Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΝΕΓΗΣ: ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ !! (Πάτρα 11/10/2899 απομαγνητοφώνηση ομάδα ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)

12063858_1719151198314013_5538852695136651221_n



ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ 11/10/2015

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΝΙΚΟΥ ΜΕΝΕΓΗ

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ !!

ΟΤΑΝ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΗΘΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΗΓΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ


Νίκος Μενεγής: Καλησπέρα συνέλληνες, καλησπέρα στην Πάτρα. Είμαι ένας πολίτης όπως είστε και εσείς. Είναι η πρώτη μου φορά που μιλάω δημόσια είμαι μέλος της Ελλήνων Συνέλευσις Πατρέων.

Έχω ταχθεί συνειδητά σε αυτόν τον αγώνα και στον Αρτέμη Σώρρα του Βασιλείου και της Ολυμπίας, σε κανέναν άλλο Σώρρα γιατί είναι ο μοναδικός που κινείται σε ένα συγκεκριμένο αξιακό σύστημα και είναι αυτός που ξεπρόβαλε ένα ολόκληρο καθεστώς μπροστά μας το οποίο πρέπει να γκρεμίσουμε. Γι’ αυτό ανοίξαμε την Ελλήνων Συνέλευσις Πατρέων. Τα γραφεία μας είναι ανοιχτά σε όλο τον πλανήτη. Καλούμε όλους τους συμπολίτες μας, όλους του Έλληνες απανταχού της Γαίας να έρθουν μαζί μας. Η οικογένειά μου είναι αυτή, δεν έχω άλλη, είναι το γένος μου. Αν ανατρέξουμε πίσω στην ιστορία θα δούμε ότι προερχόμαστε από κοινό πρόγονο.

Το γραφείο μας υποστηρίζει τα χρηματοοικονομικά εργαλεία του Αρτέμη του Σώρρα, ποιανού άλλου; όλοι οι άλλοι είναι απέναντί μας. Δεν υπάρχει εκκλησία, δεν υπάρχει πολιτική ηγεσία, είναι όλοι απέναντι στον Έλληνα. Και τώρα αυτήν την στιγμή εσείς όπως και εγώ όλοι μαζί οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να πάρουμε την πατρίδα στα χέρια μας.

Έχουμε τα 600 δις τα υπογράφει ο πρόεδρος της Αμερικής ο Ομπάμα τι άλλο θέλετε; φοβάστε; έξι τεμάχια των εκατό δις κατατεθειμένα στο όνομά μας, στους ιδιοκτήτες, στο κυρίαρχο Ελληνικό έθνος. Όταν ενωθούμε θα τα πάρουμε. Όλοι αυτοί οι μεγάλοι πολιτικοί που ήρθανε στην ιστορία μας σας δώσανε λεφτά; σας πληρώσανε νωρίτερα; τους ψηφίσατε και μετά σας βάλανε σε κάποια θέση. Πήρανε πρώτη την ηγεσία. Τώρα τι σας ζητάμε; να την πάρετε εσείς, εμείς, όλοι εμείς. Τα 600 δις τα εγγυάται η Federal Reserve η Αμερική, δεν υπάρχει μεγαλύτερη τράπεζα στον κόσμο. Για να τα πάρουμε θα πρέπει να ενωθούμε όλοι μαζί πάει αυτό.

Ο Αρτέμης ο Σώρρας δεν σταμάτησε εκεί έφερε και τις μετοχές της Ανατολής, ένα μεγάλο μαχαίρι, για να θυμηθούμε όλα τα θύματα, το γένος μας που σφαγιάστηκε απέναντι στην Μικρά Ασία, που ξεκληρίσανε το γένος μας που δεν κατάφερε ο Τούρκος επί 400 χρόνια σκλαβιάς να το κάνει ο ένας ανθέλληνας ονόματι Βενιζέλος. Τις μετοχές της Ανατολής τις εγγυάται η Κεντρική Τράπεζα της Γαλλίας. Η Κεντρική Τράπεζα της Γαλλίας είναι η Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης, μας χρωστάει η Ευρώπη, οπότε έχει υπογράψει την απελευθέρωσή σου Έλληνα και η Ευρώπη τι φοβάσαι; από την μία έχεις την Αμερική, από την άλλη έχεις και την Ευρώπη δικιά σου, σου χρωστάνε όλοι.

Ένα επόμενο εργαλείο είναι τα Παγκόσμια Ταμεία, αυτό θα έλεγα είναι πιο κοντά σε εμάς, γιατί σε αυτά τα τρία χρόνια αυτά τα οικονομικά εργαλεία που μας παρουσίασε μπορέσαμε και αποδομήσαμε την κοινωνία γύρω μας. Μπορέσαμε να καταλάβουμε ότι καμία κυβέρνηση δεν είναι δικιά μας. Και όταν καταθέτει τα 600 δις πριν μπούμε στο 3ο μνημόνιο δίνει την δυνατότητα εφόσον το πρόβλημα είναι οικονομικό όπως μας έχουνε μεταφέρει να αποπληρώσουμε το ιδιωτικό και το δημόσιο χρέος να μην χρωστάμε. Έχουμε λογιστικό υπόλοιπο 600 δις αυτήν τη στιγμή.

Μας αποκάλυψε και το μυστικό των μυστικών το Φ.Ε.Κ. το 315 τα παγκόσμια ταμεία. όταν αποφασίσαμε όλοι εμείς το πώς θα πρέπει να κυλάει η ζωή μας. Από τότε έχουμε την ίδρυση των χρηματιστηρίων. Από τότε ο ιδρώτας μας πάει σε ένα μεγάλο κουμπαρά που δώσαμε την δυνατότητα στους διαχειριστές μας να μας τον δανείζουνε άτοκα για να κάνουμε χρήση έργων, για να κάνουμε καλύτερη την ζωή μας όμως αυτοί δεν το κάνουν.

Στο συγκεκριμένο δήμαρχο τον κύριο Πελετίδη έχουμε καταθέσει επίσημη πρόταση 16,8 δις από την Ελλήνων Συνέλευση, ναι η Ελλήνων Συνέλευση είναι η νομική οντότητα που όλοι εμείς θα πάρουμε πίσω τον δήμο μας και όλοι οι δήμο μαζί το έθνος μας. Είμαστε το αρχαιότερο έθνος στον πλανήτη.

ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ

Είμαι 32 χρονών, μεγάλωσα σε μία κοινωνία που θα έπρεπε ο πατέρας να τσακώνεται με τον γιό, τον θείο, για ψεύτικες ιδεολογίες. Κάνανε τους νεαρούς ενεργούς Έλληνες να μην έχουνε φτερά για το μέλλον. Δεν έχω μέλλον. Αν θέλω να ζήσω θα πρέπει να πάω κάπου έξω γιατί εκεί μου είπανε είναι πολιτισμένοι άνθρωποι, ενώ εγώ έμεινα απολίτιστος επειδή μου κρύψανε τον πλούτο μου. Και τώρα ήρθε η ώρα που εγώ πάλι ο νεαρός να πρέπει να πάρω πίσω το μέλλον μου. Οι μεγάλοι χρηματοδοτήθηκαν παλαιότερα με θέσεις, πούλησαν την ψυχή τους σε ψεύτικες ιδεολογίες. Συνέλληνες πρέπει να γίνουμε ένα, να αφήσουμε πίσω τα κόμματα, τα δόγματα, ξέρουμε τι φταίει. Όταν μονιάζουμε θα καταλάβουμε ότι τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο μπροστά μας, είναι τόσο δύσκολο;

Κοιτάτε τις ζωές σας όλοι έχουμε προβλήματα, τι περιμένουμε δηλαδή να πεθάνουμε; Σαν ζωντανοί νεκροί είμαστε όλοι. Όλα είναι ψεύτικα. Δεν θα σας κουράσω πολύ, την ομιλία μου δεν την είχα ετοιμάσει, την είχα δουλέψει μόνο στο μυαλό μου.

Τρέχουμε όλες αυτές τις ημέρες με δικό μας ιδρώτα, δεν πληρωνόμαστε από κανέναν. Δεν με πληρώνει ο Αρτέμης ο Σώρρας, είμαι πολύ ακριβός για να με αγοράσει ο οποιοσδήποτε!! Όπως δεν τον πληρώνω και εγώ. Όταν στήθηκα μπροστά στο καθεστώς πήγα δίπλα του γιατί θέλουμε τα ίδια. Είναι Έλληνας αυτόχθονας ιθαγενής όπως και εγώ, είμαι ιδιοκτήτης και θέλω πίσω την ζωή μου και το μέλλον μου, δεν μπορεί να μου το στερήσει κανείς. Τι διαφορετικό θέλετε; Επαιτεία; Τι δεν καταλαβαίνετε; Είναι τιμή μου συνέλληνες που είστε ανάμεσά μας και είμαι δίπλα σας σε ένα τόσο δύσκολο αγώνα που γνώρισα τόσο καθαρούς ανθρώπους. Πριν εμφανιστεί ο Αρτέμης νόμιζα ότι ήμασταν πολύ λίγοι ίσως ο μόνος, μέχρι που γνώρισα εσάς είναι τιμή μου τίποτα άλλο ευχαριστώ.

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΔΡΟΣΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΟΜΑΔΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ

http://alfeiospotamos.gr/?p=18209

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters