Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Προκλητική η παραμονή του Ανδρέα Γεωργίου στην ΕΛΣΤΑΤ - Στο_απυρόβλητο ο πρωτεργάτης των στατιστικών «μαγειρεμάτων» που οδήγησαν τη χώρα στα Μνημόνια και στις θηλιές των δανειστών


Μετά τις διώξεις που άσκησε ο εισαγγελέας κ. Αριστείδης Κορέας για τη σύμβαση της ΔΕΗ με τη ΜΕΤΚΑ του Ομίλου Μυτιληναίου, ο Πρωθυπουργός δεν μπορούσε παρά να ζητήσει τις παραιτήσεις των Τάκη Αθανασόπουλου και Γιώργου Μέργου, ως μελών της τότε διοίκησης της ΔΕΗ.

Αν και οι παραιτήσεις έγιναν κατόπιν εορτής, δηλαδή αφού το θέμα είχε ήδη φτάσει στη Δικαιοσύνη, δεν παύουν να αποτελούν μια καλή αρχή για την απόδοση ευθυνών και την πολιτική τιμωρία όσων τυχόν εμπλέκονται ή εμφανίζονται να έχουν συμμετάσχει σε υποθέσεις εις βάρος του Δημοσίου.

Βέβαια, οι σημερινές παραιτήσεις και η αποφασιστικότητα που επέδειξε η κυβέρνηση θα έχουν ακόμη μεγαλύτερη αξία αν δεν σταματήσουν εδώ.

Φυσικά, αναφερόμαστε στον πρόεδρο της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέα Γεωργίου, ο οποίος παρά το γεγονός ότι είναι συνυπεύθυνος για το εγκληματικό μαγείρεμα των στατιστικών που οδήγησε τη χώρα στα Μνημόνια και στις θηλιές των δανειστών, παραμένει στην καρέκλα του, αφού κανείς δεν φαίνεται να είναι πρόθυμος να τα «βάλει» μαζί του.


Το γεγονός ότι η κυβέρνηση επιμένει να τον διατηρεί στη θέση του, εξοργίζει τους πολίτες και δικαιώνει αυτούς που υποστηρίζουν ότι υπάρχουν έξωθεν παρεμβάσεις, που δεν θέλουν τη διερεύνηση της υπόθεσης. ...

Είναι γνωστό, ότι ο κ. Γεωργίου έχει δυνατές «πλάτες», τόσο στο εσωτερικό, αλλά κυρίως στο εξωτερικό της χώρας. Μεταξύ αυτών, ο κ. Σόιμπλε, ο οποίος είχε δώσει ρητή εντολή για την διατήρησή του.

Μήπως όμως ήρθε η ώρα η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να ορθώσει επιτέλους το ανάστημά της, χωρίς να πτοηθεί από απειλές;

 http://stoxasmos-politikh.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2927.html

http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/03/blog-post_3788.html

Όλη η αλήθεια για το προδοτικό ξεπούλημα του Ελληνικού χρυσού από τον Παπακωνσταντίνου και CIA

Στις 17 Ιουνίου 2011 ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου γίνεται «πρώην» Υπουργός Οικονοµικών και στον ανασχηµατισµό ανακοινώνεται ότι αναλαβαίνει το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιµατικής Αλλαγής. 

Στις 26 Ιουλίου του 2011 ο Γ. Παπακωνσταντίνου υπογράφει τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (που δεν υπέγραφε µε τίποτα η προκάτοχός του Μπιρµπίλη) που κατέθεσε η «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ Α.Ε.» και αφορά στη µεταλλευτική περιοχή των 317.000 στρεµµάτων της Β. Χαλκιδικής... η οποία περιήλθε στην κατοχή της µε την σύµβαση που έγινε µε το ελληνικό δηµόσιο τον Δεκέµβριο του 2003 και κυρώθηκε από την Βουλή τον Ιανουάριο του 2004. Με το νόµο3220/2004 ΦΕΚ 15Α / 28.1.2004, τα µεταλλεία χρυσού της Χαλκιδικής περνούν στην ιδιοκτησία της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ(European Goldfields και Ελλάκτωρ).

Η νεοσύστατη τότε εταιρείαΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ δίνει 11.000.000 ευρώ. Στο ελληνικό δηµόσιο; Οχι. Το τίµηµα των 11.000.000 ευρώ δόθηκε στην TVXαπό το ελληνικό δηµόσιο για την αγορά των δικαιωµάτων, αφού η TVX ήταν η προκάτοχος των δικαιωµάτων εξόρυξης της περιοχής. Κατά συνέπεια το όφελος από την αγοραπωλησία για το ελληνικό δηµόσιο ήταν µηδενικό! Μπορεί βέβαια κάποιος να σκεφτεί: «δεν µπορεί, το δηµόσιο θα κατοχύρωσε δικαιώµατα επί του µεταλλεύµατος όταν γίνει η εξόρυξη…» Λάθος. Στη σύµβαση ορίζεται ρητά ότι το ελληνικό δηµόσιο δεν κατοχύρωσε δικαιώµατα επί του εξορυσσοµένου µεταλλεύµατος. Ολα δικά τους. ΟΛΑ. Και το επιχείρηµά τους είναι ότι θα κερδίσουν από τη φορολόγηση των κερδών. Χωρίς σχόλια…

Τον Οκτώβρη του 2011,όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της Ελλάκτωρ (µέτοχος της “Ελληνικός Χρυσός”), η εταιρεία Aktor Construction International (100% θυγατρική της Ακτωρ ΑΤΕ) προέβη σε συµφωνία πώλησης 13 εκ. µετοχών της εταιρείας European Goldfields στην Qatar Holding, δηλαδή ποσοστού 7,07% του µετοχικού της κεφαλαίου, συνολικής αξίας 130 εκ. δολαρίων Καναδά. Το ποσοστό συµµετοχής της Aktor Construction International LTD στη European Goldfields, µετά τη συναλλαγή, διαµορφώνεται σε 12,2% του µετοχικού κεφαλαίου, ενώ η Qatar Holding διατηρεί δικαίωµα προαίρεσης για απόκτηση επιπλέον 9.373.390 µετοχών µε 13 δολάρια Καναδά ανά µετοχή.

Εύκολα συµπεραίνει κανείς τι συνέβη µε µια µόνο υπογραφή του ΥΠΕΚΑ κ. Παπακωνσταντίνου που εγκρίνει την Μ.Π.Ε. του έργου και ουσιαστικά «ανάβει» πράσινο φως στην επένδυση, αγνοώντας τις αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής και φορέων. Οταν µόνο το 7,07% των εξορυκτικών δικαιωµάτων, πωλείται προς 130.000.000 δολάρια Καναδά, δηλαδή 101.562.500 € µε σηµερινές τιµές ισοτιµίας ?ολαρίου Καναδά προς Ευρώ, το σύνολο της τρέχουσας αξίας δικαιωµάτων της επένδυσης που προκύπτει είναι της τάξης του 1.436.527.580 € !!! ?ηλαδή, το ελληνικό δηµόσιο εκχώρησε στο διεθνές λόµπι δικαιώµατα, που σήµερα αποτιµώνται χρηµατιστηριακά 1.436.527.580 €, χωρίς να εισπράξει δεκάρα τσακιστή! Και επιπλέον δεν κατοχύρωσε ποσοστιαία δικαιώµατα,επί του εξορυσσοµένου µεταλλεύµατος! Τι παίρνεις µε 11 εκατ. ευρώ; Στις 28 Ιανουαρίου 2004 δηµοσιεύεται στο ΦΕΚ ο νόµος 3220/2004, µε τον οποίο κυρώνεται η σύµβαση µεταβίβασης των ορυχείων Χαλκιδικής από το ελληνικό δηµόσιο στην εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός».

Μεταξύ άλλων στην εταιρεία (όπου µέτοχος είναι ο Γιώργος Μπόµπολας) το ελληνικό δηµόσιο µεταβίβασε: 2.500 στρέµµατα γης 40.000 τ.µ. βιοµηχανικών κτιρίων και γραφείων Μεταλλεία έκτασης 317.000 στρεµµάτων (σύµφωνα µε ειδικούς, υπάρχουν βεβαιωµένα µεταλλεύµατα αξίας 22 δισ. ευρώ) 11.000 τ.µ. αστικά οικόπεδα 310 κατοικίες στο Στρατώνι 2 πλήρη συγκροτήµατα λιοτρίβισης και εµπλουτισµού Μηχανολογικό εξοπλισµό Ειδικό εξοπλισµό εξορύξεων Stock 270.000 τόνων συµπυκνώµατος αρσενοπυρίτη (περίπου 250.000 ουγκιές χρυσού) “το σύνολο (συµπεριλαµβανοµένου του πωληθέντος αποθέµατος) µεταβιβάστηκε στην εταιρεία αντί ποσού ευρώ 11.000.000″.

Αυτές είναι µπίζνες κύριοι. Αν είσαι η Goldman Sachs ή ο Μπόµπολας παίρνεις ένα βουνό που αξίζει 22 δισ. ευρώ Οπως προβλέπεται από τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου, η επένδυση έχει στόχο την παραγωγή µολύβδου, ψευδαργύρου, πυριτών και χαλκού/χρυσού. 

Η προσδοκώµενη ποσότητα απόληψης χρυσού, συνολικά από όλα τα µεταλλεία της περιοχής δραστηριότητας, είναι της τάξης των 0,45 γραµµαρίων ανά τόνο εξορυσσοµένου εδαφικού υλικού από υπόγεια εξόρυξη και 0,18 γραµµαρίων ανά τόνο για την επιφανειακή εξόρυξη. Σύµφωνα µε τις εκτιµήσεις της γ.γ. του ΥΠΕΚΑ κ. Μ. Καραβασίλη η αξία των προϊόντων που θα παραχθούν κατά την 20ετή λειτουργία του έργου σε χρυσό και εµπλουτισµένα µεταλλεύµατα, ανέρχεται σε 13.000.000.000 € σε τιµές Απριλίου 2011, η δε συνολική δαπάνη λειτουργίας του έργου µαζί µε το κόστος της όλης επένδυσης υπολογίζεται περί τα 2.800.000.000€, συνεπώς τα κέρδη αναµένεται να φτάσουν τα 7.200.000.000 €, επ΄ αυτών δεν προβλέπεται κανένα απολύτως έσοδο για το Ελληνικό δηµόσιο, παρά µόνο η φορολόγηση των λογιστικά υπολογιζόµενων «καθαρών κερδών»!

Περίπου την ίδια εκτίµηση, όσον αφορά το προσδοκώµενο κέρδος, εξέφρασε και καθηγητής του Ε.Μ.Π. κ. Ι. Πασπαλιάρης, σε σχετικήηµερίδα. Οι παραπάνω υπολογισµοί έγιναν για την τιµή του χρυσού των 425 US $/ουγγιά, αν λάβει κανείς υπόψη του τις τρέχουσες τιµές του χρυσού των 1.589 US $/ουγγιά,αλλά και την επικρατούσα τάση διατήρησης σε υψηλά επίπεδα της τιµής, τότε τα αναµενόµενα κέρδη προκύπτουν τουλάχιστον τριπλάσια των παραπάνω υπολογισθέντων, 1589/425×7.200.000.000 = 26.919.529.000 $ ή 21.196.479.527 €. ΚΑΙ ΤΩΡΑ… ΕΞΟΡΥΞΗ Ενας από τους επιστηµονικούς φορείς που αντιδρούν σθεναρά στην εξόρυξη του χρυσού στη Χαλκιδική είναι το ΤΕΕ/ΤΚΜ, που αποτελεί –βάσει του καταστατικού του- θεσµοθετηµένο τεχνικό σύµβουλο της πολιτείας.

Στο πόρισµα του ΤΕΕ/ΤΚΜ λοιπόν αναφέρεται ότι «το έργο δεν αποτελεί µία µεµονωµένη τεχνική παρέµβαση, αλλά ένα ευρύτατο εγχείρηµα για τη φέρουσα ικανότητα της περιοχής, του οποίου η συνολική επίδραση στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον δεν µπορεί να αντιµετωπίζεται ως άθροισµα των επιµέρους εκτιµώµενων δυσµενών συνεπειών κάθε επέµβασης». Με απλά λόγια πρόκειται για τη Χαλκιδική, έναν πλούσιο σε φυσικό κάλος νοµό µε υπέροχες παραλίες και τόπους αναψυχής, ίσως το σηµαντικότερο προορισµό τουριστών της Β. Ελλάδας, µε µεγάλης κλίµακας τουριστικές εγκαταστάσεις και επίσης αποτελεί το µοναδικό τόπο προσέλκυσης θρησκευτικού τουρισµού για το Αγιο Ορος. Το προσδοκώµενο όφελος από την εν λόγω εξορυκτική δραστηριότητα σε σχέση µε τις υπάρχουσες δραστηριότητες και υποδοµές ; Aν κάποιος τολµήσει να ψάξει αυτά τα νούµερα φτάνει σε αδιέξοδο.

Σύµφωνα µε τους ειδικούς, προκειµένου να εξαντληθούν τα αποθέµατα του συνόλου των πολύτιµων µετάλλων της περιοχής, προβλέπεται να εξορυχτούν -στη διάρκεια λειτουργίας των 20 χρόνων- συνολικά εκατοντάδες εκατοµµυρίων τόνων εδαφικού υλικού, είτε από υπόγεια ή επιφανειακή εξόρυξη. Το προβλεπόµενο δε -από την µελέτη- κόστος αποκατάστασης του περιβάλλοντος φτάνει τα 37.560.000 €. Επίσης, ο πανεπιστηµιακός καθηγητής ηλεκτρολογίας και µηχανικής Ξενοφών Ζήσης εξέφρασε την άποψη ότι για την αποκατάσταση του εδάφους της χερσονήσου, έπειτα από µια τόσο βαριά για το οικοσύστηµα διαδικασία, χρειάζονται περίπου 100.000 χρόνια!

Αρα, καλύτερα να µην κάνει κανείς τον υπολογισµό… Και δεν είναι µόνο αυτό. Οπως αναφέρει Στο ΧΩΝΙ ο Γιώργος Ουρσουζίδης, Αντιπρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ Ηµαθίας, δεν έχει γίνει ούτε καν οικονοµικός σοβαρός υπολογισµός συνεπειών. “Αν δεχθούµε τον ισχυρισµό της εταιρείας για δηµιουργία τουλάχιστον 1.500 θέσεων εργασίας (προοπτικά σε ορίζοντα δεκαετίας σύµφωνα µε τους ισχυρισµούς της Ελληνικός Χρυσός) και αν συνυπολογισθούν οι απώλειες θέσεων εργασίας στον αγροτοτουριστικό τοµέα εξαιτίας της έλλειψης νερών και καθαρού περιβάλλοντος, τότε οι όποιες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τη δραστηριότητα θα είναι ακριβοπληρωµένες από τους φόρους του ελληνικού λαού και µόνο από αυτούς, αφού προφανώς το ισοζύγιο Δηµόσιου Οφέλους – Βλαπτικών Συνεπειών, θα είναι αρνητικό.“ Είναι εύλογη η αντίδραση των κατοίκων και τοπικών φορέων στην εξόρυξη χρυσού, λόγω της µεγάλης βλάβης που θα υποστεί το περιβάλλον και της µόλυνσης του υδροφόρου ορίζοντα.

Οι αντιδράσεις δεν αφορούν µόνο στην προτεινόµενη µέθοδο εξόρυξης, αλλά και στο καθεστώς χρήσεων γης. Αναµφίβολα η εξορυκτική δραστηριότητα αποτελεί πληγή για το περιβάλλον. Αυτό είναι κατανοητό σε κάθε πολίτη που διαθέτει στοιχειώδη γνώση και κοινή αντίληψη. Οταν όµως πρόκειται για εξόρυξη χρυσού, τα πράγµατα γίνονται τραγικά. Απαιτούνται τεράστιες εκσκαφές, που κυριολεκτικά αλλάζουν τα χαρακτηριστικά µιας ολόκληρης περιοχής, µετατρέποντας την σε «κρανίου τόπο», εξαφανίζουν κάθε είδος χλωρίδας και πανίδας, επηρεάζουν τον υδροφόρο ορίζοντα. δυστυχώς όλες οι µέθοδοι έχουν τεράστιο κόστος στο περιβάλλον και δεν επιλέγονται ανάλογα µε τις ζηµιές που προκαλούν, αλλά ανάλογα µε το κόστος! 

Οι περίφηµες Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά η τεκµηρίωση της επιθυµίας του «επενδυτή», και η επικύρωσή τους ανάγεται σε ζήτηµα οικονοµικής δύναµης και πολιτικής επιρροής! Η παγκόσµια πραγµατικότητα σε σχέση µε τις περιβαλλοντικές συνέπειες από την εξόρυξη χρυσού, είναι απογοητευτική. Θα επηρεαστούν οι χρήσεις γης και κατά συνέπεια οι αξίες των οικοπέδων και ακινήτων στην ευρύτερη περιοχή.

Το έργο ανήκει στην κατηγορία υψηλής όχλησης (ΚΥΑ 13727/724/2003), τα έργα της κατηγορίας αυτής υπάγονται στη νοµοθεσία SEVEZO, δηλαδή έχει εφαρµογή η σχετική νοµοθεσία για «Ατυχήµατα µεγάλης κλίµακας» και ρωτώ λοιπόν, είναι λογικό να υπάρξει επενδυτικό κλίµα περαιτέρω τουριστικής ανάπτυξης της Χαλκιδικής; Oι αναπόφευκτες οδυνηρές συνέπειες από την υπεράντληση των διαθέσιµων υδατικών αποθεµάτων, καθώς και η πιθανότητα µόλυνσής τους, ο όρος Οξινη Απορροή Μεταλλείων αποτελεί µια παγκόσµια πραγµατικότητα στη µεταλλευτική δραστηριότητα. Η συνολική µέση άντληση σύµφωνα µε τη µελέτη, σε υπόγεια νερά, ανέρχεται σε 8.000.000 m3 ανά έτος!

Για την ανάγκη εκτέλεσης των µεταλλευτικών εργασιών σε ξηρό περιβάλλον, η µελέτη προβλέπει την αποστράγγιση του υπεδάφους υποβαθµίζοντας την στάθµη του υπόγειου υδροφορέα στα – 660 m κάτω από την στάθµη της θάλασσας! Επίσης η πιθανότητα σεισµικής διέγερσης από ανθρωπογενείς δραστηριότητες σε σεισµογόνους περιοχές, όπως η Ανατολική Χαλκιδική είναι υπαρκτή, σύµφωνα µε τον καθηγητή γεωφυσικής του Α.Π.Θ. κ. Β.Κ. Παπαζάχο.


(Αναδημοσίευση από την εφημερίδα ΤΟ ΧΩΝΙ)
http://www.eleysis-ellinwn.gr 

http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/03/cia.html

9/3/2013 ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ !!! ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ !!!! ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ !!!!


B9782C3739DA58C91F816107DE93DDB8
Γράφει η Στεφανία Λυγερού


Το θέμα της εκδήλωσης ήταν η ελληνική γλώσσα, το θέμα του αγώνα ήταν η μάζωξη των προδοτών. 

Το θράσος τους ήταν ότι είχαν ελεύθερη είσοδο για το κοινό!!! Εντάξει, αφού σε καλούν δεν το χάνεις το πατιρντί.

Πήγαμε το λοιπόν (εγώ, η Μάρω η δασκάλα, η συναγωνίστριά μου η Μαντώ, η ξαδέλφη μου και η ανιψιά μου) να τους δώσουμε τα συχαρίκια. Άνετοι οι κύριοι, είχαν βάλει έξω για αντιπερισπασμό το ΠΑΜΕ, τίγκα στους μισθωμένους μπράβους η Ακαδημία, κάλυψαν τα νώτα τους, κλείστηκαν στην αίθουσα με τους γλείφτες τους, πού να φανταστούν ότι θα τους έρθει κατραπακιά.


Επειδή δεν το περίμεναν μπορέσαμε και φτάσαμε σε απόσταση αναπνοής, ένα τσακ ήταν να την φάει την μπουνιά….

«Προδότες ποιον ρωτήσατε για να ξεπουλήσετε την χώρα μου» φωνάξαμε, κι όλη η αίθουσα γέμισε μισθωμένους μπράβους των προδοτών (δεν είναι αυτοί Ελληνική αστυνομία).

Μας βγάλανε από την αίθουσα κλωτσηδόν, η Μαντώ στον διάδρομο φώναξε σε έναν από αυτούς «από πού με διώχνεις, από το σπίτι του πατέρα σου;», κι έτσι το κλωτσηδόν συνεχίστηκε μέχρι έξω.
Μας πήγαν ΓΑΔΑ, κάτσαμε τρεις ώρες, δεν απαγγέλθηκε καμία κατηγορία από κανέναν και μας άφησαν… Μια απλή καθημερινή βραδιά στην πόλη των Αθηνών.

Πάμε στο σημαντικό. Στην ανάκριση δήλωσα ότι δεν αντέδρασα αυθόρμητα πήγα με σκοπό να τον φάω τον προδότη, με ρώτησαν πώς θα τον σκότωνα αφού δεν είχα όπλο, απάντησα μια μπουνιά θα φάει αυτός (παπούλιας) και θα μείνει εκεί που κάθεται. Τους δήλωσα επίσης ότι αν δεν με συλλάβουν, από τα χέρια μου θα πάει. Παρόλα αυτά, κανείς δεν απήγγειλε κατηγορίες.

Γιατί;;;;;;;

Γιατί φίλε μου (όπως και τους δήλωσα στην κατάθεση) αν τον φάω πιο αθώα από αυτόν θα είμαι!!! Η προδοσία ισούται με θάνατο, ο φόνος το πολύ με 20 χρόνια!!

Για τον αγώνα έχω να πω: Κινούνται, μένουν, ανάμεσά μας!!! Όχι στα οργανωμένα, όχι όταν το περιμένουν. Πήγαινε με 5 φίλους σου να τους βρεις, έτσι θα γίνει η δουλειά.
Βουρ!!! Στους προδότες ΘΑΝΑΤΟΣ!!

Υ.Γ. Στην ΓΑΔΑ το γύρναγαν από δω το πήγαιναν από εκεί για να μας βγάλουν πεινασμένες, ότι από την ανέχεια αντιδράμε. Όλες μας, κάθε φορά, δηλώναμε: Για την χώρα μου πολεμώ, δεν θα αφήσω να την ξεπουλήσουν, μόνο πάνω από το πτώμα μου!

http://tonoikaipnevmata.wordpress.com
http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/03/932013.html

Από ..Κουρτάκη όλα να τα περιμένεις. Είναι πολλά τα… λεφτά.




Την περασμένη Κυριακή μέλη της Χρυσής Αυγής βρέθηκαν στα Καλάβρυτα . Η υποδοχή από τον κόσμο ήταν θερμή.  

Η εφημερίδα όμως «Παραπολιτικά» ανέλαβε..επί χρήμασι έργο με ένα εμετικό άρθρο  γεμάτο με ανακρίβειες  με τίτλο:  «Στα όπλα τα μαρτυρικά Καλάβρυτα 

- Μία εκδήλωση της Χρυσής Αυγής προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις»:
«Η τοπική κοινωνία είναι ανάστατη, καθώς βλέπει αρκετούς να ακολουθούν τη Χρυσή Αυγή, κάτι που λογικό είναι να μη συνάδει με την ιστορία του τόπου τους. «Τρίζουν τα κόκκαλα των νεκρών μας», λένε με έκδηλη την οργή τους πολλοί Καλαβρυτινοί, μόνιμοι κάτοικοι της μαρτυρικής πόλης. 
Η φωτογραφία πάντως με φόντο τη μαρτυρική πόλη έχει προκαλέσει την μήνιν των τοπικών αρχών, που, όπως λένε, θα λάβουν δραστικά μέτρα το επόμενο διάστημα για να απομονωθεί το κόμμα από την περιοχή».

Όλα αυτά βεβαίως είναι γελοία αποκυήματα της φαντασίας του ψεύτη συντάκτη των Παραπολιτικών, Σταύρου Παπαντωνίου. Αυτό που προκαλεί γέλια είναι το άθλιο φωτομοντάζ που συνοδεύει το άρθρο. 
 
 
Δείτε τις δυο Φώτο και βγάλτε συμπέρασμα.  Ποια είναι η αλήθεια για την εν λόγω εικόνα: Όπως αντιλαμβάνεστε η πρώτη φωτογραφία με τους Χρυσαυγίτες από συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Κόρινθο έχει επικολληθεί στη φωτογραφία με το μνημείο των Καλαβρύτων.
http://ixnos.blogspot.gr/2013/03/blog-post_9074.html
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2149.html

O ΣΥΡΙΖΑ, ο Σόρος και η αμερικάνικη ομπρέλα στην Κουμουνδούρου.


  
Από την Ιόλη Περίδη

Το πιο πιθανόν είναι να έχει ζαλιστεί και ο ίδιος ο Αλέξης από τις διαρκείς μεταλλάξεις του. Από το Μνημόσυνο και τα εγκώμια στον Καραμανλή βρίσκεται στην κηδεία του Ούγκο Τσάβες. Και από τις φωτογραφίες στο πλευρό του Τόμας Μίλερ και του Ντανιέλ Σπέκχαρντ κάνει αντίσταση στις Σκουριές με τοποτηρητή την κ. Κωνσταντοπούλου. Την ίδια ώρα που η «ΑΥΓΗ» διαφημίζει την επένδυση στην Χαλκιδική, η οποία ανοίγει νέες θέσεις εργασίας.

Μπάστα Αλέξη, ζαλιστήκαμε. Δεν έχω καταλάβει ποιος βιάζεται περισσότερο να σε δει πρωθυπουργό, ο Ραουλ Κάστρο η ο Σόρος;

Πάμε παρακάτω. Μια και λέω Σόρος κρατάω την διάψευση του Ιδρύματος του Τζορτζ, το οποίο με ανακοίνωσή του υποστηρίζει ότι σε καμιά περίπτωση δεν χρηματοδοτεί τον ΣΥΡΙΖΑ. Κρατάω επίσης μια παλαιότερη συνέντευξη του Γιάννη Βαρουφάκη ο οποίος παραδέχεται ότι συμμετείχε σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα που χρηματοδοτούσε ένα από τα Ιδρύματα του Σόρος.

Κρατάω επίσης το γεγονός ότι ο Αλέξης Τσίπρας έκανε ότι μπορούσε για να μην βάλει τον Γιώργο Παπανδρέου στο πλάνο της Προανακριτικής Επιτροπής για την Λίστα Λαγκάρντ.
Για την ώρα λοιπόν δύο πρόσωπα τα οποία διατηρούν ανοιχτή γραμμή με τον Τζόρτζ και το Ίδρυμά του-ο ΓΑΠ και ο Βαρουφάκης-απολαμβάνουν της θαλπωρής του ΣΥΡΙΖΑ.

Το αμερικανική ομπρέλα προστασίας στον Αλέξη Τσίπρα έρχεται να ενισχύσει το ζεύγος του Γεράσιμου Αρσένη και της Λούκας Κατσέλη. Αυτούς είδε ανάμεσα στους άλλους λίγους και εκλεκτούς ο Τζορτζ Σόρος όταν τον Νοέμβριο του 2009 έφτασε στην Αθήνα καλεσμένος στην γαμήλια δεξίωση του κ. Ζαββού ο οποίος είναι προσωπικός φίλος της Μαργαρίτας.

Στην δεξίωση ήταν καλεσμένοι ο Γεράσιμος και η Λούκα-σχετικές φωτό-οι οποίοι φλερτάρουν άγρια με την Κουμουνδούρου του Στρατούλη, του Λαφαζάνη, του Δραγασάκη και φυσικά του Αλέξη που κάνουν ότι μπορούν για να προωθήσουν τα συμφέροντα των εταιρειών του Κόκκαλη ακόμη και από το βήμα της Βουλής.

Στο βιογραφικό του Γεράσιμου Αρσένη διαβάζουμε με ενδιαφέρον ανάμεσα στα άλλα και το εξής: Διετέλεσε Διευθυντής του Τμήματος Οικονομικών Μελετών του Κέντρου Ερευνών του ΟΟΣΑ (1964-1966), στέλεχος και στη συνέχεια Διευθυντής του Οργανισμού για Νομισματικά Θέματα και Χρηματοδότηση του Εξωτερικού Εμπορίου (UNCTAD) (1967-1980). Ανέπτυξε επιστημονική και διπλωματική δράση για τη μεταρρύθμιση του διεθνούς νομισματικού συστήματος στα πλαίσια της "Επιτροπής των 20" του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (IMF).  

Συμμετείχε στις διαπραγματεύσεις της "Λέσχης του Παρισιού" για τον εξωτερικό δανεισμό κρατών, έχει χρηματίσει σύμβουλος πολλών κυβερνήσεων σε θέματα οικονομικού προγραμματισμού.

Eυτυχώς που υπάρχουν τα ντοκουμέντα γιατί κάποιοι θα μιλούσαν για θεωρίες συνομωσίας σε βάρος του Aλέξη.

 http://kourdistoportocali.com/articles/19172.htm

http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/03/o_10.html

Από το Δράκοντα στο Σόλωνα! Από την τυραννία στη Συνειδητή Πολιτεία!

(του Κυριάκου Κόκκινου-Δικηγόρου-Αντιπροέδρου Συνδέσμου Ελλήνων Βατραχανθρώπων)

Αφορμή για τις σκέψεις που παραθέτω υπήρξε ο δημόσιος διάλογος που είχα την τύχη να έχω δημόσια μέσω της εκπομπής Mega Σαββατοκύριακο, με τους δημοσιογράφους Μανώλη Αναγνωστάκη και Ιορδάνη Χασαπόπουλο το πρωί της περασμένης Κυριακής, αναφορικά με το υπό ψήφιση νομοσχέδιο για την υποχρεωτική ασφάλιση όλων των αυτοκινήτων, κυκλοφορούντων ή μη.

Δεν είναι όμως το καθαρά τεχνικό κομμάτι της συζήτησης , που προκαλεί το ενδιαφέρον και ενδείκνυται για περαιτέρω διερεύνηση, αλλά όλα όσα μπορεί να συνάγει κάθε πολίτης ως συμπεράσματα, από την ανάλυση του νομοθετήματος, την αιτιολόγησή του, την ακολουθουμένη μεθοδολογία ψήφισής του και τη συνθετική κατόπιν σύνδεση αυτών με τα όσα βιώνουμε, συνεπεία μίας καθομολογουμένης πρωτοφανούς για τη γενιά μας κρίσης, που περιλαμβάνει μία σειρά βασανιστικών για τους πολίτες μέτρων οικονομικής αφαίμαξης. Όλα αυτά για τα οποία ο λιγοστός χρόνος μίας εκπομπής δεν επέτρεψε να εκφραστούν, παρά την αναγκαιότητα …

Η ρυθμιστική ανάγκη και η ιστορία θέσπισης των νόμων

Η τεχνολογία έφερε παντού επανάσταση και μία κύρια έκφραση αυτής υπήρξε η ραγδαία αύξηση κυκλοφορίας των οχημάτων, που συνοδεύτηκε από σειρά συνεπειών, στο επίπεδο αύξησης των καθημερινών κινδύνων και γέννησε έτσι την ανάγκη για την εφαρμογή ενός συστήματος ασφαλιστικής κάλυψης της αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία τους.
Στην Ελλάδα η ανάγκη αυτή συνειδητοποιήθηκε εντόνως, μετά την στατιστική αποκάλυψη ότι η έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής του Έλληνα, το ανεξέλεγκτο θυμικό του, η προχειρότητα των κρατικών μηχανισμών στη δημιουργία και συντήρηση κατάλληλων οδικών υποδομών και η επί δεκαετίες έλλειψη ορθής, σταθερής και χωρίς εξαιρέσεις εφαρμογή των νόμων (ΚΟΚ) υπήρξαν τα αίτια της έκρηξης τροχαίων ατυχημάτων , που αποτελεί μία βασική αιτία – ίσως τη δεύτερη σε σειρά μετά την υπογεννητικότητα – αποπληθυσμού των Ελλήνων.

Κάθε χρόνο τις τελευταίες δεκαετίες θρηνούμε την απώλεια μίας μικρής πόλης σε θύματα τροχαίων (1000-1500 ανθρώπους ετησίως) , ενώ άλλοι 16.000-18.000 άνθρωποι ταλαιπωρούνται σημαντικά ως ελαφρά ή βαριά τραυματίες των ατυχημάτων αυτών.
Πίσω από τους αριθμούς κρύβεται ένα τεράστιο κόστος σε ανθρώπινες ζωές και τα δράματα των οικογενειών που καταστρέφονται , καθώς επίσης και ένα δυσβάσταχτο δημοσιονομικό βάρος, που αφορά την αποκατάσταση των σωματικών βλαβών και ζημιών και την έντονη μείωση της δημιουργικότητας ενός λαού στο σύνολό του, που συνιστά ένα μεγάλο έλλειμμα στην παραγωγικότητά του.

Κι επειδή η πολιτεία ως συνήθως κινείται στη βάση της σύγχρονης φιλοσοφίας της διοίκησης των κοινωνιών, δηλαδή στην εμβαλωματική αντιμετώπιση των συνεπειών και συμπτωμάτων του προβλήματος και όχι των αιτίων, έσπευσε και θέσπισε μόνο τον αναγκαίο κατά τα άλλα νόμο 489/1976, που κωδικοποιήθηκε με το πδ 237/1986, με τους οποίους κατέστησε υποχρεωτική την ασφάλιση των οχημάτων , που κυκλοφορούν στην Ελλάδα και απαγόρευσε την κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων, επιβάλλοντας σειρά αυστηρών διοικητικών και ποινικών κυρώσεων.

Έτσι η πολιτεία θεώρησε ότι έπραξε το καθήκον της για την αντιμετώπιση του προβλήματος, αδιαφορώντας και μη αγγίζοντας όμως όλα τα υπόλοιπα ζητήματα, που συνιστούν βασικές παραμέτρους του, δηλαδή το έλλειμμα κυκλοφοριακής παιδείας, την κακή ποιότητα οδικών υποδομών και την έλλειψη ενός διαρκούς και χωρίς «πολιτικές» εξαιρέσεις συστήματος ελέγχου και εφαρμογής του νόμου.

Και για να ακριβολογούμε λέγοντας πολιτεία, δεν μιλάμε για κάτι αόριστο, προς συγκάλυψη των υπαρκτών ευθυνών, αλλά αναφερόμαστε σε όλους εκείνους τους ανθρώπους, που βρέθηκαν στις καίριες εκείνες θέσεις, από τις οποίες θα έπρεπε να λάβουν τις ενδεδειγμένες αποφάσεις και να ενεργήσουν κατάλληλα για την επίλυση των προβλημάτων , που χρόνιζαν και κακοφόρμιζαν και οι οποίοι είτε λόγω ακαταλληλότητας και ανικανότητας (ιδέτε πελατειακό και αναξιοκρατικό σύστημα επιλογής υπαλλήλων έως και κυβερνήσεων) είτε λόγω αδιαφορίας είτε λόγω ιδιοτελείας και εκτεταμένης διαφθοράς, δεν έκαναν καθόλου καλά τη δουλειά τους.

Στη διάρκεια εφαρμογής της ανωτέρω νομοθεσίας διαπιστώθηκε ένα σχετικά υψηλό ποσοστό ύπαρξης ανασφάλιστων οχημάτων και τούτο κυρίως αποκαλύφθηκε από τη συχνότητα ανάμιξης τέτοιων οχημάτων σε τροχαία ατυχήματα. Βεβαίως το φαινόμενο αυτό δεν αποτελεί Ελληνικό μονοπώλιο, αφού ακόμη και στην Αγγλία-Ουαλία και Σκωτία κυκλοφορούν 1,2 εκατ. ανασφάλιστα οχήματα.

Το έλλειμμα αυτό ασφαλείας εξαιτίας της κυκλοφορίας ανασφάλιστων οχημάτων ήρθε να καλύψει ο νομοθέτης με την ίδρυση το 1976 του Επικουρικού Κεφαλαίου, ενός νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου , με μέλη του υποχρεωτικά όλες τις εν Ελλάδι ασφαλιστικές εταιρίες, που ασφαλίζουν την αστική ευθύνη οχημάτων. Στο σημείο αυτό μάλιστα η Ελλάδα πρωτοπόρησε , αφού αντίστοιχη οδηγία εκ μέρους του Συμβουλίου της ΕΕ εκδόθηκε μόλις το 1983.

Το επικουρικό κεφάλαιο καλύπτει έκτοτε την αστική ευθύνη σε ατύχημα, που είτε ο οδηγός του ζημιογόνου οχήματος είναι άγνωστος ή προκάλεσε με πρόθεση το ατύχημα, είτε το όχημα είναι ανασφάλιστο ή η ασφαλιστική εταιρία πτώχευσε ή ανακλήθηκε η άδεια της. Προβλέφθηκε δε ως πόρος προς τούτο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου , εισφορά σε ποσοστό ήδη 6% επί των καθαρών ασφαλίστρων του κλάδου αστικής ευθύνης από χερσαία αυτοκίνητα οχήματα , που βαρύνει κατά 70% τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις και κατά 30% τους ασφαλισμένους.

Η υποχρέωση του Επικουρικού Κεφαλαίου βάσει της Ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας είναι να καλύπτει ασφαλιστικά τα ανωτέρω οχήματα μέχρι του ελαχίστου ορίου της ασφαλιστικής κάλυψης, που παρέχουν και οι λοιπές ασφαλιστικές εταιρίες (από 01.06.2012, για σωματικές βλάβες 1.000.000 € ανά θύμα και για υλικές ζημίες 1.000.000 € ανά ατύχημα).

Τούτο επιχείρησε βεβαίως να τροποποιήσει – παρανόμως κατά την άποψή μου – ο νομοθέτης με το ν. 4092/2012, που μείωσε σε εξευτελιστικά επίπεδα, με καθαρά ταμειακή αντίληψη διάσωσης του χρεωκοπημένου επικουρικού κεφαλαίου και προς υποβοήθηση των ασφαλιστικών εταιριών, ώστε να μην χρειαστεί να συνεισφέρουν περισσότερα στο ανωτέρω ταμείο, που τους ανήκει, τις χορηγούμενες από το επικουρικό κεφάλαιο αποζημιώσεις (αποζημίωση για χρηματικές ικανοποιήσεις λόγω ψυχικής οδύνης μέχρι 6.000 ΕΥΡΩ για κάθε δικαιούχο , ανώτατο όριο 100.000 ευρώ συνολικά για όλους τους δικαιούχους αποζημίωσης σε περιπτώσεις πτώχευσης ή ανάκλησης αδείας ασφαλιστικής εταιρίας και μάλιστα, με ποσόστωση από το πρώτο ευρώ και κλιμακωτή μείωσή της από 90% μέχρι 70% επί του συνόλου της αποζημίωσης κλπ).

Τον παράνομο και ανίσχυρο χαρακτήρα της νομοθετικής αυτής εκτροπής με ταμειακό χαρακτήρα αναγνώρισε ήδη η νομικά τεκμηριωμένη και θαρραλέα απόφαση με αριθμό 3941/2012 του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ενώ αξίζει εδώ να αναφερθεί ότι την αντίθεση των ως άνω διατάξεων του Ν. 4092/2012 εντόπισε και επισήμανε και η Επιστημονική Επιτροπή της Βουλής στην Έκθεση, που συνέταξε σχετικά με τις διατάξεις του νομοσχεδίου, που στη συνέχεια αποτέλεσε το κείμενο του Ν. 4092/2012.
Είναι εμφανής και στο σημείο αυτό η προβληματική αντιμετώπιση εκ μέρους της πολιτείας των αιτίων της ραγδαίας αύξησης των ανασφάλιστων οχημάτων, συνεπεία και της τεράστιας επιδείνωσης των οικονομικών των νοικοκυριών, που οδήγησε μοιραία στην αύξηση ατυχημάτων από ανασφάλιστα οχήματα και τη δραματική επιβάρυνση του επικουρικού κεφαλαίου.

Έτσι αντί να θεραπευτούν τα αίτια, δηλαδή να ενημερωθούν και εκπαιδευτούν κατάλληλα οι πολίτες, να βελτιωθούν οι απαράδεκτες οδικές υποδομές , να ελεγχθεί πρακτικά η κίνηση και πραγματική κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων και να εφαρμοστεί εν τέλει ο αυστηρότατος νόμος, που θα έλυνε το πρόβλημα και θα διέσωζε και το επικουρικό κεφάλαιο, ακολουθήθηκε μία λύση αντιμετώπισης των συμπτωμάτων, τιμωρητική των πολιτών, που αποτελεί ίδιον «τυραννικών» καθεστώτων, στα οποία εντονότατα εκφράζεται η αντιπαράθεση κοινωνίας – κράτους.

Σημειωτέον ότι μεγάλο μέρος των πολιτών ως μέτρο πρόνοιας και λόγω αδυναμίας να ανταποκριθούν στα έξοδα κίνησης των οχημάτων τους εν μέσω μίας ανεπανάληπτης τα τελευταία 70 χρόνια κρίσης, είτε ακινητοποίησαν αυτά με κατάθεση πινακίδων, είτε εν τοις πράγμασι έπαυσαν να τα κυκλοφορούν, αν και πλήρωσαν τέλη κυκλοφορίας, επιλέγοντας στις περιπτώσεις αυτές να παύσουν να ασφαλίζουν τα οχήματά τους.
Πλην όμως οι «δαιμόνοι» των υπουργείων έσπευσαν να καλύψουν κι αυτό το «κενό» και να «φορολογήσουν» και τις ελάχιστες σταγόνες αίματος, που προσπάθησε να οικονομήσει η κοινωνία, ως μέσο πλέον επιβίωσής της.

Συγκεκριμένα στη συνέχεια των ανωτέρω εξελίξεων η κυβέρνηση έφερε προς ψήφιση στις 28-2-2013 ένα νομοσχέδιο, που αλλάζει άρδην τη βασική φιλοσοφία της ασφάλισης αστικής ευθύνης οχημάτων. Συγκεκριμένα ορίζει ότι τα οχήματα είναι υποχρεωμένα να είναι διαρκώς ασφαλισμένα από τη χορήγηση της αδείας κυκλοφορίας τους, χωρίς η υποχρέωση αυτή να επηρεάζεται από την εν τοις πράγμασι κίνησή τους ή τη λειτουργία τους ή μη.

Τι σημαίνει αυτή η αλλαγή;

Ενώ μέχρι σήμερα, μπορούσε κάποιος να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, αλλά να μην ασφαλίζει το όχημά του, αρκεί να μην το θέτει σε κυκλοφορία, από την ψήφιση του νομοσχεδίου, θα πρέπει να το ασφαλίζει συνεχώς, ανεξαρτήτως αν το έχει ακίνητο ή αυτό είναι χαλασμένο και εκτός λειτουργίας. Περαιτέρω η διατύπωση αυτή χωρίς καμμία εξαίρεση, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η υποχρέωση ασφάλισης θα υφίσταται και για τα οχήματα, για τα οποία έχουν κατατεθεί οι πινακίδες. Βεβαίως μετά το θόρυβο των αντιδράσεων, έσπευσε το Υπουργείο να δηλώσει ότι η υποχρέωση δεν θα αφορά και αυτήν την κατηγορία, πλην όμως είναι ακατανόητο το γιατί αυτό να μην εισαχθεί ρητά μέσα στο νόμο, ώστε να μην απαιτείται ερμηνεία του!

Θα ήταν εξαιρετικά απλό να αναφέρονται σειρά εξαιρέσεων ασφάλισης για οχήματα, τα οποία θα ανακτούν την υποχρέωση ασφάλισης με το πέρας της αναφερομένης συνθήκης (οχήματα ακινητοποιημένα, που για την ανάκτηση πινακίδων, θα μπορούσε να προβλέπεται υποχρέωση προσκόμισης και του ασφαλιστηρίου, οχήματα εκτός λειτουργίας με σοβαρές βλάβες ή οχήματα λειτουργούντα εποχιακά, ως προς τα οποία θα μπορούσε να προβλέπεται κάποια ανάλογη διαδικασία κατάθεσης πινακίδων για όλο ή μέρος του έτους , από την οποία και πάλι το κράτος θα μπορούσε να αντλεί κάποια οφέλη υπό μορφή παραβόλου , αντιμετωπίζοντας με σεβασμό τους πολίτες και δίνοντας δίκαιες λύσεις ).

Το νομοσχέδιο προβλέπει ότι θα υπάρξει από 15 Απριλίου 2013 μηχανισμός ελέγχου και καταγραφής των ανασφάλιστων οχημάτων, οι ιδιοκτήτες των οποίων θα ειδοποιηθούν να τα ασφαλίσουν, καταβάλλοντας πρώτα ένα παράβολο 250 ευρώ, υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, πρόβλεψη που ευλόγως οδηγεί καθένα να υποπτευθεί ταμειακά κίνητρα και ότι σκοπός του νομοθέτη υπήρξε η συγκέντρωση ενός ποσού περίπου 250.000.000 €!

Εκτός αυτού προβλέπονται πρόσθετες κυρώσεις σε περίπτωση που αυτό καταληφθεί να κυκλοφορεί, ως είναι η αφαίρεση των πινακίδων για 10 ημέρες, από 1 έτος, που ήταν πριν, μείωση που επίσης συνηγορεί υπέρ της άποψης ότι το νομοθέτημα εξυπηρετεί καθαρά ταμειακές ανάγκες του δημοσίου και δεν εμφορείται από ειλικρινή διάθεση επίλυση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων στη βάση εφαρμογής μίας πολιτικής εκπαίδευσης των πολιτών του και εφαρμογής δικαίων νόμων.

Η αφαίρεση πινακίδων για 1 έτος θα ήταν επαρκές αποτρεπτικό μέσο κυκλοφορίας ανασφάλιστων οχημάτων, αν τα οχήματα ελέγχονταν και η ποινή επιβαλλόταν ανεξαιρέτως. Ωστόσο δεν επελέγη η λύση αυτή, αλλά η λύση μείωσης του χρόνου στις 10 ημέρες, γιατί αυτή πλέον συνδέθηκε με την καταβολή άμεσα του παραβόλου των 250 € , που σημαίνει άμεση εισροή εσόδων στα κρατικά ταμεία . Σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα η αφαίρεση ισχύει για 2 χρόνια και σε υποτροπή για 3 χρόνια (οι προβλέψεις αυτές προϋφίσταντο).

Επίσης προβλέπεται τόσο για τα κυκλοφορούντα ανασφάλιστα οχήματα, όσο και για όσα δεν ασφαλιστούν μέσα σε 8 ημέρες από την ειδοποίηση , η επιβολή προστίμου (1000 € για λεωφορεία και φορτηγά, 500 για αυτοκίνητα και 250 για μοτοσυκλέτες) υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, ενώ εξακολουθεί να ισχύουν και οι προβλεπόμενες κυρώσεις του άρθρου 12 του πδ 237/1986 (πρόσθετο πρόστιμο και αφαίρεση αδείας οδήγησης), η εφαρμογή του οποίου αποτελεί και μία πολύ ενδιαφέρουσα σπαζοκεφαλιά για νομικούς και μη [i].

Είναι αδύνατο να μην σκεφτεί κάποιος ότι μετά τη σωτηρία των τραπεζών, ο λαός καλείται να διασώσει εμμέσως και τις ασφαλιστικές εταιρίες και να καταθέσει στον πάγκο των άπατου κρατικού ταμείου και την τελευταία σταγόνα από τα πενιχρά του εισοδήματα!

Το διακύβευμα και η διαδικασία μετάβασης από την Τυραννία στη Συνειδητή Πολιτεία
Παραφράζοντας Πλάτωνα και Αριστοτέλη μπορούμε να συναγάγουμε ότι τυραννία είναι ένα σύστημα διακυβέρνησης που γεννάται από την κατάχρηση της εξουσίας, όπου οι κυβερνώντες κυβερνούν παρά τον νόμο, φροντίζουν για το ίδιο συμφέρον αντί γι’ αυτό των πολιτών και χρησιμοποιούν ακραίες και σκληρές τακτικές εναντίον του λαού, που κυβερνούν και εναντίον άλλων λαών.

Εν προκειμένω αυτό που βιώνουμε τα τελευταία 3 έτη είναι μία σημαντική κρίση της Ελληνικής κοινωνίας, η οποία αντίθετα προς τα φαινόμενα, δεν αφορά μόνο την Ελλάδα, αλλά το παγκόσμια επιβαλλόμενο ως πρότυπο σύστημα οικονομικής, πολιτικής και κοινωνικής διακυβέρνησης και ασφαλώς δεν αποτελεί πρωτίστως πρόβλημα της οικονομίας, αλλά του συστήματος αρχών, που διέπει την οργάνωση των κοινωνιών .

Αυτό στο οποίο όλοι μας μπορούμε να συμφωνήσουμε είναι ότι η εναλλασσόμενη στην ηγεσία της χώρας πολιτική ελίτ, αποτελούμενη από τα αυτά πρόσωπα, των γνωστών οικογενειών και κύκλων, υπήρξε ανεξαρτήτως χρώματος και ανύπαρκτης ως απεδείχθη ιδεολογίας και αρχών, υπαίτια διάπραξης σωρείας κακουργημάτων κατά της πολιτείας και των πολιτών της, που οδήγησαν σε μία ακόμη πτώχευση σε επίπεδο οικονομικό, αφού προηγουμένως είχε μεθοδικά επιδιωχθεί η πτώχευση σε επίπεδο αρχών.

Μάλιστα η υπαιτιότητα της ηγεσίας περιλαμβάνει «δόλο», δηλαδή γνώση και πρόθεση για την διάπραξη των εγκλημάτων της και την ακραία κακοδιαχείριση του δημόσιου πλούτου, ως αποδεικνύεται από τις εξαιρετικά μεθοδικές και αποτελεσματικές μεθόδους συγκάλυψης , που εφαρμόστηκαν , της θεσμοθέτησης ακόμη και με συνταγματικό μανδύα της ιδιότυπης ασυλίας των Υπουργών, κάποιοι των οποίων πρωτοστάτησαν στην πρωτοφανή λεηλασία και της πρωτοφανούς μετάδοσης της διαφθοράς σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, ως μεθόδου τεχνητής εξίσωσης ευθυνών, δηλαδή δικαιολόγησης και προστασίας των παρανομούντων.

Περιέργως δε πώς, τα αυτά εν πολλοίς πρόσωπα, που μετείχαν στη νομή της εξουσίας επί δεκαετίες και επομένως φέρουν ακέραιη ευθύνη για τη σημερινή κατάντια της Ελλάδας, ανέλαβαν εργολαβικά και υποκριτικά και τη διάσωση της ιδίας χώρας από την καταστροφή στην οποία οι ίδιοι μας οδήγησαν, εμφανιζόμενοι και ως όψιμοι κριτές και αναθεωρητές των επιλογών, στις οποίες κάποτε είχαν συμφωνήσει ή ανεχθεί.

Το πολιτικό αυτό σύστημα, θρεμμένο μέσα σε ένα κλίμα παρανομίας και ακραίας ιδιοτέλειας των εκπροσώπων του, εχθρικά διακείμενο και πολέμιο των πολιτών του , αντί να αποτελεί το μέσο προστασίας των συμφερόντων αυτών και εκπλήρωσης των ονείρων τους προς κοινωνική δικαιοσύνη και ευημερία, ήρθε με νέο προσωπείο εθνοσωτήρα, να εφαρμόσει μία σειρά σκληρών μέτρων, χωρίς αυτοκριτική, χωρίς σε τίποτε να εξυγιανθεί το ίδιο, χωρίς σε τίποτε να αλλάξει ουσιαστικά! Με βάση τα ανωτέρω δεν έχω καμμία αυταπάτη ότι ζούμε σε ένα καθεστώς Δημοκρατίας. Κατ' εμέ , έστω και κατ' επιτρεπτή υπερβολή, το όνομα του συστήματος αυτού πολιτικής διοίκησης είναι ΤΥΡΑΝΝΙΑ, ως σύστημα , που μετέχει όλων των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της !!!

Η κρίση όμως αυτή που βιώνουμε ως Έλληνες και μέσα στο διεθνές περιβάλλον της ΓΗΣ, έφερε και κάποια καλά αποτελέσματα, ως είναι το ότι οδήγησε πολλούς Έλληνες στη συνειδητοποίηση ότι ο μόνος δρόμος ουσιαστικής αλλαγής προς μία δίκαιη και ευημερούσα Πολιτεία, είναι αυτός της Επανάστασης της Συνείδησης των Πολιτών, που προάγει την αυτοσυνειδησία, την ανεξαρτησία, την αυτάρκεια, την αρετή , δεν υποκύπτει σε σκοπιμότητες και πιέσεις οιουδήποτε περιεχομένου και προέλευσης και απαιτεί ως αναγκαία προεργασία ένα γνήσιο εσωτερικό αυτοέλεγχο και τέλος δράσεις, που να συμφωνούν προς τις υιοθετούμενες αρχές και αξίες.

Μέσα σε ένα τέτοιο κλίμα εσωτερικής αναγέννησης του Ελληνισμού μέτρα ταμειακά, με εισπρακτική καθαρά σκοπιμότητα και ενέργειες απομύζησης και της τελευταίας ικμάδας των πολιτών, χωρίς ιδεολογική προετοιμασία, χωρίς αναφορά σε ένα ευρύτερο σύστημα αξιών, χωρίς δημόσια αιτιολόγηση και αναφορά προς τον κυρίαρχο λαό, δεν έχουν καμμία τύχη και χάνουν την όποια ανύπαρκτη δικαίωσή τους.

Αντί δε να κάνουν καλό, φέρνουν το αντίθετο αποτέλεσμα, μεγιστοποιώντας το χάσμα μεταξύ πολιτείας και πολιτών, καλλιεργώντας μία τεχνητή αίσθηση πολεμικής και σύγκρουσης μεταξύ παραγόντων , που αυτονόητα θα έπρεπε να είναι αρμονικά συνδεδεμένοι.
Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα της δράσης του νομοθέτη και τυράννου Δράκοντα , ο οποίος για να αντιμετωπίσει την αυθαιρεσία των πλουσίων στην αρχαία Αθήνα, που καταπίεζαν και βασάνιζαν τους φτωχούς συμπολίτες τους, κλήθηκε το 624 π.χ. να καταγράψει σειρά νόμων για την ρύθμιση της κοινωνικής συμβίωσης.

Πράγματι η αντιμετώπιση του υπαρκτού προβλήματος επιχειρήθηκε από το Δράκοντα με εφαρμογή μίας σκληρότατης νομοθεσίας, που έμεινε έκτοτε γνωστή ως ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑ , η οποία μη αντλώντας την προέλευσή της από κάποιο επίπεδο κοινώς αποδεκτών αξιών και λόγω ανύπαρκτης παιδείας και συστήματος ελέγχου, κατέπεσε και οδήγησε σε χειρότερα αποτελέσματα. Συγκεκριμένα οι πλούσιοι άρχοντες των Αθηνών έκαναν κατάχρηση των αυστηρών αυτών νόμων , οδηγώντας σε εξαθλίωση και εξανδραπόδιση των φτωχών συμπολιτών τους.

Όλα αυτά συνεχίστηκαν μέχρι να κάνει την εμφάνισή του στην πολιτική σκηνή των Αθηνών ένας ιδιαίτερος πολιτικός, νομοθέτης και φιλόσοφος, ο Σόλων, άνθρωπος καλλιεργημένος, πολυταξιδεμένος, δίκαιος, με μεγάλη αγάπη για την πατρίδα του και τους συμπολίτες του, ως απεδείχθη από τα έργα του, που τον ανέδειξαν ιστορικά στο μεγαλύτερο αρχαίο νομοθέτη και μεταρρυθμιστή, που έβαλε τις βάσεις για την ανάδειξη της δημοκρατίας και του θαύματος του Χρυσού Αιώνα, που ανέδειξε έναν Σωκράτη, έναν Πλάτωνα και έναν Αριστοτέλη.

Μεταφέροντας την ιστορία και τα μηνύματά της στο σήμερα, συνάγουμε ότι η κακοδαιμονία της Ελλάδας, αποτελεί ένα κυκλικά επαναλαμβανόμενο φαινόμενο, εκ του οποίου οι Έλληνες εξέρχονται όταν ανεβαίνουν συνειδησιακό επίπεδο, που αποτελεί συνέπεια του προσωπικού τους αγώνα και της δράσης κάποιων ιδιαίτερων προσωπικοτήτων, που πάντα αναδεικνύονται, κυρίως μέσα σε περιόδους κρίσεων. Αυτό αποτελεί ένα μοντέλο ανάλυσης της ιστορίας, που έχει εφαρμογή ασφαλώς και σε ευρύτερης διάστασης ιστορικά φαινόμενα, ως είναι σήμερα η διεθνοποιημένη κρίση της τυραννίας των αγορών!

Είναι καιρός να συνειδητοποιήσουμε ότι κάθε Πολιτεία εκπληρώνει το έργο της , όταν προάγει την αρετή στην καθημερινή ζωή των πολιτών της, την ανάδειξη των προσωπικοτήτων τους, μέσα σε καθεστώς ευημερίας με δικαιοσύνη, αυτάρκειας χωρίς εκμετάλλευση, ελευθερίας σε ισορροπία με υπευθυνότητα, οι δε πολίτες διασφαλίζουν τα ανωτέρω μόνο όταν αποκτούν την ικανότητα να αναδείξουν ηγεσίες, που μπορούν και θέλουν να υπηρετήσουν τέτοιες αξίες.

Γι’ αυτό και όσα νομοθετήματα και να ψηφιστούν ουδόλως θα πείσουν τον Έλληνα να τα εφαρμόσει με συνείδηση, αν πριν δεν έχει κερδηθεί η καρδιά του, που ξέρει βιωματικά να αναγνωρίζει το ιδιοτελές και σχετικής αξίας, από το αναγκαίο και κοινωνικά επωφελές , που διαθέτει αντικειμενική και διαχρονική αξία.
Είναι καιρός η νομοθεσία και η πολιτική να υπηρετήσει το αγαθό μέσα από μία πλέον ΟΛΙΣΤΙΚΗ και όχι αποσπασματική προσέγγιση και τα ΜΜΕ να χρησιμοποιηθούν από την πολιτική ηγεσία για την ενημέρωση και εκπαίδευση των πολιτών, πριν την ψήφιση ανάλογων νομοθετημάτων.

Μπορεί τα δημοψηφίσματα να μην προτιμώνται σήμερα, ωστόσο οι δημόσιες συζητήσεις , η διαδραστική επικοινωνία και η κοινωνική ζύμωση, συνιστούν επιταγές μίας πλέον συνειδητής κοινωνίας πολιτών, που απαιτεί μετοχή στην εξουσία, που επιδρά στη ζωή όλων μας. Αυτό αν θέλουμε να βαδίσουμε και να γευτούμε κάποτε το αγαθό μίας πλέον αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας και μίας Πολιτείας φίλης των Πολιτών της!


http://kyriakoskokkinoslawfirm.blogspot.gr/2013/03/blog-post_7.html

http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/03/blog-post_10.html

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙ ΑΥΤΌ; Δηλώσεις-σοκ του Ζ.Κ.Γιουνκέρ: "Η γερμανική επίθεση προκάλεσε βαθιές πληγές στην Ελλάδα"


Όταν ο ίδιος ο πρόεδρος της Ευρωζώνης (μέχρι τον περασμένο Δεκέμβριο) ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ,και εκ των πρωταγωνιστών του ελληνικού δράματος δηλώνει ότι «Ο τρόπος με τον οποίο κάποιοι από την γερμανική πολιτική επιτέθηκαν στην Ελλάδα όταν
εισήλθε στην κρίση, έχει αφήσει στη χώρα βαθιές πληγές», τότε τι χρεία άλλων μαρτύρων υπάρχει για να καταδειχθεί ότι η Γερμανία άσκησε τιμωρητική πολιτική βασανισμού των πολιτών της χώρας και υπονόμευσης του μέλλοντός της;

Αλλά το κυριότερο, ποιας άλλης μαρτυρίας χρειαζόμαστε ότι οι ελληνικές πολιτικές ηγεσίας από το 2010 μέχρι σήμερα επέτρεψαν να ασελγήσουν επάνω στο σώμα της Ελλάδας οι Γερμανοί για δεύτερη φορά μέσα σε 70 χρόνια;

"Ο τρόπος με τον οποίο ορισμένοι από τη γερμανική πολιτική επιτέθηκαν στην Ελλάδα, όταν εισήλθε στην κρίση, έχει αφήσει στη χώρα βαθιές πληγές. Εξίσου με τρόμαξαν τα πανό των διαδηλωτών στην Αθήνα με την Καγκελάριο Μέρκελ να φορά ναζιστική στολή.

Ξαφνικά ήλθαν στην επιφάνεια εχθρικά συναισθήματα, που θα νόμιζε κανείς ότι είχαν εκλείψει οριστικά.

Επιπλέον, και ο ιταλικός προεκλογικός αγώνας ήταν σε μεγάλο βαθμό αντιγερμανικός και ως εκ τούτου αντιευρωπαϊκός», επισημαίνει ο Ζ.Κ.Γιουνκέρ.

Πρακτικά, ο μοναδικός κορυφαίος αξιωματούχος της τρόικα που είχε στηρίξει στο μέτρο του δυνατού την ελληνική προσπάθεια περιγράφει την δημιουργία ενός μεγάλου αντιγερμανικού μετώπου στην Ευρώπη, ως απόρροια της γερμανικής πολιτικής που έχει οδηγήσει τη νότια Ευρώπη σε μια άνευ προηγουμένου οικονομική κρίση, αλλά το ερώτημα για την ελληνική πολιτική ελίτ και τα ελληνικά πολιτικά κόμματα που συμμετείχαν στις κυβερνήσεις από το 2010 και δέχθηκαν αυτή την σαδιστική τακτική της Γερμανίας, είναι αμείλικτα.

Το ίδιο αμείλικτη θα είναι και η Ιστορία όχι μόνο για τα κόμματα, αλλά και για τους πολιτικούς που δέχθηκαν να υποστεί η Ελλάδα "βαθιές πληγές από την Γερμανία", όπως μαρτυρά ο ίδιος ο Ζ.Κ.Γιουνκέρ.


http://www.triklopodia.com/2013/03/blog-post_7510.html

Χημικά και ξύλο στο Σύνταγμα ! ΒΙΝΤΕΟ

Ένταση άνευ προηγουμένου στη συγκέντρωση των Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα! Άνδρες των ΜΑΤ έριξαν χημικά σε πολίτες και χτύπησαν δημοσιογράφους.

Με κεντρικό σύνθημα «φτώχεια, ανεργία, αυτοκτονίες. Φτάνει πια!» οι αγανακτισμένοι έδωσαν μέσω
facebook νέο ραντεβού στο Σύνταγμα για τις 6 το απόγευμα της Κυριακής. Πλήθος κόσμου άρχισε να συγκεντρώνεται στο Σύνταγμα και με εντολή της αστυνομίας διμοιρίες των ΜΑΤ παρατάχθηκαν μπροστά από τη Βουλή.

Γρήγορα ξεκίνησε ένταση καθώς τα ΜΑΤ πρσπάθησαν να απωθήσουν τον κόσμο που βρισκόταν μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Έριξαν χημικά στο συγκεντρωμένο πλήθος και προσπάθησαν να τους απομακρύνουν.

Παρά την ένταση και τα χημικά οι Αγανακτισμένοι δεν απομακρύνθηκαν από το Σύνταγμα και αυτήν την ώρα παραμένουν ακόμη κλειστές Βασιλίσσης Σοφίας και Αμαλίας ενώ έγινε και μία προσαγωγη.

Στη συνέχεια έφτασαν και οι Αγανακτισμένοι μοτοσικλετιστές οι οποίοι έκαναν πορεία με τις μηχανές τους.

Αξίζει να σημειωθεί η προκλητική στάση κάποιων ανδρών ΜΑΤ απένατντι στους δημοσδιογράφους που βρίσκονται αυτήν την ώρα εκεί για να καλύψουν τη συγκέντρωση των Αγανακτισμένων. Χαρακτηριστικά άνδρας των ΜΑΤ απευθυνόμενος σε δεκάδες δημοσιογράφους είπε "Κοράκια, εσείς τα προκαλείτε όλα αυτά" ενώ στη συνέχεια σύμφωνα με πληροφορίες άνδρες των ΜΑΤ έριξαν χημικά και χτυπησαν τους δημοσιογράφους .









 
http://www.triklopodia.gr/2013/03/blog-post_316.html
ΝΕΟΤΕΡΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΡΧΙΚΗ

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters