Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΣΤΟ «ΠΑΤΡΙΔΑ 100,4» ΚΟΜΟΤΗΝΗ 5-03-14

komo
 ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΙΚΟΥ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ
Δημοσιογράφος: Όπως σας είχαμε υποσχεθεί έχουμε κοντά μας τον Αρτέμη Σώρρα. Έμεινα κατάπληκτος από χθες που το ανακοινώσαμε τα πόσα e-mail, πόσα τηλεφωνήματα, πόσα ερωτήματα, πραγματικά δεν το περίμενα
Αρτέμης Σώρρας: Κάνεις καλά και δεν περιμένεις. Από δω και πέρα αν παίζεις μαζί μας θα είσαι το μεγαλύτερο ραδιόφωνο μέχρι τη Βουλγαρία.
Δημοσιογράφος: Εγώ θέλω να ξεκινήσουμε λίγο ανάποδα, από την χρηματοδότηση του Δήμου γιατί τα πιο πολλά ερωτήματα είναι για αυτό εδώ, για την χρηματοδότηση των Δήμων.
Αρτέμης Σώρρας: Κοιτάξτε, η Κομοτηνή είναι ένα ευαίσθητο κομμάτι μαζί με την Αλεξανδρούπολη και όλη την Θράκη γενικότερα. Για την Κομοτηνή είμαστε και λίγο ευαισθητοποιημένοι γιατί ζούνε και πάρα πολλοί, νομίζω Πομάκοι ή Τούρκοι;
Δημοσιογράφοι: Υπάρχει θρησκευτική μειονότητα που χωρίζεται στους Πομάκους, τους Τουρκογενείς και τους Ρομά, είναι τρεις εθνικότητες μουσουλμανικές.
Αρτέμης Σώρρας: Ξέρετε γιατί είπα Τούρκους; Γιατί δεν υπάρχουνε Τούρκοι, οι Τούρκοι δεν υπάρχουνε. Όνομα «τούρκος» στα τούρκικα σημαίνει «γάιδαρος», δεν το λέω εγώ το λέει η τούρκικη γλώσσα. Με αποτέλεσμα όλοι οι πληθυσμοί που είναι στην παλαιά Ιωνία, δηλαδή στον Ελλάνιο κόσμο όπως ήτανε όλη η Ιωνία – και η Ιωνία ήτανε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι που σήμερα βέβαια έχει μετασχηματιστεί σε άλλα σύνορα γιατί έτσι βόλευε κάποιους όλοι οι πληθυσμοί – δεν είναι τίποτε άλλο από Έλληνες, όπου ήταν εκεί όλος ο Ελλάνιος πληθυσμός, από Αρμένιους, από Κούρδους και από Σύριους.
Όλο αυτό το κράμα ανθρώπων σήμερα λοιπόν είναι ένα τέτοιο DNA και ενδεχομένως και οι άνθρωποι που έχουν έρθει από την Τουρκία τώρα είναι Έλληνες και με Ελληνικό DNA ή και η Συρία, τουλάχιστον το 50% της Συρίας, είναι Ελληνικό DNA και πιο πολλοί είναι Έλληνες. Το είπα επίτηδες για να το θέσω, θα ήθελα λοιπόν να καταλάβουν όλοι ότι σε αυτό το κομμάτι της γης που μένουν πρέπει να το σεβαστούν πάρα πολύ καλά, σαν τους Έλληνες που μένουν στην Αμερική και αγαπούν τον χώρο που μένουν, που εργάζονται και τον αγαπούν σαν την πατρίδα τους, όπως τον Έλληνα που μένει στην Γερμανία. Ο Έλληνας που μένει στην Γερμανία δεν θέλει να κάνει Ελληνική την Γερμανία, δουλεύει, σέβεται το γερμανικό σύστημα, τους νόμους, το ίδιο λοιπόν θα ήθελα να σεβαστεί και ο οποιοσδήποτε είναι στον Ελλαδικό χώρο, είτε αγαπάει την Ελληνική κουλτούρα είτε ζει μαζί μας είτε γιατί επέλεξε να ζει μαζί μας.
Αν δεν του αρέσει κάποιου μπορεί να ζει στο Πακιστάν ο Πακιστανός ή οπουδήποτε, δεν χρειάζεται να έρθει σε αυτή τη χώρα τη δικιά μου και να θέλει να την κάνει είτε Τουρκία είτε Πακιστάν είτε Αζερμπαϊτζάν είτε Μπαγκλαντές. Θεωρώ λοιπόν όπως εμείς οι Έλληνες σε όλον τον πλανήτη έχουμε πάρα πολύ σεβασμό, εγώ πάντως ξέρω πάρα πολλούς Έλληνες όταν πάω στην κλειστή αγορά της Κωνσταντινούπολης, που μ΄ αρέσει πολύ η Κωνσταντινούπολη, βλέπω πάρα πολύ Ελληνικό στοιχείο, στοά Χρηστίδη, όλα τα παλαιά μου κτήρια ή στην Σμύρνη, με αποτέλεσμα να σέβομαι τον χώρο ότι τώρα είναι ένα άλλο κράτος, έχει κάποιους άλλους νόμους, αφήνω τα λεφτά μου, κάνω τον τουρισμό μου, παίρνω τα αγαθά, τον καλό μου τον παστουρμά και σηκώνομαι και φεύγω.
Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΜΩΑΜΕΘ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Έτσι θα ήθελα και όλοι αυτοί οι άνθρωποι να αντιλαμβάνονται ότι είναι σε έναν χώρο Ελληνικό και να μην κοιτάνε με άλλες βλέψεις, άσχετα αν το κράτος ή η μειονότητα αυτό που λέτε μειονότητα – αν και δεν υπάρχει μειονότητα, υπάρχει θέμα μουσουλμανισμού. Άλλωστε θέλω να πω σε όλους του μουσουλμάνους ένα μήνυμα, κανένας μουσουλμάνος δεν μπορεί να πειράξει ούτε μία τρίχα από τον Έλληνα, μία τρίχα από τον Έλληνα, κανένας μουσουλμάνος στη γη δεν μπορεί να πειράξει μία τρίχα! Διότι ο Μωάμεθ, ο μεγάλος τους ο προφήτης, που από εκεί ξεκίνησε η θρησκεία η μουσουλμανική, δίπλα στον Μωάμεθ ήταν ένας πάμπλουτος Έλληνας, ήταν «πακέτο» μαζί με τον προφήτη, και όταν πήγαν το σόι της γυναίκας του να σκοτώσουν τον προφήτη στην Μέκκα, έδωσε όλη του την περιουσία και έσωσε τον Μωάμεθ, με αποτέλεσμα ο Μωάμεθ άφησε μία διαθήκη με σφραγίδα την παλάμη του, την οποία την έχουμε εμείς οι Έλληνες και κάποια στιγμή θα την αναγγείλουμε παντού. Αν και έχουμε τεράστια φίμωση από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που εντελώς τυχαία είναι εβραϊκά χαζαρομογγόλικα, όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά έχουμε τρόπους να μεταδώσουμε σε όλους τους μουσουλμάνους τη μεγάλη διαθήκη.
mo
Η διαθήκη του Μωάμεθ λέει, απαγορεύεται ποτέ μουσουλμάνος να πειράξει Έλληνα και αν μπορέσει να τον βοηθήσει σε οποιαδήποτε κατάσταση είναι. Αυτό ακριβώς, αυτή την εντολή έχει δώσει ο προφήτης Μωάμεθ που έχουν τη θρησκεία τους. Αν είναι δυνατόν μουσουλμάνος να πειράξει την Ελλάδα ή να πειράξει Ελληνική τρίχα. Αυτό ας το καταλάβουν οι μουσουλμάνοι, η πραγματική η διαθήκη η original είναι στο Όρος Σινά στο μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης και εμείς έχουμε φωτοτυπία γνήσιο αντίγραφο και θα το αναρτήσουμε στις επόμενες ημέρες ή όποτε στρατηγικά.
Πρέπει σε όλο τον κόσμο και σε όλη την Ελλάδα να καταλάβουν οι μουσουλμάνοι τι ακριβώς είναι η διαθήκη του Μωάμεθ. Αφήνει κατάρα σε όποιον μουσουλμάνο πειράξει Έλληνα. Αυτό ας το ακούσουνε καλά όλοι οι μουσουλμάνοι και ας αναζητήσουνε από εμάς τη διαθήκη του Μωάμεθ. Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Τώρα ρωτήστε με ότι θέλετε.
ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ
Δημοσιογράφος: Όχι απλώς ήθελα να συμπληρώσω ότι με την μειονότητα δεν έχουμε πρόβλημα εδώ πέρα στη Θράκη, απλώς είναι κάποιοι, η μειονότητα της μειονότητας που πιέζει καταστάσεις είναι πολιτικά παιχνίδια αυτό εδώ και μου έχει τύχει πάρα πολλές φορές μειονοτικοί να έρχονται και να ζητάνε τη βοήθειά μου/μας, τι θα γίνει με αυτούς εδώ που μας πιέζουνε, μας καταπιέζουνε.
Αρτέμης Σώρρας: Θεωρώ ότι υπάρχουνε πολλοί Τούρκοι πράκτορες, προσέξτε τώρα χρησιμοποιώ τον όρο «Τούρκοι» χαζαρομογγόλλοι πράκτρες, οι οποίοι στοχευμένα και εγκάθετα εξυπηρετώντας πάρα πολύ μεγάλα συμφέροντα και σκοτεινά και όχι ανθρώπινα, γιατί να σας πω και κάτι μιλάμε για Ελλάδα, στο ευλογημένο νταμάρι Θεών που είναι η Ελλάδα δεν υπάρχει θρησκεία, η θρησκείες είναι μη αποδεκτές από τον Έλληνα.
Είναι δυνατόν τώρα, εδώ δηλαδή η δικιά μας η θρησκεία η χριστιανική έχει κάνει τα μύρια όσα στον Ελληνισμό και ακόμα και σήμερα που είναι φορτωμένη με λεφτά και ζει από τα παγκόσμια ταμεία των ανθρώπων, όλοι οι ρασοφόροι με γεμάτα ταμεία και με γεμάτες τις τράπεζες και με χρυσό όλα τα μοναστήρια ζητάνε ακόμα ελεημοσύνη και δίνουνε σάπιο φαγητό ελεημοσύνης στον κόσμο μας. Το ίδιο ισχύει και για τη δικιά σας θρησκεία, εδώ είναι Ελλάδα δεν είναι να φοβάστε τις θρησκείες σας, άλλωστε με ένα φόβο ζούνε. Εγώ έμαθα και πρόσφατα ότι κάποιες τούρκικες υπηρεσίες, δηλαδή χαζαρομογγόλικες γιατί αυτό είναι, χρηματοδοτούνε την μπούργκα στην Κομοτηνή 800 ευρώ τον μήνα για να φοράνε οι κοπέλες μπούργκα.
Δημοσιογράφος: Όχι μπούργκα, μαντήλα. Ναι, όχι μπούργκα, μπούργκα είναι εκείνο το ολόσωμο…
Αρτέμης Σώρρας: Α, αυτό είναι η μπούργκα;
Δημοσιογράφος: Γιατί βλέπουμε αρκετές κοπέλες να είναι όμορφα ντυμένες και στο κεφάλι να φοράνε ένα μαντήλι.
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ
Αρτέμης Σώρρας: Το μαντήλι δεν είναι κακό γιατί και οι γιαγιές φοράνε μαντήλι γιατί δεν πάνε κομμωτήριο στην Ελλάδα. Αυτό που έχει να κάνει με την Ελλάδα, εγώ είπα ένωση Ελλήνων απανταχού της γης και όποιον έχει Ελληνική κουλτούρα και παιδεία. Δεν μας ενδιαφέρει, υπάρχουν πάρα πολλοί στον κόσμο που αγαπάνε την Ελλάδα, σέβονται την Ελλάδα, σέβονται τον πολιτισμό, τα μαθηματικά, την γεωμετρία, σέβονται την αλήθεια, σέβονται το φως, ξέρουνε τι είναι. Είναι μαζί μας και δεν μας ενδιαφέρει σε τι Θεό πιστεύεις. Γιατί καμία θρησκεία, όχι άποψή μου είναι σίγουρα και μπορώ να το αποδείξω, δεν έχει τίποτα μέσα θεϊκό. Είναι μόνο ανθρώπινο, εγκάθετο, στοχευμένο να δυναστεύσει και να σκλαβώσει κάτω από τον φόβο και την αγάπη όλους τους πολίτες του πλανήτη γη. Άρα λοιπόν αγαπητοί μου ας πάμε λίγο στα δικά μας.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΟΡΑΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ
Ναι, έχουμε κάνει μία πολύ μεγάλη, δεν θα πω τη λέξη πρόταση, έχουμε κάνει μία πολύ μεγάλη αποκάλυψη της αλήθειας των παγκόσμιων ταμείων που μέχρι χθες ήταν όλα αόρατα, σε αόρατες παγκόσμιες λεωφόρους που ήτανε πάνω από το κεντρικό τραπεζικό σύστημα.

oitc

BRETTON WOODS, B.I.S., ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΩΝ!
Σε αυτό το κομμάτι λοιπόν υπάρχουνε κρυμμένα λεφτά τα οποία είναι των ανθρώπων, της ανθρωπότητας, όπου οι κυβερνήσεις μας που εντελώς τυχαία δεν είναι δικές μας, ούτε της Τουρκίας είναι της Τουρκίας, ούτε της Ελλάδας είναι των Ελλήνων. Εν πάση περιπτώσει εντελώς τυχαία όλη η Ευρώπη, ακόμα και όταν ανοίχτηκε να φτιάξουμε την Ευρώπη κανονίσανε όλα αυτά τα χαζαρόπαιδα, τα χαζαρομογγόλια να βάλουνε χίλιους εβραίους μέσα στην Ευρώπη και τους πατρονάρισαν μέσα από τα ΜΜΕ. Άρα μέσα στο κοινοβούλιο της Ευρώπης έχουμε χίλιους εβραίους και ξεκινάει έτσι, τόσο εντελώς τυχαία είναι; Βλέπουμε λοιπόν τι φταίει και πως μας διοικούνε.
Σήμερα λοιπόν όλες μας οι κυβερνήσεις που όλες οι χώρες της Ευρώπης δεν έχουν χρήματα, όλοι οι Δήμοι στην Ευρώπη έχουν πέσει έξω και δεν υπάρχει καμία κυρίαρχη χώρα και δη η Γερμανία που έχω πει ότι δεν είναι χώρα, βλέπουμε ότι όλα αυτά τα παγκόσμια ταμεία ανήκουν στην ανθρωπότητα, δηλώνουμε ότι τα χρήματα αυτά δεν είναι δικά μας είναι των ανθρώπων, δηλαδή τα παγκόσμια ταμεία από το τμήμα και το μερίδιο της Ελλάδος είναι τα χρήματα της Ελλάδος, υπάρχουνε ειδικοί κανόνες και νόμοι παγκόσμιοι και στο παγκόσμιο καταπίστευμα, ο τρόπος και με ποια λειτουργία μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου. Τα έχουμε αποτυπώσει στους Δήμους και περιμένουμε τους Δήμους χωρίς να χρωστάνε ένα ευρώ, χωρίς να επιστρέψουν τίποτα τόκους πίσω άρα είναι άτοκα τα λεφτά. Και είναι άτοκα διότι είναι δικά σου χρήματα, άρα πως θα πάρεις από τον λογαριασμό σου τόκο αφού είναι δικά σου τα χρήματα. Άρα θα πρέπει να επιστρέψεις τα χρήματα σε 50 χρόνια άτοκα μετά από την ανάπτυξή σου μόνο και μόνο για να ξαναβρούνε και οι επόμενες γενιές χρήματα. Έτσι χτίσαμε τον πλανήτη, έτσι είναι και τώρα όλο αυτό το χρήμα πάνε να το φάνε οι επικυρίαρχοι οι οποίοι είναι όλοι μαζί, τα ιερατεία και οι πολιτικές, όπου οι πολιτικοί είναι παιδιά των ιερατείων, βάλτε το καλά στο μυαλό σας. Και εκεί λοιπόν μπαίνουμε εμείς να βάλουμε τις δικές μας εγγυήσεις να εξυπηρετήσουμε όλη την κοινωνία σε τέτοια κρίση όπως έχει έρθει και έπρεπε να έρθει αυτή η κρίση για να αποδειχθούνε όλα αυτά τα ψέματα. Γιατί εάν ερχόμασταν πριν 10 χρόνια δεν θα μας ακούγατε, ήσασταν ήδη μέσα στον δανεισμό, είχατε χρήματα, σε όποια τράπεζα και αν πηγαίνατε παίρνατε χρήματα, οπότε δεν είχατε ανάγκη ούτε θα ακούγατε ποτέ κάτι τέτοιο.
ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ
Τώρα όμως που έγινε όλο αυτό το ψέμα και όλες οι τηλεοράσεις, όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και όλοι οι αξιωματούχοι και όλες οι κυβερνήσεις και όλη η βουλή, μαζί και η αντιπολίτευση, μαζί και τα μικρά κόμματα, δεν υπήρξε ούτε ένας βουλευτής να πει «όχι δεν είναι έτσι», αποκαλύφθηκε λοιπόν ότι τελικά υπήρχαν χρήματα, υπάρχουνε ταμεία, υπάρχουνε λύσεις, και δικά μας κιόλας να μην πληρώσουμε τόκο και δεν μίλησε κανένας. Αφού είπαν πρώτα τα ψέματά τους, τώρα εμφανιστήκαμε εμείς, δηλώνουμε λοιπόν και όπως ακριβώς είναι η κατάσταση, πού είναι τα χρήματα, πόσα είναι τα χρήματα, πως θα τα πάρεις και τις μελέτες που έχουμε κάνει.
Δημοσιογράφος: Μάλιστα. Εδώ διαβάζω ότι οι Καλλικρατικοί Δήμοι της χώρας μας μπορούν να πάρουν 2 τρισεκατομμύρια διακόσια τριάντα εκατομμύρια δολάρια. Υπάρχουν τόσα πολλά λεφτά; Αυτό ρωτάει ο κόσμος.
Αρτέμης Σώρρας: Αυτά τα 2,3 τρις έχει να κάνει με το τι εγγυήσεις έχουμε εμείς να βάλουμε. Μπορούμε να πάρουμε πολύ περισσότερα αλλά πρέπει κάθε φορά να τα απορροφούμε και να τα απορροφούμε και σωστά. Δηλαδή, για να κατεβάσεις έναν ποσό πρέπει να φτιάξεις τέτοιες μελέτες που θα αποδεικνύεις που θα πάνε τα χρήματα και πως θα τοποθετηθούνε και πως θα εισπράξει ο πολίτης από αυτά τα έργα. Ένα είναι αυτό, ένα δεύτερο είναι, ότι χρήματα ζητήσεις από αυτά τα ταμεία, από τους δικούς σου λογαριασμούς τους Ελληνικούς, πρέπει να βάλεις εγγυήσεις 120%, δηλαδή να βάλεις και 20% παραπάνω, άρα εάν είχες να εγγυηθείς 7 τρις, 8 τρις, 9 τρις όσα θέλεις, θα κατέβαζες όσα χρήματα θέλεις.
Σαφώς η κυβέρνηση μπορεί πολύ περισσότερα να κάνει και μπορεί και με άλλους τρόπους. Εγώ δεν είμαι κυβέρνηση και δεν είμαι βουλή, με αποτέλεσμα να μπορώ να κάνω οτιδήποτε στο ιδιωτικό μου κομμάτι με τα νούμερα και τις εγγυήσεις που μου επιτρέπεται και με τα έργα που μου επιτρέπεται.
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ
Μπορώ να σας πω η Ελλάδα από το 1944 και εντεύθεν μπορείτε να φανταστείτε τις τραπεζικές συναλλαγές που γίνονται στον πλανήτη ανά ώρα, ανά λεπτό η Ελλάδα παίρνει ένα συγκεκριμένο κέρδος διά του 44 στα παγκόσμια ταμεία. Είναι τεράστια τα νούμερα αυτή τη στιγμή που τρέχουνε στα παγκόσμια ταμεία διότι είναι τρελοί οι τζίροι. Δηλαδή ήσαν 44 κυρίαρχες χώρες στον πλανήτη που αυτές στήσανε την παγκόσμια οικονομία, μέσα σε αυτές τις 44 ήταν και η Ελλάδα. Δηλαδή το ότι η οικονομία είναι παγκόσμια και ότι υπάρχουν κεντρικές τράπεζες και όλες είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους και ότι υπάρχουνε χρηματιστήρια, αυτό είναι ένα σύστημα παγκόσμιας οικονομίας που υπογράψανε 44 χώρες.
Είσαι μέσα στο σύστημα, είσαι το σύστημα το ίδιο, με αποτέλεσμα να είσαι κυρίαρχο μέλος σε όλη την παγκόσμια οργάνωση. Δηλαδή είσαι ένα κομμάτι αναπόσπαστο, μέτοχος της παγκόσμιας κοινωνίας και τα χρήματά σου περιμένουν να τα πάρεις. Το ότι δεν τα παίρνει η κυβέρνησή σου γιατί είναι εβραϊκή, γιατί είναι χαζαρομογγόλικη, γιατί είναι εγκάθετη, γιατί είναι ανθελληνική ή γιατί είναι στρατιώτες είτε της Σιών είτε των μασόνων είτε των ιερατείων, αυτό είναι ένα άλλο κομμάτι και δεν έχει να κάνει με κανέναν Ελληνισμό και με κανένα Ελληνικό κομμάτι.
Δημοσιογράφος: Ναι, όμως βλέπουμε ότι αυτά τα χρήματα από το 1944 μέχρι σήμερα δεν τα διεκδίκησε καμιά κυβέρνηση, όλες πήγαιναν με δανεισμό ή με πακέτα Delor, ΕΣΠΑ και δεν ξέρω τι.
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΡΓΩΝ
Αρτέμης Σώρρας: Έχεις δίκιο. Έχουμε ήδη εμείς στα χέρια μας έξι αποδείξεις – βέβαια αν κάποια στιγμή ελεγχθεί το κράτος το Ελληνικό και άλλα κράτη φαντάζομαι, θα είναι και άλλες αποδείξεις – εγώ έχω 6 κωδικούς ειδικούς που στην Ελλάδα χρησιμοποιήθηκαν χρήματα από τα παγκόσμια ταμεία. Αντιλαμβάνεστε ότι αφού έχω 6 κωδικούς που χρησιμοποιήθηκαν χρήματα από τα παγκόσμια ταμεία θα υπάρχουν άλλοι 2.006 ή 4.006 τους οποίους δεν τους ξέρω. Έχω όμως πολύ καλές αποδείξεις στα χέρια μου για έξι έργα πολύ μεγάλα για τα οποία χρησιμοποιήθηκαν από τα παγκόσμια ταμεία χρήματα και πού δόθηκε το management.
Είναι και η Χαλυβουργία, είναι και  ο Ηλεκτρικόςμε τον κ. Μποδοσάκη, είναι και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, είναι και άλλα έργα, που σημαίνει, εμείς έχουμε και τις αποδείξεις πως δούλεψε όλο το σύστημα.
ΑΠΟ ΤΟ 1947 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ.....   1. ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ 2. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ   3. ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ   4. ΚΑΛΥΚΟΠΟΙΕΙΟ-ΠΥΡΡΙΤΟΠΟΙΕΙΟ   5. ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ   6. ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΠΟ ΤΟ 1947 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ…..
1. ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ
2. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ
3. ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ
4. ΚΑΛΥΚΟΠΟΙΕΙΟ-ΠΥΡΡΙΤΟΠΟΙΕΙΟ
5. ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
6. ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
Θυμάστε το σχέδιο Marshal, εντελώς τυχαία διοικητής του σχεδίου Marshal ήτανε άνθρωπος της CIA. Γιατί να έρθει άνθρωπος της CIA για τα παγκόσμια ταμεία του Marshal; Άρα το Marshal είναι χρήματα της Ελλάδος. Και η CIA στην Ελλάδα είναι από το 1944 όχι γιατί είναι Αμερικάνικη εταιρία, μυστική υπηρεσία, είναι γιατί είναι υποχρεωμένη, είναι η υπηρεσία και η ασφάλεια των παγκόσμιων ταμείων. Τα έχουνε πει εντελώς αλλιώς τα πράγματα. Και τα έργα (κινηματογράφος) που δείχνουν στο Hollywood ότι η CIA είναι Αμερικάνικη είναι λίγο μπούρδα.
Σας λέω ότι η CIA είναι υπηρεσία και ασφάλεια, η αστυνομία των παγκόσμιων ταμείων των ανθρώπων που προστατεύει τον πολίτη από τους τραπεζίτες. Εν αντιθέσει έχει γίνει μία υπηρεσία που την κάνουν κουμάντο μόνο βρώμικοι, σκοτεινοί άνθρωποι, εγκάθετοι σε μεγαλολέσχες και δεν την αφήνουν να υπηρετήσει αυτό που πρέπει να υπηρετήσει. Και θεωρώ ότι έχει πάρα πολλούς βρώμικους πράκτορες η CIA μόνο για το μεροκάματό τους, δηλαδή θεωρώ ότι δεν υπηρετούνε κανένα αίσθημα ελευθερίας παρά μόνο δολιότητας και σκλαβιάς.
Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ
Δημοσιογράφος: Ε, άμα είναι τα χρήματα στη μέση. Τώρα να σας ρωτήσω, έχετε έρθει σε επαφή με δημάρχους, τους έχετε στείλει το σχέδιό σας, υπάρχει ανταπόκριση;
Αρτέμης Σώρρας: Εγώ προσωπικά έχω δει γύρω στους 50 δημάρχους, άνθρωποι μου έχουν δει γύρω στους 200 δημάρχους σε όλη την Ελλάδα. Πιέζουν και οι πολίτες πάρα πολύ γιατί πρέπει να καταλάβετε ότι ο Δήμος είναι ο πολίτης, είναι σαν την εκκλησία του Δήμου, που σημαίνει ο Δήμος είναι ο ίδιος ο πολίτης. Ο Δήμαρχος είναι ο άρχων του Δήμου, δηλαδή αυτός που εποπτεύει τον Δήμο και αυτός που άρχει πάνω στους πολίτες του Δήμου. Άρα ο Δήμαρχος είναι υποχρεωμένος, αν το θέλετε, την ώρα που ζητάει χρήματα και είναι υπερχρεωμένος ο Δήμος να ακούσει 4-5 προτάσεις.
Εγώ δεν θα πω ότι είμαι μονοπώλιο, θα πω ότι έρχεται ένας Αμερικανός επενδυτής και λέει στον Δήμο σας «γεια σας, θα σας δανείσω με 5% και θέλω εγγύηση το νερό σας», έρχεται ένας Κινέζος και λέει «γεια σας, θα σας δανείσω με 2% αλλά θέλω εγγύηση την ηλεκτρική σας ή τους δρόμους σας ή την καθαριότητα», έρχεται ένας άλλος λοιπόν και σας λέει θέλω εγγύηση όλο τον Δήμο να σας δώσω με 2% για την λειτουργία του, γιατί αυτό πάει να γίνει και έρχεται ένας Σώρρας και σας λέει, δεν θέλω εγγύηση τίποτα, θέλω μόνο να υπογράψετε μία ειδική εξουσιοδότηση ως φορέας – γιατί βάσει του νόμου του συντάγματος συγκεκριμένου άρθρου ο Δήμος είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, δηλαδή είναι κράτος και δηλώνει λοιπόν ο νόμος και το σύνταγμα ότι η πρώτη αρχή, είναι αυτοδιοικούμενος ο Δήμος, και ότι ο Δήμος είναι η πρώτη αρχή εξουσίας της δημοκρατίας μας, άρα ο Δήμος κατά την παγκόσμια κοινότητα είναι θεσμός. Άρα εκμεταλλεύομαι εγώ αυτόν τον θεσμό που είναι ο Δήμος και προσπαθώ να κατεβάσω από τα παγκόσμια ταμεία, χωρίς την κυβέρνηση η οποία δεν ακούει – είναι εντελώς εγκάθετη, στοχευμένη, έχει υπογράψει τρία μνημόνια και είναι αιχμάλωτη και καλοπληρωμένη – άρα προσπαθώ μέσω του Δήμου, που και η κυβέρνηση προσπαθεί να μην περάσω εγώ, οπότε και να πάρει δάνεια από το Παρακαταθηκών και Δανείων που εντελώς τυχαία είναι της Εθνικής, όπως και το χρηματιστήριο και το μετοχολόγιο και όλα αυτά ανήκουνε στην οικογένεια Rothschild από το 1841 αλλά και η Τράπεζα της Ελλάδος, πολεμιέμαι λοιπόν να μην περάσω άτοκα και να δώσουνε δάνειο από το Παρακαταθηκών και Δανείων που δεν έχει χρήματα άρα θα πάρει έναν άλλον επενδυτή από πίσω για να δίνει χρήματα με εγγύηση του Δήμου την λειτουργία και την κυριαρχία του Δήμου. Άρα παραδίδουνε κυριαρχία με τους Δήμους. Άρα προσπαθώ να μην περάσει κάτι τέτοιο, να καταλάβει ο κόσμος ότι τα χρήματα είναι δικά του και ότι μπορεί να τα πάρει, μπορεί να φύγει από την μέγγενη της ΤΡΟΙΚΑ, των σιωνιστών, των δυναστών και των επικυρίαρχων τώρα και να υποχρεώσει τον δήμαρχο να πάρει τα χρήματα γιατί είναι υποχρεωμένος να το κάνει, εφόσον υπάρχει καλύτερη προσφορά θα πρέπει να την κοιτάξει στα μάτια και να την πάρει.
Δημοσιογράφος: Το ίδιο δεν ισχύει και για τις περιφέρειες ή είναι άλλο κομμάτι εκείνο.
Αρτέμης Σώρρας: Η περιφέρεια δεν είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου. Όχι. Είναι υπάλληλος, είναι κομμάτι του κράτους. Ο Δήμος είναι αυτόνομος, είναι αυτάρκης. Ας ανήκει οπουδήποτε στο υπουργείο εσωτερικών, σαν νομικό καθεστώς ο Δήμος είναι φορέας και γι αυτό ασχολούμαι με τον Δήμο.
ΖΟΥΜΕ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
Δημοσιογράφος: Μάλιστα. Τώρα μου έχει κάνει εντύπωση που μου λέτε ότι ο Πούτιν – να πάω στον Πούτιν γιατί τον Πούτιν τον λατρεύουν πολύ εδώ στην Ελλάδα – όταν είχε πτωχεύσει η Ρωσία πήρε τα χρήματα για να φτιάξει το κράτος από το καταπίστευμα.
Αρτέμης Σώρρας: Έτσι είναι, αυτή την πληροφορία την έχουμε βγάλει εμείς.
Δημοσιογράφος: Είναι μία ερώτηση, μου στέλνουν τώρα, αυτός (Πούτιν) τι ομόλογα, τι εγγυήσεις έδωσε για πάρει τα χρήματα αφού ήταν πτωχευμένη η χώρα του.
Αρτέμης Σώρρας: Ααα εδώ μπήκατε τώρα… Προσέξετε τώρα, ο νόμος του παγκόσμιου καταπιστεύματος, δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις ομόλογα, όταν δεν έχεις ομόλογα να δώσεις. Δηλαδή όπως η Ρωσία που ήταν πτωχευμένη, ή η Ελλάδα που τα ομόλογά της δεν έχει τίποτα, η κυβέρνηση λοιπόν αν δεν είναι εβραϊοκρατούμενη και στοχευμένη, εγκάθετη, ανθελληνική, τι μπορεί να κάνει; Για τα κράτη λοιπόν υπάρχει ένα ειδικό καθεστώς που δεν υπάρχει για μένα τον ιδιώτη. Δηλαδή, εφόσον η Ελλάδα έχει ένα οικόπεδο, έχει δέκα, εκατό οικόπεδα, 50, 500 – και αν δείτε εντελώς τυχαία στην Ελλάδα έρχονται οι Νορβηγοί για να σου πούνε πόσο πετρέλαιο έχεις, γιατί ρε κερατόπαιδα; Δηλαδή εσείς μετράτε, εμείς δεν μετράμε;
Δηλαδή εμείς δεν έχουμε το Δημόκριτο, δεν έχουμε πανεπιστήμια, δεν έχουμε γεωπολιτικούς, γεωφυσικούς, τι δεν έχουμε ρε παιδιά να μετρήσουμε τα πετρέλαιά μας; Πρέπει να έρθει ένας καραγκιόζης να μου πει πόσα πετρέλαια έχω; Άντε και ήρθες, να μην ελέγξω εγώ; Εν τω μεταξύ είναι όλοι ψεύτες, ζούμε τα αληθινά ψέματα σε όλο τον πλανήτη. Έρχονται λοιπόν κάτι εγκάθετα άλλα ζωντόβολα τα οποία υποτίθεται ότι είναι επιστήμονες και μου μετράνε μία πετρελαιοπηγή μου η οποία έχει ένα τρισεκατομμύριο βαρέλια και γράφουνε ένα εκατομμύριο βαρέλια. Και βγαίνει κάποιο εγκάθετο παπαγαλάκι, πληρωμένος παπαγάλος δημοσιοκάφρος και μας λέει τελικά τα πετρέλαιά μας, μας φτάνουν δεν μας φτάνουν για έναν χρόνο.
truthlies
Είναι τόσο γελοία τα πράγματα, που τους αφήνουνε σε αυτές τις καρέκλες να τους ακούτε και δεν τους σπάτε το κεφάλι. Ακούστε λοιπόν κύριοι, γιατί είμαστε και κράτος έχουμε από το Δημόκριτο, έχουμε και χιλιάδες πανεπιστήμια και από τους καλύτερους καθηγητές στον πλανήτη, δεν γίνεται ρε παιδιά ο Έλληνας να είναι μέσα στην ΝΑSΑ, να είναι μέσα στις μυστικές υπηρεσίες, διετέλεσαν Έλληνες πάντα αρχηγοί της CIA, είναι σε όλον το πλανήτη σε θέσεις κλειδιά, αλλά τελικά ρε παιδιά δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρασί μας ή το νερό μας ή το πετρέλαιό μας; Και πρέπει να φέρουμε κάποιον εγκάθετο να μας μετρήσει το πετρέλαιο, έναν γελοίο να μας πει ένα ψέμα και να τον πληρώσουμε κιόλας. Άρα λοιπόν το κράτος από μόνο του όταν δεν έχει εγγυήσεις, έχει εγγυήσεις το κράτος το ίδιο, δεν χρειάζεται να βάλει την γη ούτε την ψυχή των ανθρώπων του ούτε τα κορμιά των ανθρώπων του αυτοί οι γελοίοι… Τι κάνει; Βρίσκει ένα οικόπεδο το οποίο έχει το πετρέλαιο ή το φυσικό αέριο, μία πετρελαιοπηγή, φωνάζει 4-5 τοποτηρητές από διαφορετικά πανεπιστήμια, φωνάζει έναν Ρώσο, έναν Αμερικάνο, έναν Γερμανό, έναν Γάλλο, τέσσερις εταιρίες, βγάζουν ένα συμπέρασμα αυτοί γιατί δεν μπορεί να πει ο Γάλλος έχει ένα δις βαρέλια και ο άλλος να πει ένα εκατομμύριο. Οι οποίοι είναι άσχετοι μεταξύ τους και όχι από εταιρίες εβραϊκές όπως μας έχουνε συνηθίσει και βγαίνει λοιπόν ότι αυτή η πετρελαιοπηγή έχει ένα δισεκατομμύριο βαρέλια. Η τιμή που θα πιάσει το καταπίστευμα ως εγγύηση είναι η μισή τιμή του χρηματιστηρίου σήμερα και της δίνει τα λεφτά cash.
Μπαίνει λοιπόν εγγύηση η πετρελαιοπηγή στο καταπίστευμα, παίρνει η Ελλάδα τα χρήματά της σαν κυβέρνηση πια αφού δεν έχει άλλες εγγυήσεις, πληρώνει άτοκα μετά από 50 χρόνια και αν σε 50 χρόνια δεν το πληρώσει κατάσχεται η πετρελαιοπηγή και η παγκόσμια κοινωνία βγάζει σε διαγωνισμό ποιος θα βγάλει το πετρέλαιο, αν θα είναι η SHELL, να θα είναι η TEXACO, αν θα είναι οι Ρώσοι ή αν θα είναι οι Κουβανοί. Αυτή είναι η διαδικασία.
Δηλαδή τα κράτη έχουν δικές τους εγγυήσεις, έχουμε μέταλλα, έχουνε φυσικά αέρια και δεν χρειάζεται τώρα να έρχεται η κυβέρνηση και να έρχονται γύρω-γύρω οι εβραίοι, τα λυκόρνια ή τα ζώα να μου πάρουν την πετρελαιοπηγή με 1%. Δεν τους έχω ανάγκη, άλλωστε εγώ σε λίγο δεν θα έχω ανάγκη το πετρέλαιο, δεν το θέλω το πετρέλαιο, τι να το κάνω, τελειώνει το πετρέλαιο πάμε σε τελείως καινούρια γεωπολιτική ενεργειακού χάρτη, αλλάζει όλος ο ενεργειακός χάρτης, αυτοί ακόμα στο πετρέλαιο μείνανε; Άρα το κράτος έχει εγγυήσεις, μπορεί να κάνει χιλιάδες πράγματα και ούτε πιστεύω ότι ο πόλεμος, αν γίνουν πόλεμοι θα είναι για το πετρέλαιο. Τελειώνει το πετρέλαιο κύριοι, υπάρχουνε τεράστιες τεχνολογίες όσον αφορά για την ενέργειά μας και δεν χρειάζεται να καίμε το πετρελαιάκι ούτε στα αυτοκίνητα ούτε πουθενά.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ
Δημοσιογράφος: Πάντως ο πρωθυπουργός μίλησε για έσοδα 150 δισεκατομμυρίων ευρώ από τους υδρογονάνθρακές μας.
Αρτέμης Σώρρας: Δεν ξέρει ο πρωθυπουργός, ότι του λένε. Εγώ δεν έχω πρωθυπουργό στη χώρα μου. Το σύνταγμα τον έχει βγάλει, αν τον έχει βγάλει και όπως τον έχει βγάλει, αλλά τώρα να ξέρει ο πρωθυπουργός; Όχι, γιατί είναι όλα στοχευμένα, είναι τόσο εγκάθετα όλα αυτά που έχουνε γίνει στην χώρα μου και στην Ελλάδα μου με αποτέλεσμα δεν πιστεύω τίποτα. Δεν υπάρχουνε εταιρίες, έρχονται εβραϊκές εταιρίες στοχευμένα να σου πουν τι θα βγάλει, δεν μπορεί να βγάλει τίποτα. Άλλωστε θέλω να καταλάβουν όλοι οι συνέλληνες, το πετρέλαιο δεν χρειαζόμαστε τους εβραίους να το βγάλουμε. Το πετρέλαιο βγαίνει όπως βγαίνει μία γεώτρηση νερού, μη φανταστείτε μωρέ τίποτα άλλο. Όπως ανοίγει το πηγάδι ο βοσκός, όπως ανοίγει μία γεώτρηση πάει χίλια μέτρα να βγάλει το νεράκι έτσι είναι και το πετρέλαιο. Και στην Ελλάδα είναι απάνω-απάνω γιατί είναι φουσκωμένα όλα. Άλλωστε κανείς δεν κατάλαβε από τι είναι το πετρέλαιο. Ας μάθουν οι Έλληνες λοιπόν ότι το πετρέλαιο είναι αποξηραμένα δέντρα, απανθρακωμένα δέντρα, φυτά.
Σήμερα έχουμε το bio-diesel, δηλαδή στην Νότιο Αμερική έχει ξεκινήσει και βγαίνει το bio-diesel που σημαίνει έχουμε από το φυτό που είναι τώρα ζωντανό βγάζουμε 45% πετρέλαιο. Αντιλαμβάνεστε ότι επειδή η Ελλάδα είναι η πρώτη γαία που βγήκε από τον ωκεανό, από τον πάνω ωκεανό, ήταν η Κρήτη και ο Όλυμπος, άρα αν δεν έχουμε εμείς πετρέλαιο ποιος θα έχει, το Κατάρ; Που δεν φυτρώνει ούτε διάολος εκεί;
Δημοσιογράφος: Ναι, ναι έτσι είναι, ξέρω ότι το μεγαλύτερο κοίτασμα είναι στην Κρήτη, ανοιχτά της Κρήτης, νότια της Κρήτης
Αρτέμης Σώρρας: Παντού είναι παιδί μου. Εκατομμύρια χρόνια είχες βγει εσύ και μετά βγήκαν οι άλλοι. Εσύ είχες φυτά και πεθαίνανε τα πρώτα και ερχόντουσαν τα δεύτερα και τα τρίτα και τα εικοστά και τότε βγαίνανε οι άλλοι στην επιφάνεια. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι εσύ εκ των πραγμάτων έχεις πάρα πολύ πετρέλαιο γιατί έχεις πρασινάδα χιλιάδες χρόνια πριν από αυτούς.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΝΟ ΔΩΣΑΝΕ
Δημοσιογράφος: Τώρα που θέλετε να πάμε;
Αρτέμης Σώρρας: Να με ταξιδέψετε όπου θέλετε γιατί θέλω να καταλάβουν όλοι ότι γίνεται ένας τεράστιος αγώνα δρόμου – και είναι και μονόδρομος άμα το θέλετε – για την ένωση όλων των Ελλήνων και αν δεν είναι Έλληνες καλώς ήρθαν στην χώρα μας. Ας αγκαλιάσουν μία τέτοια χώρα που για αιώνες στέκεται και κρατάει χιλιάδες χρόνια όλο τον πολιτισμό και μόνο έδωσε, δεν πήρε ποτέ από κανέναν! Μόνο έδωσαν οι Έλληνες, πέστε μου τι πήραν και από ποιον; Από ποιον Κινέζο, από ποιον Αμερικάνο, από ποιόν πήραμε τι; Μόνο δώσαμε.
Δημοσιογράφος: Ναι μόνο δώσαμε, σε αυτό έχετε δίκιο.
Αρτέμης Σώρρας: Δώσαμε φώτα, δώσαμε φως, δεν κρατήσαμε την γνώση. Τώρα αυτά τα ζώα γιατί μου κρατάνε την γνώση μου; Είναι μόνο τα 2% της γραμματείας μου είναι έξω, γιατί δεν την αφήνουν ελεύθερη; Όπου βρεθεί αρχαίο κείμενο ή οτιδήποτε προσπαθεί να το αναλύσει μογγόλος ή σάξωνας! Γιατί δεν μου το δίνουν να το αναλύσω εγώ; Γιατί τελικά με έχουν αλώσει; Γιατί να με αλλοιώσουν δεν μπορούνε, δεν αλλοιώνεται το Ελληνικό DNA, αλλά με αλώσανε.
Ήρθανε μέσα με αλλαγμένα ονόματα, αλλάξανε ονόματα, βάζουνε περιοχές και μας το παίζουν Έλληνες. Δεν γίνεται κύριοι το Ελληνικό διαβατήριο να είναι Έλληνας, ένας που έχει Ελληνικό διαβατήριο δεν σημαίνει είναι Έλληνας. Οι Έλληνες είναι έθνος, το αρχαιότερο έθνος στον πλανήτη και ας το προσέξουνε καλά κάποιοι.
Μπορούμε να συνυπάρξουμε με όλους και το έχουμε κάνει, πάρα πολλές φορές. Δώσαμε σε όλο τον πλανήτη τα πάντα, όπου και να κοιτάξετε έχει αρχαία και κτίρια δικά μας, τα σύμβολά μας είναι παντού και τα σύμβολά μας τα έχουνε καπηλευτεί και μας λένε ότι είναι και δικά τους. Κατσιβέλες έχουνε φτιάξει και νομίζουν ότι έχουνε φτιάξει ακόμα και δόγματα.
ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΟΙΤΑΝΕ ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝΕ
Δημοσιογράφος: Τώρα να πάω σε ένα άλλο θέμα, στα κόμματα. Όλα τα κόμματα προτείνουν διάφορους τρόπους για να λυθεί το πρόβλημα της Ελλάδας, άλλοι με το μνημόνιο, άλλοι λένε θα διαγράψουμε τα χρέη, άλλοι λένε θα τυπώσουμε δραχμές, ό μόνος που λέει ότι έχω χρήματα για να σας λύσω το πρόβλημα είστε εσείς. Έτσι δεν είναι;
Αρτέμης Σώρρας: Αγαπητέ συνέλληνα δημοσιογράφε θα σας πω κάτι, κατ΄ αρχάς αυτός που λέει θα τυπώσω «χαρτί», θα τυπώσω νόμισμα είναι τόσο ηλίθιος και ντρέπεται ο πατέρας του για την λίρα που γεννήθηκε αγόρι. Δεν μπορείς να τυπώσεις δραχμή αγαπητέ μου αν δεν έχεις assets.
Ποιος σου είπε ότι βγάζεις ένα φωτοτυπικό και τυπώνεις λεφτά; Αν ήταν έτσι θα τυπώναμε όλοι, δεν θα παίρναμε αυτά τα ζώα που λέγεται Κεντρική Τράπεζα της Ελλάδος ή Εθνική ή παγκόσμια χρηματιστηριακή, δεν είναι έτσι λοιπόν. Ένα κράτος για να τυπώσει νόμισμα θα πρέπει να έχει assets. Σήμερα στον πλανήτη όπως είναι η οικονο-χρηματοπιστωτική μας δυνατότητα για να τυπώσεις χρήμα θα πρέπει να έχει ή χρυσό – κάτι που δεν έχουμε και μας τον έχουν πάρει και τον τελευταίο χρυσό εντελώς τυχαία, εντελώς τυχαία μας τον παίρνανε όταν σκοτώσαν τον εβραίο Αλέξη, εντελώς τυχαία βρε παιδί μου, σκοτώσαν ένα εβραιόπουλο τον Αλέξη και κοντεύουνε να κάνουνε τα ζωντόβολα εθνική εορτή, ας μην πάω στον μυστήριο θάνατο, υπάρχει δεν υπάρχει θάνατος, αλλά μας παίρνανε και τότε τον χρυσό μας τον τελευταίο, τον φυγαδεύανε. Άρα χρυσό δεν έχουμε.
Τι άλλο μπορούμε να έχουμε για να τυπώσουμε νόμισμα; Ομόλογο 3Α, ούτε από αυτό έχουμε βρε παιδί μου, σκουπίδι έγινε το ομόλογό μας. Πως θα βγάλουμε λοιπόν δραχμή βρε ζωντόβολο, πως θα βγάλουμε; Θα βάλουμε τα τσαρούχια σου μέσα; Άρα δεν μπορούμε, μας κόψανε το δικαίωμα και δεν μπορούμε και ξέρανε τι κάνανε τα ζώα. Με τα ομόλογα που έχω μπορώ να κόψω δραχμή, μπορώ να κόψω ευρώ, μπορώ να κάνω ότι θέλω, αυτό δεν κατάλαβαν λοιπόν. Άρα λοιπόν τα κόμματα στην βουλή κοιτάνε πώς να σου διαλύσουνε και το τελευταίο κομμάτι που έχεις. Πώς να ξεπουλήσουν την Ελλάδα και να διαλύσουν τον Ελληνισμό. Αυτό είναι η βουλή σου σήμερα. Τίποτα παραπάνω.
Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ
Ποιος μωρέ να βρει λύση; Να προτείνουν τι; Πέστε μου τι να προτείνουνε; Να πάμε στην Μέρκελ για δάνεια; Δεν έχει λεφτά η γυναικούλα, η Γερμανία δεν είναι ούτε καν κράτος, 11,5 τρις χρωστάει τι να σου δώσει; Και αυτά που σου έδινε δεν σου τα έδινε η Γερμανία σου τα έδινε η Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης που εντελώς τυχαία ανήκει στην Κεντρική Τράπεζα της Γαλλίας γιατί δεν υπάρχει Κεντρική Τράπεζα της Γαλλίας έχει μετονομαστεί σε Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης και εντελώς τυχαία είναι του ιδίου ιδιοκτήτη δυνάστη Rothschild, όπως και η Εθνική Τράπεζα, εντελώς τυχαία.
Ποια Γερμανία να σου δώσει λεφτά αφού δεν έχει κράτος η Γερμανία, δεν έχει σύνταγμα η Γερμανία διότι τι είναι; Πότε έγινε κράτος; Υπογράψαμε όλοι στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο να μην ξαναγίνει κράτος η Γερμανία αν το θυμάστε. Πότε ξανά υπογράψαμε να ξαναγίνει κράτος; Αν το θυμάστε να μου πείτε και μένα. Ούτε τα σύνορά της δεν έχει κλείσει, απλά τα σύνορα της Γερμανίας είναι επειδή έχουνε κλείσει οι άλλοι σύνορα. Έχει η Γαλλία σύνορα γι αυτό έχει η Γερμανία, έχει η Ιταλία γι’ αυτό έχει η Γερμανία, έχει η Τσεχία γι αυτό έχει η Γερμανία. Η Γερμανία, τα σύνορά της δεν τα έχουν αναγνωρίσει τα άλλα κράτη ποτέ από το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και εντεύθεν.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ – Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΑΤΑ
Δημοσιογράφος: Ναι. Θα επιμείνω στα κόμματα. Είναι στη σκέψη σας να κάνετε ένα κόμμα;
Αρτέμης Σώρρας: Δεν πιστεύω στα κόμματα αγαπητέ, αν με ρωτάτε αν θα κάνω κόμμα. Εγώ δεν γράφω με κόμμα. Αν δείτε τη γραφή μου όπου γράφω και όσο μπορώ να γράψω δεν έχω κόμμα. Αν θα δείτε γράφω πάντα κεφαλαία και χωρίς κόμμα, ούτε και τελεία βάζω. Με αποτέλεσμα να μην μπορώ να γράψω με κόμμα και δεν πιστεύω στα κόμματα.
Πιστεύω όμως στη συνέλευση Ελλήνων και στη δημοκρατία, με αποτέλεσμα η δημοκρατία δεν έχει κόμματα. Η δημοκρατία στην Ελλάδα δεν έχει κόμματα, έχει μόνο δημόσια διοίκηση και μπορούμε όλοι δημοκρατικά να ζήσουμε κάτω από μια Ελληνική συνέλευση. Αν με ρωτάτε για τα κόμματα θεωρώ ότι πρέπει να εξαφανιστούν τώρα και έχουν κάνει το μεγαλύτερο κακό που θα μπορούσανε να κάνουνε στη νεότερη ιστορία μας, όλα τα κόμματα.
Από το ΚΚΕ πού είναι 100 χρόνια, από το 1912, από τον βασιλιά που θα μπορούσαμε να βάλουμε έναν δικό μας βασιλιά γιατί ξέρετε οι βασιλείς στη γη αυτή βγαίνουν με εκλογές, εκλέγει ο λαός τον βασιλιά του. Εμείς και τον Όθωνα και τον Κωνσταντίνο και τον Γεώργιο, όλους αυτούς, μας τους φέρανε. Καλά δεν μπορούσανε να βγάλουνε οι Έλληνες έναν βασιλιά δικό τους; Να ψήφιζαν ποιον θέλανε για βασιλιά; Και δη Έλληνες, που αν μιλάμε για γαλαζοαίματους, αυτοί δεν είναι γαλαζοαίματοι. Το ιχώρ δεν είναι γαλάζιο είναι γαλαζοπράσινο και αυτοί δεν έχουνε καν ανθρώπινο αίμα.
Μας φέρνανε κυβερνήτες επί κυβερνήσεων συνέχεια, δεν μπορούσαμε ποτέ να βγάλουμε τους αρχηγούς μας; Όποιον αρχηγό μας έχουνε φέρει είναι εβραίος, μετά τον Καποδίστρια εντελώς τυχαία όλοι οι κυβερνώντες που κυβέρνησαν την Ελλάδα είναι εβραίοι, δεν σας κάνει εντύπωση αυτό; Δεν θα μπορούσαμε να είχαμε Έλληνες; Επειδή φέρανε εβραίους που τους στιγματίσανε με χαρτιά Ελληνικά και τους πηγαίνανε από χωριό σε χωριό και από πόλη σε πόλη και τελικά τους βάλανε στη διοίκηση. Και εμείς τους χειροκροτήσαμε. Ο.Κ. το κάναμε, σας δεχτήκαμε, σας αγκαλιάσαμε, τώρα όμως μας σκοτώνετε. Γιατί μας σκοτώσατε; Πέστε μας γιατί. Υπάρχει ένα μεγάλο γιατί. Γιατί μας σκοτώνετε, τι σας κάναμε; Μα δεν σας πειράξαμε, μα σας αγκαλιάσαμε, μα σας χειροκροτήσαμε, μα σας πληρώσαμε, μα σας δώσαμε μεγάλες θέσεις. Όποιοι και αν είστε, γιατί μας σκοτώσατε; Γιατί μας διαλύσατε; Πες τε μας αυτό το γιατί. Θα τιμωρηθείτε κύριοι για αυτό που κάνατε! Γιατί εμείς δεν είμαστε ρατσιστές, εσείς είστε ρατσιστές!
Η ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Δημοσιογράφος: Θα ξανά επιμείνω στα κόμματα, λόγω ευρωεκλογών. Δεν θα είναι προς συμφέρον σας ή προς συμφέρον όλων να πάνε μερικοί της κίνησής σας στο ευρωκοινοβούλιο για να ανοίξουν και τα μάτια και των άλλων Ευρωπαίων στο τι γίνεται.
Αρτέμης Σώρρας: Να σας πω κάτι, θα ήθελα πάρα πολύ να μεταφέρω τον πόλεμο στην Ευρώπη. Θα ήθελα πάρα πολύ – το οποίο στρατηγικά το κοιτάμε – να μπορέσουμε να περάσουμε δέκα άτομα δραστήρια, Έλληνες πολεμιστές, θα κουβαλούσαμε μέσα στην φωλιά του φιδιού, θα μεταφέραμε λοιπόν τον πόλεμο από την Ελλάδα στην Γερμανία και στην Ευρώπη. Σε αυτή την Ευρώπη την σιωνιστική που δεν κάνουνε κουμάντο οι άνθρωποι και είναι τόσο σκλαβωμένοι. Γιατί οι άνθρωποι, οι λαοί δεν έχουν τίποτα να κάνουμε με όλα αυτά τα ζώα που βλέπουμε, που μας κυβερνούν ή που μας δυναστεύουν. Ναι, θα ήτανε πολύ μεγάλο να υπάρξουνε Ευρωβουλευτές Έλληνες δικοί μας – γιατί το δικοί μας με το Έλληνες είναι δύο διαφορετικά πράγματα – και να μεταφέρουμε τον πόλεμο στην Ευρωβουλή, αλλά αυτό έχει να κάνει με μια στρατηγική στην οποία δεν μπορώ να αναφερθώ τώρα. Βεβαίως όμως θα μας ενδιέφερε πάρα πολύ να μεταφέρουμε τον πόλεμο στην Ευρώπη, στην αυλή της Ευρώπης.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΙΕΡΑΤΕΙΑ
Δημοσιογράφος: Να κάνω τώρα μία άλλη ερώτηση, επειδή είπατε σιωνιστική Ευρώπη. Η σιωνιστική Ευρώπη πως άνοιξε τα σύνορά της στους Άραβες;
Αρτέμης Σώρρας: Είναι θέμα σχεδίου. Είναι συγκεκριμένο θέμα σχεδίου. Αν σας πάρουν το διαβατήριο ή την βίζα δεν περνάτε πουθενά. Το ότι η Ευρώπη έχει γεμίσει με Άραβες, και τι Άραβες μουτζαχεντίν, είναι ένα μεγάλο σχέδιο για να ξεκινήσει ο μεγάλος πόλεμος. Δηλαδή να ξεκινήσει θρησκευτικός πόλεμος και όχι των ανθρώπων. Γιατί δεν υπάρχει θέμα τώρα, όλοι κοιτάμε πώς να περάσουμε καλά, όλοι κοιτάμε την ασφάλειά μας. Άρα υποκινούνε αυτά τα ζώα όλο αυτόν τον πόλεμο, γιατί όλοι οι πόλεμοι θα γίνουνε κάτω από τα ιερατεία, δηλαδή θα δείτε έναν πόλεμο να επικρατεί μεταξύ μουσουλμάνων και χριστιανών.
Ότι είναι σε «ισμός» είναι εβραϊσμός, είναι δικός τους, με αποτέλεσμα βλέπεις ότι θα μπούμε στον πόλεμο, θα μας βάλουν, ΘΑ μας βάλουν και όχι εμάς τους Έλληνες. Γι αυτό μιλάω για Ελληνισμό, να καταλάβει ο Έλληνας ποιος είναι. Γιατί ο Έλληνας έχει να κάνει με ανεξιθρησκία, ο Έλληνας δεν είναι άθεος είναι άθρησκος, γιατί αυτές οι θρησκείες είναι φτιαγμένες από ανθρώπους για ανθρώπους, για να δυναστεύουν ανθρώπους και δεν έχουν τίποτα θεϊκό μέσα τους.
Δημοσιογράφος: Πάντως βλέπουμε να γίνεται τώρα ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι και θρησκευτικός γιατί από τη μια μεριά οι καθολικοί από την άλλοι οι ορθόδοξοι.
Αρτέμης Σώρρας: Ναι, άκου τώρα να σκοτώνεις ορθόδοξους. Υπάρχουνε πολλά πράγματα το οποία και εγώ τα καταδικάζω, έχω δει χιλιάδες πράγματα, η εκκλησία είναι στην πολιτική.
Θυμηθείτε όταν πήγε ο Εφραίμ την ζώνη της Παναγίας στην Ρωσία, άκου να δεις. Εν τω μεταξύ έχουν και καμιά δεκαριά ζώνες της Παναγίας, δεν έχουνε μία. Ε πήγε επάνω λοιπόν, γονάτισε ο Εφραίμ, έδωσε την παράστασή του και λέει η Παναγία είναι με τον Πούτιν. Όχι ο Πούτιν είναι με την Παναγία δηλαδή.
Θεωρώ ότι έχουνε μπει στην πολιτική, θεωρώ ότι όλα αυτά είναι παιδιά πολιτικά και παίζουν έναν πολύ μεγάλο ρόλο στην γεωπολιτική οι εκκλησίες, παίζοντας με ψυχές, με μυαλά, με πίστες. Που την πρώτη πίστη που πρέπει να έχεις είναι να έχεις σε εσένα όχι σε κάποιον που είπε να σου πούμε πως είναι ο Θεός ή πού είναι ο Θεός ή τι θέλει ο Θεός για σένα.
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΕΙ
Δημοσιογράφος: Να πάω και σε μία άλλη ερώτηση τώρα που μου έρχεται συνέχεια, τις βλέπω εδώ μπροστά μου (το τι έγινε σήμερα δεν περιγράφεται). Κινδυνεύουμε να μπούμε σε τρίτο μνημόνιο λόγω προβλήματος στην ρευστότητα των τραπεζών.
Αρτέμης Σώρρας: Να σε διορθώσω, έχεις μπει στο τρίτο μνημόνιο. Να μπεις και σε άλλο; Ε είναι γελοία τα πράγματα. Αν μπούμε και σε τέταρτο θα είναι γελοίο γιατί θα εξευτελιστεί η έννοια του μνημονίου.
Δημοσιογράφος: Όχι, άλλο είναι το ερώτημα ενός ακροατή εδώ, λέει προκειμένου να μην μπούμε στο μνημόνιο δεν μπορεί ο κ. Σώρρας να φέρει 10 δις να καταθέσει σε μία τράπεζα, όχι μετρητά οτιδήποτε, στο όνομά του όχι στο όνομα του Ελληνικού δημοσίου και να πούμε στους τροϊκανούς ορίστε την έχουμε την ρευστότητα των 10 δις, σηκωθείτε φύγετε από δω.
Αρτέμης Σώρρας: Ακούστε να δείτε, όταν μιλάμε για κράτη – για να καταλάβει ο πολίτης, ίσως ο πολίτης να μην μπορεί να καταλάβει – και δεν μιλάμε για 10 δις, 10 δις είναι τεράστιο νούμερο. Αν υποθέσουμε ότι πάω σε μία χώρα, στην Ελλάδα να φέρω 500 εκατομμύρια θα πρέπει να ρωτήσω αν με δέχονται στην χώρα. Δηλαδή ακόμη και σε άλλες χώρες να πάω, οπουδήποτε να πας – για αυτό έχουνε κεντρικές τράπεζες και για αυτό υπάρχουν κυβερνήσεις.
Αν αύριο λοιπόν έφερνα οποιαδήποτε χρήματα, που φέραμε χρήματα, φέραμε 1,75 δις να αγοράσουμε να αγοράζουμε το 10% της Εθνικής Τράπεζας που θυμάστε έβγαινε ο Άνθιμος και έλεγε θα δώσουμε δύο μισθούς να μην χαθεί η τράπεζά μας. Ποια τράπεζά πάτερ, του Rothschild είναι η τράπεζα δεν είναι δικιά σου, εσένα, της εκκλησίας και του Rothschild ήτανε, αλλά εν πάση περιπτώσει όμως. Καταθέσαμε στις 30 Μαΐου 2013 μαζί με τον δικηγόρο μας μία πρόταση 1 δις και 175 εκ. σε ευρώ για το 10%. Μόλις το καταθέσαμε μετά από δυο μέρες αναγγείλανε ότι τα βρήκαν τα λεφτά και δεν μας τα ζητήσανε γιατί ήτανε κλειδωμένος ο λογαριασμός υπέρ της Εθνικής.
Έχουμε κάνει προσπάθειες να αγοράσουμε – φυσικά εμείς δεν μπορούμε να αγοράσουμε τίποτα, εμείς είμαστε τα κόκκινα πανιά – αλλά στην περίπτωση τώρα που θέλαμε να φέρουμε ένα πολύ μεγάλο ποσό και από ένα head funds στην Ελλάδα, ερωτείται η κυβέρνηση, ο υπουργός οικονομικών και η Τράπεζα της Ελλάδος. Εμένα προσωπικά σας δηλώνω ότι μου το απαγορεύουν. Εντελώς τυχαία όμως όποιος εβραίος άφραγκος έρχεται εδώ, γιατί σας λέω οι εβραίοι είναι άφραγοι, όπως ήρθε ο εβραίος να αγοράσει την «ΠΑΝΓΑΙΑ». Πήγε ο εβραίος σε ένα real estate εβραϊκό να αγοράσει την «ΠΑΝΓΑΙΑ» και του δίνει η τράπεζα η Εθνική δάνειο 418 εκατομμύρια με 2%. Ρε άπιστοι, ρε ζωντόβολα, ρε καθάρματα, εδώ δεν δίνεις ένα χιλιάρικο στον συνέλληνα, έδωσες μωρέ στον εβραίο για να αγοράσει την γη μου τσάμπα, να του πουλήσεις την εταιρία σου 418 εκατομμύρια με 2%; Ε τότε τι επενδυτής είναι; Δηλαδή έρχεται στην Ελλάδα να επενδύσει και του δίνεις δανεικά 90% με 2%, μισό δις κοντά; Και αυτός είναι επενδυτής; Για αυτό σας λέω, οι εβραίοι είναι άφραγκοι, μόνο είναι δανειζόμενοι και υποκινούμενοι αχυράνθρωποι. Φτάνει, μέχρι εδώ.
Απαγορεύουνε σε μένα φέρω οτιδήποτε, άρα μην τολμάτε να λέτε γιατί δεν φέρνει ο Σώρρας; Και ποιος σας είπε ότι έρχεσαι στο κάθε μαγαζί όπως γουστάρεις. Είναι σαν να έρχομαι στην επιχείρησή σου και να μου λες αι σιχτιρ έβγα έξω. Το δέχομαι. Εάν δεν με δεχτεί η τράπεζα ή αν δεν με δεχτεί η κυβέρνηση ή το υπουργείο οικονομικών, δεν μπορώ να περάσω. Και όχι μόνο στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Εάν δεν μου ανοίξει την πόρτα, γιατί δεν θέλει για λόγους ασφάλειας δικιάς τους, για να μην ενοχλήσω το real estate, για να μην ενοχλήσω το χρηματοοικονομικό σύστημα, για να μην ενοχλήσω το χρηματιστήριο, για να έχουνε ισορροπία στην χώρα, για χιλιάδες άλλους λόγους μπορεί να μου πει δεν σε θέλω.
Έχουμε να κάνουμε λοιπόν με τι και πως η χώρα σε θέλει. Και εμένα η Ελλάδα που με γέννησε δεν με θέλει. Δεν μπορώ να αγοράσω τίποτα, έχω κάνει πολλές προσπάθειες. Πέστε λοιπόν του ακροατή και ας το ακούσουνε και όλοι οι ακροατές δεν μπορείς στην Ελλάδα να φέρεις όποιο ποσό γουστάρεις εάν δεν στο εγκρίνουν. Και θα πεις και τι θα κάνεις. Γιατί αν δεν τους πείσεις τι θα κάνεις δεν σε αφήνουν να περάσεις. Σε αντίθετη περίπτωση αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα όλοι οι πρεζέμποροι, λαθρέμποροι στον πλανήτη θα φέρνανε λεφτά στην Ελλάδα. Δεν είναι έτσι. Γι αυτό είναι πολύ κλειδωμένο το σύστημα και παίζουμε με τα μοντέλα και με τα παιχνίδια τα δικά τους. Και με τα σταθμά, με τους νόμους άμα το θέλετε, γιατί υπάρχει ένα σύνταγμα, υπάρχει μια βουλή, υπάρχει δομημένο κράτος, ανήκουμε στην Ευρώπη, άρα εγώ δεν μπορώ να παραβιάσω κανέναν νόμο. Ούτε της Ευρώπης, ούτε της Ελλάδος αλλά ούτε και της Αμερικής που σας έφερα, γι αυτό σας έφερα ομόλογο Αμερικάνικο.
Εγώ δεν σας έφερα μετρητά να μου λέτε «πόθεν έσχες» και τι είναι αυτό και αν είναι καλό, εγώ σας έφερα ομόλογο Αμερικάνικο. Το οποίο είναι ελεγμένο, είναι κονφιρμαρισμένο από την Αμερική και δεν μπορεί να πει κάποιος τι «πόθεν έσχες» έχεις; Ε πρέπει είναι βλάκας τελείως για να πει που τα βρήκε. Ε τα έλεγξε η Αμερική, θα τα ξανά ελέγξετε εσείς ή μήπως έχετε καλύτερο ελεγκτικό μηχανισμό από την Αμερική. Εντάξει, ας είμαστε λίγο σοβαροί.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ της ΓΑΛΛΙΑΣ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΥΡΩΠΗΣ
Δημοσιογράφος: Να πάμε λίγο και στην Τράπεζα της Ανατολής, εκείνο είναι το μεγάλο θέμα. Τώρα εσείς εναντίον ποιου στρέφεστε κατ΄ ουσίαν; Εναντίον της Εθνικής Τράπεζας ή εναντίον της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.
Αρτέμης Σώρρας: Εμείς στρεφόμαστε και έχουμε δικαιωθεί και από τα Ελληνικά δικαστήρια, διότι τις μετοχές μου τελικά το δικαστήριο κατά της Εθνικής μου το έβγαλε χρεωστικό ομόλογο άρα έχουμε ένα χρεωστικό ομόλογο στα χέρια μας με την αξία την συγκεκριμένη. Υπάρχουν δέκα πανεπιστήμια που τα έχουμε καταθέσει μαζί με Ελληνικό το οποίο το έχουμε καταθέσει στο υπουργείο οικονομικών και βγήκε ο φόρος, με αξία μετοχής 670 δις, το έχει πιστοποιήσει το υπουργείο οικονομικών και οι θεσμοί όταν απαντάνε σε μένα – και πρέπει να απαντάνε, όσοι απαντάνε με σεβασμό, ε τώρα οι παπαγάλοι οι εγκάθετοι και χιλιάδες άνθρωποι που δεν με ξέρουνε αλλά επειδή με είχανε δει, με ξέρουνε και ο καθένας έχει μία άποψη, ένα βρωμοσενάριο, ο οποίος είτε για τον μισθό του είτε για μία ψωροκαρέκλα που έχει μπορεί να σκοτώσει την μάνα του την Ελλάδα, αυτή είναι η κρίση η μεγάλη στην Ελλάδα αν το θέλετε και δεν είναι το οικονομικό κομμάτι, το οποίο αγαπητέ έχει περάσει και κοινοβουλευτικό έλεγχο άρα χρωστάω 27 δις στο κράτος για 8 μετοχές που έχω χαρίσει σε δύο μη κερδοσκοπικές εταιρίες.
Εντελώς τυχαία αγαπητέ μου όλα αυτά είναι πιστοποιημένα και όλα αποδεδειγμένα από την Ελληνική δικαιοσύνη, από την Ελληνική βουλή και η Τράπεζα η Εθνική που δεν είναι της Ελλάδος, είδατε σε όλη την Ελλάδα βγήκε το «Ελλάδος» από μπροστά, γιατί; Γιατί δεν ήτανε ποτέ δικιά σου ρε φίλε. Σου έπινε το αίμα, αίμα και ιδρώτα έχει μέσα.
Η Τράπεζα της Ανατολής λοιπόν είναι ένα πολύ ισχυρό όπλο, είναι η πρώτη Federal πριν τη Federal. Και πήραν όλα τα χρήματά μας, σφάξανε όλους του Έλληνες, ποιοι μωρέ, ξέρετε; Οι Χαζαρομογγόλοι. Και δεν τους λέω Τούρκους γιατί δεν υπάρχει Τούρκος. Οι Χαζαρομογγόλοι που είναι μαζί με τους εβραίους και δεν με γελάνε ποτέ, ξέρουμε τι φταίει, πως παίζουνε και τι κάνουνε. Αυτά τα μογγολοαίματα και θα τα πούμε τώρα στη συνέχεια. Και θα έχουμε μεγάλη συνέχεια στον πλανήτη και πρέπει να συμμαζευτούνε, που κάνουνε ότι γουστάρουνε.
Ναι κύριοι, τα χρήματα αυτά πρέπει να τα δώσει η Κεντρική Τράπεζα της Γαλλίας που είναι εγγυήτρια στην μετοχή αυτή. Και ότι όλη η Γερμανία έχει γίνει με λεφτά των Ελλήνων, με λεφτά αυτής της τράπεζας της πτωχευμένης Γερμανίας. Και η Τράπεζα της Γαλλίας μετονομάστηκε σε Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης, άρα μου χρωστάει η Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης.
ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΠΑΡΤΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ
Και δεν υπάρχει Deutsche Bank, είναι των Ελλήνων και αυτά τα ζώα μου πουλάνε χάιλ Χίτλερ. Νομίζουν ακόμα ότι είναι στο χάιλ Χίτλερ, ε δεν είναι. Η Ελλάδα πλήρωσε 600.000 νεκρούς τους οποίους τους σκοτώσανε, τους βάλανε στον τοίχο και τους εκτελέσανε. Και θέλουν ακόμα και σήμερα να πάρουν τι; Δεν υπάρχει 4ο Ράιχ! Η Γερμανία πέθανε στην Ελλάδα, από την Ελλάδα έχασε τον πόλεμο.
Ο Έλληνας είναι φαινόμενο, έχει σκοτώσει όλες τις αυτοκρατορίες. Όποιος άνοιξε παρτίδες με τον Έλληνα πήρε τηλέφωνο τον θάνατό του! Οι Πέρσες έτσι κάνανε, ανοίξανε παρτίδες μαζί μας. Ήρθανε μία, δύο, τρεις, τέσσερις, μας πιέσανε, έφτασε ο Αλέξανδρος και τους έσπασε το κεφάλι και πήρε τον πλανήτη. Οι Τούρκοι, όλη η Οθωμανική αυτοκρατορία είχε φτάσει στην Γερμανία, στην Αυστρία, τα είχε λιώσει όλα, ποιοι είναι οι Οθωμανοί; Έχουμε το Βυζάντιο 1453 και μετά τους Οθωμανούς, δηλαδή ποιοι είναι οι Οθωμανοί; Για πέστε μου εσείς.
ΤΟ DNA ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΙΚΗΣΕ ΠΑΝΤΑ
Δημοσιογράφος: Εγώ ξέρω από την ιστορία ότι ήρθανε 300.000 Σελτζούκοι Τούρκοι, έτσι λεγότανε.
Αρτέμης Σώρρας: Όχι, Τούρκοι λέγονται τα τελευταία 150 χρόνια, Οθωμανοί ήτανε παλιά.
Δημοσιογράφος: Σελτζούκοι Τούρκοι είχανε έρθει ως πολεμιστές στο Βυζάντιο. Τους είχε πάρει κάποιος αυτοκράτορας για να του φυλάνε τα σύνορα, από ότι θυμάμαι.
Αρτέμης Σώρρας: Χαζαρομογγόλοι θα τους λες, δεν υπάρχουνε Τούρκοι. Χαζαρομογγόλοι από την Χαζαρία. Όπου μετά σε ένα βράδυ έκατσαν κάτω και είπαν οι Χαζάροι «ε τώρα θα γίνουμε εβραίοι» και γίνανε εβραίοι. Σαν να κάτσουμε εμείς και να πούμε θα γίνουμε Κινέζοι. Άρα λοιπόν και την Οθωμανική αυτοκρατορία εμείς την λιώσαμε.
Το 1841 μας πληρώσανε όλοι και ήρθαμε και πολεμήσαμε και εμείς διώξαμε τον Τούρκο από την Ευρώπη. Η Ευρώπη ελευθερώθηκε από τον Έλληνα. Το ίδιο έπαθε και η Ιταλία. Και να σας πω κάτι, τους πολέμους ο Έλληνας τους πήρε μόνο τους, ο λαός μωρέ, όχι οι χαφιέδες από στρατηγούς και πάνω που ετοιμάζανε τις βαλίτσες τους να πάνε στην Γαλλία. Θυμηθείτε τι σας λέω. Τους πολέμους ο Έλληνας, ο Έλληνας ο λαός, το DNA το Ελληνικό νίκησε πάντα. Και τον Γερμανό εμείς τον λιώσαμε, τον κρατήσαμε 2,5 μήνες και δεν μπήκε στην Ελλάδα και μετά έφερε δύο μεραρχίες για να μας φυλάει γιατί θα τον λιώναμε εδώ μέσα θα το είχαμε κάνει Βιετνάμ. Που σημαίνει τον έπιασε ο χειμώνας και τον ξεφτίλισε ο Ρώσος, αλλιώς ακόμα Γερμανό θα είχες. Και δεν βάλανε μυαλό αυτές οι αυτοκρατορίες, ωραία. Τώρα ξανά ανοίξανε παρτίδες μαζί μας, πήρανε τηλέφωνο τον θάνατό τους.
Δημοσιογράφος: Χάσαμε όμως και έναν πόλεμο όταν οι θερμοκέφαλοι, εγώ τους λέω θερμοκέφαλους, κήρυξαν τον πόλεμο το 1987, αν θυμάμαι καλά, που πάθαμε πανωλεθρία. Η κυβέρνηση ήτανε κατά του πολέμου και κάποιοι τον κήρυξαν.
Αρτέμης Σώρρας: Δεν θα τους λέμε θερμοκέφαλους τους προβοκάτορες. Και σήμερα υπάρχουνε θερμοκέφαλοι, υποτίθεται θερμοκέφαλοι αλλά είναι εντελώς κατευθυνόμενοι. Και θέλουν άλλα πράγματα στην Ελλάδα, κάτι που δεν θέλουμε εμείς. Κάτι που θέλουμε από στρατηγική, ξέρουμε και από στρατηγική.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ
Να σας πω κάτι συνέλληνες, μήπως ζήτησα δανεικά από κανέναν; Μήπως ζήτησα χάρη από κανέναν; Για εξηγείστε μου λίγο. Τι σας είπα; Σήμερα λοιπόν όλοι οι Έλληνες έχουνε ένα μεγάλο ποσό. Θα πρέπει όλοι εσείς οι Έλληνες να ψηφίσετε και να υπογράψετε ότι αποδέχεστε το ποσό. Τότε θα είναι δικό σας, έτσι θα το καταλάβετε. Κάντε το λοιπόν. Σας το έχω καταθέσει, δεν έχει ο Σώρρας 600 δις, μην το μπερδεύετε αυτό. Δεν έχει ο Σώρρας 600 δις μωρέ, τα έβαλα στην Ελληνική δημοκρατία, μην με κοιτάτε! Δεν σας δίνω τίποτε άλλο, πάρτε τα. Μην ζητάτε ελεημοσύνη και δανεικά είναι δικά σας. Μαζευτείτε όλοι, βρέστε τα, μονιάστε, ενωθείτε και πάρτε τα. Το καταλαβαίνετε;
Δημοσιογράφος: Αυτός πως πρέπει να γίνει; Πρέπει να βγει μία άλλη κυβέρνηση ή να μαζευτούνε οι υπεύθυνες δηλώσεις αυτές και σε τι αριθμό;
Αρτέμης Σώρρας: Εάν μαζευτούνε 4-5 εκατομμύρια, τελειώσαμε. Έπεσε η κυβέρνηση. Αύριο με 4-5 εκατομμύρια οι Έλληνες έχουνε δικιά τους κυβέρνηση και με την συνέλευση Ελλήνων τους πήρατε στην θάλασσα, γεια σας! Δεν προλαβαίνουν να φέρουν τα αεροπλάνα.
Δημοσιογράφος: Και ποιος θα κυβερνήσει; Δεν πρέπει να γίνουν εκλογές μετά;
Αρτέμης Σώρρας: Ας γίνουν όποτε θέλουνε. Έχεις 5 εκατομμύρια εσύ; Σου είπα μόλις θα δούνε 5 εκατομμύρια υπογεγραμμένα έχουνε φύγει.
Δημοσιογράφος: Ναι, η διάδοχη κατάσταση; Αμέσως μετά;
Αρτέμης Σώρρας: Η διάδοχη κατάσταση, εσείς βλέπετε ότι είμαστε οι άνθρωποι οι οποίοι φτάσαμε μέχρι εδώ και θα φτάσουμε ακόμα μέχρι όπου θέλετε. Γιατί να εξηγήσουμε την διάδοχη κατάσταση; Γιατί, ήρθε η προηγούμενη ημέρα για να έρθει η επόμενη αγαπητέ μου; Δες την προηγούμενη ημέρα, ζήστε το σήμερα και το αύριο θα είναι δικό σου. Το οποίο το αύριο θα το χαράξεις εφόσον έχεις το χθες και το σήμερα. Αν δεν έχεις το χθες και το σήμερα δεν μπορείς να μιλήσεις για το αύριο. Απλά θα κάνουμε λογοτεχνικές σκέψεις.
Είμαι στην διάθεσή σας, περιμένω πολλά από την Κομοτηνή και από όλη την Ελλάδα. Περιμένω ένωση από όλα μου τα αδέρφια τους συνέλληνες. Δεν έχω οπαδούς είπα, έχω αδέρφια. Και μπορώ να αγαπήσω πολλά αδέρφια. Και αυτά που είναι δίπλα μου και αυτά που έχουνε κουλτούρα Ελληνική. Πραγματικά πρέπει οπωσδήποτε η συνένωση όλων για μία ζωή, για ένα μέλλον, για μία ανάπτυξη ανθρώπινη με Ελληνικούς χαρακτήρες. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο και μπορούμε να πετύχουμε τα πάντα.
Επί τη ευκαιρία, υπάρχουνε και πολλοί συνέλληνες πολύ οργανωμένοι, πολύ καλά μυαλά, καλές πένες, ψυχές οι οποίες διψάνε για αυτό που θέλω εγώ. Δεν έχει καμία διαφορά αυτό που θέλω εγώ με αυτό που θέλετε εσείς. Άρα δεν καταλαβαίνω ρε παιδιά. Ο καθένας στην εργασία του, εγώ τη δικιά μου και εσείς τη δικιά σας. Και η δημοκρατία έχει μόνο δημόσια διοίκηση, θα ψηφίζουμε μόνο για τις αποφάσεις. Οι Έλληνες όλοι, σε Ελλάδα για την Ελλάδα, και σε δημοκρατικές διαδικασίες θα ψηφίζουμε τι θέλουμε, όχι κόμμα να με διοικήσει μωρέ. Αί σιχτίρ που θα΄χω εγώ κόμμα να με διοικήσει, ποιον τον Έλληνα; Εγώ που γέννησα την δημοκρατία. Και να μάθετε η δημοκρατία δεν είναι πολίτευμα, η δημοκρατία είναι εκτελεστική εξουσία των δημοκρατικών αποφάσεων που εμείς (ο λαός) θα παράγουμε. Τίποτα παραπάνω και λιγότερο.
Αγωνιστικούς χαιρετισμούς, ελπίζω σε εσάς, μην προδώσετε τον εαυτό σας και ποτέ την μητέρα των μητέρων Ελλάδα.

mnymosiniΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΣΤΟ «ΠΑΤΡΙΔΑ 100,4» ΚΟΜΟΤΗΝΗ 5-03-14
 
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΙΚΟΥ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ
 
EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΟ facebook
EI-END MNEMOSEYNE INTERNATIONAL
 





asmellon

http://alfeiospotamos.gr/?p=963

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters