Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

ΑΟΖ: Γιατί η Λιβύη πάει κόντρα στην Ελλάδα;

Σε σχετική ερώτηση των δημοσιογράφων, ο υπουργός Διεθνούς Συνεργασίας της Λιβύης και αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Mohammed Abdel Aziz, απάντησε:

«Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει οριστική απόφαση για το θέμα της οριοθέτησης θαλασσίων ζωνών. Υπήρχαν συνεννοήσεις και συνομιλίες και μου δόθηκε σήμερα το πρωί η ευκαιρία να συνομιλήσω με τον συνάδελφό μου για αυτό το θέμα. Διότι το θέμα αυτό δεν αφορά μόνο την Ελλάδα και τη Λιβύη. Πρέπει να προχωρήσουμε σε ένα πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένων των χωρών που έχουν θαλάσσια σύνορα με την Ελλάδα και τη Λιβύη. Επιδιώκουμε να υπάρξει μία γενική συμφωνία που να συμπεριλαμβάνει όλες τις χώρες που τους αφορά αυτό το θέμα. Γιατί εμείς θέλουμε να κοιτάξουμε προς το μέλλον συνολικά, όχι μεμονωμένα».

Από τις δηλώσεις του Λίβυου αξιωματούχου προκύπτει ότι «τουλάχιστον στην παρούσα φάση, η Λιβύη δεν προτίθεται να συναινέσει με την ελληνική πλευρά για την οριοθέτηση της ελληνικής ΑΟΖ σύμφωνα με τη διεθνώς αποδεκτή αρχή της μέσης γραμμής και τους όρους της Σύμβασης του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας».

Επίσης, φαίνεται ότι «προηγήθηκαν διμερείς ελληνο-λιβυκές συνομιλίες για το θέμα και πιθανόν το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών να γνώριζε τη θέση της Τρίπολης». Εξάλλου, θα πρέπει να τονισθεί ότι η νέα μεταβατική κυβέρνηση της Λιβύης, που σχηματίσθηκε στις 31 Οκτωβρίου του 2012 και αντιμετωπίζει ως ένα βαθμό πρόβλημα πολιτικής επιβίωσης, έχει αναλάβει την κατάρτιση του νέου λιβυκού Συντάγματος. Στη συνέχεια, εφόσον εγκριθεί με δημοψήφισμα το νέο Σύνταγμα, θα προγραμματισθεί η διεξαγωγή εκλογών μέχρι τα μέσα του 2013, ώστε να προκύψει η πρώτη μετα-κανταφική κυβέρνηση εκλεγμένη απευθείας από το λιβυκό λαό. Επομένως, η ελληνική πλευρά δεν θα μπορούσε να είναι αισιόδοξη για τη στάση της λιβυκής μεταβατικής κυβέρνησης και κατά πάσα πιθανότητα η επίσκεψη του Έλληνα υπουργού Εξωτερικών στην Τρίπολη δεν αποσκοπούσε στη σύναψη κάποιας προσυμφωνίας για την οριοθέτηση της ΑΟΖ.

Αυτό που προβληματίζει και πιθανόν προκάλεσε εντύπωση στην ελληνική αποστολή είναι η λιβυκή πρόταση για διευθέτηση του θέματος σε περιφερειακό επίπεδο. Με άλλα λόγια, η δήλωση του Mohammed Abdel Aziz φαίνεται να προσεγγίζει και να προωθεί τις τουρκικές θέσεις περί οριοθέτησης της ΑΟΖ. Δηλαδή, δεν προτίθεται να αναγνωρίσει το δικαίωμα των ελληνικών νήσων να διαθέτουν τη δική τους ΑΟΖ, όπως ρητά αναφέρει η Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας (άρθρο 121, παράγραφος 2). Στο σημείο αυτό, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στο παρελθόν η Λιβύη αφενός είχε αμφισβητήσει την ΑΟΖ που δικαιούται η νήσος Γαύδος, αφετέρου είχε υποστηρίξει ότι ο κόλπος της Σύρτης έπρεπε να θεωρηθεί ως κλειστός. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, αυξάνεται η λιβυκή ΑΟΖ εις βάρος της Ελλάδας, της Ιταλίας και κυρίως της Μάλτας. 

Τα ερωτήματα λοιπόν που προκύπτουν είναι:

Ο Abdel Aziz εννοούσε ότι θα πρέπει να υπάρξει μια πολυμερής συμφωνία μεταξύ των χωρών: Λιβύης, Ελλάδας, Μάλτας, Ιταλίας, Αιγύπτου και Τυνησίας, καθότι οι προαναφερθείσες λιβυκές αξιώσεις αφορούν όλες τις γειτονικές της χώρες;

Οι τουρκο-λιβυκές σχέσεις έχουν αναβαθμισθεί σε τέτοιο βαθμό, που η Τρίπολη κινείται σύμφωνα με τις επιδιώξεις της Άγκυρας και προωθεί τα τουρκικά συμφέροντα;

Η Λιβύη βρήκε πρόσφορο έδαφος προκειμένου να προωθήσει τα συμφέροντά της, ενώ συγχρόνως ικανοποιεί και τις επιδιώξεις της Τουρκίας;

Προς το παρόν, τα ερωτήματα αυτά παραμένουν αναπάντητα.

Ίσως, το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών να γνωρίζει τις απαντήσεις. Αν όμως η Τρίπολη συμπορεύεται με την Άγκυρα στο θέμα της οριοθέτησης της ΑΟΖ, θα πρέπει να αναλογισθούμε γιατί συμβαίνει αυτό. Πως κατόρθωσε η Τουρκία να καταστεί σημαντικός αμυντικο-οικονομικός εταίρος της σημερινής Λιβύης των αντικαθεστωτικών, όταν αρχικά ο Τούρκος πρωθυπουργός αντιδρούσε δημόσια με την υιοθέτηση της απόφασης 1973 του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ (επιβολή ζώνης απαγόρευσης πτήσεων υπεράνω της Λιβύης, 17 Μαρτίου 2011), αλλά και με τη στρατιωτική επέμβαση του ΝΑΤΟ; Ως ένα βαθμό, η απάντηση βρίσκεται στην έντονη διπλωματική δραστηριότητα της Άγκυρας. Συγκεκριμένα: 

Στις 3 Απριλίου 2011, η Άγκυρα έστειλε στη Misrata ένα τουρκικό πλοίο με τη συνοδεία 10 αεροσκαφών F-16, προκειμένου να παραλάβουν 250 Λίβυους τραυματίες.

Στις αρχές Ιουλίου 2011, η Τουρκία αναγνώρισε το Μεταβατικό Εθνικό Συμβούλιο των Λίβυων αντικαθεστωτικών ως τον εκπρόσωπο του λαού της Λιβύης.

Στα τέλη Ιουλίου 2011, η Turkish Petroleum International Company (θυγατρική της TPAO) προμήθευσε τους Λίβυους αντικαθεστωτικούς με δύο φορτία υγρού καυσίμου –ζωτικής σημασίας για τον αγώνα τους κατά των κανταφικών δυνάμεων- αξίας τουλάχιστον 10 εκατ. δολαρίων.

Στις 16 Σεπτεμβρίου 2011 (τρεις βδομάδες μετά την κατάληψη της Τρίπολης από τους αντικαθεστωτικούς), ο Τούρκος πρωθυπουργός επισκέφθηκε τη λιβυκή πρωτεύουσα, προσευχήθηκε με εκατοντάδες Λίβυους πολίτες, αρκετοί από τους οποίους ανέμιζαν την τουρκική σημαία, και χαιρέτισε την επανάσταση της Λιβύης. 

Στις 13 Σεπτεμβρίου 2011, η Turkish Airlines αποφάσισε να ξαναρχίσει τις πτήσεις της προς τη Βεγγάζη και την Τρίπολη.

Στις 12 και 13 Ιανουαρίου του 2012, πραγματοποιήθηκε το τριμερές οικονομικό φόρουμ (Τυνησίας, Λιβύης και Τουρκίας) στην τυνησιακή πόλη Hammamet, για τη σύσταση κοινοπραξιών που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των δύο χωρών της Βόρειας Αφρικής. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο εν λόγω φόρουμ η Τουρκία συμμετείχε με περίπου 140 επιχειρηματίες.

Στις 24 Ιανουαρίου 2012, ο Τούρκος υπουργός Οικονομικών, Zafer Çağlayan, ανακοίνωσε την απόφαση της τουρκικής τράπεζας Eximbank να διαθέσει το ποσό των 250 εκατ. δολαρίων για τη δανειοδότηση της Λιβύης και διαβεβαίωσε ότι θα υποστηρίξει τους Τούρκους επιχειρηματίες που αναμένουν εναγωνίως να επενδύσουν στη Λιβύη.

Στις 25 Ιανουαρίου 2012, ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών, Zafer Çağlayan, ανακοίνωσε τη δωρεά 30 αστυνομικών οχημάτων και 6.000 αστυνομικών στολών προς τη λιβυκή αστυνομία, την εκπαίδευση 1.500 Λίβυων αστυνομικών, δικαστών, εισαγγελέων και άλλων δημόσιων υπαλλήλων στην Τουρκία εντός του 2012, καθώς επίσης και την αναβάθμιση της τουρκο-λιβυκής συνεργασίας στους τομείς της ενέργειας, των μεταφορών, της επικοινωνίας και του εμπορίου. 

Στα τέλη Μαρτίου 2012, οι τουρκικές Ακαδημίες Πολέμου και το τουρκικό think tank BILGESAM δημοσίευσαν μελέτες του Dr. πλοιάρχου Cihat Yaycı αναφορικά με την πρόταση οριοθέτησης της Ανατολικής Μεσογείου και το ρόλο-επιρροή της Λιβύης στην οριοθέτηση των θαλάσσιων τμημάτων της εν λόγω περιοχής. Ειδικότερα, σε περίπτωση οριοθέτησης της ΑΟΖ μεταξύ Τουρκίας και Λιβύης, ο πλοίαρχος Cihat Yaycı τόνιζε ότι η Λιβύη θα αυξήσει τη θαλάσσια περιοχή της κατά 62%, κερδίζοντας περίπου 39.000 τετραγωνικά χλμ.

Στις 30 Μαρτίου 2012, ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, Taner Yildiz, δήλωσε ότι η Τουρκία αποφάσισε να αγοράσει από τη Λιβύη έως και 20.000 βαρέλια αργού πετρελαίου την ημέρα, προκειμένου να καλύψει την περικοπή από την εισαγωγή ιρανικού πετρελαίου, λόγω της εφαρμογής των κυρώσεων κατά της Τεχεράνης. 

Στις 8 Απριλίου 2012, ο Λίβυος υπουργός Βιομηχανίας, Mahmoud Fteisi, συναντήθηκε στην Τρίπολη με τον Τούρκο πρέσβη στη Λιβύη, Ali Kamal. Οι δύο άνδρες συζήτησαν σχετικά με την τουρκο-λιβυκή συνεργασία στους τομείς της βιομηχανίας, του εμπορίου, της ανταλλαγής τεχνογνωσίας, της καλύτερης αξιοποίησης των εμπορικών συμφωνιών που υπογράφονται μεταξύ των δύο χωρών, καθώς επίσης και με τις εν εξελίξει προετοιμασίες για τη δεύτερη Αραβο-Τουρκική Διάσκεψη Βιομηχανικής Συνεργασίας, η οποία είχε προγραμματισθεί να πραγματοποιηθεί στις 7 και 8 Μαΐου στη Λιβύη.

Στις 19 Μαΐου 2012, η λιβυκή εφημερίδα Corina -με έδρα τη Βεγγάζη- ανέφερε ότι υπογράφηκε τουρκο-λιβυκή αμυντική συμφωνία, η οποία προβλέπει την παροχή τεχνικής βοήθειας προς το λιβυκό στρατό, για τη φύλαξη των συνόρων και των πετρελαϊκών εγκαταστάσεων στο ανατολικό τμήμα της χώρας. Η εν λόγω συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από επίσκεψη τουρκικής στρατιωτικής αντιπροσωπείας στην πόλη Derna (ανατολική Λιβύη) και αφορούσε στην εγκατάσταση ηλεκτρονικού εξοπλισμού ασφάλειας, στη συντήρηση και επισκευή λιβυκών αεροδρομίων, καθώς και στην κατασκευή ενός νέου αεροδρομίου στο εσωτερικό της χώρας. Επίσης, στην κατασκευή συνοριακών παρατηρητηρίων, στην ανακαίνιση ορισμένων λιμένων, στην εκπαίδευση του λιβυκού στρατού και της αστυνομίας. Μάλιστα, ο Λίβυος Διευθυντής Σχέσεων και Διεθνούς Συνεργασίας, ταξίαρχος Hamad Muftah Shelwi, δήλωσε ότι είχε υπογραφεί άλλη μια τουρκο-λιβυκή αμυντική συμφωνία, η οποία προέβλεπε την προμήθεια τουρκικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών για τον έλεγχο των λιβυκών συνόρων, καθώς και την προμήθεια περιπολικών σκαφών για την αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης, του λαθρεμπορίου και άλλων παράνομων δραστηριοτήτων.

Στα μέσα Ιουλίου 2012, 817 σπουδαστές της λιβυκής αστυνομικής ακαδημίας μετέβησαν στην Κωνσταντινούπολη, για να παρακολουθήσουν πρόγραμμα εκπαίδευσης διάρκειας 7,5 μηνών στο Αστυνομικό Κέντρο Adile Sadullah Mermerci. 

Στις 7 Δεκεμβρίου 2012, ο πρόεδρος του Γενικού Εθνικού Κογκρέσου (General National Congress - GNC) της Λιβύης, Mohamed Yousef el-Magariaf, επισκέφθηκε την Τουρκία μετά από πρόσκληση του Τούρκου προέδρου, Abdullah Gül. Σε κοινή συνέντευξη τύπου, ο Gül τόνισε ότι η Τουρκία υποστήριξε τη λιβυκή επανάσταση, υπενθυμίζοντας ότι ο τουρκικός στρατός συμμετείχε στη διεθνή επιχείρηση που υποστήριξε τις αντικανταφικές δυνάμεις. Από την πλευρά του, ο Magariaf επιβεβαίωσε τις δηλώσεις του Gül και υποστήριξε ότι υπάρχουν βαθιές ιστορικές σχέσεις μεταξύ της Λιβύης και της Τουρκίας.

Επίσης, οι δύο ηγέτες τόνισαν ότι προετοιμάζεται μια διμερής τουρκο-λιβυκή συμφωνία ελεύθερων συναλλαγών.


Πηγή
Πηγή: http://www.zoomblog.org

BBC: Πεινασμένοι στην Αθήνα που ΕΣΩΣΑΝ τα μνημόνια, κάνουν ουρές για ένα πιάτο φαΐ

Την τραγική κατάσταση που βιώνει η ελληνική κοινωνία περιγράφει το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC, σε ρεπορτάζ από την Αθήνα...
που εστιάζει στις ουρές που σχημάτισαν εκατοντάδες φτωχοί και άστεγοι, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, για ένα πιάτο φαγητό.
«Δεν υπάρχουν λεφτά, δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα. Πεινάμε» λέει στο βρετανικό δίκτυο μια γυναίκα, που δηλώνει «άστεγη εδώ και πέντε μήνες».
Το βρετανικό ρεπορτάζ κάνει λόγο για το «λίγο δωρεάν ψητό αρνί, τις πατάτες, τη σαλάτα και την παραδοσιακή βασιλόπιτα», για τα οποία σχηματίζονται ουρές στα συσσίτια του Δήμου Αθηναίων. Στέκεται ακόμη.. στη σκληρή λιτότητα και τη διαρκώς αυξανόμενη ανεργία, που «σπρώχνουν» ολοένα και περισσότερους ανθρώπους στη φτώχεια.
«Η κατήφεια που επικρατεί εδώ» παρατηρεί η δημοσιογράφος του βρετανικού δικτύου, «μπορεί να παραληλλιστεί με την οικονομία: η Ελλάδα μπαίνει στον έκτο χρόνο ύφεσης. Ο δήμαρχος της Αθήνας ελπίζει ωστόσο σε καλύτερες ημέρες».
Ακολουθούν δηλώσεις του κ. Γιώργου Καμίνη, ο οποίος υπογραμμίζει: «Η οικονομική κρίση δεν έχει φθάσει ακόμα στο αποκορύφωμά της. Περιμένουμε να έρθει ακόμα περισσότερος κόσμος (στα συσσίτια). Πιστεύω, ωστόσο, ότι η πιο δύσκολη περίοδος έχει περάσει».
«Κάποιοι πάντως δεν πείθονται» υποστηρίζει το BBC και φέρνει ως παράδειγμα το γεγονός ότι «η νέα χρονιά ξεκίνησε χωρίς μετρό και ηλεκτρικό, λόγω 24ωρης απεργίας».
«Το μόνο που μπορούν να ελπίζουν οι Ελληνες είναι ότι θα υπάρξει κάποιο φως στο τέλος αυτού του μακρού και σκοτεινού τούνελ» καταλήγει το ρεπορτάζ.
 
 
http://www.simerini.net/2013/01/bbc.html

Η Ελληνική εφεύρεση του αιώνα εγκατέλειψε την Θράκη και πάει Καναδά..Γιατί βαρέθηκε να περιμένει το κράτος

Οι Τούρκοι, που μας έβαλαν στο τραπέζι μια επιταγή 100 εκατ. ευρώ, ζητώντας μόνο να μεταφερθεί η έδρα στην Τουρκία και να λέμε ότι η τεχνολογία είναι τουρκική...


Η συσκευή “Ψυχρής Σύντηξης”για αστείρευτη ενέργεια, έφυγε από την Ξάνθη και πηγαίνει στον Καναδά – Η Εταιρεία “ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ” κουράστηκε να περιμένει συμπαράσταση από το Κράτος – Εκατό (100) εκατομμύρια Ευρώ πρόσφεραν οι Τούρκοι για να μεταφερθεί η έδρα της Εταιρείας στην Τουρκία – Η ΝΑSA ενδιαφέρεται, η Ελλάδα όχι… Τόπος των χαμένων ευκαιριών δεν είναι μόνον η Αλεξανδρούπολη αλλά και η Ξάνθη.

Θα θυμούνται ασφαλώς οι αναγνώστες της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΡΑΚΗΣ τα ρεπορτάζ που είχαμε δημοσιεύσει για την ίδρυση Εργοστασίου στην ΒΙ.ΠΕ Ξάνθης που θα συναρμολογούσε επιβατικά και αγροτικά αυτοκίνητα. Επρόκειτο για μια πολύ μεγάλη επένδυση σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, που όμως έμεινε στα χαρτιά. Και μην την είδατε και μην την ακούσατε. Άλλη μια παρόμοια περίπτωση που πριν από ένα χρόνο είχαμε παρουσιάσει, ήταν η επένδυση της Εταιρείας “ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ” για κατασκευή οικιακών συσκευών “Ψυχρής σύντηξης” που θα παρείχαν αστείρευτη ενέργεια. Για την συνέχεια και την κατάληξη αυτής της ιστορίας διαβάστε τι έγραψε “ΤΟ ΒΗΜΑ” Η Ελλάδα της κρίσης μοιάζει απελπιστικά με το κουτί της Πανδώρας: μύρια κακά και μόνο ένα καλό – η ελπίδα – ήρθαν στο φως.

Η έσχατη τραγωδία μας είναι πως ακόμη και αυτή την ελπίδα αποδεικνυόμαστε ανίκανοι να την κρατήσουμε στα χέρια μας και τη διώχνουμε στα πέρατα της Γης. Για τι πράγμα μιλάμε; Για το καυτότερο μυστικό του πλανήτη, την πηγή αστείρευτης ενέργειας. Πρόκειται για την «ψυχρή σύντηξη» που, όπως σας αποκαλύψαμε έναν χρόνο πριν

(βλ. HYPERLINK ...http://www.tovima.gr/science/article/?aid=430840 ), είχε πολλές πιθανότητες να υλοποιηθεί στην Ελλάδα, από την εταιρεία Δευκαλίων (Defkalion Green Technologies SA). Τώρα, έπειτα από πολλές δοκιμές και κρίσεις τρίτων παρατηρητών, «Το Βήμα» επισκέφθηκε το εργαστήριό της και είδε ιδίοις όμμασι την εισαγόμενη ενέργεια να εξαπλασιάζεται στην έξοδο! Ομως δεν πρόκειται να «δει το θαύμα» κανένας άλλος στη χώρα μας: την επόμενη ημέρα η Δευκαλίων τα μάζεψε κι έφυγε για το Βανκούβερ του Καναδά. Είχε κουραστεί πια να περιμένει αυτό το άψυχο κράτος να της δώσει πλαίσιο λειτουργίας Αξίζει πολλαπλά να διαβάσετε τη συνέχεια αυτής της ιστορίας, όχι μόνο για την ευκαιρία να ξανασχηματίσετε το γνωστό πενταδάχτυλο σχήμα αλλά και διότι είναι μάλλον ο πρόλογος ενός νέου κεφαλαίου στην ιστορία της ανθρωπότητας! Το 1751 ο γερμανός βαρόνος Axel Frederik Cronstedt έψαχνε σε ένα ορυχείο να βρει χαλκό. Αντ’ αυτού ανακάλυψε ένα καινούργιο μέταλλο, που το ονόμασε τσαντισμένος «kupfernickel», δηλαδή «χαλκό του Διαβόλου». Το λευκό αυτό μέταλλο είναι το γνωστό νικέλιο, που βρίσκεται άφθονο και στη χώρα μας. Η αλχημεία του «χαλκού του Διαβόλου» Πολύ αργότερα, και ενόσω το νικέλιο έπαιρνε τη θέση του στη βιομηχανική επανάσταση με τις ποικίλες εφαρμογές του, κάποια περίεργα φαινόμενα απρόσμενης μεταστοιχείωσης άρχισαν να διαπιστώνονται στα εργαστήρια των επιστημόνων.

Συγκεκριμένα, στο τεύχος Ιουλίου του 1905 του περιοδικού The Physical Review ο βρετανός χημικός Clarence Skinner έγραψε: «Κατά την πειραματική μελέτη της εμβάπτισης διαφόρων μετάλλων σε ήλιο παρατηρήθηκε ότι όσο προσεκτικά κι αν καθαρίζαμε το αέριο εμφανιζόταν επίμονα ακτινοβολία υδρογόνου στην κάθοδο». Ακολούθησαν δεκάδες άλλοι με όμοιες διαπιστώσεις, σε βαθμό που ο καθηγητής του Πολυτεχνείου της Καλιφόρνιας (Caltech) Robert Millikan δήλωσε λίγο μετά τη βράβευσή του με το Νομπέλ Φυσικής – το 1923 – πως «οι πυρηνικές μεταστοιχειώσεις κατά την ηλεκτρική εκκένωση είναι ένα από τα εξόχως ενδιαφέροντα προβλήματα της σύγχρονης φυσικής». Το 1926 οι καθηγητές Fritz Paneth και Κ. Peters αποφάνθηκαν ότι το παλλάδιο ήταν αυτό που επέφερε μεταστοιχείωση του υδρογόνου σε ήλιο κατά τα πειράματά τους, σε θερμοκρασία δωματίου. Ο επιστημονικός κόσμος όμως ξέχασε τα επόμενα χρόνια να ψάξει άλλο το θέμα και… ξαφνιάστηκα περίεργα όταν άκουσα τον τεχνικό διευθυντή της Δευκαλίων Γιάννη Χατζηχρήστο να μου λέει – σχεδόν έναν αιώνα μετά – πως «δεν συζητάμε για πυρηνική ενέργεια αλλά για χημική ενέργεια που προέρχεται από μεταστοιχείωση».

 «Δηλαδή τι κάνετε και πώς φθάσατε σε αυτήν;» τον ρώτησα. Μου απάντησε πως έφθασαν διά της «εις άτοπον απαγωγής»: Ο ιταλός χημικός Andrea Rossi είχε εντοπίσει τυχαία το φαινόμενο σύντηξης νικελίου και υδρογόνου αλλά, μη κατανοώντας το σε βάθος, δεν κατόρθωνε να ελέγξει και να σταθεροποιήσει τη διαδικασία. Η ανεπάρκεια αυτή και το επιχειρηματικό του ολίσθημα να δώσει στην αμερικανική εταιρεία Ampenergo τα δικαιώματα μεταπώλησης στον Καναδά οδήγησαν στο «διαζύγιο» του περσινού καλοκαιριού μεταξύ της Δευκαλίων και της εταιρείας Leonardo Corp. του Andrea Rossi. Τότε, «έχοντας διαβάσει όλη τη βιβλιογραφία των πυρηνικών αντιδράσεων χαμηλής ενέργειας (LENR)», μου είπε ο κ. Χατζηχρήστος, «αποφασίσαμε πως έπρεπε να δοκιμάσουμε αυτό που δεν είχε σκεφθεί κανένας άλλος. Φτιάξαμε μια ολότελα δική μας νέα μέθοδο, που επιτρέπει τη σύντηξη του υδρογόνου με το νικέλιο σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες».

Ήμασταν εκεί, στη δοκιμή! Το ότι τα λεγόμενά του ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα το διαπίστωσα ο ίδιος, στον βαθμό που μου επέτρεπαν οι γνώσεις μηχανικού, όταν επιτέλεσαν για χάρη μου το πείραμα. Μια διάταξη δημιουργίας πλάσματος θέρμαινε νανοσκόνη νικελίου στους 500 βαθμούς Κελσίου, επιφέροντας αλλοιώσεις στη δομή των ισοτόπων του νικελίου. Τότε, τρεις καταλύτες εισάγονταν στον θαλαμίσκο της αντίδρασης και ακολουθούσε ο διαχωρισμός του συμπιεσμένου διατομικού υδρογόνου σε ατομικό, μέσω ηλεκτροδιέγερσης. Στην επόμενη φάση το μονοατομικό υδρογόνο πολωνόταν, μέσω επιμήκυνσης της τροχιάς του μοναδικού του ηλεκτρονίου – πράγμα που επέφερε και εκπομπή ακτινοβολίας γάμμα. Ακολουθούσε η απορρόφηση της ακτινοβολίας γάμμα και η μετατροπή της σε θερμότητα. Από την έναρξη αυτής της αντίδρασης και εφεξής δεν χρειαζόταν η περαιτέρω θέρμανση του νικελίου (σε αντίθεση με τη μέθοδο του Rossi) και η «καύση» μπορούσε να διαρκέσει μήνες. Αρκούσε η εισαγωγή αερίου αργού για να διατηρείται το εσωτερικό του θαλαμίσκου στη σωστή πίεση. Αξιοσημείωτο ήταν και το ότι η διαδικασία κλεισίματος του συστήματος ήταν ακαριαία, με απλό κλείσιμο της παροχής υδρογόνου, ενώ η διάταξη του Rossi απαιτούσε ώρες. Το τελικό προϊόν της αντίδρασης ήταν φωτόνια στην υπέρυθρη κλίμακα, δηλαδή θερμότητα. Η εξαγόμενη ενέργεια που είδα από το συγκεκριμένο πείραμα ήταν εξαπλάσια της εισαγόμενης. «Είναι η τελική;» ρώτησα τον κ. Χατζηχρήστο. «Εχουμε φθάσει έως και 14πλάσια, αλλά δεν το ρισκάρουμε πριν βεβαιωθούμε ότι οι κεραμικές μονώσεις που χρησιμοποιούμε την αντέχουν» απάντησε. «Πόσο νικέλιο απαιτείται για καύσιμο;» ξαναρώτησα. «Τα τρία γραμμάρια που βάλαμε στις 16 Ιουνίου, απ’ ό,τι βλέπεις, δεν έχουν εξαντληθεί ως σήμερα (21 Νοεμβρίου) και έχουν την ίδια απόδοση. Το μόνο που χρειάζεται είναι δύο λίτρα υδρογόνο στο εξάμηνο» απάντησε ο Αλέξανδρος Ξανθούλης αφοπλιστικά. Η έξωθεν μαρτυρία Στις 19 Οκτωβρίου 2012 η Δευκαλίων ανάρτησε στον ιστότοπό της

(βλ. HYPERLINK www.defkalion-energy.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=4143 ) τα πρακτικά της αξιολόγησης λειτουργίας του αντιδραστήρα της, Hyperion Single Reactor Kernel, από ανεξάρτητο παρατηρητή. Οπως ανακάλυψε και δημοσίευσε το έγκριτο Forbes στις 20 Οκτωβρίου (βλ. HYPERLINK www.forbes.com/sites/markgibbs/2012/10/20/cold-fusion-gets-a-little-more-real ),

το «τρίτο μάτι» ήταν ένα στέλεχος της NASA εδώ και τριάντα χρόνια, ο Michael A. Nelson. O ίδιος ισχυρίστηκε ότι διενήργησε την πολύμηνη δοκιμή, επικεφαλής 11μελούς ομάδας, μόνο εκ μέρους του μη κερδοσκοπικού ιδρύματος New Energy Foundation

(βλ. HYPERLINK  http://www.infinite-energy.com/) και όχι της NASA.

Αυτό τυπικά ισχύει, όμως γνωρίζουμε από την προϊστορία με τον Rossi ότι τόσο η διαστημική υπηρεσία των ΗΠΑ όσο και το ερευνητικό κέντρο του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ παρακολουθούν από κοντά τα τεκταινόμενα. Διάβασα το πρακτικό της εν λόγω δοκιμής και είδα ότι ο Nelson επιβεβαίωνε την επίτευξη περίσσειας ενέργειας στην έξοδο, έστω και τριπλάσιας – έναντι της εξαπλάσιας που είδα εγώ. Αλλά σημείωνε και έναν των τριών καταλυτών που η Δευκαλίων κρατούσε μυστικούς: ανθρακικό κάλιο. Σκέφθηκα ότι οι άλλοι δύο θα ήταν βάριο και στρόντιο, αλλά ήταν μόνο μια εικασία. Για το αν όντως εικάζουμε σωστά πως αυτό είναι το θεωρητικό υπόβαθρο της μεταστοιχείωσης που συμβαίνει στον αντιδραστήρα της Δευκαλίων δεν θα μπορούμε να γνωρίζουμε πριν η εταιρεία καταθέσει την αίτηση κατοχύρωσης της ευρεσιτεχνίας της για τη μέθοδο της κύριας αντίδρασης.

Αλλά αυτό δεν πρόκειται να το πράξει, για ευεξήγητους λόγους, παρά αφού πρώτα καταθέσει τις έξι πατέντες που έχει αναπτύξει για τα κεραμικά και το μπουζί του σπινθήρα πλάσματος και μόνο τον μήνα της εμπορικής κυκλοφορίας του πρώτου προϊόντος της. Και αυτό προβλέπεται για το ερχόμενο καλοκαίρι. Γιατί έφυγαν από την Ελλάδα Συζήτησα αρκετά με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Δευκαλίων Αλέξανδρο Ξανθούλη, τον τεχνικό διευθυντή της Γιάννη Χατζηχρήστο και τον διευθυντή μάρκετινγκ Συμεών Τσαλίκογλου για το τι συνέβη ώστε «να τα μαζέψουν και να φύγουν από την Ελλάδα» και το τι σχεδιάζουν να κάνουν εφεξής. Μου αφηγήθηκαν όλες τις πτυχές της 18μηνης αναμονής τους να λάβουν από την Πολιτεία την ελάχιστη στήριξη που ζητούσαν: αναγνώριση του τομέα ερευνών τους ως μιας ακόμη πράσινης τεχνολογίας και ένα απλό δάνειο για την ολοκλήρωση των ερευνών και δοκιμών. Ολες οι υποσχέσεις αποδείχθηκαν φρούδες, είτε από ανικανότητα των αρμοδίων να κατανοήσουν το θέμα είτε από «εσκεμμένη αδιαφορία» ή από σύγκρουση συμφερόντων με τους νυν ενεργειακούς προύχοντες της χώρας. Μου είπαν ονόματα για όλη αυτή την ψυχοφθόρα λιτανεία που έζησαν, αλλά επέμειναν στο off the record. Μόνο σε ένα ξέσπασμά του ο Γιάννης Ξανθούλης μού είπε: «Λίγο μετά το περσινό σας άρθρο στο “Βήμα” μάς ήλθαν για έλεγχο κατόπιν επώνυμης καταγγελίας ότι κατασκευάζουμε παράνομες γεννήτριες. Όταν ο έλεγχος τελείωσε αποδεικνύοντας το ψευδές της καταγγελίας, ρωτήσαμε ποιος την έκανε και τότε, αυτομάτως, η καταγγελία βαφτίστηκε ανώνυμη». Τον ρώτησα αν όντως η κυβέρνηση είχε θεωρήσει σοβαρή την προσπάθειά τους. Μου είπε: «Αν η τεχνολογία μας δεν τους έπειθε, δεν τους έπεισε το ότι μας επισκέφθηκε ο ίδιος ο διευθυντής της Υπηρεσίας Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NSA) για να ενημερωθεί; Δεν πήραν είδηση την επίσκεψή του όταν έκλεισαν τους δρόμους της Γλυφάδας για να φθάσει ως εδώ; Ή ότι μου ζήτησε ενημέρωση ο Μπαρόζο;». Πλειοδότες οι Τούρκοι! «Αλήθεια», τον ρώτησα, «ποιοι ξένοι σάς επισκέφθηκαν πρώτοι και πόσοι άλλοι μετά;». «Πρώτοι ήρθαν οι Κινέζοι» μου είπε, «αλλά τα ήθελαν όλα δικά τους. Ακολούθησαν… οι πάντες.

 Σχεδόν όλα τα μεγάλα βιομηχανικά κράτη. Τα λιγότερα ζήτησαν οι Τούρκοι, που μας έβαλαν στο τραπέζι μια επιταγή 100 εκατ. ευρώ, ζητώντας μόνο να μεταφερθεί η έδρα στην Τουρκία και να λέμε ότι η τεχνολογία είναι τουρκική. Μας πρόσφεραν αυτά τα λεφτά όταν ακριβώς τα χρειαζόμασταν περισσότερο, αλλά δεν μας πήγαινε η καρδιά να δεχθούμε». «Και τώρα; Γιατί στον Καναδά;». «Γιατί εδώ όχι μόνο δεν μας βοήθησε κανένα από τα ερευνητικά ινστιτούτα που απευθυνθήκαμε», είπε ο κ. Ξανθούλης, «αλλά έφθασε ο βουλευτής Κοντός της Ξάνθης να κάνει επερώτηση την άνοιξη στη Βουλή για τα… πυρηνικά απόβλητα που θα αποθηκεύαμε στο λιμάνι της Καβάλας!

Αντίθετα, ο Καναδάς μάς δέχθηκε χωρίς όρους.

Και όχι μόνο μας επιχορηγεί και μας δίνει επίσημη άδεια λειτουργίας με την πιστοποίηση ότι δεν πρόκειται για συμβατική πυρηνική τεχνολογία, αλλά και μας διαθέτει δωρεάν τα εθνικά του ενεργειακά εργαστήρια για ό,τι χρειαστούμε». «Πάντως», πρόσθεσε, «στον Καναδά μετακομίζουμε μόνο προσωρινά, μέχρι να ολοκληρωθεί η φάση πρωτοτυποποίησης, βιομηχανικών δοκιμών και έγκρισης παραγωγής και διάθεσης βιομηχανικού προϊόντος. Επειτα από το πολύ τρία χρόνια σχεδιάζουμε να επιστρέψουμε στην πατρίδα μας. Αλλωστε ο συνολικός σχεδιασμός μας είναι για μια εταιρεία με θυγατρικές σε όλες τις ηπείρους του πλανήτη, καθώς ο στόχος μας είναι να αδειοδοτούμε την κατασκευή των συστημάτων μας από τρίτους. Εμείς θα παρέχουμε μόνο την πρώτη ύλη, την ειδικά διαμορφωμένη νανοσκόνη νικελίου». Και όντως, διαβάζοντας το επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας είδα ότι έχουν τόσο τις προδιαγραφές άνετης προετοιμασίας στον Καναδά όσο και της μετέπειτα εμπορικής επιτυχίας: Για κάθε δολάριο που θα ξοδεύουν ως εταιρεία στον Καναδά, η τοπική κυβέρνηση της Βρετανικής Κολομβίας θα βάζει άλλα τρία. Οσο για τις προοπτικές, με κόστος μεγαβατώρας (MWh) λιγότερο από 5 ευρώ με τον αντιδραστήρα της (έναντι 107 ευρώ/MWh των φωτοβολταϊκών), η Δευκαλίων προσδοκά στο πενταετές πλάνο της να έχει το 2017 καθαρά κέρδη ύψους 19 δισ. ευρώ! Ηδη έχουν συνάψει προκαταρκτικές συμφωνίες για αδειοδότηση κατασκευής με εταιρείες από 80 χώρες. Αλλά και οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές αεροπλάνων, αυτοκινήτων, σιδηροδρόμων και πλοίων του πλανήτη έχουν ήδη ζητήσει κοινή έρευνα και ανάπτυξη κινητήρων για τους τομείς τους. «Και οι πετρελαιάδες;» ρώτησα. «Δεν θα σας πολεμήσουν;». Η απάντηση του κ. Ξανθούλη ήταν: «Αν είχαμε ξεκινήσει αυτή τη διαδικασία 10 χρόνια πριν, θα ήμασταν τώρα νεκροί. Αλλά τώρα, όπως μου είπε ο ίδιος ο αντιπρόεδρος της Exxon, δεν μας βλέπουν ανταγωνιστικά. Πολύ απλά, όπως μου είπε, σε δύο-τρία χρόνια θα μας κάνουν μια προσφορά εξαγοράς που δεν θα μπορούμε να αρνηθούμε».

Διασταύρωσα αυτή τη νέα προσέγγιση των πολυεθνικών του πετρελαίου με μια κίνηση της Shell: μέσω του προγράμματος «Shell GameChanger» επιζητεί συνεργασία με ερευνητές της ψυχρής σύντηξης. Προφανώς, τους βλέπει πολύ πιο σοβαρά απ’ ό,τι οι δικοί μας ιθύνοντες. Το «μαγικό» κουτί «Για εμάς, τους απλούς καταναλωτές ενέργειας, ποιο θα είναι το τελικό όφελος;». «Οτι αγοράζοντας με 5.500 ευρώ ένα κουτί μισού κυβικού μέτρου των 45 KW θα ξεχάσετε το κόστος ενέργειας του σπιτιού σας» μου απάντησε. Το μόνο που έμεινε αναπάντητο στον νου μου ήταν πόσο θα ισχύσει η διακηρυγμένη εμμονή της Δευκαλίων στη «μη χρήση της τεχνολογίας της για στρατιωτικούς σκοπούς». Απ’ ό,τι έμαθα εκ των υστέρων, μία από τις άδειες χρήσης που της ζήτησαν στον Καναδά ήταν για αξιοποίηση τέτοιας πηγής ενέργειας σε υπερελαφρά τηλεκατευθυνόμενα αεροπλανάκια (UAV). Και τότε θυμήθηκα μία ακόμη στιχομυθία μου με τον τεχνικό διευθυντή της Δευκαλίων: «Αν υποψιάζομαι σωστά», του είχα πει, «η τεχνολογία σας δεν ανατρέπει απλά την ενεργειακή οικονομία του πλανήτη αλλά επιτρέπει ακόμη και το όνειρο για διαστρικά ταξίδια». Μου απάντησε: «Γιατί νομίζεις ότι η NASA ενδιαφέρεται τόσο πολύ για εμάς;». *** Σημείωση Ε.Θ. Επιφυλάξεις για την επένδυση της Εταιρείας ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ στην Ξάνθη είχαν διατυπωθεί, από την πρώτη στιγμή της εξαγγελίας, κυρίως από εφημερίδες της Ξάνθης. Υπήρξαν μάλιστα και ειρωνικά και υποτιμητικά δημοσιεύματα γι’ αυτήν την εφεύρεση του Αιώνα. Τώρα η Εταιρεία φεύγει από την Ελλάδα, των… τοπικών κοινωνιών που λένε ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ. Και εμάς τους Θρακιώτες μας δέρνει η φτώχεια και η ανεργία. Άξιος ο μισθός μας.

http://ksipnistere.blogspot.gr/2013/01/blog-post_2447.html

Λεφτά υπάρχουν! Νέο κόλπο βουλευτών για τα ενοίκια τους

Εναν νέο τρόπο σκαρφίστηκαν οι βουλευτές προκειμένου να εξασφαλίσουν χρήματα, ιδίως αυτοί που εκλέγονται στην περιφέρεια. Και εξηγούμαστε: Μέχρι και ...
σήμερα το Κοινοβούλιο πριμοδοτούσε τους περίπου 200 βουλευτές της επαρχίας με 2.500 ευρώ τον μήνα για να διαμένουν σε πολυτελή ξενοδοχεία πέριξ της πλατείας Συντάγματος, από τη στιγμή που η κύρια κατοικία τους ήταν εκτός Αθηνών. Στο πλαίσιο των περικοπών όμως που γίνονται τον τελευταίο καιρό κρίθηκε σκόπιμο από τη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής να σταματήσει αυτή η οικονομική αφαίμαξη και να διακοπούν οι συμβάσεις με τα ξενοδοχεία. Αντ' αυτού, οι βουλευτές θα λαμβάνουν ένα μηνιαίο επίδομα της τάξης των 1.000 ευρώ! Οι τιμές έχουν πέσει αρκετά ένεκα της οικονομικής κρίσης και με 1.000 ευρώ τον μήνα δεν θα δυσκολευτούν πολύ να βρουν σπίτι προς ενοικίαση. Ιδού λοιπόν το κόλπο που έχουν σκαρφιστεί: Βρίσκουν ένα σπίτι με μηνιαίο μίσθωμα ενοικίασης γύρω στα 400 ή 500 ευρώ και τα υπόλοιπα χρήματα δεν τα επιστρέφουν στα κρατικά ταμεία, όπως θα ήταν το σωστό. Αντιθέτως, τα καρπώνονται οι ίδιοι αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο το εισόδημά τους! «Εμάς μας δίνει η Βουλή 1.000 ευρώ τον μήνα για ενοίκιο. Το αν από αυτά εμείς δώσουμε τα 250, τα 500 ή τα 800 δεν την ενδιαφέρει» μας λένε χαρακτηριστικά.
 
 
http://ksipnistere.blogspot.gr/2013/01/blog-post_8957.html

Μετεωρίτης δύο δισ. ετών, σπάνιο δείγμα από τον Άρη

Έναν μετεωρίτη από τον πλανήτη Άρη, ηλικίας δύο δισεκατομμυρίων ετών, που έπεσε στην έρημο Σαχάρα και όπως λένε, περιέχει μεγάλες ποσότητες νερού μελετούν επιστήμονες.

Οι ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Νέου Μεξικού ανέφεραν ότι ο συγκεκριμένος μετεωρίτης έχει περίπου 30 φορές περισσότερο νερό από άλλους μετεωρίτες που προέρχονταν από τον Άρη.

Όπως είπαν, αυτό μπορεί να βοηθήσει στο να κατανοήσουμε καλύτερα πως ένας ζεστός και υγρός πλανήτης μεταμορφώθηκε σε μια παγωμένη και αμμώδη έρημο.

Οι επιστήμονες σημείωσαν επίσης ότι ο μετεωρίτης μοιάζει πολύ με τους ηφαιστειακούς βράχους που έχουν εντοπίσει στον Άρη τα διαστημικά οχήματα της ΝΑΣΑ Spirit και Opportunity.

Οι επιστήμονες χαρακτηρίζουν την συγκεκριμένη ανακάλυψη σπάνιο δείγμα του πλανήτη Άρη.

ΠΗΓΗ

Μια λίστα μα τι λίστα

γραφει ο αρισταρχος

Έχει τώρα εδώ και τόσο καιρό δεν κάνουμε τίποτε άλλο ασχολούμαστε με την λίστα Lagarde. Βρήκαμε το παιχνίδι της απασχόλησης. Βρήκαμε το κέντρο που θα τραβάει τια φώτα όπως τις μύγες. Έτσι θα περνούν στο σκοτάδι πράγματα και θάματα.

Ο ένας εκ των υπευθύνων για την οικονομική καταστροφή της χώρας δηλώνει στην επιτροπή αδιάφορα “την έδωσα για φύλαξη στο γραφείο μου και δεν θυμάμαι σε ποιόν” Λες και μιλάει για το σακάκι του ή την ομπρέλα του. Ο έτερος Καπαδόκης που την κρατούσε μαντρωμένη στα συρτάρια του την βγάζει και την δίνει στον Στουρνάρα ύστερα από το μπάχαλο ενός μηνός. Με πλήρη αδιαφορία για τους εμπεριεχομένους σ’ αυτήν την παραπειστική λίστα που κατά πάσα πιθανότητα υποκρύπτει φοροφυγάδες. Και τον φαντάστηκα πως την πετούσε στον υπουργό των οικονομικών όπως πετάει το frisby. Μα καλά είναι δυνατόν να μην είχε ενημερωθεί ο εκ των υπευθύνων για το χάλι μας Mr Giorgos Papandreou για την ύπαρξη αυτής της ξεδιάντροπης λίστας; Και βέβαια ήξερε. Να δούμε πότε θα μάθουμε εμείς.

Όλοι ήξεραν, αλλοίωσαν, έκρυψαν και μας βίασαν. Με χαράτσια, περικοπές και αποδόμηση εργατικών κατακτήσεων ετών. Και πονώ ακόμα περισσότερο βλέποντας να χάνεται το παιχνίδι απόν την χλιαρή στάση των εργατοπατέρων. Αυτοί, οι σάρκες εκ της σαρκός μας. Οι πάτρονες συνδικαληστάρες μας. Αυτοί που μαζί τους κατεβαίναμε για κατακτήσεις. Τώρα άφησαν μόνο τον εργαζόμενο και τον συνταξιούχο, εύκολη λεία των αρπαχτικών που παίζουν με λίστες και άσωστες-διασώσεις.

Πόση κοροϊδία θα αντέξουμε ακόμη; Πόση υποκρισία; Πόσο ψέμα;

Βγαίνει ο εκ των αριστερά συγκυβερνώντων και μιλάει για δύχτι προστασίας των ευάλωτων ομάδων κι έφτασε ο εργαζόμενος που πλήρωνε εισφορές μέχρι και χίλια ευρώ το μήνα να διεκδικεί σύνταξη ίδια με αυτή των 5000 ενσήμων. Πόσο δίκαιο και ασφαλές φαντάζει; Αν η μεσαία τάξη καταστραφεί και ήδη είναι στα πρόθυρα, η πλήρης και ανεπίστροφη καθολική καθίζηση θα είναι σίγουρη.

Όλοι χωρίς περαιτέρω διευκρινήσεις στον εισαγγελέα και πληρωμή πρώτα από όλα για ασέβεια και περιφρόνηση στην υπέρτατη τιμή που τους έκανε ο λαός. Να βρεθούν στην εξουσία κοντά στο χρήμα, στον πλούτο, στην επιορκία. Κατάσχεση περιουσιών και απόδοση ευθυνών με συνοπτικές διαδικασίες. Έτσι δεν μας ξεπάστρεψαν; Με συνοπτικές διαδικασίες;

Ώρα τους και ώρα μας.

 αἰέν ἀριστεύειν

http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/01/blog-post_437.html

"Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ" Στον Κώστα Καραμανλή προσβλέπει ο Ε.Στυλιανίδης...



“Ο Κώστας Καραμανλής αποτελεί πλέον όχι απλά παραταξιακή, αλλά κυρίως εθνική εφεδρεία πολύτιμη για τον τόπο”. Ποιος το λέει αυτό; Ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης υπουργός Εσωτερικών. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην “Εφημερίδα των Συντακτών”, ο υπουργός μιλάει με εγκωμιαστικά λόγια για τον Κώστα Καραμανλή.
Και προβλέπει μελλοντικούς εθνικούς ρόλους για τον πρώην πρωθυπουργό και επί 12 1/2 χρόνια αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας.
Το defencenet.gr έχει σημειώσει επανειλειμμένα ότι στη ΝΔ, όλο και περισσότεροι "βλέπουν" προς Ραφήνα αν οι εξελίξεις είναι τέτοιες που καταστεί αδύνατη η παραμονή του Α.Σαμαρά στην ηγεσία του κόμματος π.χ. μετά από μία ήττα στις εκλογές ή κάτι πολύ σοβαρότερο, όχι για την παράταξη, αλλά για τον τόπο.
Μην ξεχνάμε ότι είναι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που μπορεί να πάρει απ'ευθείας τηλέφωνο τον Β.Πούτιν (και ο Β.Πούτιν να απαντήσει, γιατί και κάποιοι άλλοι προσπάθησαν αλλά άκουσαν κάποια τηλεφωνήτραι αν λέει στα ρωσικά "Ο συνδρομητής που καλέσατε είναι απασχολημένος")...


Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Η NASA σχεδιάζει να θέσει αστεροειδή σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη


  Το Keck Institute for Space Studies στην Καλιφόρνια επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι η NASA σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο, το οποίο -αν προκριθεί- θα τεθεί σε εφαρμογή στη δεκαετία του 2020.

  Σύμφωνα με το New Scientist, η ιδέα για τη «μετεγκατάσταση» του αστεροειδή συμπίπτει με τον ενθουσιασμό της κυβέρνησης Ομπάμα για την πρώτη επανδρωμένη αποστολή σε αστεροειδή που βρίσκεται κοντά στη Γη.

  Αν η NASA καταφέρει αντιθέτως να «αρπάξει» ρομποτικά και να θέσει σε τροχιά γύρω από το φεγγάρι τον διαστημικό βράχο, αυτό θα απαλλάξει τους αστροναύτες από την 6μηνη και ιδιαίτερα επικίνδυνη αποστολή τους, καθώς τα επίπεδα ραδιενέργειας στα οποία θα εκτεθούν οι άνθρωποι λογίζονται ως ακραία, ενώ η απόσταση που θα φτάσουν δεν θα επιδέχεται καμία απόπειρα διάσωσής τους, αν τα πράγματα δεν πάνε όπως προγραμματίστηκαν.
 Το φιλόδοξο πλάνο περιλαμβάνει την αποστολή μη-επανδρωμένου διαστημικού σκάφους στον αστεροειδή-στόχο (με όνομα 1999 ΑΟ10), τη σύλληψη του ουράνιου αντικειμένου σε μια «σακούλα» και τη μεταφορά του σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη! Ο εκτιμώμενος χρόνος κυμαίνεται από 6-10 χρόνιαΟ σκοπός για τη μετεγκατάσταση του αστεροειδούς; Η πολύτιμη γνώση που θα αποκομίσει η ανθρωπότητα από τις έρευνες που θα μπορούσαν να γίνουν στη γειτονική του πλέον επιφάνεια, αλλά και η ενδεχόμενη χρήση υλικών από τον αστεροειδή ως καύσιμα ή υλικά κατασκευής διαστημικών σκαφών για ακόμα μακρύτερες εξερευνήσεις στο Σύμπαν - ή ακόμα και για το πρώτο επανδρωμένο ταξίδι στον Άρη.


Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
ΝΕΟΤΕΡΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΡΧΙΚΗ

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters