Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ, ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ
Η "Χούντα" το 74 παραδίδει στον "Εθνάρχη" υγιές χρέος 330 εκατ. (υγιές διότι λόγω μεγάλης βιομηχανικής και αγροτικής ανάπτυξης το χρέος αυτο-εξοφλείτο).
-Ο "Εθνάρχης" μετατρέπει το χρέος μετά από 7 χρόνια σε 8 ΔΙΣ (σημειώστε πετρελαϊκή κρίση του 1977).
-Ο Ανδρέας κλείνει με δυο τρόπους (υπερ-πολλαπλασιασμός μισθών και εισφορών μέσα σε μια νύχτα & των απεργιών) όλες τις τεράστιες βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΛΙΝΤΑ, ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, ΧΡΩΠΕΙ κτλ κτλ κτλ), και εφαρμόζει το οικονομικό τερτίπι που λέγεται "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους, δηλαδή παίρνει δάνεια (από τις Εβραϊκές Τράπεζες του Ροκφέλερ που πρωτύτερα είχαν σχεδιάσει οργανώσει και χρηματοδοτήσει την δημιουργία του ΠΑΣΟΚ) και μοιράζει τα χρήματα στους πολίτες, δηλαδή γεμίζει την αγορά με χρήμα (όχι όμως υγιή αλλά δανεικά με ασύλληπτους τόκους).



Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα για πρώτη φορά η Ελλάδα να καταναλώνει περισσότερα από αυτά που παράγει, βυθίζοντας την πολύ περισσότερο στο DEBT BASE BANKING SYSTEM.
Σκοπός του "Τσοβόλα δώστα όλα" δεν είναι η φιλανθρωπία όπως πιστεύει ο πολύ μαλάκας λαός, αλλά στο ότι:
1ον πρέπει να αρχίσει ο λαός τα μεγάλα έξοδα και να συνηθίσει στα μεγάλα έξοδα
2ον πρέπει να "δέσει" την Ελλάδα με τα δάνεια στις ομόφυλες του Εβραϊκές Τράπεζες
3ον και όλα αυτά γιατί; για να ενεργοποιηθεί εν καιρώ το "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο φυσικών προσώπων και πολύ αργότερα το "TIGHT MONEY SYSTEM" σε επίπεδο πρώτα φυσικών προσώπων και αργότερα σε επίπεδο Κράτους.
- Ο Μητσοτάκης βασιζόμενος στην κατάντια των ΔΕΚΟ που είχε φέρει ο Παπανδρέας θέλησε να αρπάξει την ευκαιρία και να τις "χαρίσει" σε ιδιώτες με το αζημίωτο φυσικά.
- ο Σημίτης (Ααρόν Αβουρί) φέρνει την ομόφυλη του Εβραϊκή Goldman Sachs για να φτιάξει ένα SWAP (Δημιουργική Λογιστική) για να καλύψει το χρέος στα χαρτιά και να μπούμε στο Ευρώ. Η Goldman Sachs για αυτό το SWAP πήρε πάνω από 1 ΔΙΣ ευρώ από την Ελλάδα.
Ο Σημίτης λοιπόν κάνει την συμφωνία με την Goldman Sachs μέσω του Πέτρου Χριστοδούλου. (Ο Πέτρος Χριστοδούλου εκτός από την Goldman Sachs ήταν σύμβουλος και στην JP Morgan, γίνεται διευθυντής στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.)
Αυτό το SWAP ήταν και η βάση της δικαιολογίας της σημερινής κατάρρευσης διότι η Goldman Sachs γνώριζε τα βαθύτερα κατατόπια της Ελληνικής οικονομίας.
Το ερώτημα είναι όμως, γιατί οι Ευρωπαίοι εταίροι μας ενώ ξέρανε το κόλπο κάνανε τα στραβά μάτια;
Όπως μας ενημερώνει ένας Γερμανός οικονομολόγος, κάνανε τα στραβά μάτια διότι η Ελλάδα δεν είναι βιομηχανική χώρα άρα δεν είναι ανταγωνιστής της Γερμανίας ή της Γαλλίας, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ είναι μια καλή αγορά και ευκαιρία να κερδοσκοπήσουν επάνω μας, διότι θα μας δανείζανε με τόκο και τα δανεικά πριν φτάσουνε εδώ θα τα ξαναπαίρνανε πίσω λόγω VW, BMW, Mercedes, Opel, Audi, Bosch, Siemens, Miele, AEG, Lidl, Renault, Peugeot, Citroen, Carrefur, αγορά οπλικών συστημάτων κλπ..
Κοντεύοντας στο 2000 και όταν πια το "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους είχε φτάσει στο ζενιθ ( Η Ελλάς χρωστάει πάρα πάρα πολλά στις Εβραϊκές Τράπεζες) έπρεπε να εφευρεθεί ένας τρόπος να πάψει πια το "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους εφόσον πια τα πράγματα όδευαν καλά "δεμένα" και να περάσουμε στο άλλο επίπεδο δηλαδή το "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο φυσικών προσώπων.
Έτσι εφευρέθηκε το κόλπο το οποίο δεν ήταν άλλο από την μεγάλη απάτη του Χρηματιστηρίου που όλοι ήδη έχουμε ξεχάσει.
Σκηνοθέτησαν λοιπόν εικονικά κέρδη και μέσω πάντα των υποχείριων ΜΜΕ κατόρθωσαν να κάνουν ακόμα και τους βοσκούς επάνω στα ψηλότερα βουνά να κατεβαίνουν στην τηλεόραση του καφενείου για να δουν τις μετοχές τους...
Όταν το 99% του Ελληνικού προβατικού λαού είχε παίξει στο χρηματιστήριο και ή όλη κατάσταση είχε φτάσει στο ζενιθ, ήρθε η ώρα του Σόρρος. Σκάει μύτη ο Σόρρος και ξεκινάει το κατρακύλισμα. Με αποτέλεσμα να πάρουν όλα τα λεφτά του προβατικού λαού που νωρίτερα τους τα είχαν δώσει με "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους μέσω του Ανδρέα. Ο σκοπός όμως δεν είχε ολοκληρωθεί, ίσα ίσα μόλις ξεκινούσε.
Ανακεφαλαίωση: Ο Ανδρέας Μινέικο Παπανδρέου είχε ενεργοποιήσει το "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους (δηλαδή έπαιρνε δάνεια και τα μοίραζε στην αγορά (με το αζημίωτο βέβαια) καταχρεώνοντας-δεσμεύοντας το Ελληνικό κράτος στις Εβραϊκές Τράπεζες).
Το 2000, Σημίτης και Σόρρος, τραβάνε όλο το χρήμα που είχε διοχετεύσει ο Παπανδρέας μέσω του χρηματιστηρίου, με αποτέλεσμα να μένει η Ελλάδα-αγορά χωρίς ρευστό αλλά με τεράστιους τόκους δάνειων του Ανδρέα να μας βαραίνουν.
Ήταν καιρός για το "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο φυσικών προσώπων. Δεδομένου λοιπόν ότι ρευστό στην αγορά από τα κρατικά δάνεια πια δεν υπάρχει, (αφού τα πήραν πίσω αφήνοντας βέβαια τα χρέη από τους τόκους) οι ανάγκες των μιικρομάγαζων για ρευστό και των ανθρώπων να αγοράσουν μια κατοικία ήταν πάντα δεδομένη, εμφανίζονται ως από μηχανής θεός (Ιεχωβάς) οι Τράπεζες, οι οποίες ανοίγουν τις κάνουλες ενεργοποιώντας έτσι το "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο φυσικών προσώπων. Δηλαδή οι Τράπεζες αρχίζουν και ρίχνουν ρευστό στην αγορά, αυτήν την φορά μέσω των φυσικών προσώπων. Ήταν λύση αυτή για να ορθοποδήσουμε; φυσικά και όχι.
Σκοπός ήταν να φτάσει η κατάσταση σε κάποιο σημείο, να κλείσει ένας Χ χρονικός κύκλος για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο το οποίο λέγεται "TIGHT MONEY SYSTEM" σε επίπεδο φυσικών προσώπων Έχουμε 3 δεδομένα:
1. μας βαραίνουν κρατικά χρέη από τα δάνεια του Ανδρέα, ΑΡΑ μπαίνουν τρελοί φόροι σε όλες τις συναλλαγές, υποτίθεται για να ξεχρεώσουμε, αυτό σημαίνει ακρίβεια
2. υγιές ρευστό στην αγορά δεν υπάρχει παρά μόνο τα χρήματα των Τραπεζών τα οποία είναι με τοκογλυφικούς όρους, στην ήδη κατεστραμμένη αγορά
3. οι τιμές των κατοικιών από το 1993 έχουν 10πλασιαστεί λόγω φορολογίας και μόνο, οπότε τα βάρη στους πολίτες-πρόβατα αβάσταχτα. ήταν καιρός για το τελικό "TIGHT MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους πρώτο βήμα: Πριν ένα χρόνο 2009, οι τράπεζες ξαφνικά κλείσανε τις κάνουλες των δανείων... ντόμινο η οικονομική δυσχέρεια.
ΤΕΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ: Ο Καραμανλής το μόνο σωστό πράγμα που έκανε στην ζωή του ήταν να κλείσει την συμφωνία με την Ρωσία για τον Αγωγό Μπουργκας - Αλεξανδρούπολης. Αυτό στους Εβραίους της Αμερικής έκανε ασύλληπτο κακό (άρα καλό για εμάς) διότι:
1. θα κερδίζαμε χρήματα υγιή ξανά, μετά από 30 χρόνια.
2. Ποιος θα τολμούσε να πειράξει τα συμφέροντα του Πούτιν;
3. αν το παραμύθι "μπαμπούλας Τουρκία" κατέρρεε, τα κέρδη και η επιρροή των Εβραίων εξ Αμερικής θα εξανεμιζόταν, διότι αφενός δεν θα μας δάνειζαν πλέον αυτοί, θα σταματούσαμε να αγοράζουμε οπλικά συστήματα από αυτούς ( στην Ε.Ε. αγοράζουμε οπλικά συστήματα από Αμερική τόσα όσα οι υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. μαζί), και ότι σε καιρό πολέμου οι Αμερικάνοι δεν θα μπορούσαν να μας επηρεάσουν εφόσον τα οπλικά συστήματα δεν ήταν δικά τους. Αυτοί και πολλοί άλλοι λόγοι ήταν που έπρεπε να πέσει ο αποτυχημένος Καραμανλής, και στην θέση του να έρθει ο Εβραίος Τζέφρυ Γεώργιος Μινέικο Τζαντ Παπανδρέας.
Στον προεκλογικό αγώνα ο Καραμανλής ουσιαστικά με τις δηλώσεις του δείχνει στον λαό να ψηφίσει Τζέφρυ, ο Τζέφρυ υπόσχεται χρήμα στον λαό (Τσοβόλα ξαναδώστα όλα) και ο λαός παραβλέπει τις προεκλογικές θέσεις του Πασοκ στα εθνικά θέματα (πράγμα που φανερώνει τα πάντα) γιατί το σκατένιο του μυαλό μένει στις απατηλές υποσχέσεις για χρήματα.
Ο λαός ψηφίζει Τζέφρυ και εκεί ξεκινάει το μεγάλο πανηγύρι........................ Και ενώ προεκλογικά υπόσχεται χρήματα στον λαό με το που βγαίνει λέει το αντίθετο ισχυριζόμενος ότι δεν γνώριζε, αλλά τον διαψεύδουν άμεσα πρόσωπα που τον είχαν ενημερώσει προεκλογικά όπως ο Προβόπουλος και ο Αιβαλιώτης. Δεν νομίζεται ότι θα έπρεπε να τα γνώριζε, για πρωθυπουργός πάει όχι για περιπτεράς. Στην καλύτερη είναι ανόητος και ανεύθυνος στην χειρότερη ήξερε καλά τι έκανε . Ο Τζέφρυ, 30 ημέρες πριν τις εκλογές, και ενώ είμαστε στην προεκλογική περίοδο, πηγαίνει στην Αμερική, στον Κλίντον. Κανένα μέσο των media δεν το αναφέρει (!) τι πήγε να κάνει στην Αμερική; τι είπε με τον Κλίντον; με ποιους συναντήθηκε και τι σχεδίασε; διότι για καφέ στην Αμερική σε καιρό προεκλογικής εκστρατείας δεν νομίζω να πήγε...
Κατ αρχήν προσλαμβάνει την ίδια Εβραϊκή Εταιρεία που ανέλαβε την καμπάνια του Ομπάμια για να κάνει την καμπάνια του Πασόκ .
Με το που γίνεται πρωθυπουργός ΞΑΦΝΙΚΑ ξεχνάει το "λεφτά υπάρχουν", ΞΑΦΝΙΚΑ θυμάται ότι "λεφτά δεν υπάρχουν", ΞΑΦΝΙΚΑ όλοι θυμούνται ότι η Ελλάδα δεν τα πάει καλά με τα δημοσιονομικά, ΞΑΦΝΙΚΑ οι τράπεζες και τα markets θυμούνται ότι δεν τα πάμε καλά
Όπως μας ενημερώνει ο οικονομικός δημοσιογράφος των Financial times του Λονδίνου, Μάρτιν Σαντμπου, ότι στο τέλος του 2009 το Ντουμπάι ανακοίνωσε μια αναδιάρθρωση της οικονομίας του που τρόμαξε τους επενδυτές και δημιούργησε πολλές αμφιβολίες όλων των κρατικών τίτλων, και την ίδια στιγμή η Ελληνική Κυβέρνηση ομολόγησε από μόνη της ότι τα στοιχεία για το έλλειμμα της Ελλάδας είχαν παραποιηθεί, που ήταν η αιτία να ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου.
Παράλληλα Το περιοδικό FOCUS βγάζει εξώφυλλο την Αφροδίτη να κάνει την χειρονομία λέγοντας λίγο πολύ ότι δουλεύουν οι Γερμανοί για να ταΐζουν τους τεμπέληδες Έλληνες. Την ίδια στιγμή ο Γερμανός οικονομολόγος Ότμαρ Ίσιγκ υποστηρίζει ότι δεν πρέπει να δοθεί από την Ε.Ε. υποστήριξη στην Ελλάδα γιατί έχουμε φάει πολλά (εν μέρη έχει δίκιο, τα πολλά όμως τα έχουν φάει οι ΠΑΣΟΚΟ-ΝΔ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΙΤΕΣ και κάποιοι μεγαλοκαρχαρίες και όχι ο λαός).
Ας δούμε το παρασκήνιο όμως, ο ιδιοκτήτης του περιοδικού FOCUS, Hubert Burda ιδιοκτήτης του Hubert Burda media με 250 περιοδικά, τηλεόραση κτλ, είναι μεταξύ πολλών άλλων, μέλος οικονομικών funds. Μέσω των ΜΜΕ και της παραπληροφόρησης πιέζει να ΜΗΝ πάρει η Ελλάδα οικονομική βοήθεια από την Ε.Ε. ότι δηλαδή κάνει και ο Γερμανός οικονομολόγος Ότμαρ Ίσιγκ.
Αυτό που ξεχάσαν να μας πουν οι δυο κύριοι, είναι ότι διατελούν σύμβουλοι της Goldman Sachss, της JP Morgan και της Deutsche Bank.
Αν καταφέρνανε να πείσουνε οι δυο κύριοι αυτοί, να μην πάρουμε χαμηλότοκα δάνεια από την Ε.Ε. αναγκαστικά θα έπρεπε να πάρουμε δάνεια με μεγαλύτερο τόκο από τις Goldman Sachs, JP Morgan, Deutsche Bank με τον τρόπο που θα εξηγήσουμε παρακάτω.
Εδώ ξανασυναντάμε την Goldman Sachs που είχε φέρει ο Σημίτης για εκείνο το SWAP που προείπαμε. Οι κύριοι (Burda & Issing) ουσιαστικά μας στέλνουν στα δόντια τους, είναι αυτοί όμως οι κύριοι υπαίτιοι ή απλά παίζουν ως κομπάρσοι στο ίδιο θέατρο;
Ο Παπανδρέας ένα μήνα μετά την εκλογή του, έχει γεύμα στο ξενοδοχείο "Πεντελικόν" στην Κηφισιά με τον Εβραίο πρόεδρο της Goldman Sachs Γκαρυ Κοεν, τον επικεφαλή των οικονομικών ερευνών της εταιρείας, τον εν Ελλάδι αντιπρόσωπο τους, την Κατσέλη, τον Δρούτσα (εκ των μαγείρων του σχεδίου Αναν) και τον Παπακωνσταντίνου. Ένας πρωθυπουργός δέχεται στο μέγαρο Μαξίμου, τι δουλειά έχει στο Πεντελικόν; μα διότι εκεί μπορούν να μην δώσουν αναφορά σε κανέναν το τι είπαν και συμφώνησαν, διότι δεν επιβάλλεται να καταγραφεί πουθενά επίσημα το γεγονός αυτό, σε αντίθεση με το αν η συνάντηση γινόταν στο Μαξίμου.
Η Γαλλική εφημερίδα LE MONDE σε άρθρο της λέει: ¨Στην Ευρώπη η Goldman Sachs στρατολογεί ισχυρά πρόσωπα για να εγκαθιδρύσει την δική της ισχύ" και μέσα στο άρθρο λέει ότι "τοποθετήσανε" τον Πέτρο Χριστοδούλου σε σημείο κλειδί για να φέρουν εις πέρας τα σχέδια τους.
Μετά την συνάντηση λοιπόν ο γνωστός από τα παλιά Πέτρος Χριστοδούλου που αναφέραμε στην αρχή, διορίστηκε ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ (ΟΔΔΗΧ), δηλαδή ο Παπανδρέας μετά το γεύμα στο Πεντελικόν με την Goldman Sachs διόρισε το στέλεχος της (τον Χριστοδούλου) να διαχειριστεί τα χρέη μας...
Νωρίτερα από όλα αυτά η Goldman Sachs η JP Morgan και η Deutsche Bank έβγαλαν στην αγορά ένα "προϊόν" ζητώντας επενδυτές ζητώντας τους να τζογάρουν στην κατάρρευση και χρεωκοπία της Ελλάδας.
Μετά η Deutsche Bank έβγαλε μια έκθεση ότι η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να αποπληρώσει τα χρέη της. Την ίδια στιγμή κινητοποιείται το τμήμα των CDS (Credit Default Swaps- ασφάλιση χρεών σε περίπτωση μη αποπληρωμής) της ίδιας τράπεζας και ζητάει μεγαλύτερα ασφάλιστρα από την Ελλάδα. Ξεκινάνε τα ΜΜΕ να παίζουν τον ρόλο "παπαγαλάκια" και η κοινή γνώμη χάφτει ότι η Ελλάδα πάει για πτώχευση. Έτσι τα CDS μεγαλώνουν και οι έξυπνοι με έναν ταχυδακτυλουργικό τρόπο κερδοσκοπούν με τον εξής απλό τρόπο: δανείζονται (το έκανε η Μέρκελ, ναι είναι αυτοί που δουλεύουν για να καθόμαστε εμείς...)με 3% και αυτά τα χρήματα τα δανείζουν σε εμάς με 7% η διαφορά αυτή (4%) είναι τα SPREADS.
(σημείωση: Goldman Sachs, JP Morgan και η Deutsche Bank ελέγχουν το 95% των CDS παγκοσμίως)
Περιέργως τα funds του Σόρρος "προέβλεψαν" ότι το δολάριο θα έρθει 1/1 με το ευρώ... (εμ από προφήτες ξέρουν οι Εβραίοι)
ΔΝΤ
Το υποτιθέμενο κρατικό χρέος μας ήταν 320 ΔΙΣ (χώρια αυτά που χρωστάνε οι Έλληνες ως φυσικά πρόσωπα στις τράπεζες μέσω καταναλωτικών, στεγαστικών, επιχειρηματικών και πιστωτικών καρτών - που είναι 280 ΔΙΣ)
από αυτά τα 320 ΔΙΣ το 60% είναι σε κρατικά ομόλογα. Κρατικά ομόλογα σημαίνει ότι το κράτος βγάζει ομόλογα, και μέσω κάποιας τράπεζας ο επενδυτής τα αγοράζει με σκοπό κάποιο κέρδος, ΑΡΑ ενώ φαίνεται ως χρέος ΔΕΝ είναι χρέος αφού ο επενδυτής έχει πληρώσει την τράπεζα γι αυτά.
Αυτό σημαίνει ότι εφόσον δεν τα χρωστάμε, κανείς δεν έχει αξίωση να μας ζητήσει κάτι ως αντάλλαγμα.
Με τις υπογραφές στο ΔΝΤ όμως, ο Γεώργιος Τζέφρυ Τσαντ Μινέικο Παπανδρέου με δεκανίκι τον Καρατζαφέρη ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ αυτά τα 200 ΔΙΣ (60%) του χρέους- ομολόγων από ανύπαρκτα σε υπαρκτά, και εφόσον τώρα είναι υπαρκτά ζητάνε αξιώσεις αυτοί στους οποίους χρωστάμε...
Πόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι ο Παπανδρέας το πρώτο πράγμα που έκανε ως πρωθυπουργός ήταν να καταμετρήσει και να κοστολογήσει την κρατική περιουσία που ω, τι ειρωνεία ήταν όσο και το έλλειμμα μας;;;;;;;
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ;;;;;;;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ όπως μας ενημερώνει ο Δελαστίκ στην Ε.Ε. είμαστε οι 7 σε χρέος, στην Ευρώπη πάρα πολύ πίσω, και δεν χρωστάμε περισσότερα από τις ΗΠΑ ή την Ιαπωνία.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι η Ιταλία χρωστάει 1,4 ΤΡΙΣ, η Ισπανία 1,1 ΤΡΙΣ η Ιρλανδία 870 ΔΙΣ κτλ κτλ... Οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί που ήρθαν εδώ για επίβλεψη, οι χώρες τους χρωστάνε περισσότερο από ότι εμείς...
ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
Κάπου ανέφερα ότι ο Παπανδρέου προεκλογικά είχε πει τις προθέσεις του στα εθνικά θέματα, είπε ψέματα μόνον όσον αφορά τα οικονομικά, ο λαός δεν έδωσε καμία σημασία στα εθνικά και περίμενε να τους δώσει χρήματα που φυσικά δεν έδωσε.
Το ένα θέμα με το άλλο (εθνικά θέματα και οικονομικά) έχει άμεση σχέση και ας μην το αντιλαμβάνεται το σκατένιο μυαλό του ψεύτη κλέφτη απατεώνα νεοέλληνα Ρωμιού.
Ο Στόχος είναι να έρθουν στην Ελλάδα αλλοδαποί τους οποίους τους στέλνουν οι Τούρκοι σε συνεργασία με τις κυβερνήσεις, ιθαγένεια, γεννάνε, υπογεννητικότητα εμείς σε 2 γενεές εξαφανιζόμαστε σύμφωνα με την εθνική στατιστική υπηρεσία, θα ψηφίζουν και ενώ θα είναι πλειοψηφία θα βγάζουν τους δικούς τους δημάρχους νομάρχες εμείς θα εξαφανιζόμαστε. Σκεφτείτε λοιπόν Σκοπιανούς να ψηφίζουν τους δικούς τους στην Φλώρινα, τους Αλβανούς να ψηφίζουν τους δικούς τους στα Ιωάννινα, στην Θράκη, θα γίνει σε απόλυτους αριθμούς, τι έχει ΝΑ γίνει.
Μέχρι τότε θα παίξει "συνεκμετάλλευση" στο Αιγαίο, δηλαδή παραδίνουμε το Αιγαίο στους Τούρκους, ήδη η Θράκη είναι στα χέρια τους (έχουν βγάλει και σημαία) και απλά περιμένουν να κυλήσει ο χρόνος για να σβήσουμε.
Το τελικό "TIGHT MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους και φυσικών προσώπων έχει σαν αποτέλεσμα να μας πάρουν τον τεράστιο ορυκτό πλούτο και να τους χρωστάμε και από πάνω και όλα αυτά για να μην βγάλουμε άχνα.
Φοβούνται την άχνα...!!!!!!!!!!!


http://harrytsopanos.blogspot.com/

ΕΛΛΑΔΑ: ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ

http://wwwtimezero.blogspot.com/2011/07/blog-post_04.html

ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ.
KAI ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ.
ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ;;;


OI ΡΥΘΜΟΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΟΣ.
ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ.
ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ.
ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΊΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΉΣΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ.
ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΙΖΝΕΣ.
ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ.
ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ, ΑΘΟΡΥΒΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΙΛΕΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ...ΚΙΝΕΖΟΥΣ.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ, ΟΥΤΕ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΟΥΤΕ Η ΑΜΕΡΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ;;
ΠΛΕΟΝ Ο ΔΡΑΚΟΣ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΛΕΕΙ: ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΙΝΕΣ.
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
Ο ΠΟΛΥΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΤΟΥΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ.ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΠΟΙΟΥΣ ΔΟΥΛΕΎΕΤΕ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΘΕΛΕΤΕ.
ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ: "ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ" (!!!).
ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΟΜΩΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΟΙ, ΒΑΖΟΥΝ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΝΩ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΗΡΘΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.
ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΚΑΒΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ:

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:

1) ΤΗΝ ΣΕΚΑΠ
2) ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΖΑΧΑΡΗΣ
3) ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
4) ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ
5) ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
6) ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
7) ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΒΟΛΟΥ
8) ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
9) ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ INTRACOM TELECOM
10) YΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
11) ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ;;
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ;;
ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΤΕ ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ...ΚΙΝΕΖΟΣ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ''ΦΙΛΟΥΣ'' ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ -ΕΒΡΑΙΟΣΑΞΟΝΕΣ.
ΕΔΩ: http://www.euro2day.gr/specials/topics/135/articles/619009/Article.aspx
ΕΔΩ: http://www.capital.gr/news.asp?id=858200
ΕΔΩ: http://www.reuters.com/article/2010/01/27/greece-bondsale-china-idUSSGE60Q01320100127

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.
ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.

ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ (ΚΟΙΝΩΣ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ)
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ...

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΠΑΠΙΑ.
ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΥΜΠΕΚΑ...
ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΥΠΟΚΛΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ.
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΕ;;
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;
ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΑΝΑΣΤΗΜΑ;
Ο ΠΟΛΥΣ Ο ..."ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ" Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ;;
ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ: ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΣΑΣ.
( http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2011/06/blog-post_11.html )ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ;;
ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ..
ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ..
ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΟΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ;; ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗ ΔΙΠΟΔΑ ΟΤΙ ΤΑΧΑ: "ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ"...
(ΣΗΜ: ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ)

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=4381

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
http://www.reporter.gr/%CE%91%CF%80%CF%8C%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%91%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%82/item/182585-%CE%9F%CE%B9-%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CE%B6%CE%BF%CE%B9-%CF%86%CE%BB%CE%B5%CF%81%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CE%95%CE%BB-%CE%92%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B6%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82

ΣΚΛΗΡΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
http://www.agrotypos.gr/index.asp?mod=articles&id=58656

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΣΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ
http://www.typosthes.gr/local/8219-2011-05-24-23-02-42

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
http://www.sfedona.gr/2011/03/28/%CE%B7%CF%81%CE%B8%CE%B1%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B6%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BC%CE%BD%CE%B7/

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΖΑΧΑΡΗΣ
http://www.epiruspost.gr/oikonomia/agrotika/7418-2011-01-19-00-32-40.html

OI KINEZOI ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΚΑΠ
http://www.empros.xan.gr/index.php?pg=2&id=372037

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ INTRACOM TELECOM
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=111461174

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
http://capital.gr.msn.com/Article.aspx?id=1223192

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
http://www.best-tv.gr/index.php?/koinonika/mpainoun-oi-kinezoi-tis-COSCO-sto-limani-tis-kalamatas.html

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΓΙΑ ΛΙΜΑΝΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
http://www.taxydromos.com/%CE%91%CE%A1%CE%98%CE%A1%CE%9F%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%91/%CE%91%CE%BB%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CE%A6%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%85/tabid/156/articleType/ArticleView/articleId/35718/---.aspx

OI KINEZOI ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ
http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/nomarxiaka/5325-2011-06-08-12-39-37

OI ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ
http://wwwtimezero.blogspot.com/2011/07/blog-post.html

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ
http://wwwtimezero.blogspot.com/2011/06/blog-post_21.html

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
http://wwwtimezero.blogspot.com/2011/06/blog-post_12.html

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΔΙΠΡΟΣΩΠΑ ΦΙΔΙΑ
http://wwwtimezero.blogspot.com/2011/06/blog-post_27.html

Η ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΑ ΕΛΛΑΣ ΑΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΣΙΝΑ (ΚΙΝΑ)
http://www.easy-share.com/1916378993/ANDROMEDA_against_DRAGONIANS.rar

ΣΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.
http://www.easy-share.com/1913786516/ΣΗΜΑ+ΙΒ+ΥΓΕΙΑΣ.pdf

ΑΛΗΘΗΣ ΑΣΦΑΛΗΣ ΓΡΑΦΗ
http://www.easy-share.com/1914211902/alithis+asfalis+grafh.rar

ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΩΔΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ(ΑΚΑΤΑΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ)
http://www.easy-share.com/1914148322/__+31-05-1988+OLO.rar
 
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2011/07/blog-post_07.html

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Επιδίωξη τού Πρωθυπουργού ήταν η "απώλεια της Εθνικής μας κυριαρχίας" ;

Ταχύτατους ρυθμούς στις διαδικασίες υλοποίησης των λεγόμενων «διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων» επέβαλαν στη χώρα μας η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και η Tρόικα μέσω της συμφωνίας για την τοποθέτηση ξένων επιθεωρητών – τοποτηρητών.
Οι μέχρι τώρα… επιδόσεις των υπουργείων στην απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων, στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, στην ιδιωτικοποίηση της υγείας και του φοροελεγκτικού μηχανισμού καθώς και στην κατάργηση κεκτημένων ασφαλιστικών δικαιωμάτων κρίθηκαν… «μη ικανοποιητικές», παρά το γεγονός ότι από τη μέχρι τώρα πορεία των «διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων» οι Eλληνες πολίτες έχουν τεθεί ήδη σε τροχιά σταδιακής εξαθλίωσης.

Στόχος της συμφωνίας για την τοποθέτηση μόνιμων ελεγκτών από την υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Eνωση στα υπουργεία είναι να παρακολουθείται στενά η πορεία υλοποίησης της νέας φάσης του καταστροφικού έργου που προαναγγέλλεται με το νέο αναθεωρημένο για 4η φορά Μνημόνιο και το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής.

Στο εξής όταν σημειώνονται… καθυστερήσεις σε μειώσεις μισθών και συντάξεων, σε καταργήσεις δημοσίων οργανισμών και απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, στην εφαρμογή ρυθμίσεων που ευνοούν τις απολύσεις και τις σημαντικές μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα και σε ξεπούλημα δημοσίων επιχειρήσεων και εκτάσεων, οι ξένοι επιθεωρητές θα επεμβαίνουν για να αποκαταστήσουν άμεσα τα προβλήματα!

Ο ίδιος ο πρωθυπουργός της νεοφιλελεύθερης κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου είχε αναγνωρίσει ότι η ελληνική δημόσια διοίκηση δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των δανειστών για την προώθηση όλων των παραπάνω «μεταρρυθμίσεων», οπότε απαιτείται ένα «σπρώξιμο» από ξένους ειδικούς συμβούλους που θα παράσχουν «τεχνική βοήθεια»!

Για το λόγο αυτό, η συμφωνία για την τοποθέτηση των ξένων επιθεωρητών δεν ήταν κάτι το οποίο ήθελε να αποφύγει ο πρωθυπουργός αλλά μάλλον μια επιδίωξή του…
 
by politis-gr
 
http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2011/07/blog-post_7173.html

Αλλοδαποί αστυνομικοί ανάμεσα σε διμοιρίες ΜΑΤ [φωτό]

Όργιο φημών για παρουσία νατοϊκών αστυνομικών που χρησιμοποιούνται από την αστυνομία ως δυνάμεις καταστολής των Αγανακτισμένων. Πώς ξεχωρίζουν οι αλλοδαποί αστυνομικοί των ΜΑΤ;

Όλα ξεκίνησαν από την παρουσία μιας ολόκληρης διμοιρίας ΜΑΤ, που έχει εμφανιστεί πολλές φορές σε συγκρούσεις με Αγανακτισμένους, της οποίας οι άνδρες κρατάνε τις ασπίδες τους ανάποδα [φωτό].

Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις ανθρώπων που βρέθηκαν στις διαδηλώσεις στο Σύνταγμα, η συγκεκριμένη διμοιρία MAT εκτός ότι κρατάει τις ασπίδες ανάποδα είναι η μοναδική που τα μέλη της φοράνε εξ’ ολοκλήρου αντιασφυξιογόνες μάσκες που καλύπτουν τα πάντα και φαίνονται μόνο τα μάτια.

Οι διαδηλωτές αναγνωρίζουν τη συγκεκριμένη διμοιρία ΜΑΤ ως τη σκληρότερη όλων. Την κατηγορούν για πρωτοφανή βαρβαρότητα και υπέρμετρη χρήση χημικών.

Σύμφωνα με αποκάλυψη του tromaktiko, που επικαλείται μαρτυρία συνταξιούχου αξιωματικού πρώην διοικητή, η συγκεκριμένη διμοιρία είναι νατοϊκή. Στο ΝΑΤΟ έχουν εκπαιδευτεί μονάδες ΜΑΤ που περιλαμβάνουν αστυνομικούς από διάφορες χώρες και απαρτίζονται κυρίως από Βρετανούς, Ολλανδούς, Γάλλους και Αυστριακούς.

Υπάρχουν αυτές οι άρτια εκπαιδευμένες μονάδες για να αντιμετωπίζουν παρόμοιες κρίσεις ανά χώρες και περιπτώσεις που χρήζουν προσοχής.

Fimes.gr
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/07/blog-post_1114.html

Είναι παρακρατικοί οι συνδικαλιστές της ΕΘΕΛ; (μια φωτογραφία που γεννά υποψίες)


Πριν από λίγες μέρες, έκανε το γύρω του διαδικτύου το επίμαχο video με τους "κουκουλοφόρους" που συζητούσαν με τα ΜΑΤ, οι αστυνομικοί τους χτυπούσαν φιλικά στην πλάτη και  τελικά ανακοινώθηκε πως ήταν συνδικαλιστές της ΕΘΕΛ...Μέχρι εδώ, η ιστορία δεν έπεισε κανέναν. Έτσι λοιπόν, αποφασίσαμε να δούμε και την άλλη πλευρά. Άλλωστε η αλήθεια έχει πάντα πολλές όψεις...
Ψάχνοντας λοιπόν (εύκολα), πέσαμε πάνω σε αυτό εδώ το blog. Διαβάσαμε και την άλλη πλευρά, εκείνων που υποστηρίζουν την γνωστή και επίσημη εκδοχή της αστυνομίας για τα γεγονότα. Θεωρούμε τους εαυτούς μας ψύχραιμους αναγνώστες, απαλλαγμένους από εσχατολογικές προκαταλήψεις και ακραίες θεωρίες. Σε όσα διαβάσαμε σε αυτό το blog, συμφωνήσαμε μόνο σε ένα σημείο: πράγματι, είναι απορίας άξιο, πώς δεκαετίες μεταπολιτευτικής δημοκρατίας, κατέρρευσαν από την ερασιτεχνική λήψη 5 λεπτών. Αν δηλαδή ήταν τόσο απλό να εντοπίσουμε το παρακράτος, τότε το ζήτημα καταντά γελοίο. Ωστόσο, αν και έχουμε μια απάντηση για αυτή την "αλήθεια", αφήνουμε τον καθένα να το σκεφτεί μόνος .
Από την ίδια ανάγνωση όμως του ethel-sinadelfos.blogspot, μας γεννήθηκαν και δύο μεγάλες απορίες:
1) Γνωρίζουμε πολλές συνδικαλιστικές οργανώσεις, καμία όμως που να έχει τέτοιοαποδεδειγμένο ιστορικό δράσης σε διαδηλώσεις και 2) και σημαντικότερο για μας, αυτό το προφίλ, του διαχειριστή του blog, κ. Απόστολου Σουκαρά


Εκτός από κάποια ιστολόγια που παρακολουθεί ο κ. Σουκαράς, τα οποία δεν θα σχολιάσουμε, σταθήκαμε στο logo του προφίλ του στο blogger και τελικά φτάσαμε εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/3rd_SS_Division_Totenkopf   

Τα συμπεράσματα δικά σας...

http://witnessfree.blogspot.com/
 
http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2011/07/blog-post_4834.html

SOS από Έλληνες καθηγητές: «Είμαστε υπό ευρωπαϊκή ομηρία»

Οι δηλώσεις Γιούνκερ περί περιορισμού της εθνικής μας κυριαρχίας, σόκαραν περισσότερο επειδή ακούστηκαν από τα χείλη του Προέδρου του Eurogroup και όχι τόσο ως προς την ουσία τους. Όπως τονίζουν μιλώντας στο newsbomb.gr διακεκριμένοι καθηγητές, δεν μιλάμε για κάτι που ακούστηκε πρώτη φορά, αφού σε ανύποπτο χρόνο είχε ειπωθεί και από ελληνικά χείλη. Και όπως όλα δείχνουν, ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ μίλησε με την άνεση και την.....
ασφάλεια που του παρέχουν οι συνθήκες και οι δεσμεύσεις που έχει υπογράψει ο Έλληνας Πρωθυπουργός.

«Αυτό είναι το αποτέλεσμα των συνθηκών που έχουμε υπογράψει και των δεσμεύσεων που μας έχουν επιβάλλει οι δανειστές μας και τις έχουμε δεχθεί σε σχέση με την άσκηση πολιτικών. Με τις μνημονιακές πολιτικές που ασκούνται πια στην Ελλάδα, περιορίζεται και η κυριαρχία», μας είπε ο κ. Χριστόδουλος Γιαλουρίδης, Καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και πρόσθεσε: «Δεν είναι ότι σου απαγορεύουν να κάνεις εξωτερική πολιτική όπως τη θέλεις, αλλά στην πραγματικότητα έχεις περιορισμούς σε όλες τις εκφάνσεις της κρατικής σου οντότητας. Είμαστε υπό ευρωπαϊκή ομηρία και πολύ πιο ευάλωτοι στις πιέσεις. Αυτά είναι τα αποτελέσματα του Μνημονίου και των υποχρεώσεων που πλέον έχουμε απέναντι στους τρίτους».

Σύμφωνα με τον κ. Γιαλουρίδη: «Το βασικό που φαίνεται είναι ότι το κράτος και η κυβέρνηση, ανεξάρτητα από το ποια είναι αυτή, θα πρέπει, πριν ασκήσει πολιτική, να υπολογίζει το τι θα πουν οι δανειστές της, μήπως ενοχληθούν. Υπολογίζει δηλαδή τις θέσεις και τις αντιλήψεις των τρίτων. Δεν ασκεί ανεξάρτητη πολιτική. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει πως θα παραδώσουμε τα νησιά μας στους Τούρκους, αλλά γενικώς δεν μπορείς να υπερασπίσεις τα συμφέροντά σου σε βάρος των συμφερόντων των δανειστών σου, διότι θα μπορούσαν να σου πουν πως δεν σου δίνουν την επόμενη δόση. Η κυβέρνηση ασφαλώς και το έβλεπε πως θα συμβεί και αυτό. Άλλωστε, ο κ. Παπανδρέου σε ανύποπτο χρόνο, πριν από περίπου 7 μήνες αν θυμάμαι καλά, είχε σε δηλώσεις του προβλέψει πως θα χάσουμε την εθνική μας κυριαρχία».

Μιλώντας στο newsbomb.gr και η κυρία Μαίρη Μπόση, Καθηγήτρια Διεθνούς Ασφάλειας Πανεπιστημίου Πειραιά επεσήμανε: «Αυτά έχουν προειπωθεί από ελληνικά χείλη πολύ πριν φτάσουμε στο επίπεδο να τα πει ένας ξένος. Με τον τρόπο που έχουν ειπωθεί οι απόψεις των Ελλήνων κυβερνώντων, έχει βγει αυτό το συμπέρασμα, ότι πλέον η Ελλάδα περνάει σε ένα επόμενο στάδιο που μειώνεται η εθνική της κυριαρχία σε πάρα πολλούς χώρους. Είτε πρόκειται για το ελληνικό δημόσιο, είτε για τον γεωγραφικό μας χώρο, είτε για την πώληση του τόπου μας. Παρακολουθώντας τα τελευταία χρόνια τον τρόπο με τον οποίο η άσκηση εξωτερικής πολιτικής, έχει βγει αυτό προς τα έξω. Το αισθανόμαστε όλοι ότι υπάρχει μια σταδιακή μείωση της εθνικής κυριαρχίας. Δεν είναι λοιπόν, κάτι που δεν το ξέραμε».

Και συμπληρώνει: «Το θέμα είναι πως αντιδρούμε σε όλα αυτά. Η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να παίρνει την έγκριση των δανειστών της. Θα πρέπει να παίρνουμε άδειες για να κάνουμε τα επόμενα βήματα, ή τουλάχιστον αυτό έχει αφήσει να εννοηθεί η ίδια η κυβέρνηση. Εμείς αντιδρούμε σε όλα αυτά τα σχέδια, αλλά δυστυχώς ο ελληνικός λαός δεν ερωτάται για τίποτα από όλα αυτά. Γι΄ αυτό και αναβαθμίζεται υπέρμετρα ο θυμός που υπάρχει».

Ράνια Καρατζαφέρη

http://www.newsbomb.gr/
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/07/sos.html

Πολιτικοδημοσιογραφικό σχέδιο για καθυπόταξη των λαϊκών αντιδράσεων


Και ενώ πλέον δεν μπορούν να εμφανιστούν πουθενά οι δοσίλογοι και μειοδότες βουλευτές που με την ψήφο τους εκχώρησαν την εθνική κυριαρχία της πατρίδας επιχειρείται με όλα τα μέσα το πολιτικοδημοσιογραφικό μπουρδέλο που διαφεντεύει τη χώρα να δημιουργήσει προϋποθέσεις για επανόρθωση του κλίματος της λαϊκής αγανάκτησης.



Έτσι από τη μια έχουμε τους πολίτες που δεν μπορούν να ανεχτούν την διακομματική κοροϊδία και συνενοχή και φτάνουν να "επικηρύξουν" τους εθνοπροδότες βουλευτές που ενέδωσαν στις επιταγές των αλλοδαπών και των ντόπιων τοκογλύφων.


Από την άλλη έχουμε μια κατευθυνόμενη αντιμετώπιση από πλευράς όλων των συστημικών κομμάτων που με ταυτόσημες δηλώσεις και ανακοινώσεις καταγγέλλουν τις αντιδράσεις των οργισμένων πολιτών (οι Πασόκοι συνεχίζουν το παραμύθι ότι πίσω από κάθε προπηλακισμό και γιουχάισμα βρίσκονται στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ - πόσα να είναι άραγε; )


Και φυσικά έχουμε και τις ενορχηστρωμένες δημοσιογραφικές "φιλότιμες" προσπάθειες να βάψουν το άσπρο μαύρο προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα του παραπαίοντος πολιτικού κατεστημένου στο οποίο μονίμως "υποκλίνονται", ωσάν νέα γιουσουφάκια.


Σταχυολογούμε ελάχιστα αποσπάσματα από την Κυριακάτικη αρθρογραφία τους για να αποδείξουμε τα παραπάνω:


"Ισχυρότατες, ετερόκλητες δυνάμεις θα φροντίσουν με κάθε τρόπο να μας οδηγήσουν στη χρεοκοπία, ακόμη και σ' έναν ανοιχτό εμφύλιο πόλεμο". (από άρθρο του Παπαχελά στην Καθημερινή)


"Οποιες κι αν ήταν οι αστοχίες ή οι υπερβολές της ΕΛ.ΑΣ. την περασμένη Τετάρτη, αυτό που φάνηκε είναι ότι οι ακροαριστεροδεξιοί χούλιγκαν της βίας και ένα μεγάλο μπλοκ συνδικαλιστών - πανεπιστημιακών - δημοσιογράφων βοηθούσαν όσο μπορούσαν για να κατρακυλήσει η χώρα σε μιαν άβυσσο βίας και χάους".(του ιδίου)


"Ο,τι και να είναι, πάντως,(σΑ: μιλάει για τη "βία στο κέντρο της Αθήνας") πρέπει να λυθεί άμεσα με τη συνεργασία όλων των υπεύθυνων κομμάτων, ακόμη και του ΚΚΕ, πριν αυτή η χώρα βυθιστεί σε μια άβυσσο μίσους και βίας". (κεντρικό άρθρο της Καθημερινής)


Στον ίδιο ρυθμό και δηλώσεις κομμάτων του καταρρέοντος πολιτικού συστήματος:



Ο  Γιώργος Πεταλωτής επιτίθεται στον ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας: «Στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, δήθεν αγανακτισμένοι, επιτίθενται μαζί με υποτίθεται ανθρώπους που χαρακτηρίζονται ως σπίθες και ποντάρουν σαφώς στη χρεοκοπία της χώρας. Τους βολεύει αυτή η φαυλότητα για να μπορούν να επιβιώνουν και πολιτικά αλλά και προσωπικά».


Έντονη ήταν η αντίδραση του Συνασπισμού, ο οποίος τονίζει ότι δεν υιοθετεί πρακτικές βίας. «Η προσπάθεια κυβερνητικών στελεχών να στοχοποιήσουν την ανανεωτική και ριζοσπαστική αριστερά πέφτει στο κενό και δεν μπορεί να παρακάμψει την πραγματική εικόνα της κοινωνίας που συντριπτικά αντιτίθεται στην κυβερνητική πολιτική. Η προσπάθεια τρομοκράτησης της κοινωνίας δεν θα περάσει σημειώνει ο ΣΥΝ».


Ο εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γ. Μιχελάκης σε ανακοίνωσή του αναφέρει: «Για μια ακόμη φορά, θέλουμε να καταδικάσουμε, με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, περιστατικά βίας, απ' όπου κι αν προέρχονται. Κανείς δεν δικαιούται να βιαιοπραγεί και να αυτοδικεί με οποιοδήποτε πρόσχημα».


Ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ αναφέρει ότι «οι μούντζες, οι προπηλακισμοί και οι επιθέσεις κατά προσώπων δεν υπηρετούν τον αγώνα του λαού κατά του νέου και του παλιού μνημονίου, αλλά αντίθετα αξιοποιούνται από τους εχθρούς του».
«Όσο και αν είναι πιεστικά κάποια πράγματα πρέπει να προστατεύσουμε πάση θυσία τη Δημοκρατία.
Οι προπηλακισμοί και η βία κατά βουλευτών αποσαρθρώνουν τα θεμέλια της Δημοκρατίας που είναι ο Κοινοβουλευτισμός» τονίζει ο ΛΑΟΣ.
Η Δημοκρατική Αριστερά σημειώνει ότι «η αποδοκιμασία της κυβερνητικής πολιτικής είναι αποτελεσματική μόνο μέσα από ένα οργανωμένο μαζικό δημοκρατικό κίνημα και με την πάλη για την αλλαγή των πολιτικών συσχετισμών».
Ο εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Δ. Ζαφειριάδης, επισημαίνει ότι «οι επιθέσεις σε βουλευτές και η απρόκλητη βία, από τραμπούκους με φασίζουσες αντιλήψεις, βάλλουν ευθέως κατά της Δημοκρατίας και του κοινοβουλευτισμού, οδηγώντας σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις».


Ακτιβιστής http://activistika.blogspot.com/2011/07/blog-post_7578.html

Λεφτά υπάρχουν!!!! 1500000 ευρώ για δυο τεθωρακισμένες BMW

Αίσθηση δημιούργησε το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” για τις 2 τεθωρακισμένες BMW, με τις οποίες κυκλοφορούν, ο Ευάγγελος Βενιζέλος και..ο..σοσιαλιστής (της γενιάς του Πολυτεχνείου για να μην ξεχνιόμαστε), Χρήστος Παπουτσής.


Δημοσίευση: Greekx

http://greeknation.blogspot.com/2011/07/1500000-bmw.html
ΝΕΟΤΕΡΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΡΧΙΚΗ

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters