Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020

Τέχνη των Illuminati στην Bank of America

Προφητική Τέχνη των Illuminati Rothschild την Bank of America.

Υπάρχουν τρεις πίνακες που φιγουράρουν εμφανώς στην Τράπεζα της Αμερικής στο Corporate Center στο Charlotte, NC. των Rothschild.

Οι τοιχογραφίες είναι δημιούργημα του καλλιτέχνη Benjamin F. Long. Αυτή η δουλειά είναι η μεγαλύτερη σε μέγεθος μέχρι σήμερα του καλλιτέχνη και συνίσταται από τρία πάνελ που κυριαρχούν στο lobby της τράπεζας όσο κανένα άλλο έργο εκεί. Τα πάνελ παρουσιάζουν τα θέματα της κατασκευής/χτισίματος, χάους/νέας τάξης και σχεδιασμού/ανάπτυξης σε ένα ανακάτεμα αφηρημένου ρεαλισμού, με πινελιές χρυσού και πάμπολλες μασονικές αναφορές, Ερμητικούς

συμβολισμούς, τελετουργικές δραματοποιήσεις, τελετουργία κρυμμένη σε κοινή θέα των Illuminati … και φυσικά τα πανταχού παρών και τα πάντα πληρών πλοκάμια του Cthulhu και της παράγκας του.

Περισσότερη μεταφυσική μαυρίλα δεν υπάρχει, ας είναι καλά οι αναγουλιαστικοί λαγουμιτζήδες του OTO (Ordo Templi Orientis) και του Order of the Black Sun και φυσικά τα αγελαία ανθρωπόζωα που τους ανέχονται, τους ψηφίζουν και τους προσκυνούν.

Παραπέμπω να δουν, όσους δεν έχουν διαβάσει το DENVER AIRPORT, τι συμβαίνει εκεί; ΟΙ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ, Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΣΤΕΜΜΑ, να δουν τις τοιχογραφίες στο αεροδρόμιο του Ντένβερ! Oπως επίσης και το άρθρο «Οι Δύο Φατρίες Που Κυβερνούν Τον Πλανήτη» (όλα φυσικά στο terrapapers.com) για να υπάρχει μια βάση σχετικά με το τι βλέπουμε στις εικόνες, με το τι ετοιμάζουν. Αναζήτησε το άρθρο «Η Γκρίζα Φυλή … Ενα Φανταστικό Σενάριο» αλλά και σε ποιες εντολές υπακούν οι απόκρυφοι Illuminati, που στοχεύουν …»Οι Ταφόπλακες Της Ανθρωπότητας» αλλά και ποιοι είναι, γιατί ναι, οι βδελυροί και κατάμαυροι υπάρχουν, δραματουργούν και τελετουργούν σε κοινή θέα. Αναζήτησε και το άρθρο «Η Απόκρυφη Φιλοσοφία των Illuminati»

Πρώτη τοιχογραφία δεξιά.

Το κλασσικό Μασονικό καρό «σκάκι» πάτωμα σαν μέρος του σκηνικού που ελέγχουν, σε ιβουάρ και κόκκινο, δηλ. σπέρμα και αίμα, σεξ και τελετουργικές θυσίες, σεξομαγεία.

Ολοφάνερος σε πρώτο και κεντρικό σημείο, ο κλασσικός ξανθός γαλανομάτης Αριος νεαρός με την κλασσική Μασονική στάση και τις φτέρνες σε 90 μοίρες γωνία.

Πρόσεξε την φλεγόμενη βάτο που καπνίζει κατευθείαν Δυτικά. Δείχνει ότι ο Δυτικός κόσμος φλέγεται κι αυτή είναι η κατάσταση των ΗΠΑ, ενώ οι Αμερικανοί ως επί το πλείστον, αλλά και οι Ευρωπαίοι Αριοι, οι Λευκοί γενικότερα, κοιμούνται, υπακούουν, πειθαρχούν και προσκυνούν τον Γιαχβέ-Χρηστό. Αυτό φαίνεται κι από τον λευκό άνδρα δίπλα στην καιόμενη βάτο, φοράει κόκκινο πουλόβερ και μπλουτζίν. Κόκκινο, άσπρο και μπλε. Αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία του Δυτικού κόσμου που παραμένει με αποσπασμένη την προσοχή της, ως πρόβατο επί σφαγή, προσκολλημένη στην μιαρή Βίβλο που τον αποκοιμίζει και την χριστιανική πανούκλα που τον αποδυναμώνει, ενώ η βάτος δίπλα του, η φύση, η ζωή και η ψυχή του δηλ, καίγεται συθέμελα.

Τώρα πρόσεξε την -πολύ σημαντική- γυναικεία φιγούρα, ως μαριονέτα, με τα νήματα από τα οποία ελέγχεται να ξεκινούν από τον Μαύρο Ηλιο, μιά αποκρυφιστική θεωρία πολύ μαύρη κι απόκοσμη μεταφυσικά, την χρησιμοποιούν οι ναζιστές και οι κατάμαυροι Illuminati. Η θηλυκή ενέργεια, η ενέργεια της ζωής, εγκλωβισμένη σε έναν κύβο, ελέγχεται από τον Μαύρο Ηλιο. Το Τάγμα του Μαύρου Ηλίου είναι μια μυστική κοινωνία των SS, Ναζί. Το O.T.O. (Ordo Templi Orientis) είναι ένα μασονικό τάγμα που έχει επίσης κυρίαρχο τον Μαύρο Ηλιο. Μερικοί σύγχρονοι Καθολικοί Χριστιανοί Γνωστικοί αναφέρουν τον Μαύρο Ηλιο ως τον καθαρό ήλιο του Θεού, ο οποίος είναι το αντίθετο του Demiurge, του δημιουργού του Κίτρινου Ήλιου. Η Εταιρεία Vril πιστεύει ότι ο Μαύρος Ηλιος είναι ο Ηλιος της Αριας φυλής και η πηγή ενέργειας Vril.

Ο Μαύρος Ηλιος είναι ο αρχέγονος Ηλιος, ο Ηλιος της Εδέμ, η Υπερβορέα, η Εσωτερική Γη.
Ο Μαύρος Ηλιος είναι το «μηδέν σημείο» από το οποίο προέρχεται όλη η ζωή.
Ο Μαύρος Ηλιος είναι ο πνευματικός ήλιος που τροφοδοτεί τον πνευματικό κόσμο.
Είναι η αντίθετη δύναμη στον Κίτρινο Ηλιο που εξουσιάζει τον φυσικό κόσμο.
Μαζί, ο Μαύρος και ο Κίτρινος Ηλιος είναι οι δυνάμεις Γιν και Γιανγκ στην Γη.
Ο Μαύρος Ηλιος περιγράφεται ως Σατανάς επειδή είναι ο αντίπαλος του Κίτρινου Ηλιου.
Ο Μαύρος Ηλιος παράγει μια Πράσινη Ακτίνα μετασχηματιστικής ενέργειας που διαρρέει από το Eden / Hyperborea προκαλεί την εμφάνιση των φώτων Aurora Borea Ellis.
Η Πράσινη Ακτίνα τελικά θα σκοτώσει την τεχνητή νοημοσύνη, τα βδελυρά όντα που δεν είναι ψυχικές αντανακλάσεις των ζωντανών ψυχών.
Το Green Ray θα ενεργοποιήσει το κρυφό «ανεπιθύμητο DNA» στο Living Souls και θα ενεργοποιήσει την άνοδό τους σε 5D ή πίσω στην Εδέμ.
Υπάρχουν 144.000 ζωντανές ψυχές, οι υπόλοιπες είναι Soul-Less.

… και τα μυαλά, μαζί με τα πλοκάμια του Cthulhu, στα κάγκελα!!!

Αν και ξεκίνησε την αποκρυφιστική καριέρα του στο Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής (Hermetic Order of the Golden Dawn), ο Edward Alexander Crowley είναι ευρέως γνωστός ως ανανεωτής του Ordo Templi Orientis (Ο.Τ.Ο.) ενός τεκτονικού τάγματος με το οποίο συνδέθηκε. Θεωρούσε πως το Ο.Τ.Ο. έμενε προσκολλημένο σε παραδοσιακές αρχές του Τεκτονισμού, γεγονός που εμπόδιζε οποιασδήποτε μορφής ανανέωση και κυρίως απαγόρευε την συμμετοχή των γυναικών (θηλυκή ενέργεια) στην τελετουργία. Μεγάλο μέρος του ανανεωτικού έργου του Crowley, σχετιζόταν με την εισαγωγή και την ενεργό συμμετοχή του θηλυκού στοιχείου στο τελετουργικό σεξομαγικό έργο του.

Ο ίδιος δίνει έμφαση στον Γνωστικισμό. Ενώ λένε πως το σώμα Γνωστικών κειμένων της βιβλιοθήκης του Ναγκ Χαμαντί ανακαλύφθηκε το 1945, δηλαδή μόλις δύο χρόνια πριν από το θάνατό του, φαίνεται πως η Γνώση αυτή είναι κοινό κτήμα στις Στοές. Η Καθολική Γνωστική Εκκλησία του Crowley, υποδεικνύει πως γνώριζε καλά αυτή την Γνώση, ιδιαίτερα μετά την καθοδήγηση που έλαβε στην Αίγυπτο, από τις εκεί κατάμαυρες αποκρυφιστικές Στοές και Λαγούμια. Εκεί, στην Αιγυπτιακή αποκρυφιστική κατάμαυρη Ερμητική μασονία, ήταν που έλαβε μύηση και ο πατέρας του Howard Phillips Lovecraft και αυτή η Γνώση πέρασε και στον ίδιο. Εξ’ ου και η Πυραμίδα στο βάθος. Κοντολογίς θέλει ο μασόνος να κρυφτεί και τα πλοκάμια του Cthulhu δεν τον αφήνουν.

Ο Crowley ανέλαβε να φτιάξει τα αναθεωρημένα τελετουργικά που μεταβιβάζουν την σημασία της τέχνης και των υψηλών βαθμών συνοπτικά και εντυπωσιακά, τα οποία έγιναν κατάλληλα για μύηση και των ανδρών και των γυναικών – δίχως όμως να παραβιάζει τα δεδομένα της Ενωμένης Μεγάλης Στοάς της Αγγλίας- και τα οποία μεταβίβαζαν τις βασικές διδασκαλίες του «Θελήματος». Ο ίδιος περίπου το 1915 υιοθέτησε τα αναθεωρημένα τυπικά για χρήση στο δικό του τμήμα του O.T.O. Ο Κρόουλυ έγραψε για τα αναθεωρημένα τυπικά του στον Arnold Krumm-Heller στις 22 Ιουνίου του 1930:

«Ο Reuss είχε την συνήθεια να μυεί με τα τελετουργικά του Τεκτονισμού. Δεν υπήρχε, για να το θέσουμε απλά, καμία τάξη ή ευπρέπεια στην διαδικασία της μύησης. Φαίνεται πως αυτό το συνειδητοποίησε καλά και ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους μου ζήτησε να αναθεωρήσω ολόκληρο το σύστημα της μύησης. Εκανα μια συγκριτική μελέτη πολλών τελετουργικών στα οποία είχα πρόσβαση κι έφτιαξα μια σειρά νέων, συμπεριλαμβανομένου του 6ου βαθμού, (αντίστοιχο του Kadosh) και χρησιμοποιήθηκαν στο Λονδίνο με μεγάλη επιτυχία. Πρέπει εδώ να σταματήσω για να επισημάνω ότι η θεμελιώδης και ουσιαστική αλλαγή, που θεωρώ απαραίτητη σε οποιαδήποτε τελετουργικά με τα οποία ασχολήθηκα, είναι η πλήρης εγκατάλειψη της λατρείας των σκλάβων-Θεών. Είναι αδύνατο για ελεύθερους ανθρώπους να αναγνωρίσουν οποιοδήποτε σύστημα δένεται με τα φετίχ των αγρίων, των οποίων μόνη κινητήρια δύναμη για δράση είναι ο φόβος που γεννιέται από την άγνοιά τους.»

Σε γενικές γραμμές ο Crowley πέραν των θεωρητικών του διακηρύξεων και των τελετουργικών ανανεώσεων, προχώρησε σε μια βαθύτερη αναδιάρθρωση του μαγικού έργου, που στηριζόταν κυρίως στις απόψεις του για την Μαγεία, τα μαγικά φαινόμενα, δραματουργίες και τελετουργικά και τον τρόπο οργάνωσης και ταξινόμησης αυτών σε σχέση με την υποκειμενική ή αντικειμενική αντίληψη του Μάγου. Ας δούμε τι λέει ο ίδιος στον πρόλογο της Γοητείας (αγγλ. Goetia) ή Μικρή Κλείδα του Σολομώντα, που έγραψε ενώ βρισκόταν στο σπίτι Boleskine.

[…] Δεν μ’ ενδιαφέρει να αρνηθώ ή να απολογηθώ για την αντικειμενική πραγματικότητα των μαγικών φαινομένων. Αν συνιστούν παραισθήσεις, είναι τουλάχιστον τόσο πραγματικά όσο αρκετά αδιαμφισβήτητα γεγονότα της καθημερινής μας ζωής και αν ακολουθήσουμε την άποψη του Herbert Spencer, συνιστούν τουλάχιστον αποδείξεις κάποιας αιτίας. Αυτό το γεγονός θα αποτελέσει την βάση της έρευνάς μας. Ποια είναι η αιτία της παραίσθησης μου, έτσι ώστε να βλέπω τελικά κάποιο πνεύμα που επικαλέστηκα μέσα στο τρίγωνο της Τέχνης;

Οποιοσδήποτε σκεπτικιστής, ή ψυχολόγος ίσως πει: Η αιτία βρίσκεται στον εγκέφαλο σου. Τα παιδιά των Αγγλων μαθαίνουν ότι το Σύμπαν ανάγεται στο άπειρο Διάστημα μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα παιδιά των Ινδουιστών για την Ακασα, που είναι το ίδιο πράγμα. Οι Ευρωπαίοι, που ψάχνουν λίγο βαθύτερα, μαθαίνουν από τον Φίχτε ότι το φαινομενικό Σύμπαν είναι η δημιουργία του Εγώ. Ινδουϊστές ή Ευρωπαίοι κάτω από την επίβλεψη ενός Ινδού γκουρού μαθαίνουν ότι μέσω της Άκασα εννοείται η Τσιτάκασα. Η Τσιτάκασα τοποθετείται στο Τρίτο μάτι δηλαδή στον εγκέφαλο.

Υποθέτοντας πως υπάρχουν υψηλότερες διαστάσεις του χώρου, μπορούμε να κατανοήσουμε αυτό το γεγονός υπό το πρίσμα του Ρεαλισμού, αλλά μάλλον θα είναι άδικος ο κόπος μας. Στο κλασικό Σύμπαν αληθεύει ότι όλες οι εντυπώσεις των αισθήσεων εξαρτώνται από τις αλλαγές στην χημεία του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένων και των παραισθήσεων, οι οποίες τελικά είναι και αυτές αισθητηριακές εντυπώσεις, τόσο όσο και τα γεγονότα που αποτελούν την «πραγματικότητα» και ανήκουν στην κατηγορία των φαινομένων που εξαρτώνται από την λειτουργία του εγκεφάλου. Τα μαγικά φαινόμενα παρ’ όλα αυτά, ανήκουν σε μία ειδική υποκατηγορία από την στιγμή που αποτελούν προϊόντα της Θέλησης, και η αιτία τους είναι μία σειρά «πραγματικών» φαινομένων, τα οποία αποκαλούνται έργα της Τελετουργικής Μαγείας.

Αυτά τα έργα συνίστανται σε:

Οραση: κύκλος, τετράγωνο, τρίγωνο, κύβος, πυραμίδα, δοχεία, λυχνίες, μανδύες, μαγικά εργαλεία, κ.ά.
Ηχο: επικλήσεις.
Οσφρηση: θυμιάματα.
Γεύση: θεία κοινωνία.
Αφή: όπως στην Όραση.
Νου: συνδυασμός των παραπάνω, καθώς και η αντανάκλαση της σημασίας τους.

Τούτες οι ασυνήθιστες εντυπώσεις παράγουν ασυνήθιστες αλλαγές στον εγκέφαλο. Κατά συνέπεια η ίδια η άθροισή τους είναι ασυνήθης. Η προβολή τους πίσω στον προφανή φαινομενικό κόσμο που ζούμε είναι κατά συνέπεια ασυνήθιστη. Στα παραπάνω, λοιπόν, ανάγεται η πραγματικότητα των εργασιών και των φαινομένων της τελετουργικής Μαγείας, και την θεωρώ επαρκή, όσο τα παραπάνω αναφέρονται σε φαινόμενα τα οποία εμφανίζονται στον ίδιο το Μάγο· η εμφάνιση του πνεύματος, ο διάλογος μαζί του, πιθανά σοκ από παραλογισμό, ακόμα και η έκσταση ή ο θάνατος και η τρέλα. Ωστόσο, μπορεί κάποιο από τα παραπάνω φαινόμενα που περιγράφονται στο βιβλίο της Γοητείας να πραγματοποιηθούν. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, μπορείτε να δώσετε μία λογική εξήγηση αυτών που θα ακολουθήσουν;

Τα πνεύματα της Γοητείας (Goetia) είναι τμήματα του ανθρώπινου νου. Οι σφραγίδες τους λοιπόν είναι μέθοδοι διέγερσης ή ρύθμισης των συγκεκριμένων τμημάτων μέσω του οφθαλμού. Τα ιερά ονόματα του Θεού στις επικλήσεις είναι δονήσεις κατάλληλες για να επιφέρουν:

Γενικό έλεγχο του Νου (πραγματοποίηση των σχετικών λειτουργιών με τον λεπτοφυή κόσμο)
Λεπτομερή έλεγχο του Νου (βαθμός ή τύπος του Πνεύματος)
Ειδικό έλεγχο τμήματος του Νου (όνομα του Πνεύματος) […]

Βάσει αυτών ο Crowley πίστευε στην αποτελεσματικότητα της Μαγείας, αλλά αρνιόταν να την χαρακτηρίσει μεταφυσική. Την θεωρούσε προϊόν της ανθρώπινης διάνοιας, του Νου. Συνδυασμένη με την έκφραση της απόλυτης Θέλησης του εσωτερικού εαυτού, μπορούσε να οδηγήσει το ανθρώπινο πλάσμα σε μια εκούσια έξοδο από τα δεσμά του αυτοπεριορισμού του. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που ελέγχεται τόσο πολύ η Γνώση από τα Ερμητικά τάγματα, Στοές και Λαγούμια. Την χρησιμοποιούν για να ελέγχουν το ανθρώπινο κοπάδι των βροτών και ταυτόχρονα, τελετουργούν σε δημόσια θέα, για να ανοίξουν τις Ερμητικά κλειστές με υψηλή Μαγεία από τους Πρεσβύτερους και τους Ξεχασμένους Θεούς, Πύλες, που κρατούν έξω από το Σύμπαν τους Μεγάλους Παλαιούς και τα πλοκάμια τους.

Αξιοπερίεργη είναι και η ομάδα των φιγούρων κάτω αριστερά. Δείχνουν καθαρά ένα τύπο της αποικιακής εποχής να συνομιλεί με μοντέρνους κουστουμαρισμένους. Την Γκρίζα Φυλή.
Αυτό είναι ενδεικτικό της συνομιλίας των παλαιών συνταγματολόγων με τον «Νέο Κόσμο». Πρόσεξε ότι δείχνουν και κοιτούν όλοι, προς τον Αρειο λευκό μασόνο, ως το αντικείμενο της συνομιλίας τους και της προσοχής τους. Είναι το σημαντικό πρόσωπο στην εικόνα, που φοράει μεσαιωνική στολή κι όχι σύγχρονο κοστούμι. Είναι αυτός που κατέχει την Ερμητική Γνώση και οι υπόλοιποι συνομιλητές του τον σέβονται. Βρίσκονται έξω από το μασονικό πάτωμα και δείχνουν προς το νεαρό σαν να συζητούν πως να καθοδηγήσουν την νεώτερη γενιά στην Γνώση. Η Γκρίζα Φυλή που είναι ο διακαής πόθος των Illuminati, στρέφεται πως την Αρχέγονη Γνώση και υπακούει σε αυτήν, ζητώντας καθοδήγηση.

Praktischer Idealismus (Πρακτικός Ιδεαλισμός) του κόμη Coudenhove Kalergi. «Οι Ευρωπαίοι πρέπει να γίνουν νεγροειδείς μιγάδες».

Ο πατέρας του Coudenhove Kalergi ήταν στενός φίλος του Theodor Herzl, του ιδρυτή του Σιωνισμού. Ο Kalergi ήταν ένας απ’ τους βασικούς εμπνευστές της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Στο βιβλίο του όμως αναφέρει ότι η εβραϊκή πνευματική ελίτ που αναδείχθηκε μέσα απ’ τους διωγμούς εναντίον των Εβραίων στην Ευρώπη, θα διοικήσει στο μέλλον την νέα φυλή κατοίκων της Ευρώπης που θα μοιάζει εξωτερικά με τους αρχαίους Αιγύπτιους μετά τις επιμειξίες που θα υποστούν οι Ευρωπαίοι με τα εκατομμύρια των λαθρομεταναστών που οι Εβραίοι φέρνουν στην Ευρώπη, την εξαφάνιση κάθε έννοιας έθνους και εθνικότητας όπως και την επιβολή της πολυπολιτισμικότητας. Στο Ισραήλ κάνουν εξετάσεις DNA σε όποιον θέλει να γίνει Εβραίος πολίτης του Ισραήλ. Αυτοί μένουν καθαρόαιμοι και προωθούν την επιμειξία σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη. Στην Ευρώπη το παίζουν προοδευτικοί, στην πατρίδα τους το Ισραήλ, είναι φανατικοί εθνικιστές. Οπως αναφέρει:

«O άνθρωπος του μέλλοντος θα είναι μικτής φυλετικής καταγωγής. Οι φυλές και οι τάξεις του σήμερα θα εξαφανισθούν σταδιακά λόγω της εξάλειψης του χώρου, του χρόνου και της προκατάληψης. Η ευρωασιατική – νεγροϊδής φυλή του μέλλοντος, όμοια στην εμφάνιση της με τους αρχαίους Αιγύπτιους, θα αντικαταστήσει την διαφορετικότητα των λαών και την διαφορετικότητα των ατόμων. Αντί της καταστροφής του ευρωπαϊκού ιουδαϊσμού, η Ευρώπη, ενάντια στην θέλησή της, εξευγένισε και μόρφωσε αυτόν τον λαό, οδηγώντας τον στο μελλοντικό του στάτους ως ηγετικό έθνος διαμέσου αυτής της τεχνητής εξελικτικής διαδικασίας. Δεν προξενεί κατάπληξη ότι αυτός ο λαός που δραπέτευσε από το Γκέτο -φυλακή, εξελίχθηκε σε μία πνευματική αριστοκρατία της Ευρώπης. Συνεπώς η ευσπλαχνική πρόνοια έδωσε στην Ευρώπη μια νέα φυλή αριστοκρατίας με την χάρη του πνεύματος. Αυτό συνέβη την στιγμή που η Ευρωπαϊκή φεουδαρχική αριστοκρατία κατέπεσε, λόγω της χειραφέτησης των Ιουδαίων.»

Στο τρίτο κεφάλαιο, το οποίο τιτλοφορείται “Asien und Europa” (Ασία και Ευρώπη), στο δεύτερο υποκεφάλαιο “Kultur und Klima” («Πολιτισμός και κλίμα») στην σελ. 78, ο Κόμης είναι της πεποίθησης ότι η Ευρώπη έχει κατακτηθεί θρησκευτικά από τον περιούσιο λαό: «Η Ευρώπη έχει κατακτηθεί θρησκευτικά από τους Εβραίους, στρατιωτικά από τους Γερμανούς, στην Ασία κέρδισαν οι θρησκείες της Ινδίας και της Αραβίας, ενώ κυρίαρχη πολιτική εξουσία είναι η Ιαπωνία.» και αλλού «Αριστοκρατικά ιδεώδη θα υποστούν μετασχηματισμό, που θα ικανοποιεί τον Εβραϊσμό κατά το ήμισυ. Σε μια ειρηνική μελλοντική Ευρώπη η αριστοκρατία θα μεταβάλλει τον πολεμικό της χαρακτήρα και θα τον ανταλλάξει με ένα πνευματικό – ιερατικό χαρακτήρα. Μια ειρηνική και σοσιαλιστική Δύση δεν θα χρειάζεται πλέον κυρίους και ηγεμόνες, μόνον ηγέτες, εκπαιδευτές και παραδείγματα. Σε μία ανατολίτικη Ευρώπη ο αριστοκράτης του μέλλοντος θα μοιάζει περισσότερο με έναν βραχμάνο ή μανδαρίνο παρά με ιππότη.» Αναζήτησε το άρθρο: Πρακτικός Ιδεαλισμός του κόμη Coudenhove Kalergi

Το Ιδρυμα Ροκφέλερ βοήθησε να αναπτυχθούν και να χρηματοδοτηθούν τα γερμανικά προγράμματα ευγονικής, συμπεριλαμβανομένου εκείνου στο οποίο εργάστηκε ο Γιόζεφ Μένγκελε πριν πάει στο Άουσβιτς. Μετά την επιστροφή του από τη Γερμανία το 1934, όπου στειρώνονταν αναγκαστικά περισσότερα από 5.000 άτομα το μήνα, ο επικεφαλής της ευγονικής της Καλιφόρνιας CM Goethe καυχήθηκε σε έναν συνάδελφό του:

«Θα σας ενδιέφερε να γνωρίζετε ότι το έργο σας έχει διαδραματίσει έναν ισχυρό ρόλο στη διαμόρφωση των απόψεων της ομάδας των διανοούμενων που βρίσκονται πίσω από τον Χίτλερ σε αυτό το κοσμοϊστορικής σημασίας πρόγραμμα. Παντού ένιωσα ότι οι απόψεις τους είχαν ενεργοποιηθεί σε δραματικό βαθμό από την αμερικανική σκέψη, σε θέλω, αγαπητέ μου φίλε, να έχεις αυτή τη σκέψη μαζί σου για το υπόλοιπο της ζωής σου, ότι έχεις πραγματικά θέσει σε λειτουργία μια μεγάλη κυβέρνηση 60 εκατομμυρίων ανθρώπων».

Ο ερευνητής ευγονικής Harry H. Laughlin συχνά καυχιόταν ότι το υπόδειγμά του για νόμο Ευγονικής και Στειρώσεων είχε ενσωματωθεί στους νόμους φυλετικής υγιεινής της Νυρεμβέργης, το 1935. Το 1936, ο Laughlin προσκλήθηκε σε τελετή απονομής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης στην Γερμανία (προγραμματισμένη για την επέτειο της εκκαθάρισης από τον Χίτλερ των Εβραίων του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης, το 1934), για να λάβει τιμητικό διδακτορικό τίτλο για το έργο του σχετικά με την «επιστήμη της φυλετικής κάθαρσης». Λόγω οικονομικών δυσχερειών, ο Laughlin δεν ήταν σε θέση να παραστεί στην τελετή και παρέλαβε τον τίτλο από το Ιδρυμα Ροκφέλερ. Στην συνέχεια, μοιράστηκε με υπερηφάνεια το βραβείο με τους συναδέλφους του, παρατηρώντας ότι αισθάνθηκε πως συμβολίζει την «κοινή αντίληψη των Γερμανών και Αμερικανών επιστημόνων για την φύση της ευγονικής».

ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΥΓΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΠΙ ΠΟΙΝΗ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΛΙΤ.

ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΠΛΕΜΠΑ … ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΡΥ ΠΑΝΤΡΕΨΑΝ ΜΕ ΜΟΥΛΑΤΑ.

Κανείς δεν δείχνει να θυμάται πως, οι άνθρωποι δεκάδες χιλιάδες χρόνια ζούσαν χωρίς εμβόλια και χωρίς τρόφιμα ονομασίας προέλευσης τυποποιημένα (!!!) Η ιατρική επιστήμη χρησιμεύει πρωτίστως στην αναπαραγωγή ανθρωποειδών που ήταν καταδικασμένοι από τους φυσικούς νόμους να εκλείψουν, όπως γίνεται σ’ όλο το φυσικό βασίλειο. Γιατί άραγε; Σκέφτεται κανείς; Το ανθρώπινο DNA είναι ένα βιολογικό ιντερνέτ κι ανώτερο από πολλές πλευρές από το τεχνητό. Η τελευταία Ρωσική επιστημονική έρευνα, σχετικά με το ανθρώπινο DNA, εξηγεί άμεσα η έμμεσα φαινόμενα όπως η μαντική ικανότητα, η διαίσθηση, η εξ αποστάσεως θεραπεία, η αυτό-θεραπεία, οι ασυνήθιστες αύρες γύρω από ανθρώπους, η επήρεια του μυαλού στον καιρό και πολύ περισσότερα. Αλλά. Ξεχάστε το ανθρώπινο DNA.

Ηδη ζούμε σε έναν απίθανο αχταρμά μιας θάλασσας αρρωστημένου DNA. Τα βασικά εργαλεία τους τώρα είναι η Πολυπολιτισμικότητα η οποία προωθείται μέσω του βρωμερού ΟΗΕ και των ΜΚΟ και των λαθρολάγνων διεθνιστικών προδοτικών αποκομμάτων. Επειδή έχουν περάσει το πολιτικά ορθόν της «δημοκρατίας» σκέψου, τι σχέση έχει τώρα η σημερινή «δημοκρατία» με την αρχαιοελληνική άμεση δημοκρατία, μόνο τα αρρωστημένα από την μαρξιστική πανούκλα, μυαλά τους το ξέρουν.

Φυσικά και ξέρουν τι κάνουν, αλίμονο, όσο σάπιοι κι αν είναι, ξέρουν τι κάνουν. Μόνο όσοι ακολουθούν τα λεγόμενα τους και τα συστήματα τους με τους –ισμούς κάθε είδους, κοιμούνται όρθιοι. Εχουν σοβαρότατο λόγο που το κάνουν. Φοβούνται την ΑΝΑΦΛΕΞΗ των τελευταίων Εμψύχων Ανθρώπων (Διανοητικά) στον πλανήτη, ειδικά του DNA των Ελλήνων.

Κοντολογίς, σχεδιάζουν την επέλαση σε Ευρώπη κι Αμερική, οι Illuminati των κατσαρίδων, Ατλάντιων Αιγυπτίων, των βδελυρών και σιχαμερών Υξώς, των γύφτων, των υβριδικών παιδιών των Αβυσσαίων. Προαιώνιων εχθρών των Προ-Αρχαίων Ελλήνων.

Για τους νεοελληνόφωνους νοσούντες, υποταγμένους στην ορθόδοξη χριστιανική πανούκλα του Γιαχβέ-Χρηστού, δεν μπορώ να πω τίποτε, είναι χαμένοι από χέρι, οι ποταποί προδότες, Εφιάλτες, του Ολόλαμπρου Ελληνικού DNA, μπασταρδεμένοι κι άρα άξιοι της Νεμέσεως που έπεσε σαν τυφώνας επάνω τους. Θα χαθούν στην λήθη όπως χάθηκαν λαοί και λαοί που έχασαν (αν την είχαν) την σύνδεση με την Δύναμη, την Φιλοσοφική παιδεία και την Ηρωική – Μαχητική δυναμική. Σε κανέναν δεν θα λείψουν.

Οπως βλέπεις αγαπητέ, ξανά μπλέξαμε με τα πλοκάμια του Cthulhu και των παιδιών του.

Η θηλυκή φιγούρα που ελέγχεται ως μαριονέτα από τον Ερμητικό Μαύρο Ηλιο είναι φυλακισμένη σε έναν Κύβο του Μέτατρον. Στην Mercaba στο βδελυρό κι εξωανθρώπινο «δέντρο της ζωής» των Illuminati υπάρχει και το ενδέκατο Σεφιρώθ το οποίο κρατιέται μυστικό από τους μελετητές του και την πλέμπα. Είναι ο πυλώνας του Daath που επιτρέπει σε όποιον ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα να περάσει στο Σύμπαν Β. Το Σύμπαν Β είναι ο «χώρος» των Μεγάλων Παλαιών, τα τερατώδη Qliphoth που συνδέονται με τις αφηγήσεις του Lovecraft. Η trans-Daathian μαγεία με επιπλέον τις τερατώδεις σεξουαλικές «μαγικές» ανίερες ενώσεις απίστευτων βδελυρών όντων, με ανθρώπους, οδηγεί καρφί στην εκτρωματική τρέλα των δημιουργών της Κάμπαλα και του «δένδρου» της ζωής που προέρχεται από το ζωώδες αλλότριο DNA τους …εδώ ακόμη και ο Cthulhu ψάχνει τα Lexotanil του!!

Οπως, πολύ σωστά αναφέρει ο Howard Phillips Lovecraft: «Ο άνθρωπος εξουσιάζει τώρα εκεί όπου κάποτε εξουσίαζαν Εκείνοι και σύντομα Εκείνοι θα εξουσιάζουν πάλι εκεί όπου τώρα εξουσιάζει ο άνθρωπος. Μετά το καλοκαίρι έρχεται ο χειμώνας, και μετά το χειμώνα το καλοκαίρι. Περιμένουν, υπομονετικοί και δυνατοί, γιατί εδώ θα κυβερνήσουν πάλι. Και μετά τον ερχομό Τους κανείς δεν θα τους αμφισβητήσει την εξουσία, και όλοι θα υποταχθούν σ’ αυτή. Και εκείνοι που γνωρίζουν τις πύλες θα υποχρεωθούν να τους ανοίξουν το δρόμο, και θα τους υπηρετούν όπως Εκείνοι το επιθυμούν. Αλλά σ’ εκείνους που θα τους ανοίξουν το δρόμο άθελά τους, ο χρόνος τους μετά θα είναι λιγοστός».

Αναζήτησε ένα μεγάλο άρθρο, που ξεδίπλωσε τον εαυτό του, στο παράξενο περιοδικό STRANGE ν. 168 με τίτλο «Drunvalo Melchisedek: Flower of Life ή Flower of Death & οι Δυσλειτουργικές Μαϊμούδες» Πως ένα ασήμαντο σχήμα εξαπλώνεται σαν καρκίνος!! Ποιοι και Γιατί επιβάλλουν στον πλανήτη την χρήση κάτι τόσο άχρηστου; Γιατί η «ιερή γεωμετρία» δεν είναι ούτε «ιερή» ούτε «γεωμετρία» Πόσο εύκολο είναι να κλέβεις νόμιμα την ενέργεια των ανθρώπων. Κάποιοι μας κατέχουν, σε Κάποιους ανήκουμε. Αραγε για ποιόν λόγο μας κρατούν στο κοτέτσι; Ποιος είναι στ’ αλήθεια ο Drunvalo Melchisedek; Αν ανακατεύεσαι με τα πίτουρα, πρέπει να είσαι ο κόκορας, διαφορετικά σε τρώνε οι κότες. Τι στην ευχή μπορούμε να κάνουμε, κατά μονάς ή κατά ριπάς!! … κι άλλα μυστήρια ενδιαφέροντα που κάποιος πρέπει να τα γράψει επιτέλους … κι όποιος αντέχει ας τα διαβάσει.

Drunvalo Melchisedek: Flower of Life ή Flower of Death & οι Δυσλειτουργικές Μαϊμούδες.

Η ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΚΗ (ΠΑΡΑΛΟΓΙΚΗ) ΤΩΝ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΜΑΙΜΟΥΔΩΝ.

Στην Δεύτερη Τοιχογραφία

Εδωνά μπαίνει ο καλλιτέχνης  στα στρατόπεδα της FEMA. Βλέπεις τον πίσω και τον πλευρικό τοίχο οριοθετημένο με συρματόπλεγμα. Βλέπεις την Ελίτ να κάνει  σεξομαγικούς τελετουργικούς κύκλους από πάνω, ελεύθεροι και γυμνοί μέσα στον πλούτο και την αηδιαστική ισχύ τους. Ολοι τους λευκοί με κόκκινα μαλλιά (στην Ελίτ υπάρχουν μονάχα λευκοί Αριοι, όλες τις άλλες φυλές τις θεωρούν κατώτερες) και περιτριγυρισμένοι από τις φλόγες του ψυχοπομπού και μυητή Θεού τους Nyarlathotep.

Ο Nyarlathotep είναι Μη Ευκλείδεια θεϊκή οντότητα, κι αποτελεί μέλος ενός ευρύτερου συνόλου ισχυρών οντοτήτων, των Μεγάλων Παλαιών. Σύμφωνα με την Μυθολογία Κθούλου την οποία έδωσε στο κοινό ο Howard Phillips Lovecraft, οι Μεγάλοι Παλαιοί – σιχαμερά όντα από το μακρινό μη Ευκλείδειο διάστημα, επιβουλεύονται τον κόσμο των ανθρώπων και προσπαθούν να εισέλθουν σε αυτόν μέσα από κλειστές γι’ αυτούς, κοσμικές πύλες με την βοήθεια των υποτακτικών τους, λακέδων τους, λαγουμιτζήδων Illuminati -ανθρώπινων υβριδίων και αλλότριων DNA. Ο Nyarlathotep κατέχει εξέχουσα θέση στην Μυθολογία Cthulhu και παρουσιάζεται ως ο αγγελιοφόρος των Μεγάλων Παλαιών, ο μόνος που μπορεί να ενσαρκωθεί και να λειτουργήσει μέσα στην Ευκλείδεια γεωμετρία.

«…Και τότε ήταν που ο Nyarlathotep ήρθε από την Αίγυπτο. Ποιος ήταν, κανείς δεν ήξερε, αλλά καταγόταν από το παλιό αίμα και έμοιαζε με Φαραώ. Οι φελάχοι γονάτιζαν όταν τον έβλεπαν, αλλά δεν μπορούσαν να πουν γιατί. Είπε ότι είχε αναδυθεί από το σκοτάδι είκοσι επτά αιώνων, κι ότι είχε ακούσει μηνύματα από μέρη που δεν βρίσκονταν σ’ αυτόν τον πλανήτη. Στις χώρες του πολιτισμού ήρθε ο Nyarlathotep, μαύρος, ισχνός και δυσοίωνος, πάντοτε αγοράζοντας παράξενα όργανα από γυαλί και μέταλλο και συνδυάζοντάς τα σε όργανα ακόμα πιο παράξενα. Μιλούσε πολύ για τις επιστήμες – για τον ηλεκτρισμό και την ψυχολογία – και έκανε επιδείξεις δύναμης που άφηναν τους θεατές του άφωνους, και που όμως εκτόξευσαν την φήμη του σε δυσθεώρητα ύψη. Οι άνθρωποι συμβούλευαν ο ένας τον άλλον να δουν τον Nyarlathotep και ανατρίχιαζαν. Και όπου πήγαινε ο Nyarlathotep, η γαλήνη εξαφανιζόταν, διότι οι νυχτερινές ώρες γέμιζαν με κραυγές από εφιάλτες.» H. P. Lovecraft, «Nyarlathotep»

Το ίδιο του το όνομα δηλώνει την καταγωγή του, αλλά και το ρόλο του στις επαφές του με τους ανθρώπους. Σύμφωνα με τον Wiliam Hamblin, το όνομα Nyarlathotep έχει καθαρά Αιγυπτιακές ρίζες: «Ny»-όχι, «Ar»-μέσα, «lat»-πύλη, «hotep»-γαλήνη, δηλαδή «Δεν υπάρχει γαλήνη μέσα από την πύλη». Ο Nyarlathotep είναι η «Φωνή των Μεγάλων Παλαιών», ο αγγελιαφόρος στις δοσοληψίες τους με τους ανθρώπους. Κατοικεί στην παγωμένη πόλη της Καντάθ, δυναστεύοντας τους μάταιους θεούς της ανθρωπότητας, μαζί με τον τυφλό κι άνοο Azathoth και τους χορευτές θεούς. Σε άλλες ιστορίες όμως, ο τόπος καταγωγής του είναι η Σάρναθ.

Αντίθετα από τους περισσότερους Μεγάλους Παλαιούς, που υιοθετούν τερατώδεις μορφές, ο Nyarlathotep επιλέγει να εμφανίζεται ως άνθρωπος, και να περπατά ανάμεσα στους θνητούς. Οι ακτίνες των άστρων, που διαλύουν την ύλη των υπολοίπων Παλαιών δεν τον επηρεάζουν. Εμφανίζεται συχνά σαν ένας σκούρος άνθρωπος, με Αρεια κι όχι με αφρικανικά χαρακτηριστικά, ψιλός και ισχνός, αλλά με δύναμη και φλόγα που ακτινοβολεί από μέσα του. Συχνά παρουσιάζεται σαν απρόσωπος, με βαθύ σκοτάδι να καλύπτει τα χαρακτηριστικά του. Οι άνθρωποι τον αποκαλούν το «Έρπον Χάος», γιατί τρόμος, εφιάλτες και χάος συνοδεύει το πέρασμά του.

Ο Nyarlathotep έχει χίλια διαφορετικά προσωπεία, που επιλέγει να χρησιμοποιήσει ανάλογα με τον σκοπό του. Ετσι, είναι ο Μαύρος Ανθρωπος στο Sabbat των μαγισσών, αυτός που αποτελεί το διάμεσο ανάμεσα στον άνθρωπο και τις μαύρες δυνάμεις. Η νύχτα του είναι η Βαλπούργια Νύχτα (Walpurgishnacht), όπου οι μάγισσες συγκεντρώνονται στα δάση και οργιάζουν καλώντας την Μαύρη Αίγα Shub-Niggurath (με τα χίλια νεογνά). Ο Nyarlathotep θα εμφανιστεί και θα οδηγήσει τον υποψήφιο μπροστά στον Μαύρο Θρόνο του Azathoth στο κέντρο του Πυρηνικού Χάους, όπου πρέπει να γράψει με το αίμα του το όνομά του στο Μαύρο Βιβλίο, για να μπορεί να τους υπηρετεί.

Σαν αγγελιαφόρος των Παλαιών, οδηγός ψυχών και κριτής, από πολλές απόψεις ο Nyarlathotep μπορεί να συγκριθεί με τον Αιγυπτιακό Θεό Ανούβη, που άνοιγε τον δρόμο του άλλου κόσμου για χάρη των νεκρών. Απεικονιζόταν ως μαύρος Θως (τσακάλι) με χοντρή ουρά, ή ως μελαψός άνδρας με κεφαλή τσακαλιού ή σκύλου, Ιερού Τοτεμικού ζώου του Ανούβη. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο οι αρχαίοι Έλληνες είχαν δώσει στην μητρόπολη της λατρείας του το όνομα Κυνόπολις και ταυτίζεται με τον σκύλο φύλακα Κέρβερο της ελληνικής μυθολογίας. Επίσης ταυτίζεται με τον ψυχοπομπό Θεό Ερμή. Η λατρεία του Ανούβη, χάρις στο ρόλο του ως Θεού των νεκρών, είναι καθολικά αποδεκτή, ενώ η είσοδός του στον κεντρικό μύθο του Οσιρι συνέτεινε στην μακρόχρονη διάρκεια της λατρείας του μέχρι σήμερα, οπότε και ταυτίστηκε εντελώς με τον ψυχοπομπό Ερμή, επονομαζόμενος Ερμάνουβις. Στην μεγάλη, προς τιμήν της Ισιδας λιτανεία, την οποία περιγράφει ο Απουλήιος, ο Κυνοκέφαλος Θεός βαδίζει προς τις εικόνες των Θεών, κρατώντας στο χέρι το κηρύκειο και τους φοίνικες. 

Ψυχοπομπός είναι ο συνοδός της ψυχής στα σκοτάδια του Αδη. Τον τίτλο αυτό φέρουν ο αγγελιοφόρος Ερμής και ο Απόλλων στην Ελλάδα και ο Κυνοκέφαλος Αιγύπτιος Θεός Άνουβις. Στην Γερμανική θρησκεία συναντάμε τις κόρες Βαλκυρίες που συγκομίζουν τις ψυχές των ηρώων στα πεδία της μάχης για να τις οδηγήσουν στην Βαλχάλα. Οι Κέλτες λένε ότι ο ρήτορας Ογμα έχει την ίδια ιδιότητα. Ο Ερμής από τους Ολύμπιους Θεούς, είναι όπως και ο Nyarlathotep από τους Μεγάλους Παλαιούς Θεούς, αγγελιοφόρος των Θεών. Επίσης, αμφότεροι είναι από τους Θεούς που για τις δραστηριότητες τους χρησιμοποιούν την σκοτεινή Νύχτα και γι’ αυτό έχουν πολύ καλή σχέση με την Σελήνη.

Ο Nyarlathotep συνδυάζει πολύ έντονα τα ανθρώπινα με τα Θεϊκά στοιχεία και είναι, ουσιαστικά, ο πρώτος δάσκαλος του ανθρώπινου γένους, Εκείνος είναι που εισήγαγε τα γράμματα και τις επιστήμες στην ανθρωπότητα, δίδαξε την χρήση της διάνοιας και, μάλιστα, υπάρχουν ιστορίες που του αποδίδουν την μετάδοση της γνώσης της φωτιάς στους ανθρώπους. Ταυτόχρονα, είναι προστάτης του εμπορίου, των ουσιαστικών τελετών και της μαγείας. Εκφράζει με ένα πολύ ισχυρό αρχετυπικό τρόπο την ταχύτητα, την ευλυγισία, την μεταβλητότητα, τους απατηλούς δρόμους που ακολουθεί ο νους, καθώς εύκολα απατάται και κάνει λάθη. Διαθέτει, επιπλέον, μια σκιώδη και περισσότερο ανθρώπινη όψη, καθώς είναι πρώτος στην απάτη, το ψεύδος και την κλοπή, μουλωχτός, δαιμόνιος, γελωτοποιός και δόλιος. Όπως ακριβώς και ο Ολύμπιος Ερμής, αλλά κι ο Κατεργάρης Σκανδιναβός Θεός Λόκι Λαουφέιγιαρσον.

Ο Βρετανός ακαδημαϊκός Ρ. Φ. Γουΐλετς γράφει τα εξής: «Ο Ολύμπιος Ερμής είναι ο πλέον συμπαθής, ο πλέον ασταθής, ο πλέον συγκεχυμένος, ο πιο πολυσύνθετος και επομένως ο πιο Έλληνας απ’ όλους τους Ολύμπιους Θεούς».

Παρά το γεγονός ότι είναι μια ιδιαίτερα δημοφιλής φιγούρα, ο Nyarlathotep εμφανίζεται ελάχιστα στα διάφορα Λαβκραφτικά Grimoirium που κυκλοφορούν, με τις εκδοχές του Donald Tyson να ασχολούνται περισσότερο απ’ όλα μαζί του. Το Al Azif (Hay, Wilson κλπ) κάνει κάποιες αναφορές σε αυτόν, ενώ ένα λιγότερο γνωστό κείμενο, το Grimoirium Imperium, παραθέτει έναν κατάλογο με τα πιο γνωστά avatars του Μαύρου Θεού, καθώς και τρόπους επίκλησις του …για μεγάλα γλέντια, σαν αυτά που ασχολούνται οι λαγουμιτζήδες και μάλιστα σε δημόσια θέα.

Στο «Νεκρονομικόν – οι Περιπλανήσεις του Αλχαζρέντ» ο Nyarlathotep παρουσιάζεται ως ο δίδυμος αδερφός του Azathoth, ο μόνος που μπορεί να αντικρίσει το πρόσωπό του χωρίς φόβο και θάνατο. Ο Nyarlathotep περιπλανιέται αιώνια, δολοπλοκώντας, και λειτουργώντας ως ισχυρή δύναμη καταστροφής, αντιτιθέμενη στην δύναμη δημιουργίας του Azathoth. Στο «Grimoire of the Necronomicon» όμως, ο ίδιος ο Tyson αλλάζει το προφίλ του Απρόσωπου Θεού. Ο Nyarlathotep παρουσιάζεται ως ένας από τους Χορευτές Θεούς, ο σιαμαίος αδερφός της Galila (που αντιστοιχεί στο ζώδιο των Διδύμων). Στην αρχή της δημιουργίας, ο Nyarlathotep πόθησε την κόρη του Azathoth, την Barbelzoa και, κόβοντας το δεσμό του με την αδερφή του, πλησίασε το θρόνο και βίασε την κόρη του βασιλιά του. Η πράξη του είχε ως αποτέλεσμα την πτώση της Barbelzoa και την τρέλα του Azathoth.

Ο Nyarlathotep λειτουργεί ως ο αγγελιαφόρος του Τυφλού Θεού Azathoth και ως ο οδηγός των ψυχών προς τον Μαύρο Θρόνο, ευελπιστώντας ν’ αρπάξει την εξουσία από τον Azathoth και να κυριαρχήσει στο Σύμπαν ο ίδιος. Ο Tyson κάνει μια παράξενη νύξη, σύμφωνα με την οποία στο αρχικό μνημείο της Σφίγγας βρισκόταν το πραγματικό πρόσωπο του Nyarlathotep. Η λεπτομέρεια αυτή θυμίζει κάπως τις θεωρίες του εναλλακτικού αρχαιολόγου Robert Temple για την Σφίγγα στην Έρημο της Γκίζα.

Στην τοιχογραφία, δείχνει φαινομενικά να διαχωρίζονται από το τεχνητά δημιουργημένο από αυτούς, χάος των ανθρώπινων ζώων, μέσω ενός δικτύου, που φαίνεται αποκάτω, εξακολουθούν να επιβλέπουν τους σκλάβους τους, μέσα από ονείρεμα, υπνωτισμό και σεξομαγεία.

Οι κύριες φιγούρες στην μάζα των ανθρωπόζωων είναι οι τύποι με τις στολές Βιολογικού πολέμου και οι πεζοναύτες με τα όπλα αμφότεροι για να ελέγξουν τα αγελαία ανθρωπόζωα.

«Είχαν κάνει το ίδιο και σε άλλους πλανήτες, έχοντας κατασκευάσει όχι μόνο τα απαραίτητα τρόφιμα αλλά και πολυκυτταρικές πρωτοπλασμικές μάζες ικανές να διαμορφώνουν υπό την επίδραση του υπνωτισμού τους ιστούς τους σε κάθε είδους προσωρινά όργανα, αποκτώντας έτσι ιδεώδεις σκλάβους για τις βαριές εργασίες που απαιτούσε η κοινότητα. Οι ιξώδεις αυτές μάζες ήταν χωρίς αμφιβολία εκείνες για τις οποίες τόλμησε να μιλήσει ψιθυριστά ο Αμπντούλ Αλχαζρέντ αποκαλώντας τες Shoggoth στο φοβερό του Νεκρονομικόν, παρ’ όλο που ακόμα και ο παράφρων εκείνος Αραβας δεν είχε υπαινιχθεί ότι υπήρχαν καθόλου στην Γη, παρά μόνο στα όνειρα όσων μασούσαν ένα συγκεκριμένο αλκαλούχο βοτάνι.» H. P. Lovecraft, «Τα Βουνά της Τρέλας»

Τα Shoggoth δημιουργήθηκαν από τους Μεγάλους Παλαιούς σαν υπηρέτες τους. Μέσω υπνωτισμού έλεγχαν αυτά τα άνοα πλάσματα, και να τα χρησιμοποιούν ως εργατικό δυναμικό για την κατασκευή των κυκλώπειων πόλεών τους. Η δύναμη αυτών των πλασμάτων ήταν τεράστια: «Με τη βοήθεια των Shoggoth, στα οποία μπορούσαν να προσδώσουν την ικανότητα να σηκώνουν πολύ μεγάλα βάρη, οι μικρές, χαμηλές πολιτείες κάτω από τη θάλασσα επεκτάθηκαν σε απέραντους και επιβλητικούς πέτρινους λαβυρίνθους, όχι ανόμοιους με εκείνους που αργότερα υψώθηκαν στη στεριά». Πέρα όμως από την χειρωνακτική εργασία, τα Shoggoth βοήθησαν τους Παλαιούς και στους πολέμους τους ενάντια στις άλλες φυλές που επιζητούσαν την κυριαρχία του πλανήτη. Ετσι, τα Shoggoth αποτέλεσαν τα κύρια όπλα των Παλαιών που ζούσαν στις υποθαλάσσιες πόλεις και στην μαύρη πολιτεία της Ανταρκτικής ενάντια στους γόνους του Cthulhu.

Αν και αρχικά ήταν άβουλα πλάσματα χωρίς δική τους θέληση, σύντομα τα Shoggoth άρχισαν να αποκτούν δική τους θέληση, την ικανότητα να παίρνουν αποφάσεις και να τις εκτελούν ερήμην των αφεντών τους. Αυτό οδήγησε σε μια επανάσταση των Shoggoth ενάντια στους Μεγάλους Παλαιούς, απ’ όπου ξεκίνησε μια σειρά γεγονότων που οδήγησε τελικά στην καταστροφή του  πολιτισμού τους.

«Φαίνεται πως έγιναν ιδιαίτερα ανυπάκουα προς το μέσον της Περμίου, ίσως πριν από εκατόν πενήντα εκατομμύρια χρόνια, όταν οι Θαλάσσιοι Παλαιοί εξαπέλυσαν εναντίον τους έναν πραγματικό πόλεμο για να επιβάλουν εκ νέου την κυριαρχία τους. Τα Shoggoth ήταν σκληροί και δύσκολοι να εξοντωθούν αντίπαλοι. Οι Παλαιοί είχαν χρησιμοποιήσει παράξενα όπλα εναντίον τους, όπλα που διατάραζαν την μοριακή και ατομική δομή τους, ώσπου τελικά είχαν επικρατήσει ολοκληρωτικά. Από τότε τα ανάγλυφα αναπαριστούσαν μια περίοδο κατά την οποία τα Shoggoth δαμάζονταν από οπλισμένους Παλαιούς, όπως δάμαζαν οι καουμπόι τα άγρια άλογα στην Αμερικανική Δύση».

Ετσι παρουσιάζονται τα Shoggoth από τον H.P. Lovecraft στην νουβέλα του «Τα βουνά της Τρέλας». Στο «Νεκρονομικόν: Οι περιπλανήσεις του Αλχαζρέντ» ο Donald Tyson παρουσιάζει, μέσα από τα λόγια ενός φυλακισμένου γεννήματος του Cthulhu, μια παρόμοια ιστορία. Η διαφορά εντοπίζεται στο ότι, σύμφωνα με αυτόν, αυτά τα πλάσματα ήταν δημιουργήματα των Πρεσβύτερων Πλασμάτων και όχι των Παλαιών, αφού στην εκδοχή του Tyson οι Πρεσβύτεροι ήταν οι δημιουργοί της Μαύρης Πολιτείας στην Ανταρκτική. Στην ιστορία του Tyson, αντίθετα από αυτά που γράφει ο Lovecraft στα «Βουνά της Τρέλας», οι γόνοι του Cthulhu κατόρθωσαν να αφανίσουν τα Shoggoth.

«Δήλωσε πως όταν οι Παλαιοί πέρασαν μέσα από τις πύλες και σχημάτισαν κορμιά από την ουσία του κόσμου μας οι Shoggoth ήταν λίγοι σε αριθμό και διασκορπισμένοι σ’ ολόκληρη την Γη. Αυτό μονάχα επέτρεψε στους γόνους του Cthulhu να τους νικήσουν, επειδή περικυκλώνοντας τον κάθε Shoggoth ξεχωριστά και υπερνικώντας τον με τον αριθμό τους, κατόρθωναν μετά από μεγάλο αγώνα να τον καταστρέψουν με τρόπο που δεν επέτρεπε στο σώμα του να ανασυσταθεί».

Σύμφωνα με τον Tyson στο δικό του Νεκρονομικόν, Shoggoth σημαίνει «καταβροχθιστής των ψυχών». Γράφει ότι «Τα Shoggoth δεν καταβροχθίζουν μόνο σάρκα αλλά και την ενέργεια και την ζωτικότητα». Από την άλλη, ο Kenneth Grant συσχέτισε την λέξη Shoggoth με την Χαλδαϊκή λέξη «shaggathai», που σημαίνει «μοιχεία», ενώ ταύτισε την έκφραση «Beth Shaggathai» (οίκος της μοιχείας, οίκος ανοχής) με το λεγόμενο «Λάκκο των Shoggoth» (Pit of Shoggoths). Δίνει με άλλα λόγια ένα σεξομαγικό χαρακτήρα στην δημιουργία αυτών των μορφών ζωής. Και οι δυο ερμηνείες του ονόματος είναι πολύ σημαντικές, αφού περιέχουν ψήγματα της αποκρυφιστικής σημασίας των Shoggoth, αλλά και στοιχεία για την διαδικασία της δημιουργίας ενός πραγματικού μαγικού υπηρέτη Shoggoth.

(Αναζήτησε το άρθρο: Tο έρπον χάος ο Νυαρλαθοτέπ και φυσικά μελέτησε τον H.P. Lovecraft, αν αντέχεις και δεν σου ‘χει κάνει κουρκούτι το μυαλό η χριστιανική πανούκλα. Μόνο στα Αγγλικά δυστυχώς, γιατί οι Ελληνικές μεταφράσεις είναι για τα σκουπίδια. Αλλά, ακόμη κι έτσι μπορείς να πάρεις μια ιδέα περί των Μεγάλων Παλαιών Θεών που λατρεύουν οι λαγουμιτζήδες.)

Βλέπεις στην τοιχογραφία όλες τις φυλές των σκλάβων, καθώς και ένα καθολικό επίσκοπο, μια καλόγρια, έναν τύπο με χειροπέδες, έναν με αντιασφυξιογόνο μάσκα, κλπ.

Στο βάθος βλέπεις ένα βιομηχανικό κτίριο που οι καμινάδες του καπνίζουν και δείχνει να είναι κρεματόριο. Σκέψου τις τεράστιες ανθρωπόμαζες νεκρών από βακτηριολογικά όπλα, κορόνες και ιούς που τους καίνε σωρηδόν σήμερα και πόσο αυτό μπορεί να επεκταθεί στο μέλλον για να καθαρίσει ο πλανήτης από τους διαφωνούντες, τους ικανούς να σκέφτονται, τους έμψυχους και να επιτευχθούν τα μιαρά σχέδια τους, για άνοους, άβουλους και πιστά υπάκουους σκλάβους.

Βλέπεις επίσης τις στάνταρντ Ναζιστικές σημαίες του Χρυσού Αετού, που είναι ίδιες με των Illuminati.

Φαίνονται λευκά σήματα οδών που δείχνουν ότι δεν έχεις να πας πουθενά. Τα βουνά και ο πλανήτης τους ανήκουν.

Εσύ μπορείς να είσαι ή σκλάβος ή μαχητής.

Επίσης λευκά πλακάτ διαμαρτυρίας που δείχνουν ότι δεν έχεις φωνή. Οι σκλάβοι έχουν μερικά προνόμια που τους δίνει ο Αφέντης τους, ποτέ δικαιώματα. Ετσι μπορεί να τους τα πάρει πίσω όποτε κάνει κέφι, όπως κάνουν σήμερα που αφαιρούν προνόμια σωρηδόν, με πρόσχημα την πανδημία του κώλου.

Δικαιώματα έχει μόνο ο Μαχητής – Ηρωας που τα αποκτά μόνος του και δεν μπορεί να του τα στερήσει κανένας.

Βλέπεις έναν κάμεραμαν στο κέντρο κάτω στην τοιχογραφία με την κάμερα του να σε κοιτάει (εσύ είσαι με την δική σου κάμερα).

Η Τρίτη τοιχογραφία

Παγκοσμιοποίηση, τουρλού τουρλού μανιφατούρα, των ανθρωπόζωων, μετά την εποχή των στρατοπέδων της FEMA. Ο ευσεβής πόθος των Illuminati.

Βλέπεις τον επιζώντα σκλαβωμένο πληθυσμό να βγάζει τον πλούτο του πλανήτη. Χωρίς φωνή, χωρίς προνόμια.

Τα φτυάρια είναι χρυσά δείχνοντας ότι ο χρυσός είναι ο πλούτος που εξορύσσουν. Λογικό ο χρυσός είναι το μαγικό μέταλλο των Illuminati, αλλά και ισχυρό όπλο στα χέρια των εχθρών τους, οπότε  φροντίζουν να τους το στερούν.

Κοίτα το επόμενο επίπεδο της αρχιτεκτονικής πάνω από το έδαφος.

Βλέπεις τους υψηλότερου επιπέδου σκλάβους (μορφωμένους, τεχνικούς) να ξαναχτίζουν τον Νέο Κόσμο της Νέας Τάξης Πραγμάτων, την Νέα Κανονικότητα, την Νέα Πραγματικότητα.

«Τοις εγρηγορόσιν ένα και κοινόν κόσμον είναι, των δε κοιμωμένων έκαστος εις ίδιον αποστρέφεσθαι» Ηράκλειτος

(Για τους ξύπνιους υπάρχει ένας κοινός κόσμος, ενώ οι κοιμισμένοι στρέφονται ο καθένας σ’ έναν δικό του κόσμο).

Η Ελίτ κοιμάται πάνω στους λόφους, αλλά εξακολουθεί να επιβλέπει όλες τις λειτουργίες. Η Ελίτ κάνει ονείρεμα. Οι μάγοι μιλούν καθαρά κι ολοφάνερα για το ονείρεμα. Ο μάγος αποκρυφιστής έχει καθήκον να μην είναι έρμαιο των φαινομένων που αναδύονται στην συνείδησή του όταν κοιμάται. Υπάρχουν αναφορές για ικανούς μάγους που κατοικούν στον ονειρικό κόσμο με την θέλησή τους, δηλ. γνωρίζουν ότι ονειρεύονται, ικανοί να χρησιμοποιούν το ονείρεμα για την ανάπτυξη τους ή για να αποκτήσουν πληροφορίες που δεν είναι δυνατόν να αποκτηθούν με άλλα μέσα. Αυτοί οι μάγοι μπορούν να προβάλλουν τον εαυτό τους στα όνειρα άλλων, σε αυτούς που τους χρειάζονται και τους χειρίζονται μέσα από τα όνειρα, αλλά και το σημαντικότερο, να επικοινωνούν απευθείας με τους Θεούς τους.

Μέσα από το ονείρεμα ελέγχουν τα κοπάδια τους οι Ελίτ με πολύ προχωρημένες τεχνικές. Αυτό δείχνει τελετουργικά σε κοινή θέα η τοιχογραφία.

Η κλασσική μέθοδος επιρροής, μετάδοσης και κατεύθυνσης της πληροφορίας μέσα στις συνειδήσεις των πιστών είναι η τεχνική των ονείρων. Στο όνειρο, η επίγνωση του καθενός μπορεί να σταλεί σαν κύμα και να ταξιδεύσει μέσα στις διαστάσεις – στον χώρο και τον χρόνο- ανασύροντας και τα ανάλογα δεδομένα στο πέρασμά του, αρκεί και ο ίδιος να είναι κάπως εξοικειωμένος σ’ αυτό το στροβίλισμα της ενέργειάς του. Ανάλογα και από άλλες σφαίρες, μπορεί να δημιουργηθεί μια δινοτροπική εστία και ένα κύμα ή μια παραφυάδα από κάποιο σκοτεινό φορέα να εισχωρήσει μέσα απ’ τις ρωγμές, κατευθείαν στα κέντρα αντίληψης και στο νευρικό σύστημα του ονειρευόμενου. Σαν ένας διανοητικός ιός που αναδύεται απ’ τα βάθη για να κατσικωθεί στην δική μας πραγματικότητα.

«Είχε πει ότι η γεωμετρία του ονειρικού κόσμου ήταν αφύσικη, μη ευκλείδεια, που υπαινισσόταν με αποκρουστικό τρόπο την ύπαρξη χώρων και διαστάσεων πέρα από τις δικές μας» The Call of Cthulhu

Μέσα από το ονείρεμα ο πολύς Cthulhu κοιμάται κι ονειρεύεται, ελέγχοντας τις ανθρωπόμαζες αλλά κι επικοινωνεί με τους Μεγάλους Παλαιούς, περιμένοντας τους κατάλληλους χρόνους.

Στο διήγημα «Το Κάλεσμα του Κθούλου» ο Χ. Φ. Λάβκραφτ περιγράφει ένα άγαλμα του Cthulhu ως «Ένα τέρας με ασαφή ανθρωποειδή σιλουέτα, με κεφάλι που μοιάζει με χταπόδι, το πρόσωπο του οποίου είναι μια μάζα από πλοκάμια, με ένα φολιδωτό σώμα που μοιάζει με λαστιχένιο, με εκπληκτικά νύχια σε χέρια και πόδια και μακριά και στενά φτερά στην πλάτη». Το κεφάλι του Cthulhu απεικονίζεται ως παρόμοιο με αυτό ενός γιγαντιαίου χταποδιού, με πέντε πλοκάμια που περιβάλλουν το υποτιθέμενο στόμα του. Μια χλαπάτσα, καρικατούρα, δράκου, χταποδιού κι ανθρώπου. Ο Cthulhu έχει την δυνατότητα να κάνει τους ανθρώπους να χάσουν το μυαλό τους, με το να τον κοιτάξουν.

«Ολες μου οι ιστορίες, ασύνδετες καθώς ίσως φαίνονται, βασίζονται στην θεμελιώδη γνώση ή θρύλο, ότι αυτός ο κόσμος κατοικούνταν κάποτε από μιαν άλλη φυλή, που εξασκώντας την μαύρη μαγεία, έχασε την θέση της και εξορίστηκε, αλλά ζει στον εξώτερο χώρο περιμένοντας την ευκαιρία να ανακτήσει πάλι αυτή την γη.» H.P. Lovecraft

Αυτό λοιπόν, ο βδελυρός, μη Ευκλείδειας γεωμετρίας Θεός Cthulhu δεν ανήκει στους Εξώτερους Θεούς αλλά στους Ελάσσονες Μεγάλους Παλαιούς. Η όψη του είναι φρικτή και βρίσκεται βυθισμένος στην πόλη της Ρ’λυέ, κάπου στον Ειρηνικό Ωκεανό, όπου κοιμάται κι ονειρεύεται, επικοινωνώντας κι ελέγχοντας τους ανθρώπους μέσα από τα όνειρα. Είναι ο Αρχιερέας των Εξώτερων Θεών.

«That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die.» H.P. Lovecraft

Ο Cthulhu χρησιμοποιεί μια ιδιαίτερη τηλεπάθεια με την οποία γίνεται αντιληπτός στα ευαίσθητα και με καλλιτεχνικές ανησυχίες άτομα, όπως και σε άτομα με παράξενες ιδιαιτερότητες. Οι εξαιρετικά εξωγήινες και παράξενες σκέψεις του προκαλούν συμπτώματα παράνοιας στους αποδέκτες του και τους οδηγούν στην σχιζοφρένεια και στην αμνησία. Οι Μεγάλοι Παλαιοί, έχουν πολλαπλά σώματα, πολλές οντότητες και παίρνουν διάφορες μορφές. Ρίζες έχουν σε διάφορους πολιτισμούς. Παράδειγμα ο Nyarlathotep, που το όνομά του έχει ρίζες στην Αρχαία Αίγυπτο, σε διάφορα κείμενα έχει την μορφή ενός μαύρου Φαραώ, άντρα με περήφανα αιγυπτιακά χαρακτηριστικά, τυλιγμένου σ’ ένα λαμπρό πρισματικό μανδύα, που φορά την καλύπτρα του Φαραώ (νέμες) στο κεφάλι. Αυτή η μορφή είναι ταυτόσημη με την μορφή του Μαύρου Άντρα (στην Αγγλία) και ταιριάζει με τις περιγραφές του αποκρυφιστή μάγου Αλιστερ Κράουλι. Στην Αίγυπτο επίσης εμφανίζεται σαν ο Απρόσωπος Θεός. Ο Απρόσωπος Θεός παρουσιάζεται μέσα από τα σώματα των ειδώλων του.

Η υπόλοιπη ιεροσύνη φαινομενικά -για την πλέμπα-  υποβάθμισε αυτή την λατρεία. Αυτή η υλοποίηση είναι ταυτόσημη με την εμφάνιση του Nyarlathotep σαν το Θηρίο. Στην Αίγυπτο εμφανίζεται επίσης σαν Τρομερός Σκελετός. Αυτή η σπάνια εμφάνιση μοιάζει με ένα ζωντανό σκελετό 12 πόδια ψηλό, με κεφάλι ενός ανθρώπινου εμβρύου και φοβερά γαμψά νύχια στα χέρια του. Ο Θεός Θώθ, η μορφή του μοιάζει με άνθρωπο με κεφάλι πουλιού. Ο Λάβκραφτ θεωρεί ότι είναι εμφάνιση του Nyarlathotep την οποία υιοθέτησε για να εμφανίζεται στους πρώτους Αιγύπτιους. Αυτός που φέρνει τα έντομα. Λατρεύτηκε την εποχή της 12ης Δυναστείας στην Αίγυπτο και η μορφή του μπορεί μόνο να περιγραφεί σαν μία ορδή από τεράστιες, αηδιαστικές, υπερφυσικές ακρίδες.

Σήμερα λατρεύεται από την Χριστιανική πανούκλα με την στυλιζαρισμένη μορφή του Γιαχβέ-Χρηστού και σε όλα τα παρακλάδια της (Μουσουλμανισμός, Ιουδαϊσμός, Καμπάλα, Θεοσοφία, Ανθρωποσοφία, Γνωστικισμός, Μαγικοσεξουαλικά τάγματα, Γκουρτζιεφικούς και φυσικά σε κάθε Μυστική Εταιρία, Στοά και Λαγούμι). Κάθε, μα κάθε φορά που προσκυνάς σε οποιαδήποτε εκκλησία και ιερό τόπο, αυτόν προσκυνάς.

Ο Μαχητής -Ηρωας δεν προσκυνά ποτέ και πουθενά.

Αναφορές για τον Μεγάλο Παλαιό Θεό Nyarlathotep υπάρχουν σ’ όλο τον πλανήτη και σε κάθε μαγικοθρησκευτική εταιρία-εκκλησία. Ο Αχτού (Κονγκό), Ο Μαύρος Δαίμονας, ο Μαύρος Άνδρας (Αγγλία), Ο Μαύρος Άνεμος (Κένυα), Ογκώδης Γυναίκα (Κίνα), Ο Σκοτεινός (Καλιφόρνια, Λουϊζιάνα), Το Είδωλο του Μίσους (Αφρική), Επιπλέων Τρόμος (Αϊτή), Ο Θεός με την Ματωμένη Γλώσσα (Κένυα), Ο Πράσινος Άνδρας (Κέλτες), Ο Στοιχειωτής του Σκοταδιού (Αυστραλία), Ο Άνδρας με τα Κέρατα (Κέλτες), Σούγκορον (Μαλαισία), Ο Γδαρμένος (Μέση Ανατολή), Ο Νάνος που Σέρνεται (Ινδία). Και αυτά είναι μόνο μία από τις εκατοντάδες οντότητες που αναφέρονται στο απαγορευμένο βιβλίο του τρελού Αραβα.

Αν και η βασική αρχιτεκτονική στην τοιχογραφία είναι παρόμοια με την σημερινή, υποδηλώνει την εποχή της «ανακατασκευής» λόγω των καθαρών από κτίρια τοπίων και της κατασκευαστικής δουλειάς. Αυτή είναι η τελική εποχή, όπου οι πιο πολλές ανθρωπόμαζες έχουν εκκαθαριστεί -οι useless eaters, όπως μας ονομάζουν οι λαγουμιτζήδες, που εσύ σαν πιστό και υπάκουο πρόβατο τους ψηφίζεις ακόμη και χτίζεις δουλικά, υπάκουα, ταπεινά, με αγάπη και φως 8μάλακα, τον Νέο Κόσμο, την Νέα Φυλακή σου για τον Ποιμένα σου Nyarlathotep και την κουστωδία του.

Τι σημαίνει το «EQ» στο κόκκινο σήμα ! Ισότητα !

ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΟΣ !!

@Ιων Μάγγος / miastala.com 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου