Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης
Η αίθουσα στο «παλατιού» του Ερντογάν στην οποία συνεδριάζει το Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας της Δημοκρατίας της Τουρκίας είναι γεμάτη, σφύζει κυριολεκτικώς, από συμβολισμούς των ιλλουμινάτι.
Σε τέτοιον βαθμό μάλιστα που άνετα μπορεί να παρομοιασθεί η αίθουσα αυτή με Ναό. Ναό των ιλουμινάτι.
Ο αρχιτέκτων εσωτερικών χώρων που δημιούργησε όλο αυτό πρέπει να ήταν μέγας γνώστης κάποιων μυστικών.
Ας δούμε την διακόσμηση της αίθουσας αυτής. Οι πλαϊνοί τοίχοι, από τις κενές διακοσμήσεως επιφάνειες έως την οροφή, και η οροφή, είναι απομίμηση του εσωτερικού του Αγίου των Αγίων του Ναού του Σολομώντος, όπως αυτός περιγράφεται σε διάφορα κείμενα. Οι πλαϊνοί τοίχοι έχουν δύο διακοσμητικά επίπεδα τα οποία φθάνουν μέχρι την οροφή. Η οροφή της αίθουσας αυτής είναι διακοσμημένη με τετράγωνα, εν σειρά και εν τάξει τοποθετημένα, των οποίων το εσωτερικό τους σχηματίζει κόγχες.
Στην φωτογραφία που βλέπουμε παρακάτω, πίσω από τον Ερντογάν, υπάρχει πίνακας που εικονίζει τον Μουσταφά Κεμάλ ή Ατατούρκ. Εδώ υπάρχει αντίφαση. Ο Ερντογάν προωθεί τον μωαμεθανισμό, επομένως είναι αντίπαλος των Κεμαλιστών, διότι ο Ερντογάν θέλει ισλαμικό κράτος και οι Κεμαλιστές κοσμικό. Η μόνη δικαιολογία που μπορεί να δικαιολογήσει την τοποθέτηση του πίνακος επί εποχής Ερντογάν, είναι ότι τιμάται ο Ατατούρκ, διότι ο Ατατούρκ έφερε το αλφάβητο στους τούρκους. Πριν τον Ατατούρκ οι τούρκοι δεν είχαν γραπτό αλφάβητο, δηλαδή γράμματα, και χρησιμοποιούσαν ότι γράμματα να ‘ναι. Γι αυτό και η διαταγή του Νουρεντίν Πασά να σφαχθεί ο Ελληνικός και χριστιανικός πληθυσμός της Σμύρνης ήταν γραμμένη με αραβικά γράμματα
Η υπόθεση αυτή μάλλον δεν είναι σίγουρη, αλλά μας ικανοποιεί. Το σίγουρο είναι άλλο. Προσέξτε. Κοιτώντας με προσοχή τα χαρακτηριστικά του Κεμάλ θα δει ο θεατής ότι ο Κεμάλ έχει πυρόξανθα μαλλιά και γαλανά μάτια. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι τούρκος. Είναι αμφίβολο αν στην αίθουσα αυτή κάθισε τόσα χρόνια κανείς άλλος ο οποίος να έχει τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του Κεμάλ. Κρέμασαν το κάδρο του Κεμάλ, διότι ο Κεμάλ ήταν υπάλληλος των Ρότσιλντ στον οποίο υπάγονται οι ιλλουμινάτι. Ως υπάλληλος των Ρότσιλντ, το πρώτο μέλημα όλων αυτών που ανήκουν στην ίδια κρυφή ομάδα είναι πρωτίστως ο αποχριστιανισμός των περιοχών που ελέγχουν. Γι αυτό ο Τρότσκυ, ο Ατατούρκ, ο Ελευθέριος Βενιζέλος, κ.α. συγκαταλέγονται από κάποιους ξένους συγγραφείς στους «αγγέλους του Σατανά». Ο Κεμάλ λοιπόν πρόσφερε στην Νέα Τάξη για την οποία μάχεται και ο Ερντογάν όπως δήλωσε ο ίδιος τώρα τελευταία. Ο Κεμάλ εν τέλει υπάρχει στην αίθουσα διότι εκπροσωπεί τους Ρότσιλντ και τους ιλλουμινάτι για τους οποίους εργάσθηκε περίφημα.
Εκατέρωθεν του πίνακα με τον Κεμάλ, υπάρχουν καλλιτεχνικές παραστάσεις τεμνωμένων ευθειών γραμμών έτσι ώστε να φαίνονται ως αραβουργήματα. Ισλαμική τέχνη θα πει κάποιος. Αν προσέξει κανείς όμως καλύτερα, αυτές οι «μπερδεμένες» ευθείες γραμμές δημιουργούν πολλές πεντάλφες οι οποίες είναι αρμονικότατα σχηματισμένες. Αμέσως θα πει κάποιος ότι είναι το άστρο της σημαίας της Δημοκρατίας της Τουρκίας. Όχι. Αν ήθελαν να είναι αυτό το σχηματισμένο άστρο, το άστρο της τουρκικής σημαίας, έπρεπε να διαγράψουν από το εσωτερικό των αστέρων αυτών το κανονικό πεντάγωνο που είναι περιγεγραμμένο στις εσωτερικές γωνίες. Άλλο είναι το πεντάκτινο άστρο και άλλο η πεντάλφα που είχε στο δακτυλίδι του ο «σοφός» Σολομών με τις 700 γυναίκες που μας άφησε κληρονομιά την «Σολομωνική» μαγεία.
Πάμε στο κυριότερο και πιο εντυπωσιακό, με σύμβολα, τμήμα της αιθούσης που είναι φάτσα κάρτα μπροστά μας.
Τα δύο καμπυλωτά μακρόστενα τραπέζια πίσω από τα οποία κάθονται οι σύνεδροι είναι τοποθετημένα απέναντι το ένα από το άλλο έτσι ώστε να σχηματίζουν με τις καμπύλες τους το περίγραμμα ενός οφθαλμού. Το σύμβολο των ιλλουμινάτι είναι το μάτι όπως ξέρουμε. Αλλά αυτό που σχηματίζουν, είναι η κοιλότητα μέσα στην οποία υπάρχει το μάτι. Και έτσι είναι. Στον κενό χώρο μεταξύ των δύο μακρόστενων τραπεζιών υπάρχει ένα διακοσμητικό, δήθεν τυχαία καλλιτεχνία, ρομβοειδές με καμπύλες σχήμα, που έχει καθαρά το σχήμα του ματιού.
Ως κόρη του ματιού έχουν τοποθετήσει μια κόλουρη πυραμίδα. Μια πυραμίδα της οποίας ένα τμήμα τής κορυφής λείπει. Μια πυραμίδα σαν αυτή που υπάρχει στο χαρτονόμισμα του ενός δολαρίου με τον οφθαλμό των ιλλουμινάτι από πάνω της. Επάνω σε κάθε μία από τις τέσσερεις πλάγιες επιφάνειες της πυραμίδος τοποθέτησαν ένα ρολόι. Ρολόι > χρόνος > Κρόνος. (Έχουν αναλυθεί παλαιότερα αυτά) Λέτε να είχαν την ανάγκη οι σύνεδροι να βλέπουν εκεί στην πυραμίδα την ώρα; Δεν έχουν ρολόγια ή κινητά ή υπολογιστές; Αλλά είπαμε, όλα έχουν συμβολικό χαρακτήρα.
Και το χειρότερο είναι το εξής. Έχοντας στο κέντρο ακριβώς το μάτι όταν οι σύνεδροι σκύβουν για να διαβάσουν κάτι ή να γράψουν, γέρνουν και φαίνεται σαν να προσκυνούν το μάτι. Σαν να υποτάσσονται στο μάτι, διότι το προσκύνημα είναι κίνηση δεικνύουσα υποταγή. Υποχρεωτικό προσκύνημα. Όπως κατ’ αντιστοιχία σε κάποια ναΐδρια έχουν φτιάξει χαμηλές πόρτες για ν’ αναγκάζονται οι πιστοί μπαίνοντας στον χώρο, σκύβοντας, να προσκυνούν.
Για όσους θέλουν να εμβαθύνουν περισσότερο, μπορούν τώρα ν’ αντιληφθούν την τρομερή αντιπαλότητα Τουρκίας-Γαλλίας. Την αντιπαλότητα χαζαρογερμανών ιλλουμινάτι με τους Ναΐτες της Γαλλίας, οι οποίοι έχουν υποσχεθεί ότι θα την εκδικηθούν τρομερά την Τουρκία για το κακό που τους έκανε. Δηλαδή, κάποιες κρυφές κάστες εκμεταλλεύονται αναλόγως κάποια έθνη μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουν προσκαίρως κάποια συμφέροντά τους. Κάπως έτσι διαμορφώνονται οι διεθνείς σχέσεις.
Μπορεί οι παγκοσμιοποιητές να μας τα παρουσιάζουν όλα με τον δικό τους τρόπο, αλλά ψεύτες δεν μπορείς να τους πεις. Απλά, εκμεταλλεύονται την αφασία των πολλών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου