Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Διεθνής Οικονομική Δικτατορία - Έλληνες: "Πείτε ΟΧΙ!"

Αναδημοσιεύουμε από το newsletter της «Ιντερσαλόνικα» μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ που αφορά και την Ελλάδα. Ερμηνεύει πώς οι είκοσι περίπου Αμερικάνικες και Γερμανικές Επενδυτικές Τράπεζες, τύπου Goldman Sachs, προγραμμάτισαν και υλοποίησαν την Αμερικανική Κρίση και πώς επεκτείνουν την ίδια Πολιτική και σε άλλη Κράτη, προκειμένου να κερδίζουν εύκολα τεράστια Κέρδη ενισχύοντας τη Δύναμή τους. Φροντίζουν μέσω των διεφθαρμένων Πολιτικών του καθε κράτους να υποδουλώνουν Οικονομικά τις Κυβερνήσεις τους και να εμφανίζονται στη συνέχεια μέσω του ΔΝΤ, ως σωτήρες, σφίγγοντας τον Οικονομικό κλοιό και φορτώνοντας τους Πολίτες με διυσβάστακτους τοκογλυφικούς φόρους. Πρόκειται για μια άλλη αποκαλυπτική ερμηνεία των παγκόσμιων Οικονομικών Εγκλημάτων που οργάνωσαν και υλοποίησαν οι εν λόγω Επενδυτικές Τράπεζες.

Το μήνυμά τους είναι: «Έλληνες: Πείτε ΟΧΙ!» Για αυτούς τους λόγους προσπαθούν απεγνωσμένα να εξαγοράσουν τη Google, τη Microsoft και άλλες παρόμοιες Εταιρείες για να μπορούν να διαβρώσουν και αυτό το τελευταίο προπύργιο της Ελευθερίας της Δημοκρατίας. Με αυτό τον τίτλο και προτροπή, κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο η συγκλονιστική συνέντευξη της οποίας αναδημοσιεύουμε τα πιο σημαντικά αποσπασματα, λόγω χώρου. Είναι του Δημοσιογράφου-Ερευνητή Alex Jones της Infowars.com στην Helen Skopis, με θέμα «Την άλωση της Οικονομίας της Ελλάδος»:
Το μεγάλο τους πρόβλημα που τους αποκάλυψε σχεδόν σε όλο τον κόσμο, είναι η διάδοση του Διαδικτύου γιατί δεν μπορούν να το ελέγξουν, όπως ελέγχουν όλα τα υπόλοιπα ΜΜΕ. Έτσι τα σχέδιά τους έχουν αποκαλυφτεί και αναγκάστηκαν να αντιμετωπίσουν το πρώτο ηχηρό ΟΧΙ της Ισλανδίας!


«Helen Skopis:
Κάποιοι Ευρωπαίοι πολιτικοί πρότειναν τη συμμετοχή του ΔΝΤ και οποιοδήποτε άλλο πακέτο βοήθειας, μαζί με αυτό των μελών της Ευρωζώνης. Πολλοί οικονομολόγοι λένε πως η αναζήτηση βοήθειας από το ΔΝΤ δεν ευνοεί μία χώρα, κάποιοι έφτασαν να λένε ότι είναι καταστροφικό. Γιατί;


Alex Jones:
Ξέρουμε τι κάνει το ΔΝΤ και η Παγκόσμια Τράπεζα. Το 2002, ο Τζόσεφ Στίκλιτς, Chief Economist της Παγκόσμιας Τράπεζας, αποχώρησε από την Τράπεζα και αποκάλυψε χιλιάδες έγγραφα του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας. Τα έβγαλε το BBC! Υπάρχει το εκπονημένο σχέδιο 100+, που αναγκάζουν κυρίως τις τριτοκοσμικές χώρες του παρελθόντος, να υπογράψουν. Και έτσι χρεώνεσαι πιο πολύ. Οι τράπεζες κάνουν το λεγόμενο fractional reserve banking, πράγμα που υποτιμά ένα νόμισμα, αλλά δίνει δύναμη στις τράπεζες. Οπότε το ΔΝΤ… ας πούμε ότι η Ελλάδα είναι ένας άντρας που πνίγεται. Τον πλησιάζει το σκάφος του ΔΝΤ και αντί να σου ρίζει σωσίβιο, σου δίνει μια στο κεφάλι να σε πνίξει! Ένα παράδειγμα είναι η… Νιγηρία! Πριν 30 χρόνια πήραν ένα δάνειο ενός δις δολαρίων από το ΔΝΤ και το έχουν πληρώσει μέχρι των ημερών μας… 46 δις δολάρια σε τόκους…, χρωστάνε επιπλέον, πάνω από 50 δις σε καθυστερούμενους τόκους, εκτός από το κεφάλαιο του ενός δίς! Αν αυτό δεν λέγεται παράνομη τοκογλυφία της πιο επαίσχυντης μορφής, τι άλλο μπορεί να χαρακτηριστεί. Εισέπραξαν 100 δις για ένα δάνειο ενός δις!
Οι μεγαλο-ιδιωτικές τράπεζες έρχονται, λαδώνουν τους πολιτικούς για να αυξήσουν τους φόρους, να επεκτείνουν το δίκτυο κοινωνικής πρόνοιας, να εξαρτώνται όλοι από αυτό. Να δημιουργούν κολεκτίβες στο όνομα της βοήθειας του πληθυσμού. Αλλά τα εσωτερικά τους έγγραφα δείχνουν πως μόλις σε κάνουν να εξαρτάσαι, χρεωκοπούν την χώρα σου και στην συνέχεια παίρνουν πίσω τις παροχές, ώσπου όλοι οι φόροι σας ξεπληρώσουν επιτόκια στις ιδιωτικές τράπεζες. Στην τελική όμως αυτές δεν θέλουν να ξεπληρώσεις το χρέος. Θέλουν να πάρουν την χώρα σου.
Ο Χίτλερ κατέκτησε την Ελλάδα με στρατό. Και άλλα έθνη το έκαναν με στρατό, αλλά στο τέλος τους διώξατε. Εδώ μιλάμε για κατάκτηση με το ατσάλι. Με συγκαλυμμένο οικονομικό πόλεμο. Εσείς, ως πατριώτες, πρέπει να ορθώσετε ανάστημα, να πείτε ΟΧΙ και να καταλάβετε ότι πρέπει να γίνουν περικοπές στην πρόνοια και στο μέγεθος της κυβέρνησής σας, για να κρατήσετε ένα στοιχειώδες δίκτυο κοινωνικής πρόνοιας. Αν δεν γίνει, στο τέλος θα ξυπνήσετε άστεγοι και υπόδουλοι στον τόπο που κατείχαν οι πρόγονοί σας.


Helen Skopis:
Πάμε τώρα στην Ευρώπη. Ο Αντιπρόεδρος της Ελλάδας, Θεόδωρος Πάγκαλος, κατηγόρησε την Μέρκελ ότι κερδοσκοπεί από το αδύναμο Ευρώ και αρνείται να δεσμευτεί στην υποστήριξη ενός ευρωπαϊκού πακέτου βοήθειας για την Ελλάδα. Συμφωνείτε μαζί του;


Alex Jones:
Απολύτως. Η Γερμανία είναι ο κινητήριος μηχανισμός της Ευρώπης. Είναι η τρίτη παραγωγός όπλων στον κόσμο, μετά τις Η.Π.Α. και την Ρωσία. Μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, στη σύνοδο Μπίλντερμπεργκ -αυτό ειπώθηκε στις ειδήσεις- εκπόνησε σχέδιο άκαμπτης ενσωμάτωσης της Ευρώπης, για να χρωστάνε οι ευρωπαϊκές χώρες στη Γερμανία, στην καρδιά της Ε.Ε.. Οπότε, ξαναλέω. Η Γερμανία είναι ο κυρίαρχος μηχανισμός στην Ευρώπη, που ηγείται αυτής της αντίληψης και η Ελλάδα βρίσκεται εκεί ακριβώς που ήθελε η Γερμανία.
Ο σπουδαίος Ελληνικός λαός πρέπει να ερευνήσει αυτό που έγινε στην Ισλανδία πέρυσι. Ο Ισλανδικός λαός αρνήθηκε δημόσια να πληρώσει για τα παράγωγα εξαπάτησης, στα οποία τους έχωσε η Goldman Sachs και άλλοι, που τώρα κουμαντάρουν τη χώρα σας. Και τελικά απεδείχθη ότι οι μεγαλοτράπεζες είχαν το χρήμα αποπληρωμής στην Ισλανδία. Ήταν λοιπόν μία γιγάντια απάτη. Πρέπει να πείτε ΟΧΙ σ΄ αυτό το χρέος. Το κατεστημένο θα σας τρομοκρατήσει. Θα σας κόψει το ρεύμα, θα αυξήσει την τιμή του νερού σας, θα σας απειλήσουν με εμπάργκο. Ο κόσμος όμως τους έχει πάρει χαμπάρι. Αν σταθεί η Ελλάδα δυνατή, αν ελέγξετε την κυβέρνησή σας και διώξετε τις μαριονέτες που δουλεύουν ανοιχτά για τις τράπεζες, τότε θα πουν και άλλες χώρες ΟΧΙ και θα αλλάξει η ροή αυτού του σύγχρονου άξονα του κακού, που λέγεται διεθνές τραπεζικό καρτέλ.


Helen Skopis:
Σύμφωνα με το Ρόϊτερς, η Γαλλία και η Γερμανία πιέζουν την Ελλάδα να αγοράσει σκάφη και πολεμικά αεροπλάνα τους, την ίδια ώρα που ζητάνε περικοπή δημοσίων δαπανών και μείωση του ελλείμματος. Τι γίνεται εδώ;


Alex Jones:
Άκου τι γίνεται. Έχεις την Γερμανία ως μεγάλη βιομηχανική βάση της Ευρώπης, που βάζει όλες τις χώρες σε χρέος. Μετά σου δανείζουν χρήματα, με την προϋπόθεση να αγοράσεις τα δικά τους βιομηχανικά προϊόντα. Είναι μία μορφή σύγχρονου μερκαντιλισμού, που σχεδιάστηκε για να εξαρτηθείς, αλλά και να αποβιομηχανοποιηθείς στην πορεία. Το είδαμε να γίνεται στον τρίτο κόσμο και η Ελλάδα είναι σε μία κατάσταση ζωής-θανάτου.
Σε κάθε περίπτωση, αν πάρετε και άλλα δάνεια, αν βουλιάξετε περισσότερο στα χρέη με αυτούς… Προσέξτε πως το πασάρουν τα ΜΜΕ. Λένε «θα μας δώσει δάνειο το ΔΝΤ;», «θα μας δώσει δάνειο η Ευρώπη;». Λες και χρειάζεστε ή θέλετε τέτοια δάνεια. Το τραπεζικό καρτέλ προσχεδίασε και σας έβαλε σ΄ αυτή τη θέση. Θα έπρεπε να παράγετε δικά σας οπλικά συστήματα, για να έχουν οι Έλληνες δουλειά, αλλά μέσα στο εσωτερικό 100+ σχέδιο, που αναγκάζει το ΔΝΤ να υπογράψουν οι χώρες, πρέπει να δαπανούν τα λεφτά από τους φόρους σε προϊόντα και υπηρεσίες από το κέντρο της αυτοκρατορίας. Αυτός είναι ένας τριπολικός κόσμος μέσα στην αυτοκρατορία της παγκοσμιοποίησης.
Η Αμερική, η Αγγλία και η Γερμανία συνεργάζονται. Δεν μιλάμε για τους λαούς των χωρών αυτών, αλλά για τα στελέχη της ελίτ, που μπήκαν στις πλούσιες χώρες, τις «πήραν» και χρησιμοποίησαν εμάς σαν εργαλείο παγκόσμιας κυριαρχίας σε στρατιωτικό επίπεδο, αλλά κυρίως, όπως είπα, σε επίπεδο οικονομικής κυριαρχίας των κρατών.
Φαίνεται πως ο ελληνικός λαός καταλαβαίνει τι γίνεται και λέει όχι. Το είδα με την αστυνομία σας, το στρατό σας, τους πυροσβέστες και τον κόσμο που διαδηλώνει. Αν συνεχίσετε να πιέζετε τους τραπεζίτες, θα μετακινηθούν σε άλλη χώρα για να τη ληστέψουν.


Helen Skopis:
Ερευνήσατε τα αίτια πίσω από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Τι άλλο προέκυψε από την έρευνά σας;


Alex Jones:
Ότι αυτό είναι μέρος ενός 30ετούς στρατηγικού σχεδίου από τις 20 (ή και λιγότερες) ιδιωτικές κεντρικές τράπεζες. να μπουν και να αναλάβουν κάθε χώρα με βιομηχανία στον κόσμο, να ξεγελάσουν τον κόσμο για να δεχτεί το μεγάλο σύστημα κοινωνικής πρόνοιας, να τους βάλουν σε χρέη, να τους έχουν οικονομικούς αιχμαλώτους, όπως είπα νωρίτερα, αλλά σε γενικές γραμμές, ξέρουμε ότι αυτό το προμελετημένο σχέδιο δεν πάει τόσο καλά όσο ήλπιζε το κατεστημένο, γιατί το δίκτυο και οι επικοινωνίες δημιούργησαν ένα παγκόσμιο μέτωπο λαϊκών αγώνων και μία ελεύθερη αγορά. Ο κόσμος αρχίζει να καταλαβαίνει αυτό το μεγάλο στρατηγικό σχέδιο για οικονομική κυριαρχία. Οπότε, καθώς θα αυξάνονται τα μέτρα και οι περικοπές και ο κόσμος θα πληρώνει μεγαλύτερους φόρους και θα έχει λιγότερες παροχές, όλο και περισσότερο καταλαβαίνουν οι λαοί πως οι εκλεγμένοι πολιτικοί τους, σχεδόν σε κάθε περίπτωση, είναι μαριονέτες. Ότι όλα τα μεγάλα πολιτικά κόμματα σε κάθε χώρα, χρηματοδοτούνται.
Στην Χιλή, ένας πρώην της Goldman Sachs, κάνει κουμάντο στην κυβέρνηση. Στην Ελλάδα, κάποιοι υπουργοί σας, είναι πρώην συνεργάτες της Goldman Sachs. Στην Ιρλανδία επίσης πρώην στελέχη της Goldman Sachs και στη Νέα Ζηλανδία. Στην Γερμανία; Goldman Sachs. Στις Η.Π.Α.; Goldman Sachs. Στελέχη της Goldman Sachs σε κάθε νευραλγική θέση στις Η.Π.Α. και την Αγγλία. Αυτοί είναι μόνο το management group, που το μεγάλο τραπεζικό κονσόρτσιο συμφώνησε να πιλοτάρουν αυτό το άνομο εγχείρημα. Πρέπει να απαγγελθούν κατηγορίες για κακούργημα σε εθνικό επίπεδο γι΄ αυτούς τους αλήτες. Αν δεν τους κυνηγήσετε για την προμελετημένη δράση τους… Μεγάλες εφημερίδες στις Η.Π.Α. έβγαλαν το πώς οργάνωσαν οικονομική κατάρρευση εδώ. Έτσι έγιναν ζάμπλουτοι και εδραίωσαν τη δύναμή τους. Αν δεν τους καταδείξουμε σαν εγκληματίες και ουσιαστικά σαν οικονομικούς τρομοκράτες, τότε θα μας βάλουν στην επόμενη φάση της οικονομικής κατάρρευσης. Τα πράγματα είναι άσχημα, αλλά θα χειροτερέψουν αν δεν τους αναγνωρίσουμε ως εχθρούς της ελεύθερης ανθρωπότητας.
Δεν είναι καπιταλιστές της ελεύθερης αγοράς. Χρησιμοποιούν τον σοσιαλισμό για να υποτάξουν τον κόσμο. Ελέγχουν το δίπολο δεξιάς-αριστεράς. Πρέπει να κάνουμε μετατόπιση πόλων και να αφυπνιστούμε στα πραγματικά ζητήματα, που αντιμετωπίσαμε εδώ στις Η.Π.Α. το 1776. Είναι η ίδια οικονομική τυραννία, που κάθε πολιτισμός αντιμετώπισε για πάνω από 200 χρόνια. Πρέπει να αφυπνιστούμε στην ευρύτερη πολιτική πραγματικότητα και να πάψει να μας αποσπά η δεξιά και η αριστερά. Πρέπει να ενωθούμε για να διώξουμε

insurancedaily.gr

Η ‘Νέα Τάξη’ δεν προβάλλεται, δεν προτείνεται, αλλά επιβάλλεται!

Θείο δώρο είναι το αυτεξούσιο και κανείς δεν μπορεί να το καταλύσει...Όμως, η ‘Νέα Τάξη Πραγμάτων’ και η ιδεολογία της θέτουν τα πράγματα σ’ άλλη βάση, στην οποία μας καλεί να συμμορφωθούμε χωρίς πολλές - πολλές αντιρρήσεις. Στηρίζεται στο δόγμα της «περιορισμένης κυριαρχίας», σύμφωνα με το οποίο η προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι μία καθολική αξία, που έχει προτεραιότητα έναντι των άλλων αξιών, ακόμη και αυτής της εθνικής κυριαρχίας. Ουσιαστικά εκπληρώνονται στις ημέρες μας τα προφητικά λόγια του Μεγάλου Ιεροξεταστού του Ντοστογιέφσκυ: «Ω! Θα πείσουμε τους ανθρώπους πως μονάχα τότε θα γίνουν ελεύθεροι, όταν θα παραιτηθούν απ’ την ελευθερία τους για χάρη μας και θα υποταχθούν σε μας... “Ω! Θα τους επιτρέψουμε και την αμα ρτία, γιατί είναι αδύναμοι και ανίσχυροι και θα μας αγαπούν σαν παιδιά επειδή θα τους επιτρέψουμε να αμαρτάνουν...

Στο τέλος θα ‘ρθούν να καταθέσουν την ελευθερία τους στα πόδια μας και θα μας πουν: “Κάντε μας σκλάβους, μα χορτάστε μας”. Στη δημιουργία μιας τέτοιας νεοταξικής κοινωνίας αποβλέπει η ιδεολογία της Νέας Τάξης, που την επιβάλλει με θεαματικό τρόπο και με όλα τα «νόμιμα» μέσα «τοις μακράν και τοις έγγύς» (βλέπε Κόσοβο, Ίράκ). Γίνεται λόγος για την παγκοσμιοποίηση, κατ’ αρχάς ως ενότητα στην οικονομία. Η τελευταία παγκόσμια οικονομική κρίση, όπως προτείνουν «ομάδες σοφών», απαιτεί διαχείριση υπερεθνική. Επιβάλλεται η θεσμοθέτηση και ενίσχυση υπερεθνικών αρχών που θα θέσουν κανόνες και θα εποπτεύουν την εφαρμογή τους σχετικά με τις αγορές, την κίνηση κεφαλαίων, το διεθνές εμπόριο.

Χρειάζεται, λέγουν, μία πραγματική και ολοκληρωτική αναμόρφωση του οικονομικού συστήματος, μία ολοκληρωτική αναδόμηση - γιατί όχι; - του παγκοσμίου νομισματικού συστήματος. Νέες δυνάμεις πρέπει να ανέλθουν ώστε να αντανακλούν την νέα πραγματικότητα της παγκοσμιοποιήσεως - της Νέας Διεθνούς Οίκονομικής Τάξης - που θα μπορεί να αντιμετωπίζει τα σύγχρονα προβλήματα και τις διεθνείς χρηματοπιστωτικές κρίσεις.
Η πορεία προς μία αχρήματη κοινωνία φαίνεται να είναι αναπόφευκτη. Η βοήθεια της πληροφορικής και της μικροηλεκτρονικής είναι δεδομένη, αλλά και η θεαματική μείωση των δαπανών από την ηλεκρονική μεταφορά των χρημάτων εξασφαλισμένη.
Σε μία τέτοια παγκοσμιοποιημένη οίκονομία δεν θα υπάρχουν χοροί πτωχεύσεων (τραπεζών και χωρών), καταρρεύσεις ομολόγων και φαινόμενα «πιστωτικής ασφυξίας» (credit crunch). Δεν θα υπάρχουν χρηματοοικονομικές κρίσεις που να ταξιδεύουν πέρα από τον Ατλαντικό και τον.. Ειρηνικό και να δημιουργούν «ιντερνετικό πανικό»! Διότι, απλούστατα, τα πάντα θα ελέγχωνται απόλυτα και θα παρακολουθούνται ηλεκτρονικά. Διότι κάθε ανθρωπος πλέον θά έχει μετατραπεί σε ένα πολυψήφιο νούμερο…Η ‘Νέα Τάξη Πραγμάτων’ εκφράζεται και ως ένας ιδιαίτερος πολιτιστικός τρόπος ζωής. Καταβάλλεται προσπάθεια επιβολής ενός κοινού πολιτιστικού τρόπου ζωής με απώτερο σκοπό την πολιτισμική ομογενοποίηση, την ισοπέδωση προς τα κάτω διά τής υιοθετήσεως υποπροϊόντων αμερικανικού τρόπου ζωής.
Η ‘Νέα Τάξη Πραγμάτων’ προχωρεί με ένα συγκρητιστικό τρόπο και στο χώρο της Θρησκευτικής ζωής. Επιδιώκει ότι γίνεται με τον πολιτισμό, να γίνει και με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των ανθρώπων, να επικρατήσει ένα κράμα θρησκευτικών δοξασιών και να αλλάξει παγκοσμίως η θρησκευτική συνείδηση. Αυτός ο συγκρητισμός χαρακτηρίζεται ως Νέα Εποχή. Δόγμα της είναι ο δογματικός πλουραλισμός, δηλαδή η συνύπαρξη διαφορετικών δογμάτων και πίστεων, αφού, όπως ισχυρίζεται, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον Θεό. Όποιος αμφισβητήσει αυτό το δόγμα χαρακτηρίζεται φανατικός ή και φονταμενταλιστής, και εξοβελίζεται! Υποστηρίχθηκε με έμφαση ότι η Νέα Εποχή θα είναι η θρησκεία της τρίτης χιλιετίας.
Όλη αυτή η νοοτροπία της ‘Νέας Τάξης Πραγμάτων’ εκφράζεται με την αλαζονεία τής εξουσίας, είτε σε παγκόσμιο είτε σε κρατικό επίπεδο. Τα «κράτη - εγκληματίες» θα πατάσσονται αμείλικτα από τα «κράτη - φρουρούς της παγκόσμιας τάξης» και έτσι θα επικρατήσει η πολυπόθητη... τάξη στη σημερινή αταξία πραγμάτων. Θα μπορούμε πλέον να μιλάμε για... ειρήνη, ίσως κάτι αντίστοιχο με την περίφημη εκείνη Pax Romana, η οποία, «Αυγούστου μοναρχήσαντος», επικράτησε στην πολιτισμένη λεκάνη της Μεσογείου. Μήπως είναι τυχαία αυτή η αντιστοιχία;
Έρχεται τώρα «ο εν τω ιδίω ονόματι» άλλος (ο Αντίχριστος), τον οποίο θα «λάβουν» τα ταλαίπωρα έθνη του πλανήτη μας (πρβλ. Ίω. 5,43), ο ‘Θεός της Νέας Εποχής’. Ο Θεός της Πανθρησκείας, του Θρησκευτικού Συγκρητισμού και του Οικουμενισμού. Ο ‘νέος Μεσσίας’, που θα δώσει καινούργια, ‘παγκόσμια γνώση και ευτυχία’, που θα καταργήσει κάθε αποκλειστικότητα πίστεως, κάθε ‘μισαλλοδοξία’ στη Νέα Εποχή του Υδροχόου.
Εδώ πλέον δεν θα υπάρχουν επιλογές και εναλλακτικές λύσεις. Τώρα έχουν το λόγο τα σύγχρονα υπερόπλα, τα ελεγχόμενα Μ.Μ.Ε., το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, οι Τράπεζες, οι πολυεθνικές εταιρείες, οι εξωνημένες ή οι δοτές κυβερνήσεις που ισοπεδώνουν τα κράτη και τους λαούς.
Η ‘Νέα Τάξη’ δεν προβάλλεται, δεν προτείνεται, αλλά επιβάλλεται. Δεν ζητεί την ανοχή μας, αλλά την αποδοχή μας. Ζητεί την ένταξή μας, την ταύτισή μας, την αλλοτρίωσή μας, την ψυχή μας! Όχι φαινομενικά, αλλά πραγματικά. Με τη δική μας θέληση και τη δική μας συγκατάθεση! Ζητεί να αγαπήσουμε τον ‘Μεγάλο Αδελφό’, πού όλα τα βλέπει και τα πάντα ελέγχει· την έκφραση, την σκέψη και... όχι μόνο. Μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια γίνεται κατανοητή η «εξυπηρέτηση» των νέων βιομετρικών διαβατηρίων και των ηλεκτρονικών Ταυτοτήτων με το «αθώο» μικροτσίπ. Επιτέλους· οι άνθρωποι θα γίνουν άβουλα νούμερα. Κάθε τι άλλο παρά άνθρωποι...
ΠΗΓΗ

Έτοιμη να γεμίσει τους ουρανούς του Αιγαίου με «ελεύθερα πουλιά» είναι η Τουρκία,

Υλοποιώντας ένα τεράστιο πρόγραμμα κατασκευής και αγοράς Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (UAV)

Έτοιμη να γεμίσει τους ουρανούς του Αιγαίου με «ελεύθερα πουλιά» είναι η Τουρκία, υλοποιώντας ένα τεράστιο πρόγραμμα κατασκευής αλλά και αγοράς Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (UAV). Πρόκειται για αεροσκάφη με πολύωρη αυτονομία πτήσης, ικανά να εκτελούν αποστολές κατασκοπίας συλλέγοντας πληροφορίες και καταγράφοντας οτιδήποτε υπάρχει στο έδαφος, από ύψος 30.000 ποδών. Τα τουρκικά UAV θα είναι επίσης εξοπλισμένα με υψηλής τεχνολογίας συσκευές λήψης πληροφοριών, οι οποίες θα μεταβιβάζουν σε πραγματικό χρόνο τα στοιχεία που συλλέγουν σε στρατιωτικές βάσεις της Τουρκίας, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα άμεσης παρέμβασης στο στόχο.

Σύμφωνα με στρατιωτικές πηγές, τα συγκεκριμένα αεροσκάφη, στο ενδεχόμενο ελληνοτουρκικού θερμού επεισοδίου, είναι εξαιρετικά επικίνδυνα για την ελληνική αεράμυνα, αφού θα φέρουν επίσης συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου και εντοπισμού των ελληνικών ραντάρ τα οποία μπορούν εν συνεχεία να καταστρέψουν πέφτοντας πάνω τους.


Η πρώτη πτήση
Ήδη, στις αρχές του μήνα, πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της «Τουρκικής Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας» η πρώτη πτήση ενός νέου μη επανδρωμένου αεροσκάφους, ικανού να χρησιμοποιηθεί και ως μεταγωγικό, αφού μπορεί να μεταφέρει φορτίο βάρους 1,5 τόνου. Το αεροσκάφος έχει τη δυνατότητα 24ωρης παραμονής στον αέρα και ανάπτυξη ταχύτητας 140 χλμ. Να σημειώσουμε ότι η τουρκική Πολεμική Αεροπορία εδώ και δύο χρόνια διαθέτει στις τάξεις της πάνω από 100 μη επανδρωμένα αεροσκάφη, τα οποία σχεδόν καθημερινά όχι μόνο σαρώνουν τους ουρανούς του Αιγαίου, αλλά υπάρχουν πληροφορίες ότι, σε κάποιες περιπτώσεις, έχουν πραγματοποιήσει πτήσεις ακόμη και πάνω από εδάφη της ηπειρωτικής Ελλάδας, καταγράφοντας στρατιωτικές εγκαταστάσεις και θέσεις ραντάρ. Δίπλα στα παραπάνω βεβαίως θα πρέπει να επισημάνουμε την αγορά 10 ακόμη UAV, αξίας 180 εκατ. δολαρίων, τα οποία προμηθεύτηκε η Άγκυρα από το Ισραήλ. Επρόκειτο πάντως για μια προμήθεια η οποία αν και φαινομενικά καθυστέρησε σημαντικά για τεχνικούς λόγους, πέρασε από χίλια μύρια κύματα μέχρι να υλοποιηθεί εξαιτίας των συνεχών διακυμάνσεων των ισραηλινοτουρκικών σχέσεων. Ενδεικτικό πάντως της τεράστιας σημασίας που δίνουν οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις στην ανάπτυξη τέτοιου τύπου αεροσκαφών είναι το γεγονός ότι ήταν ένα από τα θέματα που είχε θίξει ο Τούρκος πρωθυπουργός Ταγίπ Ερντογάν στην τελευταία συνάντηση που είχε με τον Αμερικανό πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα. Στο πλαίσιο αυτής της συνάντησης είχε συμφωνηθεί η δωρεάν παραχώρηση από τις ΗΠΑ στην Τουρκία τριών υπερσύγχρονων μη επανδρωμένων αεροσκαφών τύπου «Predator», παρόμοιων με αυτά που χρησιμοποιούν οι Αμερικανοί στις επιχειρήσεις τους στο Ιράκ και το Αφγανιστάν.


Ενίσχυση οπλοστασίου
Να επισημάνουμε ότι η Τουρκία δίνει τεράστιο βάρος στην ενίσχυση του οπλοστασίου της όχι μόνο με UAV, αλλά και με κάθε άλλου είδους μη επανδρωμένα οχήματα, εν αντιθέσει με τη χώρα μας η οποία υλοποιεί με χαρακτηριστικά αργούς ρυθμούς τα δικά της αντίστοιχα προγράμματα. Ήδη η εταιρεία Aselsan, η μεγαλύτερη τουρκική πολεμική βιομηχανία, έχει ξεκινήσει τις εργασίες σχεδιασμού και κατασκευής μίας σειράς μη επανδρωμένων οχημάτων, προκειμένου να ελαχιστοποιήσει το βαθμό εξάρτησης των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων από ξένες εταιρείες. Πιο συγκεκριμένα, η τουρκική εταιρεία «τρέχει» αυτή τη χρονική περίοδο 4 σχέδια μη επανδρωμένων συστημάτων με τις κωδικές ονομασίες «Izci» («Πρόσκοπος»), «Kasif» («Εξερευνητής»), «Denizci» («Ναυτικός») και «Gezgin» («Περιηγητής»). Ειδικότερα:
Το «Izci» είναι ένα μη επανδρωμένο, τηλεκατευθυνόμενο όχημα ειδικά σχεδιασμένο για την επιτήρηση των συνόρων και για την αναγνώριση στόχων καθώς και για την ανταπόκριση σε υπηρεσίες διοικητικής μέριμνας. Το συγκεκριμένο όχημα έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει στόχους σε 24ωρη βάση, όπως επίσης να φέρει οπλισμό και να «διαβιβάζει» δεδομένα και πληροφορίες στο κέντρο επιχειρήσεων.
Το «Kasif» είναι ένα μη επανδρωμένο σύστημα επιτήρησης, τοποθετημένο σε αερόστατο. Θα έχει δε τη δυνατότητα διεξαγωγής ερευνών από απόσταση πολλών χιλιομέτρων, ενώ τα συστήματα που θα φέρει θα του επιτρέπουν να εντοπίσει, από μεγάλο ύψος ημέρα και νύχτα, οποιαδήποτε κινητικότητα στο έδαφος. Το «Kasif» αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στην παρατήρηση πεδίων που βρίσκονται πίσω από λόφους, ενώ θα έχει τη δυνατότητα μεταβίβασης εικόνων και συντεταγμένων στόχων σε άλλα μη επανδρωμένα συστήματα.
Το «Denizci» είναι ένα τηλεκατευθυνόμενο μη επανδρωμένο υποβρύχιο το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο και την επιτήρηση σε λιμένες και θαλάσσιες περιοχές. Πρόκειται για ένα θαλάσσιο όχημα, το οποίο έχει τη δυνατότητα, όταν πλησιάζει το στόχο, να διαβιβάζει στο κέντρο επιχειρήσεων δεδομένα που συλλέγει από σόναρ, ραντάρ και θερμικές κάμερες.


Έγκαιρη προειδοποίηση
Τέλος, το «Gezgin» είναι επίσης ένα μη επανδρωμένο, ερπυστριοφόρο όχημα για την κάλυψη αναγκών στους τομείς έγκαιρης προειδοποίησης και επιτήρησης από απόσταση. Στο εν λόγω όχημα θα προσαρμοστεί προηγμένη τεχνολογία, που θα εξασφαλίζει, ασύρματα από απόσταση, τη χρήση οπλικού συστήματος. Επίσης, θα δύναται να φέρει ρομποτικό βραχίονα, θερμική κάμερα και σύστημα κατάδειξης στόχου με ακτίνες λέιζερ.
Να προσθέσουμε ότι τα παραπάνω οπλικά συστήματα που αναπτύσσει η τουρκική αεροπορική βιομηχανία είναι ικανά να αλλάξουν δραματικά την ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο, με το υπουργείο Εθνικής Άμυνας να παραμένει για την ώρα απλώς θεατής των εξελίξεων. Ο συνεχής υπερεξοπλισμός της Τουρκίας, σε συνδυασμό με την ολιγωρία που επιδεικνύει η ελληνική πλευρά, έχει ως αποτέλεσμα την κλιμάκωση των προκλήσεων στο Αιγαίο, τόσο στον αέρα όσο και στη θάλασσα. Τα «γεράκια» της Άγκυρας, μάλιστα, δεν διστάζουν σε κάθε τους πρόκληση να πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα, με αποκορύφωμα την πρόσφατη νηοψία που πραγματοποίησε τουρκική κορβέτα σε ελληνικό εμπορικό πλοίο εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων. Εκείνο πάντως που φαίνεται να προβληματίζει έντονα το Πεντάγωνο είναι η κατασκευή μαχητικού αεροσκάφους από την τουρκική αεροπορική βιομηχανία. Ήδη η τουρκική αεροπορία μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα πρόκειται να πραγματοποιήσει δοκιμαστική πτήση ενός προτύπου διθέσιου αεροπλάνου με την κωδική ονομασία «Hurkus» («Ελεύθερο Πουλί»), το οποίο θα χρησιμοποιείται και ως εκπαιδευτικό βασικής – προκεχωρημένης και επιχειρησιακής εκπαίδευσης. Πρόκειται για ένα αεροσκάφος το οποίο θα είναι εξοπλισμένο με σύγχρονα συστήματα, θα μπορεί να μεταφέρει οπλισμό και να παραχθεί σε μεγάλο αριθμό, αφού αποτελεί πρόγραμμα της τουρκικής εγχώριας βιομηχανίας.
πηγη

Γιατί δεν εκμεταλλεύομαστε τα κοιτάσματα χρυσού της Β. Ελλαδας αξίας 16δις

Ποιοί είναι αυτοί που μπλοκάρουν την εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της Ελλάδας και μας οδηγούν σε δανεισμό;

Ευρω-παραινέσεις για συμβιβασμό Ελλάδας – ΠΓΔΜ

Την εκτίμηση ότι παρουσιάζεται «μια σημαντική ευκαιρία για να υπάρξει σύντομα λύση» στο θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, εξέφρασε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Χέρμαν Φαν Ρομπέι, ολοκληρώνοντας τη συνάντηση που είχε σήμερα στις Βρυξέλλες με τον πρόεδρο της χώρας, Γκεόργκι Ιβάνοφ. “Τώρα είναι η ώρα για τις δύο πλευρές να αποφασίσουν” σημείωσε ο Χέρμαν Φαν Ρομπέι, ο οποίος τόνισε πως ενεθάρρυνε τον πρόεδρο της ΠΓΔΜ να συνεχίσει τις προσπάθειες του, προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα της ονομασίας. Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου σημείωσε παράλληλα ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση υποστηρίζει τις προσπάθειες που θα οδηγήσουν το συντομότερο δυνατόν σε μια κοινά αποδεκτή λύση.

Ο Γκεόργκι Ιβάνοφ δήλωσε ότι ενημέρωσε τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για τις προσπάθειες που καταβάλλει η χώρα του, τονίζοντας πως πρέπει να επικρατήσει ένα πνεύμα αλληλεγγύης και ενότητας.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Γκρούεφσκι: «Ο Νίμιτς δεν έχει υποβάλει νέα πρόταση»
Ο μεσολαβητής του ΟΗΕ Μάθιου Νίμιτς δεν έχει υποβάλει στην κυβέρνηση της ΠΓΔΜ νέα πρόταση για το θέμα της ονομασίας, ανέφερε σήμερα ο πρωθυπουργός της χώρας Νίκολα Γκρούεφσκι.
Ο κ. Γκρούεφσκι, απαντώντας σε ερώτηση αν ο κ. Νιμιτς υπέβαλλε πρόταση για ονομασία «Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη», δήλωσε ότι κάτι τέτοιο είναι «εντελώς ανακριβές » και πρόσθεσε ότι τέτοιου είδους εικασίες διακινούνται από ελληνικά ΜΜΕ.
«Ο κ. Νίμιτς δεν έχει υποβάλει καμία νέα πρόταση. Κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανακριβές. Πρόκειται για εικασίες που εμφανίζονται τακτικά στα ελληνικά ΜΜΕ και οι οποίες αναμένεται να πληθύνουν την προσεχή περίοδο, καθότι στην Ελλάδα ήδη έχει ξεκινήσει η προεκλογική εκστρατεία για τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης που θα διεξαχθούν τον Νοέμβριο»,ανέφερε ο κ. Γκρούεφσκι.
«Εμείς πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί σχετικά με αυτές τις αναφορές και ελπίζω και εσείς να είστε πιο προσεκτικοί στις αναλύσεις σας σχετικά με τα γραφόμενα στα ελληνικά ΜΜΕ», πρόσθεσε ο κ. Γκρούεφσκι, απαντώντας σε σχετική δημοσιογραφική ερώτηση.

www.kathimerini.gr

ΜΕΙΖΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑ:

Ιδού και το πληρεξούσιο του (αντικανονικού πατριάρχη)Θεόφιλου Ιεροσολύμων στο μουσουλμάνο δικηγόρο του κ. Ράμι Μούγραμπι. Τι λέει τώρα το ΥΠΕΞ;

Σε προηγούμενη αποκάλυψή μας αναρτήσαμε στο διαδίκτυο το πόρισμα των Παλαιστινίων σχετικά με το σκάνδαλο Πύλη της Γιάφφα. Το πόνημα – ντοκουμέντο περιγράφει συναντήσεις και επαφές που θυμίζουν αστυνομικό σενάριο, με πρόσωπα που πίεζαν τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίο να υπογράψει συμβόλαια και να μισθώσει ακίνητα. Όταν τα συμφέροντα αντιλήφθηκαν ότι ο μακαριώτατος δεν συνεργάζεται μαζί τους άρχισαν να τον απειλούν ότι, αν δεν υιοθετήσει συμφωνίες από επαφές που είχαν με υπάλληλο της Οικονομικής υπηρεσίας του θρησκευτικού μας ιδρύματος στους Αγίους Τόπους μέχρι τις 17 Μαρτίου (2005), τότε θα πέσει «πυρηνική βόμβα στο Πατριαρχείο».
Η υποτιθέμενη εξουσιοδότηση του Πατριάρχη Ειρηναίου στο Νικόλαο Παπαδήμα για τη μίσθωση ενός καταστήματος στην Παλιά Πόλη την επίμαχη ημερομηνία φιγουράρησε πρωτοσέλιδη στην Ισραηλινή εφημερίδα Μααρίφ
και τόσο ο ίδιος ο Πατριάρχης όσο και το σχετικό πληρεξούσιο έγιναν βορά χωρίς ωστόσο να έχει υπογράψει την οποιαδήποτε αγοραπωλησία όπως αντιθέτως συνέβη με την περίπτωση της γής Ταλπιότ, όπου φαρδιά πλατιά σε ολόκληρο το συμβόλαιο υπάρχει η υπογραφή του κ.Θεόφιλου. Εμείς με συνέπεια στα έργα και τις ημέρες του μοιχεπιβάτη στον πατριαρχικό θρόνο παρουσιάζουμε σήμερα και δικό του πληρεξούσιο (σίγουρα δεν θα είναι το μοναδικό) το οποίο έχει παραχωρήσει στο μουσουλμάνο δικηγόρο του κ. Ράμι Μούγραμπι.
Το πληρεξούσιο του κ. Θεόφιλου στο δικηγόρο του Ράμι Μουγκράμπι στα Εβραικά

Το πληρεξούσιο του κ. Θεόφιλου στο δικηγόρο του Ράμι Μουγκράμπι στα Ελληνικά


Το πληρεξούσιο του κ. Θεόφιλου στο δικηγόρο του Ράμι Μουγκράμπι στα Αγγλικά

Αγιοταφίτες προσκυνητές
πηγη

Μυστήριο με το Σινούκ - Έξι χρόνια μετά την πτώση

Αξεδιάλυτα ερωτηματικά παραμένουν έξι χρόνια μετά την πτώση του Σινούκ που στοίχισε τη ζωή του Πατριάρχη Αλεξανδρείας, της συνοδείας του και του πληρώματος. Έγγραφα μιλούν για έκρηξη πριν την πτώση. Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που έρχονται στο φως για τη πτώση του Σινούκ έξι ακριβώς χρόνια μετά τη μοιραία πτήση του στις Καρυές του Αγίου όρους. Όπως αποκαλύπτει η Ελευθεροτυπία, πάνω από 500 κρατικά και διεθνή έγγραφα περιέχουν συγκλονιστικά στοιχεία που δεν έχουν αξιολογηθεί καθώς το θέμα έχει κλείσει από πλευράς ανακρίσεων.

Σύμφωνα με τα ορισμένα από αυτά τα στοιχεία το ελικόπτερο δε πληρούσε τους στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας καθώς οι αρμόδιοι το άφησαν να πετάξει χωρίς φορητό πομπό εντοπισμού ανάγκης (ΕLT). Αν τον διέθετε οι διαδικασίες εντοπισμού θα ήταν άμεσες.Παράλληλα, η μη παρακολούθηση της πτήσης του από την ΥΠΑ και την Πολεμική Αεροπορία καθυστέρησαν την επιχείρηση διάσωσης με αποτέλεσμα η νύχτα να καταστήσει ιδιαιτέρως δύσκολη την έρευνα.
Μάλιστα, συγκλονιστικό είναι το γεγονός ότι αυτή η καθυστέρηση υπήρξε μοιραία για τον άτυχο Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο ο οποίος επέζησε από τη πτώση και χαροπάλευε στη θάλασσα 28 ολόκληρες ώρες, σύμφωνα και με το πιστοποιητικό θανάτου του.
Ένα άλλο στοιχείο που αποκαλύπτουν τα επίσημα έγγραφα είναι πως το ελικόπτερο πετούσε με τουρκικό κωδικό από την Πάχη Μεγάρων στον Καρέα και από τον Καρέα στην Κάρυστο προκαλώντας σύγχυση στο σύστημα εναέριας κυκλοφορίας της ΥΠΑ, ενώ όσον αφορά τα αίτια της πτώσης τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα πιο πολύ καθώς σύμφωνα με την έκθεση του ιατροδικαστή υπάρχουν σαφές ενδείξεις για έκρηξη εν πτήση που σημειώθηκε λόγω τεχνικής βλάβης.
 
πηγη

Τα υποβρύχια... τορπίλισαν πυρομαχικά και ανταλλακτικά

Η εμπλοκή της τελευταίας στιγμής που παρουσιάστηκε στη σύμβαση για τα ΕΝΑΕ μετά την υπαναχώρηση της γερμανικής πλευράς στη συμφωνία για την τροποποίηση του άρθρου 25 της σχετικής σύμβασης τελικά είχε ως «θύματα» δύο άλλα εξοπλιστικά προγράμματα. Κατά τη διάρκεια του Υπουργικού Συμβουλίου στη Θεσσαλονίκη δεν συζητήθηκε και κατά συνέπεια δεν λήφθηκε απόφαση για τις προμήθειες των πυρομαχικών αρμάτων μάχης των 120 χλστ και την προμήθεια συλλογών ENSIP (Engine Structural Integrity Program) για 4.000 και 10.000 λειτουργικούς κύκλους TAC (Total Accumulator Cycles) των κινητήρων των μαχητικών F-16.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, η αναβολή λήψης απόφασης γι’ αυτά τα δύο προγράμματα συνδέεται με τις δραματικές εξελίξεις της τελευταίας στιγμής που αφορούν τα ΕΝΑΕ όπου η υπαναχώρηση της TKMS δεν αφήνει πολλά περιθώρια για την εξεύρεση λύσης.
Ας σημειωθεί ότι στο πρόγραμμα των πυρομαχικών που επρόκειτο να συζητηθεί στο ΚΥΣΕΑ είχε μειωθεί περαιτέρω η ποσότητα των πυρομαχικών κινητικής ενέργειας DM63 APFSDS-T από 9.000 σε 6.000 βλήματα ενώ τα 3.000 χημικής ενέργειας DM12A2 HEAT αποκτώνται δωρεάν. Μάλιστα, η κυβέρνηση επέτυχε έκπτωση 7,5 εκατ. ευρώ επί της τελικής τιμής. Χωρίς αμφιβολία, η μείωση της ποσότητας των DM63 δείχνει έμπρακτα τη στενότητα στη διάθεση πιστώσεων που αντιμετωπίζει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

defencepoint
ΝΕΟΤΕΡΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΡΧΙΚΗ

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters