Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

ΑΙΓΥΠΤΟΣ Η ΔΙΩΡΥΓΑ ΣΟΥΕΖ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΗ! ΚΑΛΩΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΤΟΥΝΕΛ ΑΠΟ ΚΑΤΩ

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ $400 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΩΝ ΩΡΑ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ AL-SISI ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
🇪🇬
Ό,τι και να συμβαίνει, μην ξεχνάτε πως όλο αυτό αποτελεί μέρος της Ταινίας που συνεχίζεται από αρκετό καιρό, για σκοπούς της Μεγάλης Αφύπνισης!
Συνέχεια...

KATΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥ ΣΟΥΕΖ... ΥΠΗΡΧΕ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΗΡΑΓΓΑ !! (σχετικο βιντεο κατω, απο το ανοιγμα της: https://www.facebook.com/)

ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ....ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ.....''ΕVERGREEN'' !!
😳🧐😳😲😲😲
---------------------------------------------------------------
ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.....KAI ....''ΞΕΨΑΧΝΙΖΟΥΝ'' !!!😲😲😲

■ BUSINESS INSIDER.COM - 28.03.2021
Ο πρόεδρος της Αιγύπτου AL-SISI διατάζει να γίνουν προετοιμασίες για την εκφόρτωση του φορτίου του Ever Given/EVERGREEN, εάν αποτύχει η επανεπίπλευση του πλοίου - μια στρατηγική υψηλού κινδύνου που προσθέτει ημέρες καθυστέρηση.
■ ONE LINER NEWS - 26.03.2021
Ο Αμερικανός Στρατός έχει προσφέρει βοήθεια.
■ EGYPT TODAY MAGAZINE 28.03.2021
Το πλοίο έχει ήδη μετακινηθεί 👉 17 👈 μέτρα προς τον βορρά, και υπάρχουν θετικές αναδείξεις, ότι το πλοίο θα μπορέσει να επανεπιπλεύσει σύντομα.
■ WISPLASH - 28.03.2021
Υποθαλάσσια καλώδια διατλαντικής επικοινωνίας βρίσκονται κάτω από το πλοίο, με κίνδυνο να σπάσουν λόγω των προσπαθειών ρυμούλκησης, γεγονός που δημιουργεί μεγάλη ανησυχία στις ιδιοκτήτριες εταιρείες.
■ WEARETHENEWS - 28.03.2021
Το τούνελ της Evergreen Line, που ολοκληρώθηκε τον Ιανουαρίου του 2016, περνά κάτω από την Διώρυγα του Σουέζ, δημιουργώντας επιπρόσθετα θέματα.
■ CNBC - 26.03.2021
Εκτιμάται πως το κλείσιμο της Διώρυγας, δημιουργεί καθυστέρηση εμπορευμάτων αξίας $400 εκατομμυρίων την ώρα.
💥💥💥
Έφτασε ο καιρός να ξεσκεπαστεί η Killary R. CLINTON και το συνάφι της, όσον αφορά στη ΕΜΠΟΡΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ/ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει αυτό που έρχεται! Είναι Αναπόφευκτο και θα ΣΑΡΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ & ΠΟΛΛΟΥΣ, ανά τον Κόσμο..!
Chryso Elenodorou
https://www.facebook.com/chryso.elenodorou/



Περισσότερα εδώ 👇


Ο πρόεδρος της Αιγύπτου διατάζει να γίνουν προετοιμασίες για την εκφόρτωση του φορτίου της Ever Given εάν αποτύχει η επαναπλήρωση, μια στρατηγική υψηλού κινδύνου που προσθέτει ημέρες καθυστέρησης


Μια φωτογραφία φυλλάδιο που κυκλοφόρησε η Αρχή του καναλιού του Σουέζ στις 25 Μαρτίου 2021 δείχνει ένα αιγυπτιακό ρυμουλκό εφοδιασμένο με ένα σχοινί που προσπαθεί να απελευθερώσει το φορτίο MV Ever Given που ανήκει στην Ταϊβάν. Φωτογραφία από Suez Canal Authority / Handout / AFP μέσω Getty Images

  • Ο Πρόεδρος της Αιγύπτου διέταξε να γίνουν προετοιμασίες για την εκφόρτωση του φορτίου του πλοίου Ever Given.
  • Περιέγραψε τα σχέδια στην Αρχή του καναλιού του Σουέζ την Κυριακή το πρωί, ανέφεραν τοπικά ΜΜΕ.
  • Η εκφόρτωση του φορτίου κινδυνεύει να μη ισορροπήσει και να καταστρέψει το πλοίο, προειδοποίησε ειδικός.
  • Δείτε περισσότερες ιστορίες στην επιχειρηματική σελίδα του Insider .
Ο πρόεδρος της Αιγύπτου διέταξε να γίνουν προετοιμασίες για την εκφόρτωση του φορτίου του πλοίου Ever Given σε περίπτωση αποτυχίας της επαναφόρτισης, σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ.

Ο Πρόεδρος Abdel Fattah Al-Sisi παρουσίασε το σχέδιο στην Αρχή του καναλιού του Σουέζ το πρωί της Κυριακής, ανέφερε η Daily News Egypt .

Προς το παρόν, βρίσκονται σε εξέλιξη προσπάθειες για την αναδιάταξη του πλοίου. Οι προσπάθειες επίπλευσης περιελάμβαναν ρυμούλκηση και ώθηση του σκάφους γείωσης χρησιμοποιώντας 8 μεγάλα ρυμουλκά , δήλωσε η Αρχή του καναλιού του Σουέζ .

Οι αρχές εργάζονται επίσης για να σκάψουν το Ever Given από την άμμο, ανέφερε η Wall Street Journal . Οι βυθοκόροι έχουν μετατοπίσει 27.000 κυβικά μέτρα άμμου σε βάθος 18 μέτρων, ανέφερε η Arab News .

Ωστόσο, υπάρχουν σχέδια για την εκφόρτωση του φορτίου του μαζικού πλοίου εάν αποτύχουν αυτές οι προσπάθειες, ανέφερε η CGTN Africa .

Τα ελικόπτερα πιθανότατα θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για να ελαφρύνουν το φορτίο του Ever Given, ανέφερε η Wall Street Journal . Αυτό συμβαίνει επειδή δεν υπάρχουν γερανοί στην περιοχή που να είναι αρκετά ψηλοί για να φτάσουν στην κορυφή των στοιβαγμένων δοχείων, ανέφερε το έγγραφο.

Η διαδικασία θα μπορούσε να ανισορροπήσει και να καταστρέψει το πλοίο, ανέφερε το BBC News . "Το χειρότερο σενάριο είναι ότι σταματά στο μισό λόγω [άνισων] κατανομών βάρους", δήλωσε ο Sal Mercogliano, ειδικός στη ναυτιλιακή ιστορία.

Είναι πιθανό ότι μια προσπάθεια αφαίρεσης κιβωτίων φορτίου από το πλοίο θα διαρκέσει αρκετές ημέρες, ανέφερε το Bloomberg . Το Ever Given φέρει φορτίο 20.000 εμπορευματοκιβωτίων.

Το πλοίο Ever Given προκάλεσε απόφραξη στο κανάλι του Σουέζ από την Τρίτη το πρωί.

Το περιστατικό κοστίζει δισεκατομμύρια στην παγκόσμια οικονομία και έχει προκαλέσει την απώλεια εκατοντάδων πλοίων .


ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ



[ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ ΤΟΥΝΕΛ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ  ΚΑΝΑΛΙ]

Το πλοίο Evergreen μετακινήθηκε χθες μόνο του..... 17 μέτρα.

Δηλαδή το γράμμα Q, που αφήνει ανεξίτηλη υπογραφή της Συμμαχίας.

Χθες το βράδυ, μιλούσε για την ύπαρξη ενός τούνελ κάτω από τη Διώρυγα του Σουέζ και τις υποτιθέμενες ′′ επιγραφές ", αντίστοιχες με τις γραμμές Nazca, που φαίνονται λίγα μέτρα από εκεί που είναι αγροτικό το Evergreen.
Σκεφτείτε και βγάλτε τα συμπεράσματα σας από εκείνες τις μάρκες / μηνύματα.
Για μένα το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο κεφάλι είναι η σκηνή του Μωυσή, ανοίγοντας τα νερά.
Στο μέλλον, η οδική σήραγγα κάτω από τη διώρυγα του Σουέζ στα νότια της πόλης Port Said στη βόρεια Αίγυπτο θα συνδέσει την ηπειρωτική χώρα της Κάτω Αιγύπτου με τη χερσόνησο του Σινά.

Το έργο σήραγγας αποτελεί μέρος του σχεδίου της αιγυπτιακής κυβέρνησης για την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής της διώρυγας του Σουέζ που παρουσιάστηκε το 2014.
Προς το σκοπό αυτό, η κυβέρνηση του προέδρου Αμπντέλ Φατάχ ελ-Σίσι επικεντρώνεται στο διεθνές εμπόριο και στη δημιουργία πόλεων Σουέζ, Ισμαηλία και λιμάνι Είπε.

Κατασκευάζοντας την οδική σήραγγα, πρέπει να μετριαστούν οι συνεχιζόμενες σημαντικές καθυστερήσεις που οφείλονται στην αντιμετώπιση της βαριάς κυκλοφορίας και της επιβατικής κίνησης στα πλοία.
Αυτό το άρθρο ασχολείται με την κατασκευή των δύο σωλήνων σήραγγας μήκους περίπου 2,9 χιλιομέτρων με εξωτερική διάμετρο 12,60 m, κοντά στο Port Said κάτω από τις συνήθεις συνθήκες.
Στο πλαίσιο του Masterplan που χρονολογείται από το 2014, τα έργα στο Ismailia και στο Port Said, τα οποία βρίσκονται στο κανάλι του Σουέζ, εκτελέστηκαν σχεδόν ταυτόχρονα.
Ως αποτέλεσμα, δύο οδικές σήραγγες, καθεμία με δύο λωρίδες συν έναν σκληρό ώμο, οδηγήθηκαν στην Ισμαηλία καθώς δύο άλλες, σχεδόν πανομοιότυπες σήραγγες κατασκευάζονταν στο Port Said.
Αρχικά, οι μηχανές διάτρησης της σήραγγας (TBMs) προορίζονταν να οδηγήσουν μια περαιτέρω σήραγγα παράλληλα με τις δύο νέες. Εν τω μεταξύ, αυτό το σχέδιο έχει αφαιρεθεί.
Και οι τέσσερις δίσκοι (Ismailia και Port Said) ανασκάφηκαν με τη μέθοδο υδρο-ασπίδας …










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου