Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Εβραίος καθηγητής αρνείται το ολοκαύτωμα - Δείτε την επιστολή που έστειλε στον Σπήλμπεργκ (Spielberg)!!! 20/4/13


Αρτέμης Σώρρας

Εβραίος καθηγητής αρνείται το ολοκαύτωμα - Δείτε την επιστολή που έστειλε στον Σπήλμπεργκ (Spielberg)!!!
20/4/13

Ο Δρ Roger Dommergue είναι γνωστός ως ο εβραίος ιστορικός αναθεωρητής που δικαιώνει τον Χίτλερ, αμφισβητώντας το ολοκαύτωμα. Είχε δώσει στην Γαλλία μια συνέντευξη στον Ernst Zundel, στην αρχή της ενασχόλησής του Zundel με τον ιστορικό αναθεωρητισμό.

Θα παραθέσουμε εδώ την πολύ ενδιαφέρουσα επιστολή, που είχε στείλει στον σκηνοθέτη Steven Spielberg προ 15ετίας:
*****
Αγαπητέ κ. Σπήλμπεργκ,

Εύχομαι η εντιμότητά σας να είναι ίση με το πολύ μεγάλο ταλέντο σας. Σας είδα στην τηλεόραση στη Γαλλία. Δηλώσατε ότι θα διαχύσετε στα γερμανικά σχολεία την προπαγάνδα της Shoa (εβραϊκή λέξη για το ολοκαύτωμα). Αναφέρατε ότι οι μάρτυρες θα πείσουν για τα καλά ως προς την πραγματικότητα του ολοκαυτώματος (6-εκατομμύρια-θάλαμοι-αερίων). Νοιώθω καθήκον μου ως Εβραίος και, μετά από 20 χρόνια μελέτης του ιστορικού προβλήματος του ολοκαυτώματος, να επιστήσω την προσοχή σας στα γεγονότα.

Τα γεγονότα είναι πολύ πεισματικά και όπως κανείς δεν μπορεί να τα διαψεύσει, αναγκάστηκαν οι ομογενείς μας να κάνουν τους αηδιαστικούς πολιτικούς να θεσπίσουν σταλινο-οργουελιανούς νόμους, που απαγορεύουν να αναφερθεί κάτι σχετικά με το δόγμα του «έξι-εκατομμύρια-θάλαμοι-αερίων», που οριστικά ανάγεται σε αέναη λατρεία αυτής της αλχημείας.

Σε περίπτωση μη σεβασμού της σιωπής και της λατρείας του μύθου, υφίστασαι την ποινή του προστίμου ή φυλάκισης ή και των δύο. Ο καθηγητής Faurisson, ο οποίος έχει μελετήσει το θέμα για 20 χρόνια, έχει σχεδόν σφαγιαστεί. Αυτό είναι εντελώς γελοίο, αλλά το να δίνουν την αστυνομία και την Δικαιοσύνη όλων των χωρών στον κ. Lévy, αυτός δεν θα είναι γελοίος πια: εδώ είναι ο 20ος αιώνας! Αυτοί οι νόμοι είναι, κατά συνέπεια, η απόλυτη απόδειξη της απάτης, πριν μελετήσουμε την αριθμητική και τεχνική ανικανότητα της. Όχι, κύριε, δεν θα βρείτε έστω ΕΝΑΝ μάρτυρα που είδε 6 εκατομμύρια Εβραίους σφαγιασθέντες. Δεν θα βρείτε έστω ΕΝΑΝ μάρτυρα των Zyclon-B θαλάμων αερίων για να εξοντώσουν 1000 ή 2000 άτομα με μιας, κοντά στα κρεματόρια. Δείτε την επισυναπτόμενη εργασία μου "Shoa Sherlockholmised" με την παρούσα (επιστολή): είναι η περίληψη 20 ετών μελέτης για το θέμα.

Ο "6-εκατομμύρια-θάλαμοι-αερίων" μύθος είναι μια αριθμητική και τεχνική ανοησία. Στην πραγματικότητα η υστερική, κλαψιάρα, επιχείρηση του ολοκαυτώματος, 50 χρόνια μετά τον πόλεμο, είναι αηδιαστική, εξευτελιστική: είναι μια επαίσχυντη ντροπή.

Κανένας στην Ιστορία δεν έχει ποτέ θρηνήσει για την απώλεια του για 50 χρόνια μετά τον πόλεμο, ακόμη και αν ήταν αληθινή και πραγματική απώλεια. Ακόμη και αν η 6-εκατομμύρια-αέρια-θάλαμοι ήταν αλήθεια, θα ήταν ντροπή να κάνουν τέτοια φασαρία και να διοχετεύουν τόσα πολλά χρήματα παντού. Ποιοί ήταν οι τοκογλύφοι της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης; Το ξέρεις, όπως και εγώ. Είναι πολύ περισσότερο έτσι, καθώς γνωρίζουμε ότι τα 6.000.000 είναι χοντρή υπερβολή και ότι η ύπαρξη θαλάμων αερίων zyclon Β είναι τεχνικά αδύνατη (βλέπε δίκη Degesh το 1949). Στην πραγματικοτητα 150.000 ή 200.000 Εβραίοι πέθαναν στα γερμανικά στρατόπεδα, από τύφο ή πείνα. Πολλοί άλλοι έχασαν τη ζωή τους, αλλά ως μαχητές κατά της Γερμανίας κατά της οποίας εμείς, οι Εβραίοι, είχαμε κηρύξει τον πόλεμο το 1933! (Ο Χίτλερ ήταν αλλεργικός στην ηγεμονία του χρυσού και του δολαρίου: έτσι θα μπορούσε να δώσει δουλειά σε έξι εκατομμύρια ανέργους, πριν από τη λειτουργία των γερμανικών εργοστασίων εξοπλισμών!).

Γνωρίζετε το βιβλίο που δημοσιεύτηκε σε αυτή την περίοδο και γράφτηκε από τον ομογενή μας Kaufmann, ότι η Γερμανία πρέπει να χαθεί; Γνωρίζουμε ότι 80.000.000 Goyim θανατώθηκαν στην ΕΣΣΔ, σε ένα πολιτικό καθεστώς, το οποίο ήταν εντελώς εβραϊκό, από τον Μαρξ και Warburg, στον Kaganovitch, Frenkel, Yagoda, οι εκτελεστές. Γνωρίζουμε ότι μετά το 1945 οι Αμερικανοί και Ρώσοι σκότωσαν και βίασαν γερμανικές κοινότητες σε όλη την Ευρώπη από τη Λιθουανία μέχρι την Αλβανία. Γνωρίζουμε ότι οι 1.500.000 γερμανοί αιχμάλωτοι πολέμου πέθαναν από πείνα μετά τον πόλεμο (ένα διάσημο βιβλίο εκδόθηκε πριν από μερικά χρόνια, αλλά αγνοείται σήμερα). Θα βρείτε εδώ να περιλαμβάνεται στα γαλλικά το κείμενο ενός ραββίνου: «Ενας ραββίνος δηλώνει ένοχος": δυστυχώς δεν έχω το γερμανικό πρωτότυπο, ούτε μια αγγλική μετάφραση. Θα πρέπει να το μεταφράσετε.

Ο Ραββίνος καταδικάζει τη συμπεριφορά των Εβραίων στη Γερμανία, 50 χρόνια πριν από τον ναζισμό και δικαιώνει την εμφάνιση του Χίτλερ. Όσον αφορά τη ζημιά που έχουμε κάνει στην ανθρωπότητα, απολύτως δεν εξοφλείται από τις εξαιρετικές σας ταινίες ή τη δεξιοτεχνία του Yehudi Menuhin, ή τη βόμβα νετρονίων του S.T Cohen. Έγραψα ένα βιβλίο γι' αυτό, από κείμενα γραμμένα από σημαντικούς Εβραίους που είναι πολύ περισσότερο αντισημιτικά από τα πιο αντισημιτικά κείμενα που έγραψαν Goyim. Ο Simone Weil συνέταξε μιά τραγική περίληψη: «Οι Εβραίοι, αυτή η χούφτα ξεριζωμ! ένων ανθρώπων, υπήρξαν η αιτία του ξεριζωμού του συνόλου της ανθρωπότητας". Και ο George Steiner: "Για τα 5000 χρόνια έχουμε συζητήσει πάρα πολλά: λόγια θανάτου για εμάς και για τους άλλους".

Γνωρίζουμε ότι όλες οι γερμανικές πόλεις άνω των 100.000 ανθρώπων καταστράφηκαν κατά τη διάρκεια του τελευταίου πολέμου, με τις γυναίκες και τα παιδιά: σιωπή σχετικά με αυτό το πραγματικό ολοκαύτωμα. Αν λάβουμε υπόψη την στροφή που επιχειρείται από την επιχείρηση Ολοκαύτωμα, ό,τι σκοπεύετε να κάνετε στη Γερμανία είναι στην πραγματικότητα ο ασφαλέστερος τρόπος για μιά συσσώρευση ενός τεράστιου όγκου αντιεβραϊσμού, η έκρηξη του οποίου θα είναι μοναδική στην ιστορία. Διακριτικότητα και μετριοπάθεια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας: όλα τÎ! ± υπόλοιπα είναι αυτοκτονία.

Ούτε ο "διεθνισμός" ούτε οργουελιανοί νόμοι περί "εγκλήματος σκέψης" μπορούν να εμποδίσουν τον αντισημιτισμό να εκραγεί: μόνο η συμπεριφορά ΜΑΣ μπορεί. Ό,τι κάνετε και όλα τα κλαψουρίσματα και η άντληση χρημάτων, μπορούν μόνο να τον πάνε στα άκρα. Θα αυξηθεί εκτός λογικών ορίων, αν μπορεί να υπάρξει λογικό όριο στον αντισημιτισμό.

Ξέρω ότι είναι πρακτικά αδύνατο να ελεγχθεί η τάση μας γιά κερδοσκοπία και ότι μόνο η κατάργηση της περιτομής κατά την 8η ημέρα θα μπορούσε (η ιδιαιτερότητά μας προέρχεται από τη διαταραχή των 21 ημερών από την 1η μας εφηβεία, η οποία ξεκινά ακριβώς κατά την 8η ημέρα), αλλά θα πρέπει, τουλάχιστον, να προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τέτοια σφάλματα, όπως εκείνο που προτίθενται να πραγματοποιήσουν στη Γερμανία και το οποίο θα είναι τρομακτικό.

Είμαι μεγάλος θαυμαστής των ταινιών σας (εκτός από τη Λίστα του Σίντλερ: ρωτήστε τη γυναίκα του και την πραγματική ιστορική πραγματικότητα, αλλά αυτό είναι μια μικρή γκάφα). Ελπίζω να ελέγξετε τι σας στέλνω και να ξεφύγετε από την τρέλα της πλειοψηφίας των ομογενών μας. Θα σας απαντήσω πάντα, εάν έχετε την ακεραιότητα να μου γράψετε. Αφορά σε εσάς.

Υπογράφεται από: Dr Roger Dommergue Polacco de Menasce
ethel-sinadelfos
ΠΗΓΗhttps://www.facebook.com/groups/topotami/permalink/495890603792958/

http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2013/04/spielberg-20413.html 

Διαβάστε ποιος νόμος πέρασε μουλωχτά στις ΗΠΑ όσο ο κόσμος ασχολιόταν με το σήριαλ της Βοστόνης!Καταλάβατε τώρα;


Να ποιο νομεσχέδιο πέρασε μουλωχτά στις ΗΠΑ όσο ο κόσμος ασχολιόταν με το σήριαλ της Βοστόνης! Κι αυτός ο νόμος επηρεάζει όλους μας, αφού ό,τι έχει να κάνει με το διαδύκτιο έχει τις ρίζες τους στις ΗΠΑ!

Η αμερικανική Βουλή των Αντιπροσώπων πέρασε στις 18 Απριλίου τον νόμο Cyber Intelligence Sharing and Protect Act (CISPA), που έχει να κάνει με τον κυβερνοχώρο.

Οι νομοθέτες στη Βουλή ψήφισαν υπέρ του 288 έναντι 127 το απόγευμα της Πέμπτης. Στη συνέχεια θα κινηθεί προς τη Γερουσία κι ύστερα θα καταλήξει στο γραφείο του Προέδρου των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα για υπογαφή. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, όμως, ανώτερος σύμβουλος του Λευκού Οίκου δήλωσε ότι ο πρόεδρος βέτο στο νομοσχέδιο.
Σε περίπτωση που ο CISPA κερδίσει την υπογραφή του προέδρου, οι ιδιωτικές επιχειρήσεις θα ενθαρρύνονται να μοιραστούν οικειοθελώς τις πληροφορίες τους σχετικά με όποια cyberthreat (κυβερνοαπειλή) με την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Οι συντάκτες του νομοσχεδίου λένε ότι αυτό είναι μια προσπάθεια για την καταπολέμηση μιας αυξανόμενης προσπάθειες να βλάψουν κρίσιμα δίκτυα υπολογιστών της Αμερικής και pilfer συστήματα ιδιωτικών επιχειρήσεων για την πνευματική ιδιοκτησία και άλλων ευαίσθητων εμπορικών μυστικών.

Ένας από τους δημιουργούς του νομοσχεδίου, ο Dutch Ruppersberger (D-Maryland), δήλωσε κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης την Τετάρτη ότι κάθε χρόνο κλέβονται εμπορίκά μυστικά αξίας 400 δισεκατ. δολ. Περνώντας CISPA, είπε, θα είναι μια κοινή λύση λογική σε μια απειλή που αυξάνεται με ανησυχητικό ρυθμό.

"Αν ληστεύψουν το σπίτι σας καλείται το 911 και το αστυνομικό τμήμα έρχεται. Αυτό είναι το ίδιο σενάριο που εξετάζουμε εδώ", είπε.

Επίσης, ισχυρίζονται ότι ο CISPA θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την καταπολέμηση των 25 εκατ. θυμάτων εγκλήματος στον κυβερνοχώρο.

Mike Rogers
Ένας από τους συγγραφείς του νόμου, ο Mike Rogers, δηλώνει ότι δεν θα βρούμε ούτε μια επιχείρηση που να μην συμφωνεί με τον νόμο, αλλά...

Αλλά οι εταιρείες στην πραγματικότητα αντιτίθενται CISPA

Το Facebook μόλις τον περασμένο μήνα και με το ζόρι υπαναχώρηση κι έδωσε την υποστήριξή τους στον νόμο, σύμφωνα με την Declan Cnet του McCullagh, εκπρόσωπος του site κοινωνικής ενημέρωσης, η οποία λέει ότι προτιμούν μια νομοθετική «ισορροπία» που εξασφαλίζει «την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών μας."

Αφού είχε ανεπιτυχώς μπει για συζήτηση στο Κογκρέσο τον περασμένο χρόνο -για να κολλήσει στη Γερουσία - η Microsoft τελικά ενέκρινε τον νόμο αλλάζοντας στάση και τον αποδέχτηκε "αναγνωρίζοντας την ανάγκη αποτελεσματικής νομοθεσίας στον κυβερνοχώρο"!

Έτσι Yahoo, Google και Microsoft, τελικά... 'υπέκυψαν'.

Αυτοί που έχουν αντιταχθεί στο νομοσχέδιο είναι οι Mozilla, όπως και η Electronic Frontier Foundation (EFF) και η Αμερικανική Ένωση Πολιτικών Ελευθεριών. Στους μήνες που μεσολάβησαν από το περσινό αδιέξοδο στη Γερουσία, όμως, ο πρόεδρος έχει το δικαίωμα να ασκήσει βέτο και να εγκρίνει ένα νέο νομοσχέδιο για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.

Mike McCaul
Άλλη βόμβα έσκαγε την ώρα της Βοστόνης!

Ο αντιπρόσωπος της Βουλής από το Τέξας, Mike McPaul, το είπε ξεκάθαρα:

"Τα πρόσφατα γεγονότα στη Βοστώνη δείχνουν ότι Ρεπουμπλικανοί και Δημοκρατικοί πρέπει να έρθουν κοντά", προκειμένου να περάσει ένα νομοσχέδιο που θα ενισχύσει την εθνική ασφάλεια, δήλωσε την Πέμπτη το πρωί. "Στην περίπτωση της Βοστώνης, υπήρχαν πραγματικές βόμβες. Σε αυτή την περίπτωση, είναι ψηφιακές βόμβες - και αυτές οι ψηφιακές βόμβες έρχονται όπου νάναι."

Το νομοσχέδιο έχει ξεσηκώσει θύελλες από πολλούς φορείς και άμεσα ενδιαφερόμενους στην Αμερική, αλλά η πλειοψηφία του κοινού, του παγκόσμιου κοινού, ήταν απορροφημένη από τα 'γεγονότα' της Βοστόνης. Το κακόγουστο θέατρο που στήθηκε για μια ακόμα φορά για να αποσπάσει την προσοχή και να γίνει η δουλειά τους στα μουλωχτά και με άλλοθι.

Μόλις πριν λίγες ώρες δημοσιεύσαμε άρθρο σχετικό Τα 'αναπάντητα ερωτήματα' του βομβαρδισμού της Βοστόνης αναφέροντας ακριβώς αυτό: Δυο οφέλη βλέπουμε από το φιάσκο της Βοστόνης, μια γενική πρόβα για στρατιωτικό νόμο και το δεύτερο, είναι πώς μπορείς να απασχολήσεις το παγκόσμιο, ως ένας άλλος Ντέιβιντ Κόπερφιλντ και να του τρελάνεις την προσοχή γυρίζοντας του το κεφάλι μια δεξιά και μια αριστερά!

Τελικά ο Ομπάμα έχει αποδειχθεί ο πιο αδίστακτος 'γλυκομίλητος' όλων των Προέδρων της Αμερικής και δεν είναι καθόλου τυχαίο ούτε άδικο που Ένας στους τέσσερις Αμερικανους πιστεύει ότι ο Ομπάμα είναι ο αντίχριστος!

Καταλάβατε τώρα; Τέρμα η ελευθερία λόγου στο διαδίκτυο!!!

katohika
ΠΗΓΗhttp://hellas-now.blogspot.com/2013/04/blog-post_7240.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7967.html 

Σε έπεισαν να βάλεις φωτοβολταϊκό στη στέγη σου ; πλήρωσε χαράτσι τώρα !!!


Απόλυτη παράνοια: Eνθάρρυναν τα φωτοβολταϊκά στις στέγες και τώρα σχεδιάζουν χαράτσι

Αφού η πολιτεία ενθάρρυνε τους Ελληνες πολίτες να επενδύσουν σε φωτοβολταϊκά και να τα εγκαταστήσουν ακόμη και στη στέγη τους για ενεργειακή οικονομία έρχεται τώρα να τους επιβάλλει
τσουχτερό χαράτσι.

Σε πρώτη φάση εξετάζεται εισφορά της τάξης του 10 - 15% (με δυνατότητα εξαίρεσης για όσους διαθέτουν χαμηλό εισόδημα), ώστε να ενισχυθεί ο ΛΑΓΗΕ, που παρουσιάζει σοβαρά ελλείμματα, με 30 - 35 εκατ. ευρώ ετησίως

Ο συνολικός τζίρος από φωτοβολταϊκά στις στέγες ανέρχεται σε περίπου 300 εκατ. ευρώ ετησίως και δεν υπόκειται σε φορολογία.

Η υψηλή εγγυημένη τιμή σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος εγκατάστασης προσέλκυσε πλήθος οικιακών καταναλωτών, με αποτέλεσμα μέχρι το τέλος του 2012 η συνολική ισχύς των φωτοβολταϊκών στις στέγες να φτάσει τα 297,8 MW.

Τα οικιακά φωτοβολταϊκά είχαν εξαιρεθεί από την έκτακτη εισφορά, ωστόσο η διόγκωση του ελλείμματος υποχρεώνει την κυβέρνηση να επεκτείνει το μέτρο και σε αυτή την κατηγορία.

Σημειώνεται ότι ήδη δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για τις ΑΠΕ, το οποίο περιλαμβάνει σειρά μέτρων για το κλείσιμο της μαύρης τρύπας.

Οι νέες ρυθμίσεις προβλέπουν αύξηση της έκτακτης εισφοράς από το εύρος του 25% - 35% στο εύρος του 37% - 40% για φωτοβολταϊκούς σταθμούς, αλλά και πάγωμα της αγοράς φωτοβολταϊκών μέχρι το τέλος του 2013.

http://www.triklopodia.gr/2013/04/blog-post_4413.html

ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ....‏


Ενώ περιοδικά και τηλεόραση μας ενημερώνουν για τηο βίο και τους έρωτες ηθοποιών, ποδοσφαιριστών και άλλων διασημοτήτων, ο Αρχηγός της φυλής Kayapo ακούει τα χειρότερα νέα της ζωής του:


Η κα Dilma, η πρόεδρος της Βραζιλίας, έχει μόλις δώσει την έγκρισή της για την κατασκευή ενός τεράστιου υδροηλεκτρικού φράγματος (του τρίτου μεγαλύτερου στον κόσμο).

Αυτό είναι η θανατική ποινή για όλες τις φυλές που ζούν στις όχθες του ποταμού διότι το φράγμα θα κατακλύσει όχι λιγότερο από 988.421 στρέμματα του δάσους. Περισσότεροι από 40.000 ντόπιοι θα πρέπει να βρουν άλλο τόπο στον οποίο θα είναι σε θέση να επιβιώσουν. Η καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος, η αποψίλωση των δασών και η εξαφάνιση πολλών ειδών φυτών και ζώων θα είναι ένα τετελεσμένο γεγονός.

Γνωρίζουμε ότι μια απλή εικόνα είναι το ισοδύναμο χιλίων λέξεων, δείχνει το τίμημα που πρέπει να καταβληθεί για την «ποιότητα ζωής» των λεγόμενων «σύγχρονων ανέσεών» μας. Δεν υπάρχει χώρος στον κόσμο πια για εκείνους που ζουν διαφορετικά. Τα πάντα πρέπει να ισοπεδωθούν, ο καθένας, στο όνομα της παγκοσμιοποίησης πρέπει να χάσει και την ταυτότητα και τον τρόπο ζωής του.

Αν αυτό σας εξοργίζει, σας καλώ και σας παρακαλώ θερμά να «μοιραστείτε» αυτό το μήνυμα με όλους σας τους φίλους, συγγενείς και γνωστούς.

Σας ευχαριστώ στο όνομα της ζωής, της φύσης και της βιοποικιλότητας.

 
 
http://www.triklopodia.gr/2013/04/blog-post_1863.html

ΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΣΚΕΠΑΖΕ ΤΙΣ ΛΑΔΙΕΣ ΤΗΣ SIEMENS

ΤΑ «ΧΡΥΣΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ» ΤΗΣ SIEMENS KΟΣΜΗΜΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ


*Κάλυπταν με ταινία τα ονόματα των παραληπτών!
* Το ΣΔΟΕ έχει υποχρέωση να ελέγξει πού πήγαν όλα αυτά τα πανάκριβα «δώρα»
*Αν έχουν φτάσει σε χέρια πολιτικών μιλάμε για καραμπινάτη δωροδοκία!

* Στο γραφείο του όπου ήταν υπεύθυνη η Αικ. Τσακάλου, κάλυπταν με ταινία τα ονόματα των πολιτικών (;) που παραλάμβαναν χωρίς παραστατικά τα …χρυσά δώρα της Siemens!

του Μάκη Βραχιολίδη
vrachiolidis@yahoo.gr
Το γραφείο του ισχυρού άνδρα της Siemens Μιχάλη Χριστοφοράκου, ο οποίος …καταζητείται αλλά κυκλοφορεί ελεύθερος κι ωραίος στο Μόναχο, είχε μετατραπεί σε γιάφκα όπου αφού πρώτα σκεπάζονταν τα ίχνη του …εγκλήματος, αμέσως μετά τα δώρα της γερμανικής εταιρείας προίκιζαν το πολιτικό σύστημα.
Τα ντοκουμέντα που παρουσιάζουμε, δείχνουν πώς δώρα μεγάλης χρηματικής αξίας που προσφέρονταν σε πολιτικά πρόσωπα, περνούσαν πρώτα από την έδρα της Siemens, αμέσως μετά στη Γραμματεία Διεύθυνσης της γερμανικής εταιρείας όπου γινόταν το… καμουφλάζ της απάτης, στη συνέχεια στο Λογιστήριο και από ‘κει στον λαδωμένο πολιτικό!
Δείτε με προσοχή τα ντοκουμέντα που παρουσιάζει η «Ελεύθερη Ώρα της Κυριακής».


Κλικ στις εικόνες


1. Κοσμήματα KESSARIS «Κωνσταντίνος Καίσαρης Ο.Ε» στην οδό Πανεπιστημίου 7. Η γερμανική εταιρεία στις 27 Ιουνίου 2006 αποφάσισε να «χρυσώσει» κάποιον πολιτικό (;) μας …φωστήρα με κοσμήματα από την επιχείρηση KESSARIS. Θυμίζουμε ότι τότε κυβερνούσε η ΝΔ διά του Κώστα Καραμανλή. Ήταν το ίδιο διάστημα που η Siemens έστελνε δώρα μικρής αξίας απευθείας με Δελτία Αποστολής στα σπίτια ή στα γραφεία των πολιτικών.



Την προηγούμενη Κυριακή παρουσιάσαμε πολλά τέτοια δώρα (ποτά-δώρα-τρόφιμα) σαν και αυτό που στις 22 Μαΐου 2006 πήγε κατευθείαν στο πρωθυπουργικό γραφείο. Για τα καλάθια με κρασιά και ξηρούς καρπούς, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα να περάσουν ακόμη και την πόρτα του Μεγάρου Μαξίμου.
Τι γινόταν όμως με χρυσά κοσμήματα αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ, όπως αυτό των 1.200 ευρώ όπως φαίνεται στο Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής που εκδόθηκε από την επιχείρηση «KESSARIS»; Εκεί, χρειαζόταν ένας ιδιαίτερος σχεδιασμός που γινόταν από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο. Εζητείτο λοιπόν από την επιχείρηση να εκδώσει Τιμολόγιο Πώλησης-Δελτίο Αποστολής, απευθείας προς τη Siemens. Με την έκδοση Τιμολογίου Πώλησης-Δελτίο Αποστολής η Siemens είχε τη δυνατότητα να αποκρύψει το όνομα του τελικού παραλήπτη, τουτέστιν του… λαδωμένου πολιτικού. Η επιχείρηση «KESSARIS» εξέδωσε απευθείας το Τιμολόγιο Πώλησης-Δελτίο Αποστολής προς την Siemens. Το μεγάλης αξίας δώρο έφτασε στα κεντρικά γραφεία της Siemens στην οδό Αρτέμιδος 8 και από ‘κει στη Γραμματεία Διευθύνσεως, δηλαδή στο γραφείο του Χριστοφοράκου, όπου υπεύθυνη ήταν η κ. Αικατερίνη Τσακάλου, το alter ego του Γενικού Διευθυντή της Siemens. Σημειώνεται ότι στο ίδιο γραφείο, μαζί με την Αικατερίνη Τσακάλου, βρισκόταν και η Κωνσταντίνα Καλίρη.
Τι γινόταν λοιπόν στο γραφείο της κ. Τσακάλου; Με μια ταινία καλυπτόταν το όνομα του προικισμένου με χρυσά κοσμήματα πολιτικού. Κατόπιν, το καμουφλαρισμένο παραστατικό φωτοτυπείτο και η φωτοτυπία δινόταν στο Λογιστήριο της εταιρείας! Δεν γνώριζαν δηλαδή ούτε καν τα στελέχη του λογιστηρίου της Siemens σε ποιο πολιτικό πρόσωπο διοχετευόταν το χρυσό δώρο της γερμανικής εταιρείας και τι ακριβώς κόσμημα ήταν αυτό! Το γνώριζε μόνον ο Μιχάλης Χριστοφοράκος και η ιδιαιτέρα του, Αικατερίνη Τσακάλου.


Δείτε καλά την «Εκκαθάριση Επαγγελματικών Εξόδων» για το συγκεκριμένο …λάδωμα, που φέρει την υπογραφή τόσο της κ. Τσακάλου όσο και του Χριστοφοράκου. Η συγκεκριμένη εκκαθάριση αναγράφει ως αιτιολογία: «Εξόφληση συνημμένου τιμολογίου KESSARIS», 1200 ευρώ. Προσέξτε τι σημειώνει η κ. Τσακάλου ακριβώς πάνω από την «Αιτιολογία»: «Τα πρωτότυπα θα αρχειοθετηθούν» στην Γραμματεία Γενικής Διεύθυνσης». Με πιο απλά λόγια: το πρωτότυπο παραστατικό στο οποίο φαινόταν το όνομα του λαδωμένου πολιτικού φυλασσόταν στο γραφείο του Μ. Χριστοφοράκου και το γνώριζε μόνον αυτός και η κ. Τσακάλου!
Ιδού και το επόμενο ντοκουμέντο:


2. ORA KESSARIS στην οδό Πανεπιστημίου 5Α. Κυβέρνηση Καραμανλή λίγους μήνες μετά την εκλογή της. Η γερμανική εταιρεία στις 1 Οκτωβρίου 2004 αποφάσισε να «χρυσώσει» κάποιον πολιτικό (;) μας, προφανώς με ένα πανάκριβο ρολόι. Όπως φαίνεται , το ρολόι κόστισε 4.700 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Πανάκριβο δώρο. Ακολουθήθηκε επίσης η ίδια διαδικασία. Το Τιμολόγιο Πώλησης-Δελτίο Αποστολής, μετέφερε το δώρο στα κεντρικά γραφεία της Siemens στην οδό Αρτέμιδος 8 και από ‘κει στη Γραμματεία Διευθύνσεως, όπου η κ. Αικατερίνη Τσακάλου έκανε το καμουφλάζ . Το πρωτότυπο παραστατικό το κράτησε η ίδια και η φωτοτυπία με καλυμμένο το όνομα του …προικισμένου πολιτικού, έφτασε στο Λογιστήριο.


Ιδού και το ντοκουμέντο της Εκκαθάρισης Επαγγελματικών Εξόδων, όπου αναγράφεται το ποσό των 4.700 ευρώ και υπογράφει ο Μ. Χριστοφοράκος και η κ. Καλίρη (η οποία όπως είπαμε ήταν και αυτή στο γραφείο του ισχυρού άνδρα της Siemens). Πάνω από την «Αιτιολογία» αναγράφεται το γνωστό: «Τα πρωτότυπα θα παραμείνουν στη Γενική Διεύθυνση». Η διαδικασία ολοκληρωνόταν με την παράδοση στη …ζούλα του χρυσού κοσμήματος στο πολιτικό πρόσωπο!

ΤΙ ΕΛΕΓΧΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΣΔΟΕ;
Δύο χρόνια μετά το σκάνδαλο της Siemens, δυο διευθυντικά στελέχη του ΣΔΟΕ εγκαταστάθηκαν στο Λογιστήριο της γερμανικής εταιρείας στον Παράδεισο Αμαρουσίου (Αρτέμιδος 8-ισόγειο). Τότε, Διευθυντής του Λογιστηρίου ήταν ο Κυριάκος Μικές. Μετά τον έλεγχο του ΣΔΟΕ που κράτησε δύο χρόνια, ο Κυριάκος Μικές έφυγε από τη Siemens αφού όμως πρώτα υπέγραψε συμβόλαιο εχεμύθειας για την αποχώρησή του. Δηλαδή όσα μυστικά γνώριζε για τη Siemens τα κράτησε για τον εαυτό του.
Σοβαρά ερωτηματικά όμως γεννώνται για τον έλεγχο που έκανε το ΣΔΟΕ. Τα αρμόδια στελέχη που βρίσκονταν επί δύο χρόνια στο Λογιστήριο της Siemens ζήτησαν από την κ. Τσακάλου τα πρωτότυπα παραστατικά; Ζήτησαν να μάθουν γιατί είχαν σταλεί στο Λογιστήριο αντίγραφα; Αυτό το στοιχείο δεν παραπέμπει απευθείας σε δώρα προς πολιτικά πρόσωπα; Ο κανόνας είναι ότι όλα τα παραστατικά προωθούνται στο Λογιστήριο. Ζήτησαν να τους επιδειχθεί πρωτότυπο Δελτίο Αποστολής με το οποίο τα χρυσά δώρα εστάλησαν στους πολιτικούς; Υπήρξαν τέτοια Δελτία Αποστολής ή τα δώρα έφευγαν στη… ζούλα; Τιμωρήθηκε κανείς για τη… ζούλα (εφόσον υπήρξε); Ή όχι;

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΥ

Η Αικατερίνη Τσακάλου, η επί 22 χρόνια ιδιαιτέρα του Χριστοφοράκου, ήταν ο άνθρωπος που διαχειριζόταν όλα τα τιμολόγια της Siemens. Από τα χέρια της περνούσαν τα πάντα. Ήταν η γυναίκα που κρατούσε στο γραφείο της τα πρωτότυπα τιμολόγια, για περιπτώσεις σαν και αυτές που αποκαλύπτουμε, δίνοντας στο Λογιστήριο φωτοτυπία, με το όνομα του παραλήπτη καλυμμένο με ταινία!
Η κ. Τσακάλου δεν σταματά να δηλώνει ότι έδωσε όλα τα στοιχεία στη Δικαιοσύνη. Το ίδιο έκανε και την περασμένη Κυριακή σε τηλεοπτική της εμφάνιση στο ΣΚΑΪ. Η κ. Τσακάλου λοιπόν που κρύβει την περιγραφή του παραστατικού, έχει αποκαλύψει στη Δικαιοσύνη τα ονόματα των πολιτικών που παρέλαβαν τα τιμαλφή; Έχει επιδείξει τα Δελτία Αποστολής της εταιρείας με τα χρυσά δώρα προς τους πολιτικούς;
Αυτό που διαπιστώνουμε πάντως, είναι ότι επί τρία χρόνια τώρα η Δικαιοσύνη δεν καλεί κανέναν, ούτε κανείς έχει μπει φυλακή. Η εξέλιξη δηλαδή της υπόθεσης Siemens βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο. Οπότε, δύο τινά θα συμβαίνουν: Ή η κ. Τσακάλου απέκρυψε στοιχεία από τη Δικαιοσύνη ή η Δικαιοσύνη δεν κάνει καλά τη δουλειά της.
Η Αικατερίνη Τσακάλου οχυρωμένη πίσω από λογικοφανές επιχείρημα, επαναλαμβάνει: «Η διαδικασία της υπόθεσης Siemens βρίσκεται σε εξέλιξη στα χέρια της Δικαιοσύνης. Η Δικαιοσύνη κάνει τη δουλειά της, οπότε δεν μου επιτρέπεται να μιλήσω. Θα μιλήσω μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία».
Για τα μόνα πράγματα που μιλάει η επί 22 χρόνια στενή συνεργάτης του Μιχάλη Χριστοφοράκου, είναι:
Α) Ότι της μείωσαν την προσωπική της ασφάλεια παρά το ότι είναι προστατευόμενη μάρτυρας.
Β) Για το μυθιστόρημα που εξέδωσε και το οποίο αν και παραπέμπει τον αναγνώστη στα πρόσωπα και πράγματα της Siemens, η συγγραφέας Τσακάλου επιμένει ότι «τα πρόσωπα, τα ονόματα και οι καταστάσεις είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα είναι συμπτωματική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα». Ισχυρίζεται ότι πρόκειται περί μυθοπλασίας και ότι τα πρόσωπα και η διήγηση είναι φανταστικά! Οι Λαλάκης, Σταματάκος, Πανίβλακας, Δρακουλίνα και άλλοι… ήρωες του βιβλίου της ΑικατερίνηςΤσακάλου που δημοσίευσε η RealNews, είναι … φανταστικά πρόσωπα!
Γ) Για την αγωγή που έχει κάνει σε βάρος της Siemens. Αγωγή η οποία εκδικάστηκε στις 15 Απριλίου, την επομένη της τηλεοπτικής της εμφάνισης στο ΣΚΑΪ! Άραγε, μήπως η παρουσία της στο κανάλι έγινε κυρίως για υποβοηθητικούς λόγους της αγωγής της κατά της Siemens; Να πούμε ότι ο συνήγορος που υποστηρίζει την αγωγή της κ. Τσακάλου, είναι ο πασίγνωστος Αλέξης Κούγιας, ενώ δικηγόρος της Siemens είναι ο επίσης φημισμένος Αλέξανδρος Λυκουρέζος.

SIEMENS: 70 ΧΡΟΝΙΑ ΛΑΔΩΝΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ!



Ο Ιωάννης Βουλιπώτης ήταν ο… Χριστοφοράκος του 1940. Ο πρώτος Γενικός Διευθυντής της Siemens στην Ελλάδα. Είχε δε παντρευτεί την κόρη το Φον Siemens. Η ομοιότητα δε της περίπτωσής του με τον Χριστοφοράκο, βρίσκεται και σε ένα ακόμη σημείο: Ο Μ. Χριστοφοράκος παντρεύτηκε Τουρκάλα, κόρη μεγαλοβιομήχανου που ο πατέρας της συνεργαζόταν με τη Siemens και ήταν αυτός που έβαλε τον γαμπρό του στα γρανάζια της γερμανικής εταιρείας!
Ο ρόλος της Siemens ήταν ανέκαθεν ο ίδιος: Μίζες στους πολιτικούς. Το μαρτυρεί και η κόρη του Ιωάννη Βουλπιώτη, Ιζαμπέλα Παλάσκα που στο βιβλίο της «Άγγελος ή Δαίμονας» το οποίο εξέδωσε προ εξαμήνου, αναφέρει πολλά εντυπωσιακά για τον τρόπο που λειτουργούσε η γερμανική εταιρεία. Διαβάζοντας ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα του βιβλίου, θα διαπιστώσετε ποιο είναι το πρόσωπο όχι μόνο της Siemens αλλά κυρίως των πολιτικών που τ’ αρπάζουν:
«Αυτή η αλλοίωση της προσωπικότητας.. Έχουν αξιώσεις περίπλοκες, οι οποίες ξεκινούν από μεγάλα χρηματικά ποσά και φτάνουν μέχρι συνδυασμένα αιτήματα για παροχές ακινήτων, πακέτα μετοχών, αφανείς χρηματοδοτήσεις δράσεων, προσλήψεις στελεχών και ό,τι άλλο σκεφτούν, ακόμη και την επαγγελματική προώθηση των παιδιών τους.
Αλλά σ’ αυτά ο Βουλπιώτης είχε γίνει ειδικός, καθώς παρόμοια ίσχυαν και σε άλλες χώρες, όχι μόνο στην Ελλάδα. Του άρεσε αυτή η μετάλλαξη των γνωστών πολιτικών, που στο προσκήνιο έδειχναν βαριές κι ατσαλάκωτες προσωπικότητες, αλλά όταν διαπραγματευόταν εξωδίκως μαζί τους για το τι θα επωφεληθούν προσωπικά και βέβαια παράνομα, τους έβλεπε να γίνονται ευτελή ανθρωπάκια και να χάνουν ως διά μαγείας την αίγλη τους, την παγκοίνως αναγνωρισμένη αίγλη τους. Και αφού η δωροδοκία γινόταν πράξη, ο Βουλπιώτης επανερχόταν χαιρέκακα μ’ ένα ασήμαντο δωράκι, ‘‘συμβολικού χαρακτήρα’’, όπως τους έλεγε δήθεν για να μην τους προσβάλει: ένα ασυνήθιστο μοντέλο τηλεφωνικής συσκευής, ας πούμε, ή ένα επιτραπέζιο αντικείμενο, ένα σουμέν με μονόγραμμα, έναν πενοστάτη ή ένα ηλεκτρικό ρολόι τοίχου. Φυσικά, αν επρόκειτο για πρωτοκλασάτο κυβερνητικό στέλεχος, τα δώρα μπορούσαν να είναι ένα πλήρες δειγματολόγιο των ηλεκτρικών συσκευών που παρήγε το συγκρότημα.
Τότε κρυφογελούσε ειρωνικά και χαιρέκακα από μέσα του, βλέποντας το δωρολήπτη να παίρνει το δωράκι κατευχαριστημένος – με τη νοοτροπία τού «ό,τι αρπάξει». Χωρίς ακόμη να έχει συνειδητοποιήσει ότι είναι πλέον εξαρτημένος από έναν οποιονδήποτε Βουλπιώτη που τον έχει στο χέρι. Και τον έχει στο χέρι, διότι οποτεδήποτε επιλέξει μπορεί ακόμη και να δημοσιοποιήσει τη δωροδοκία ή, αν βγει στη δημοσιότητα ένα σκάνδαλο, να την παραδεχτεί και να την προσυπογράψει. Και μόνο η απειλή τον καθιστούσε δέσμιο».
"Ελεύθερη Ώρα της Κυριακής"

Τι πραγματικά έγινε στην Βοστώνη;


Η σκοπιμότητα της «παράλογης» βομβιστικής επίθεσης στην Βοστώνη των ΗΠΑ, είναι κάτι που δεν έχει απαντηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες των ΗΠΑ. Κι επειδή είναι απολύτως σαφές πως σε ένα έγκλημα απαραίτητη προϋπόθεση για τον σχεδιασμό και την εκτέλεσή του είναι το «κίνητρο», είναι
πραγματικά αξιόλογο το ότι οι «αρχές» των ΗΠΑ δεν είναι σε θέση να απαντήσουν (με αποδείξεις) στο αυτονόητο αλλά με ηχηρή απουσία τραγικό και όχι μονοσήμαντο γεγονός.

Πριν βρεθούν τα αδέρφια βομβιστές και παρατηρώντας τις εξελίξεις μέσα από τα αμερικανικά ΜΜΕ, διαπιστώσαμε πως ως πιθανοί ένοχοι στοχοποιούνταν ο εξτρεμιστικός «πατριωτικός χώρος», αλλά και θρησκευτικές ομάδες ισλαμιστών.

Αυτός ο προσανατολισμός των αμερικανικών ΜΜΕ «έδειξε» είτε τους φόβους των πολιτικών στις ΗΠΑ, είτε τους καλά κρυμμένους φόβους που έχει η αμερικανική κοινωνία…

Οι φόβοι αυτοί δεν είναι ούτε τυχαίοι, ούτε σημερινοί. Υπάρχουν, για την ακρίβεια δημιουργήθηκαν, προκειμένου να συμβάλουν στον καλύτερο δυνατό έλεγχο των πολιτών (ομάδων ή μεμονωμένων) που έχουν διαφορετική άποψη για τον τρόπο διαχείρισης της εξουσίας (πολιτικής και οικονομικής).
Αρχικά, οι ΗΠΑ μέσα από το περίφημο χτύπημα στους δίδυμους πύργους της Νέας Υόρκης, δημιούργησαν τον φόβο του ισλαμισμού (συγκεκριμένα, του θρησκευτικού φονταμενταλισμού), τον οποίο και «πολέμησαν» στο έδαφος του (τότε) εχθρού, Σαντάμ Χουσεΐν, τον μετακίνησαν στο έδαφος του Αφγανιστάν με τους Ταλιμπάν και οσονούπω θα τον μεταθέσουν νοτιότερα –πάντα μέσα στο ίδιο ευρύτερο πεδίο μαχών- το Ιράν.

Εν αρχή ήν ο φόβος…, απαραίτητο συστατικό όταν θέλεις να επιβληθείς ή να δικαιολογήσεις – «νομιμοποιήσεις» τις επιθετικές σου κινήσεις (ως κράτος) για να διασφαλίσεις τα ό,ποια συμφέροντά σου. Ο φόβος φέρνει την συγκατάθεση των πολιτών, που μεταβάλλονται σε μάζα (ελεγχόμενη) άμεσα εξαρτώμενη από εκείνον που ασκεί την εξουσία…

Το «χτύπημα της Βοστώνης», είναι το επόμενο στάδιο, μετά την εξωτερίκευση της «δυναμικής πειθούς» των ΗΠΑ και αποτελεί ένα ακόμη κομμάτι στο παζλ που οδηγεί στον έλεγχο της μάζας (αυτοβούλως οι πολίτες παραδίδουν τα δικαιώματά τους σε εκείνον τον «υπεύθυνο» που μπορεί να τους παρέχει ασφάλεια).

Πριν από την βομβιστική ενέργεια της Βοστώνης, υπήρξε ένα πλήθος «περιστατικών» βίας, κυρίως μέσα σε σχολικά κτίρια, με πλήθος αθώων θυμάτων – παιδιών. Τότε καταδείχτηκε ως «μείζον πρόβλημα» η οπλοφορία και η αναγκαιότητα απαγόρευσής της (ιδιαίτερα στις ΗΠΑ το δικαίωμα στην οπλοφορία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο), για την περίπτωση ύπαρξης πολιτών που έχουν πνευματικές διαταραχές και γίνονται επικίνδυνοι για το «σύνολο».

Ίσως αποτελεί σύμπτωση το γεγονός ότι πριν την βομβιστική επίθεση η αμερικανική γερουσία είχε αρνηθεί να ψηφίσει υπέρ της απαγόρευσης των όπλων, δηλαδή υπέρ της κατάργησης του δικαιώματος στη νόμιμη οπλοκατοχή και οπλοφορία των αμερικανών πολιτών…

Επίσης, η επιλογή της πόλης όπου έγινε η έκρηξη των βομβών, αποτελεί ένα ακόμη σημείο που χρήζει πολύ μεγάλης ανάλυσης, αφού η συγκεκριμένη πόλη δεν είναι συνδεδεμένη ούτε με τον στρατό, ούτε με θέματα που άπτονται υπηρεσίες ασφάλειας (εσωτερικού ή εξωτερικού). Είναι η πλέον ήρεμη πόλη των ΗΠΑ και κύριο χαρακτηριστικό της είναι τα πανεπιστήμια και τα νοσοκομεία της…! Χτυπήθηκε, δηλαδή, μία πόλη που η κοινή λογική υπεδείκνυε πως δεν μπορούσε να γίνει ποτέ στόχος κάποιας ακραίας επιθετικής ενέργειας εις βάρος των ΗΠΑ και των πολιτών της! Δηλαδή, πόσο αυξημένες είναι οι πιθανότητες να γίνει οποιασδήποτε μορφής επίθεση σε οποιαδήποτε άλλη πόλη των ΗΠΑ, που έχει χαρακτηριστικά «στόχου»; Σαφώς απείρως περισσότερες από αυτές που πληρούσε η Βοστώνη…

Ποιο είναι το μήνυμα από όλα αυτά για την επόμενη ημέρα στις ΗΠΑ;

Στις ΗΠΑ από την επόμενη ημέρα της επίθεσης στην Βοστώνη, οποιαδήποτε πόλη θεωρείται στόχος, οποιοσδήποτε πολίτης μπορεί να πέσει θύμα επιθετικής ενέργειας οιουδήποτε εξτρεμιστικού στοιχείου (πολιτικού ή θρησκευτικού) και ως εκ τούτου, είναι επιτακτική η ανάγκη να παραδοθούν περισσότερες «αρμοδιότητες» (δηλαδή να μειωθεί περισσότερο η ελευθερία και τα εν γένει δικαιώματα των αμερικανών πολιτών) στο κυρίαρχο κράτος και στις αρχές που θα φροντίσουν να αντιμετωπίσουν τους «κακούς»…

Οι βόμβες στην Βοστώνη δεν χτύπησαν ανθρώπους, αλλά τα δικαιώματά τους. Οι νεκροί (πολίτες και αστυνομικοί) εξυπηρέτησαν ως «χρήσιμες απώλειες» την περιστολή των πολιτικών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των αμερικανών πολιτών. Στο επόμενο χρονικό διάστημα θα δημιουργηθούν (εν ανάγκη και με επανάληψη παρόμοιου γεγονότος) όλες οι συνθήκες για την επιβολή περισσότερης τάξης, περισσότερης ασφάλειας, πάντα φυσικά με την συναίνεση των πολιτών.

Η συνταγή είναι κλασική: δημιουργείται το πρόβλημα για να προσφερθεί η βολική για την εκάστοτε εξουσία «λύση».

Και με βάση αυτή την αλάνθαστη συνταγή, αρκούσε μία εντολή των «αρμοδίων υπηρεσιών» για να κλειστούν στα σπίτια τους για 2 ολόκληρες ημέρες οι πολίτες μίας μεγάλης πόλης των ΗΠΑ…! Υπάκουσαν σαν πρόβατα και περίμεναν κλεισμένοι μέσα στα σπίτια τους τις… εντολές για να βγούνε έξω από αυτά, ενώ την ίδια στιγμή βομβαρδίζονταν –τόσο οι ίδιοι όσο και το σύνολο των πολιτών των ΗΠΑ- μέσα από τα ΜΜΕ, με συνεντεύξεις πολιτών που μιλούσαν για τον φόβο που μπήκε στην ζωή τους, για την ανασφάλεια που νιώθουν και για την ανάγκη λειτουργίας του κράτους προς την κατεύθυνση της επιβολής του νόμου και της τάξης…! Είδαμε, δηλαδή, έντρομους πολίτες να παραδίδουν οικειοθελώς τα δικαιώματά τους προκειμένου να εξασφαλίσουν την επιβίωσή τους (η ποιότητα διαβίωσης αποτελεί πλέον παρελθόν)… και να μεταβάλλονται αυθορμήτως σε στατιστικές μονάδες.

Αναπάντητα ερωτήματα

Μέσα από όλα αυτά που συνέβησαν στην Βοστώνη, παραμένουν –αλλά δεν αναφέρονται- μία σειρά από ερωτήματα:

Γιατί απελάθηκε εν ριπή οφθαλμού και χωρίς καν να ανακριθεί ο πρώτος συλληφθείς (γόνος γνωστής σαουδαραβικής οικογένειας) και μάλιστα με την «σφραγίδα» της εθνικής ασφάλειας;
Γιατί σκοτώθηκε ο ένας εκ των αδελφών βομβιστών; Δεν υπήρχαν μέθοδοι σύλληψής του; Γιατί δεν έγινε χρήση αναισθητικών αερίων, πλαστικών σφαιρών ή όπλων tazer; Γιατί δεν επιχειρήθηκε ο εγκλωβισμός και η σύλληψη του; Γιατί οι αμερικανικές υπηρεσίες ασφάλειας δεν μπόρεσαν να αξιοποιήσουν την προ έτους πληροφορία που είχαν από την Ρωσία, σχετικά με τις «δραστηριότητες» του νεκρού Τσετσένου;
Τέλος, οι «αρχές» των ΗΠΑ, θα πρέπει να απαντήσουν και σε μία άλλη μείζονος σπουδαιότητας ερώτηση: Γιατί κλήθηκαν «ειδικοί ασφαλείας» από το Ισραήλ για να βρεθούν οι βομβιστές της Βοστώνης; Δεν υπάρχει η σχετική «τεχνογνωσία» στις υπηρεσίες ασφάλειας των ΗΠΑ;

Η "περίπτωση" της Ελλάδας

Όσοι από εμάς νομίζουν πως οι ΗΠΑ βρίσκονται πολύ μακριά από την Ελλάδα, απλώς γελιούνται οικτρά ή δεν θέλουν να γίνει γνωστό πως η Ελλάδα συνηθίζει να «εισάγει» (εκτός από αυτοκίνητα) χρήσιμες μεθόδους διαχείρισης των μαζών…

Βέβαια, μερικές φορές η χώρα μας κατορθώνει και πρωτοπορεί, αφού η περίπτωση των νεκρών της Marfin δεν αποτελεί ένα απλό γεγονός, τη στιγμή που οι δολοφόνοι συνεχίζουν να κυκλοφορούν ελεύθεροι (παρά τα όσα ακούστηκαν μετά το γεγονός μέσα σε πανεπιστημιακό κτίριο που τελούσε υπό κατάληψη), οι αντεξουσιαστές απολαμβάνουν την συμμετοχή τους στην εξουσία (έχοντας προφανώς ως ίνδαλμά τους τον Γ. Παπανδρέου), οι ό,ποιες κινήσεις πολιτών συνθλίβονται κάτω από ένα καθεστώς που έχει διασπείρει τους δικούς του ανθρώπους για να παίξουν τον ρόλο της «βαλβίδας ασφαλείας» ή για να υποσκάψουν τους λόγους και τις πράξεις αξιολογότατων ελλήνων πολιτών.

Ο έλεγχος της μάζας και στην Ελλάδα καλά κρατεί, αλλά εσχάτως παρουσιάζει κάποια σημεία «κόπωσης» και ίσως να θεωρηθεί ως πρέπουσα ενέργεια η «αναθέρμανση» της (κυβερντικής) «τρομοκρατίας», ενδεχομένως και κάποιας «έκρηξης» ομάδας ισλαμιστών ή άλλων παρακρατικών στοιχείων που σήμερα εκκολάπτονται (μισθοδοτούμενοι μέσω διάφορων ΜΚΟ), μέχρι να δημιουργηθεί η ανάγκη εμφανίσεώς τους…

Βέβαια, έχει υπάρξει και περαιτέρω υποδομή για την δημιουργία συνθηκών «αύξησης των μέτρων ασφάλειας των πολιτών». Η αύξηση της εγκληματικότητας (ακόμη και με νεκρούς γέροντες μέσα στα σπίτια τους), οι θάνατοι πολιτών (μέσα σε πολυσύχναστους δρόμους) από σφαίρες κακοποιών που συγκρούονται με την αστυνομία, οι δραπέτες που οργώνουν την χώρα, οι παραστρατιωτικές ομάδες, το οργανωμένο έγκλημα, οι διαρροές για την ύπαρξη και λειτουργία ξένων μυστικών υπηρεσιών και η σύνδεσή τους με ισλαμιστές φονταμενταλιστές κ.α. «δένουν το γλυκό» για μία αυστηρότερη δέσμη μέτρων από την πλευρά της κυβέρνησης προς τους πολίτες, φυσικά «για το καλό» των τελευταίων.

Οι όποιες εξελίξεις στο εσωτερικό της Ελλάδας, κρέμονται από μία κλωστή. Για την ακρίβεια, από τις (καθόλου ισχυρές) διαθέσεις της εξουσίας να κινείται μέσα στα πλαίσια όσων ορίζονται με σαφήνεια από το Σύνταγμα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, όμως, πως σκοπός της εξουσίας (ιδιαίτερα εκείνης που ορίζεται και λειτουργεί εξυπηρετώντας συμφέροντα τρίτων) είναι η απόλυτη επιβολή της στους πολίτες. Ενίοτε, με κάθε μέσο και τρόπο… (μην μένουμε στα «στεγανά» της ύπαρξης και λειτουργίας στρατιωτικών δικτατοριών, αφού στις ημέρες μας έχουν υπάρξει σαφείς πολιτικές μεταλλάξεις και «νομικές» προσαρμογές υπέρ εκείνων που έχουν διαφορετική άποψη για την έννοια και τον τρόπο λειτουργίας μίας δημοκρατίας)…

Αν αναλογιστούμε, μάλιστα την σημερινή δυσχερέστατη θέση της (υποτιθέμενης) κυβέρνησης Σαμαρά, ίσως τα αμερικανικά γεγονότα να είναι πολύ πιο κοντά μας από όσο φοβόμαστε και νομίζουμε…, αφού τα κυβερνητικά επιτελεία της αγωνίζονται προς την κατεύθυνση της εξεύρεσης του «μεγάλου μπαμπούλα», του «ύστατου κινδύνου», που θα δώσει την πολυπόθητη παράταση στην εξουσία, αλλά και που θα κάνει την κυβέρνηση της Ελλάδας ίσως την πλέον επικίνδυνη που υπήρξε ποτέ (για τους πολίτες)…

Κωνσταντίνος
 
http://www.triklopodia.gr/2013/04/blog-post_1335.html

Όποιος αμφισβητεί την λειτουργία των τραπεζών... πεθαίνει!


Δήλωση του Αβραάμ Λίνκολν κατά την διάρκεια του Αμερικανικού Εμφύλιου Πολέμου:

”Έχω δυο μεγάλους εχθρούς. Το στρατό των Νοτίων μπροστά μου και το στρατό των τραπεζιτών πίσω μου. Από τους δυο αυτούς εχθρούς ο χειρότερος είναι ο πίσω μου.”

Πότε έκανε αυτή τη δήλωση ο Λίνκολν;
Όταν κατά τη διάρκεια του Εμφύλιου οι τραπεζίτες που δάνειζαν το κράτος με 24% τόκο προσπάθησαν να τον αναγκάσουν να τους δίνει τόκο 36%(!!)
Τι έκανε ο Λίνκολν; Απλά ενεργοποίησε το δικαίωμα που έχει κάθε κράτος να εκδίδει χρήμα. Έτσι ο Λίνκολν θαρραλέα άρχισε να τυπώνει δολάρια για τη χρηματοδότηση του πολέμου, σώζοντας τη χώρα του από τις μελλοντικές πληρωμές των υπέρογκων τόκων προς τις τράπεζες.

Και όλοι γνωρίζουμε τι απέγινε ο Λίνκολν λίγο καιρό μετά. Δολοφονήθηκε. Μετά τη δολοφονία του
Προέδρου Λίνκολν το 1865 κανένας άλλος πρόεδρος των ΗΠΑ δεν τόλμησε να αρνηθεί να δανειστεί η χώρα από τους τραπεζίτες και να μη τους πληρώνει τόκο.
Ή για να ακριβολογούμε, ένας ακόμα Πρόεδρος των ΗΠΑ τόλμησε 100 χρόνια μετά τον Λίνκολν να το ξανακάνει, δηλαδή να μη δανειστεί η χώρα από τις τράπεζες αλλά να εκδώσει χρήμα χωρίς τόκο, και ο οποίος και αυτός είχε την ίδια κατάληξη με τον Λίνκολν. Δολοφονήθηκε και αυτός λίγο καιρό μετά την απόφασή του.Ήταν ο Τζον Κένεντι.
Αλλά για να καταλάβουν οι αναγνώστες μας πώς ακριβώς οι μεγαλοτραπεζίτες καταδυναστεύουν τις χώρες και τις οικονομίες πρέπει να τους εξηγήσουμε τα παρακάτω απίστευτα (ΝΑΙ – ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ) αλλά απόλυτα αληθινά πράγματα.

Ενώ το Σύνταγμα των ΗΠΑ δίνει το δικαίωμα στο Κογκρέσο να εκδίδει χρήμα, η Αμερικανική Κυβέρνηση έχει μεταφέρει το δικαίωμα της έκδοσης του χρήματος και μάλιστα με επιτόκιο στο ‘Federal Reserve’ το οποίο δεν είναι κρατικό αλλά ένα όργανο των μεγάλων τραπεζών που είναι και οι μέτοχοί του. Έτσι λοιπόν το Υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ τυπώνει στα πιεστήριά του το χρήμα που χρειάζεται η χώρα. Αμέσως μετά το δίνει στο ‘Federal Reserve’ δηλαδή στους τραπεζίτες, το οποίο Federal Reserve το δανείζει πίσω στο Αμερικανικό κράτος με τόκο(!!!)

Έτσι για να καταλάβετε: Μόνο ο τόκος που πληρώνουν οι ΗΠΑ στις τράπεζες του Federal Reserve για το Αμερικανικό χρέος φθάνει το χρόνο τα 400 δισεκατομμύρια δολάρια !!!
Προσέξτε: Πληρώνουν οι Αμερικανοί φορολογούμενοι 400 δισεκατομμύρια δολάρια τόκο στους τραπεζίτες για χρήματα που έχει τυπώσει το Αμερικανικό κράτος και τα έχει δώσει δωρεάν στους τραπεζίτες (και οι οποίοι τους τα δανείζουν πίσω με τόκο)(!!!)

Βλέποντας ο Πρόεδρος Κένεντι αυτήν την εξόφθαλμη αδικία για τον Αμερικανικό λαό, αποφασίζει το 1963 με το νόμο Νο:11110 να πάρει πίσω τις εξουσίες του ‘Federal Reserve’ και να τυπώσει και διανείμει χρήμα το ίδιο το κράτος παρακάμπτοντας τους τραπεζίτες.
Τύπωσε δισεκατομμύρια δολάρια για τα οποία το Αμερικανικό Δημόσιο δεν πλήρωνε κανένα τόκο στο Federal Reserve. Μάλιστα τα χαρτονομίσματα του Κένεντι έγραφαν επάνω UNITED STATES NOTE αντί του FEDERAL RESERVE NOTE που γράφεται πάντα. Αυτά τα UNITED STATES NOTE χαρτονομίσματα αποτέλεσαν θανάσιμη απειλή για το Federal Reserve System και τους τραπεζίτες αφού τους αφαιρούσαν δισεκατομμύρια δολάρια τόκους. Πέντε (5) μήνες μετά το τύπωμα των άτοκων δολαρίων ο Πρόεδρος Κένεντι δολοφονήθηκε.

Μετά την δολοφονία του Κένεντι κανένας άλλος Πρόεδρος των ΗΠΑ δεν τόλμησε να κάνει χρήση του νόμου Κένεντι παρ’ότι ο νόμος αυτός ισχύει μέχρι σήμερα(!!)
Δηλαδή με το νόμο του Κένεντι θα μπορούσαν οι ΗΠΑ τα περίπου 3 τρισεκατομμύρια δολάρια που τύπωσαν τα τελευταία 4 χρόνια να τα τύπωναν και να τα χρησιμοποιούσαν χωρίς καθόλου τόκο. Αντίθετα όμως τα τύπωσαν, τα έδωσαν στο Federal Reserve (δηλαδή στους τραπεζίτες), για να τα δανειστούν στη συνέχεια με τόκο(!!!!)

Και για όσους είναι ακόμα δύσπιστοι ας μάθουν τι έλεγε ένας άλλος μεγάλος Αμερικανός Πρόεδρος, ο Τόμας Τζέφερσον (από τους δημιουργούς του Αμερικανικού θαύματος – του τότε, του αληθινού):

“Εάν ποτέ στο μέλλον ο Αμερικανικός λαός επιτρέψει στους τραπεζίτες να ελέγξουν την έκδοση του χρήματος, οι χρηματοδοτικοί οργανισμοί που θα γιγαντωθούν, πρώτα με πληθωρισμό και μετά με ύφεση, θα στερήσουν από τους ανθρώπους την ιδιοκτησία τους έως ότου τα παιδιά τους ξυπνήσουν άστεγα στη γη που οι πατεράδες τους κατέκτησαν».

Και για την ιστορία: Οι δολοφόνοι και του Λίνκολν (John Wilkes Booth) και του Κένεντι (Lee Harvey Oswald) δολοφονήθηκαν και οι δυο πριν προλάβουν να δικαστούν.

epicouros
 
http://www.triklopodia.gr/2013/04/blog-post_7255.html

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ! - τι δήλωσε ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΛΛΗΚΑΣ έξω από το σπίτι του Μίκη Θεοδωράκη αμέσως μετά την συνάντησή τους‏ - ΒΙΝΤΕΟ

Τι δήλωσε ο Γιώργος Λιλλήκας (πρώην υπουργός Εξωτερικών και υποψήφιος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας) έξω από το σπίτι του Μίκη Θεοδωράκη αμέσως μετά την συνάντησή τους (23.4.2013)

Ακολούθησε επίσκεψη του Γιώργου Λιλλήκα στο πολιτικό στέκι της Ενιαίας Σπίθας Αττικής, όπου και μίλησε στους Σπιθιστές για την πολιτική κατάσταση στην Κύπρο, τι μέλλει γενέσθαι καθώς και για κοινό μέτωπο Αντίστασης από κινήματα Ελλάδας και Κύπρου.





http://www.triklopodia.gr/2013/04/blog-post_8066.html
ΝΕΟΤΕΡΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΡΧΙΚΗ

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters