορεύουν τσάμικο εντός κι εκτός συνόρων. Χαώδεις διαδρομές χρημάτων,εκατοντάδες εταιρείες,τερατώδεις υπεξαιρέσεις.
Οι επίορκοι υπάλληλοι φαντάζουν σχεδόν μπατίρηδες ,μπροστά στα εκατομμύρια που 'ίπτανται' στον εναέριο χώρο μας,.
Σ' αυτό ακριβώς το σημείο, ο μέσος πολίτης που ψάχνει τρίτη δουλειά και part time μεροκάματα, αισθάνεται τουλάχιστον ανόητος. Κι ανεπαρκής που δεν τα κατάφερε, δουλεύοντας δεκαετίες ολόκληρες, να ζει τα παιδιά του όπως ήθελε κι όπως ονειρεύτηκε. Πού Ιδιωτικοποίησε τα όνειρά του και ισχυροποίησε τους απατεώνες.
Γιατί μαζί με τις όποιες αξίες,προσπάθειες,αγωνίες, εκείνο που κυρίως συνθλίβεται, με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω του, είναι η ελπίδα ότι κάτι μπορεί να διασωθεί, να προχωρήσει.
Τα προ συμφωνηθέντα όρια της κοινωνίας καταρρέουν και η ταυτότητα του κάθε εργαζόμενου,σπουδαστή,συνταξιούχου,άνεργου, 'καίγεται' ...
Πανικόβλητοι οι πολίτες ψάχνουν τρόπους διαφυγής και αναρωτιούνται, ποιο μπορεί να είναι το επόμενο βήμα...
Οι τυχεροί ,ικανοποιημένοι μπορούν να ανεβάσουν τα πόδια στο τραπέζι και να αφεθούν ναρκισσιστικά και αυτάρεσκα στη νιρβάνα τους. Τα κατάφεραν.
Η 'ευκολία' πάνω στην οποία έχτισαν, κάνει τα πάντα νόμιμα κι επιτρεπτά.
Οι ανικανοποίητοι θα συνεχίσουν να ψάχνουν το ...δίκιο τους!
http://www.parapolitika.gr/
Σόρος: Θα επενδύσω στην Ελλάδα όταν θα βγαίνουν λεφτά
Καλώς
τονε κι ας άργησε. Δεν επενδύει ακόμα στην Ελλάδα ο γνωστός καρχαρίας
των αγορών Τζωρτζ Σόρος, αλλά αφήνει να εννοηθεί ότι το έχει υπόψη του
και περιμένει την κατάλληλη στιγμή.
Σύμφωνα με το Σόρος, «οι οικονομικές συνθήκες έχουν βελτιωθεί» (!), αλλά
το θέμα είναι «αν μπορεί να βγάλει κάποιος λεφτά σε σταθερή βάση». Όπως
είπε, «αν αυτό είναι δυνατό, θα επενδύσουμε».
Τα παραπάνω δήλωσε σε συνέντευξή του την Κυριακή στο...
γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, που δόθηκε με αφορμή τη δημοσίευση του
βιβλίου που βασίζεται σε σε απόψεις και συνεντεύξεις του για το ευρώ, τη
Γερμανία, τη Μέρκελ κλπ.
Στη συνένετυξη ο Σόρος εμφανίζεται ως ενδιαφερόμενος επενδυτής των
τραπεζών, στην Ευρωζώνη. «Πιστεύω στο ευρώ» ανέφερε. «Για αυτό το λόγο, η
επενδυτική μου ομάδα επιδιώκει να βγάλει πολλά λεφτά στην Ευρώπη
σύντομα, επενδύοντας χρήματα π.χ. σε τράπεζες που χρειάζονται επειγόντως
κεφάλαια».
Ο Σόρος επιτέθηκε για άλλη μια φορά στη Γερμανία και στις πολιτικές που
ακολούθησε για να σώσει το ευρώ, λέγοντας ότι τα μέτρα λιτότητας που
επέβαλε η Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ στην Ευρώπη, επιδείνωσαν την κρίση.
Ακόμα εκτιμά, ότι οι χρηματοοικονομικές αγορές μπορεί να έχουν ηρεμήσει, αλλά δεν υπάρχει βιώσιμη ανάκαμψη.
Η πιο επίφοβη πρόβλεψή του είναι ότι η Ευρωζώνη, «θα μπορούσε να περάσει
μια μεγάλη φάση οικονομικής στασιμότητας, ανάλογης της Ιαπωνίας τα
τελευταία 25 χρόνια».
Από enet
http://greki-gr.blogspot.gr/2014/02/blog-post_1351.html
Χρήστος Πάχτας-> Ο θεματοφύλακας της «Eldorado Gold»
«Το ουσιαστικό χαρακτηριστικό της πολιτικής κοινότητας είναι ο ηθικός
και όχι ο υλικός σκοπός, την εξουσία θα πρέπει να κατέχουν οι αγαθοί και
όχι οι πλούσιοι, ή το σώμα των ελεύθερων πολιτών»
Αριστοτέλης, «Πολιτικά»
Το
παρελθόν των «στοών του Βελγίου», καθώς ο πατέρας του ήταν εργάτης στα
ανθρακωρυχεία, μάλλον στοιχειώνει τον δήμαρχο Αριστοτέλη. Οι Σκουριές θα
τον ακολουθούν πάντα και παντού ως υπέρμαχο της επένδυσης των
μεταλλείων απέναντι στην πλειονότητα των κατοίκων, τους οποίους θεωρεί
τουλάχιστον «μπαχαλάκηδες και παραστρατημένους».
Η ατάκα του «τα μεταλλεία θα σώσουν περιβαλλοντικά την περιοχή» μπορεί να είναι ένα από τα συνθήματά του, όμως «το 2014 δεν είναι 2010, και ο δήμαρχος μάλλον δεν κοιμάται ήσυχος», λένε στον δήμο
Είναι προφανές ότι ο δήμαρχος… Αριστοτέλη, Χρ. Πάχτας, αγνοεί το παραπάνω απόσπασμα του Ελληνα φιλόσοφου, αφού γεμάτος έπαρση και αλαζονεία δήλωσε πρόσφατα, κατά τη διάρκεια δημοτικού συμβουλίου, ότι «αν επικρατήσουν στις εκλογές οι πολέμιοι της εξόρυξης χρυσού, την επόμενη μέρα θα έρθουν όλοι οι αναρχικοί, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ, και ίσως οι εργαζόμενοι να κάψουν κανένα χωριό και...
Μέλος της ΠΑΣΠ
Η ατάκα του «τα μεταλλεία θα σώσουν περιβαλλοντικά την περιοχή» μπορεί να είναι ένα από τα συνθήματά του, όμως «το 2014 δεν είναι 2010, και ο δήμαρχος μάλλον δεν κοιμάται ήσυχος», λένε στον δήμο
Είναι προφανές ότι ο δήμαρχος… Αριστοτέλη, Χρ. Πάχτας, αγνοεί το παραπάνω απόσπασμα του Ελληνα φιλόσοφου, αφού γεμάτος έπαρση και αλαζονεία δήλωσε πρόσφατα, κατά τη διάρκεια δημοτικού συμβουλίου, ότι «αν επικρατήσουν στις εκλογές οι πολέμιοι της εξόρυξης χρυσού, την επόμενη μέρα θα έρθουν όλοι οι αναρχικοί, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ, και ίσως οι εργαζόμενοι να κάψουν κανένα χωριό και...
να έχουμε ανθρώπινα θύματα».
Σε απλά ελληνικά θα μπορούσε να ερμηνευθεί «ή εγώ ή το χάος» ή, όπως
λένε στην περιοχή του με αμφίσημη ερμηνεία, «με τον Χρηστάρα και στην
κόλαση!!!».
Μέλος της ΠΑΣΠ
Ο χημικός, απόφοιτος του Ελεύθερου Πανεπιστημίου των Βρυξελλών, παιδί
μεταναστών (ο πατέρας του, εργάτης στα ανθρακωρυχεία του Βελγίου, είχε
συμμετάσχει στην Εθνική Αντίσταση), γεννημένος το 1951 στην Αρναία,
ακολούθησε την οδό «όσων μετά τη Μεταπολίτευση είδαν στο ΠΑΣΟΚ το φως το
αληθινό». Μέλος της ΠΑΣΠ ως φοιτητής εξωτερικού, είχε περάσει για βραχύ
διάστημα από τον «Ρήγα Φεραίο», «όχι ιδιαίτερα διαβασμένος, μέτριος στα
οργανωτικά», θυμούνται σήμερα τότε «σύντροφοί του». Με την επιστροφή
του στην Ελλάδα το 1980 «μπήκε στη μάχιμη πολιτική».
Το… άστρο του ανέτειλε την τριετία 1986–1989 όταν διετέλεσε νομάρχης Χίου και Εβρου. «Αχρωμο, άοσμο, κομματικό» τον χαρακτηρίζουν σήμερα όσοι συνεργάστηκαν τότε μαζί του, αλλά ο «Χρηστάκης» έφτιαχνε το προφίλ του. Οι καλές σχέσεις που πάντα φρόντιζε να καλλιεργεί με την Εκκλησία, τους τοπικούς συλλόγους και διάφορα ποδοσφαιρικά σωματεία τού άνοιξαν τον δρόμο για τη Βουλή. Από το 1989 μέχρι το 2004 εκλεγόταν πρώτος βουλευτής του νομού Χαλκιδικής, «είχε καλό μηχανισμό, ανθρώπους παντού, και μοίραζε αφειδώς υποσχέσεις και διορισμούς», λένε σήμερα όσοι είχαν γνωρίσει τον «Χρήστο» στους διαδρόμους της Βουλής.
Η στενή του σχέση με τον Κ. Σημίτη -«ταίριαξαν τα χνώτα τους», θυμούνται στο ΠΑΣΟΚ- τον οδήγησε, όταν ο μέντοράς του ανέλαβε το υπουργείο Βιομηχανίας, στη θέση του υφυπουργού. Ως ανέκδοτο κυκλοφορούσε τότε ότι «όντας εργασιομανής δούλευε με ρόμπα και παντόφλες στο υπουργείο ώς αργά τη νύχτα».
Επι οκτώ χρόνια (Ιανουάριος 1996-Ιανουάριος 2004) διετέλεσε υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, με αρμοδιότητα τη διαχείριση και παρακολούθηση των κοινοτικών πλαισίων στήριξης. Τότε, όπως λέγεται ακόμα και σήμερα στη Χαλκιδική, «πήρε το προσωνύμιο χαλκιδικάρχης, αφού με προσεκτικά μελετημένες κινήσεις, προώθησε την… τουριστική άνοιξη της περιοχής». Από τότε καλλιέργησε τις σχέσεις του «με τους ανθρώπους του τουρισμού, των μεγάλων ξενοδοχείων, τους tοur operators και συνέχιζε τους διορισμούς όπου μπορούσε».
Ο ίδιος είχε δηλώσει τότε ότι «διαχειρίστηκα τα κονδύλια με σύνεση και γι’ αυτό δεν απέκτησα κανέναν φίλο». Ομως η πραγματικότητα τον διέψευσε οικτρά.
Το 2003 η καναδική εταιρεία TVX είχε κηρύξει πτώχευση, η επένδυση 350 εκατ., που είχε «μπλοκαριστεί» από το ΣτΕ, άφησε πίσω της μια θηριώδη οικολογική καταστροφή και άνεργους μεταλλωρύχους. Οι χειρισμοί του (το ελληνικό Δημόσιο αγόρασε τα μεταλλεία αντί 11 εκατ. ευρώ και το μεταπώλησε με την ίδια τιμή στην «Ελληνικός Χρυσός») οδήγησαν να επιβληθεί πρόστιμο 15,4 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αφού είχε θεωρηθεί παράνομη χρηματοδότηση. Οσοι θυμούνται το παρασκήνιο της υπόθεσης λένε ακόμα και σήμερα: «Είναι γνωστό για ποια συμφέροντα έπαιζε από τότε, αλλά μες στη γενικότερη ευμάρεια ουδείς έδωσε προσοχή».
Τον Ιανουάριο του 2004, με το ΠΑΣΟΚ να κλυδωνίζεται και τη διαδοχή του Κ. Σημίτη από τον Γ. Παπανδρέου ante portas, «ο Χρήστος ξαναχτύπησε». Με τροπολογία που πέρασε στη Βουλή σε αναπτυξιακό νομοσχέδιο, κυριολεκτικά χάριζε στο Πόρτο Καρράς στη Σιθωνία δασικές εκτάσεις για τουριστική επέκταση. Πολιτικός σάλος, η Βάσω Παπανδρέου, τότε υπ. ΠΕΧΩΔΕ, και ο Ν. Χριστουδουλάκης, υπουργός Οικονομίας, αντέδρασαν άμεσα, η τροπολογία αποσύρθηκε και μαζί της οι όποιες ελπίδες τότε του ΠΑΣΟΚ να ανακάμψει προεκλογικά. Ο Χρήστος Πάχτας διαγράφηκε από το κόμμα και οι εννέα που είχαν συνυπογράψει βρέθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες έξω από τις εκλογικές λίστες. (Για την Ιστορία, ήταν οι Γ. Κίρκος, Κ. Διαμαντής, Σπ. Βούγιας, Γ. Ανθόπουλος, Ν. Στρατηλάτης, Π. Κουρουμπλής, Π. Φλώρος, Θ. Κατσανέβας, Αλ. Χρυσανθακόπουλος.)
Το βέτο του Δριβελέγκα
Οι προσπάθειες που εκ των υστέρων κατέβαλε για να είναι εκ νέου υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ ή να επανασυνδεθεί με το κόμμα, απέβησαν άκαρπες. Ηταν η ώρα να πάρει «εκδίκηση» ο έτερος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γ. Δριβελέγκας, η σχέσης τους ήταν πάντα κακή, και «πέρασε το βέτο του Δριβελέγκα να μην είναι ποτέ υποψήφιος ο Χρήστος».
Το παρελθόν των «στοών του Βελγίου» μάλλον στοιχειώνει τον δήμαρχο Αριστοτέλη. Οι Σκουριές θα τον ακολουθούν πάντα και παντού, θεματοφύλακας της καναδικής «Eldorado Gold», υπέρμαχος της επένδυσης των μεταλλείων, απέναντι στην πλειονότητα των κατοίκων, τους οποίους θεωρεί τουλάχιστον «μπαχαλάκηδες και παραστρατημένους». Σε συνέντευξή του στη γαλλική τηλεόραση, σε μια κίνηση θεατρινισμού εξεδίωξε τη ρεπόρτερ όταν τον ρώτησε «εσείς κερδίσατε κάτι;». Ομως τον κάρφωσαν οι Καναδοί επενδυτές: «Είναι μαζί μας, μας υποστηρίζει, ζητάει όμως να προσλάβουμε όλους τους δικούς του». Και ως κίνηση εξιλέωσης προσέφυγε στη Δικαιοσύνη κατά του προέδρου των ΑΝ.ΕΛΛ. όταν ο Π. Καμμένος είχε προτρέψει τους κατοίκους να τον «λιντσάρουν» πολιτικά. Τότε τα καθεστωτικά ΜΜΕ είχαν κάνει πρώτο θέμα τον κ. Καμμένο, η «φρέσκια» δήλωση όμως του Χ. Πάχτα δεν «έπαιξε», ίσως γιατί «υπάρχουν διαπλεκόμενα συμφέροντα για τον χρυσό…».
Η ατάκα του «τα μεταλλεία θα σώσουν περιβαλλοντικά την περιοχή» μπορεί να είναι ένα από τα συνθήματά του, όμως «το 2014 δεν είναι 2010, και ο δήμαρχος μάλλον δεν κοιμάται ήσυχος», λένε στον Δήμο Αριστοτέλη. Οπως εξάλλου έχει γράψει ο διάσημος… νονός του δήμου, «η γνώμη των πολλών είναι πιο σωστή από τη γνώμη των ολίγων…».
Του Φώτη Παπούλια από efsyn
Το… άστρο του ανέτειλε την τριετία 1986–1989 όταν διετέλεσε νομάρχης Χίου και Εβρου. «Αχρωμο, άοσμο, κομματικό» τον χαρακτηρίζουν σήμερα όσοι συνεργάστηκαν τότε μαζί του, αλλά ο «Χρηστάκης» έφτιαχνε το προφίλ του. Οι καλές σχέσεις που πάντα φρόντιζε να καλλιεργεί με την Εκκλησία, τους τοπικούς συλλόγους και διάφορα ποδοσφαιρικά σωματεία τού άνοιξαν τον δρόμο για τη Βουλή. Από το 1989 μέχρι το 2004 εκλεγόταν πρώτος βουλευτής του νομού Χαλκιδικής, «είχε καλό μηχανισμό, ανθρώπους παντού, και μοίραζε αφειδώς υποσχέσεις και διορισμούς», λένε σήμερα όσοι είχαν γνωρίσει τον «Χρήστο» στους διαδρόμους της Βουλής.
Η στενή του σχέση με τον Κ. Σημίτη -«ταίριαξαν τα χνώτα τους», θυμούνται στο ΠΑΣΟΚ- τον οδήγησε, όταν ο μέντοράς του ανέλαβε το υπουργείο Βιομηχανίας, στη θέση του υφυπουργού. Ως ανέκδοτο κυκλοφορούσε τότε ότι «όντας εργασιομανής δούλευε με ρόμπα και παντόφλες στο υπουργείο ώς αργά τη νύχτα».
Επι οκτώ χρόνια (Ιανουάριος 1996-Ιανουάριος 2004) διετέλεσε υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, με αρμοδιότητα τη διαχείριση και παρακολούθηση των κοινοτικών πλαισίων στήριξης. Τότε, όπως λέγεται ακόμα και σήμερα στη Χαλκιδική, «πήρε το προσωνύμιο χαλκιδικάρχης, αφού με προσεκτικά μελετημένες κινήσεις, προώθησε την… τουριστική άνοιξη της περιοχής». Από τότε καλλιέργησε τις σχέσεις του «με τους ανθρώπους του τουρισμού, των μεγάλων ξενοδοχείων, τους tοur operators και συνέχιζε τους διορισμούς όπου μπορούσε».
Ο ίδιος είχε δηλώσει τότε ότι «διαχειρίστηκα τα κονδύλια με σύνεση και γι’ αυτό δεν απέκτησα κανέναν φίλο». Ομως η πραγματικότητα τον διέψευσε οικτρά.
Το 2003 η καναδική εταιρεία TVX είχε κηρύξει πτώχευση, η επένδυση 350 εκατ., που είχε «μπλοκαριστεί» από το ΣτΕ, άφησε πίσω της μια θηριώδη οικολογική καταστροφή και άνεργους μεταλλωρύχους. Οι χειρισμοί του (το ελληνικό Δημόσιο αγόρασε τα μεταλλεία αντί 11 εκατ. ευρώ και το μεταπώλησε με την ίδια τιμή στην «Ελληνικός Χρυσός») οδήγησαν να επιβληθεί πρόστιμο 15,4 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αφού είχε θεωρηθεί παράνομη χρηματοδότηση. Οσοι θυμούνται το παρασκήνιο της υπόθεσης λένε ακόμα και σήμερα: «Είναι γνωστό για ποια συμφέροντα έπαιζε από τότε, αλλά μες στη γενικότερη ευμάρεια ουδείς έδωσε προσοχή».
Τον Ιανουάριο του 2004, με το ΠΑΣΟΚ να κλυδωνίζεται και τη διαδοχή του Κ. Σημίτη από τον Γ. Παπανδρέου ante portas, «ο Χρήστος ξαναχτύπησε». Με τροπολογία που πέρασε στη Βουλή σε αναπτυξιακό νομοσχέδιο, κυριολεκτικά χάριζε στο Πόρτο Καρράς στη Σιθωνία δασικές εκτάσεις για τουριστική επέκταση. Πολιτικός σάλος, η Βάσω Παπανδρέου, τότε υπ. ΠΕΧΩΔΕ, και ο Ν. Χριστουδουλάκης, υπουργός Οικονομίας, αντέδρασαν άμεσα, η τροπολογία αποσύρθηκε και μαζί της οι όποιες ελπίδες τότε του ΠΑΣΟΚ να ανακάμψει προεκλογικά. Ο Χρήστος Πάχτας διαγράφηκε από το κόμμα και οι εννέα που είχαν συνυπογράψει βρέθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες έξω από τις εκλογικές λίστες. (Για την Ιστορία, ήταν οι Γ. Κίρκος, Κ. Διαμαντής, Σπ. Βούγιας, Γ. Ανθόπουλος, Ν. Στρατηλάτης, Π. Κουρουμπλής, Π. Φλώρος, Θ. Κατσανέβας, Αλ. Χρυσανθακόπουλος.)
Το βέτο του Δριβελέγκα
Οι προσπάθειες που εκ των υστέρων κατέβαλε για να είναι εκ νέου υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ ή να επανασυνδεθεί με το κόμμα, απέβησαν άκαρπες. Ηταν η ώρα να πάρει «εκδίκηση» ο έτερος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γ. Δριβελέγκας, η σχέσης τους ήταν πάντα κακή, και «πέρασε το βέτο του Δριβελέγκα να μην είναι ποτέ υποψήφιος ο Χρήστος».
Το παρελθόν των «στοών του Βελγίου» μάλλον στοιχειώνει τον δήμαρχο Αριστοτέλη. Οι Σκουριές θα τον ακολουθούν πάντα και παντού, θεματοφύλακας της καναδικής «Eldorado Gold», υπέρμαχος της επένδυσης των μεταλλείων, απέναντι στην πλειονότητα των κατοίκων, τους οποίους θεωρεί τουλάχιστον «μπαχαλάκηδες και παραστρατημένους». Σε συνέντευξή του στη γαλλική τηλεόραση, σε μια κίνηση θεατρινισμού εξεδίωξε τη ρεπόρτερ όταν τον ρώτησε «εσείς κερδίσατε κάτι;». Ομως τον κάρφωσαν οι Καναδοί επενδυτές: «Είναι μαζί μας, μας υποστηρίζει, ζητάει όμως να προσλάβουμε όλους τους δικούς του». Και ως κίνηση εξιλέωσης προσέφυγε στη Δικαιοσύνη κατά του προέδρου των ΑΝ.ΕΛΛ. όταν ο Π. Καμμένος είχε προτρέψει τους κατοίκους να τον «λιντσάρουν» πολιτικά. Τότε τα καθεστωτικά ΜΜΕ είχαν κάνει πρώτο θέμα τον κ. Καμμένο, η «φρέσκια» δήλωση όμως του Χ. Πάχτα δεν «έπαιξε», ίσως γιατί «υπάρχουν διαπλεκόμενα συμφέροντα για τον χρυσό…».
Η ατάκα του «τα μεταλλεία θα σώσουν περιβαλλοντικά την περιοχή» μπορεί να είναι ένα από τα συνθήματά του, όμως «το 2014 δεν είναι 2010, και ο δήμαρχος μάλλον δεν κοιμάται ήσυχος», λένε στον Δήμο Αριστοτέλη. Οπως εξάλλου έχει γράψει ο διάσημος… νονός του δήμου, «η γνώμη των πολλών είναι πιο σωστή από τη γνώμη των ολίγων…».
Του Φώτη Παπούλια από efsyn
http://greki-gr.blogspot.gr/2014/02/eldorado-gold.html
Τι ακριβώς απαιτεί από εμάς ο ΄Ελλην Αρτέμιος Σώρρας (ΕΙ·ΕΝD);
Δεν είναι εύλογο το ερώτημα; Τι είναι
ακριβώς αυτό, που απαιτούν ο πριν και πάνω απ’ όλα ΄Ελλην Αρτέμιος
Σώρρας και ο μόνον ελληνικός, συμβουλευτικός οργανισμός ΕΙ·ΕΝD, από τις
Ελληνίδες και τους ΄Ελληνες, αμφοτέρων των κοινωνιών, των πατρίδων του
ελληνικού μας έθους και έθνους, που είναι η Ελλάς και η Κύπρος;
Σε κάθε καμπή της διαχρονικώς ελικοειδούς ή σπειροειδούς του ιστορίας, το γένος των ανθρώπων συλλογικά θέτει μόνον εκείνα τα ερωτήματα, τα οποία επιθυμεί και είναι ικανό να απαντήσει. Είναι πάντοτε πολύ συγκεκριμένο το διανοητικό πλαίσιο, εντός του οποίου οι άνθρωποι πρώτα θέτουμε και έπειτα δόκιμα απαντούμε τα εύλογα ερωτήματά μας.
Το διανοητικό λοιπόν πλαίσιο, που καθιστά εύλογο το παραπάνω ερώτημα, όπως και την δόκιμο απάντησί του, δεν είναι άλλο από την σφαιρικότητα των αρχών της κοινωνιοκρατίας, των πολιτειών της κλασικής Ελλάδος (Σχ. 1). Ορμωμένη εκ του «αφ’ Εστίας άρχεσθαι» (Πλάτωνος «Ευθύφρων», 3α), η θεμελιώδης αρχή της ελληνοπρεπούς, σφαιρικής δομής οργανώσεως του κάθε αυθεντικά ελληνικού θεσμού ή οργανισμού, όπως και εκείνου της αυθεντικά
ελληνικής πολιτείας είναι:
ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΡΧΕΙ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΝ ΑΡΧΗΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Το αμετάκλητο πληρεξούσιο στον Αρτέμιο Σώρρα (ΕΙ·ΕΝD) να διαχειρίζεται την χρηματιστική περιουσία των Ελληνίδων και Ελλήνων, απερίφραστα τοποθετεί τον Αρτέμιο Σώρρα (ΕΙ·ΕΝD), επί της αρχής της κοινωνίας των ελληνικών ανθρώπων, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στην συλλογική χρηματιστική περιουσία των Ελληνίδων και Ελλήνων. Επειδή ακριβώς ο Αρτέμιος Σώρρας (ΕΙ·ΕΝD) είναι πριν και πάνω απ’ όλα ένας ΄Ελλην, άριστα γνωρίζει το τι ακριβώς σημαίνει ένας άνθρωπος ελληνικός να άρχει άλλων ανθρώπων ελληνικών.
Απαιτεί λοιπόν ο πριν και πάνω απ’ όλα ΄Ελλην Αρτέμιος Σώρρας (ΕΙ·ΕΝD), από τις Ελληνίδες και τους ΄Ελληνες της Ελλάδος και της Κύπρου, την κοινωνική συναρμογή όλων των Ελληνίδων και Ελλήνων, ώστε ταυτοχρόνως να τοποθετηθεί υπό την συλλογική αρχή των ελληνικών αυτών ανθρώπων. Αυτός είναι ο λόγος που κάνει τον πριν και πάνω απ’ όλα ΄Ελληνα Αρτέμιο Σώρρα (ΕΙ·ΕΝD) να επιμένει πως η κοινωνική συναρμογή όλων των Ελληνίδων και Ελλήνων είναι μια συμπαντικά επιβεβλημένη εντολή.
Και αυτήν ακριβώς την συμπαντικά επιβεβλημένη εντολή είναι που μάταια πολεμά να αποτρέψει το έξωθεν επιβεβλημένο δυναστικό καθεστώς εξουσίας της τυραννικής κομματοκρατίας. Διότι, ενώ ψοφάει, ο κάθε ημίονος κλωτσάει.
Σε κάθε καμπή της διαχρονικώς ελικοειδούς ή σπειροειδούς του ιστορίας, το γένος των ανθρώπων συλλογικά θέτει μόνον εκείνα τα ερωτήματα, τα οποία επιθυμεί και είναι ικανό να απαντήσει. Είναι πάντοτε πολύ συγκεκριμένο το διανοητικό πλαίσιο, εντός του οποίου οι άνθρωποι πρώτα θέτουμε και έπειτα δόκιμα απαντούμε τα εύλογα ερωτήματά μας.
Το διανοητικό λοιπόν πλαίσιο, που καθιστά εύλογο το παραπάνω ερώτημα, όπως και την δόκιμο απάντησί του, δεν είναι άλλο από την σφαιρικότητα των αρχών της κοινωνιοκρατίας, των πολιτειών της κλασικής Ελλάδος (Σχ. 1). Ορμωμένη εκ του «αφ’ Εστίας άρχεσθαι» (Πλάτωνος «Ευθύφρων», 3α), η θεμελιώδης αρχή της ελληνοπρεπούς, σφαιρικής δομής οργανώσεως του κάθε αυθεντικά ελληνικού θεσμού ή οργανισμού, όπως και εκείνου της αυθεντικά
ελληνικής πολιτείας είναι:
ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΡΧΕΙ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΝ ΑΡΧΗΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Το αμετάκλητο πληρεξούσιο στον Αρτέμιο Σώρρα (ΕΙ·ΕΝD) να διαχειρίζεται την χρηματιστική περιουσία των Ελληνίδων και Ελλήνων, απερίφραστα τοποθετεί τον Αρτέμιο Σώρρα (ΕΙ·ΕΝD), επί της αρχής της κοινωνίας των ελληνικών ανθρώπων, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στην συλλογική χρηματιστική περιουσία των Ελληνίδων και Ελλήνων. Επειδή ακριβώς ο Αρτέμιος Σώρρας (ΕΙ·ΕΝD) είναι πριν και πάνω απ’ όλα ένας ΄Ελλην, άριστα γνωρίζει το τι ακριβώς σημαίνει ένας άνθρωπος ελληνικός να άρχει άλλων ανθρώπων ελληνικών.
Απαιτεί λοιπόν ο πριν και πάνω απ’ όλα ΄Ελλην Αρτέμιος Σώρρας (ΕΙ·ΕΝD), από τις Ελληνίδες και τους ΄Ελληνες της Ελλάδος και της Κύπρου, την κοινωνική συναρμογή όλων των Ελληνίδων και Ελλήνων, ώστε ταυτοχρόνως να τοποθετηθεί υπό την συλλογική αρχή των ελληνικών αυτών ανθρώπων. Αυτός είναι ο λόγος που κάνει τον πριν και πάνω απ’ όλα ΄Ελληνα Αρτέμιο Σώρρα (ΕΙ·ΕΝD) να επιμένει πως η κοινωνική συναρμογή όλων των Ελληνίδων και Ελλήνων είναι μια συμπαντικά επιβεβλημένη εντολή.
Και αυτήν ακριβώς την συμπαντικά επιβεβλημένη εντολή είναι που μάταια πολεμά να αποτρέψει το έξωθεν επιβεβλημένο δυναστικό καθεστώς εξουσίας της τυραννικής κομματοκρατίας. Διότι, ενώ ψοφάει, ο κάθε ημίονος κλωτσάει.
http://end-artemi-sorra-cyprus.blogspot.gr/2014/02/d.html
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Αναζήτηση στο ιστολόγιο
-------\ KRYON IN HELLENIC /-------
------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.







